اخبار بازیگرانبازیگران ترکبازیگران خارجیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

معرفی مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان و ماجرای ترک ناگهانی سریال حریم سلطان

در این بخش بیوگرافی مریم اوزرلی از بازیگران زن معروف ترکیه را مرور میکنیم. بیوگرافی مریم اوزرلی که بیشتر او را با نقش خرم سلطان در فیلم حریم سلطان به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و ماجرای بارداری پر حاشیه اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی مریم اوزرلی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

مریم اوزرلی زاده ۱۲ اوت ۱۹۸۳ ‏است و ۳۹ سال سن دارد.

مریم اوزرلی مجرد است یا متاهل؟

مریم اوزرلی در حال حاضر مجرد است.

آدرس پیج اینستاگرام مریم اوزرلی چیست؟

مریم اوزرلی با پیجی به نام @meryemuzerlimeryem در اینستاگرام فعالیت میکند.

مریم اوزرلی چند فرزند دارد؟

مریم اوزرلی صاحب دو فرزند دختر به نام های لارا و لیلی است.

خلاصه بیوگرافی مریم اوزرلی

نام اصلیمریم اوزرلی
تاریخ تولد۱۲ اوت ۱۹۸۳ ‏(۳۹ سال)
محل تولدکاسل، آلمان
محل زندگیآلمان
شهروندیآلمان، ترکیه
تحصیلاتشاوشپیل‌اشتودیو فرزه
مدرسه فری والدورف
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۲۰۰۲ تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
فرزندلارا اوزرلی و لیلی کوی
قد173 سانتی متر

بیوگرافی مریم اوزرلی

بیوگرافی مریم اوزرلی

در بیوگرافی مریم اوزرلی (به آلمانی: Meriem Uzerli)میخوانیم: زادهٔ ۱۲ اوت ۱۹۸۳ با اصالت ترک متولد آلمان که با بازی فوق العاده زیبا در سریال حریم سلطان نقش خرم سلطان شناخته شد.

مریم درس بازیگری را در شاوشپیل‌اشتودیو فرزه در هامبورگ خوانده‌است. او در سال ۲۰۱۲ به‌دلیل همین نقش‌آفرینی برندهٔ جایزهٔ پروانهٔ طلایی بهترین بازیگر زن شد.

عکس کودکی مریم اوزرلی
عکس کودکی مریم اوزرلی

بیوگرافی خانواده مریم اوزرلی

در بیوگرافی مریم اوزرلی درباره ی خانواده اش آمده است: وی در ۱۲ اوت ۱۹۸۳ از پدری ترک به نام حسین و مادری آلمانی به نام اورزولا در کاسل آلمان زاده شد. او دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خود دارد. خواهرش، جانان، موسیقی جاز می‌نوازد و برادرانش دانی اوزرلی (ِDanny Uzerli) و کریستوفر اوزرلی (Chrisopher Uzerli) در صنعت سینما مشغول به کار هستند.

او به زبان ترکی، انگلیسی و آلمانی مسلط است.

مریم اوزرلی و پدرش حسین اورزلی (Huseyin uzerli)
مریم اوزرلی و پدرش حسین اورزلی (Huseyin uzerli)
مریم اوزرلی در کنار پدر و مادرش
مریم اوزرلی در کنار پدر و مادرش
مریم اوزرلی و خواهرش جانان اوزرلی (Canan Uzerli)
مریم اوزرلی و خواهرش جانان اوزرلی (Canan Uzerli)

ازدواج و وضعیت تاهل مریم اوزرلی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی مریم اوزرلی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

مریم اوزرلی با جان آتش که مدیر یکی از شرکت‌های بزرگ بیمه‌ی ترکیه است آشنا شد و هتل را ترک کرده و به خانه ای که دوست پسرش گرفته بود اسباب کشی کرد،.مسئله آشنایی انها با هم جدی شده و دوست پسرش را برای آشنایی با خانواده به آلمان برد و البته به گفته خود او دو عروسی با شکوه خواهند گرفت که یکی در ترکیه و یکی در آلمان خواهد بود اما چندی بعد پس از ترک ترکیه اعلام کرد که روابطش را با دوست‌پسرش، جان آتش، قطع کرده چرا که جان به او خیانت کرده‌ و با کسی دیگه در ارتباط است. همچنین اعلام کرد  که از جان آتش باردار است و  قصد دارد که بچه را به دنیا بیاورد. در تاریخ ۱۰ فوریهٔ ۲۰۱۴ مریم صاحب دختر شد و اسم او را لارا گذاشت.

بازیگران و هنرمندان مرداد ماهی را بیشتر بشناسید + تصاویر
مریم اوزرلی و دخترش لارا
مریم اوزرلی و دخترش لارا

در ادامه بیوگرافی مریم اوزرلی آمده است وی بعد از جان آتش با آلپ اوزجان در سال 2016 وارد رابطه شد. وی هم اکنون با باسل الزارو bassel alzaro مصری در رابطه است.

مریم اوزرلی، بازیگر آلمانی نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان، برای بار دوم مادر شد.اوزرلی با انتشار عکس نوزاد خود در اینستاگرام، خبر تولد وی را با دوستدارانش به اشتراک گذاشت.این بازیگر مشهور نوشت: لیلی کوی، من و پدرت از این که به خانواده‌مان پیوستی خیلی خوشحالیم.وی ادامه داد: از این که به جمع‌مان پیوستی، سپاسگزاریم.وی نام لیلی کویی را برای فرزند دوم خود انتخاب کرده است.هنوز اطلاعاتی در مورد پدر فرزند اوزرلی در دست نیست

مریم اوزرلی و فرزندانش
مریم اوزرلی و فرزندانش

علایق و حقایقی درباره مریم اوزرلی

در ادامه بیوگرافی مریم اوزرلی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

  • ثروت او حدود 10 میلیون دلار تخمین زده می شود.
  • مریم علاقه زیادی به ماشین‌های Audi و BMW دارد.
  • مریم اوزرلی به انتخاب لیست جهانی CB150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان ثبت شده است.

فاجعه بوتاکس صورت مریم اوزرلی

مریم اوزرلی در هفتاد و یکمیمن مراسم کن با ظاهری عجیب که با تزریق بیش از حد ژل به اعضای صورتش رخ داده بود مقابل دوربین ها ظاهر شد.چهره جدید مریم در این مراسم از نظر مردم افتضاح ترین بوده و با انتقادات بسیاری همراه بوده است.

فاجعه بوتاکس صورت مریم اوزرلی

خبر مرگ مریم اوزرلی

چند سال پیش خبر مرگ مریم اوزرلی در رسانه های فارسی منتشر شد که بعد مشخص شد دروغ اول آوریل مطبوعات ترکیه بوده است.

این رسانه ها با انتشار خبری مبنی بر تصادف شدید رانندگی مریم اوزرلی اعلام کرده بودند که او در وضعیت وخیمی می باشد که این خبر صرفا دروغ اول آوریل ترکیه و به روایتی دروغ سیزده بدر ایران بوده است. بیوگرافی مریم اوزرلی

دعوت مریم اوزرلی به شام 500 هزار یورویی

در بیوگرافی مریم اوزرلی گفتنیست: او در سال 2014 یک خانواده ثروتمند برای حضور او در یک رویداد تجاری، پیشنهاد 500 هزار یورویی رو دادند، اما مریم اوزرلی به آنها پاسخ داد، من معمولا همچین دعوت هایی را قبول نمی کنم

اما اگر این پول صرف انجمن حمایت از کودکان شود می آیم، میزبان این دعوت نیز در پیامی گفتند پس ما پول بیشتری پرداخت خواهیم کرد، او دسامبر در این شام حضور داشت

بیوگرافی هانیه توسلی چپ دست

جراحی زیبایی مریم اوزرلی

در یک افشاگری رسانه های ترکیه ای مدعی شدند او جراحی های زیبایی متعددی روی فک، چانه، لب و سینه های خود انجام داده است

فعالیت مریم اوزرلی در انواع ورزش

در بیوگرافی مریم اوزرلی جالب است بدانید از ورزش‌ های مورد علاقه مریم یوگا، پیلاتس و شنا را می‌ توان نام برد

دوست ندارد همیشه یک ورزش ثابت و تکراری انجام دهد به همین دلیل 2 روز در هفته به یوگا، 2 روز پیلاتس و 2 روز را به شنا کردن اختصاص می‌ دهد

رژیم لاغری مریم اوزرلی

وعده‌های غذایی من شامل 5 وعده کوچک به همراه روزانه 10 لیوان آب است. تقریبا تمامی غذاهایم را بدون نمک یا با نمک خیلی کم می‌ خورم

شروع فعالیت هنری مریم اوزرلی

در این بخش از بیوگرافی مریم اوزرلی به زندگی حرفه‌ای او نگاهی می‌اندازیم: مریم اوزرلی از 17 سالگی در یک موسسه هنری در آلمان دوره های بازیگری را گذراند و نقش های متعددی را با گروه این آموزشگاه بازی کرد. او در بخش تولیدات شبکه های آلمانی چندین قسمت بازی کرد

مریم اوزرلی از اولین تجربه تا کشف استعداد

بازیگری حرفه ایش با فیلم کوتاه Menage Trois در سال 2008 شروع شد.

در سال 2010 پس از جستجوی 8 ماهه برای پیدا کردن بهترین بازیگر نقش مکمل در حریم سلطان توسط میرال اوکای فیلمنامه نویس فیلم کشف شد. او از آلمان برای بازی در ترکیه وارد استانبول شد و تا دو سال در هتل زندگی می کرد.

شهرت مریم اوزرلی با حریم سلطان

در بیوگرافی مریم اوزرلی میخوانیم: بازی موفق او در سریال حریم سلطان با 400 میلیون تماشگر در هفته او را به شهرت عجیبی در خاورمیانه رساند، او برای این سریال پروانه طلایی بهترین بازیگری را برد. او در این سریال در کنار جانسو دره، تولگا ساریتاش و هالیت ارگنچ بازی کرده است.

مریم اوزرلی در سال ۲۰۱۳، به‌طور ناگهانی و به به دلیل بارداری، بازی در سریال حریم سلطان را رها کرد و از قسمت ۱۰۳ به‌بعد، وحیده پرچین جای او را در نقش خرم سلطان گرفت.

مریم اوزرلی در حریم سلطان
مریم اوزرلی در حریم سلطان

او در سال 2017 در فیلم بازگشت افسانه ای در کنار کنان ایمیرزالی اوغلو بازی کرده است.

فیلم رجایی تیزچشم (Cingoz Recai) قصه ی این فیلم برگرفته از کتابی با همین نام است که توسط پیام صفا (رمان نویس معاصر ترک) در سال ۱۹۲۴ نوشته شده در سریال  سارق وطن پرست چنگیز رجایی بعد از سالها برای سرقت جدید با گروهش بازمی گردد.مریم اوزرلی نقش اصلی را در پرژه به عهده دارد.

ماجرای کتک خوردن بیتا فرهی از خسرو شکیبایی چه بود؟
مریم اوزرلی در فیلم رجایی تیزچشم (Cingoz Recai)
مریم اوزرلی در فیلم رجایی تیزچشم (Cingoz Recai)

فیلم زخم های مادرم یا به ترکی آنامین یرسه یک فیلم درام ترکیه ای که در سال 2016 به کارگردانی اوزان آشیکتان تولید شده است. در این فیلم بازیگرانی چون مریام اوزلی ، اوزان گاون ، بلغیم بیگلین و اوکان یالابوک حضور دارند. داستان تلاش شخصیتی به نام صالح که در پرورشگاه بزرگ شده برای یافتن خانواده اش و اتفاقاتی که در پیرامون این موضوع رخ داده را به تصویر میکشد.

مریم اوزرلی در فیلم زخم های مادرم(آنامین یرسه)
مریم اوزرلی در فیلم زخم های مادرم(آنامین یرسه)

این فیلم در ژانر هیجان انگیز , رمانتیک محصول سال 2017 ترکیه با حضور ستارگانی همچون Aslı Enver, Meryem Uzerli, Özcan Deniz ساخته شده است. در خلاصه داستان آن آمده است:چتین (Özcan Deniz) و اجه (Aslı Enver)، زوجی خشوبخت که به تازگی ازدواج کردند همه چیز خوب پیش می رود تا زمانی که  پذیرش یک پیشنهاد شغلی عالی از طرف دوست دختر سابق چتین به نام سارا(Meryem Uzerli) باعث میشود اعتماد بین دو طرف از بین رفته و اختلافات شروع شود، پس از این ماجرا چتین از طرف اجه ترک شده و دیگر نمی تواند خبری از او بگیر دوری از اجه باعث می شود  کم کم وارد رابطه با سارا شود؛ اما آنها در خانه هرگز به آرامش نمیرسند چرا که….

مریم اوزرلی در فیلم طرف دیگر( Öteki Taraf)
مریم اوزرلی در فیلم طرف دیگر( Öteki Taraf)

مریم اوزرلی در حرفه مدلینگ

مریم اوزرلی در حرفه مدلینگ یکی از موفق ترین مدل های دنیا محصوب می شود با توجه به محبوبیت او در آسیا و کشور های مسلمان یکی از پرکار ترین مدل های است که عکس های او در تمامی بیلورد ها قابل مشاهده است.

گفتگوی خواندنی با مریم اوزرلی

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی مریم اوزرلی می‌توانید مصاحبه‌ با ایشان را بخوانید.

شما اکنون یک ستاره بزرگ در ترکیه هستید و طرفداران زیادی در سراسر جهان عرب دارید، اما به ما بگویید چه چیزی باعث شد که بازیگر شوید؟

این به طور طبیعی اتفاق افتاد زیرا از مهدکودک به بعد به یک مدرسه خاص رفتم، جایی که آنها از استعدادهای فردی کودکان حمایت می کردند و تدریس من شامل فعالیت های هنری زیادی بود. مکان بسیار خلاقانه ای بود و من از سه سالگی بخشی از این محیط بودم! و خیلی زود متوجه شدم که بازیگری برای من راحت و هیجان انگیز است. وقتی بزرگ شدم به بازیگری به عنوان حرفه فکر نمی‌کردم، این فقط بخشی از زندگی روزمره من از سال‌های اولیه کودکی به بعد بود. در سال‌های نوجوانی، من قبلاً در دنیای بازیگری غرق شده بودم، زیرا پدر یکی از دوستان نزدیکم صاحب بزرگترین تئاتر شهر محل زندگی من بود. بنابراین از آن زمان به بعد با بازیگران، کارگردانان، فیلمنامه نویسان و صحنه ارتباط و ارتباط بسیار طبیعی داشتم.

استایل جنجالی بازیگران زن روی فرش قرمز جشنواره فیلم فجر

خاورمیانه با بازی در نقش خرم در سریال حریم سلطان عاشق شما شد، چه احساسی نسبت به کسب چنین موفقیت عظیمی در خاورمیانه دارید؟

من بسیار سپاسگزارم که کار من در ذهن همه مثبت بوده و هست. من دوست دارم، اگر فرصتی داشته باشم، از تمام کشورهای خاورمیانه دیدن کنم. من واقعاً می خواهم از شما برای همه بازخوردهای گرم و مثبتی که دریافت کردم تشکر کنم. این بزرگترین هدیه برای یک هنرمند/بازیگر است.

خرم سلطان نقش بسیار پیچیده و سختی برای ایفای نقش بود، هنگام بازی او چه احساسی داشتید؟

در حین بازی نقش خرم سلطان تمام توان و انرژی خود را در شخصیت او گذاشتم. برای اینکه به او نهایت احترام را بگذارم، کاری که فکر می کردم بهترین است را انجام دادم، از طریق تفسیر خودم، احساسات خودم و ارتباط شخصی ام با روح او شخصیتی برای او ساختم.

تجسم یک شخصیت تاریخی آسان نیست. آیا در حالی که به دنبال نمایش دقیق او بودید، فشاری را احساس کردید؟

وقتی برای تست بازیگری رفتم و نقش را گرفتم، در آن زمان چیز زیادی در مورد حرم یا سلطان سلیمان یا امپراتوری عثمانی نمی‌دانستم. همه چیز برای من مریم اوزرلی بسیار جدید بود و من باید از طریق آن کار می کردم. من آن دوره را مطالعه کردم و چند کتاب در این زمینه خواندم و به لطف اینترنت، توانستم خودم را کاملاً برای نقش آماده کنم. اما چیزی که برای من مهم بود این بود که هر آنچه در اسناد تاریخی، در کتاب ها یا آنلاین نوشته شده بود را بردارم و خودم را با روح او مرتبط کنم. من می‌خواستم شخصیتی بسازم که به خلاقیت احساسی من اجازه دهد، نه شخصیتی که فقط بر اساس تاریخ باشد.

آیا می‌توانید تصور کنید که در کتابی که قرن‌ها بعد توسط شخصی نوشته شده است، به درستی نشان داده شده باشید؟

فکر می کنم فقط خرم می‌دانست که او دقیقاً چه جور آدمی است. این یک چالش بزرگ بود، بنابراین من از نزدیک با فیلمنامه نویس و کارگردان کار کردم تا شخصیت خرم را خلق کنم و تا آنجا که ممکن است به او وفادار بمانم.

کسی یا جایی بود که از او الهام گرفتید تا اینقدر ماهرانه نقش خرم را بازی کنید؟

من از ابتدا با راه روشنی هدایت نشدم، این بیشتر یک روند ثابت بود که به شخصیت خرم اجازه می‌داد هر بار که فیلم می‌گرفتیم تکامل یابد.

پشت صحنه حریم سلطان چطور بود؟ رابطه شما با بازیگران سریال چگونه بود؟

نکات خواندنی بیوگرافی پوریا پورسرخ و همسرش و ماجرای ازدواج او

ما کاملاً با هم به شکلی حرفه‌ای کار کردیم. فضای عالی و دوستانه‌ای در صحنه فیلمبرداری بود و همه ما از یکدیگر حمایت و کمک کردیم. این یک دوره طولانی و شدید فیلمبرداری بود که در طی آن دوستی های واقعی و پیوندهای قوی شکل گرفت. بعضی روزها پر از سرگرمی بود، در حالی که روزهای دیگر جدی تر. اما در مجموع این یک تجربه شگفت انگیز و مثبت برای همه ما بود.

از میان تمام نقش‌هایی که در کارنامه‌تان بازی کرده‌اید، کدام یک به قلب مریم اوزرلی نزدیکتر است؟

هر بار که شخصیتی را بازی کرده‌ام، در آن لحظه بودم و کاملاً درگیر آن بودم، بنابراین می‌توانم با قلب و ذهنم کاملاً با شخصیت ارتباط برقرار کنم. هیچ وقت نبود که یک شخصیت برایم اهمیت کمتری داشته باشد، چه شخصیت اصلی باشد و چه نقش کوچکتر. هر شخصیت و هر نقشی برای من منحصر به فرد و غیر قابل مقایسه است. بیوگرافی مریم اوزرلی

شما در ماه می ترکیه رو ترک کردی!شایعه شده بود که به بیماری سندروم فرسودگی شغلی دچار شدی آیا حقیقت داشت؟

تا حدودی ولی اون روزهای سخت به پایان رسید حالا حالم خیلی بهتره موهامو کوتاه و قهوه ای کردم و به چهره سابقم برگشتم حالا مث قدیما دوچرخه سواری میکنم.

 امکانش هست که دوباره برگردی ترکیه؟

در حال حاضر خیر ولی شاید سال آینده برگردم ولی دیگه در حریم سلطان بازی نخواهم کرد!

میدونستی تو از معدود هنرپیشه های دو رگه هستی که انقدر هواخواه داری بجز تو بازیکن فوتبال الکس هم خیلی طرفدار داره

همشونو ستایش میکنم منم اونا رو دوست دارم

راز این همه محبوبیت چیه؟فکر میکنی چرا انقد دوست دارن؟ بخاطر صداقتت یا صاف و سادگیت؟

نمیدونم واقعا نمیدونم شاید همین چیزایی که شما گفتید

 برای یک بازیگر خوب نیست که سریالو نصفه و نیمه رها کنه درسته؟

درسته و من فقط 4 قسمت دیگه باید بازی میکردم تا این سیزن تموم بشه ولی واقعا نشد که بشه!

 حالا در برلین شخصیتت چطوریه؟

میدونم که دیگه خُرّم نیستم دوباره مریم اوزرلی شدم نقشم به پایان رسید میدونستم که زمان خداحافظی با خُرّم فرارسیده پس ظاهر خُرّم هم باید تغییر کنه برای همین موهامو دوباره به رنگ موی طبیعیم دراوردم تا خودم بشم

نقش خُرّم تاثیرگذارترین نقش زندگیت خواهد بود اینطور نیست؟

صد البته

تفاوت زندگی در آلمان و ترکیه در چیه؟

زادگاه من آلمانه وطنم اینجاس دوستام خانوادم همه چیزم اینجاس. من شهرای آلمانو میشناسم با خیابوناش خاطره دارم در اینجا مثل یک آدم معمولی زندگی میکنم اینجا شناخته شده نیستم یک زن 30 ساله ام که تا 5 ماه دیگه مادر میشه

عکس جمشید هاشم پور قبل از انقلاب

از سختی هایی که یک مادر مجرد میکشه نمیترسی؟

راستشو اگه بخوای چرا بعضی وقتا بهش فکر میکنم راحت ترین کار ممکن این بود که بچمو مینداختم ولی به خاطرات خوشی که در آینده خواهیم داشت فکر میکنم واقعا ارزششو داره و قطعا در آینده با یک انسان لایق آشنا خواهم شد!

بچتو کجا میخای بزرگ کنی؟

نمیدونم جان هم باید نظر بده باید به یک تفکر واحد برسیم من یک زمان میتونستم در ترکیه زندگی کنم ولی بعد از اون همه اتفاقات تلخی که واسم افتاد دیگه نمیتونم اومدم آلمان واینجا در برلین یه خونه خریدم و تنها زندگی میکنم ولی وقتی فهمیدم حاملم یه خونه بزرگتر خریدم! حتم دارم بعد از این مصاحبه شایعات زیادی در موردم گفته میشه ولی من به هیچ کدومش پاسخ نخواهم داد! تا همین حالا هم انرژی منفی که بهم وارد شده رو بچم تاثیر گذاشته واقعا بسه! دیگه نمیخام خودمو ناراحت کنم!

 امکانش هست یک روز برگردی پیش جان و دوباره باهاش زندگی کنی؟

خیلی باارزشه که تو یک انسان بخشنده باشی و آدما رو بخاطر اشتباهاتشون ببخشی ولی امکان نداره که من و جان دوباره با هم باشیم رابطه ما برای همیشه تموم شد! بخشیدمش ولی دیگه نمیخام باهاش باشم! بیوگرافی مریم اوزرلی

حقیقت داره که خودکشی کردی؟

بله

واقعا؟ کِی؟

در شب اهدای جوایز آنتالیا! جایزمو به دیوار اتاق هتل کوبوندم واقعا حالم بد بود!

تنها بودی؟

نه جان هم با من بود میخاستم خودمو از بالکن بندازم پایین دلم نمیخاست زنده باشم میخاستم بمیرم

 اما آخه چرا؟

زندگیِ خصوصی خوبی نداشتم اتفاقهای بد پشت سر هم واسم می افتاد دیگه طاقت این همه سختیو نداشتم

 مگه چه اتفاقی در زندگی خصوصیت افتاده بود که اینقدر ناراحتت کرده بود؟

نمیتونم تمام مشکلاتم رو گردن یک فرد خاص بندازم از زمانی که به ترکیه اومدم پشت سر هم اشتباه کردم من عادت ندارم تو آپارتمان زندگی کنم تهیه کننده حریم سلطان به من آپارتمان داد ولی من باید واسه خودم خونه میخریدم مثل یک روبات کار کردم فصل اول واقعا برام سخت بود همه چیز برام تازگی داشت با اینکه من بابام تُرکه اما با زبان و فرهنگ ترکیه آشنایی زیادی نداشتم کمبود خواب هرکیو میتونه از پا بندازه من هم از این قاعده مستثنی نبودم .بازیگری برای من مقوله جدی ای هستش و من واقعا خودمو وقف این کار میکنم نمیخام حتی یک خط از دیالوگمو فراموش کنم مجبور بودم کل شبو بیدار بمونم تا دیالوگهامو حفظ کنم فصل دوم سخت تر هم شد مرال اوکای بیمار شد و طی این مدت سناریو به کُل عوض شد میدونم که این سختی برای کل گروه بود ولی من تنها بودم من واقعا هیشکیو اونجا نداشتم من خانوادمو نداشتم دوستی نداشتم خیلیا کنارم بودن ولی من بازم تنها بودم!

اختلاف شدید مدیر شبکه با مریم سلطانی تا کنار گذاشتن بازیگری!

شما در حال مطالعه بیوگرافی مریم اوزرلی در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

از دوستات در ترکیه بگو

دوستی که بتونم در همه زمینه ها بهش اعتماد کنم واقعا نداشتم. من خیلی آدم حساسی هستم کاراکتر خُرم با شخصیت من تناقض داره خُرم خیلی شخصیت قوی ای داشت نمیخام بگم من قوی نیستم چرا من هم در بعضی زمینه ها قویم ولی نه به اندازه خُرم من در این نقش زندگی کردم هروقت عکس خُرّمو میبینم شروع به گریه میکنم سه سال در این نقش زندگی کردم ولی اونقدر قوی نبودم که بتونم یک ماه آخرو هم بازی کنم. من در زندگیم احساس خلاء میکردم من هم یک زن هستم مثل هر زنه دیگه ای دلم میخاست مردی رو داشته باشم که منو کامل کنه کسیکه بتونم بهش تکیه کنم من واقعا تحت تاثیر یک مرد قرار گرفته بودم ولی اون اینو نمیدونه! باز هم تنها موندم دوست داشتم با کسی باشم که در کنارش احساس آرامش و راحتی کنم…

و نتونستی اون آدمو پیدا کنی؟

بله نتونستم!زنهای زیادی مثل من هستند روابط زن و مردها در ترکیه واقعا تعادل نداره! (حتی مریم هم داره اینو میگه !پس معلومه سریالاشون نمونه بارز زندگی واقعیشونه) نمیتونی به کسی اعتماد کنی نمیتونی ذهنشونو بخونی مدام باید از خودت محافظت کنی . من در آلمان دوستهای زیادی دارم که از طبقات مختلف جامعه هستند! ولی فرهنگ تجملاتیه ترکیه واقعا برای من قابل هضم نبود!

چطوری با جان آتش آشنا شدی؟

نباهات چهره ما رو بهم معرفی کرد!!!!!!!!!

باید این سوالو در آخر ازت بپرسم ولی همین حالا میپرسم آیا هنوزم جان رو دوست داری؟

نه!! یک روز دوستش داشتم ولی اون مرد دیگه هرگز برای من وجود نداره! سعی کردم کشفش کنم مث یک اثر نقاشی ولی چیزی پشتش نبود! عشقو تجربه کردم ولی فقط درد عشقو چشیدم! او همه چیز من بود خودمو براش فدا کردم اصلا فراموش کردم که کی هستم زندگیمو بهش اختصاص دادم ولی عاشق مردی شدم که اشتباهی بود!

اما این انتخاب خودت بود

البته! نمیتونم همه چیز رو به گردنِ جان بندازم نمیتونم بگم تنها عاملی که منو بیمار کرد جان بود سه سال از زندگیه من در ترکیه میگذشت که با جان آشنا شدم! وقتی جان وارد زندگیم شد واقعا از خودم نپرسیدم اصلا این مرد کیه که تو میخای باهاش باشی؟ این مرد چه جوریه. آیا این مرد به درد تو میخوره؟ واقعا اصلا به این چیزا فکر نکردم یکی بمن گفت تو دیوونه شدی دختر؟ چرا نرفتی تو گوگل اسمشو سرچ کنی و بفهمی که این مرد کیه این مرد به درد تو نمیخوره اون یک مرد هوسبازه او هرروز با یک زنه زیباس تو اینا رو میدونی؟

نکات خواندنی بیوگرافی یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

 و بعد؟

ما اول 2-3 بار همدیگرو دیدم. احساسم همیشه میگفت فقط دوست باشیم و نه بیشتر! من احساس کردم که زندگی اون به من نمیخوره. حتی وقتی که تو بالکنش در آپارتمانش تو ببک بودیم من بهش گفتم جان بیا فقط دوست باشیم. اون گفت باشه نگرانش نباش. دوباره زندگیم مثل سابق شد: فیلم، استودیو، هتل… فیلم، استودیو، هتل. دوباره یکنواختی و تنهایی. بعد یک روز به من مسیج داد که بیا بریم بیرون و یه چیزی بخوریم و آخر مسیج نوشته بود “فقط به عنوان دو تا دوست”! منو تو زمانی گیر آورد که احساس تنهایی میکردم. من پیشنهادشو قبول نکردم ولی یک نفر به من علاقه مند شده بود کسی که از من خوشش میومد و من به نجوای دلم گوش سپردم و فقط قبول کردم. همین شد که رابطه ما شروع شد و بعد از اون من عاشق شدم. در طول مدت درمانم تو آلمان روانشناسم ازم پرسید فکر میکنی چرا عاشق اون مرد شدی؟ اگه تو آلمان بودی بازم این کارو میکردی؟اولش نتونستم جوابی بدم ولی بعدش گفتم نه

چجوری این رابطه ادامه پیدا کرد؟

اولش جان مثبت بود. فکر می کردم اون به من انرژی و قدرت میده، از نظر احساسی از من مراقبت میکنه

 اینطور شد؟

نه دقیقا برعکس شد! بعد یه مدت من یه مرد با مشکلات زیاد، درمانده و مایه آزارو اذیت رو دیدم. حس مراقبت من زیاد شد و من براش متاسف شدم. من میخواستم ازش حمایت کنم. فکر می کردم هیچ کس اون رو خوب نمی شناسه. اون حساسه. حس دردمندی داشت و من سعی کردم هرجا که میتونستم کمکش کنم. من تلاش کردم اون دوباره از نظر احساسی رو پاهای خودش بایسته. اما واقعیت این بود: که من خودم ضعیف بودم و بعد از اون ضعیف و ضعیف تر شدم و نمیخواستم به اون نشون بدم. فقط علایق اون مهم بود اصلا مهم نبود که من تو استودیو یا تبلیغ فیلم برداری دارم. ما زندگی اون رو آغاز کردیم و بعد از 11 ماه رابطه ما به هر ترتیب به پایان رسید.

 حامله شدن در برنامه تو بود؟

هرگز من 1 فصل دیگه از حریم سلطانو داشتم اصلا بهش فکر هم نمیکردم

اظهار نظرهای جنجالی داریوش ارجمند درباره ی زنان

 به ازدواج باهاش فکر میکردی؟ 

هر زنی به یک همراه مثل شوهر نیاز داره بهش گفتم ازدواج در شروع ضروری نیست اما من باید اعتراف کنم به با هم زندگی کردن نه نمیگفتم.

 اون هیچ وقت نمیخواست با تو ازدواج کنه؟

نه! او هیچ وقت نخواست که ازدواج کنه.

چرا؟

مریم. چون آزادیش رو سلب میکرد. او میخواست با من به بیرون بره و به رستوران و کافی شاپ. همین! بعد اون به خونه میرفت و من به هتل برمیگشتم.

 این اون رابطه ای بود که برای خودت متصور بودی؟

مریم. البته که نه! ما با هم غذا میخوردیم زمان خوبی را با هم میگذروندیم. من احساس نمیکردم که تو خونه هستم، من فقط یک بازدید کننده بودم. وقتی به اون زمان فکر میکنم میفهمم ما یک رابطه واقعی نداشتیم و فقط با هم وقت می گذرونیدم. اما اون منو درک نمی کرد. اون دوست داشت با من باشه، اون دوست داشت من رو ببینه ولی طوری رفتار میکرد که انگار دوست نداره منو ببیند اما دوست داشت عکاس ها از ما عکس بگیرن. یک بار تو یک کافی شاپ بودیم دورتا دور کافه پر از خبرنگار بود. من وحشت کردم و از صاحب کافه خواستم اونارو دور کند. جان از من خیلی عصبانی شد. گفت ما فقط 100 متر پیاده روی کردیم و نیازی به دور کردن اونا نیس. اینجا بود که فهمیدم او دوست داره ازش عکسبرداری بشه. بیوگرافی مریم اوزرلی

برنامه‌های آینده شما برای حرفه‌تان چیست؟ آیا قصد دارید روزی در هالیوود کار کنید؟

هر جا که یک داستان عالی در انتظار من باشد – خوشحالم که بخشی از آن شوم!

آخرین کلمه برای همه طرفداران شما در خاورمیانه؟

برای همه شما عشق و خوشبختی زیادی آرزو می‌کنم و مشتاقانه منتظر دیدار همه شما هستم. بسیار ممنون و خوشحالم که از کار من لذت می‌برید. شما هر روز با پیام‌های بزرگی که برای من ارسال می‌کنید از من حمایت می‌کنید و می‌خواهم از حمایت شما بسیار تشکر کنم.

لیست آثار هنری مریم اوزرلی

در ادامه بیوگرافی مریم اوزرلی باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

فیلم‌های مریم اوزرلی

سالعنواننقشیادداشت
۲۰۰۸سه نفریمادلین
۲۰۰۸اکنون تمام شده است
۲۰۰۹آخر هفتهٔ کاملاً دیوانه کنندهفاحشه
۲۰۰۹تجدید حیات
۲۰۰۹خطآنافیلم کوتاه
۲۰۰۹نگاه شانه ای
۲۰۰۹برای عشقت فرار کن
۲۰۰۹جهان
۲۰۰۹ستاره‌ها بر روی یخدانشجو
۲۰۱۰سفر بی‌بازگشتمهماندار هواپیما
۲۰۱۰این خود زندگی است
۲۰۱۰سینه تاریک عجایب
۲۰۱۰دوستداران شهر
۲۰۱۰راهنمای عاشقمارا
۲۰۱۶زخم های مادرمماریجا
۲۰۱۷رجایی تیزچشمGöze
۲۰۱۷طرف دیگرسارا
۲۰۲۰کندوآیسه
ماجرای فوت همسر نسیم ادبی چه بود؟

آثار تلویزیونی مریم اوزرلی

سالعنواننقشیادداشت
۲۰۰۸Inga Lindströmبریتامجموعهٔ تلویزیونی
۲۰۰۹حیات
۲۰۱۰دادستان
۲۰۱۰لبه پورت اضطراری
۲۰۱۰پرونده‌ای برای دو نفرآنجلمجموعهٔ تلویزیونی
۲۰۱۰Jetzt aber Ballettساشا کیتانو
۲۰۱۰والف: همه ما عاشق فوتبال هستیملنا
۲۰۱۱حریم سلطانخرم سلطانمجموعهٔ تلویزیونی
۲۰۱۶بلک میرورمجوعه تلویزیونی
۲۰۱۶ملکه شبسلینمجوعه تلویزیونی
۲۰۱۶راهزن بر جهان حکومت نمی کندسوزی

جوایز و افتخارات مریم اوزرلی

سال

مناسبت

عنوان

2010۴۷  فستیوال پرتقال طلاییجایزه ویژه هییت  ژوری
2011۲۴ جشنواره انتخاب بینندهبهترین بازیگر زن
2011فستیوال اسب نقره ایبهترین بازیگر زن
2011حشنواره ستاره تلویزیونبهترین بازیگر زن
2011۳۸ جشنواره  پروانه ی طلاییستاره تلویزیون
2011۲۰۱۱ اسکار تلویزیونیبهترین بازیگر زن
2012دانشگاه فرهنگی استانبولبهترین بازیگر سبک درام
2012۳۹ جشنواره ی پروانه ی طلاییبهترین بازیگر سبک درام
2012دانشگاه گالاتاسارایبهترین بازیگر فیلم و سریال
2012۸ جشنواره دانشگاه آیدینبهترین بازیگر زن
2012دانشگاه ییلدیز ترکیهبهترین بازیگر زن
2012ماگازین جیبهترین بازیگر زن
2012موسسه  روزنامه نگارانبهترین بازیگر زن
2012هدایای رادیکالبهترین بازیگر زن
2012اندی آرتبهترین بازیگر زن سال
2012اسامی موفق سالبهترین بازیگر زن سال
2012GQهنرمند زن سال
2013۱۱ جشنواره ی ستاره های سالبهترین بازیگر تلویزیونی
2013 İtü Emösبهترین بازیگر زن
2013دومین جشنواره ی کریستالبهترین بازیگر زن
2013 چهارمین جشنواره ی ستاره های تلویزیونیبهترین بازیگر تلویزیونی
2013چهارمین جشنواره  در آنتالیابهترین بازیگر سبک درام
2013 LAÜبهترین بازیگر زن
2016فستیوال بیروتبهترین بازیگر زن
2020Cana Dorada فستیوال فیلمبهترین بازیگر بین المللی زن
2020Chelsea فستیوال فیلمبهترین بازیگر زن

صفحه اینستاگرام مریم اوزرلی

مریم اوزرلی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 2904 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی مریم اوزرلی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی مریم اوزرلی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی مریم اوزرلی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام مریم اوزرلی @meryemuzerlimeryem میباشد و بیش از 7 میلیون و 400 هزار دنبال کننده دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا