اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبازیگران مردفیلم ایرانی

«فسیل» در یک قدمی رسیدن به فروش 90 میلیاردی

فیلم فسیل فیلمی ایرانی در ژانر کمدی به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان است. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم فسیل و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم فسیل منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم فسیل چه کسی است؟

کارگردان فیلم فسیل کریم امینی می‌باشد.

خلاصه داستان و موضوع فیلم فسیل چیست؟

فیلم فسیل، روایت سه خواننده د‌ر دهه ۵۰ می‌باشد که در گذر زمان و پس‌از انقلاب هرکدام از این سه نفر دچار تغییراتی می‌شوند.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم فسیل چیست؟

الناز حبیبی , الهه حصاری , امید روحانی , ایمان صفا , بابک کریمی , بهرام افشاری , غلامرضا نیکخواه , هادی کاظمی , جواد هاشمی , سمانه منیری تیم بازیگران فیلم فسیل هستند.

مشخصات فیلم فسیل

نام فیلمفسیل
نویسندهحمزه صالحی
تهیه‌کنندهسید ابراهیم عامریان
کارگردانکریم امینی
ژانرکمدی
سال تولید1399
توزیع کنندهفیلمیران
تاریخ‌های انتشار
۲۴ اسفند ۱۴۰۱
مدت زمان
۱۰۸ دقیقه
فروش گیشه
۴۰٬۸۸۵٬۵۷۶٬۰۰۰ تومان
رده سنی
مناسب برای سنین بالای 14 سال

دانلود رایگان فیلم فسیل

دانلود رایگان فیلم فسیل

فیلم سینمایی «فسیل»، یکی از فیلم‌های انتخاب شده برای اکران نوروزی سال ۱۴۰۲ است و این فیلم قرار است از روز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ به‌صورت همزمان در سینما‌های سراسر کشور اکران شود.

بعد از اکران سینمایی فیلم «فسیل»، این فیلم در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

دانلود رایگان فیلم فسیل

لیست بازیگران فیلم فسیل

  • بهرام افشاری در نقش اسماعیل عمویی
  • هادی کاظمی در نقش سعید
  • ایمان صفا در نقش صفا
  • الناز حبیبی در نقش فرنگیس
  • الهه حصاری در نقش پری عمویی
  • بابک کریمی در نقش خسروی
  • سید جواد هاشمی در نقش داوودی کیا
  • غلامرضا نیکخواه در نقش آقا تیمور پدر فرنگیس
  • سمانه منیری در نقش فتانه
  • امید روحانی در نقش پدر اسماعیل
  • علیرضا استادی در نقش کارگردان فيلم
  • مجید شهریاری در نقش دکتر
  • قاسم زارع در نقش رئیس گروه سرود
  • خشایار راد در نقش رییس برنامه رنگارنگ
  • میثاق جمشیدی در نقش مجری برنامه رنگارنگ
  • رهام حیدرعلی در نقش اسماعیل پسر سعید و پری
  • پارسیا شکوری فر در نقش پسر خسروی
زندگینامه رویا میرعلمی و ماجرای جالب ازدواج او

لیست بازیگران فیلم فسیل

عوامل فیلم فسیل

  • نویسندگان: کریم امینی، علی باطنی، آرمین طهماسبی (فیلمنامه اولیه)، حمزه صالحی (فیلمنامه نهایی)
  • کارگردان: کریم امینی
  • تهیه کننده: سید ابراهیم عامریان
  • عرفان بهکار

معرفی کارگردان فیلم فسیل

کریم امینی با نام کامل کریم محمدامینی متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی است.

پدربزرگش (خسرو محمدامینی) از بازیگران شناخته شده تئاتر بود، وی تحت تأثیر پدربزرگ به هنر تئاتر، سینما و بازیگری علاقه‌مند شد؛ سال ۱۳۹۲ با فیلم سینمایی خواب‌زده‌ها سینما را تجربه کرد، اما حضورش در سریال پرده نشین باعث شهرتش شد؛ امینی در فیلم‌های سینمایی پاسیو، اگزما، ایتالیا ایتالیا، آب نبات چوبی، نیمه شب اتفاق افتاد، پیاده و سریال‌های روزگار، دیگری، عقیق، تعبیر وارونه یک رویا، باغ بی روزنه و سارقان روح نیز نقش آفرینی کرده است، فیلم‌های سینمایی دشمن زن و گربه سیاه از ساخته‌های او هستند.

معرفی فیلم فسیل

فیلم کمدی «فسیل» داستان یک خواننده، پیش از انقلاب است که هرطور شده سعی می‌کند خودش را به شاه نزدیک کند و افتخار و موقعیتی برای خود دست و پا کند، اما از بد روزگار، او به مدت ده سال به کما می‌رود و در دوره پیروزی انقلاب اسلامی به هوش می‌آید.

داستان فیلم فسیل

اسی، حسن و صفا، که عضو گروه خوانندگی بلک داگز هستند، برای معروفیت و موفقیت نقشه‌های زیادی دارند؛ اسی و حسن به دنبال این هستند که با اجرا در مقابل شاه، به معروفیت برسند و صفا سعی می‌کند با سرودن ترانه‌های اعتراضی، محبوبیتی بین مردم کسب کند. آن‌ها به خاطر ترانه‌ای اعتراضی که برای خلق ستم‌دیده می‌خوانند، به زندان ساواک رفته و مجبور می‌شوند برای آزادی، ترانه‌هایی برای اعلی حضرت بخوانند.

معرفی رابین ویلیامز بازیگر و کمدین از کودکی تا معروفیت و ماجرای خودکشی

دست بر قضا و طی تصادفی، اسی به کما می‌رود و ده سال بعد به زندگی باز می‌گردد. او بعد از به هوش آمدن متوجه می‌شود که شاه فرار کرده و جمهوری اسلامی بر سر کار آمده‌است، همچنین فرنگیس، نامزدش، ازدواج کرده و حسن به کمیته و صفا به مجاهدین خلق پیوسته‌است. او که پیش از کما، به دنبال معروفیت و مطرح‌شدن از طریق نزدیک‌شدن به شاه بود، حالا مورد اتهام بسیج قرار گرفته و رفتارش زیر ذره‌بین است.

اسی به سراغ فرنگیس می‌رود و متوجه می‌شود که او طلاق گرفته، پس او را از پدرش خواستگاری کرده و با او ازدواج می‌کند. در شب عروسی اسی، بین صفا و حسن که در دو گروه مقابل هم قرار دارند، درگیری صورت می‌گیرد و به سبب آن باز هم اسی به کما رفته و در دهه 80 شمسی، چشم باز می‌کند….

داستان فیلم فسیل

رکورد فروش فیلم «فسیل» در نوروز 1402

ابراهیم عامریان، تهیه‌کننده فیلم «فسیل» که سال‌های پیش فیلم‌های «انفرادی» و «دینامیت» هم به تهیه‌کنندگی او پرفروش‌ شده بود، در مصاحبه با مهر از کیفیت فیلم «فسیل» دفاع کرده و گفته: «در دو مقطع ثابت کرده‌ام که وقتی فیلمی خوب باشد و مخاطب با آن ارتباط برقرار کند، چه سیل باشد، چه کرونا باشد و چه نوروزی که در سومین روزش ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود، فروش خوبی خواهد داشت و مردم برای دیدن آن به سینما می‌آیند. ما با «دینامیت» ثابت کردیم که در اوج کرونا هم مردم به سینما می‌آیند. با «فسیل» هم ثابت کردیم در شرایطی که هیچ صاحب فیلمی تمایلی به اکران فیلمش نداشت، می‌توان مورد استقبال مخاطب قرار گرفت.»

بهترین بازیگران و ستارگان مرد دهه 50 کدامند؟

عامریان گفته همزمانی ماه رمضان با نوروز روی فروش فیلمش تاثیر داشته: «طبیعتاً اگر نوروز امسال همزمان با ماه مبارک رمضان نبود و آن عده از مردم که به دلیل روزه بودن در طول روز به سینما نمی‌آیند هم می‌توانستند در تمام سانس‌ها به تماشای فیلم بنشینند، فیلم ما شرایط متفاوتی داشت. نمی‌توان گفت این شرایط روی تعداد مخاطبان فیلم تأثیر نداشته است اما قرار نیست همیشه در شرایط ایده‌آل فیلم‌مان را اکران کنیم. در عین اینکه در همین شرایط هم فکر می‌کنم در ۹۰ درصد سانس‌هایی که داشتیم، سالن‌های‌مان پر از مخاطب بوده است.»

عامریان گفته بعد از «دینامیت» و «انفرادی»، برای «فسیل» هم برای تبلیغات تلویزیونی اقدامی نکرده. او توضیح داده: «واقعیت این است که ما برای تبلیغات تلویزیونی فیلم اساساً اقدامی نکردیم چرا که پیش‌تر برای فیلم‌های دیگر اقدام کرده و به نتیجه نرسیده بودیم. در سه چهار فیلم اخیر بنده تلویزیون همکاری‌ای برای پخش تبلیغات نداشت. هم «دینامیت» و هم «انفرادی» بدون تبلیغ تلویزیونی اکران شد و این بار هم ما خودمان اقدامی برای مذاکره با تلویزیون نداشتیم. با توجه به ظرفیت‌هایی که در فضای مجازی برای تبلیغ فیلم‌های خود در اختیار داریم دیگر نیازی به تلویزیون هم نداریم.»

او گفته تلویزیون حاضر به پخش فیلم‌های «تگزاس 1 و 2» نیست: «ما امتیاز پخش دو فیلم «تگزاس ۱» و «تگزاس ۲» را در ازای دریافت تیزر تبلیغاتی، همان زمان اکران به تلویزیون واگذار کردیم و در ازای آن پولی هم دریافت نکردیم، اما تا امروز این فیلم‌ها پخش نشده است. وقتی تلویزیون حاضر به پخش این فیلم‌ها نیست، طبیعتاً برای ما هم جای مذاکره وجود ندارد که بخواهیم به دنبال فروش حق پخش فیلم‌های‌مان به تلویزیون باشیم»

همه چیز درباره بازیگران سریال خوشنام کمدی متفاوت با حضور چهره های مطرح

تهیه‌کننده فسیل پیش‌بینی کرده که بعد از نوروز شاهد سیر صعودی استقبال از فیلم خواهیم بود: «اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهند و شرایط اکران فیلم به همین صورت ادامه داشته باشد شاید سیر صعودی استقبال از فیلم خواهیم بود. مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره‌ای مانند کرونا رخ دهد که معمولاً در مواجهه با این اتفاقات، سینماها پیش از جاهای دیگر تعطیل و کم‌رمق می‌شوند. اگر اتفاقی رخ ندهد امیدواریم فروش «فسیل» از مرز ۱۰۰ میلیارد تومان عبور کند.»

رکورد فروش فیلم «فسیل» در نوروز 1402

«فسیل» در یک قدمی رسیدن به فروش 90 میلیاردی

فیلم «فسیل» ساخته کریم امینی همچنان با فروش خوبی به اکران خود ادامه می‌دهد . این فیلم از 25 اسفند 1401 که نمایش عمومی خود را در سینماها شروع کرد تا پایان روز عصر روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه توانسته بیش از 87 میلیارد تومان فروش کند. فیلم «فسیل» با در اختیار داشتن 532 سالن و طی نمایش در 30 هزار و 721 سانس توانسته یک میلیون 911 هزار مخاطب را جذب سالن‌های سینما کند. این فیلم طی هفته گذشته با فروش 23 میلیارد و 388 میلیون رکورد فروش هفتگی را هم جا به جا کرد.

پوستر فیلم فسیل

پوستر فیلم فسیل

تیزر فیلم فسیل

بیوگرافی بازیگران فیلم فسیل

بهرام افشاری (اسماعیل عمویی)

بهرام افشاری متولد ۶ خرداد ۱۳۶۶ در همدان، بازیگر سینما و تلویزیون است، او دانش آموخته رشته ساخت و تولید از هنرستان و لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می‌باشد، که از تئاتر شروع کرد و با سریال «پایتخت» به اوج شهرت رسید.

بهرام افشاری، بصورت جدی بازیگری را از سال ۱۳۸۲ وقتی ۱۶ ساله بود آغاز کرد، بصورت آماتور از تئاتر همدان شروع کرد، تا اینکه سال ۸۸ وقتی ۲۲ ساله بود برای پیشرفت راهی تهران شد. او در تهران ابتدا به کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان رفت، تا اینکه بصورت حرفه‌ای وارد کار تئاتر شد و در بیش از ۳۰ اجرای حرفه‌ای حضور داشت، در سال ۸۸ توانست برترین جوان ایران در بازیگری تئاتر شناخته شود.

حواشی سحر زکریا و مشکلات او با مهران مدیری تا ماجرای خودکشی او

افشاری، یکسال بعد نیز به عنوان بازیگر اول جشنواره تئاتر شهر معرفی شد و سال ۱۳۹۰ نیز تندیس بهترین بازیگر مرد را از جشنواره بین المللی فجر بدست آورد.

بیوگرافی بهرام افشاری

الناز حبیبی (فرنگیس)

الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی می‌باشد، که از کانون پرورشی کودکان شروع کرد و با سریال دردسر‌های عظیم به شهرت رسید.

الناز حبیبی بصورت حرفه ای، اما از سال ۱۳۸۵ وقتی ۱۸ ساله بود با سریال سال‌های برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی فعالیت خود را ادامه داد، او سپس با سریال روزگار غریب سال ۸۶ و سریال فاصله‌ها سال ۸۹ چهره اش شناخته‌تر شد و با سریال دردسر‌های عظیم سال ۹۳ به اوج شهرت رسید.

بیوگرافی الناز حبیبی

هادی کاظمی (سعید)

هادی کاظمی متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد می‌باشد که از ۱۹ سالگی وارد تئاتر شد و در ۴۱ سالگی با یک بازیگر ازدواج کرد.

هادی کاظمی، از سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۵ ساله بود از کانون پرورشی حر فعالیت هنری را شروع کرد، تا اینکه اولین تئاتر حرفه اش را در سال ۱۳۷۴ با نمایش همراهان تجربه کرد، او بعد از تئاتر از سال ۱۳۷۵ با داریوش کاردان وارد تلویزیون شد، تا اینکه بعد از تجربه‌های مختلف سال ۱۳۸۱ در سریال پاورچین مهران مدیری بازی کرد.

شهرت هادی کاظمی از سال ۱۳۸۴ با سریال شب‌های برره شروع شد و در سریال قهوه تلخ با نقش بابا کنار جواد عزتی در نقش بابا اتی به اوج شهرت رسید.

معرفی سریال محرمی علقمه سرخ + تیزر و تصاویر سریال

بیوگرافی هادی کاظمی

الهه حصاری (پری عمویی)

الهه حصاری متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. این هنرمند کشورمان فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی در مقطع کاردانی و زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی می باشد و چهره و حالت چشمهایش او را متفاوت از سایر بازیگران کرده است.

الهه حصاری به دلیل علاقه به رشته بازیگری از دوران دبیرستان در گروههای تئاتر مدرسه شرکت کرد و بعدها کلاس های بازیگری موسسه فرهنگی هنری «چهره های ماندگار» رفت.

بیوگرافی الهه حصاری

ایمان صفا (صفا)

ایمان صفا متولد 30 آذر 1362 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از تئاتر شروع کرد تا اینکه در سال 1386 وقتی 24 ساله بود با فیلم «قرنطینه» جلوی دوربین رفت

او سال 1385 با سریال «عملیات 125» به شهرت رسید و عاشق ورزش تکواندو و فوتبال بوده و به سلامت خود توجه زیادی دارد.

ایمان صفا

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

15 دیدگاه

  1. فیلم که محتوی خاصی نداشت، فقط حرف های خنده دار داخلش می‌زدند بد نبود برا روحیه آدم خوبه اما یه طنز تلخی بود از وقایع و حوادث و چی بودیم چی شدیم های قبل و بعد انقلاب

  2. بی نظیربوداین فیلم خداقوت ب همه دست اندرکاران این فیلم بالخص اقای بهرام افشارخیلی خوبیدونامبروان👏👏👏👏

  3. با ارزش پوزش واقعا فیلم جالبی نبود چند تا بازیگر نعروف اوردید فیلمتون فروش بره،چرا اخه ،نرین ببینید

  4. اوایل فیلم زیاد گیرایی نداشت…اما بعدش خوب شد! خواسته بود با ژانر کمدی بودن حرفی ام واسه گفتن داشته باشه👏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا