اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

امیررضا دلاوری و عشق او به دخترش دیار

در این بخش بیوگرافی امیررضا دلاوری بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی امیررضا دلاوری از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال آنام میشناسیم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی امیررضا دلاوری آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

امیررضا دلاوری چند سال سن دارد؟

امیررضا دلاوری زاده ۱۷ مرداد ۱۳۵۵ ‏است و ۴۵ سال سن دارد.

امیررضا دلاوری مجرد است یا متاهل؟

امیررضا دلاوری متاهل است و الهام مرادی همسر اوست.

تحصیلات امیررضا دلاوری چقدر است؟

تحصیلات امیررضا دلاوری تا مقطع دیپلم است.

امیررضا دلاوری فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

امیررضا دلاوری از سال 1374 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی امیررضا دلاوری

نام اصلیامیررضا دلاوری
تاریخ تولد۱۷ مرداد ۱۳۵۵ ‏(۴۵ سال)
تحصیلاتدیپلم
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1374 تاکنون
همسرالهام مرادی
فرزنددیار
قد177 سانتی متر

بیوگرافی امیررضا دلاوری

بیوگرافی امیررضا دلاوری

در بیوگرافی امیررضا دلاوری آمده است:وی متولد 17 مرداد 1355 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

عکسهای دوران کودکی تا بزرگسالی امیررضا دلاوری
عکسهای دوران کودکی تا بزرگسالی امیررضا دلاوری

در بیوگرافی امیررضا دلاوری جالب است بدانید تا دیپلم بیشتر درس نخواند اما از 18 سالگی با تئاتر شروع و سپس در 19 سالگی جلوی دوربی رفت و حالا در نواختن سازهای تار و تمبک نیز مهارت دارد

قد امیررضا دلاوری

در بیوگرافی امیررضا دلاوری بهتر است بدانید قد او 177 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده امیررضا دلاوری

در بیوگرافی امیررضا دلاوری درباره ی خانواده اش آمده است: بعنوان فرزند اول به دنیا آمد ، پدرش بازنشسته نیروی هوایی و مادرش معلم ریاضی بود و دو برادر کوچکتر از خود بنام های احسان و اشکان دارد

عکس امیررضا دلاوری و مادرش
عکس امیررضا دلاوری و مادرش
امیررضا دلاوری و مادر و برادرش اشکان
امیررضا دلاوری و مادر و برادرش اشکان

ازدواج و وضعیت تاهل امیررضا دلاوری

بیشترین جستجوها در بیوگرافی امیررضا دلاوری درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

امیررضا دلاوری در سال 1386 وقتی 31 ساله بود با خانم الهام مرادی ازدواج کرده که حاصل آن تنها یک دختر بنام دیار متول سال 1388 است.

مصاحبه ای با ارسلان قاسمی چپ دست

تاکنون عکسی از همسرش منتشر نشده و از بازیگر نیست.

این زوج از طریق یک دوست مشترک با هم آشنا شدند و در نهایت با دعوت امیررضا دلاوری از همسر آینده اش به نمایش تئاتر خود این آشنایی شکل گرفت

امیررضا دلاوری و دخترش در کنار شاهرخ استخری و دخترش
امیررضا دلاوری و دخترش در کنار شاهرخ استخری و دخترش

گفت و گو با امیررضا دلاوری و همسرش الهام مرادی

بازی های امیررضا دلاوری و دخترش دیار

امیررضا دلاوری: دیار در خانه بیشتر با من بازی می‌کند تا مادرش. بعضی وقت‌ها با هم ساز می‌زنیم و می‌خوانیم. جالب اینکه من برای تمرین یکی از نقش‌هایم مدتی در اتاقم آهنگی کردی را می‌خواندم و دیار بدون آنکه کنار من حضور داشته باشد این آهنگ را یاد گرفته بود و می‌خواند.

برایش کتاب زیاد می‌خوانم و چیدن پازل بازی مورد علاقه ماست. البته کشیدن نقاشی و تماشای فیلم و کارتون هم جزو برنامه همیشگی‌مان است. من به ورزش بوکس علاقه دارم و برای دیار هم دستکش بوکس خریده‌ام و با هم بوکس‌بازی هم می‌کنیم. (می‌خندد)

دیار دلاوری: خیلی دوست دارم با بابا بازی کنم. بوکس‌بازی را خیلی دوست دارم. کارتون تماشا کردن و آواز خواندن را هم دوست دارم. کارتون فروزن را از همه بیشتر دوست دارم.

زندگی با یک  بازیگر سخت است

الهام مرادی: اگر با همسرتان هم‌حرفه نباشید، منظورم همسری است که بازیگر باشد، خب، واقعا زندگی به خصوص در سال‌های اول کمی سخت است. در ابتدا از توجه مردم به همسرم و اینکه مدام هر جا می‌رویم زیر نگاه کنجکاو مردم باشیم خوشم نمی‌آمد و به آن عادت نداشتم اما الان دیگر به این موضوع عادت کرده‌ام و می‌دانم این هم بخشی از شغل همسرم است.

بخش دیگری از سختی ها، نداشتن شرایط مالی ثابت و مطمئن برای بازیگر است. همچنین این حرفه شرایط کاری سخت و زمانبری دارد.

گاهی امیر صبح خیلی زود از خانه خارج می‌شود و نیمه‌شب برمی‌گردد و اگر هم این میان وقتی داشته باشد به باشگاه ورزشی می‌رود چون به خاطر شغلش باید همیشه بدنی آماده و ورزیده داشته باشد. خلاصه دشواری‌های زندگی با یک بازیگر کم نیست. (می‌خندد)

ماجرای غم انگیز فوت پدر سوگل خلیق در اولین روز فیلمبرداری او

فرزند‌ دار شدن شبیه و قابل مقایسه با هیچ حس دیگری نیست

امیررضا دلاوری: من فکر می‌کنم هیچ مرحله‌ای در زندگی نیست که مانند بچه‌دار شدن باشد. بعضی از احساسات ممکن است شبیه هم باشند و شما قبلا تجربه کرده باشید

اما فرزند‌دار شدن شبیه و قابل مقایسه با هیچ حس دیگری نیست و هرچقدر هم برای کسی که هنوز صاحب فرزند نشده این حس را تعریف کنید و او هم در جواب بگوید« درک می‌کنم » باز هم مطمئن باشید تا خودش این حس را تجربه نکند به درک درستی هم نخواهد رسید.

حس عاشقانه و حس مسوولیتی که نسبت به فرزند دارید نسبت به هیچ چیز و هیچ شخص دیگری ندارید و آنقدر این حس قوی است که می‌توان ادعا کرد زندگی را به دو بخش قبل و بعد از تولد فرزند تقسیم می‌کند. بیوگرافی امیررضا دلاوری

حس پدر و مادر شدن

الهام مرادی: همان طور که همسرم اشاره کردند حس مادر یا پدر شدن تا برای کسی پیش نیاید به درستی آن را درک نخواهد کرد. من تازه می‌فهمم وقتی یک مادر می‌گوید فرزندم همه زندگی‌ام است یعنی چه.

چون الان دیار همه زندگی من است. یک دوستی داشتم که می‌گفت: « هر وقت خواستی خودت رو فراموش کنی بچه‌دار شو» و حالا مفهوم آن جمله را درک می‌کنم چون اولویت زندگی‌ام دخترم است؛

مثلا من تا پیش از تولد دیار اهل ورزش بودم ولی به خاطر دخترم خیلی از علایقم را کنار گذاشته‌ام و به کارها و کلاس‌های او می‌رسم.

دوست داشتم دختر‌دار شوم

امیررضا دلاوری: من خواهر نداشتم و دختری در خانه‌مان نبود؛ به همین خاطر دوست داشتم فرزندم دختر باشد. فکر می‌کنم اکثر آقایون دوست دارند دختر داشته باشند و من هم وقتی فهیمدم فرزندمان دختر است خوشحال شدم.

البته معتقد بودم فرقی ندارد و مهم سالم بودن بچه است و در صورتی که پسر هم بود خوشحال می‌شدم ولی با دختر‌دار شدن خوشحال‌تر شدم. (می خندد)

بالاخره مهریه بهنوش بختیاری فاش شد

 

عکس امیررضا دلاوری و دخترش
عکس امیررضا دلاوری و دخترش

نوزاد زیبای امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری: روزی که دیار به دنیا آمد پشت در اتاق عمل منتظر بودم تا اینکه صدایم کردند و نوزادی را روی تخت کوچکی نشانم دادند که خیلی کوچک و شبیه عروسک بود.

اولش فکر کردم با من شوخی می‌کنند چون نوزاد کوچولو لب‌های قرمز و لپ‌های صورتی داشت و درست شبیه یک عروسک بود. حسابی جا خورده بودم و پرسیدم: «خودش کجاست؟ دخترم کجاست؟ »

و پرستار جواب داد: « همین دخترتونه دیگه! » (می‌خندد)  در بیمارستان همه می‌گفتند چه نوزاد قشنگی و حتی رئیس بیمارستان هم وقتی با ایشان صحبت کردم گفتند: « شنیدم دخترتو خوشگل‌ترین نوازدی هست که امروز به دنیا اومده.»

ولی من با خودم فکر می‌کردم خب، همه نوزاد‌ها شبیه هم هستند؛ مگر چه فرقی دارند؟ تا اینکه به اتاق نوزاد‌ها رفتم و متوجه تفاوت چهره‌ها شدم.

تا قبل از به دنیا آمدن دخترم، نوزاد‌ها را دورادور دیده بودم و به نظرم همه شبیه هم بودند اما آن روز با دقت بیشتری به چهره‌هایشان نگاه کردم. البته همچنان فکر می‌کنم همه نوزاد‌ها وقتی به دنیا می‌آیند خیلی زیبا و دوست داشتنی هستند.

دوست داشتم اسم دخترم تک باشد

امیررضا دلاوری: پیش از به دنیا آمدن دخترم یک سری اسم که با دال شروع می‌شوند انتخاب کردیم و دوست داشتیم اسمش با نام فامیلی‌اش هماهنگ باشد.

همچنین دوست داشتیم دخترمان نامی متفاوت و تک داشته باشد. همسرم اسم دیار را شنیده بود و به نظر من هم زیبا آمد. ضمن اینکه « دیار دلاوری » سر هم خیلی خوش معنا می‌شود.

به این نکته هم توجه داشتیم که بعضی اسم‌ها در کودکی با مزه و زیبا هستند ولی در بزرگسالی وقتی پیشوند آقا یا خانم کنارشان قرار می‌گیرد مضحک می‌شوند. بیوگرافی امیررضا دلاوری

دختر کم‌توقع امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری: دیار اصلا از آن دسته بچه‌هایی نیست که مرتب به ما بگوید فلان چیز را بخر. حتی تا همین اواخر با اینکه همه دوستانش تبلت داشتند او از ما نخواسته بود برایش تبلت بخریم و خودمان برایش تهیه کردیم.

معرفی سریال سرقت پول (Money Heist)

گاهی که برای بازگرداندنش از کلاس زبان دنبال او می‌روم در مسیر می‌پرسم چیزی دوست دارد برایش بخرم؟ یا دوست دارد برویم چیزی بخوریم؟ اما معمولا می‌گوید نه. البته چون علاقه به دوغ در ما ارثی است گاهی می‌گوید: « مرسی یه دوغ کوچولو فقط. » (می‌خندد)

الهام مرادی: اگر هم چیزی را دوست داشته باشد معمولا مستقیم نمی‌گوید؛ مثلا در مورد تبلت هم پرسید:« مامان تبلت چیه؟ چطوری باهاش بازی می‌کنن؟ » این طوری شد که من و پدرش متوجه شدیم دوست دارد تبلت داشته باشد.

دخترم بابایی است

الهام مرادی: من به نظم و دیسیپلین معتقدم ولی همسرم با دیار برخورد منعطف‌تری دارد؛ به همین خاطر دخترمان بابایی شده. (می‌خندد)

امیررضا دلاوری: دیار زمان بیشتری را در کنار مادرش است و با او احساس راحتی بیشتری دارد. ممکن است کاری را من با یک نگاه از او بخواهم و انجام دهد ولی چون با مادرش خودمانی‌تر است همان کار را پشت گوش بیندازد.

دیار دلاوری

وقتی تلویزیون  ال‌ای دی ما خط‌خطی شد

امیررضا دلاوری: دیار نزدیک به شش سال دارد اما من به یاد ندارم در این مدت که خدا او را به ما داده در خانه خرابکاری کرده باشد. اتفاقا خانه ما پر است وسایل شکستنی و… حتی خود من وقتی راه می‌روم می‌ترسم این وسایل بیفتند و بشکنند اما دیار تا به حال چیزی را نشکسته یا روی دیوارها نقاشی نکشیده و کلا اهل این طور شیطنت‌ها نیست.

اما یک روز وقتی سه ساله بود من دیدم روی تلویزیون خانه کلی خط‌های عمیق افتاده و تعجب کردم. از دیار دلیلش را پرسیدم و متوجه شدم وقتی من در اتاق بودم و همسرم در آشپزخانه، تلویزیون فیلمی پخش کرده که در آن فیلم دختری که دم در خانه نشسته بوده توسط یک مرد در حال ربوده شدن بوده و دیار با چاقوی پلاستیکی‌اش سعی داشته از دختر کوچولوی داستان دفاع کند و روی دست مرد رباینده با چاقویش خط می‌کشیده است.

نگاهی بر سریال پرطرفدار پلیسی شهباز

الهام مرادی: دخترم با بغض و ناراحتی این ماجرا را تعریف کرد و گفت: « آخه مامان؛ اون آقاهه می‌خواست نی‌نی رو از مامانش جدا کنه. »

دختر مودب امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری: بخشی از تربیت فرزند به تجربه برمی‌گردد. آنچه در اطراف می‌بینیم و البته تجربه شخصی خودم، چون با برادرم پانزده سال اختلاف سنی داشتم و تا حدودی خلق و خوی کودکان را می‌شناختم.

بخش دیگری هم مربوط می‌شود به مطالعاتی که دارم و توصیه‌هایی که مشاوران کودک می‌کنند و می‌توان در مقالات خواند. اما بخش عمده‌ای از رفتارهای هر فرد به ذات او بستگی دارد و به نوع تربیت والدین چندان وابسته نیست. بیوگرافی امیررضا دلاوری

دختر مظلوم و معصوم امیررضا دلاوری

دیار ژن مظلومیت و معصومیت و ادب را از مادرم به ارث برده است؛ مثلا وقتی خیلی کوچک بود بدون اینکه ما از او خواسته باشیم موقع عطسه و سرفه کردن جلوی دهانش را می‌گرفت یا چند روز پیش که لوزه سومش را جراحی کردیم و با بی‌حالی ناشی از بی‌هوشی از اتاق عمل خارج شده بود گفت: « گلوم خشکه. میشه لطفا یه کم بهم آب بدید»

واقعا در آن لجظه از بچه‌ای که این قدر بی‌حال است و درد دارد، انتظار نمی‌رود تا این حد مودبانه صحبت کند ولی دیار ذاتا همینطور است.

من به یاد ندارم به دیار گفته باشم وقتی وارد جایی می‌شویم سلام کند چون خودش همیشه به محض ورود به افراد بزرگ‌تر و بچه‌ها سلام می‌کند.

دیار و پیشنهاد بازیگری

دیار دلاوری: شغل بابا را دوست دارم اما دلم نمی‌خواهد بازیگر شوم. موسیقی را بیشتر دوست دارم.

امیررضا دلاوری: دیار استعداد خواندن و استعداد موسیقایی دارد و ریتم و آهنگ را می‌شناسد. چند سال پیش آهنگ« چرا رفتی » آقای همایون شجریان را با صدای کودکانه‌اش خواند و مهدی پاکدل آن را در صفحه اینستاگرامش گذاشت که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

حقایق جالب زندگی نرگس محمدی بازیگر ستایش و ماجرای ازدواج و طلاقش از علی اوجی

عشق آهنگ های بنیامین بهادری

الهام مرادی: دیار عاشق آهنگ‌های بنیامین است و به زبان خودش به ایشان می‌گوید « بی‌نامین ». ما معمولا در ماشین حق نداریم آهنگ خواننده دیگری را گوش کنیم؛ مگر اینکه دیار به ما اجازه دهد بین آهنگ‌های به قول خودش « بنامین » یک آهنگ گوش کنیم؛ تازه به شرطی که حتما آهنگ بعدی باز هم بنیامین باشد. (می‌خندد)

جالب است بدانید نخستین‌بار که دیار را برای تماشای کنسرت بنیامین برده بودیم، در پشت صحنه بنیامین ما را دید و از شباهت دیار با دخترش بارانا تعجب کرد.

کمک امیررضا دلاوری در کار خانه

امیررضا دلاوری: من در خانه همه کارها را مثل ظرف شستن ، جاروکردن ، غذا پختن را انجام می دهم. البته این کارها در خون من بوده است. چون در زمان مجردی مادرم دبیر بودند ، منم پیگیر کارها بودم.

علایق و حقایقی درباره امیررضا دلاوری

در ادامه بیوگرافی امیررضا دلاوری مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

موسیقی امیررضا دلاوری

موسیقی جزو علایق من است، دو سه تا ساز از جمله : تار، سه‌ تار و تمبک می‌ زنم و گاهی آواز سنتی می‌ خوانم حتی پیشنهاد برگزاری کنسرت هم داشتم

موسیقی امیررضا دلاوری
موسیقی امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری ورزشکار حرفه ای

در زمینه ورزش‌ های رزمی؛ ووشو ، سبک ساندا کار می کنم ، چند سال پیش هم در یکی از رشته‌ های رزمی به‌ نام هان مادانگ که در تهران برگزار شد برنده یک مدال نقره و دو مدال برنز شدم

سبک مورد علاقه امیررضا دلاوری

من از کودکی تلویزیون و فیلم‌ بین بودم بهه کارهای پلیسی و اکشن علاقه خیلی زیادی دارم اما کارهای درام، ملودرام و کمدی را هم می‌ بینم و این‌ ها به حال‌ و هوای زمانی که در آن هستم بستگی دارد

افتخارات امیررضا دلاوری

از جمله افتخارات می توان به دریافت جایزه اول بازیگری برای نمایش شب مهتابی از جشنواره دفاع مقدس و دریافت دیپلم افتخار برای نمایش خیابای فجر اشاره کرد

زندگی کیسان دیباج بازیگر سریال از سرنوشت؛ از خوانندگی تا بازیگری

علاوه بر اینها سه کلیپ موسیقی به نام‌ های مثنوی شهادت، مسافر و کاری از مجید اخشابی دارد که به خاطرش جایزه هم گرفته است

خصوصیات اخلاقی امیررضا دلاوری

دیر عصبانی می شوم ، اما وقتی اتفاق بیفتد داد و بیداد می کنم.

به نظرم یک ضعف است ، اما هر چه قدر پابه سن می گذارم خیلی دیرتر عصبانی می شوم. البته در مقابلش خیلی مهربان هستم و اصلا آدم کینه ای نیستم و بدی را تلافی نمی کنم.

زیاد حرف میزنم!

من خیلی دوست دارم حرف بزنم! یکی از ایرادات من است. همسرم همیشه می گوید مهمان می آید یا مهمانی می رویم ، زیاد حرف می زنی و زیاد می خوری ، منم در جوابش میگم مهمانی میرویم که معاشرت کنیم و صاحب خانه هم تدارک دیده ناراحت می شود چیزی نخوریم!

فضای مجازی

فضای مجازی فضای خوبی ندارد. متاسفانه هر کسی که حاشیه بیشتری داشته باشد ، بیشتر مطرح و معروف می شود.

شروع فعالیت هنری امیررضا دلاوری

سال 1373 وقتی 18 ساله بود از طریق یکی از دوستانش به تئاتر شهر معرفی شد تا نمایشی را برای آموزش و پرورش منطقه 10 کار کند اما این نمایش مجوز نگرفت.

او سپس با تئاتر های مختلف بروی صحنه رفت تا اینکه سال 1374 در یک کلیپ موسیقی از ساخته های مسعود آب پرور بازی کرد.

در قاب تلویزیون

در نهایت با معرفی آقای مسعود آب پرور (نویسنده و کارگردان) اولین تجربه بازی در قاب تلویزیون را با حضور در سریال «مهر خوبان» در سال 1374 تجربه کرد

امیررضا دلاوری و امین حیایی و صالح میرزاآقایی در سریال مهر خوبان
امیررضا دلاوری و امین حیایی و صالح میرزاآقایی در سریال مهر خوبان

او سپس با فیلم «متولد ماه مهر» به کارگردانی احمدرضا درویش در سال 1378 نیز وارد سینما شد

اولین نقش منفی

سال ها نقش های مثبت بازی می کردم تا اینکه تجربه اولین نقش منفی را به کارگردانی بهمن زرین پور داشتم.

بیوگرافی مارلون براندو ؛ پدرخوانده سینمای جهان

آزیتا حاجیان انتخاب بازیگر این کار را به عهده داشت ، با من تماس گرفتند و به دفتر مرحوم زرین پور رفتم. به من گفتند که چهره ات خیلی مثبت است کاراکتری که ما داریم خیلی منفی است بهش میگن «برو کلاه بیار سر میاره»!

من هم آن روز ها جوان بودم و تجربه کمتری داشتم. من در جواب آقای زرین پور گفتم آقا اگر اینجوری است می رفتید از خیابان بازیگر می آوردید!

همان شب خانم حاجیان با من تماس گرفت و گفت فردا فیلمنامه را بیا از دفتر بگیرید و شروع کنیم.

شهرت امیررضا دلاوری

دلاوری از سال 1385 با سریال ما چند نفر دیده شد و سال 1392 با سریال هوش سیاه دو به شهرت رسید و با مجموعه آنام و گشت پلیس سال 97 بسیار درخشید.

امیررضا دلاوری در سریال ما چند نفر
امیررضا دلاوری در سریال ما چند نفر
امیررضا دلاوری و امین مومنی پور در سریال هوش سیاه 2
امیررضا دلاوری و امین مومنی پور در سریال هوش سیاه 2
امیررضا دلاوری ، گلچهره سجادیه و احمد پورخوش در سریال آنام
امیررضا دلاوری ، گلچهره سجادیه و احمد پورخوش در سریال آنام
امیررضا دلاوری در سریال گشت پلیس
امیررضا دلاوری در سریال گشت پلیس

او در سریال مختارنامه در سریال مختارنامه نقش یکی از فرماندهان لشگر امام حسین را ایفا کرده است.

وی تاکنون در سریالهایی از جمله مهر خوبان، ترور ، شن های کف رودخانه ، قلب یخی ، بگذار آفتاب بر آید ، آبی مثل دریا ، آهوی ماه نهم ، پایان نمایش ، ماچند نفر ، بیداری ، یادداشت های یک زن خانه دار و پریا در نقش علیرضا به ایفای نقش پرداخته است.

امیررضا دلاوری و شقایق دهقان در سریال یادداشتهای یک زن خانه دار
امیررضا دلاوری و شقایق دهقان در سریال یادداشتهای یک زن خانه دار
امیررضا دلاوری در سریال پریا
امیررضا دلاوری در سریال پریا

لیست آثار هنری امیررضا دلاوری

در ادامه بیوگرافی امیررضا دلاوری باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی امیررضا دلاوری

سالنام فیلمنقش
۱۳۹٩خائن کشیمسعود کیمیایی
خانه ماهرخشهرام ابراهیمی
تک تیراندازعلی غفاری
غیبت موجهعباس رافعی
۱۳۹۶ترانهمهدی صاحبی
حضور مخفی یک بیگانهالهام اطیابی
جاده فرعیپندار اکبری
١٣٩۵آزاد به قید شرطحسین شهابی
١٣٩٢فردامهدی پاکدل
۱۳۹١کبریت سوختهکاظم معصومی
روز روشنحسین شهابی
چابراهیم حاتمی کیا
١٣٩٠خودزنیاحمد کاوری
۱۳٨٩مهتاب روی سکوفیما امامی
فقط بیستمسعود کرامتی
۱۳٨٨نفوذیاحمد کاوری
مرگ یک شاعرحسن هدایت
۱۳٨٧دنده معکوسحسن فتحی
سوپ تلخحسین قاسمی جامی
آنجا که زاده شدممسعود آب پرور
١٣٨۶سایابمحمدعلی سجادی
۱۳٨۵مخمصهمحمدعلی سجادی
ستاره‌ها ۲: ستاره استفریدون جیرانی
۱۳٨٢جنایتمحمدعلی سجادی
عاشق مترسکمهدی نوربخش
١٣٧٨متولد ماه مهراحمدرضا درویش
مجری گری مهران مدیری در جشنواره فجر چگونه بود؟
امیررضا دلاوری در فیلم جاده فرعی
امیررضا دلاوری در فیلم جاده فرعی
امیررضا دلاوری در فیلم فردا
امیررضا دلاوری در فیلم فردا
امیررضا دلاوری و امیر جعفری در فیلم آزاد به شرط قید
امیررضا دلاوری و امیر جعفری در فیلم آزاد به شرط قید
امیررضا دلاوری و مریلا زارعی در فیلم چ
امیررضا دلاوری و مریلا زارعی در فیلم چ
فیلم حضور مخفی یک بیگانه با بازی امیررضا دلاوری بهاره کیان افشار
فیلم حضور مخفی یک بیگانه با بازی امیررضا دلاوری بهاره کیان افشار

آثار تلویزیونی امیررضا دلاوری

سالنام سریالکارگردان
١٣٩٨وارشاحمد کاوری
۱٣٩٧گشت پلیسمهرداد خوشبخت
هیئت مدیرهمازیار میری
آنامجواد افشار
۱٣٩۵روزهای بهتربیژن میرباقری
پریاحسین سهیلی زاده
١٣٩۴یادداشت‌های یک زن خانه‌دارمسعود کرامتی
۱٣٩٣آسمان منمحمدرضا آهنج
زخممسعود آب پرور
هفت سنگعلیرضا بذرافشان
۱٣٩٢هوش سیاه ۲مسعود آب پرور
خواب بلنداحمد کاوری
کلاه پهلویضیاءالدین دری
١٣٩١بیدارباشاحمد کاوری
١٣٩٠لبه آتشجواد افشار
١٣٨٩ساختمان ۸۵مهدی فخيم زاده
١٣٨٨مختارنامهداوود میرباقری
۱٣٨٧عملیات ۱۲۵بهروز افخمی
پاتوقشاهین باباپور
١٣٨۶بیداریبهرام عظیم پور
١٣٨۵ما چند نفرفیاض موسوی
١٣٨۴پایان نمایشبهمن زرین پور
١٣٨٣آهوی ماه نهممسعود نوابی
١٣٨١آبی مثل دریاابوالقاسم معارفی
١٣٧٨بگذار آفتاب برآیدحسین مختاری
١٣٧۶شن‌های کف رودخانهیوسف سیدمهدوی
١٣٧۵کارآگاهحسن هدایت
۱٣٧۴مهر خوبانیوسف سیدمهدوی
ترورحسین حکمت جو
١٣٧٠فروغ بی پایاناسماعیل پوررضا
امیررضا دلاوری در سریال وارش
امیررضا دلاوری در سریال وارش
امیررضا دلاوری و مرجان شکوفکی در سریال عملیات 125
امیررضا دلاوری و مرجان شکوفکی در سریال عملیات 125

تله فیلم های امیررضا دلاوری

سالنام فیلمکارگردان
١٣٨٩آینه‌ای در غبارایمان افشاریان
١٣٨٩مرخصیمسعود آب پرور
١٣٨٨عزیزی که ناپدید شدمنوچهر هادی
١٣٨٨انتخاب سیاوششاهین باباپور
١٣٨٧قهرمانیوسف سیدمهدوی

تئاترهای امیررضا دلاوری

عنوان تئاترسال ساختکارگردان
وقتی کبوترها ناپدید شدند١٣٩٨هستی حسینی
تراس١٣٩٨مسعود کرامتی
تیاتر سعدی، تابستان سی و دو١٣٩۵حسین کیانی
همه فرزندان خانم آغا١٣٨٩حسین کیانی
شام با دوستان۱۳۹۲آیدا کیخایی
الو ببخشید…۱۳۷۷سیروس همتی
هفت کردار۱۳۷۹هرمز هدایت
قصیده بلند باران۱۳۸۰حسین پارسایی
برگریزان۱۳۸۱سیروس همتی
فرات۱۳۸۲حسین پارسایی
تنگنا۱۳۸۲افشین هاشمی
این کدوم پنج شنبه است؟۱۳۸۳حمیدرضا آذرنگ
زنی که تابستان گذشته رسید۱۳۸۳سیما تیرانداز
تئاتر اجباری۱۳۸۳حسین کیانی
سراب۱۳۸۳حسین پارسایی
تکیه ملت۱۳۸۴حسین کیانی
مرگ دستفروش۱۳۸۴اکبر زنجانپور
دن کامیلو۱۳۸۴کوروش نریمانی
آب مرا قصه کرد۱۳۸۴عباس غفاری
زمستان ۶۶۱۳۷۵محمد یعقوبی
شوایک۱۳۸۵کوروش نریمانی
سکوت میراث تبار من است۱۳۸۵علیرضا اولیایی
همسایه آقا۱۳۸۵حسین کیانی
دخترک و مرد مردهچیستا یثربی
شب مهتابی۱۳۸۰نادر قدرت‌فتحی
دایرهسیروس همتی
انتظارسیروس همتی
دختر گل فروشپروانه مژده
آبگوشت زهرماری۱۳۸۰آرش آبسالان
حسن سنتوری۱۳۷۹معصومه تقی‌پور
هملت۱۳۸۱مجید جعفری
آنتیگونه۱۳۸۱مجید جعفری
باغ وحش شیشه‌ای
مردی برای تمام فصول۱۳۹۳بهمن فرمان آرا
اهل قبور۱۳۸۸حسین کیانی
بیداری خانه نسوان۱۳۸۷حسین کیانی
کابوس‌های پیرمرد خائن ترسو۱۳۸۷نادر برهانی مرند
ماچیسمو۱۳۸۷محمد یعقوبی
داستان پلکان۱۳۸۸رضا گوران
آوازیک۱۳۸۶پانته‌آ بهرام
آنتیگونه۱۳۸۱مجید جعفری
ناگفته های زندگی شخصی فاطمه هاشمی و علت کم کاری اش

برنامه های امیررضا دلاوری

  • دورهمی
  • ام شو

جوایز و افتخارات امیررضا دلاوری

دریافت جایزه اول بازیگری برای نمایش «شب مهتابی «از جشنواره دفاع مقدس و دریافت دیپلم افتخار برای نمایش خیابانی» فجر» علاوه بر این‌ها سه کلیپ موسیقی به نام‌های مثنوی شهادت، مسافر و کاری از مجید اخشابی که به خاطرش جایزه گرفت.

صفحه اینستاگرام امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 607 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی امیررضا دلاوری و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی امیررضا دلاوری و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی امیررضا دلاوری ، به اینستاگرامش کنید. آدرس اینستاگرام امیررضا دلاوری @amirrezadelavari میباشد و بیش از 211 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام امیررضا دلاوری

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا