اخبار بازیگرانفیلم خارجی

معرفی فیلم پری دریایی کوچولو 2023 جدیدترین محصول دیزنی

فیلم پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid 2023) یک اثر آمریکایی جدید به کارگردانی راب مارشال (Rob Marshall) است که در ماه می منتشر می‌شود. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم پری دریایی کوچولو 2023 و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم پری دریایی کوچولو 2023 منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم پری دریایی کوچولو 2023 چه کسی است؟

کارگردان فیلم پری دریایی کوچولو 2023 راب مارشال (Rob Marshall) است.

فیلم پری دریایی کوچولو 2023 کی میاد؟

فیلم سینمایی پری دریایی کوچولو ۲۰۲۳ در 26 می 2023 (5 خرداد 1402) در سراسر آمریکا اکران خواهد شد.

موضوع فیلم پری دریایی کوچولو 2023 چیست؟

در خلاصه داستان فیلم پری دریایی کوچولو 2023 می‌خوانیم: آریل، یک پری دریایی جوان، با یک جادوگر دریایی معامله می‌کند: صدای زیبایش در مقابل پاهای انسانی تا بتواند دنیای بالای آب را کشف کند.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم پری دریایی کوچولو 2023 چیست؟

در این فیلم شاهد نقش آفرینی هالی بیلی (Halle Bailey) و جونا هاوئر کینگ (Jonah Hauer King) هستیم.

مشخصات فیلم پری دریایی کوچولو 2023

نام فیلمفیلم پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid 2023)
کارگردانراب مارشال (Rob Marshall)
فیلمنامه نویسدیوید مگی، جین گولدمن
تهیه‌کنندگانراب مارشال (Rob Marshall) ، مارک پلات (Mark Platt) و جان دلوکا (John Deluca)
بر پایهپری دریایی کوچولو از استودیو انیمیشن والت دیزنی
اثر ران کلمنتس و جان ماسکر
پری دریایی کوچولو
اثر هانس کریستیان آندرسن
موسیقیآلن منکن
فیلمبرداردیان بیبی
تدوین‌گروایت اسمیت
شرکت تولید
  • والت دیزنی پیکچرز
  • لوکامار پروداکشنز
  • مارک پلت پروداکشنز
  • ۵۰۰۰ برادوی پروداکشنز
کشور سازندهایالات متحده
ژانرفانتزی و موزیکال
توزیع‌کنندهاستودیو سینمایی والت دیزنی
تاریخ‌های انتشار۲۶ مه ۲۰۲۳
بیوگرافی جک نیکلسون ؛ پسر بد هالیوود و علت کناره گیری او از بازیگری

دانلود فیلم پری دریایی کوچولو 2023

لیست بازیگران فیلم پری دریایی کوچولو 2023

  • هلی بیلی در نقش پرنسس آریل، یک پری دریایی و کوچک‌ترین دختر پادشاه تریتون که مجذوب دنیای انسان‌ها است.
  • جونا هاوئر کینگ در نقش شاهزاده اِریک، یک انسان که آریل پس از نجات او از غرق‌شدن، عاشق او می‌شود، اِریک پس از آن تصمیم می‌گیرد آریل را پیدا کند و با او ازدواج کند.
  • ملیسا مک‌کارتی در نقش اورسولا، جادوگری دریایی که آریل با او قراردادی می‌بندد تا تبدیل به انسان شود، که مخفیانه بخشی از نقشه اورسولا برای تصرف «آتلانتیکا» است.
  • خاویر باردم در نقش شاه تریتون، پدر بیش از حد محافظ آریل و پادشاه «آتلانتیکا» پادشاهی سرزمین زیر دریا، که نسبت به انسان‌ها پیش‌داوری دارد.
  • جود آکووودیک در نقش گریمزبی، پیشخدمت وفادار اریک و فرد مورد اعتماد، که مراقب است اریک دختر مناسبی برای ازدواج پیدا کند.
  • نوما دومزونی در نقش کارلوتا، خانه‌دار مهربان اریک، که از آریل در زمانی که در قلعه اریک می‌ماند مراقبت می‌کند.
  • لورنا آندریا در نقش پرلا، شخصیت جدید فیلم.
  • کجسا محمر در نقش کارینا، شخصیت جدید فیلم.

بازیگران فیلم پری دریایی کوچولو 2023

صداپیشه‌های پویانمایی

  • دیوید دیگز در نقش سباستین، یک خرچنگ وفادار و خدمتکار مورد اعتماد پادشاه تریتون و آهنگساز دربار که مراقب آریل است.
  • جیکوب ترمبلی در نقش فلوندر، یک ماهی استوایی مضطرب و در عین حال نجیب که بهترین دوست آریل است.
  • آکوافینا در نقش اسکاتل، پرنده غواصی کم‌هوش و دوست آریل، که او توصیفات نادرستی از هر شیء جهان انسان/سطحی را که آریل پیدا می‌کند به او ارائه می‌دهد. این شخصیت به عنوان یک پرنده غواص ماده به جای یک مرغ دریایی نر مانند نسخه اصلی به تصویر کشیده می‌شود تا شخصیت را در صحنه‌های زیر آب نشان دهد.
ماجرای بی حجاب شدن بهارک صالح نیا

علاوه بر این، جسیکا الکساندر، راسل بالوگ، آدریان کریستوفر، امیلی کوتس و سیمون اشلی در نقش‌های نامعلومی انتخاب شده‌اند.

بازیگران فیلم پری دریایی کوچولو 2023

معرفی فیلم پری دریایی کوچولو 2023

فیلم سینمایی پری دریایی کوچولو ۲۰۲۳ اقتباسی به صورت لایو اکشن از انیمیشن دیزنی به همین نام در سال 1989 است که خود این انیمیشن نیز بر اساس داستان پریان با همین عنوان به قلم هانس کریستین اندرسن (Hans Christian Andersen) در سال 1837، ساخته شده است. این فیلم سینمایی اثری به کارگردانی راب مارشال (Rob Marshall) است. فیلمنامه نیز به قلم دیوید مگی (David Magee) نوشته شده است. همچنین راب مارشال به همراه مارک پلات (Mark Platt) و جان دلوکا (John Deluca) تهیه‌کنندگی این فیلم موردانتظار 2023 را بر عهده دارند.

معرفی فیلم پری دریایی کوچولو 2023

تولید فیلم پری دریایی کوچولو 2023

توسعه

در ۲۵ می ۲۰۱۶، ددلاین هالیوود گزارش داد که دیزنی در مراحل اولیه ساخت یک اقتباس لایو اکشن از پری دریایی کوچولو است. در ۱۶ اوت ۲۰۱۶، اعلام شد که لین-منوئل میرندا، یکی از طرفداران فیلم اصلی، این فیلم را با مارک پلت تهیه خواهد کرد.

در ۶ دسامبر ۲۰۱۷، گزارش شد که راب مارشال توسط شرکت والت دیزنی برای کارگردانی این فیلم درخواست شده‌است، در حالی که جین گولدمن به عنوان فیلمنامه‌نویس خدمت خواهد کرد.در ۵ دسامبر ۲۰۱۸، مارشال فاش کرد که او به همراه جان دلوکا و مارک پلات برای شروع توسعه پروژه برای اقتباس فیلم استخدام شده‌اند و گفت که «جان و [مارشال] کار ما را در تلاش برای کشف آن آغاز کرده‌اند.» و «این یک فیلم بسیار پیچیده‌است که از انیمیشن به لایو اکشن تبدیل می‌شود. لایو اکشن دنیای دیگری است، بنابراین شما باید در مورد نحوه انجام آن بسیار مراقب باشید، اما ما در حال شروع مرحله اکتشاف هستیم.»اواخر دسامبر، مارشال رسماً به عنوان کارگردان این فیلم استخدام شد. مارشال طی مصاحبه‌ای در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ فاش کرد که فیلم در مراحل اولیه توسعه است و اظهار داشت که استودیو در تلاش است راه‌هایی را برای ترجمه داستان فیلم اصلی به لایو اکشن کشف کند.در ۳ ژوئیه ۲۰۱۹، دیوید مگی، که پیش از این فیلمنامه بازگشت مری پاپینز مارشال را نوشته بود، مشخص شد که فیلمنامه را با گلدمن نوشته‌است.در ۱۰ فوریه ۲۰۲۰، میراندا فاش کرد که تمرینات فیلم از قبل آغاز شده‌است.

گلایه های علی اوسیوند از وضعیت هنری کشور

تصاویر فیلم پری دریایی کوچولو 2023

فیلم‌برداری

در ابتدا قرار بود فیلمبرداری در اواخر مارس یا اوایل آوریل ۲۰۲۰ در لندن آغاز شود، اما به دلیل دنیاگیری کووید-۱۹ به تعویق افتاد.عکس‌های تنظیم شده در استودیوهای پاین‌وود در لندن، انگلستان، چند هفته پس از تعطیلی تولید به بیرون درز پیدا کرد، تصاویری هوایی از کشتی شاهزاده اریک و همچنین تصاویری از فضای داخلی که به نظر می‌رسد قلعه او باشد را نشان می‌داد. در ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۰، بر اساس یک پست رسانه اجتماعی، جیکوب ترمبلی شروع به ضبط خطوط خود برای این فیلم کرد. فیلمبرداری قرار بود در ۱۰ اوت ۲۰۲۰ دوباره شروع شود. با این حال، بار دیگر به نوامبر/اوایل دسامبر ۲۰۲۰ به تعویق افتاد تا برنامه تولید ملیسا مک‌کارتی برای مینی سریال هولو نه غریبه کامل مطابقت داشته باشد.

تا نوامبر ۲۰۲۰، مدیرعامل جدید دیزنی، باب چاپک، اعلام کرد که فیلمبرداری در تمام فیلم‌هایی که به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاده بودند را از سر گرفته و در برخی موارد، تصویربرداری اصلی را تکمیل کرده‌است.

در دسامبر ۲۰۲۰، مک‌کارتی اظهار داشت که امیدوار است فیلمبرداری فیلم را در ژانویه ۲۰۲۱ آغاز کند. در ماه بعد، دیوید دیگز در مورد حجم زیادی از کارهایی که باید برای آماده‌سازی و ضبط دیالوگ برای نقش سباستین انجام می‌داد، صحبت کرد.

تصویربرداری اصلی به‌طور رسمی در استودیوهای پاین‌وود در ایور، انگلستان در ۳۰ ژانویه ۲۰۲۱ آغاز شد. صحنه‌های مک‌کارتی سرانجام در آوریل ۲۰۲۱ شروع به فیلمبرداری کرد.در ۶ آوریل، اعلام شد که فیلمبرداری اضافی در تابستان در ساردینیا، ایتالیا، در مجموع «تقریباً سه ماه» انجام می‌شود. در ژوئن ۲۰۲۱، به دلیل ابتلای چندین خدمه فیلم به کووید -۱۹، تولید موقتاً متوقف شد. فیلمبرداری حدود یک هفته بعد از سر گرفته شد و به‌طور رسمی در ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۱ به پایان رسید. در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱، هالی چند عکس جدید از پشت صحنه مجموعه پری دریایی کوچولو را به اشتراک گذاشت که نگاهی اجمالی به هالی بیلی در نقش آریل را نشان می‌داد. این بازیگر برای به پایان رساندن سال خود وارد اینستاگرام شد و عکس‌هایی از لحظات فیلمبرداری پری دریایی کوچک را به اشتراک گذاشت. عکس اول فیلمنامه فیلم را نشان می‌داد که برای جلوگیری از اسپویل تار بود، اما همچنان نام شخصیت او «آریل» را با چاپ پررنگ نشان می‌داد. یکی از عکس‌ها او را در حال شنا در آب‌های ساردینیا نشان می‌دهد، در حالی که عکس دیگری روند ساخت فیلم با استفاده از CGI را نشان می‌دهد.

معرفی فیلم کمدی ورود و خروج ممنوع با حضور ستاره های کمدی سینما

تولید فیلم پری دریایی کوچولو 2023

تاریخ انتشار فیلم پری دریایی کوچولو 2023

فیلم سینمایی  پری دریایی کوچولو ۲۰۲۳ در 26 می 2023 (5 خرداد 1402) در سراسر آمریکا توسط شرکت Walt Disney Studios Motion Pictures اکران خواهد شد.

پیش‌بینی‌های گیشه

پیش‌بینی می‌شود که پری دریایی کوچولو در آمریکای شمالی در آخر هفته افتتاحیهٔ سه‌روزهٔ خود ۷۰ تا ۹۰ میلیون دلار، و در مجموع ۲۳۵ تا ۳۰۵ میلیون دلار در گیشه داخلی به دست آورد

خلاصه داستان فیلم پری دریایی کوچولو 2023

در خلاصه فیلم The Little Mermaid 2023 آمده که این فیلم سینمایی درباره یک پری دریایی جوان و زیبا به نام آریل است که تشنه ماجراجویی است. او برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دنیای خارج از دریا، به روی سطح آب آمده و با شاهزاده اریک ملاقات می‌کند و عاشق او می‌شود. در ادامه او به دنبال احساسات خود، با جادوگر دریایی معامله می‌کند تا صدای زیبای خود را در عوض گرفتن پاهای انسانی به او بدهد تا بتواند به روی خشکی برود و شاهزاده زمینی را دوباره ملاقات کند.

The Little Mermaid 2023

تریلر فیلم پری دریایی کوچولو 2023

تریلر فیلم The Little Mermaid 2023 در نود و پنجمین دوره جوایز اسکار منتشر شد.

بیوگرافی بازیگران فیلم پری دریایی کوچولو 2023

در 25 می سال 2016 گزارش شد که دیزنی در حال بحث برای ساخت لایو اکشن فیلم سینمایی پری دریایی کوچولو ۲۰۲۳ است. کمی بعد و در 16 آگوست اعلام شد که لین مانوئل میراندا (Lin Manuel Miranda) یکی از طرفداران فیلم اصلی، این فیلم را با مارک پلات تهیه خواهد کرد. در 6 دسامبر 2017 راب مارشال توسط شرکت Walt Disney برای کارگردانی فیلم سینمایی پری دریایی کوچولو ۲۰۲۳ انتخاب شد. در 3 ژولای 2019 مشخص شد که دیوید مگی فیلمنامه را نوشته است. حوالی اواخر سال 2018 تا اوایل سال 2019 شایعاتی مبنی بر اینکه زندایا (Zendaya) بازیگر معروف، نقش اصلی را در این فیلم دریافت کرده است پخش شد اما در نهایت این شایعات از طرف خود زندایا رد شدند.

در 28 ژوئن 2019 اعلام شد که ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) در حال صحبت برای بازی در نقش اورسولا است. در 1 ژولای آکوافینا (Awkwafina) و جیکوب ترمبلی (Jacob Tremblay) به ترتیب برای بازی در نقش‌های اسکاتل و فلاندر انتخاب شدند. سرانجام در 3 ژولای نیز هالی بیلی رسما از طرف دیزنی برای ایفای نقش اصلی یعنی آریل اعلام شد.  همچنین در اکتبر 2019 دیوید دیگز (Daveed Diggs) و در نوامبر 2019 جونا هاوئر کینگ برای بازی در فیلم پری دریایی کوچولو تایید شدند. ابتدا قرار بود فیلمبرداری سال 2020 در لندن انجام شود اما به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد. در نهایت فیلمبرداری از ژانویه تا ژولای 2021 در استودیوی Pinewood در لندن انجام شد. در ادامه بیوگرافی هنرپیشه های فیلم The Little Mermaid 2023 را بررسی می‌کنیم.

هالی بیلی از بازیگران زن فیلم در نقش آریل/ شاهزاده پری دریایی

هالی لین بیلی خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی متولد 27 مارس 2000 برابر با 8 فروردین 1379است. او بیشتر به خاطر حضور در گروه موسیقی دو نفره Chloe & Halle به همراه خواهرش کلویی شناخته شده است و از سال 2018 تا کنون پنج نامزدی جایزه گرمی را دریافت کرده است.

مروری بر فیلم ها و آثار ماندگار مهشید جوادی از آنام تا بچه مهندس

از دیگر آثار او می‌توان به بازی در فیلم کمدی رمنس و درام Last Holiday محصول سال 2006، فیلم موزیکال Let It Shine محصول سال 2012، فیلم Beyonce: Lemonade محصول سال 2016 و آلبوم The Kids Are Alright محصول سال 2018 اشاره کرد.

هالی بیلی در نقش آریل/ شاهزاده پری دریایی

جونا هاوئر کینگ از بازیگران مرد فیلم در نقش اریک/ شاهزاده زمینی

جونا آندره هاوئر کینگ بازیگر انگلیسی متولد 30 می 1995 برابر با 9 خرداد 1374است. او در فیلم درام The Last Photograph محصول سال 2017، فیلم ماجراجویی و خانوادگی A Dog’s Way Home محصول سال 2019، سریال درام  Howard End محصول سال 2017، سریال تاریخی و درام  Little Women محصول سال 2017 و سریال جنگی و درام  World on Fire محصول سال 2019 به ایفای نقش پرداخته است.

جونا هاوئر کینگ در نقش اریک/ شاهزاده زمینی

دیوید دیگز در نقش سباستین/ خرچنگ

دیوید دنیل دیگز بازیگر، رپر، خواننده و ترانه سرای آمریکایی متولد 24 ژانویه 1982 برابر با 4 بهمن 1360است. او خواننده گروه هیپ هاپ Clipping است و در سال 2015 نقش مارکی دو لافایت و توماس جفرسون را در موزیکال همیلتون بازی کرد که برای او جایزه تونی بهترین بازیگر نقش اول مرد در سال 2016 را به ارمغان آورد.

دیگر آثار او عبارتند از: فیلم درام Wonder محصول سال 2017، فیلم کمدی درام Blindspotting محصول سال 2018، فیلم کمدی سیاه و ترسناک Velvet Buzzsaw محصول سال 2019، انیمیشن کمدی و درام Soul محصول سال 2020، فیلم فانتزی و کمدی درام The Starling محصول سال 2021 و انیمیشن کمدی و ابرقهرمانی DC League of Super Pets محصول سال 2022.

دیوید دیگز در نقش سباستین/ خرچنگ

آکوافینا در نقش اسکاتل/ مرغ دریایی

نورا لوم که با نام حرفه‌ای آکوافینا شناخته می‌شود، بازیگر، رپر و کمدین آمریکایی متولد 2 ژوئن 1988 برابر با 12 خرداد 1367 است. او در سال 2012 زمانی که آهنگ رپش به نام My Vag در یوتیوب محبوب شد، به شهرت رسید. او سپس اولین آلبوم خود را بار نام Yellow Ranger در سال 2014 منتشر کرد و در سریال کمدی Girl Code محصول سال 2014 تا 2015 حضور پیدا کرد. دومین آلبوم او به نام In Fina We Trust در سال 2018 منتشر شد.

عکس های ازدواج متین ستوده و علی زندی

دیگر آثار او عبارتند از: فیلم کمدی Neighbors 2 محصول سال 2016، فیلم Ocean’s 8 محصول سال 2018، فیلم کمدی درام و رمنس Crazy Rich Asians محصول سال 2018 و فیلم کمدی فانتزی و ماجراجویی Jumanji: The Next Level محصول سال 2019.

آکوافینا در نقش اسکاتل/ مرغ دریایی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا