اخبار داغ بازیگراناخبار بازیگران

پرستو صالحی عمل زیبایی اش را تکذیب کرد

در پی حواشی عمل زیبایی پرستو صالحی او گفت : من در آنتن شبکه دو هم گفتم که تنها کاری که برای زیبایی انجام دادم، تزریق ژل در لب بود که خیلی هم بابتش پشیمانم.

پرستو صالحی

بیوگرافی و عمل های زیبایی پرستو صالحی

پرستو صالحی بازیگر کشور مان عکس جدیدی از خودش منتشر کرده است تا ثابت کند که گونه هایش پروتز نیستند!

این بازیگر ۳۸ ساله کشورمان درمورد گونه های پروتزی نوشت:

***

با دوستان هنرمند و مهربان بانوان معصومه کریمی، لاله اسکندری، گلاره عباسی

پی نوشت : دیگه تو عکسا نمی خندم بلکه بعضی دوستان تشخیص بدن گونه ی طبیعی و از غیر طبیعی رو..

گونه ی طبیعی فقط در حالت خنده برجستگیش زیاد میشه چون جزیی از عضلات صورته ولی پروتز اخم هم کنی اون برجستگی وجود داره…

جهت اطلاع گفتم که بهتون فیک نندازن اورجینالش بهتره!!جوانی پرستو صالحی با شال مشکی در کنار امین حیایی

 

برای دیدن دیگر عکس های این هنرمند به صفحه اینستاگرام پرستو صالحی مراجعه کنید.

عمل زیبایی پرستو صالحی

چندان مطمئن نبودم این چهره زنی است که در سیمایش دخل و تصرفی نکرده باشد اما مادرش که وارد شد، دانستم خون و وراثت کار خودش را کرده. شباهت این مادر و دختر نشان می داد که صورت پرستو صالحی خلاف تصور خیلی از ما همانی است که از ابتدا بوده. حرف هایش نیز اصل بودند و مال خودش؛ برآمده از تجربه های فردی و پیشامدهای روزگار.
بازیگری که با تمام مرارت ها و بی مهری حرفه دشوارش، سخت پایداری کرده و بر سر اصولش ایستاده، بهای سنگین انزوا را پرداخته و اکنون می داند آدمیت راهی است پرفراز و نشیب که در آن آرامش حرف آخر را می زند. گفت و گوی ما را با او می خوانید؛ از کار و زندگی تا ورزش و جراحی زیبایی.

آیا باران کوثری ازدواج کرده؟

پرستو صالحی با شال سفید - عمل زیبایی پرستو صالحی

 پرستو صالحی در کافه سوال

پرستو صالحی مهمان امشب برنامه «کافه سوال» بود. پرستو صالحی: سال هاست بابت این برچسب که می گویند عمل تزریق گونه شبیه گونه پرستو صالحی، عذاب می کشم. این در حالی است که من گونه هایم را تزریق نکرده ام.

 پرستو صالحی که چند صباحی هست کم کارتر از گذشته شده، در بخش ابتدایی برنامه «کافه سوال» گفت:«فکر می کنم باید یک تیم پزشکی و داور بیاورم که ثابت کنم من عمل جراحی نکرده ام. کسانی که مرا می شناسند می دانند که گونه ام، برای خودم است اما متاسفانه به دلیل اینکه عمل کاشت گونه باب شده، خیلی ها فکر می کنند من عمل زیبایی انجام داده ام.»معصومه کریمی با شال قرمز و ستاره اسکندری با شال گلدار و مانتو زرد و گلاره عباسی با مانتو آبی و پرستو صالحی با تیپ مشکی

وی ادامه داد:«سال هاست بابت این برچسب که می گویند عمل تزریق گونه شبیه گونه پرستو صالحی، عذاب می کشم. این در حالی است که من گونه هایم را تزریق نکرده ام، بلکه قسمت پایین صورتم لاغر شد و استخوان گونه سرجای خودش باقی مانده است و به همین دلیل وقتی لبخند می زنم، فقط گونه هایم معلوم می شود.»

عمل زیبایی پرستو صالحی و عوارض آن

صالحی در پاسخ به این سوال مجری برنامه (مژده لواسانی) که از او پرسید آیا تا به حال عمل زیبایی داشته، گفت:«متاسفانه عمل تزریق لب داشته ام که به هیچ وجه راضی نیستم و هنوز هم دارم عواقبش را پس می دهم.»

پرستو صالحی با شال سفید - عمل زیبایی پرستو صالحی

وی با بیان اینکه این صحبت ها را صراحتاً جلوی دوربین می گویم، ادامه داد:« بعد از هشت سال، ژلی که در داخل لبم است جا به جا می شود و دردسر های خاص خود را دارد. متاسفانه ژل هایی که در آن سال ها تزریق می شد و همچنین ژل هایی که الان تزریق می شود، عواقب زیادی دارد. شاید این ژل ها الان عواقب منفی خود را نشان دهد اما بعد از سال ها دردسرهای این موضوع نمایان می شود.»

ماجرای ازدواج الهام حمیدی و همسرش چیست؟

پرستو صالحی با چادر مشکی - عمل زیبایی پرستو صالحی

بازیگر «زیر آسمان شهر» با رد کردن ارتباط کم کاری خود با تزریق لب گفت:«این موضوع یک مشکل اداری و کاری بود و من دچار محرومیت کاری بودم. البته این محرومیت انضباطی نبود و به خاطر صراحت لهجه ام بود.»وی ادامه داد:«جراحی زیبایی فی النفسه چیز بدی نیست به شرط اینکه افراط و تفریط نباشد.من زیاد با مترو رفت و آمد می کنم و در برخوردهایی که با مردم دارم می بینم  موضوع تزریق لب، گونه و مخصوصاً تتو مساله ای است که خیلی رایج شده است.»

صحبت های پرستو صالحی در صفحه شخصی اش

پرستو صالحی در صفحه شخصی خود به سوال های هواداران خود اینگونه جواب داد .

چند تا سوال هست که تو کامنت ها تکرار میشه خواستم چون فرصت جوابگویی به تک تک دوستان نیست یکجا جواب بدم

١- متاسفانه من و آقای مجید صالحی با هم هیچ نسبت خانوادگی نداریم

٢- من ٩ آبان ١٣۵۶ در تهران به دنیا اومدم بیمارستان شهدای تجریش کنونی

٣-متاسفانه نمی تونم دوستان رو فالو کنم چون شما فکر کنید این تعداد زیاد هر روز پست جدید میگذارند و کنترل صفحه ی خودم از دستم خارج میشه و نظارت سخت درک بفرمایید و عذرم رو بپذیرید ولی کامنت هاتونو با عشق تک به تک می خونم

۴- من عمل جراحی زیبایی نکردم گونه هم نگذاشتم که اگر می کردم هم باکی از گفتنش نداشتم چون خدا زیباست و زیبایی رو دوست داره فقط و فقط تزریق ژل در لب داشتم ١٠ سال پیش اونم پشیمونم مثله….پرستو صالحی با موی بلوند و شال سفید - عمل زیبایی پرستو صالحی

تصاویری از پرستو صالحی قبل از عمل زیبایی

در پایان برنامه لواسانی از صالحی پرسید آیا شما هم خواسته اید تتوی ابرویتان را پاک کنید که او جواب داد:«بله، اما متاسفانه تتوی ابرو چیزی است که پاک شدنی نیست.»کافه سوال برنامه گفت و گو محوری است که جمعه، شنبه و یک شنبه هر هفته ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش می شود. تهیه این برنامه که در فصل اول به موضوع زیبایی و عمل های زیبایی می پرازد، به عهده سهیل سلیمانی است و مژده لواسانی اجرای آن را برعهده دارد.ضمن اینکه تیتراژ این برنامه تلویزیونی با صدای مبین رسایی از دیشب روی آنتن رفت.عمل زیبایی پرستو صالحی

ریما رامین فر کیست ؟ بیوگرافی کامل ریما رامین فر و همسرش امیر جعفری و ماجرای ازدواجشان

تغییر پرستو صالحی بعد از عمل بینی

پرستو صالحی با شال و موی مشکی - عمل زیبایی پرستو صالحی

پرستو صالحی قبل عمل و شغل دومش

صالحی عنوان کرد: برخی از ما بازیگران شغل دوم هم نداریم زیرا تخصصی نداریم و به این صورت امرار معاش برای ما سخت می شود و در واقع صورت خودمان را با سیلی سرخ می کنیم البته باید بگویم که مردم هم انتظار ندارند که ما را در یک حرفه دیگر ببینند آنها فکر می کنند که ما در ناز و نعمت زندگی می کنیم یادم است یکبار به برخی از دوستان و آشنایانم گفتم که دنبال کار هستم اما آنها به من گفتند شما دیگر چرا؟

این بازیگر عنوان کرد: یک نکته دیگر هم که وجود دارد این است که سوپراستارها ما را با خودشان مقایسه می کنند که این امر اشتباهی است همانطور که من اجازه نمی دهم خودم را با سوپراستارها مقایسه کنم آنها چه به لحاظ شرایط اقتصادی و چه به لحاظ نوع زندگی نباید ما را با خودشان مقایسه کنند و از اعتراض های ما گله مند شوند.

 وی ادامه داد: برخی از صاحبان فیلم ها نیز یک مقدار قدرت ریسک خود را از دست داده اند و هنگامی که پروژه هایشان  با یک گروه به نتیجه می رسد کار با آنها را تکرار می کنند این از لحاظ من خاله زنک بازی است.جوانی پرستو صالحی قبل از عمل بینی

پرستو صالحی قبل از عمل و ورود به بازیگری

وی با اشاره به کم کاری اش در سالهای اخیر گفت: بخشی از این بیکاری تنها مختص من نیست خیلی از هم سن و سالها و هم نسلهای من بیکار شده اند می خواهم به این نکته هم اشاره کنم که یک مقدار امنیت شغلی ما به خطر افتاده و کارها به صورت ناعادلانه توزیع میشود.

زندگینامه احمد مهرانفر بازیگر پایتخت و همسرش و تصاویر عروسی آنها

وی افزود: یک عده به صورت انحصاری و تیمی بر سر پروژه های مختلف کار می کنند این در حالی است که یک عده دیگر در بسیاری از روزهای سال بیکار در خانه می نشینند.

این بازیگر ادامه داد: یک عده به من می گفتند که شاید بیکاری تو بخاطر کلیپی باشد که برای یک خواننده ای تهیه شده بود و من در آن به ایفای نقش پرداخته بودم اما باید بگویم که مربوط به این مورد نمی شد خیلی از خانم های دهه 50 الان بیکار هستند متاسفانه یک جوی به وجود آمده که تعدادی از افراد همواره بر سر پروژه های مختلف اشتغال دارند و یک عده دیگر همواره بیکار هستند، در واقع ما بازیگران هم به خودمان رحم نمی کنیم زیرا یک عده خاص براساس روابط خانوادگی خود همواره مشغول اند و به فکر افراد دیگر نیستند.

نوجوانی پرستو صالحی با دوستانش - عمل زیبایی پرستو صالحی

تغییرات پرستو صالحی قبل و بعد از عمل زیبایی

 

پرستو صالحی قبل از عمل بینی با شال سفید و پرستو صالحی بعد از عمل بینی با شال مشکی

فعالیت های پرستو صالحی بعد از عمل زیبایی

صالحی گفت: عده ای به من می گفتند که شاید بیکاری تو بخاطر جراحی های زیبایی باشد که انجام دادی متاسفانه این روزها آنقدر جراحی های زیبایی زیاد شده که مردم افرادی را هم که به صورت خدادادی و ارثی زیبا هستند را فکر می کنند جراحی کرده اند اما من بارها گفته ام که هیچ عمل زیبایی انجام نداده ام منتهی چندسال پیش فقط ژل لب تزریق کرده بودم که آن هم از بین رفت.

وی خاطرنشان کرد: میخواهم بگویم که آیا این افرادی که تمام وقت در تلویزیون آنها را می بینیم هیچ عمل جراحی انجام نداده اند؟ متاسفانه وضع به گونه ای شده که عده ای برای به دست آوردن پول بیشتر از سر و کول هم بالا می روند.

استقبال بی نظیر از مینی سریال‌ هیجان‌ انگیز کودک دلبند

پرستو صالحی با مقنعی سورمه ای و بارونی - عمل زیبایی پرستو صالحی

تصاویر پرستو صالحی قبل و بعد عملپرستو صالحی قبل با شال بنفش و پرستو صالحی با شال قرمز -عمل زیبایی پرستو صالحیپرستو صالحی با صورت تپل و شال سبز

پرستو صالحی قبل از عمل بینی و پرستو صالحی بعد از عمل بینی

فیلم مصاحبه پرستو صالحی از عمل زیبایی او

[KGVID]https://bazigaronline1.com/wp-content/uploads/2020/12/2017_03_18_16bd6ff4515c142b9ae94e1d492a0aa3.mp4[/KGVID]
  بیشتر بخوانید: فیلم و عکسهایی از عمل زیبایی بازیگران
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا