اخبار دیگران

اگر به دنبال تفریحی دل انگیز در ترکیه هستید محتوای زیر را از دست ندهید

پس از روزهای کاری طولانی و مشغله های فراوان هر کسی نیاز به یک مسافرت لذت بخش دارد. مسافرت تسکین دهنده بسیاری از مشکلات است. گاهی افراد برای فرار از شلوغی زندگی کاری و استراحت به مسافرت می روند و گاهی برای دور شدن از یک زندگی روتین خسته کننده. بنابراین جذاب ترین مقصد برای مسافرت جایی است که نیاز های شما و هم سفرانتان را به خوبی برطرف کند. به عنوان مثال اگر قصد سفر با خانواده را دارید. باید مقصد سفر را به گونه ای انتخاب کنید که همه افراد خانواده حتی کودکان نیز از آن لذت ببرند. در این بین ممکن است به دلیل مسائل اقتصادی نتوانید به مقصدی که انتخاب کرده اید بروید. آژانس پیله های عصر پرواز این مسئله را با ارائه تور های اقساطی مانند تور اقساطی ترکیه برای شما کاملا حل کرده است.

تور اقساطی ترکیه یک مقصد نام آشنا

ترکیه در بین مسافران ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار است. این محبوبیت دلایل متعددی دارد. به عنوان مثال مراکز خرید جذاب ترکیه که در برخی از زمان های سال مانند عید فطر حراج دارند بسیاری از ایرانیان را به خود جذب می کنند. یکی دیگر از جذابیت های ترکیه شهرهای ساحلی این کشور هستند که علاوه بر مراکز فرهنگی ، جذابیت های طبیعی بسیاری نیز دارند. هزینه رفتن به ترکیه همیشه یکسان نیست و وابسته به قیمت ارز تغییر می کند. نوسانات ارز ممکن است شما را از سفر به ترکیه منصرف کند. برای حل این مشکل تور اقساطی ترکیه به کمک شما می آید. با خرید تور اقساطی ترکیه از همه امکاناتی که برای شما در سفر به ترکیه جذاب است استفاده می کنید و هزینه آن را تا ده ماه بعد پرداخت می کنید. یکی از تصمیم های سخت هنگام سفر با تور اقساطی ترکیه انتخاب یک شهر است و اقامت در آنجاست.

قیمت شیشه جلو هیوندای

ترکیه شهر های جذاب متعددی دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. شهرهای معروفی مانند استانبول که پایتخت فرهنگی ترکیه و بزرگترین شهر این کشور است یا آنکارا که پایتخت سیاسی این کشور محسوب می شود. البته آنکارا فقط پایتخت سیاسی نیست و بسیاری از دیدنی های ترکیه در این شهر واقع شده است. محل دفن آتاتورک رهبر استقلال ترکیه و موزه قوم نگاری و چندین موزه دیدنی دیگر در این شهر واقع شده اند. کوشی آداسی یکی از جاهای دیدنی ترکیه است که برای دیدنش حتما باید وقت بگذارید. پارک آبی جذاب آدا لند در این شهر یکی از جذاب ترین پارک آبی های اروپا است. حتی اگر طرفدار تاریخ و شعر باشید به شما شهر قونیه که مقبره مولانا در آن قرار دارد را پیشنهاد می دهیم. با خرید تور اقساطی ترکیه می توانید از این شهر های جذاب لذت ببرید.

تور اقساطی استانبول ؛ جذاب ترین مقصد ترکیه

استانبول یک مقصد هیجان انگیز برای گردشگران است. جالب است بدانید این شهر که حدود 15 میلیون نفر جمعیت دارد و بزرگترین شهر ترکیه به شمار می رود پایتخت ترکیه نیست. استانبول از دو بخش اروپایی و آسیایی تشکیل شده است که توسط پل بسفر به هم متصل می شوند. این شهر تلفیقی از تاریخ ، سنت و مذهب را در خود جای داده است. این ویژگی ها به همراه امکانات رفاهی و تفریحی جذابی که در آن فراهم شده مسافرت به این شهر را بسیار لذت بخش کرده است. استانبول تاریخی 2500 ساله و بسیار جذاب را یدک می کشد. این شهر قبل از فتح توسط امپراطوری عثمانی قسطنطنیه نامیده می شده است و پس از آن نام این شهر را استانبول تعیین کردند. بهترین زمان برای سفر به استانبول فصل بهار است که آب و هوای دلپذیری دارد.

چگونه با وسایل بازیافتی دکوراسیون خانه را زیباتر کنیم؟

دیدنی های استانبول بسیار زیاد است که با خرید تور اقساطی استانبول می توانید از همه آن ها دیدن کنید. ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد معروف ترین مساجد استانبول هستند. ایاصوفیه کلیسا بوده است که تبدیل به مسجد شده است که دیدنی ترین مکان استانبول است. بازار بزرگ استانبول مکان بسیار جذابی است که با وارد شدن به آن باید جمله “چانه بزن” را با خودتان مرور کنید. استانبول علاوه بر بازار بزرگ و زیبای خود مراکز خرید دیگری نیز دارد. اگر به دنبال خرید از برند های معروف هستید و به قیمت های بالا عادت دارید باید سراغ مراکز خرید کانیون ، جواهیر و استانبول مال را بگیرید. تور اقساطی استانبول محبوب ترین تور ترکیه است چراکه این شهر نه تنها تاریخی و مذهبی است بلکه دارای مدرن ترین امکانات نیز هست. رفتن به تور اقساطی استانبول می تواند هر شخصی با هر سلیقه ای را راضی کند.

تور اقساطی آنتالیا؛ سفری به دل مدیترانه

سواحل زیبای آنتالیا با تفریحات جذاب آبی در کنار بخش های تاریخی این شهر، تور اقساطی آنتالیا را بسیار پرطرف دار کرده است. این شهر تاریخی پر از کشمکش دارد. در این شهر آثاری از امپراطوری روم گرفته تا امپراطوری عظیم عثمانی وجود دارد. آنتالیا به دلیل آب و هوای مناسب و موقعیت جغرافیایی در طول تاریخ همیشه مورد توجه بوده است. آنتالیا یکی از معروف ترین شهرهای گردشگری ترکیه است که بسیاری از مردم ایران به آن سفر می کنند. تابستان بهترین زمان سفر به آنتالیا است و در این فصل آنتالیا بسیار شلوغ می شود به طوری که جمعیت آن تا دو برابر حد معمول بیشتر می شود. هزینه های سفر به آنتالیا با توجه به هتل و میزان خوراک و … می تواند متفاوت باشد. درباره هزینه های سفر با وجود تور اقساطی آنتالیا آژانس پیله های عصر پرواز نگرانی وجود ندارد.

توضیحاتی راجب رسانه آنلاین و پایگاه خبری تحلیلی خبر آرتیست

هتل های 5 ستاره و لوکس در آنتالیا کم نیستند. این هتل ها این قدر جذاب هستند که خود جاذبه گردشگری به حساب می آیند اما باید مواظب باشید که درگیر زیبایی هتل ها نشوید و شهر را فراموش کنید. بیرون از این هتل ها سواحل شنی سفید و بسیاری از جذابیت های تاریخی و طبیعی در انتظار شماست. تاریخ و فرهنگ تنها پیشنهادات آنتالیا به شما نیست. فستیوال های موسیقی که در زمان های مختلف سال برگزار می شوند و حتی تور رفتینگ و آفرود پیشنهادات بسیار هیجان انگیزی برای تفریح در این شهر به حساب می آیند.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا