اخبار حاشیه بازیگران

ببینید سیاوش خیرابی چه تفریحات لاکچری در تابستان دارد ؟

سیاوش خیرابی بازیگر جوان و خوش آوازه سینما و تلویزیون به تازگی تصویری از تفریح خود روی یک قایق شخصی لوکس در سواحل خلیج فارس منتشر کرده است.

تفریحات لاکچری سیاوش خیرابی

تفریحات لاکچری سیاوش خیرابی

استوری جنجالی سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی بازیگر ایرانی در اینستاگرامش استوری جنجالی را درباره گرانی های اخیر به اشتراک گذاشت که پر بازدید شد.او با گذاشتن این استوری جنحالی بین مخاطبینش به راه انداخت.

سیاوش خیرابی جنجالی جدید به پا کرد

بیوگرافی سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی بازیگر خوش انرژی و دوست‌داشتنی تلویزیون و سینما است. سیاوش در میان سال‌های 87 تا 90 محبوبیت زیادی بین جوانان ایرانی داشت.

او بیشتر با کاراکترهای جوان و شوخ‌وشنگ سریال‌های شبانه شناخته می‌شد. بعد از آن گزیده کارتر شد و سعی کرد نقش‌های متفاوتی را ایفا کرد. متعاقباً دیگر شهرت قبل را نداشت و البته ندارد. بعد از حضور موفق و متفاوتش در «آوای باران» انتظار تحولی چشمگیر در آینده سینمایی او می‌رفت. اما سیاوش خیرابی هنوز نتوانسته در عرصه سینما آن‌طور که بایدوشاید و معتقد است، حقش است، بدرخشد.

سیاوش خیرابی متولد 29 آذر 1363 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

کودکی سیاوش خیرابی

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد می باشد که در کنار بازیگری سر از مشکلات فنی ماشین در می آورد و یک استقلالی است

سیاوش خیرابی و دوستان استقلالی اش

قد سیاوش خیرابی

در بیوگرافی سیاوش خیرابی آمده است قد او 175 سانتی متر است.

سیاوش خیرابی از درس تا خوانندگی

در کودکی خیلی شیطون بودم و درسخوان هم نبودم، اما اولین سال در دانشگاه قبول شدم ولی با این حال اگر بازیگر نمی شدم حتما خوانندگی را در پیش میگرفتم

چرا حال نسرین مقانلو بد شده است ؟

کودکی سیاوش خیرابی و پدرش

بیوگرافی خانواده سیاوش خیرابی

در بیوگرافی سیاوش خیرابی درباره ی خانواده اش میخوانیم :سیاوش خیرابی در خانواده‌ای پنج‌نفره به دنیا آمد.منوچهر خیرابی و ماهرخ برهانی، به‌جز او دو پسر دیگر به نام‌های آرش و اورنگ دارند. سیاوش ته‌تغاری پر شیطنت خانواده بود. سیاوش راحتی و تسلطش جلوی دوربین را مدیون شغل پدر می‌داند. پدر او عکاس است و علاقه‌اش به عکاسی به پسران هم به ارث رسیده است. سیاوش خیرابی می‌گوید هر دوربینی جدیدی که به بازار می‌آمد، یک‌شب مهمان‌خانه ما بود و من به‌واسطه شغل پدر با لنز و دوربین و تکنیک‌های تصویری آشنا بودم. پدر در کنار برادران رستوران داری هم می کند.

خانواده سیاوش خیرابی

این خانواده اصالتا تبریزی بوده و پسوند فامیلی تبریزی هم دارند

خانواده سیاوش خیرابی

وضعیت تاهل و ازدواج سیاوش خیرابی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی سیاوش خیرابی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

سیاوش خیرابی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

نمی خواهی ازدواج کنی؟

– نه از طرف خانواده فشاری برای این کار دارم و نه هنوز خودم برای ازدواج به جمع بندی نهایی رسیده ام فکر می کنم هنوز وقت هست. فعلا دغدغه ام این است که بازیگری را به جای باثباتی برسانم، بعد به ازدواج فکر خواهم کرد.

وقتی بچه بودی فکر می کردی در چه سنی ازدواج خواهی کرد؟

– زمانی که سن و سال کمتری داشتم می خواستم طوری ازدواج کنم که فاصله سنی ام با بچه ام خیلی کم باشد اما این اتفاق نیفتاد، راستش فعلا برای ازدواج برنامه ای ندارم. البته این مسائل چیزی نیست که انسان بخواهد برایش برنامه ریزی داشته باشد. شاید مثل شاهرخ استخری (که از همینجا ازدواج و پدر شدنش را تبریک می گویم) به صورت اتفاقی همه چیز برای ازدواج مهیا شد، یا مثل سام (سام درخشانی) من هم روزی به این شرایط برسم اما فعلا برنامه ای ندارم.

علت بازگشت مجدد محمدرضا گلزار به ایران پس مدتها چیست ؟

علایق و حقایقی درباره سیاوش خیرابی

در ادامه بیوگرافی سیاوش خیرابی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

سیاوش خیرابی خوش اخلاق است و اطرافیاش می‌گویند که انرژی مثبت او را از لحظات اولیهٔ برخورد کاملاً حس می‌کنند.

سیاوش در میان بازیگران ایرانی عزت‌الله انتظامی و بهرام رادان را دوست دارد.او در میان زوج‌های هنری ایرانی نیز زوج جبلی-ظهماسب را بهترین می‌داند. «روسری آبی» فیلم ایرانی موردعلاقه اوست.علاقه زیادی به بازی در سریال‌های مذهبی دارد.

شغل دوم سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی دارای دو رستوران در تهران با شعبه‌ای در رشت است. به گفته خود او اولین رستوران را با تولد اولین برادرزاده‌اش زد تا کاری برای او کرده باشد و با کمک دو برادر دیگرش رستوران اداره می‌شد تا اینکه برادرزاده دوم هم دنیا آمده و تصمیم می‌گیرد رستوران دیگری را هم در رشت دایر کند. در رستوران سیاوش خیرابی با اینکه نوع غذاها فست فود است اما سبک پخته شدن غذاها متفاوت بوده و کاملاً به سبک پخت خانگی است.

رستوران کنجد سیاوش خیرابی

علت نام گذاری کنجد روی رستورانش

من با برادرهایم خیلی فکر کردیم که اسمی تک سیلابی و خوب بگذاریم، چندتا اسم هم مورد نظر ما بود ولی خب جاهای دیگری به این نام بود. اورنگ داداشم اونموقع بچه دار شده بود، برادرم آرش هنوز بچه نداشت، تاکید داشتم اسمش را بگذاریم «برسام» (نام بچه اورنگ که سال گذشته روی جلد خانواده سبز هم چاپ شده بود)، دیدیم، نه، بعد می گویند اسم برادرزاده اش را گذاشت، برای همین بود که «کنجد» یکهو به ذهن من رسید و به برادرهایم گفتم و آنها هم قبول کردند.

باوتان میشود این دختر بچه زیبا همان بهنوش طباطبایی مشهور باشد ؟

سیاوش خیرابی و برادرزاده هایش

سیاوش خیرابی از پراید تا سورنتو

وقتی بحث ماشین بازی به میان می آید از پرایدش می گوید که اولین ماشینی بود که بعد از دریافت گواهینامه خرید و عاشقانه آن پراید نقره ای مدل 83 را دوست داشت

این روزها بنز و فراری و سورنتو هم سوار می شود ولی دلش هنوز با همان پراید است و می گوید روزگار با آن ماشین خوش تر بود

علاقه سیاوش خیرابی به بردپیت

یک آرشیو تقریباً کامل از فیلم‌های خارجی دارد و از میان هنر پیشه‌ها برد پیت را بیش تر می‌پسندد.

تمام زندگی ام بازیگری است

من تمام زندگی ام بازیگری هست، یعنی ممکن است من یه موقع کمک کار شوم، ممکن است نروم سر کار یا ممکنه انتخاب هایم عوض شود اما دوست دارم در این دنیای بازیگری باشم. الان یک چند وقت بعد از سریال «آوای باران» یه ذره طرز فکر من عوض شده نسبت به بازیگری. تصمیم گرفتم شاید سالی یک کار، دو کار، آن هم کار خوب انجام دهم. اگر کار خوب باشد بازی کنم و در هر کاری، بازی نکنم، برای اینکه به طرفدارهایم احترام بگذارم و البته به کارم… دوست ندارم به هر قیمتی هر فیلمی را بازی کنم که طرفدارها را جذب نکند.

اهل لابی نیستم

من نه لابی کردن بلد هستم و نه از آن بازیگرها هستم که موقع کار به کارگردان ها  و دستیارها زنگ بزنم و بگویم حواس تان به من باشد

همیشه دنبال این بوده ام که نقش متفاوتی را تجربه کنم که حال و هوایش فرق داشته باشد

تتلو از عشق جدیدش رونمایی کرد

فنی ماشین را می شناسم

فنی ماشینم را خوب می شناسم، در حدی که اگر خراب شد بدانم مشکل از کجا است اما پایم را در کفش مکانیک ها نمی کنم ،فقط در حدی که باطری به باطری کنم

از باندبازی شاکی است

شروع من با تلویزیون بود، اما باند بازی های سینما اجازه نداد من و هم نسل هایم به جایگاهی که شاید حق مان هم بود، دست پیدا کنیم

یک سری از افراد که در سینما نفوذ دارند، از آدم های خودشان در کارهای سینمایی استفاده می کردند و هیچ وقت فرصت لازم را به من و امثال من نمی دادند

صحبت هایی بود که می گفتند ما بازیگرهای تلویزیون، نمی توانیم برویم سینما ولی حالا این چند وقت این اتفاق یه خورده از بین رفته و می بینیم بچه هایی که حالا توی سینما بوده اند می آیند توی تلویزیون، حالا امیدواریم این طرز فکر از میان برداشته شود.

رد پیشنهادهای شریفی نیا

آقای محمدرضا شریفی نیا به من لطف دارند و برای چند پروژه مثل «اخراجی ها 2 و 3» ، «رسوایی» و «معراجی ها» پیشنهاد دادند که همکاری میسر نشد.من فقط نقش ها را دوست نداشتم و رابطه ام اتفاقا با آقای شریفی نیا خوب است.

همیشه فکر می کردم که آقای شریفی نیا یک باند خیلی خوفناکی هست ولی خب چندتا ارتباط با هم داشتیم تا اینکه سفر ما پیش آمد و رفتیم برزیل برای جام جهانی، دیدم نه، واقعا چقدر انسان شریفی هستند، چقدر آدم خوبی هستند. به نظر من ایشان هر جا ببینند که یک نقشی به یک آدم می خورد، حتما آن آدم را معرفی می کند، ربطی ندارد به باند و این جور چیزها…

الهام چرخنده راهی بیمارستان شد

شروع فعالیت هنری سیاوش خیرابی

از سال سوم راهنمایی با حضور در تئاتر مدرسه به بازیگری علاقمند شد تا اینکه زمان دانشحویی از طریق یکی از دوستان اش با کانون سینماگران جوان آشنا شد.جالب است بدانید سال سوم راهنمایی در یک کار ایفای نقش کرد. بعد از آن به خاطر درس و مدرسه، به دنبالش نرفت.

 اوایل دوران دانشجویی توسط یکی از دوستانش به مصطفی رزاق‌کریمی معرفی شد. به عبارتی حضور در مستند داستانی رزاق‌کریمی، اولین فعالیت جدی سیاوش خیرابی در عرصه بازیگری بود.

سیاوش بعد از آن عزمش را بیش‌ازپیش برای حضور در حیطه هنرپیشگی جزم کرد و به کلاس‌های بازیگری آموزشگاه سینماگران جوان رفت.

پس گذراندن دوره بازهم در تله‌فیلم «حس پنهان» با مصطفی رزاق‌کریمی همکاری کرد و سپس جلوی دوربین علیرضا امینی برای «تلخون» رفت.

سیاوش خیرابی در تله فیلم «حس پنهان»

سیاوش خیرابی در فیلم تلخون

سیاوش خیرابی و شاهرخ استخری برای اولین بار در آن تله‌فیلم در کنار هم دیده شدند. درخشش در همان کار بود که باعث شد سعید سهیلی هر دوی آن‌ها را برای سریال جدیدش انتخاب کند. اما استخری به این پروژه نپیوست و محسن افشانی و سیاوش خیرابی در «ترانه مادری» کنار یکدیگر قرار گرفتند.

شهرت سیاوش خیرابی با ترانه مادری

 «ترانه مادری» در سال 87 از شبکه سه سیما پخش شد و محبوبیت زیادی در میان خانواده‌ها پیدا کرد. سریالی که دو پدیده‌ی جوان و بااستعداد یعنی سیاوش خیرابی و محسن افشانی را به سینمای ایران معرفی کرد. خیرابی می‌گوید بعد از همان اولین کار تلویزیونی بود که در کوچه و خیابان همه مرا می‌شناختند و از من امضا می‌گرفتند. بماند که هردو مسیر رشد صعودی خود را بعد از مدتی ادامه نداند و کم‌فروغ‌تر از گذشته شدند. به هر ترتیب «ترانه مادری» شروع خوبی برای سیاوش خیرابی در تلویزیون بود.

پست جنجالی کوروش تهامی برای دفاع از سن زیاد همسرش
سیاوش خیرابی در فیلم ترانه مادری

شهرت را دوست دارم

هیچ وقت نتوانسته ام این را هضم کنم که انسان از اینکه آدم های دیگر دوستش داشته باشند، اذیت شود.

ببین؛ کسی که بازیگر می شود، باید این موضوع را قبول کندکه شهرت جزوی از زنتدگی اش خواهد شد. یکسری از دوستان می گویند وقتی در رستوران همه نگاه مان می کنندنمی توانیم راحت غذا بخوریم اما باور کن اگر مردم در رستوران من را نگاه نکنند اذیت می شوم و با خودم می گویم یعنی دیگر مردم مرا دوست ندارند؟ همه ما مدیون نگاه مردم هستیم و به همین دلیل به شخصه هیچ وقت از شهرت اذیت نشده ام. بدون هیچ شعاری باید بگویم من از با مردم بودن لذت می برم و تعامل با مردم را دوست دارم.

کسی که وارد بازیگری می شود می داند که یکی از تبعات این حرفه شهرت است، یعنی چی که ما برای شهرت نیامدیم؟ از طرف دیگر همه آدم ها، شهرت ودیده شدن را دوست دارند. یک بار یکی از بچه ها گفت بیا شیشه های ماشینت را دودی کن که راحت در خیابان رفت و آمد داشته باشی! من در جواب گفتم اگر این کار را انجام دهم چطور تشخیص بدهم چه کسی دوستم ندارد؟

سیاوش خیرابی در تلویزیون و سینما

سیاوش خیرابی پس از آن تقریباً تبدیل به بازیگر ثابت سریال‌های سهیلی زاده شد. «دلنوازان»، «سه‌پنج‌دو»، «آوای باران» و «هست و نیست» دیگر همکاری‌های او با کارگردان مطرح بود.

سیاوش خیرابی در دلنوازان
سیاوش خیرابی در فیلم سه‌پنج‌دو
سیاوش خیرابی در آوای باران
سیاوش خیرابی در هست و نیست

زوج سیاوش خیرابی و شاهرخ استخری مدتی محبوبیت زیادی در میان مخاطبین سریال‌های ایرانی مخصوصاً جوانان دست‌وپا کرد. از دیگر فعالیت‌های تلویزیونی او می‌توان به مجموعه‌هایی مثل «ازیادرفته»، «سربه‌راه»، «ساعت صفر» و «پرستاران» اشاره کرد.

ناراحتی بیش از حد آرام جعفری برای درگذشت دوست بازیگرش
سیاوش خیرابی در از یاد رفته
سیاوش خیرابی در سربه‌راه
سیاوش خیرابی در ساعت صفر
سیاوش خیرابی در پرستاران

حضور سیاوش خیرابی در سینما

 سیاوش خیرابی در سینما هم شروع چشمگیری با فیلم «نفوذی» داشت. اما معتقد است در ادامه به دلایلی نتوانست به جایگاهی که می‌خواهد برسد. چیزی که دور از واقعیت هم نیست و در فعالیت‌های سینمایی او بعد از «نفوذی»، اثر درخشانی به چشم نمی‌خورد. خیرابی تاکنون موفق به حضور در جشنواره فیلم فجر به‌عنوان بازیگر نشده است. او می‌گوید: «شروع من با تلویزیون بود. اما باندبازی‌های سینما اجازه نداد من و هم‌نسل‌هایم به جایگاهی که شاید حقمان بود دست پیدا کنیم. یک سری از افراد که در سینما نفوذ دارند، از آدم‌های خودشان در کارهای سینما استفاده می‌کردند و هیچ‌وقت فرصت لازم را به من و امثال من ندادند. از طرفی هم نه لابی کردن بلدم و نه از آن بازیگرها هستم که موقع کار به کارگردان‌ها و دستیارها زنگ بزنم، بگویم حواستان به من باشد.»

سیاوش خیرابی در فیلم نفوذی

لیست آثار هنری سیاوش خیرابی

در ادامه بیوگرافی سیاوش خیرابی بازیگر آوای باران باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

فیلم‌های سینمایی سیاوش خیرابی

  1. ۱۳۸۵: حس پنهان
  2. ۱۳۸۷: نفوذی
  3. ۱۳۸۸: لج و لجبازی
  4. ۱۳۹۱: یکی برای همه
  5. ۱۳۹۰: خیابان یک طرفه
  6. ۱۳۹۳: بازگشت لوک‌خوش‌شانس
  7. ۱۳۹۱: حال خوب من
  8. ۱۳۹۲: همه چی آرومه
  9. ۱۳۹۲: جلب سیار
  10. ۱۳۹۲: مرغ تخم طلا
  11. ۱۳۹۳: شهر در امن و امان است
  12. ۱۳۹۳: جواد و فرشته
  13. ١٣٩٣: استخر

تله‌فیلم‌های سیاوش خیرابی

  • ۱۳۸۶:تلخون (علی رضا امینی)
  • ۱۳۸۷:مردمجهول (حمیدرضامحسنی)
  • ۱۳۸۸:باید رفت (حسین تبریزی)
  • ۱۳۸۸:گنج خانه سفید (شاهد احمدلو)
  • ۱۳۸۸:پسرها سرباز به دنیا نمی‌آیند (شاهد احمدلو)
  • ۱۳۸۹:فراموشی (عباس رزیجی)
  • ۱۳۸۹:خانه به خانه (سعید عباسی)
  • ۱۳۹۰:همسر مزاحم (محمد بصیری)
  • ۱۳۹۰:پرواز (محمد حمزه‌ای)
  • ۱۳۹۱:حباب (کریم سربخش)فیلم خط شکن
بهاره رهنما با شلوار کردی در خیابان های تهران

مجموعه های تلویزیونی سیاوش خیرابی

  • ۱۳۹۸: سرباز (هادی مقدم دوست )
  • ١٣٩٧: رالی ایرانی ٢ (آرش معیریان)
  • ۱٣٩۶: هست و نیست (حسین سهیلی زاده)‌
  • ۱۳۹۶: پرستاران – فصل دوم (شهرام شاه‌حسینی)
  • ۱۳۹۵: پرستاران – فصل اول (علیرضا افخمی)
  • ۱۳۹۴: ساعت صفر (سعید سلطانی)
  • ۱۳۹۳: سر به راه (سعید سلطانی)
  • ۱۳۹۲: آوای باران (حسین سهیلی زاده)
  • ۱۳۹۰: سه پنج دو (حسین سهیلی زاده)
  • ۱۳۸۹: همچون سرو (بیژن بی‌رنگ)
  • ۱۳۸۹: از یاد رفته (فریدون حسن‌پور)
  • ۱۳۸۸: دلنوازان (حسین سهیلی زاده)
  • ۱۳۸۷: ترانه مادری (حسین سهیلی زاده)

صفحه اینستاگرام سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر بیش از 570 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی سیاوش خیرابی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی سیاوش خیرابی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی سیاوش خیرابی، به اینستاگرامش مراجعه  کنید.آدرس اینستاگرام سیاوش خیرابی @siavashkheirabi می باشد و 1.5 میلیون دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام سیاوش خیرابی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا