اخبار بازیگران

بازیگران متولد آخرین ماه سال را بیشتر بشناسید

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی در اسفند ماه متولد شده اند ادامه این مطلب را از دست ندهید . ما در این مطلب شما را با بازیگران متولد ماه اسفند آشنا میکنیم.

آیا شقایق دهقان از بازیگران اسفند ماهی است؟

بله شقایق دهقان متولد 4 اسفند 1357 است.

الیزابت امینی متولد 29 اسفند است.

الیزابت امینی چندم اسفندماه متولد شده است؟

ایرج نوذری متولد چه ماهی است؟

ایرج نوذری در 7 اسفند ماه متولد شده است.

سیروس گرجستانی متولد چه ماهی است؟

سیروس گرجستانی متولد 25 اسفند ماه است.

اگر شما هم اسفند ماهی هستید علاقه مند خواهید بود که بدانید کدام یک از بازیگران سینما متولد ماه اسفند هستند. بر اساس فال و طالع بینی های قدیمی افرادی که در یک ماه بدنیا آمده اند دارای خصوصیات و ویژگی های خاصیی بوده که تقریبادر متولدین یک ماه همسان و یکسان است. اسفند ماهی ها نیز دارای خصوصیات و ویژگی های مشترکی هستند و نسبت به متولدین ماههای دیگر زیاد اهل تظاهر نیستند و عادی‌تر از متولدین ماههای مرداد، آبان و بهمن هستند.

آن‌ها صاحب سرشتی ملایم، معتدل وخوشایند هستند.

آن‌ها طبیعتا گرایشی به سمت اخروی بودن دارند و واقعیات زندگی این جهان را به‌همان شکل که هستند، می‌پذیرند.

متولدین اسفند ماه مایلند که در عالم رؤیا فرو روند و از همه کناره‌گیری کنند، چون درآنجا می‌توانند از نظر فکری و ذهنی خشنود شوند، ولی به طور اجتناب ناپذیری نیز به‌دنبال کسب شهرت، آوازه و ثروت هستند.

اسامی و بیوگرافی بازیگران متولد ماه اسفند

آفرین عبیسی

صغری عُبِیسی یکی از بازیگران زن متولد ماه اسفند با نام هنری آفرین متولد ۲۲ اسفند ۱۳۳۰ در لاهیجان بازیگر زن ایرانی است. نخستین فیلم او پس از انقلاب کودک و سرباز بود.

معرفی سریال ترسناک بچه اشتباهی (The Changeling 2023)

آفرین عبیسی بازیگر زن متولد ماه اسفند با مانتو مشکی و روسری سبز

الیزابت امینی

الیزابت امینی یکی از بازیگران زن متولد ماه اسفند در اسفند ۱۳۵۴ در تهران متولد شده است. الیزابت امینی متولد ۲۹ اسفند ۱۳۵۴ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران می‌باشد. وی تحصیلات خود را در رشته روان‌شناسی نیمه کاره رها کرده و به علت علاقه به حرفه بازیگری به مطالعه و تحصیل در این زمینه اقدام نمود.

الیزابت امینی دوره آموزش بازیگری را ابتدا در سال ۱۳۷۶ در آموزشگاه پویا شروع و به‌طور حرفه ای وارد کار تئاتر شده و با دو تأتر کودک به گروه تأتر بزرگسالان وارد شد، در سال ۱۳۷۹ و بخاطر بازی در فیلم خواب سفید دعوت به تست بازیگری شد که این فیلم آغازی برای شروع کار بازیگری خانم امینی شد.

تیپ مشکی الیزابت امینی

ایرج نوذری

ایرج نوذری یکی دیگر از بازیگران متولد ماه اسفند در ۷ اسفند ۱۳۴۲ در تهران متولد شده است.وی هنرپیشه و قهرمان کونگ‌فوی اهل ایران است. ایرج نوذری فرزند منوچهر نوذری است. او مدرک کارشناسی ارشد رشتهٔ زبان‌شناسی دارد. او زبان‌های سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی را می‌داند و هم‌اکنون ریاست امور بین‌الملل کونگ‌فوی ایران را برعهده دارد.

تیپ مشکی ایرج نوذری

اتابک نادری

اتابک نادری یکی از بازیگران متولد ماه اسفند در ۱۵ اسفند ۱۳۴۹ در اردبیل متولد شده است. او پسرعموی “محمد نادری” بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

اتابک نادری با پیراهن چهارخونه

بابک نوری

بابک نوری یکی دیگر از بازیگران متولد ماه اسفند در ۱۶ اسفند ۱۳۵۲در تهران متولد شده است. وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر و معماری و دوره دوم کارگاه آزاد بازیگری می‌باشد. بابک نوری فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم سینمایی «باد سرخ» به کارگردانی ایرج ملک پور در سال ۱۳۶۶ آغاز کرد. او فرزند اولین نویسنده و خبرنگار مطبوعات شهر رفسنجان، (محمدرضا نوری) است.

فرهاد آئیش ؛ از پدرِ خودخواهش تا علت بچه دار نشدن و فکر کردن به خودکشی

بابک نوری با پیراهن مشکی

جلیل فرجاد

جلیل فرجاد یکی دیگر از بازیگران متولد ماه اسفند در ۱۸ اسفند ۱۳۳۰ در مرندمتولد شده است. مدرک تحصیلی اش لیسانس بازیگری و کارگردانی است. نخستین تجربهٔ سینمایی‌اش فیلم بازداشتگاه در سال ۱۳۶۱ بود. وی پدر مارال فرجاد و مونا فرجاد از بازیگران جوان است.

علت کم کاری جلیل فرجاد قبل از بازی در سریال برادر جان شرایط نامناسب روحی وی بیان شد جلیل فرجاد می گوید نقش هایی که به من پیشنهاد می نمایند بسیار کوچک و بی کیفیت می باشد .

جلیل فرجاد با تیشرت سبز

حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه اسفند در ۴ اسفند ۱۳۶۸ متولد شده است. او در رشته موسیقی تحصیل کرده‌است. ویولن ساز تخصصی اوست. اولین بار در ۴ سالگی در سریال ”شلیک نهایی” بازی کرده و بعد از آن چند کار کودک با آقای شاپور قریب داشته‌است.

بعد از این فعالیت‌ها چند سالی برای ادامه تحصیل به آمریکا رفته و در سن ۱۶ سالگی به ایران بازگشته و اولین کارش فیلم سینمایی زاگرس بود.

حنانه شهشهانی با لباس بنفش و روسرس طرح دار

رضا بابک

رضا فشنگچی با نام هنری رضا بابک یکی دیگر از بازیگران متولد ماه اسفند در ۲۰ اسفند ۱۳۲۴ در تهران متولد شده است.

رضا بابک فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و با تأسیس اولین گروه هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرای نمایش پرداخت.

او تئاتر حرفه‌ای را از دهه ۵۰ آغاز نمود و حضور در سینما را با فیلم سینمایی «چریکه تارا» به کارگردانی بهرام بیضایی در سال ۱۳۵۶ تجربه کرد.

او همچنین قبل و بعد از انقلاب به عنوان کارگردان، نویسنده و بازیگر در تلویزیون فعالیت کرد. از جمله کارهای او به عنوان نویسنده، آقای شانس در سال ۱۳۷۳ است. سریال تلویزیونی آرایشگاه زیبا از سریال‌های سرشناس این بازیگر بود.

ماجرای عشق و عاشقی مینا وحید

رضا بابک با پالتو و کلاه طوسی

زهرا اویسی

زهرا اویسی یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه اسفند در سوم اسفند ۱۳۶۲در تهران متولد شد.

شروع فعالیت وی از سال ۱۳۶۸ با بازی در مجموعه تلویزیونی خانه من کجاست؟ بود. از سن ۶ سالگی بازی در سینما را تجربه کرد و در سن ۹سالگی با فیلم کیمیا شناخته شد. بازی‌اش در مجموعه تلویزیونی خانه ما او را به محبوبیت رساند. وی فرزند زهره صفوی (بازیگر) و خواهر میترا اویسی (بازیگر و چهره پرداز) و نوهٔ میراحمد صفوی (کارگردان تاتر) می‌باشد.

زهرا اویسی با شال قهوه ای

پروانه معصومی

سکینه کبودرآهنگی مشهور به پروانه معصومی یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه اسفند در ۱۱ اسفند ۱۳۲۳ در تهران متولد شده است.

او تحصیلاتش را در دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه ملی ایران به پایان رساند. نخستین‌بار در سال ۱۳۵۰ در فیلم بی‌تا نقش کوتاهی گرفت و سپس در رگبار بهرام بیضایی نقش اوّل زن را بازی کرد.

تیپ مشکی پروانه معصومی

زهرا سعیدی

زهرا سعیدی یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه اسفند در ۵ اسفند ۱۳۳۲ در آبادان متولد شد. وی بیشتر با بازی در سریال مریم مقدس شناخته شده‌است. او علاوه بر بازیگری، دستی هم در نوشتن دارد و رمانی با نام «بی‌دل هوا» را چاپ کرده‌است که دربارهٔ تاثیر جنگ هشت ساله ایران و عراق بر روی خانواده‌ها و زنان است.

زهرا سعیدی بازیگری را با تئاتر مدرسه آغاز کرد. فعالیت حرفه‌ای را در سال ۱۳۴۹ با گروه تئاتر شیراز آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۶۹ به ایفای نقش در سریالهای تلویزیونی پرداخت. او علاوه بر حضور در تئاتر و تلویزیون، فعالیت خود را در سینما نیز ادامه داد و در سال ۱۳۷۵ اولین فیلم سینمایی خود را تجربه کرد.

فیلم هایی با موضوع تجاوز و تعرض در سینمای ایران ؛ از قیصر تا ابلق

عکس پرتره از زهرا سعیدی با روسری مشکی

سعید آقاخانی

سعید آقاخانی یکی دیگر از بازیگران متولد ماه اسفند در ۴ اسفند ۱۳۵۰ در بیجار متولد شده است. وی دانش‌آموخته تئاتر از دانشگاه تهران است.

سعید آقاخانی با تیشرت ابی

ناصر طهماسب

ناصر طهماسب یکی دیگر از بازیگران متولد ماه اسفند در ۲۴ آذر ۱۳۱۸ در تهران متولد و دوبلور برجسته و هنرپیشه ایرانی است. از وِی در کنار منوچهر اسماعیلی، ایرج ناظریان، چنگیز جلیلوند و ژاله کاظمی همواره به عنوان یکی از پنج گوینده برتر تاریخ دوبله یاد شده است.

ناصر طهماسب بازیگر اسفند ماهی با کت شلوار و تیپ رسمی

سروش خلیلی

سروش خلیلی یکی دیگر از بازیگران متولد ماه اسفند در سال ۱۳۱۵ در بندر مرزی آستارا دیده به جهان گشود. وی تحصیلات ابتدائی را در آستارا سپری کرد و در آغاز جوانی به دلیل شغل پدر، به اتفاق خانواده به تهران عزیمت نمود و در همان‌جا تحصیلات متوسطه را به پایان رساند.

وی به دلیل علاقه شدید به بازیگری جهت آشنایی با این رشته، در سال ۱۳۲۷ از عبدالحسین نوشین کمک گرفت. اولین نقش خود را در نمایش آرشین مالالان ایفا کرد. پس از آن برای تکمیل اطلاعات خود در کلاس‌های بازیگری صمد صباحی شرکت نمود. او پس از فعالیت در تئاتر گیتی زیر نظر حسین خیرخواه و گذراندن دوره یکساله بازیگری در تئاتر سعدی، به همراه دوستانش منوچهر قاسمی و کامل حلمی، در سال ۱۳۳۳ گروه هنری اسکار را تأسیس کرد.

سروش خلیلی پس از مدتی با فاطمه دانش‌زاد یکی از بازیگران بنام سینمای ایران ازدواج نمود تا هر دو بازیگر، زندگی پر از افتخار را در سایه هم سپری کنند. سروش خلیلی اول فروردین ماه ۱۳۸۵ به هنگام نقش آفرینی در فیلم «بوی گل‌های وحشی» به علت عارضه قلبی درگذشت و در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

ماجرای تغییر اسم آناهیتا نعمتی چه بود؟

عکس پرتره از سروش خلیلی با کلاه طوسی و عینک

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی یکی دیگر از بازیگران متولد ماه اسفند در ۹ اسفند ۱۳۲۲در تهران متولد شده است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.وی که به استاد بازی در نقش‌های دوم معروف است موفق به کسب سه سیمرغ بلورین برای فیلم‌های ناخدا خورشید، تحفه‌ها و پرده آخر برای بهترین بازیگر نقش دوم گشته‌است. از او در دومین «جشنواره کمدی گل‌آقا» به عنوان پیشکسوت سینمای کمدی تقدیر به عمل آمد.او با ۳ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، رکورددار دریافت جایزه این بخش از جشنواره فیلم فجر است.

سعید پورصمیمی با پیراهن آبی و کتو شلوار آبی کربنی

سیروس گرجستانی

علی اکبر محمودزاده گرجستانی با نام هنری سیروس گرجستانی یکی دیگر از بازیگران متولد ماه اسفند در ۲۵ اسفند ۱۳۲۳ متولد شد. او دارای مدرک درجه ۲ هنری از وزارت فرهنگ و هنر بود.

گرجستانی فعالیت در تئاتر را در سال ۱۳۴۹ و فعالیت در تلویزیون را در سال ۱۳۵۶ آغاز کرد و پس از آن به استخدام وزارت فرهنگ و هنر، و ارشاد کنونی درآمد. پس از انقلاب، او فعالیت سینمایی را با بازی در فیلم فریاد مجاهد در سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. وی همچنین در عرصهٔ ورزش نیز فعال بوده و به مدت ۴ سال بازیکن باشگاه فوتبال شاهین تهران بوده‌است.

سیروس گرجستانی با پیراهن سفید

عاطفه رضوی

عاطفه رضوی یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه اسفند در 15 اسفند ماه سال ۱۳۴۷ در شهر تهران متولد شد. او در سال ۱۳۶۳ در دورهٔ دبیرستان موفق به کسب رتبهٔ اول در اجرای نمایش شد و به دنبال آن توسط آموزش و پرورش ناحیه به وزارت ارشاد معرفی گردید. او دوره دو سالهٔ تئاتر را در تالار محراب گذراند و سال ۱۳۶۵ به عنوان هنرجوی گریم زیر نظر عبدالله اسکندری شروع به کار نمود.

نماینده ایران در اسکار 2023 کدام فیلم است؟

وی بیشتر در حوزه تئاتر و همچنین به عنوان گریمور و طراح چهره‌پردازی فعالیت داشته‌است.

او خواهر بهروز رضوی است و نیز همسر اول مهرداد شکرابی بود که به دلایلی بعد از مدتی از هم جدا شدند.وی بعد از آن با حسین پاکدل نویسنده و کارگردان ازدواج کرده که از وی صاحب یک فرزند دختر به نام «صبا» است.

عاطفه رضوی با پالتو طوسی و شال قرمز

شقایق دهقان

شقایق دهقان یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه اسفند در ۴ اسفند ۱۳۵۷ متولد شد. همسر او مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنۀ تلویزیون است که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند. عمده فعالیت وی در سریال‌های نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است.[۳] او از سال ۱۳۹۴ در برنامۀ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارۀ هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

شقایق دهقان با مانتو سبز و شال طوسی

علی اوجی

علی اوجی زاده یکی دیگر از بازیگران متولد ماه اسفند در ۱۷ اسفند ۱۳۶۲ بازیگر نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده موسیقی و استندآپ کمدین تهیه‌کننده سینما ، کارگردان سینما ، ایرانی است.همچنین از دیگر فعالیت‌های علی اوجی می‌توان حضور در هر سه فصل مجموعه موفق دورهمی در کنار مهران مدیری را نام برد وی از افراد مؤثر این مجموعه بود.

علی اوجی با تیشرت ابی در خارج از کشور

لادن مستوفی

لادن مستوفی یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه اسفند در 20 اسفند 1351و در تنکابن به دنیا آمده است. او تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه تمام رها کرده و وارد عرصه و دنیای بازیگری شده است.

ماجرای کشف حجاب ناهید لیان مجری سابق شبکه سه سیما

تیپ مشکی لادن مستوفی

مجید مشیری

مجید مشیری یکی دیگر از بازیگران متولد ماه اسفند در ۱۵ اسفند ۱۳۴۰ در شیراز متولد شده است. ایشان مدرک کارشناسی مهندسی راه و ساختمان را از دانشگاه فنی و مهندسی شیراز اخذ نموده‌است.

وی در سریال خط قرمز (تولید سال ۱۳۸۰) در نقش پدر رامین بازی کرد.

عکس پرتره از مجید مشیری

مرجانه دلدار گلچین

مرجانه دلدار گلچین یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه اسفند زادهٔ ۲ اسفند ۱۳۴۷ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. از مهمترین فیلم‌هایی که او بازی کرده می‌توان به پرنده کوچک خوشبختی (پوران درخشنده)، شب بیست و نهم (حمید رخشانی) و دو نیمه سیب (کیانوش عیاری) اشاره کرد. او همچنین با تار آشناست و خوانندگی نیز انجام داده‌است.

عکس پرتره از مرجانه دلدار گلچین

شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست یکی دیگر از بازیگران متولد ماه اسفند در ۲۷ اسفند ۱۳۵۱ در رشت متولد و دانش‌آموختهٔ کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.

شهرام حقیقت دوست بازیگری را از سال ۱۳۷۳ و با تئاتری به نام پسر کارون (امیر دژاکام) آغاز کرد. سپس با بازی در سریال مهر خوبان در سال ۷۴ به تلویزیون آمد. اولین تجربه سینمایی شهرام حقیقت دوست بازی در نقش کوتاهی در فیلم درخت گلابی (داریوش مهرجویی ۱۳۷۶) بود. نخستین حضورهای جدی او در تلویزیون را می‌توان در سریال‌های خط قرمز (۱۳۷۹) و داستان یک شهر-ساخته اصغر فرهادی- دید. از آثار مشهور او در آغاز فعالیت سینمایی می‌توان به عطش(حسین فرحبخش) و جنایت(محمدعلی سجادی) اشاره کرد

شهرام حقیقت دوست با پیراهن راه راه مشکی

مرجان محتشم

مریم محتشمی با نام هنری مرجان محتشم یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه اسفند (زاده ۱۳ اسفند ۱۳۴۸)است. عمده شهرت او، به دلیل ایفای نقش در سریال پس از باران و در نقش شهربانو بوده‌است.

معرفی سریال بازپرس با پرونده‌های واقعی در شبکه یک سیما

محتشم برای اولین بار و به‌طور حرفه‌ای سال ۱۳۷۶ با سریال «بهشت گمشده» به کارگردانی کامران قدکچیان وارد عرصه هنر شد. اولین تجربه تلویزیونی‌ وی حضور در سریال حقیقت آیینه به کارگردانی اسماعیل میهن‌دوست بود.

عکس پرتره از مرجان محتشم

محبوبه بیات

محبوبه بیات یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه اسفند در ۲ اسفند ۱۳۲۸در مشهد متولد شده است.

محبوبه بیات با مانتو سفید و شال سبز

نادر سلیمانی

نادر سلیمانی فرد یکی دیگر از بازیگران متولد ماه اسفند در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ در آبادان)متولد شده است.

وی تا ۱۹ سالگی در منطقه ارتشی‌های کارون آبادان بود. پس از آغاز جنگ ایران و عراق به شهرستان ارسنجان استان فارس رفت و پس از چند سال برای کار و تحصیل در رشته بازیگری و زندگی به تهران کوچ کرد.

وی با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی ساعت خوش و باغ مظفر به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد.

نادر سلیمانی با پیراهن نارنجی

نگین صدق گویا

نگین صدق‌گویا یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه اسفند زاده ۸ اسفند ۱۳۴۹ در تهران است.

او فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد نظری در دانشگاه الزهرا است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ با فیلم تیک تاک (محمدعلی طالبی) شروع کرد.

وی تا کنون در فیلمهای تیک تاک، خلبان، زن امروز، عبور از خط سرخ، بی قرار، انتخاب، رأی باز، واکنش پنجم، خواستگار محترم، ابراهیم خلیل ا…، مانا و زمانی برای دوست داشتن، نقش آفرینی کرده‌است و فیلم سینمایی «زمانی برای دوست داشتن» ابراهیم فروزش و «مانا» رزازی فر را در نوبت اکران دارد البته هر ۲ فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد و چند فیلم تلویزیونی هم در نوبت پخش دارد.

معرفی فیلم های کوئنتین تارانتینو، مرد خشن سینما

نگین صدق گویا بازیگر متولد ماه اسفند با تیپ مشکی

هدایت هاشمی

وی در هفدهم اسفند ماه سال ۱۳۵۳ در شهر سبزوار متولد شد ولی تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرده‌است و در آن جا به ورزش فوتبال نیز می‌پرداخته‌است. این بازیگر دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» است و از سال ۱۳۷۷ به‌طور حرفه‌ای بازی در تئاتر را آغاز کرده‌است. نخستین فیلم سینمایی با بازی وی یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا است.

هدایت هاشمی بازیگر متولد ماه اسفند با تیپ اسپرت و کلاه

یوسف صیادی

یوسف صیادی (متولد ۵ اسفند ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ با ساخت فیلم کوتاه ۸ میلی‌متری و بازی و کارگردانی مجموعهٔ جنگ جوان در سال (۱۳۷۱) و مجموعه پرواز ۵۷ آغاز کرد و با حضور و بازی در مجموعهٔ تلویزیونی طنز و پُرمخاطب ساعت خوش که در سال ۱۳۷۳ از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید به شهرت رسید.

یوسف صیادی بازیگر متولد ماه اسفند با لباس سبز و عینک دودی

یونا تدین

یونا تدین (زاده ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ در تهران) بازیگر اهل ایران است. اولین تجربه حرفه‌ای او در سال ۱۳۹۳ با فیلم نقطه کور به کارگردانی مهدی گلستانه شروع شد.وی از بچگی و زمانی‌که یک‌سال و نیم داشت در تیزرهای تبلیغاتی بازی کرد. سپس برای بچه‌مهندس تست داد و از بین ۷۰۰ نفر انتخاب شد.

عکس پرتره یونا تدین

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا