اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران مردبازیگران هالیوودبیوگرافی بازیگران

علت کناره گیری مایکل کین از بازیگری چه بود؟

در این بخش بیوگرافی مایکل کین بازیگر معروف هالیوود را مرور میکنیم. بیوگرافی مایکل کین از بازیگران مرد توانمند که بیشتر او را با مغز بیلیون دلاری، نبرد ایتالیا، آدم دزدی، مجموعه فیلم های بتمن و … به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی مایکل کین آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

مایکل کین چند سال سن دارد؟

مایکل کین زاده ۱۴ مارس ۱۹۳۳ ‏است و ۸۹ سال سن دارد.

مایکل کین فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

مایکل کین فعالیت خود را از سال 1953 آغاز کرد.

مایکل کین چند فرزند دارد؟

مایکل کین 2 فرزند دارد.

خلاصه بیوگرافی مایکل کین

نام اصلیموریس جوزف میکل‌وایت جونیور
نام هنریمایکل کین
تاریخ تولد۱۴ مارس ۱۹۳۳ ‏(۸۹ سال)
محل تولدرودرهاید، لندن، انگلستان
تحصیلاتمدرسهٔ ویلسون
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۹۵۳–اکنون
همسرپاتریشیا هینز (ا. ۱۹۵۵–۱۹۶۲)
شکیرا کین (ا. ۱۹۷۳)
فرزندان۲ فرزند
قد188 سانتی متر

بیوگرافی مایکل کین

بیوگرافی مایکل کین

سر مایکل کین یکی از اسطوره‌های سینمای جهان است که حدود پنج دهه فعالیت برجسته در سینمای جهان داشته است. او یکی از پایه‌های محکم هنرپیشگی جهان بوده و در طول این پنج دهه فعالیت حرفه‌ای خود موفق به دریافت دو جایزه اسکار شده است. افتخاری که هنرمندان کمی به آن نایل آمده‌اند. جالب است بدانید که مایکل کین در سال ۲۰۰۰ موفق به دریافت نشان شوالیه شد. در ادامه بازیگرآنلاین را دنبال کنید تا نگاهی به بیوگرافی مایکل کین داشته باشیم.

سِر مایکل کین (Sir Michael Caine) در ۱۴ مارس ۱۹۳۳ با نام موریس جوزف میکل‌وایت جونیور در لندن متولد شد. او برای لهجهٔ متمایز خود شهرت دارد و در شش دهه فعالیت حرفه‌ای خود در بیش از ۱۳۰ فیلم ظاهر شده‌است. کین یکی از نمادهای سینمای بریتانیا محسوب می‌شود و در طول حرفه‌اش به افتخارات گوناگونی از جمله دو اسکار و سه گلدن گلوب رسیده‌است.

پخش مهمونی از شبکه نسیم با بازگشت شخصیت های کلاه قرمزی

در بیوگرافی مایکل کین جالب است بدانید که سر کین علاوه بر بازی‌های درخشانش در سینما یک نویسنده موفق نیز هست. او تاکنون ۱۱ عنوان کتاب نوشته است.

عکس جوانی مایکل کین
عکس جوانی مایکل کین

بیوگرافی خانواده مایکل کین

در بیوگرافی مایکل کین درباره ی او و خانواده اش آمده است: موریس جوزف در 14 مارس 1933 در محله فقیرنشین لندن متولد شد و در فقر عمیق بزرگ شد.

پدر او موریس جوزف میلکوهایت باربر بازار ماهی فروش‌ها بود و مادرش الن فرانسیس ماری یک زن آشپز و نظافتچی بود.هنگامی‌که او تنها ۶ سال داشت بریتانیا وارد جنگ جهانی دوم شد و پدرش برای جنگ فراخوانده شد و کین در حدود ۶ سال پدر خود را ندید.

کین در سال‌های جوانی و نوجوانی خود همراه با خانواده‌اش در ساوتوراک لندن در سمت جنوبی یک رودخانه زندگی می‌کرد. او یک برادر کوچک‌تر به نام استنلی دارد. کین خانواده‌ای خوب و دوست داشتنی داشت؛ اما این خانواده وضع اقتصادی خوبی نداشتند و امکانات مالی زیادی در دسترس آن‌ها قرار نداشت.آن مرد رویای خروج از محله یهودی نشین و داشتن پول زیادی را داشت.

او در دوران راهنمایی با کمک یکی از معلمان خود به ادبیات علاقه مند شد. اما او حتی مدرسه را تمام نکرد ، زیرا از 16 سالگی شروع به کار کرد. آینده ای ناامید کننده و ناامیدی در هوا تنها چیزی بود که او با آن بزرگ شد. موریس در جستجوی زندگی بهتر سعی کرد در ارتش حرفه ای ایجاد کند. اما در سن 18 سالگی ، با داغ شدن جنگ کره ، متوجه شد که خدمات ناسپاسانه است. در 22 سالگی ، یکی از دوستان قرار گذاشت که او دستیار کارگر در تئاتر باشد. موریس شگفت زده شد که متوجه شد بازیگر بودن چندان دشوار نیست . در عرض چند ماه ، موریس از دوره های بازیگری فارغ التحصیل شد.

معرفی سریال چینی تنها بخاطر عشق (Only for Love)

پس از آن در صد فیلم درام تلویزیونی حضور پیدا کرد و به تئاتر راه پیدا کرد و سرانجام به عنوان بازیگر ذخیره پیتر اوتول برای نمایشی بلند به طور کوتاه مدت انتخاب شد.

عکس جوانی مایکل کین
عکس جوانی مایکل کین

در بیوگرافی مایکل کین بهتر است بدانید برادر کوچک‌تر مایکل کین با نام استنلی کین نیز بازیگر است و از فیلم‌هایی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به سه فیلم «مغز بیلیون دلاری» (Billion Dollar Brain)، «شغل ایتالیایی» (The Italian Job) و «کثیف بازی کن» (Play Dirty) اشاره کرد.

ازدواج و وضعیت تاهل مایکل کین

بیشترین جستجوها در بیوگرافی مایکل کین درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ازدواج اول مایکل کین با پاتریشیا هانیس بود که متاسفانه زندگی مشترک آن ها دوام زیادی نداشت. حاصل این ازدواج یک فرزند به نام دومینیک بود. سرانجام مایکل برای بار دوم در سال ۱۹۷۳ با شکیرا کین که اصالتا اهل کشمیر هندوستان ازدواج کرد که خوشبختانه این ازدواج تا به امروز ادامه داشته است. حاصل این ازدواج نیز دختری به نام ناتاشا حلیمه است.

مایکل کین و همسرش شکیرا
مایکل کین و همسرش شکیرا

حقایقی درباره مایکل کین

مایکل کین در زمینه‌ی بازیگری تحصیلاتی نداشت و کاملاً اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد. او مدیر صحنه‌ی شرکتی تبلیغاتی بود و در برخی از مواقع باید به عنوان رهگذر در فیلم‌های تبلیغاتی جلو دوربین می‌رفت. همین موضوع باعث شد که کمپانی‌ها با چهره‌ی او آشنا شوند و اندک اندک به او نقش‌های تلویزیونی بدهند.

مایکل کین، پیش از این اسم، برای خود نام هنری «مایکل وایت» را انتخاب کرده بود، اما متوجه شد که بازیگر دیگری به همین نام وجود دارد. در نتیجه مجبور شد نام خود را تغییر دهد. البته مایکل کین هیچ‌گاه نام شناسنامه‌ای خود را تغییر نداد.

ماجرای پخش فیلم خصوصی زهرا امیر ابراهیمی تا مهاجرت او

ملکه الیزابت دوم در سال 2000، به پاس فعالیت‌های هنری مایکل کین و خدمت او به سینمای بریتانیا، در مراسمی به مایکل کین لقب «سِر» را اهدا کرد.

شروع فعالیت هنری مایکل کین

در این بخش از بیوگرافی مایکل کین به زندگی حرفه‌ای او نگاهی می‌اندازیم.

کین پس از خروج از ارتش خدمات ملی بریتانیا در اولیه فعالیت خود در صنعت سینما به عنوان دستیار مدیر صحنه در یک پروژه سینمایی به نام وست مینستر رپرتوری مشغول به کار شد.

مایکل کین بازیگری را در فیلم‌های تلویزیونی و تئاتر آغاز کرد. کین به طور فعال شروع به جستجوی کار در سینما کرد. و او خوش شانس بود. هنگام بازی در مجموعه های تلویزیونی ، او یک دوست موثر ، بازیگر مشهور آن زمان ، کان کانری را پیدا کرد ، که دوست خود را در سینما به بهترین شکل “ارتقاء داد” و او را به کارگردانان معرفی کرد.

مایکل کین در واقع اولین فعالیت هنرپیشگی خود را در سال ۱۹۵۶ با فیلم هراس در سالن به ثبت رساند. البته او در این فیلم نقش زیادی نداشت و در قامت یک ملوان بی اعتبار به ایفای نقش می‌پرداخت. به همین دلیل بسیاری از منتقدین و متخصصین صنعت سینما اولین فیلم کین را “تپه‌ای در کره” در نظر می‌گیرند. تپه‌ای در کره نیز در سال ۱۹۵۶ اکران شد و به عنوان اولین فعالیت حرفه‌ای کین به عنوان هنرپیشه در صنعت سینما از آن یاد می‌شود.

اولین حضور تلویزیونی

کین در واقع از همان سال‌ها فعالیت در نقش‌های کوچک سریال‌های تلویزیونی را آغاز کرد. اولین نقش او در یک سریال تلویزیونی حضور در سریال “ماجراهای سر لنسلوت” بود. البته نکته‌ی قابل توجه در این رابطه این است که او در این سریال با نام هنری مایکل اسکات حضور پیدا کرد و معرفی شد. در واقع می‌توان گفت که این سریال اولین حضور مایکل اسکات در تلویزیون بود. به همین دلیل می‌توان گفت که اولین حضور او با نام مایکل کین در تلویزیون با یکی از اپیزودهای تئاتر یکشنبه شب بی بی سی بود.

بازیگران مردی که نقش بد را خوب بازی میکنند

تغییر نام به مایکل کین

پس از اینکه مدتی از حضور او در صنعت سینما گذشت، متوجه شد که برای موفقیت در این عرصه نیاز به تغییر نام خود دارد. در واقع او برای حضور و شهرت در فعالیت‌های سینما و سرگرمی نیاز به اسمی جذاب‌تر داشت. اسمی که بهتر در خاطره‌ها بماند. به همین دلیل تصمیم گرفت نام خود را تغییر دهد. او در ابتدا نام مایکل اسکات را برای خود برگزید، اما مدتی بعد فیلم “شورش کین” همفری بوگارت که در سال ۱۹۵۴ ساخته شد جرقه‌ای تازه در رابطه با نامش در ذهن او ایجاد کرد. او تصمیم گرفت تا نام خود را به مایکل کین تغییر دهد. نامی که حالا بعد از سال‌ها همراه اوست و توانسته به خوبی بر او بنشیند.

اولین نقطه عطف مایکل کین

در بیوگرافی مایکل کین شاید به عنوان یکی از نقاط عطف این بازیگر در اوایل سال‌های فعالیت حرفه‌اش بتوانیم به فیلم سینمایی “زولو” اشاره کنیم. در سال ۱۹۶۳ زمانی که او مشغول کار در یک تئاتر تلویزیونی بود استنلی بیکر در حال برنامه ریزی برای تولید فیلمی در مورد نبرد تاریخی میان بریتانیایی‌ها و زولوها بود. او در آن سال به مایکل پیشنهاد داد تا نقش یک سرباز را در این فیلم ایفا کند. اما نکته جالب این بود که این نقش توسط فرد دیگری گرفته شد و کین در این فیلم نقش یک افسر رده بالا را بر عهده گرفت.

فیلم سینمایی زولو در سال ۱۹۶۴ اکران شد و توانست نظر بسیاری از منتقدین، مخاطبین و متخصصین صنعت سینما را به خود جلب کند. فیلم زولو توانست همانند یک سکوی پرتاپ برای کین عمل کند و او را مورد توجه مجامع بین المللی در صنعت سینما قرار دهد.

بیوگرافی هدیه تهرانی و ماجرای ورودش به سینما تا اوج درخشش او

از اولین نامزدی بفتا تا جوایز آلفی الکینز

در بیوگرافی مایکل کین بهتر است بدانید مایکل با فیلم Ipcress File در سال 1965 برای اولین بار موفق به نامزدی در بفتا شد. در واقع بازی در نقش هری پالمر در این فیلم او را به یک ستاره بازیگری تبدیل کرد. جالب است بدانید که او در چهار فیلم دیگر نیز نقش پالمر را در پیش گرفت و بازی کرد. فیلم‌های تدفین در برلین ساخته شده در سال 1966، مغز میلیارد دلاری در سال 1967، گلوله به پک در سال 1995 و نیمه شب در سن پترزبورگ در سال 1996.

مایکل کین در فیلم Ipcress File
مایکل کین در فیلم Ipcress File

او در سال ۱۹۶۶ فیلم دیگری به نام آلفی را نیز در صف اکران داشت. آلفی که یک فیلم کمدی درام رمانتیک بود یکی از فیلم‌های مهم و قابل توجه سینمای جهان در آن دوران بود. جالب است بدانید که مایکل کین در این فیلم نقش یک راننده زن را بر عهده داشت. بازی در نقش آلفی الکینز نیز موفقیت‌های بسیاری برای کین به دنبال داشت. او برای این فیلم موفق به دریافت دو جایزه و سه نامزدی شد. از جمله این تقدیرها می‌توان به نامزدی آکادمی اسکار برای بهترین بازیگر مرد اشاره کرد.

لازم به ذکر است که فیلم موفق “الفی” در سال ۲۰۰۴ بار دیگر به روی پرده سینما آمد و این بار جود لا نقش اصلی را به عهده داشت، اما برای بسیاری از سینمادوستان هنرنمایی مایکل کین، که نزدیک ۴۰ سال قبل صورت گرفته بود، بسی دلنشین‌تر است.

مایکل کین در مسیر موفقیت

در همان سال‌های کین به درخواست شرلی مکلین به ایالات متحده سفر کرد تا در فیلم سینمایی گامبیت در نقش هری ایفای نقش کند. این فیلم نیز یکی از آثار موفق کین بود که برای آن دومین نامزدی جایزه گلدن گلوب را دریافت کرد. او پس از این فیلم، فیلم‌های موفق دیگری را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرد. فیلم‌هایی همچون نبرد بریتانیا، آخرین دره، خرس‌های نقره‌ای، عقاب فرود آمد و بسیاری آثار دیگر که همگی مورد تحسین منتقدین قرار می‌گرفتند. اما اگر بخواهیم به دو مورد از بهترین آثار او در دهه ۱۹۷۰ اشاره کنیم باید دو فیلم سرباز در سال ۱۹۷۲ و مردی که می‌خواست سلطان باشد در سال ۱۹۷۵ را نام ببریم.

معرفی فیلم 52هرتز ؛ صدایی که در جشنواره فیلم فجر شنیده نشد!

او هنرنمایی در فیلم “مردی که می‌خواست سلطان باشد” محصول ۱۹۷۵ به کارگردانی جان هیوستن را یکی از دستاوردهای هنری بزرگ خود می‌داند.در این فیلم که بیشتر صحنه‌های آن در افغانستان امروز می‌گذرد، نقش اصلی را شون کانری به عهده داشت.

مایکل کین در فیلم مردی که می‌خواست سلطان باشد
مایکل کین در فیلم مردی که می‌خواست سلطان باشد

کین دهه ۱۹۸۰ را در سینما با فیلم‌های موفقی مانند جزیره، مونالیزا، آرواره‌ها، انتقام و آموزش ریتا پشت سر گذاشت. اما در نهایت این فیلم هانا و خواهرانش بود که در سال ۱۹۹۶ موفق شد تا اولین جایزه آکادمی اسکار را برای او به ارمغان بیاورد.

بهترین فیلم مایکل کین از نگاه خودش

در بیوگرافی مایکل کین جالب است بدانید که کین بهترین اثر خود را فیلم سینمایی “آموزش ریتا” می‌داند. آموزش ریتا در سال ۱۹۸۳ اکران شد و کین در این فیلم در نقش دکتر برایانت هنر بازیگری خود را به نمایش گذاشت. او در این فیلم مورد تحسین بسیاری از منتقدین و صاحب نظران قرار گرفت. همچنین کین برای بازی در این فیلم دو جایزه مهم نیز دریافت کرد.

دهه چالش برانگیز ۱۹۹۰ و ورود به ۲۰۰۰

حرکت مایکل کین در دهه ۱۹۹۰ کمی کندتر از دهه‌های قبلی فعالیتش شد. در این دهه او در چند فیلم در رده متوسط ظاهر شد اما در سال ۱۹۹۸ به بعد تلاش کرد تا فعالیت خود را احیا کند. او در سال ۱۹۹۸ صدای کوچک و در سال ۱۹۹۹ قوانین خانه سیب را بازی کرد و برای این دو فیلم چندین جایزه و نامزدی دریافت کرد. ورود به هزاره بعدی برای مایکل با بازی در فیلم کویلز همراه بود.

این فیلم موفقیت بسیاری در گیشه داشت و با فروش خوبی مواجه شد. از دیگر آثار کین در دهه ۲۰۰۰ می‌توان به آخرین دستورات، آمریکایی آرام، شیرهای دسته دوم و شوالیه تاریکی اشاره کرد.

هر آنچه درباره خانواده الناز شاکردوست باید بدانید

در سال 2010 بازی در نقش پروفسور استفن مایلز در فیلم سینمایی Inception به یکی از نقش‌های ماندگار او تبدیل شد. او برای این نقش در جشنواره‌های بسیاری نامزد شد، اما موفق به دریافت جایزه نشد. تلقین یکی از فیلم‌های پرستاره آن سال‌ها و یکی از موفق‌ترین فیلم‌های کریستوفر نولان بود.

مایکل کین در فیلم Inception
مایکل کین در فیلم Inception

در سال‌های 2016 تا 2018 کین چند اثر موفق را پشت سر گذاشت. Now You See Me 2، Dunkirk، My Generation، Dear Dictator و King of Thieves از جمله این آثار بودند.

در ادامه بیوگرافی مایکل کین میخوانیم: مایکل در سال ۲۰۲۰ درام فانتزی بیا برو را با نقش چارلی برای اکران داشت، در این فیلم او با آجلینا جولی و دیوید اویلوو همبازی بود.

خداحافظی مایکل کین از بازیگری

مایکل کین بازیگر ۸۸ ساله بریتانیایی سینما اعلام کرد فیلم جدیدش با عنوان «بهترین فروشنده‌ها» آخرین نقش آفرینی وی در دنیای بازیگری است. این فیلم روز ۱۷ سپتامبر به نمایش درآمد.

ستاره بریتانیایی برنده دو جایزه اسکار در یک برنامه رادیویی علت خداحافظی خود از بازیگری را چندین مورد از جمله مشکل ستون فقرات و تأثیر آن روی پاهایش عنوان کرد.

مایکل کین که در کنار بازیگری یک نویسنده موفق نیز هست، گفت ترجیح می‌دهد نویسندگی را ادامه دهد. او در این بازه تاکید کرد: به عنوان یک بازیگر شما باید ساعت شش و نیم از خواب بیدار شوید و به استودیو بروید، اما به عنوان یک نویسنده می‌توانید بدون ترک رختخواب کارتان را انجام دهید. از آنجا که من دو سال است کار نکرده ام و مشکل ستون فقرات دارم و این مشکل روی پاهای من تأثیر می‌گذارد، بنابراین نمی‌توانم به خوبی راه بروم.صادقانه دو سال است هیچ پیشنهادی نیز به من ارائه نشده است،فیلمنامه‌های درست و حسابی برای یک مرد ۸۸ ساله نیز وجود ندارد.

علت معلولیت الیکا عبدالرزاقی چیست؟

لیست آثار هنری مایکل کین

گزیدهٔ بازیگری‌ها

  • نامش را با غرور حک کن (۱۹۵۸)
  • کلید (۱۹۵۸)
  • نژاد بولداگ (۱۹۶۰)
  • روزی که زمین آتش گرفت (۱۹۶۱)
  • زولو (۱۹۶۴)
  • پرونده ایپکرس (۱۹۶۵)
  • الفی (۱۹۶۶)
  • گامبی (۱۹۶۶)
  • خاکسپاری در برلین (۱۹۶۶)
  • بشتاب غروب (۱۹۶۷)
  • زن ضربدر هفت (۱۹۶۷)
  • مغز بیلیون دلاری (۱۹۶۷)
  • تله مرگبار (۱۹۶۸)
  • مغ (۱۹۶۸)
  • کسب و کار ایتالیایی (۱۹۶۹)
  • بازی کثیف (۱۹۶۹)
  • نبرد بریتانیا (۱۹۶۹)
  • برای قهرمانان خیلی دیر است (۱۹۷۰)
  • آخرین دره (۱۹۷۰)
  • کارتر را بگیرید (۱۹۷۱)
  • آدم دزدی (۱۹۷۱)
  • زی و شرکا (۱۹۷۲)
  • پالپ (۱۹۷۲)
  • کارآگاه (۱۹۷۲)
  • آسیاب بادی سیاه (۱۹۷۴)
  • قرارداد مارسی (۱۹۷۴)
  • کاراگاه خصوصی (۱۹۷۵)
  • توطئه ویلبی (۱۹۷۵)
  • زن انگلیسی رمانتیک (۱۹۷۵)
  • مردی که می‌خواست سلطان باشد (۱۹۷۵)
  • هری و والتر به نیویورک می‌روند (۱۹۷۶)
  • عقاب فرود آمده (۱۹۷۶)
  • پلی در دوردست (۱۹۷۷)
  • حمله زنبورها (۱۹۷۸)
  • سوئیت کالیفرنیا (۱۹۷۸)
  • آشانتی (۱۹۷۹)
  • ورای ماجرای پوسیدون (۱۹۷۹)
  • در لباسی خیره‌کننده (۱۹۸۰)
  • جزیره (۱۹۸۰)
  • دست (۱۹۸۱)
  • فرار به سوی پیروزی (۱۹۸۱)
  • تله مرگ (۱۹۸۲)
  • ریتای محصل (۱۹۸۳)
  • کنسول افتخاری (۱۹۸۳)
  • مرد پازلی (۱۹۸۳)
  • تقصیر ریو است (۱۹۸۴)
  • آب (۱۹۸۵)
  • قرارداد هولوکرافت (۱۹۸۵)
  • هانا و خواهرانش (۱۹۸۶)
  • آزادی شیرین (۱۹۸۶)
  • مونا لیزا (۱۹۸۶)
  • خیابان هاف مون (۱۹۸۶)
  • پروتوکل چهارم (۱۹۸۷)
  • آرواره‌ها: انتقام (۱۹۸۷)
  • بدون راه حل (۱۹۸۸)
  • جک قاتل (۱۹۸۸)
  • لات‌های کثیف فاسد (۱۹۸۸)
  • شوک به سیستم (۱۹۹۰)
  • آقای سرنوشت (۱۹۹۰)
  • چشم گاو (۱۹۹۰)
  • سروصدای پشت صحنه (۱۹۹۲)
  • یخ آبی (۱۹۹۲)
  • سرود کریسمس ماپت (۱۹۹۲)
  • روی زمین مرگبار (۱۹۹۴)
  • خون و شراب (۱۹۹۶)
  • لیتل ویس (۱۹۹۸)
  • قوانین خانه سایدر (۱۹۹۹)
  • قلم‌پرها (۲۰۰۰)
  • کارتر را بگیرید (۲۰۰۰)
  • دختر شایسته اخلاق (۲۰۰۰)
  • آخرین سفارش‌ها (۲۰۰۱)
  • آستین پاورز: در عضو طلایی (۲۰۰۲)
  • آمریکایی آرام (۲۰۰۲)
  • شیرهای دست دوم (۲۰۰۳)
  • شن‌های روان (۲۰۰۳)
  • بتمن آغاز می‌کند (۲۰۰۵)
  • افسونگر (۲۰۰۵)
  • هواشناس (۲۰۰۵)
  • فرزندان انسان (۲۰۰۶)
  • پرستیژ (۲۰۰۶)
  • بی‌عیب (۲۰۰۷)
  • کاراگاه (۲۰۰۷)
  • شوالیه تاریکی (۲۰۰۸)
  • هری براون (۲۰۰۹)
  • تلقین (۲۰۱۰)
  • نومئو و ژولیت (۲۰۱۱)
  • ماشین‌ها ۲ (۲۰۱۱)
  • سفر ۲: جزیره اسرارآمیز (۲۰۱۲)
  • شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (۲۰۱۲)
  • اکنون مرا می‌بینی (۲۰۱۳)
  • آخرین عشق آقای مورگان (۲۰۱۳)
  • تیمارستان استون‌هیرست (۲۰۱۴)
  • میان‌ستاره‌ای (۲۰۱۴)
  • کینگزمن: سرویس مخفی (۲۰۱۵)
  • جوانی (۲۰۱۵)
  • آخرین شکارچی جادوگر (۲۰۱۵)
  • اکنون مرا می‌بینی ۲ (۲۰۱۶)
  • کینگزمن: محفل طلایی (۲۰۱۷)
  • دانکرک (۲۰۱۷)
  • مد روز (۲۰۱۷)
  • شرلوک گنومز (۲۰۱۸)
  • پادشاه دزدا (۲۰۱۸)
  • انگاشته (۲۰۲۰)
معرفی فیلم های جدید دیزنی در ژانر انیمیشنی و فیلمی

جوایز و افتخارات مایکل کین

بخشی از جوایز

  • برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی در سال ۱۹۹۸
  • برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم قوانین خانه سایدر
  • برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد۱۹۸۶هانا و خواهرانش
  • کاندیدای بفتای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم لیتل ویس در سال ۱۹۹۸
  • کاندیدای بفتای بهترین بازیگر مکمل مرد برای فیلم قوانین خانه سایدر در سال ۱۹۹۹
  • کاندیدای بفتای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم آمریکایی آرام در سال ۲۰۰۲
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا