اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیسریال ایرانی

نگاهی به برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی

برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی، به کارگردانی امیرحسین قیاسی در سال 1400 ساخته شده است که در آن امیرحسین قیاسی با نگاه طنز، اخبار و رویدادهای روز کشور را بررسی می کند. در این مطلب، خبرهای مربوط به برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی چه کسی است؟

کارگردان برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی، امیرحسین قیاسی است.

برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی چیست؟

برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی برنامه ای است که در آن امیرحسین قیاسی با نگاه طنز، اخبار و رویدادهای روز کشور را بررسی می کند.

برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی چه روزهایی منتشر میشود؟

برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی در روزهای سه شنبه ساعت 20 در پلتفرم فیلیمو منتشر میشود.

مشخصات برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی

نام برنامهنیمه‌شب با امیرحسین قیاسی
تهیه کننده و کارگردانامیرحسین قیاسی
نویسندگانعلی قاسمی، علی بایوردی، حسین هوشمند، محمد غریب، افشار مقدم
گردانندهامیرحسین قیاسی
توزیع‌کنندهفیلیمو
انتشارسه شنبه ها ساعت 20
رده سنیمناسب بالای 15 سال
تعداد فصل هادو فصل

برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی

دانلود برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی

برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی کاری است از پلتفرم «فیلیمو» که از بهمن 1400 سه شنبه هر هفته پخش میگردد.

عوامل برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی

  • کارگردان: امیرحسین قیاسی
  • تدوین گر: احسان فانیان
  • نویسندگان: علی قاسمی، علی بایوردی، حسین هوشمند، محمد غریب، افشار مقدم
  • مدیر فیلمبرداری: علیرضا نادری

معرفی کارگردان برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی

نام امیرحسین قیاسی برای آن‌ دسته از مخاطبان سینما و تلویزیون ایران که ژانر کمدی را با جدیت دنبال می‌کنند، آشنا به نظر می‌رسد. قیاسی که سال‌ها در شبکه اجتماعی توییتر فعالیت می‌کرد در سال ۹۷ این فرصت را پیدا کرد تا در دومین فصل برنامه خنداننده شوی رامبد جوان حضور داشته باشد. موفقیت امیرحسین قیاسی در مسابقات خنداننده شو به او کمک کرد تا مسیرش را در فضای تلویزیون پیدا کند. با این حال حضور قیاسی در تلویزیون به اندازه دوست صمیمی و قدیمی‌اش یعنی ابوطالب حسینی طولانی نبود.

ماجرای فلج شدن فک سحر جعفری جوزانی چه بود؟

امیرحسین قیاسی متولد 28 آبان 1371 در تهران، کمدین است. فارغ التحصیل فوق لیسانس است، در خندوانه به شهرت رسیده است و در تلویزیون به اجرای استند آپ می پردازد

استعداد کشف‌شده دومین فصل مسابقات رامبد جوان در سال‌های اخیر با اجراهای استندآپ کمدی تلاش کرد تا خودش را در فضای کمدی کشور معرفی کند. اما شیوع ویروس کرونا کار او را سخت‌تر کرد. با این حال قیاسی که نمی‌خواست نامش در میان کمدین‌های این روزهای جامعه ایران [که تعدادشان در سال‌های اخیر از جمعیت مخاطبان ژانر کمدی در ایران هم بیشتر شده] فراموش شود، حالا با یک برنامه متفاوت به سرویس استریم فیلیمو آمده است.

معرفی امیرحسین قیاسی

معرفی برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی

برنامه نیمه‌شب یکی از جدیدترین عناوینی لقب می‌گیرد که روی سرویس استریم فیلیمو منتشر شده است. این دیلی شو که عنوانی متفاوت در فضای شبکه نمایش خانگی ایران به نظر می‌رسد، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و حالا کمدینی که توسط برنامه خندوانه مطرح شده بود را محبوب‌تر از همیشه نشان می‌دهد.

برنامه نیمه‌شب احتمالا اولین دیلی شو در شبکه نمایش خانگی ایران باشد. عنوانی که اگرچه در ابتدا با بررسی جشنواره فجر ۱۴۰۰ به سراغ مخاطبان آمد اما آهسته آهسته رویکرد متفاوتی پیدا کرد. جدیدترین قسمت‌های برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی به سراغ سوژ‌ه‌های روز رفته‌اند و با زبانی متفاوت با اپیزودهای ابتدایی با مخاطب سخن می‌گویند. رویکرد قیاسی در این برنامه ترکیب ادبیات انتقادی و کمدی است و از آن‌جایی که برنامه اساسا خودش را جدی نمی‌گیرد، این فرصت را پیدا می‌کند تا به مخاطب نزدیک‌تر شود.

ناگفته های زندگی شبنم مقدمی زن هزار چهره سینما از پرستاری تا دنیای بازیگری

بنابراین می‌توان مدعی شد که برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی به معنای واقعی کلمه یک دیلی شو لقب می‌گیرد که با پرداختن به سوژه‌های روز و محبوب تلاش می‌کند تا به مخاطب نزدیک شود. بخشی از شوخی‌های قیاسی و همکارانش با ترندهای روز لوس و فاقد خلاقیت به نظر می‌رسند اما واقعیت آن است که برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی در نهایت می‌تواند خنداندن مخاطب را جشن بگیرد. بیشتر سوژه‌هایی که قیاسی و دوستانش به سراغ آن‌ها می‌روند چندان هم ترند روز نیستند اما به لطف شوخی‌های جذابی که خلق می‌شوند به شدت دوست‌داشتنی به نظر می‌رسند.

بخش بزرگی از موفقیت برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی را باید در اجرای قابل قبول و تحسین‌برانگیز امیرحسین قیاسی جستجو کرد. قیاسی که سابقه اجرا در برنامه‌های صدا و سیما را دارد به لطف محدودیت‌های کمتر شبکه نمایش خانگی شوخی‌های گرم خود را با تصویر سردی که از رفتار خود می‌سازد، پیوند می‌دهد و مجموعه‌ای از صحنه‌های خنده‌دار را رقم می‌زند.

واقعیت ماجرا آن است که برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی عنوان متمایز و خاصی به نظر نمی‌رسد. اما به لطف سادگی ذاتی‌اش به دل مخاطب می‌نشیند. برنامه قیاسی در حقیقت یادآور برنامه The Daily Show with Trevor Noah است؛ برنامه‌ای که از شبکه Comedy Central پخش می‌شود و بیشتر از ربع قرن قدمت دارد. ترور نواح، مجری این برنامه، از دوشنبه تا پنج‌شنبه شب هر هفته در برابر مخاطبان حاضر می‌شود و با سوژه‌های روز جامعه، فرهنگ و سیاست آمریکایی شوخی می‌کند.

به عبارت دیگر، برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی یک تقلید موفق از برنامه محبوب ترور نواح است. قیاسی اما با یک تیر دو نشان زده و به همین دلیل برنامه متمایز او بیشتر به چشم می‌آید؛ او نه‌تنها یک تقلید موفق از یک برنامه موفق را به خوبی مدیریت کرده بلکه به سراغ ایده‌ای رفته که تا پیش از این هرگز به صورت جدی و حرفه‌ای در شبکه نمایش خانگی و سیمای ملی ایران جدی گرفته نشده بود.

فیلم های برتر استیون اسپیلبرگ؛ فیلم‌ساز پولساز هالیوود

اگرچه برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی راهی بسیار طولانی برای تبدیل‌شدن به برندی در سطح و اندازه برنامه The Daily Show with Trevor Noah دارد اما واقعیت آن است که استندآپ کمدین سال‌های نه‌چندان دور برنامه خندوانه حالا در مسیر درستی قرار دارد. مسیری که می‌تواند آینده او را تغییر دهد و نام امیرحسین قیاسی را به عنوان نخستین مجری شبکه نمایش خانگی که به لطف اجراهایش در این بستر به شهرت رسیده، برای همیشه ماندگار کند.

معرفی برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی

موضوع برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی

برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی برنامه ای است که در آن امیرحسین قیاسی با نگاه طنز، اخبار و رویدادهای روز کشور را بررسی می کند.

خلاصه قسمت های اول تا پنجم برنامه نیمه شب با امیرحسین قیاسی

ماجرای قسمت اول، وزیر کار:

امیر حسین قیاسی اولین قسمت برنامه خود را با وزیر کار شروع می‌کند و بر سخن وزیر کار: ( ما خودمان هم مشکل معیشتی داریم) اشاره‌ای می‌اندازد. او در گوشه‌ای دیگر از قسمت اول، گفته رئیس تعزیرات استان تهران را وسط می‌کشد ( مرغ‌ها و تخم مرغ‌ها از قیمت‌های اعلامی تبعیت نمی‌کنند) و در ادامه با یک مرغ به عنوان سخنگوی مرغ‌ها درباره این موضوع شروع به مصاحبه می‌کند! امیر حسین قیاسی در سومین گوشه از این قسمت به سلام و علیک کردن همایون شجریان با مجمسه مهران مدیری اشاره می‌کند.

قضیه بی‌پولی و کنسل کردن سفرهای خارجی( همان سفرهایی که هیچوقت نمی‌رفتیم!)، هزینه‌های سنگین دندان پزشکی، نخریدن لباس و لوازم خانگی خبر هیجان انگیز یا به قول امیرحسین بسیار تلخیست که در این قسمت به زبان آورده شده است. اما او به راحتی از کنار قضیه دندان پزشکی گذر نمی‌کند و به سال ۱۴٠۵ می‌رود، دقیقا همان زمانی که به خاطر نداشتن پول تمام دندان‌ها به جز یک دندان را کشیده است و حالا از دکتر می‌خواهد که چشمش را که درد می‌کند را هم بکشد ( تخلیه کند)!

معرفی فیلم ارفاق بهترین فیلم کوتاه جشنواره فیلم فجر که به تازگی منتشر شده است

ماجرای قسمت دوم، کله گنده‌ها:

امیرحسین قیاسی دقایق اول این قسمت را با خواندن رزومه یکی از یکی از وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش شروع می‌کند و سپس شروع به نوشتن رزومه خود ( قابلیت سفارش آنلاین غذا، دست و دلبازی، قابلیت تغییر تصمیم در لحظه و…) می‌کند! تجلیل رئیس بیمارستان شهدای تجریش از خودش در نامه‌ای به سازمان عمران پردیس و درخواست اعطای زمین، نامه فرستادن نایب رئیس سازمان وزنه برداری به رئیس سازمان و درخواست پاداش برای خودش و رئیس که در نهایت هم با موافقت و اعطای پاداش مواجه شد هم گوشه‌ای دیگر از این برنامه طنز هستند. اخرین قسمت این ماجرا، رجوع به داستان معاون دانشگاه تبریز به سرپرست منابع انسانی است، دقیقا همانجایی که معاون به خودش نامه می‌زند و درخواست بازنشستگی پیش از موعد می‌کند! نکته جالب اینجاست که در این نامه با درخواست خودش مخالفت می‌کند.

قسمت سوم سریال نیمه شب، در کشور چه اتفاقاتی می‌افتد؟

خبر خوش افزایش ۱٠٪ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال آینده خبری است که امیرحسین قیاسی در سریال نیمه شب به راحتی از کنار آن نگذشته و به شوخی درباره آن پرداخته است. داستان جالب دیگری که قیاسی در این قسمت آن را تعریف می‌کند، ماجرای ول نکن‌ترین آدم تاریخ است که در عروسی یکی از اقوام ۱ ملیون تومان کادو داده است و به علت اینکه آن فرد در مجالس عروسی فرزندانش شرکت نکرده و کادو را پس نداده است، از او شکایت کرده است! نکته عجیب ماجرا این است که این اقا علاوه بر شکایت و جمع کردن استشهاد محلی، درخواست بازگشت وجه به علاوه هزینه تاخیر و هزینه شکایت را از نیز در دادخواست خود از آن فرد طلب می‌کند!

بیوگرافی بورجو بیریجیک بازیگر معروف ترک از بازیگری تا مدلینگ

ماجرای قسمت چهارم، اعتراض نجم الدین شریعتی:

اولین دیالوگ این قسمت، به اعتراض نجم الدین شریعتی مربوط می‌شود. ماجرای گران شدن پسته در آستانه شب یلدا هم موضوع دیگریست که امیرحسین قیاسی در سریال نیمه شب با آن یک شوخی با نمک کرده است. شوخی دیگر این قسمت، بیان گفته‌های رئیس پلیس پیشگیری پایتخت است که اگر دچار سرقت شدید مقاومت نکنید و بدید بره! امیرحسین قیاسی با ساختن یک کلیپ طنز در این مورد، این قضیه را با چاشنی شوخی حسابی تشریح کرده است.

آخرین خبر این قسمت، ساخت مدرسه‌ای در سیستان و بلوچستان با (نام فقط نیلوفر) است! ماجرا از این قرار است که خانومی با نام نیلوفر بهبهانی از دنیا می‌رود و مادر ایشان به عنوان باقیات و صالحات، تصمیم به ساخت مدرسه‌ای در یک منطقه از سیستان و بلوچستان می‌کند. بعد از ساخت مدرسه، از مادر ایشان سوال می‌کنند که دوست دارید اسم مدرسه را چه بگذاریم؟ قصد دارید که این مدرسه را به اسم نیلوفر بهبهانی نامگذاری کنید؟ و مادر ایشان گفتند نه، فقط نیلوفر و اینگونه شد که نام آن مدرسه به اشتباه فقط نیلوفر نامگذاری شد.

قسمت پنجم سریال نیمه شب:

پنجمین قسمت از این برنامه جذاب با بیان گفته نماینده مجلس درباره عینک دودی (کسانی که به دنبال عینک دودی هستند از ایران بروند!) و شوخی با آن شروع می‌شود. خبر عجیب دیگری که از زبان امیرحسین در این قسمت می‌شنوید، این است که در مراسم معارفه رئیس جدید دخانیات، به خبرنگارها یک بوکس سیگار هدیه داده‌اند! پس فرستادن کیوی‌ها از امارات، فلفل دلمه‌ای‌ها از روسیه و پس فرستادن هندوانه‌ها توسط ترکیه در گذشته نیز در این قسمت با نگاهی طنز به تصویر کشیده شده است. امیرحسین قیاسی در این قسمت به مصاحبه با فلفل دلمه‌ای و هندوانه پرداخته است و از آنها می‌خواهد که دلیل دیپورت شدنشان را شرح بدهند!

همه چیز درباره ی نیکلاس کیج بازیگر فیلم رنفیلد 2023

خلاصه قسمت های اول تا پنجم برنامه نیمه شب با امیرحسین قیاسی

زمان پخش برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی

پخش برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی از 12 بهمن 1400 آغاز شد. از آن پس، این برنامه هر سه شنبه ساعت 20 منتشر می‌شود.

برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی از کدام پلتفرم پخش میشود؟

این برنامه مخصوص شبکه نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده و از همین شبکه منتشر می‌شود.

تیزر برنامه نیمه‌شب با امیرحسین قیاسی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا