اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران مردبازیگران هالیوودبیوگرافی بازیگران

بیوگرافی رایان رینولدز ستاره کمدی‌های پرطرفدار از کودکی تا به امروز

در این بخش بیوگرافی رایان رینولدز بازیگر ، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی ۴۴ ساله‌ی کانادایی را مرور میکنیم. بیوگرافی رایان رینولدز از بازیگران مرد هالیوود که بیشتر او را برای ایفای نقش ددپول در سری فیلم‌های Deadpool به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی رایان رینولدز آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

رایان رینولدز چند سال سن دارد؟

رایان رینولدز زاده ۲۳ اکتبر ۱۹۷۶ ‏است و ۴۵ سال سن دارد.

معروف ترین فیلم رایان رینولدز کدام است؟

معروف ترین فیلم رایان رینولدز سری فیلمهای Deadpool است.

رایان رینولدز فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

رایان رینولدز از سال 1991 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی رایان رینولدز

نام اصلیرایان رودنی رینولدز Ryan Rodney Reynolds
نام هنریرایان رینولدز
تاریخ تولد۲۳ اکتبر ۱۹۷۶ ‏(۴۵ سال)
محل تولدونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا
شهروندیکانادا
ایالات متحده
تحصیلاتفارغ التحصیل مقطع متوسطه و دانشجوی انصرافی دانشگاه پلی تکنیک کوانتلن
پیشهبازیگر،کمدین،تهیه‌کننده،تاجر
سالهای فعالیت۱۹۹۱–اکنون
همسرآلانیس موریست (ا. 2004–2007)

اسکارلت جوهانسون (ا. ۲۰۰۸–۲۰۱۱)

بلیک لایولی (ا. ۲۰۱۲)

فرزندان3 دختر به نام های جیمز (دسامبر ۲۰۱۴)، انز (سپتامبر ۲۰۱۶) و بتی (۲۰۱۹)
قد188 سانتی متر

بیوگرافی رایان رینولدز

بیوگرافی رایان رینولدز

در بیوگرافی رایان رینولدز با نام کامل رایان رودنی رینولدز Ryan Rodney Reynolds آمده است:وی متولد 23 اکتبر 1976 بازیگر و کمدین کانادایی-آمریکایی است.

فارغ التحصیل مقطع متوسطه و دانشجوی انصرافی دانشگاه پلی تکنیک کوانتلن در سال 1994 می باشد فعالیت اش را با بازیگری شروع کرد و حالا تهیه کنندگی هم می کند

رینولدز شغل‌های مختلفی را اعم از قایق‌رانی، کار در کاباره‌ها و خواربار فروشی امتحان کرد. بازیگری او از سال ۱۹۹۰ آغاز شد.

بیوگرافی خانواده رایان رینولدز

رایان در شهر ونکوور استان بریتیش کلمبیا در کانادا متولد شد

در ادامه بیوگرافی رایان رینولدز درباره ی خانواده اش میخوانیم: پدرش جیمز چستر بازنشسته اداره پلیس و پخش کننده مواد غذایی و مادرش تامرا لی صاحب سوپرمارکت کوچکی بود، سه برادر بزرگتر از خود دارد که دوتای آنها پلیس می باشند.

ازدواج و وضعیت تاهل رایان رینولدز

بیشترین جستجوها در بیوگرافی رایان رینولدز درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ازدواج اول

رایان رینولدز اولین بار در سال 2002 وقتی 26 ساله بود با خواننده کانادایی آلانیس موریست وارد رابطه شد و سال 2004 با هم ازدواج کردند

این زوج اما در سال 2007 از هم طلاق گرفند

موریست گفت آلبوم طعم‌های نامزدی را بخاطر غم پس از جدایی ساخته و ترانه «مشعل» دربارهٔ رایان است.

رایان رینولدز و آلانیس موریست
رایان رینولدز و آلانیس موریست

ازدواج دوم

رینولدز در سال ۲۰۰۸ با اسکارلت جوهانسون بازیگر معروف آمریکایی وارد رابطه شد و آنها در می ۲۰۰۸ نامزد کردند و در ۲۷ سپتامبر همان سال، در مراسمی خصوصی نزدیک توفینو، بریتیش کلمبیا ازدواج کردند. این ازدواج نیز در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۰ به جدایی ختم شد.

رینالدز در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۰ در لس آنجلس درخواست طلاق داد و جوهانسون همزمان پاسخش را داد. طلاق در ۱ ژوئیه ۲۰۱۱ نهایی شد.

رایان رینولدز و اسکارلت جوهانسون
رایان رینولدز و اسکارلت جوهانسون

ازدواج سوم + فرزندان

در بیوگرافی بیوگرافی رایان رینولدز آمده است: رینالدز در اوایل سال ۲۰۱۰ سر فیلمبرداری گرین لنترن با بلیک لایولی آشنا شد. در اکتبر ۲۰۱۱ آن‌ها رابطه خود را آغاز کردند. این زوج در ۹ سپتامبر ۲۰۱۲ در بون هال در ماونت پلزنت، کارولینای جنوبی ازدواج کردند. آن‌ها سه دختر دارند: جیمز (دسامبر ۲۰۱۴)، انز (سپتامبر ۲۰۱۶) و بتی (۲۰۱۹).آن‌ها در پاوند ریج، نیویورک زندگی می‌کنند.

هنگامی که دختر اولش متولد شد یکی از دوستان نزدیکش که هنگام تولد نوزاد حضور داشت سعی کرد تصاویر دختر رینولدز را به مجله Tabloid بفروشد، ریندولدز از این مسئله عصبانی شد و دوستی اش را به هم زد. مجله Tabloid این تصاویر را منتشر نکرد.

رایان رینولدز و همسر و فرزندانش
رایان رینولدز و همسر و فرزندانش

علایق و حقایقی درباره رایان رینولدز

در ادامه بیوگرافی رایان رینولدز میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

  • ترس شدیدی از پرواز دارد
  • سال 2016 در پیاده روی مشاهیر هالیوود صاحب ستاره شد
  •  در سونامی اندونزی به همراه همسر اولش حضور داشت اما آسیبی ندید
  • همچین او در سال ۲۰۰۷، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ به انتخاب مجله پیپل یکی از جذابترین مردان سال شد.
  • اکنوان در شهر بورلی هیلز لس آنجلس زندگی می کند
  • به شدت عاشق مسافرت و موتورسواری است
  • سال 2019 برای بازی در فیلم شش زیرزمین 27 میلیون دلار دستمزد گرفت
  • ثروت وی درسال ۲۰۲۰ حدود ۱۰۰ میلیون دلار تخمین زده شد.

فعالیت خیرخواهانه

آقای بازیگر عضو هیئت مدیره بنیاد مایکل جی فاکس برای حمایت از تحقیق در مورد بیماری پارکینسون می باشد، پدر او در سال 2015 بر اثر همین بیماری درگذشت

او همچنین حامی خانه میثاق ونکوور است که پناهگاهی برای افرای فراری و بی خانمان فراهم می کند و بازدید از بیمارستان کودکان و سر زدن به یتیمان از برنامه های ثابت او می باشد

شروع فعالیت هنری رایان رینولدز

در ادامه بیوگرافی رایان رینولدز میرسیم به فعالیت هنری او. اولین بار در سال 1991 وقتی 15 ساله بود در یک تئاتر موزیکال نوجوانان بازی کرد اما بصورت جدی سال 1993 بود که در فیلم ادیسه اولین نقش حرفه ای اش را بدست آورد

همزمان با کار بازیگری در سال 1994 بعلت درآمد نه چندان مناسب مجبور شد از دانشگاه انصراف داده و مدتی در کلوپ های شبانه و سوپرمارکت کارگری کند

او تصمیم گرفت بازیگی را رها کند ولی به اصرار دوستش کریس ویلیام مارتین از تصمیمش منصرف شد و این بار به لس آنجلس نقل مکان کرد.

اولین حضور سینمایی او فیلم Serving in Silence بود که نقش کوتاهی برعهده داشت و سپس در فیلم‌های Ordinary Magic و The Odyssey حضور یافت که در نیمه اول سال‌های ۱۹۹۰ اکران شدند.اما قصد رینولدز برای بازی در این فیلم‌ها این بود که مورد توجه قرار گیرد. او برای این کار حتی نقش‌های بسیار کوتاه را هم می‌پذیرفت. رینولدز بسیار پرتلاش و باهوش بود. همچنین اطلاعات و شوخ طبعی او باعث تمایزش از دیگران می‌شد.

شهرت رایان رینولدز

در سال 1996 وقتی 20 ساله بود نقش مهمی را در فصل سوم سریال The X-Files بدست .در سال ۱۹۹۸ بود که موفقیت به سراغ او آمد.در آن سال با بازی در سریال “دو مرد، یک دختر و یک پیتزافروشی” توانست به چهره ای شناخته شده تبدیل شود. این سریال با نقدهای شدیدی مواجه شد ولی به هر حال فصل بعدی آن هم ساخته شد و این فرصتی برای رایان بود.

موفقیت او با فیلم‌های Coming Soon، Tourist Trap و Dick ادامه یافت. منتقدین سینما آثار رینولدز را تحسین کردند و مخاطبین جوان هم قهرمان جدیدی یافتند. اما موفقیت حقیقی رینولدز هنوز آغاز نشده بود.

در آغاز سال‌های ۲۰۰۰ رینولدز در چندین فیلم بازی کرد که او را به هالیوود معرفی نمود. رینولدز در فیلم‌های We All Fall Down و Intern Academy حضور یافت. سپس فیلم‌های “ون وایلدر” (Van Wil) و Buying the Cow اکران شدند. طرفداران او دوبرابر شدند. او برای فیلم‌های دیگر باید سخت تلاش می‌کرد. او عضله‌هایش را افزایش داد.

رایان رینولدز در ون وایلدر
رایان رینولدز در ون وایلدر

او در ادامه در دو فیلم کمدی ناموفق Foolproof و The In-Laws بازی کرد که دستاوردی برای او به همراه نداشت.رایان سپس در قسمت سوم سری تیغه با نام Blade: Trinity بازی کرد. این ستاره برای ایفای نقش هانیبال کینگ در این فیلم ۸ کیلوگرم وزن اضافه کرد. فیلم اکشن Blade: Trinity در مجموع بیش از ۱۳۱ میلیون از گیشه به جیب زد.

این بازیگر در سال ۲۰۰۵ به همراه امی اسمارت و انا فاریس در کمدی رمانتیک دوستی معمولی Just Friends حضور یافت. این فیلم به موفقیت رسید و در گیشه فروش بالایی داشت. منتقدین دلیل موفقیت این اثر را اجرای رایان رینولدز می‌دانستند.

رایان رینولدز در دوستی معمولی
رایان رینولدز در دوستی معمولی

در همان سال این بازیگر با بازی در فیلم وحشت در آمیتی ویل The Amityville Horror به شهرت بیشتری رسید. این فیلم بازسازی یک اثر کلاسیک است که با طنز آمیخته شده است و با بودجه‌ی ۱۹ میلیونی تولید شده بود و در نهایت ۱۰۷ میلیون دلار از سینماهای سراسر جهان به دست آورد.این بازیگر هم بهترین اجرای کمدی خود را در این فیلم ارائه داده است.

رینولدز در ادامه نقش سه شخصیت را در فیلم فانتزی The Nines بر عهده گرفت.

در پایان دهه اول ۲۰۰۰ این بازیگر در فیلم‌های موفقی حضور یافت. که بهترین آن‌ها عبارت‌اند از “کرم‌های شب‌تاب در باغ” (Fireflies in the Garden) و “قطعاً، شاید” (Definitely, Maybe).

این ستاره‌ی جوان کانادایی در سال ۲۰۰۹ سه فیلم موفق را به کارنامه‌ی خود اضافه کرد که اولین آنها اثری کمدی به نام سرزمین ماجراجویی Adventureland بود. رایان در این فیلم با جسی آیزنبرگ و کریستن استوارت هم‌بازی بود. او در ادامه در کنار ساندرا بولاک در یک کمدی عاشقانه‌ی دیگر به نام خاستگاری The Proposal به ایفای نقش پرداخت. این فیلم فروش ۳۱۷ میلیونی را تجربه کرد. فیلم The Proposal داستان مردی را روایت می‌کند که برای تمدید ویزای خود مجبور به ازدواج با رییسش می‌شود.

فیلم اکشن خاستگاه مردان ایکس: ولورین X-Men Origins: Wolverine آخرین پروژه‌ی رینولدز در آن سال بود که مطابق انتظار با استقبال خوبی همراه شد. این فیلم در واقع شروعی برای رایان رینولدز در نقش وید ویلسون (ددپول) بود که در ادامه به بازی او در فیلم مجزای این شخصیت انجامید. مخاطبین این نقش را متفاوت می‌دیدند زیرا گرچه این شخصیت پرحرف است اما دهانش کاملاً بسته می‌باشد. از دیگر ستارگان این فیلم می‌توان به هیو جکمن اشاره کرد. فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین X-Men Origins: Wolverine که توسط گوین هود کارگردانی شده در مجموع ۳۷۳ میلیون دلار از سینماهای سراسر جهان به جیب زد.

منتقدین سینما فیلم‌های “مرد کاغذی” (Paper Man) و “نظریه آشوب” (Chaos Theory) را که این بازیگر در آن‌ها نقش‌های متفاوت را برعهده دارد جز آثار برتر او می‌دانند.

فیلم Buried یکی از کارهای متفاوت کارنامه‌ی رایان رینولدز است که سال ۲۰۱۰ اکران شد. این فیلم به داستان یک راننده کامیون آمریکایی در عراق پرداخته که مجبور شده خودش را دفن کند و یک فندک و تلفن همراه تنها راه نجات او هستند.

این بازیگر در سال ۲۰۱۱ مجدداً در یک فیلم کامیک حضور یافت و در فیلم اکشن “گرین لانترن” کمپانی دی سی در نقش هال جردن بازی کرد. این فیلم با واکنش منفی منتقدین مواجه شد و به عنوان بدترین فیلم اقتباسی کامیک معرفی شد.رینولدز از بازی در این پروژه‌ی شکست خورده حسابی پشیمان است و همیشه از این فیلم به عنوان یک تجربه‌ی بد در کارنامه‌اش یاد می‌کند.

رینولدز در همان سال در کمدب بزرگسالانه “جهش” (The Change-Up) حضور یافت. رایان رینولدز و جیسون بیتمن نقش اصلی دوستان دوران کودکی هم، یک مرد مجرد و یک همسر وفادار را بازی می‌کردند که هر دو به هم حسادت کرده و برای مدتی جای خود را عوض می‌کنند.

در فوریه ۲۰۱۲ رینولدز در کنار دنزل واشنگتن در فیلم اکشن “خانه امن” (Safe House) نقش اصلی را ایفا کرد. این فیلم درباره ماموران سیا در کیپ تاون ضبط شد.

رایان رینولدز در خانه امن
رایان رینولدز در خانه امن

کمدی زیبای R.I.P.D در ۱۹ جولای اکران شد که براساس کتاب کامیک پتر ام. لنکف ساخته شد. رینولدز نقش پلیسی ظاهر شد که ارواح را دستگیر کرده و به دنیای مردگانی می‌فرستاد که هنوز در میان مردم بودند.

رایان رینولدز در فیلم آر آی پی دی (R.I.P.D)
رایان رینولدز در فیلم آر آی پی دی (R.I.P.D)

او در اوایل سال ۲۰۱۴ در کمدی دیگری که تریلر جنایی هم محسوب می‌شد، حضور یافت. او در فیلم “صداها” (The Voices) نقش یک مرد عقب مانده ذهنی را ایفا می‌کرد که صدای حیوانات را می‌شنید. در این فیلم گربه‌ها به او می‌گفتند که یک قاتل سریالی باشد و سگ‌ها به او توصیه می‌کردند یک شهروند مطیع باقی بماند.

در سال ۲۰۱۴ رینولدز در یک فیلم متفاوت حضور یافت: تریلر کانادایی “اسیر” (The Captive) در نقش پدری که به دنبال دختر گم شده است.

رایان رینولدز در فیلم اسیر
رایان رینولدز در فیلم اسیر

رایان رینولدز در سال‌های اخیر پرکارتر شده و هر سال در چند فیلم که عمدتا کمدی هستند به ایفای نقش می‌پردازد. از جمله این فیلم‌های کمدی می‌توان به Mississippi Grind اشاره کرد که در سال ۲۰۱۵ ساخته شد. این فیلم در حال حاضر میانگین نمره‌ی ۷۷ را در متاکریتیک به خود اختصاص داده که بالاترین نمره بین فیلم‌های رایان رینولدز تا زمان نگارش این مقالع محسوب می‌شود. او در سال ۲۰۱۵ در فیلم زندگینامه‌ای “زن طلایی پوش” (Woman in Gold) ظاهر شد. فیلم درباره ماری آلتمن یهودی است که خانواده‌اش در هولوکاست کشته شدند. آلتمن تلاش می‌کند پرتره دزدیده شده از عمه‌اش را که تنها یادگار خانواده است، به دست آورد. هلن میرن نقش اصلی این فیلم را برعهده داشت.

رایان رینولدز در زن طلایی پوش
رایان رینولدز در زن طلایی پوش

در تابستان ۲۰۱۵ این بازیگر در تریلر “بی خود از خود” (Self/less) نقش اصلی را برعهده گرفت. فیلم براساس این ایده ساخته شده که شخصیت انسان می‌تواند همانند اطلاعات کامپیوتری از دستگاه ذخیره اطلاعات نوشته شود. یک تاجر پیر که نمی‌خواهد بمیرد، به سراغ شرکتی می‌رود که برای او بدن جدیدی ایجاد می‌کنند. این تاجر پس از تغییر بدن متوجه می‌شود که بدن جدید او براساس مهندسی ژنتیک ایجاد نشده است. او در گذشته مردی بود که خانواده و خاطرات خود را داشت. این فیلم در عین مبارزه با چنین سیستم‌هایی برای نشان دادن ارزش انسان، انسان شناسی و حقایق جوامع سرمایه داری، تلاش می‌کند.

فیلم‌های جدید رایان رینولدز

به جرات می‌توان گفت که فیلم ددپول مهم‌ترین اثر در کارنامه‌ی رایان رینولدز است. فیلم Deadpool به چگونگی تبدیل شدن شخصیت وید ویلسون به ددپول پرداخته است. این فیلم که با درجه سنی بزرگسال اکران شده بود در سینماها با استقبال فوق‌العاده‌ای همراه شد و توانست بیش از ۷۸۲ میلیون دلار سینماهای سراسر جهان به جیب بزند. همچنین در همان سال ستاره‌ای در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود به رینولدز اختصاص یافت.

رایان رینولدز در نقش ددپول
رایان رینولدز در نقش ددپول

فیلم ترسناک و علمی-تخیلی Life میزبان ستارگانی همچون جیک جیلنهال، هیرویوکی ساناد و صد البته رایان رینولدز بود. این فیلم به داستان ماموریت گروهی از دانشمندان در ایستگاه بین‌المللی پرداخته که با تهدید بزرگی برای نسل بشر مواجه شده‌اند. رایان در ادامه به همراه ساموئل ال. جکسون در فیلم اکشن کمدی The Hitman’s Bodyguard به ایفای نقش پرداخت. فروش خوب این فیلم باعث شد تا ساخت دنباله‌ی آن در دستور کار قرار گیرد.

رایان رینولدز در The Hitman’s Bodyguard
رایان رینولدز در The Hitman’s Bodyguard

در ادامه‌ی ماجراجویی رایان رینولدز در نقش وید ویلسون به فیلم ددپول ۲ می‌رسیم. این فیلم که دنباله‌ی مستقیم قسمت اول محسوب می‌شود با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران همراه و با بهبود رکورد قسمت اول به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با درجه سنی بزرگسال تبدیل شد. البته این رکورد در حال حاضر متعلق به فیلم جوکر ساخته‌ی تاد فیلیپس است. از دیگر کارهای موفق این ستاره می‌توان به دو فیلم Pokémon Detective Pikachu و 6 Underground اشاره کرد.

رایان رینولدز و پیمان معادی در پشت صحنه فیلم 6 Underground
رایان رینولدز و پیمان معادی در پشت صحنه فیلم 6 Underground

رایان رینولدز سال ۲۰۲۱ میلادی را با دنباله‌ی محافظ آدم‌کش یعنی فیلم Hitman’s Wife’s Bodyguard شروع کرد. این فیلم اکشن برخلاف نمراتش، فروش خوبی را در گیشه تجربه کرده است. جدیدترین کار این ستاره فیلم Free Guy است که چندی پیش اکران شده و مطابق انتظار با استقبال خوبی روبه رو شده و اکران آن همچنان ادامه دارد. این فیلم اکشن که توسط شان لوی کارگردانی شده به داستان یک شخصیت غیرقابل بازی (NPC) در یک بازی ویدیویی پرداخته که به ماهیت خود پی برده می‌برد.

پروژه‌های آینده رایان رینولدز

فیلم اکشن کمدی Red Notice آخرین کار رایان رینولدز در سال جاری است که در ۲۱ آبان ۱۴۰۰ (برابر با ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱) اکران خواهد شد. این فیلم که توسط نتفلیکس ساخته شده به داستان تعقیب مشهورترین دزد آثار هنری توسط یک مامور اینترپل می‌پردازد. از دیگر ستارگان فیلم Red Notice می‌توان به دواین جانسون و گل گدوت اشاره کرد. فیلم بعدی شان لوی یعنی The Adam Project نیز میزبان رایان رینولدز به عنوان نقش اصلی خواهد بود.

فیلم Deadpool 3 مهم‌ترین پروژه‌ی این ستاره در آینده‌ی نزدیک است که هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. همچنین این بازیگر کانادایی بازی در سه فیلم کمدی Clue، Everyday Parenting Tips و Spirited را در برنامه دارد که هنوز جزئیات زیادی از آنها منتشر نشده است. رایان رینولدز برای سه دهه فعالیت هنری برنده‌ی ۱۸ جایزه و نامزد ۵۵ جایزه دیگر شده است. همچنین طبق آخرین آمار سال ۲۰۲۱ ثروت او برابر ۱۵۰ میلیون دلار است که نیمی از آن در پنج سال اخیر نصیب او شده است.

لیست آثار هنری رایان رینولدز

در ادامه بیوگرافی رایان رینولدز باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

  • سابرینا جادوگر نوجوان (۱۹۹۶)
  • هشداردهنده (۱۹۹۷)
  • به‌زودی (۱۹۹۹)
  • همه ما سقوط می‌کنیم (۲۰۰۰)
  • هزینه یاب (۲۰۰۱)
  • خرید گاو (۲۰۰۲)
  • ون وایلدر (۲۰۰۲)
  • قوم و خویش سببی (۲۰۰۳)
  • فول‌پروف (۲۰۰۳)
  • هارولد و کومار به وایت کستل می‌روند (۲۰۰۴)
  • تیغه: سه گانگی (۲۰۰۴)
  • انتظار… (۲۰۰۵)
  • دوستی معمولی (۲۰۰۵)
  • وحشت در آمیتی‌ویل (۲۰۰۵)
  • آس‌های دودی (۲۰۰۶)
  • رتبه‌های نه (۲۰۰۷)
  • نظریه آشوب (۲۰۰۸)
  • قطعاً، شاید (۲۰۰۸)
  • کرم‌های شب‌تاب باغ (۲۰۰۸)
  • سرزمین ماجراجویی (۲۰۰۸)
  • خاستگاه مردان ایکس: ولورین (۲۰۰۹)
  • خواستگاری (۲۰۰۹)
  • مرد کاغذی (۲۰۰۹)
  • مدفون (۲۰۱۰)
  • فانوس سبز (۲۰۱۱)
  • تغییر کردن (۲۰۱۱)
  • نهنگ (۲۰۱۱)
  • خانه امن (۲۰۱۲)
  • تد (۲۰۱۲)
  • آر. آی. پی. دی (۲۰۱۳)
  • خانواده کرودها (۲۰۱۳)، صداپیشه
  • توربو (۲۰۱۳)، صداپیشه
  • صداها (۲۰۱۴)
  • اسیر (۲۰۱۴)
  • زنی با لباس طلایی رنگ (۲۰۱۵)
  • بیخود از خود (۲۰۱۵)
  • می‌سی‌سی‌پی گریند (۲۰۱۵)
  • ددپول (۲۰۱۶)
  • مجرم (۲۰۱۶)
  • محافظ مزدور (۲۰۱۷)
  • زندگی(۲۰۱۷)
  • ددپول ۲(۲۰۱۸)
  • کاراگاه پیکاچو (۲۰۱۹)
  • شش زیرزمین (۲۰۱۹)
  • محافظ همسر هیتمن (۲۰۲۱)
  • هابز و شاو (۲۰۱۹)
  • غارنشین‌ها: عصر جدید (۲۰۲۰)، صداپیشه
  • مرد آزاد (۲۰۲۱)
  • اعلان قرمز (۲۰۲۱)
  • پروژه آدم (۲۰۲۲)
  • سرود کریسمس (۲۰۲۲)
  • ددپول ۳ (نامعلوم)
رایان رینولدز در مجرم
رایان رینولدز در مجرم

صفحه اینستاگرام رایان رینولدز

رایان رینولدز ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 683 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی رایان رینولدز و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی رایان رینولدز و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی رایان رینولدز ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام رایان رینولدز @vancityreynolds میباشد و بیش از 44 میلیون و 700 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام رایان رینولدز

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگران متولد ماه تیر از الناز شاکردوست تا نیوشا ضیغمی

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا