بازیگران خارجیسریال خارجی

سریال هالک دخت (She-Hulk)، جدیدترین محصول مارول در راه است

سریال هالک دخت She-Hulk (شی هالک) یکی از جدیدترین آثار دنیای سینمایی مارول است که به زودی پخش آن شروع خواهد شد. دیدن این سریال جذابیت‌های زیادی دارد اول به این دلیل که بازیگر نقش هالک یعنی مارک رافلو هم در آن حضور دارد، و دوم اینکه در این سریال با جنبه‌های جدیدی از هالک آشنا می‌شویم.در این مطلب تمام نکات خواندنی درباره ی این سریال را مرور میکنیم.

این سریال چه زمانی و توسط چه شبکه ای پخش شد ؟

سریال هالک دخت She-Hulk 2022 برای اولین بار در تاریخ هفدهم آگوست 2022 توسط کانال بسیار محبوب و پربیننده Disney+ نمایش داده خواهد شد .

ژانر سریال هالک دخت چیست؟

ژانر سریال هالک دخت کمدی، درام حقوقی و ابرقهرمانی است.

مشخصات سریال هالک دخت

نام سریالهالک دخت
ناشرمارول کامیکس
نخستین حضورهالک دخت وحشی شمارهٔ ۱ (فوریه ۱۹۸۰)
پدیدآوراستن لی (نویسنده)
جان بوشِما (هنرمند)
سازندهجسیکا گائو
تهیه‌کننده‌های اجراییکوین فایگی
لویی دی‌سپوزیتو
ویکتوریا آلونزو
کت کویرو
جسیکا گائو
کشور سازندهایالات متحده
زبانانگلیسی
مکان های تولیدلس آنجلس و آتلانتا، جورجیا
ژانرکمدی
درام حقوقی
ابرقهرمانی
زمان پخش۱۷ آگوست 2022(۲۶ مرداد1401)

سریال هالک دخت

لیست بازیگران سریال هالک دخت

  • تاتیانا ماسلانی در نقش جنیفر والترز
  • جمیلا جمیل در نقش تیتانیا : رقیب هالک دخت با قدرتی باورنکردنی
  • جینجر گونزاگا در نقش نیکی: بهترین دوست والترز
  • رنه الیز گلدزبری در نقش آملی
  • تیم راث در نقش امیل بلونسکی
  • مارک روفالو در نقش بروس بنر
  • بندیکت وانگ در نقش ونگ

بازیگران سریال هالک دخت

عوامل سریال هالک دخت

افرادی که هالک دخت: وکیل دادگستری را به دیزنی پلاس می آورند، وقتی صحبت از کمدی مدرن به میان می آید، کهنه کار هستند.

جسیکا گائو (ریک و مورتی) شورانر و نویسنده سریال هالک دخت است و کت کویرو (شیملس) و آنو ولیا (میکسدیش) کارگردانی سریال هالک دخت را بر عهده دارند.

کویرو شش قسمت و والیا سه قسمت از این سریال را کارگردانی خواهند کرد.

سوابق نویسندگی گائو شامل فرار مرغی، دره سیلیکون و ریک و مورتی است. همچنین شایان ذکر است که او برخی از محبوب ترین قسمت های ریک و مورتی را نوشته، مثل «ریک خیارشور»، «توطئه چرخشی» و «ریک سنگ» که برنده جایزه امی نیز شد. کارهای کارگردانی قبلی کویرو شامل شیملس، بورکلین 99 و هوا همیشه در فیلادلفیا آفتابی است میشود.

معرفی سریال هالک دخت

شی‌هالک یا هالک دخت (به انگلیسی: She-Hulk) با نام اصلی جنیفر والترز، یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده است.

حقایقی جالب از زندگی هانده ارچل Hande Erçel بازیگر جذاب ترک

سریال هالک دخت: وکیل دادگستری یک مجموعه تلویزیونی رو به پخش آمریکایی است که توسط جسیکا گائو برای سرویس استریم دیزنی پلاس ساخته شده‌است.

شخصیت شی-هالک توسط جسیکا گائو (Jessica Gao)خلق شده‌است که برای اولین بار در شمارهٔ ۱ هالک دخت وحشی (فوریه ۱۹۸۰) حضور پیدا کرد. گائو نویسنده اصلی سریال هالک دخت She-Hulk است و کت کایرو (Kat Coiro) تیم کارگردانی را رهبری می‌کند.

در سریال هالک دخت 2022 تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) نقش جنیفر والترز یا همان هالک دخت را ایفا می‌کند. ساخت این مجموعه در آگوست 2019 اعلام شد و گائو در نوامبر به این پروژه پیوست. در سپتامبر 2020 نیز کایرو برای کارگردانی چندین قسمت از سریال هالک دخت استخدام شد و مازلانی به تیم بازیگران آن پیوست. فیلمبرداری در اواسط آوریل 2021 در لس آنجلس و آتلانتا شروع شد و تا اواخر آگوست طول کشید.

بازیگران سریال هالک دخت

پوستر سریال هالک دخت

اولین پوستر رسمی سریال هالک دخت She-Hulk

اولین پوستر رسمی سریال هالک دخت She-Hulk

تریلر سریال هالک دخت

دیزنی اولین تریلر از سریال هالک دخت (با نام کامل She Hulk: Attorney at Law) را منتشر کرده تا طرفداران تاتیانا ماسلینی (Tatiana Maslany) را در نقش جنیفر والترز ملاقات کنند.

جنیفر والترز یکی از اقوام بروس بنر است و به همین خاطر وقتی در یک سانحه تیراندازی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و در آستانه مرگ است، بروس مجبور می‌شود مقداری از خون خود را به او بدهد. خب حدس زدن نتیجه این کار هم برای شما کار ساده‌ای است؛ جنیفر به هالک دخت تبدیل شده و وارد دنیای سینمایی مارول می‌شود.

تیم بازیگری سریال علاوه‌بر تاتیانا ماسلینی شامل مارک رافولو (Mark Ruffalo)، جمیلا جمیل (Jameela Jamill) و تیم راث (Tim Roth) می‌شود. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که تیم راث پیش از این در فیلم The Incredible Hulk نیز نقش Abomination را برعهده داشت. جسیکا گاو (Jessica Gao) که سابقه کار روی Silicon Valley و Rick and Morty را دارد، رهبری تیم نویسندگان را برعهده دارد.

شخصیت هالک دخت در دهه 80 با کمیک‌های The Savage She Hulk از خود استن لی به طرفداران معرفی شده بود. او به عنوان عضوی از تیم انتقام جویان با یکی از اعضای گروه اترنال‌ها نیز در ارتباط بود.

حواشی تریلر سریال هالک دخت

طرفداران به چهره She-Hulk به عنوان نمونه‌ای از جلوه های بصری بد اشاره کرده‌اند.تفاوت اصلی هالک اصلی و هالک دخت در این است که جسیکا می‌تواند پس از تغییر فرم میزان قابل توجهی از ظاهر، شخصیت و هوش را خودش حفظ کند. از آنجایی که این شخصیت به اندازه کافی ظاهر انسانی دارد، استودیو می‌توانست به جای تصاویر کامپیوتری از گریم استفاده کند.

معرفی مینی سریال پربیننده آمریکایی آسوکا

دیگران همچنین هالک مونث را با گامورا (زویی سالدانا) در Guardians of the Galaxy مقایسه می‌کنند، شخصیتی که ظاهر کاملا سبز او تنها با آرایش و گریم گسترده خلق شده بود. با این وجود خیلی از طرفداران امیدوارند که در چند ماه آینده کیفیت جلوه‌های ویژه سریال بهبود پیدا کنند.

خلاصه داستان سریال هالک دخت

حالا که اولین تریلر سریال هالک دخت را تماشا کردید، بد نیست نگاهی به داستان آن و شخصیت هالک دخت نیز بیندازیم. جنیفر والترز به عنوان یک وکیل مجرد در دهه ۳۰ زندگی خود زندگی پیچیده ای دارد و همچنین تبدیل به ابرقهرمان سبز ۶ فوتی ۷ اینچی (۲.۰۱ متری) یعنی She-Hulk می شود. جنیفر والترز یکی از اقوام بروس بنر است و به همین خاطر وقتی در یک سانحه تیراندازی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و در آستانه مرگ است، بروس مجبور می‌شود مقداری از خون خود را به او بدهد. خب حدس زدن نتیجه این کار هم برای شما کار ساده‌ای است؛ جنیفر به هالک دخت تبدیل شده و وارد دنیای سینمایی مارول می‌شود.

هالک دخت

هالک دخت کیست؟

شخصیت هالک دخت توسط استن لی (Stan Lee)، نویسنده، و جان بوسما (John Buscema)، هنرمند کتاب‌های کامیک، خلق شده است. والترز یک وکیل است که بعد از یک جراحت، از طرف یکی از اقوامش به نام بروس بنر خون دریافت می‌کند و در نتیجه این انتقال خون قدرت‌هایی همانند شخصیت هالک پیدا می‌کند. در واقع والترز از نظر ابعاد بزرگ، از نظر فیزیکی قدرتمند و نسخه‌ای سبز رنگ از خودش می‌شود.

با این حال علیرغم بنر، او همچنان ویژگی‌های شخصیتی خودش را نیز حفظ کرده است. به عنوان مثال او همچنان ذکاوت و کنترل احساسی خودش را داراست؛ اگرچه هالک دخت نیز همانند هالک زمانی که عصبانی می‌شود، قدرتمندتر می‌گردد.

هالک دخت کیست

رده ی سنی سریال هالک دخت

تماشای سریال هالک دخت برای افراد بالای ۱۳ سال مناسب است.

زمان پخش سریال هالک دخت

سریال هالک دخت در تاریخ 17 آگوست 2022 به دیزنی پلاس می آید. این سریال 9 قسمت خواهد بود که از 10 قسمتی که قبلا شایعه شده بود یک قسمت کم شده. هنوز معلوم نیست دیزنی مثل وانداویژن در تاریخ 17 آگوست دو قسمت اول این سریال را پخش خواهد کرد یا یکی یکی پخش میکند.

بیوگرافی کریس پرت بازیگر معروف فیلم دنیای ژوراسیک

بیوگرافی بازیگران سریال هالک دخت

مارک رافلو (Mark Ruffalo)، بازیگر نقش بروس بنر یا همان هالک در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول، در نوامبر 2019 برای بازی در این سریال ابراز علاقمندی کرد. در مارس 2020 او تایید کرد که در سریال She-Hulk این نقش را دوباره بازی خواهد کرد. در نوامبر همان سال نیز تاتیانا مازلانی برای ایفای نقش هالک دخت انتخاب شد.

تیم راث (Tim Roth) هم دوباره نقش امیل بلانسکی یا ابومینیشن را ایفا خواهد کرد. او پیشتر این نقش را در فیلم The Incredible Hulk محصول سال 2008 بازی کرده بود. همچنین کاراکترهای دیگری نیز از دنیای سینمایی مارول در سریال هالک دخت حضور خواهند داشت؛ چراکه والترز در سریال در واقع به عنوان وکیل این ابرقهرمانان کار می‌کند. در ادامه مروری بر بیوگرافی بازیگران سریال هالک دخت خواهیم داشت و با آنها بیشتر آشنا می‌شویم.

تاتیانا مازلانی در نقش جنیفر والترز / هالک دخت در سریال هالک دخت

تاتیانا مازلانی از بازیگران زن کانادایی متولد 22 سپتامبر 1985 برابر با 31 شهریور 1364 است. این هنرپیشه با بازی در سریال علمی تخیلی Orphan Black شناخته شد که برای آن یک جایزه امی، یک جایزه TCA، دو جایزه تلویزیونی به انتخاب منتقدان و پنج جایزه Canadian Screen گرفت. مازلانی اولین بازیگر کانادایی است که در بخش بازیگری اصلی مراسم امی برای یک سریال کانادایی جایزه گرفته است.

وی همچنین در آثاری چون سریال خانوادگی Heartland، سریال درام The Nativity، سریال درام کمدی Being Erica و سریال درام تاریخی Perry Mason بازی کرده است. در سال 2013 او برای بازی در فیلم کمدی Picture Day جایزه اکترا و برای بازی در فیلم درام کمدی Cas and Dylan جایزه Phillip Borsos را گرفت.

برخی از دیگر آثار او عبارتند از فیلم ترسناک Diary of the Dead محصول سال 2007، فیلم گانگستری Eastern Promises محصول سال 2007، فیلم عاشقانه The Vow محصول سال 2012، فیلم زندگینامه‌ای Woman in Gold محصول سال 2015، فیلم Stronger محصول سال 2017 و فیلم جنایی Destroyer محصول سال 2018.

تاتیانا مازلانی در نقش جنیفر والترز / شی هالک
تاتیانا مازلانی در نقش جنیفر والترز / هالک دخت

مارک رافلو در نقش بروس بنر / هالک در سریال هالک دخت

مارک رافلو از بازیگران مرد آمریکایی متولد 22 نوامبر 1967 برابر با 1 آذر 1346 است. او بازیگری را از اوایل دهه 90 میلادی شروع کرد و با بازی در نمایش This Is Our Youth در سال 1998 و فیلم درام You Can Count On Me محصول سال 2000 شناخته شد. او سپس در آثاری چون فیلم فانتزی کمدی 13 Going on 30 محصول سال 2004، فیلم عاشقانه Just like Heaven محصول سال 2005، فیلم رمزآلود Zodiac محصول سال 2007 و فیلم روانشناختی Shutter Island محصول سال 2010 بازی کرد.

معرفی و زمان پخش سریال مادر خوانده با حضور آناهیتا درگاهی

رافلو با بازی در نقش هالک در دنیای سینمایی مارول به شهرتی جهانی رسید. او این نقش را در آثاری چون فیلم The Avengers محصول سال 2012، Iron Man 3 محصول سال 2013، Avengers: Age of Ultron محصول سال 2015، Thor: Ragnarok محصول سال 2017، Avengers: Infinity War محصول سال 2018 و Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings محصول سال 2021 ایفا کرده است. وی در سریال She-Hulk نیز دوباره در نقش هالک حضور خواهد داشت.

مارک رافلو در نقش بروس بنر / هالک
مارک رافلو در نقش بروس بنر / هالک

تیم راث در نقش امیل بلانسکی / ابومینیشن در سریال هالک دخت

تیم راث بازیگر انگلیسی متولد 14 می 1961 برابر با 24 اردیبهشت 1340 است. وی به خاطر بازی در آثاری چون فیلم جنایی The Cook, the Thief, His Wife & Her Lover محصول سال 1989، فیلم زندگینامه‌ای Vincent & Theo محصول سال 1990 و فیلم Rosencrantz & Guildenstern Are Dead محصول سال 1990 شناخته شد. راث با کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) در آثار زیادی همکاری داشته است؛ از جمله فیلم‌های Reservoir Dogs محصول سال 1992، Pulp Fiction محصول سال 1994، Four Rooms محصول سال 1995 و The Hateful Eight محصول سال 2015.

برخی از دیگر آثار وی عبارتند از فیلم درام Rob Roy محصول سال 1995، فیلم Emmett’s Mark محصول سال 2002، فیلم روانشناختی Funny Games محصول سال 2008، سریال جنایی Lie to Me، فیلم تاریخی Selma محصول سال 2014، فیلم درام The Song of Names محصول سال 2019، سریال جنایی Tin Star، فیلم عاشقانه Bergman Island محصول سال 2021 و فیلم اکشن The Misfits محصول سال 2021.

تیم راث در نقش امیل بلانسکی / ابومینیشن
تیم راث در نقش امیل بلانسکی / ابومینیشن

سایر بازیگران سریال هالک دخت عبارتند از:

  • جینجر گونزاگا (Ginger Gonzaga) در نقش بهترین دوست والترز
  • رنی الیس گولدزبری (Renée Elise Goldsberry) در نقش آملیا
  • جمیله جمیل (Jameela Jamil) در نقش تیتانیا، رقیب هالک دخت با قدرتی فوق‌العاده بالا
  • آنیس آلمونت (Anais Almonte)
  • جاش سگارا (Josh Segarra)
معرفی سریال میراث خانوادگی درامی خانوادگی با چاشنی جنایی

سریال هالک دخت

دانلود سریال شی‌هالک: وکیل دادگستری

سریال هالک دخت هنوز منتشر نشده و در نتیجه دانلود سریال هالک دخت 2022 نیز فعلا امکان پذیر نیست.

بازیگر هالک دخت

حقایقی درباره سریال هالک دخت

هالک دخت به خاطر یک شایعه خلق شد

 سریال تلویزیونی “هالک” در اواخر دهه 70 میلادی حسابی گُل کرد و معروف و محبوب شد. به همین دلیل شایعه شد که شبکه CBS میخواد یک هالک مونث هم خلق کنه و خودش صاحب رایت آن بشه! بنابراین مارول دست به کار شد تا زودتر از اونا یک هالک مونث خلق کنه. در نتیجه استن لی خودش به سرعت و با عجله داستان او را برای شماره 1 کمیک Savage She-Hulk خلق کرد . نام اصلی اش «جنیفر والترز» و دختر عمه «بروس بنر» (هالك) بود که دچار جراحتی شد که نزدیك بود منجر به مرگش شود بنابراین نیاز به خون بروس بنر پیدا كرد. در نتیجه این انتقال خون، او هم مثل پسر دايی خود تبدیل به موجودی سبز رنگ و قوی هیكل شد. جنیفر البته در نهایت توانست خودش را كنترل كند. به عبارتی دیگر او توانست وقتی كه به شكل هالك در می آید ، ذهن و هوش خودش را داشته باشد. جالبه که استن لی بعد از شماره یک این کمیک دیگه اون رو ننوشت ولی شخصیتی خلق کرد که ماندگار شد

سرگذشت و نحوه تبدیل شدن به هالک دخت

تقریبا اکثر هواداران دنیای کمیک میدونند که جنیفر والترز یک نسبت فامیلی با بروس بنر داره و به خاطر انتقال خون بروس به او تبدیل به هالک دخت شد. اما خیلی ها هستند که جزئیات اُریجین (Origin) او را نمیدانند. جنیفر دختر خجالتی بود که پدرش ویلیام موریس والترز نام داشت و کلانتر یکی از مناطق لس آنجلس در آمریکا بود. مادرش ایلن بنر نام داشت که وقتی جنیفر 17 سالش بود در یک سانحه رانندگی کشته شد. یکی از خلافکاران محلی به نام «نیکلاس ترسک» (Nicholas Trask) با پدر جنیفر مشکل داشت و روزی که بروس بعد از مدتها با دختر عمه اش (جنیفر) ملاقات کرد تا بهش درباره تبدیل شدنش به هالک بگه، افراد ترسک به جنیفر شلیک و او را به شدت زخمی کردند.

جنیفر دچار خونریزی شدید شده بود و کسی در دسترس نبود که گروه خونی اش به او بخورد در نتیجه بروس خون خودش را به او اهدا کرد:

و از آنجایی که DNA آنها مشترک بود، خون آغشته به اشعه گامایِ بروس با خشم درونی جنیفر پیوند خورد و تبدیل شد به نسخه مونث از هالک! (در آن هنگام مزدوران ترسک به بیمارستان آمده بودند تا جنیفر را به قتل برسانند).

آشنایی با همه فیلم ها و سریال های مارول (Marvel) و ترتیب دیدن آنها

جنیفر از قدرت های خودش برای غلبه بر مهاجمین استفاده کرد.

جنیفر در قالب هالک دخت از قدرت هایی مشابه با هالک بهره مند شد منتهی در سطحی پایین تر. همین طور ظاهرش هم کمتر هیولایی و بیشتر شبیه به زنان آمازونی بود. در ابتدا هم تبدیل شدنش از جینفر والترز به هالک دخت درست مثل بروس بنر به خاطر خشم بود (بعدا گفته شد میل درونی او برای تبدیل شدن به یک زن ایده آل باعث شده بوده تا زمینه برای تبدیل شدنش به هالک دخت فراهم شود). ضمنا بعدا وقتی بیماری مرگبار خونی او به دست خون آشامی به نام «موربیوس» معالجه شد دیگر توانست تبدیل شدن هایش به هالک دخت را به میل و اراده خودش انجام دهد و آن خلق و خوی وحشی گری هالک در او مهار شد.

(جنیفر در ازای این کار ، وکالت موربیوس را بر عهده گرفت و او را در دادگاه از اتهام چند فقره قتل تبرئه کرد).

البته این را هم باید بدانید که درست مثل هالک ما نسخه خاکستری هم از هالک دخت داشته ایم. یعنی گاهی اوقات جینفر به جای اینکه سبز رنگ شود، خاکستری شده است!

در این حالت او کنترل کمتری روی خودش دارد و وحشی تر میشود.

یک بار هم در کمیک ها شاهد بودیم که هالک دخت تونست جسم خودش را با منشی کوتاه قد خودش به نام Weezi عوض کنه ولی دیگه به این قدرت او در دنیای کمیک اشاره نشد.

و در نهایت اینکه او هم مثل هالک در مقابل حمله های تله پاتیک مصونیت دارد و افرادی مثل پرفسور اگزاویر نمیتوانند ذهنش را بخوانند!

هالک دخت وکیل است!

جنیفر والترز فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه UCLA است. همانطور که گفته شد او برخلاف بروس بنر وقتی به حالت هالکی در می آید تمام هوش و حواسش را دارد و خیلی وقتها در حالت هالک دختی وارد دادگاه شده تا وکالت متهمی را بر عهده بگیرد! بنابراین او در کنار مت مورداک (بی باک) یکی از دو وکیل معروف و سرشناس دنیای کمیک بوک است و این مساله بخش کلیدی داستان های اوست و خیلی وقتها وکالت بسیاری از قهرمانان مارول را که مشکل حقوقی داشته اند را بر عهده گرفته است. ضمنا این را هم بدانید که موسسه حقوقی که او برایش کار میکند، Goodman, Lieber, Kurtzberg & Holliway است که با علامت اختصاری GLKH شناخته میشود و اگر دقت کنید از نام موسسین مارول در آن استفاده شده (گودمن از نام مارتین گودمن رئیس سابق مارول، لیبر از نام حقیقی استن لی و کرتزبرگ از نام حقیقی جک کربی که «جیکوب کزتنبرگ» بود، گرفته شده اند).

همه چیز درباره ی سریال نام من فرح با بازی دمت اوزدمیر در نقش یک ایرانی

جالبه که حتی بک بار از سوی موجودی بسیار نیرومند در عالم مارول به نام «دادگاه زندگی» از او خواست تا به عضویت Magistrati دربیاد که در واقع از زبده ترین قضات، هیئت منصفه و وکلای عالم تشکیل شده بود.

ولی پس از اینکه مجبور شد در خصوص یک دنیای موازی قضاوت کند از سمت خود کناره گیری کرد.

هالک دخت میتونه دیوار چهارم رو بشکنه!

«جان بیرن» از طراحانی بزرگ تاریخ کمیک است که البته به خاطر نویسندگی و طراحی همزمان برخی عناوین کمیک بوکی هم شناخته میشود و run های فوق العاده ای هم داشته. او سال 1989 وظیفه پیدا کرد تا سری دوم کمیک بوک های اختصاصی هالک دخت را تحت عنوان The Sensational She-Hulk خلق کند. بیرن برای آنکه هالک دخت را از بقیه عناوین مارول متمایز سازد کاری کرد که این شخصیت گاهی اوقات دیوار چهارم (fourth wall) را بشکند و مستقیماً با خوانندگان حرف بزند! (یعنی همان کاری ددپول چند سال بعد شروع به  انجام دادنش کرد!). به عبارتی دیگر او کاملا خبر داشت که در یک کمیک بوک حضور دارد. حتی جان بیرن شماره آخری که برای این کمیک خلق کرد ، صفحه آخر را جوری طراحی کرد که در آن هالک دخت او  (یعنی نویسنده) را از پنجره بیرون انداخت تا بمیره و اینجوری فروش کمیک بالا بره!!!

هالک دخت عضو  تیم های ابرقهرمانی مختلفی بوده

هالک دخت در سال 1982 و در شماره 221 از کمیک Avengers به عضویت گروه انتقام جویان درآمد.

او همچنین در سال 1984 و در شماره 265 از کمیک Fantastic Four به عضویت تیم “چهار شگفت انگیز” در آمد.

در واقع آن موقع بن گریم ملقب به «ثینگ» از تیم رفته بود و هالک دخت جایش را به عنوان عضوی که از نظر زور بازو مثل ثینگ است گرفت. و این سرآغازی شد بر ارتباط طولانی او با این گروه که بعدا با “بنیاد آینده” نیز ادامه یافت.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج کردند

او همچنین عضو گروه هایی نظیر “مدافعین”، سازمان شیلد، قهرمانان اجاره ای (Heroes for Hire) و A-force   هم بوده.

شخصیت های مکمل عجیبی در داستان های هالک دخت حضور دارند!

درسته که هالک دخت شخصیتی جدی داره و عضو تیم های مختلف ابرقهرمانی بوده و یک بار «ویژن» را از وسط نصف کرد (!)، اما ذات کمیک بوک های اختصاصی او جوریه که چون دیوار چهارم را میشکنه حالتی فکاهی و عجیب دارند و شما این مساله را در شخصیت های مکملی که در داستان های او به وضوح مشاهده میکنید. به طور مثال او اغلب با شخصیت هایی همچون هاوارد اردکه تیم آپ میکند یا با خبیث های مسخره ای همچون «دکتر بونگ» (Doctor Bong) در می افتد. اما عجیب ترین این شخصیت ها قطعاً رباتی است به نام «اَندی معرکه» (Awesome Andy)!

او توسط «متفکر دیوانه» (Mad Thinker) خلق شد تا یک روبات خبیث باشه ماموریتش هم این بود که قطعات مهمی را از «رید ریچاردز» (رهبر چهار شگفت انگیز) بدزده. ولی در نهایت بر علیه خالق خودش شورش کرد و شخصیت خوبی شد. از اون موقع بود که بهش لقب «اندی معرکه» داده شد. او حتی به عضویت موسسه ای حقوقی درآمد که هالک دخت هم در آنجا کار میکنه! اندی در بخش اداری کار میکنه و گاهی هم میره برای بقیه کارمندان کارهایی رو انجام میده. در کل ربات منحصر به فردی هستش. با استفاده از “مولوکول های بی ثبات” (Unstable molecules) ساخته شده بنابراین میتونه به شکل هر کسی که باهاش تماس برقرار میکنه دربیاد. همین باعث شده تا بتونه شبیه هر چیزی بشه ؛ از بال های یک پرنده یا خفاش گرفته تا چکش ثور!

هالک دخت سابقه ازدواج با پسر «جی. جونا جیمسون» را داره!

هالک دخت در طول سالها روابط رومانتیک جالبی با برخی از قهرمانان مارول داشته مثلا با «وایات وینگ فوت» (Wyatt Wingfoot)، هرکول و حتی جاگرنات وقتی که یک قهرمان شده بود! نکته مهم اینه که همیشه این مردان کسانی بودند که از نظر زور و هیکل به پای هالک دخت میرسیدند (!) و شریک مناسبی براش به حساب می آمدند. اما یک بار دیدیم که او با پسر فضانورد آقای «جی. جونا جیمسون» به نام «جان جیمسون» عروسی کرد!!

تا به حال چهره باران کوثری را بدون آرایش دیدید؟

قضیه خیلی عجیب و مشکوک بود و در نهایت متوجه شدیم همه چی زیر نظر یکی از عشق های سابق هالک دخت به نام «استار فاکس» (Starfox) است! (استارفاکس برادر ثانوس است و میتونه کاری کنه که زنها عاشقش بشوند و یا اینکه دو نفر را از نظر عاطفی به هم علاقمند کنه!). در هر حال پس از باطل شدن دستکاری های استارفاکس، ازدواج هالک دخت و جان جیمسون نیز بهم خورد (چون هیچ نقطه مشترکی با هم نداشتند!). این وسط این رو یک نکته جالب هم بگم که در دوران کوتاهی که آنها زن و شوهر بودند یک بار به جیمسون سر زدند و او واقعا نتونست با ایده اینکه هالک دخت عروس خانواده بشه کنار بیاد چون تو ذهنش فکر میکرد چه نوه های سبز و زشت و هالکی گیرش میاد!

دو شخصیت دیگر با لقب هالک دخت She-Hulk در مارول داریم!

اولین آنها «لایرا» ملقب به «هالک دخت وحشی» (Lyra, the Savage She-Hulk) است.

برای آشنایی با این شخصیت ابتدا لازمه مقدمه ای درباره دنیای شماره 8009 خدمتتون بگم. این دنیا در قرن بیست و سوم جریان داره. در این دنیا زنانی قوی و آمازون مانند وجود دارند که مردان را تحت سیطره خود قرار داده اند (بهشون میگن «فمیزون ها» یا Femizons). قوی ترین جنگجوی زن این دنیا «ثاندرا» (Thundra) نام دارد که موهای قرمز رنگ و قدرت فیزیکی بالایی دارد و به دنیای اصلی مارول سفر کرد تا با قوی ترین قهرمان این دنیا مبارزه کنه. به زودی با هالک مبارزه کرد و تونست DNA او را از طریق بزاق دهانش به دست بیاره. بعدش برگشت به دنیای خودش. سپس مهندسین دنیای او تونستند  DNA را با DNA ثاندرا پیوند بزنند و در نتیجه دختری را به دنیا آورد به نام «لایرا»! بنابراین لایرا دختر هالک است! او در دنیای خودش مورد بی مهری قرار گرفت و به دنیای اصلی مارول سفر کرد و در آنجا به گروه های “مدافعین” و “آکادمی اونجرز” ملحق شد. مدتی را هم با «جنیفر والترز» (هالک دخت) زندگی کرد.

و اما «بتی راس» دختر «ژنرال راس» است و ماندگارترین و مهم ترین عشق و حامی «بروس بنر» به شمار میاد . بتی و بروس در نهایت با هم ازدواج کردند ولی یکی از دشمنان معروف هالک به نام «ابومینیشن» بتی را مسوم کرد و درگذشت. اما بعدا معلوم شد با روش های سرما زیستانه (Cryogenic)  زنده نگه داشته شده و توسط «موداک» (M.O.D.O.K) به «هالک دخت قرمز» (Red She-Hulk) تبدیل شد!

معرفی کامل سریال کره ای انتقام ازدواج کامل (Perfect Marriage Revenge)

بعدا وقتی بروس بنر به در قالب شخصیت Doc Green فرو رفته بود، به هالک دخت قرمز مقداری مایع نانو آغشته به فلز آدامانتیوم تزریق کرد که باعث شد از تبدیل شدنش به هالک دخت قرمز جلوگیری بشه. پس او فعلا به حالت سابق خودش برگشته.

عشق ناگهانی بین ثور و هالک دخت!

در سال 2018 وقتی «جین فاستر» به عنوان معشوقه قدیمی ثور (اودین سان) تبدیل به ثور مونث شد معلوم بود که جناب «اودین سان» باید خیلی زود دنبال یک عشق جدید بگرده! او سعی کرد ولی طبق معمول سرش به کار گرم بود و مثلا دیدیم در run ای از کمیک های اونجرز نوشته جیسون آرون ، کاپیتان آمریکا ، ثور و مرد آهنی دوباره با هم شدند. سپس وقتی داشتند با “سلستیال های سیاه” (Dark Celestials) مبارزه میکردند ناگهان به طور غیر منتظره شاهد به وجود آمدن رومانسی بین او و هالک دخت بودیم. یعنی در بحبوحه نبرد چنین رومانسی واقعا بعید بود! در شماره 4 و وقتی قرار بود یک وسیله باستانی را از «غول های یخی» بگیرند و در محلی بسیار سرد گیر افتاده بودند بوسه ای بین آنها شکل گرفت تا خودشان را در آن سرما گرم کنند! و خلاصه اینجوری بود که رابطه شون شکل گرفت. البته این رو هم بگم که در سالهای اخیر هالک دخت حالت جنگجو پیدا کرده و ثور هم خیلی درون گرا تر شده. بنابراین نقاط مشترک بین اونا زیاد شده است! چندی پیش هم رسما اعلام شد که ثور و هالک دخت رسماً یک زوج شده اند.

قرار بود در اوایل دهه 90 میلادی از روی هالک دخت فیلم سینمایی ساخته بشه!

هالک دخت تا به حال در فیلم یا سریال های زنده تلویزیونی مارول حضور نداشته. اما اوایل دهه 90 میلادی مارول به شدت دنبال این بود كه فیلم هالك دخت را با شركت «بریجیت نیلسون» بسازه (نیسلون در فیلم “راكی 4” همسر شخصیت «ایوان دراگو» بود) لری كوهن كه فیلم ترسناك It’s alive رو ساخته بود قرار بود فیلمنامه رو بنویسه. حتی عكس تبلیغاتی زیر هم منتشر شد:

ولی همه اینها كافی نبود و استودیویی برای ساخت فیلم پا پیش نگذاشت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا