اخبار دیگران

سفال های دوست داشتنی

ابعاد آجر سفال ۱۰ سانتی متر می باشد همانطور که میدانید آجر سفال ۱۰ سانتی متری درجه یک، برای ساختن دیوارها و ایجاد دیوارهای کاذب مورد استفاده قرار می گیرد.

به دلیل اینکه وزن ساختمان ها کم و در جهت سبک سازی  مصالح ساختمانی مورد استفاده میباشد باید  ساختمان وزن کمی داشته باشد.

در بعضی موارد استفاده از آجر سفال در دیوارهای جداکننده تحت عنوان دیوار کاذب چون فشار و وزن خاصی روی آن نیست  از آجر سفال استفاده می‌شود.

تیغه ۱۰ سانتی در سایز۱۰×۲× ۲ در  در  می باشد و تعداد آنها در هر متر مربع ۲۹ عدد آجر می باشد و از لحاظ اقتصادی با صرفه است.

وزن آجر سفالی حدود ۲ کیلوگرم بود این اجر سفال علاوه بر قیمت بسیار ارزان و با صرفه می‌تواند عایق بسیار خوبی نیز برای ساختمان عمل کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های آجر سفال امکان جذب رطوبت آن در برابر آب و شرایط آب و هوایی میباشد. آجر سفال تیغه ۱۰ معمولا به صورت ۵و۶ سوراخ تولید و به بازار عرضه می‌شود و از لحاظ کیفیت و عملکرد با یکدیگر تفاوت هایی دارد.

در زمانی که می‌خواهد آجر سفال را سفارش دهید ابتدا باید محاسبه کنید که چه تعداد از این آجرها را نیاز دارید. به تعدادی که آجر می‌خواهد وسیله نقلیه انتخاب کنید و مواظب باشید که محاسبات شما اشتباه نباشد و وسیله نقلیه کوچک نباشد.

اگر شما تعداد آجرها را درست حساب کنید هزینه تمام شده ، شما نیز به مراتب به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

برای باربری و حمل و نقل بلوکه آجر سفال تیغه ۱۰ سانتی ظرفیت هر کامیون جدا می باشد و خریدار باید متوجه باشد که چه تعداد آجر سفارش داده تا فروشنده ، کامیون مورد نیاز را برای او آماده کند .

شماره تماس های اظطراری در کشورهای مختلف + توضیحات

آجر سفال در سایزها و اندازه های مختلف برای قسمت های گوناگون ساختمان کاربرد دارد .یکی از سوالاتی که معمولاً پرسیده می شود این است که آیا ملات می‌تواند تاثیری بر واکنش شیمیایی آجر در هنگام آجر چینی بگذارد یا نه؟

در جواب این سوال باید بگویم که در موقع دیوارکشی و اجرای دیوار باید از ملات مرغوب و باکیفیت استفاده کنید زیرا در ۸۰ درصد کار، به وجود آمدن شوره در آجر استفاده از ملات بی کیفیت و درست کار نکردن آجر می باشد .

تنها علت شوره زدن در این موضوع این است که نمک و آهک محلول در این گونه از ملات ها بر روی آجر واکنش شیمیایی رخ داده و باعث شوره زدن بر روی آجر می شود.

در نتیجه دقت داشته باشید که موقع آجرچینی از بهترین و با کیفیت ترین سیمان ها  استفاده کنید کارگرانی را برای خود استخدام کنید که با تمام نیرو و توان خود به صورت دلسوزانه برای شما کار انجام دهند آجر سفال تیغه ۱۰ نام‌های دیگری نیز دارد و با نام‌های دیگری شناخته می شود.

قابل توجه و جالب این است که نام آجر سفال تیغه در شهرهای ایران با نام‌های متفاوت مطرح می‌شود مثل بلوک تیغه ،تیغه سفالی، آجر تیغه ای، بلوک تیغه سفالی و غیره.

آجر سفال خود را از کارخانه ها و بدون واسطه سفارش دهید تا هزینه های زیادی را متحمل نشده و در سریعترین زمان آجرها به دست شما برسد .آجرهای با کیفیت و مرغوب را از تولیدی  خریداری کنید.

آجرهای با کیفیت و مرغوب

همانطور که میدانید، بلوک سفال فوم دار به عنوان پرمصرف ترین نوع مصالح در دیوارها و ساختمان کاربرد دارد.

وظایف و مسئولیت‌های رایج نیروهای حراست و نگهبانی در مراکز مختلف

در واقع بلوک های سفالی همان آجرهای رسی هستند که در قسمت های غیر باربر ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند روی بلوک های سفالی معمولاً شیار وجود دارد تا میزان چسبندگی آنها به بتن زیاد شود.

در بلوک سفالی فوم دار یک لایه فوم به عنوان عایق استفاده می شود. آجر سفالی فوم دار بلوک دیواری، بهینه‌سازی شده میباشد که به تازگی جایگاه خود را در این این نوع آجرها و بلوک سفالی متداول دیگر به دست آورده و مورد استقبال بسیاری از مشتریان عزیز قرار گرفته است .

بلوک سفال فوم دار از مرغوب ترین نوع تیغه سفالی درجه یک تهیه شده و فومی که در آن استفاده شده در تولید این محصول ویژه از نوع کند سوز و با چگالی مورد تایید سازمان نظام مهندسی می باشد.

میزان عایق بودن این نوع از آجرها به میزان فومی که در آن مصرف می‌شود بستگی دارد.

هرچه فوم و یونولیت که در آن است بیشتر باشد میزان عایق بودن آجر در ساختمان بیشتر است البته توجه داشته باشید که این افزایش یونولیت یا فوم باعث افزایش وزن آجر نیز می گردد که اگر چه مقدار آن در یک عدد آجر زیاد نیست ولی در محاسبات حرفه‌ای و مهندسی برای تخمین زدن وزن اسکلت و سازه باید همین میزان افزایش وزن را نیز در نظر بگیرید.

زیرا در تعداد زیاد افزایش وزن تاثیر بسزایی دارد و وزن این نوع از آجرها حدود ۳۰ کیلوگرم است .که باز هم این فاکتور بر اساس نوع خاک مصرفی و میزان فشردگی خاک تعیین می‌شود .

دستورالعمل تعمیر مبل

با به کارگیری این تیغه  عایق شده در نهایت بعد از این که کار تمام شد دیوارهایی از جنس یونولیت خواهیم داشت که در وسط دیوار گذاشته شده است.

که این دیواره یونولیتی علاوه بر اینکه عایق ویژهایی است ،تا مقدار قابل توجهی از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند ضمن اینکه این گونه دیوارها عایق صوتی یکپارچه و غیرقابل نفوذ می باشند و از نفوذ صدا ها از محیط بیرون ساختمان داخلی و برعکس جلوگیری می‌کنند.

این مدل بلوک ها برای ساختمانها مخصوصاً آپارتمان ها بسیار گزینه مناسبی است. در نهایت اینکه فضای داخلی ساختمان شما را به فضایی ایده آل و امن و مطابق با معیارهای روز ساختمان سازی مدرن تبدیل خواهد کرد.

این نوع از بلوکها عایق های خوبی برای صدا و حرارت در ساختمان هستند اما با این حال باید توجه داشته باشید که عایق کامل در برابر حرارت زیاد نیستند.

تا تمام فاصله های طولی و عرضی  حدفاصل در سفال و همچنین سوراخها این بلوک ها پر شود در نتیجه عایق نبودن بعضی از دیوارها مشکل در داخل یک سفال نیست که بخواهیم از فوم در داخل آن استفاده کنیم بلکه مشکل اصلی یک مهندس ساختمان فاصله بین دو سفال است که در حالت ایده آل می توان بعد از کل دیوار چینی از یک عایق کلی بر روی دیوار استفاده کرد.

دیوار چینی

آجر یکی از ابزار مهم در مصالح ساختمانی به حساب می آید. خرید اینترنتی آجر ده سوراخ قطعاً به صرفه و اقتصادی می‌باشد. این آجر ها به علت سوراخ های زیاد حجم کمتری دارد.

ناگفته هایی از زندگی لیلا حاتمی و ماجرای عاشقی او تا دردسرهای سیاسی اش

اما حجم کمتر به این معنی نیست که دارای استقامت و مقاومت کمتری می باشند. مواد اولیه این آجر ها بسیار خالص و طبیعی هستند. مواد اولیه که در تولید این نوع آجرها به کار می روند شامل خاک رس، خاکشیر و خاک نسوز می باشد. اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا ده سوراخ؟می توان گفت که این نوع آجر ها مواد اولیه کمتری مصرف می‌کنند و در نتیجه قیمت به صرفه تر و ارزان تری نسبت به بقیه آجرها دارند ضمن این که وزن کمتری دارند و هزینه حمل و نقل آنها نیز کمتر است.

لازم است بدانید که مقاومتی که این آجرها دارند در مقایسه با مقایسه بقیه آجر ها بیشتر است ملات های سیمانی در میان این سوراخ ها قرار گرفته اند  مقاومتی بی‌نظیر به این آجرها می بخشند .

همانطور که واضح هست آجرهای ده سوراخ دارای ۱۰ سوراخ با قطرهای متفاوت هستند. این آجرها سوراخ‌هایی به قطر یک و نیم تا دو و نیم سانتی متری دارد. از این نوع آجرها در ساختمان ها و دیوارها ، حتی سالن‌های سوله ها و ساختمان های صنعتی استفاده می شود. تحقیقات نشان داده است که وجود سوراخ هایی که در این آجرها هستند باعث می‌شود که میلگردها داخل این سوراخ ها قفل شده و این کار باعث مقاومت ساختمان در برابر زلزله می شود. این نوع آجرها را می‌توان در ابعاد و رنگهای مختلف پیدا کرد. همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد این نوع از آجرها  از پر کاربردترین آجرها در صنعت ساختمان سازی به حساب می آیند.

مهم ترین تجهیزات تعمیرگاهی چه مواردی هستند؟

وجود سوراخ ها نباید شما را به اشتباه بیندازد که فکر کنید این نوع آجرها دارای مقاومت کافی نمی باشند. این نوع آجر ها در برابر زلزله بسیار مقاوم هستند. این آجرها در رنگ بندی های مختلف موجود هستند که رنگ قرمز بیشتر برای ساخت دیوارهای محکم و پایدار به کار می‌رود. موجود در رنگهای مختلف در این نوع اجرا نشان‌دهنده ترکیب مواد متفاوت آنها است. لازم به ذکر است که تمام موادی که در این نوع آجرها به کار می‌روند جز بهترین مواد هستند و به علت دمای بالا در کوره این نوع آجر ها به رنگ های مختلفی در می آیند. رنگبندی این آجرها متفاوت است و رنگ های مختلف آن به علت مواد متفاوت ها می باشد. برخی از مردم فکر می‌کنند که این رنگ ها به علت وجود رنگهای شیمیایی می باشد اما این طور نیست. مواد اولیه توسط متخصصین ما با ترکیب های مناسب مخلوط شده و در کوره های مناسب ریخته می‌شوند تا نتیجه مطلوب حاصل گردد. در مجموعه ما آجرها به صورت ها و رنگ بندی های مختلف موجود می باشد شما می توانید با مراجعه به سایت ما سفارش خود را ثبت کرده و یا به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کنید و تخفیف‌های خوبی برخوردار شوید.

آجر سفال یکی از پر مصرف ترین آجرهای ایران در ساختمان سازی می باشد.جالب است بدانید قیمت فروش اینترنتی آجر سفال اصفهان یکی از بهترین قیمت های آجر  میباشد. آجر سفال با نام دیگری نیز شناخته می‌شود که به آن تیغه سفالی می گویند. این نوع آجر از یکی از پرمصرف ترین و مهمترین مصالح ساختمانی به حساب می آید. در واقع می توان گفت که این تیغه بیشترین کاربرد را در ساختمان دارد که هم در تیغه های خارجی ساختمان و هم در تیغه های داخلی ساختمان از آن استفاده می شود. این نوع از آجر بسیار ارزان می باشد به همین علت برای کم کردن هزینه های ساخت و ساز می توانید از این نوع آجر استفاده کنید. اما شما باید توجه داشته باشید که برای ساختن یک ساختمان فقط مصالح ارزان ملاک نیست چرا که جان انسان‌ها مهمترین موضوع می باشد. در مجموعه ما محصولات با بهترین کیفیت و همچنین مقاومتی بالا تهیه و تولید می گردند. توجه داشته باشید که از مراکز معتبر و صاحب نام برای خرید مصالح ساختمانی استفاده کنید. شرکت ما با داشتن سالها تجربه و کار فراوان توانسته مردم را به خود جلب کند.

نسوز و نگیر چیست ؟ ، ورق استیل 321(قیمت و خرید)

تولید آجر لفتون

در ایران کارخانجات بسیار زیاد و متعددی وجود دارد. کارخانه آجر لفتون یکی از این نوع کارخانه ها می باشد. در این کارخانه ما به تهیه و تولید آجر لفتون می پردازیم.

این نوع آجر طرفدار زیادی برای ساختمان سازی و انواع بناهای مختلف دارد. این آجر با قیمتی به صرفه و کاملاً ارزان با کیفیت مناسب و مقاومت بالا در کارخانه ما تهیه و تولید می گردد‌. همانطور که می دانید اگر شما به صورت مستقیم است کارخانجات محصولی را خریداری کنید به قیمت خوبی می توانید محصول مورد نظر را تهیه کنید. امروزه با وجود واسطه های بسیار زیادی که در هر کاری وجود دارد قیمت تمامی محصولات بسیار زیادتر از حد انتظار است. برای جلوگیری از خرید محصولاتی که حتی شاید بسیار بی کیفیت هم باشند بهتر است با مراکز معتبر و کارخانه هایی که تولید مستقیم دارند در ارتباط باشید. کارخانه ما به صورت کاملا تخصصی و تضمینی بر روی مصالح ساختمانی مانند آجر فعالیت می کند. در کارخانه ما آجرهای تولید شده با درصد خالصی بالا و قیمت کاملا مناسب عرضه بازار می گردند. با توجه به سالها تجربه و تلاشی که مجموعه ما داشته است توانسته اعتماد اکثر مردم را به خود جلب کند،از این رو ما در عرصه بین المللی نیز به افتخارات و جایگاه هایی دست پیدا کرده ایم. امروز با افتخار ما میتوانیم یکی از بهترین مراکز تولید و پخش انواع آجر ها باشیم. در سایت ما شما میتوانید به صورت آنلاین آجرهای مورد نظر خود را انتخاب نموده و سفارش دهید. بحث جابجایی و حمل و نقل در آجر ها بسیار مهم است. دلیل مهم بودن جابجایی در آجرها ما تصمیم گرفتیم که حمل و نقلی آسوده و کاملاً اصولی را برای مشتریان عزیزمان فراهم کنیم.

کدام زبان‌ها بیشتر در اروپا صحبت می‌شوند؟
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا