بازیگران خارجیبازیگران زنبازیگران مردبازیگران هالیوودفیلم خارجی

فیلم بلوند Blonde ؛ مروری بر زندگی مریلین مونرو

فیلم بلوند blonde یک فیلم درام-بیوگرافی است که به زندگی مریلین مونرو، ستاره فراموش‌نشدنی هالیوود، می‌پردازد. در این مقاله خلاصه داستان فیلم بلوند و موضوع فیلم بلوند و بیوگرافی بازیگران فیلم بلوند و حواشی فیلم بلوند و عوامل ساخت فیلم بلوند را ببینید.

کارگردان فیلم بلوند چه کسی است؟

کارگردان فیلم بلوند اندرو دامینیک است.

فیلم بلوند 2022 کی میاد؟

بلوند برای اکران در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ توسط نتفلیکس برنامه‌ریزی شده‌است.

چه کسانی در فیلم بلوند ۲۰۲۲ بازی می کنند؟

آنا د آرماس، آدرین برودی، بابی کاناواله و جولیان نیکلسون از بازیگران فیلم سینمایی Blonde هستند.

مشخصات فیلم بلوند blonde

نام فیلمبلوند blonde
تاریخ انتشار۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲
تهیه کنندهدده گاردنر
جرمی کلاینر
ترسی لندون
برد پیت
اسکات رابرتسون
کارگرداناندرو دامینیک
فیلمنامه‌نویساندرو دامینیک
بر پایهبلوند
اثر جویس کارول اوتس
شرکت تولیدپلن بی انترتینمنت
توزیع‌کنندهنتفلیکس
کشورایالات متحده
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم۲۲ میلیون دلار
ژانردرام،رازآلود،بیوگرافی

فیلم بلوند blonde

دانلود فیلم بلوند blonde با زیرنویس فارسی چسبیده

بلوند برای اکران در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ توسط نتفلیکس برنامه‌ریزی شده‌است. این فیلم به دلیل محتوای جنسی واضح آن دارای درجه «NC-17» است و اولین مورد از نوع خود خواهد بود که از طریق یک سرویس پخش منتشر می‌شود.

معرفی فیلم بلوند زندگی نامه ی مرلین مونرو

لیست بازیگران فیلم بلوند blonde

  • آنا د آرماس از بازیگران زن فیلم بلوند در نقش مریلین مونرو
  • لیلی فیشر در نقش نورما جین مورتنسن جوان
  • آدرین برودی در نقش آرتور میلر
  • بابی کاناوله در نقش جو دی‌ماجیو
  • جولیان نیکلسون در نقش گلدیس پرل بیکر
  • کاسپار فیلیپسون در نقش جان اف. کندی
  • توبی هاس در نقش آلن «وایتی» اسنایدر
  • سارا پکستون در نقش خانم فلین
  • دیوید وارشوفسکی در نقش داریل اف. زانوک
  • ایوان ویلیامز در نقش ادوارد جی رابینسون جونیور
  • خاویر ساموئل در نقش چارلز چاپلین جونیور
  • مایکل ماسینی در نقش تونی کرتیس
  • لوک هوریسکی در نقش جیمز دین
  • اسپنسر گرت در نقش دلال رئیس‌جمهور
  • ربه‌کا ویساکی در نقش ایوت
  • ند بلامی در نقش داک فل
  • اریک ماتنی در نقش جوزف کاتن
  • کاترین دنت در نقش جین
  • هیلی وب در نقش بروک
  • ایدن ریگل در نقش استر
  • پاتریک برنان در نقش جو
  • گرت دیلاهانت
  • اسکوت مک‌نری
  • لوسی دویتو
  • کریس لمون
  • دان باتلر
نطر جالب گوهر خیراندیش در مورد نقش هایش

عوامل فیلم بلوند blonde

  • کارگردان: اندرو دامینیک
  • تهیه‌کننده: دده گاردنر، جرمی کلاینر،ترسی لندون،برد پیت،اسکات رابرتسون
  • فیلمنامه‌نویس: اندرو دامینیک
  • فیلم‌بردار: چیس اروین
  • تدوین‌گر: آدام رابینسون

معرفی کارگردان فیلم بلوند blonde

کارگردان و نویسنده استرالیایی اندرو دومینیک (Andrew Dominik) کارگردانی فیلم «بلوند» را در دست دارد. او بیشتر برای کارگردانی فیلم کشتار با لطافت (Killing Them Softly) با بازی برد پیت (Brad Pitt) در سال ۲۰۱۲ میلادی شناخته می‌شود. او همچنین کارگردانی چندین قسمت از سریال شکارچی ذهن (Mindhunter) را در کارنامه دارد. خود اندرو دومینیک وظیفه نگارش فیلم‌نامه فیلم را برعهده داشته است.

اندرو دومینیک از اوایل سال ۲۰۱۰ توسعه پروژه را آغاز کرده بود که اقتباسی از رمان بلوند (۲۰۰۰) اثر جویس کارول اوتس است. دومینیک در مورد شیفتگی خود با مریلین مونرو صحبت کرد و اظهار داشت که : (چرا مریلین مونرو نماد زن بزرگ قرن بیستم است؟ برای مردان، او موضوع میل جنسی است که به شدت به نجات نیاز دارد. برای زنان، او تجسم تمام بی عدالتی های مورد بازدید است. من می خواهم داستان نورما ژان را به عنوان یک شخصیت اصلی در یک افسانه تعریف کنم، کودک یتیمی که در جنگل های هالیوود گم شده و در حال نابودی است).

در ماه مه ۲۰۱۰، اعلام شد که نائومی واتس(Naomi Watts) در نقش مونرو در این فیلم بازی خواهد کرد، و این تولید، که در این مرحله حدود ۲۰ میلیون دلار هزینه داشت، قرار بود در ژانویه ۲۰۱۱ عکاسی اصلی را آغاز کند. عکاسی اصلی فیلم شروع نشد، و دومینیک بعداً اظهار داشت که امیدوار است این فیلم بعدی او باشد و تولید آن در سال ۲۰۱۳ آغاز شود. اندرو در طول این مدت، فیلم درام جنایی Killing Them Softly را در سال ۲۰۱۲ کارگردانی کرد، با بازی برد پیت، که متعاقباً به این پروژه علاقه مند شد. در آوریل ۲۰۱۴، اعلام شد که جسیکا چستین(Jessica Chastain) جایگزین واتس به عنوان مونرو شده است. سر انجام پس از کلی تاخیر و تغییر بازیگر، نقش مریلین مونرو در فیلم بلوند، به آنا د آرماس (Ana de Armas) رسید.

ممنوع التصویری باران کوثری و حواشی مربوط به این بازیگر

معرفی فیلم بلوند blonde 2022

بلوند فیلم 2022 (انگلیسی: Blonde) یک فیلم درام روان‌شناختی زندگی‌نامه‌ای آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی اندرو دومینیک محصول ۲۰۲۲ است. این فیلم که از رمان داستانی تاریخی به همان نام اثر جویس کارول اوتس از سال ۲۰۰۰ اقتباس شده‌است، برداشتی تخیلی از زندگی مریلین مونرو با بازی آنا د آرماس است. آدرین برودی، بابی کاناوله و جولیان نیکلسون در نقش‌های مکمل ظاهر می‌شوند. دده گاردنر، جرمی کلاینر، تریسی لاندون، برد پیت و اسکات رابرتسون به عنوان تهیه‌کنندگان این فیلم حضور دارند که پس از یک دورهٔ طولانی توسعه که در سال ۲۰۱۰ آغاز شد، تولید آن در لس آنجلس در اوت ۲۰۱۹ آغاز شد. تولید در ژوئیه ۲۰۲۱، پس از دنیاگیری کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید.

با توجه به موضوع جذاب فیلم بلوند میتوان انتظار داشت که در لیست بهترین فیلم های ۲۰۲۲ باشد. باید منتظر ماند و دید.

جویس کارول اوتس، که فیلم با الهام از رمان او ساخته شده، با نگاهی کلی به فیلم گفت:«من اقتباس کلی اندرو دومینیک را دیدم و آن بسیار تکان‌دهنده و درخشان، و شاید به طرز شگفت‌انگیزی فمینیستی است… مطمئن نیستم هیچ کارگردان مرد دیگری به چنین چیزی دست یافته باشد.»

اوتس در مورد نمایش د آرماس اضافه می‌کند: «تغییر ظاهر [بیکر] به مرلین همیشه ساعت‌ها وقت می‌برد. آنا د آرماس، بازیگر شگفت‌انگیزی است که نقش او را بازی کرده و فکر می‌کنم چهار ساعت گریم شده.»

نویسنده ادامه می‌دهد: «وقتی مرلین پابه‌سن‌گذاشته‌تر شد، هنوز به او نقش‌هایی را می‌دادند که به ستارگان جوان می‌دهند و این باعث می‌شد احساس حقارت کند. نمی‌توان در سن تا حدود ۴۰ سالگی نقش این زن بلوند نادان را بازی کرد. برخی می‌گویند خودکشی کرده. لزوماً چنین اعتقادی ندارم. فکر می‌کنم شاید از ناامیدی شدید جانش را از دست داد.»

ماجرای متهم شدن امیرمحمد زند به قتل چه بود ؟

این رمان‌نویس در پایان می‌گوید: «او در دنیا شهرتی به دست آورد، اما این هویتی نیست که بتوان با آن زندگی کرد. هویتی بود که باعث شد مردان بسیار زیادی پول بسیار زیادی به دست آورند، اما خودش نه چندان. وقتی از دنیا رفت، در ۳۶ سالگی، برای مراسم تدفین به اندازه کافی پول نداشت.»

نتفلیکس به صورت رسمی اعلام کرده است که “بلوند” فیلم بیوگرافی مرلین مونرو ساخته اندرو دومینیک 166 دقیقه است.

دومینیک نه تنها رتبه NC-17 مورد نظرش را برای فیلم دریافت کرده، بلکه نتفلیکس را نیز راضی کرده تا یک فیلم تقریباً 3 ساعته را منتشر کند. البته همانطور که گفتیم فیلم از روی کتاب جویس کارول اوتس اقتباس شده که حدود 800 صفحه است. به همین دلیل زیاد بودن مدت فیلم منطقی به نظر می رسد و غافلگیرکننده نیست.

معرفی فیلم بلوند blonde 2022

خلاصهٔ داستان فیلم بلوند blonde

در خلاصه داستان فیلم سینمایی بلوند ۲۰۲۲ تنها این نکته ذکر شده که این فیلم به زندگی شخصی و حرفه‌ای این بازیگر محبوب می‌پردازد.

مونرو سال ۱ ژوئن ۱۹۲۶ در لس آنجلس متولد شده و بیشتر دوران کودکی خود را در پرورشگاه و یتیم‌خانه به سر برده است. استارت کار او از مدلینگ و مدل سازی شروع شد، سپس به دلیل زیبایی و جذابیت او در رسانه ها وفیلم های کوتاه مشغول به کار بود که سرانجام به ستاره هالیوود رسید.

درست است که از بیرون زندگی بسیار جذاب و رویایی داشته ولی در باطن زندگی خود، بسیار مشکلات و افسردگی ها وجود داشته است. مونرو به دلیل جذابیت زیادی که داشت مورد توجه همه عموم قرار گرفته بود به همین دلیل در زندگی وی دخالت ها و قضاوت های زیادی وجود داشت. همچنین او با اعتیاد و اختلاتات خلقی دست و پنجه می زد.

معرفی فیلم ها و سریال های انقلابی ایرانی

سرانجام او در سال ۴ اوت ۱۹۶۲ درگذشت. علت مرگ مریلین خودکشی احتمالی است. با این حال نظریه های مبنی بر توطئه و کشته شدن آن در دهه های بعد از مرگ او، گفته شده است.

هدف فیلم Blonde | بلوند این است که تاریکی های درون و سختی های او را در زندگی به تصویر بکشاند.

زمان پخش فیلم بلوند blonde

در اوت ۲۰۱۶، اعلام شد که نتفلیکس این فیلم را توزیع خواهد کرد. در ژوئن ۲۰۲۱، تیری فرمو فاش کرد که از بلوند برای نمایش در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ دعوت کرده‌است، اگرچه نتفلیکس نپذیرفته، زیرا ممکن است فقط خارج از مسابقه نمایش داده شود. دومینیک در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۲۲ اظهار داشت که این فیلم درجهٔ «NC-17» را حفظ خواهد کرد و امیدوار بود که در جشنواره فیلم کن آن سال نمایش داده شود و همچنین عملکرد د آرماس را ارزیابی کند. در حالی که این فیلم در نهایت برای نمایش در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ انتخاب نشد، دومینیک بعداً ابراز امیدواری کرد که برای نمایش در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۲ انتخاب شود. در ژوئن ۲۰۲۲، گزارش شد که این فیلم در فهرست نمایش‌های احتمالی هفتاد و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز قرار دارد. انتخاب آن بعداً در ژوئیه ۲۰۲۲ تأیید شد.

تریلر رسمی در ۱۶ ژوئن ۲۰۲۲ منتشر شد که تاریخ انتشار فیلم را در ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ (جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱) از طریق نتفلیکس مشخص کرد.

رده ی سنی فیلم بلوند blonde

این فیلم برای افراد 17 سال و زیر 17 سال مناسب نیست. ممکن است فیلم حاوی صحنه‌های واضح مغایر با شئونات اخلاقی و کلمات ناخوشایند یا خشونت زیاد یا تمام موارد باشد.

شایعه عجیب قاچاقچی بودن شهنام شهابی و اعترافات همسرش!

مونرو به نماد و سمبل جذابیت جنسی در دهه ۱۹۵۰ و اوایل دهه ۱۹۶۰ معروف بوده است. فیلم بلوند با در نظر گرفتن همین موضوع و به تصویر کشیدن آن، مورد انتقاد بسیاری شد در حدی که نتفلیکس هم قادر به پخش آن در سرویس خود نبود. با این حال این فیلم با رده سنی +۱۷، در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ در نتفلیکس قرار می گیرد.

به طور معمول، رتبه «نمایش مخصوص بزرگ‌سالان» امید هر فیلمی را برای موفقیت در گیشه از بین می‌برد. بسیاری از سینماها فیلم‌هایی با این رتبه را نمایش نمی‌دهند. با قرار گرفتن این فیلم بر روی نتفلیکس وظیفه محدود کردن نوجوانان بر عهده والدین آن‌ها خواهد بود.بیش از یک دهه طول کشید تا در نهایت به لطف نتفلیکس و بودجه ۲۲ میلیون دلاری‌اش این فیلم به این مرحله برسد.

پوستر فیلم بلوند blonde

پوستر فیلم بلوند blonde

تریلر فیلم بلوند blonde

نتفلیکس، روز پنجشنبه ۱۶ ژوئن ۲۰۲۲ نخستین آگهی تلویزیونی فیلم جنجالی «بلوند» را که درباره زندگی مشهورترین نماد جنسی جهان، مرلین مونرو، است منتشر کرد.

در این آگهی تلویزیونی که نوید فیلمی شگفت‌انگیز را می‌دهد، ستاره هالیوود را می‌بینیم که جلوی آینه نشسته و آرایشگرش در حال آرایش او است. مریلین مونرو با بازی آنا دی‌آرماس در ابتدا چهره‌ای گریان دارد، چهره‌ای که از او دیده نشده است. مریلین با چهره‌ای اشک‌آلود دعا می‌کند «او» بیاید و هرگز ترکش نکند. بعد از آنکه آرایشگر کار آرایش صورتش را به پایان می‌برد، بیننده با چهره خندانی مواجه می‌شود که همیشه در عکس‌ها و فیلم‌های مریلین دیده بود. شاید بعد از دیدن این چهره خندان بتوان حدس زد که منظور از «او» چه کسی بوده است؛ نقابی به نام مریلین مونرو.

ماجرای شکایت دختر سرطانی از حسام نواب صفوی چه بود؟

فیلم «بلوند»، با محو کردن مرز بین داستان و واقعیت، زندگی پیچیده ستاره سینمای دهه ۱۹۵۰ آمریکا را با دقت و موشکافی بی‌نظیری به تصویر می‌کشد. واقعیت چهره‌ای که با چشمانی بشاش و لبی خندان، موهای طلایی، آرایش غلیظ یکسان همیشگی و سبک ویژه صحبت در میان مردم و روی پرده سینماها با نام «مریلین مونرو» شناخته می‌شد، اما پوششی بر زندگی خصوصی فردی با موهای طبیعی تیره به نام «نورما جین» با گذشته و حالی پر مشقت و دلی پردرد بود.

نقد و بررسی کامل فیلم بلوند blonde

جلوه های بصری تریلری که از فیلم «بلوند» اندرو دومنیک منتشر شده عالی به نظر می رسد، اما ‹آنا د آرماس› با آن لهجه شکسته بسته آمریکایی اش دست و پنجه نرم می کند. لهجه او یک نگرانی آزاردهنده برای کسانی است که به دنبال یک فیلم بیوگرافی صد درصد واقعی هستند.

این هنرپیشه کوبایی الاصل در مصاحبه هایش گفته است که 9 ماه روی این لهجه کار کرده است. با این حال، شایعاتی وجود دارد که به اوایل سال گذشته بازمی‌گردد، مبنی بر اینکه آنها به فکر دوبله برخی از دیالوگ‌های او هستند. حالا با انتشار تریلر می دانیم چرا.

بسیاری از تریلر کاملاً وهم‌آور است. غیر از معمای لهجه که خیلی هم آزاردهنده نیست، احتمالاً برای عوامل فیلم بسیار سخت بوده که تصمیم بگیرند یک لاتینی را برای بازی در نقش یک نماد آمریکایی انتخاب کنند.

یک چیز درباره فیلم مسلم است، این فیلم زندگینامه مرلین مونرو معمولی نخواهد بود، یک فیلم NC-17 به کارگردانی اندرو دومینیک و فیلم‌برداری سیاه و سفید با نسبت تصویر 1.37 «چایس اروین» قطعاً حال و هوای خاصی را القا می‌کند، اما آیا بهتر نبود کل فیلم به صورت تک‌رنگ فیلمبرداری می‌شد؟ همچنین به نظر می رسد توالی رنگی گاه به گاه برای تکرار برخی از لحظات نمادین او استفاده می شود.

ماجرای تغییر اسم آناهیتا نعمتی چه بود؟

بیوگرافی بازیگران فیلم بلوند blonde

در ابتدا نائومی واتس (Naomi Watts) و پس از او جسیکا چستین (Jessica Chastain) به عنوان بازیگران نقش مریلین مونرو انتخاب شدند، اما این نقش در نهایت به آنا د آرماس رسید. بازیگر آمریکایی، جیمی لی کرتیس، که بازی آنا را دیده بود در این مورد می‌گوید:

“من به زمین افتادم. باورم نمی‌شد. آنا رفته بود. او مریلین بود”.

جیمی فرزند تونی کرتیس است که در فیلم Some Like it Hot، نقش مقابل مریلین مونرو را داشت. آنا 9 ماه تمرین کرد تا بتواند صدای مریلین را همانند خود او تقلید کند. در ادامه با معرفی بازیگران فیلم سینمایی Blonde 2022 با شما هستیم.

آنا د آرماس در نقش نورما جین مورتنسن/ مریلین مونرو

آنا د آرماس بازیگر جوان زن ۳۴ ساله کوبا_اسپانیایی است که در فیلم های زیادی نقش آفرینی کرده. همچنین او به دلیل زیبایی و شباهتی که به مریلین مونرو دارد، ایفای نقش مونرو را در فیلم بلوند انجام می دهد.

آنا د آرماس (Ana de Armas)، با نام کامل آنا سلیا د آرماس کاسو متولد 30 آوریل 1988، برابر با 10 اردیبهشت 1367، در پایتخت کوبا، شهر هاوانا است. آنا در 12 سالگی تصمیم گرفت بازیگر شود و به طور رسمی از سال 2006 با فیلم Una rosa de Francia بازیگری را آغاز کرد. او در 18 سالگی، با استفاده از شهروندی پرتغالی، که از سمت مادرش به او رسیده بود، به مادرید نقل مکان کرد تا بازیگری را دنبال کند. وی پس از چند سال به لس‌آنجلس رفت و بازیگری را ادامه داد.

سریال نوبت لیلی؛ اثر رازآلود و عاشقانه ی روح الله حجازی

آنا با فیلم Blade Runner 2049 (2017) شناخته شد. بازی در نقش مارتا در فیلم Knives Out (2019) وی را نامزد جایزه گلدن گلوب و برنده جایزه ساترن کرد و بر شهرت وی افزود. وی اخیرا نقش پالوما در فیلم No Time to Die (2021) و نقش ملیندا در فیلم Deep Water (2022) را بازی کرده است.

د آرماس در گفت‌وگو با نتفلیکس گفت: «ما برای یک‌ سال هر روز و در هر روز ساعت‌ها روی این فیلم کار کردیم. من رمان جویس را خواندم و صدها عکس، فیلم، نوار و هرچه دستم رسید را دیدم و مطالعه کردم. هر صحنه از این فیلم از یک عکس واقعی الهام گرفته شده است … {از خود می‌پرسیدیم} اینجا نورما جین (مریلین مونرو) چه احساسی داشت؟ می‌خواستیم جنبه انسانی داستان او را بازگو کنیم. شهرت چیزی بود که مریلین مونرو را به بزرگ‌ترین تصویر از یک ستاره در پیش چشم جهان و از سوی دیگر، نورما جین را به نامرئی‌ترین فرد تبدیل کرد.

جاه‌طلبی‌های اندرو از همان ابتدا بسیار واضح بود و او می‌خواهد نسخه‌ای از زندگی مرلین مونرو از دید خود این بازیگر ارائه دهد. او می‌خواست دنیا حس واقعی نه تنها مرلین، بلکه نورما جین را تجربه کند. این فیلم جسورانه‌ترین و فمینیستی‌ترین برداشتی بود که تا به حال از داستان او دیده بودم.

آنا د آرماس در نقش نورما جین مورتنسن/ مریلین مونرو

آدرین برودی در نقش آرتور میلر

آدرین نیکولاس برودی (Adrien Nicholas Brody) بازیگر مشهور و تهیه‌کننده آمریکایی، متولد 14 آوریل 1973 (25 فروردین 1352) در نیویورک است. او بازیگری را از سال 1988 آغاز کرد و در سال 2002 با نقش ولادیسلاو اشپیلمن در فیلم The Pianist به شهرت بین‌المللی رسید. این نقش او را برنده جایزه اسکار در 29 سالگی کرد و بدین ترتیب برودی جوان‌ترین برنده اسکار در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد است.

بیوگرافی آناهیتا درگاهی و ماجرای طلاق جنجالی تا خاستگاری سوپرایزی

از دیگر آثار قابل توجه این بازیگر می‌توانیم فیلم Midnight in Paris (2011)، فیلم The Grand Budapest Hotel (2014) و فیلم The French Dispatch (2021) را نام ببریم. وی در فصل چهارم سریال محبوب پیکی بلایندرز نیز حضور داشت.

آدرین برودی در نقش آرتور میلر

بابی کاناواله در نقش جو دی‌ماجیو

رابرت مایکل کاناواله (Robert Michael Cannavale) که با نام بابی کاناواله شناخته می‌شود، از بازیگران آمریکایی فیلم بلوند 2022 است. وی متولد 3 می 1970 (13 اردیبهشت 1349) است و بازیگری را از سال 1996 آغاز کرد. بابی از سمت پدری ایتالیایی و از سمت مادری کوبایی است. او در فیلم‌ها، سریال‌ها و تئاترهای بسیاری حضور داشته است. او را در فصل سوم سریال Mr. Robot و همچنین سریال Homecoming (2018-2020) دیده‌ایم.

بابی در فیلم‌های سینمایی نیز حضور فعالی دارد و نقش‌های متفاوتی را بازی کرده است. فیلم کمدی-اکشن Spy (2015)، فیلم درام-بیوگرافی I, Tonya (2017) و فیلم جنایی The Irishman (2019) از جمله کارهای او هستند.

بابی کاناواله در نقش جو دی‌ماجیو

جولیان نیکلسون در نقش گلدیس پرل بیکر

جولیان نیکلسون (Julianne Nicholson) بازیگر آمریکایی، متولد 1 جولای 1971، برابر با 10 تیر 1350، در ماساچوست است. این بازیگر حرفه خود را از سال 1997 آغاز کرد و امروزه برای بازی در فیلم August: Osage Country (2013)، سریال تلویزیونی Law & Order: Criminal Intent (2006-2009) و مینی‌سریال Mare of Easttown (2021) شناخته می‌شود. جولیان و جاناتان کیک، بازیگر انگلیسی، در سال 2004 ازدواج کردند و اکنون 2 فرزند، پسری به نام ایگناتیوس و دختری به نام فیبی، دارند.

جولیان نیکلسون در نقش گلدیس پرل بیکر

تصاویر منتشر شده از فیلم بلوند blonde

تصاویر منتشر شده از فیلم بلوند blonde تصاویر منتشر شده از فیلم بلوند blonde تصاویر منتشر شده از فیلم بلوند blonde تصاویر منتشر شده از فیلم بلوند blonde تصاویر منتشر شده از فیلم بلوند blonde تصاویر منتشر شده از فیلم بلوند blonde

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا