اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

آرمان درویش؛ از رابطه ی نافرجام با یاس سنجری تا شهرت در ملکه گدایان

در این بخش بیوگرافی آرمان درویش بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی آرمان درویش از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال ملکه گدایان میشناسیم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی آرمان درویش آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

آرمان درویش چند سال سن دارد؟

آرمان درویش متولد 29 مرداد 1366 است و 34 سال سن دارد.

آرمان درویش با کدام نقش به شهرت رسید؟

اوج شهرت آرمان درویش با سریال ملکه گدایان بود.

آرمان درویش مجرد است یا متاهل؟

آرمان درویش یک رابطه نافرجام با یاس سنجری داشت.

آرمان درویش فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

آرمان درویش از سال 1394 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی آرمان درویش

نام اصلیآرمان درویش
تاریخ تولد29 مرداد 1366
محل تولدلرستان
محل زندگیتهران
تحصیلاتدانشجوی انصرافی
پیشهبازیگر، نویسنده
سالهای فعالیت۱۳۹۴ – تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
قد179سانتی متر

بیوگرافی آرمان درویش

بیوگرافی آرمان درویش

در بیوگرافی آرمان درویش آمده است:وی متولد 29 مرداد 1366 در لرستان ، بازیگر سینما و تلویزیون است

کودکی آرمان درویش
آرمان درویش در گذر زمان

در بیوگرافی آرمان درویش لازم به ذکر است او‌ در دو رشته کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره به تحصیل پرداخت. پس از آن دوره کوتاهی را در کلاس های بازیگری امین تارخ گذراند.

او سال ها در کنار محمدهادی کریمی فعالیت می‌کرد و همچنین به نوشتن فیلمنامه و ساخت فیلم‌ کوتاه و نوشتن مقالات سینمایی در مطبوعات می‌پرداخت.

بیوگرافی و حقایقی که از میترا حجار نمیدانید ؛ از هالیوود تا آتش بس2

قد آرمان درویش

در بیوگرافی آرمان درویش بهتر است بدانید قد او 179 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده آرمان درویش

در بیوگرافی آرمان درویش درباره ی خانواده اش آمده است: وی متولد شهر اّلشتر لرستان می باشد که در ملایر بزرگ شد و زمان دانشجویی به تهران مهاجرت کرد و تنها دو هفته کلاس بازیگری امین تارخ رفته است

آرمان درویش در خانواده ای هنرمند و هنردوست به دنیا آمده است. او یک برادر کوچکتر به نام آیت درویش دارد. مادر آرمان درویش خانم شهناز نصرتی برای اولین بار در فیلم پسرکشی در مقابل پسرش به ایفای نقش پرداخت.

آرمان درویش در کنار مادرش
آرمان درویش در کنار مادرش

زندگی پرفراز و نشیب آرمان درویش

آرمان درویش می گوید در شهرستان محروم الشتر در استان لرستان به دنیا آمد که حتی از گاز برخوردار نبود و به همین دلیل مجبور بودند از صبح زود در صف نفت بایستند. او و دو برادر و مادرش در اتاقی در خانه ی نیمه کاره ای زندگی می کردند که حتی در نداشت چون پول تکمیل خانه را نداشتند. در نوجوانی در یک مرغداری در خارج شهر مشغول کار شد و چون در همانجا هم زندگی می کرد برای رفتن به مدرسه مجبور بود هر روز صبح زود با مینی بوس خود را به شهر برساند. در آنجا دستمزد ناچیزی دریافت می کرد که تنها در حد رفع مایحتاج اولیه ی زندگی بود.

او از تلاش نافرجام مادرش برای فروختن جاروبرقی خانه برای تأمین هزینه های زندگی شان می گوید و از ساندویچی که قرار بود به همراه مادرش آن را بخورد چون پول خرید دو ساندویچ را نداشتند اما او از گرسنگی زیاد سهواً تمام ساندویچ را به تنهایی می خورد و شرمندگی اش با او می ماند.

کنسرت نمایش سی صد چیست؟ ماجرای قیمت های لاکچری بلیط کنسرت

او می گوید حتی خوردن ساندیس های قدیمی در کودکی برایش حسرت شده بود.

آرمان درویش همچنین تعریف می کند چون زمانی در کابینت سازی هم کار کرده بود سال ها بعد چند باری بر حسب تصادف به عنوان مهمان به همان خانه هایی دعوت می شود که زمانی کابینت آن ها را ساخته بود.

درویش می گوید با همه ی این سختی ها به این بخش از زندگی خود افتخار می کند و فردیت خود را از آن دوران می داند.

عکس پرتره آرمان درویش

ازدواج و وضعیت تاهل آرمان درویش

بیشترین جستجوها در بیوگرافی آرمان درویش درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

آرمان درویش چند سال پیش با خانم یاس سنجری دختر ژاله صامتی (بازیگر) نامزده کرده اما گویا این رابطه به جدایی ختم شده است.

آرمان درویش و یاس سنجری
آرمان درویش و یاس سنجری
آرمان درویش و خانواده یاس سنجری
آرمان درویش و خانواده یاس سنجری

علایق و حقایقی درباره آرمان درویش

در ادامه بیوگرافی آرمان درویش مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

دو رشته نیمه کاره

من کارگردانی خواندم و یک تایمی هم ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره می خوانم ولی هیچ کدام را به انتها نرسانم ، در هر رشته سه سال دانشگاه رفتم

مدت ها گذشت تا بواسطه دکتر کریمی با شهاب جان آشنا شدم و ایشان گفتند تو باید بازی کنی …

علاقه مند به فیلم سازی

آرمان درویش بیش از هر چیز علاقه‌مند به فیلم‌سازی است تا بازیگری؛ او در مصاحبه ای درباره فعالیت‌های جدید خود گفت:

دوستان من می‌دانند که نگاه من فیلم‌ سازی است. کسانی که از بیرون می‌بینند فکر می‌کنند که من صرفا آمده‌ام تا بازیگری کنم. درحالی‌که این‌گونه نیست بازیگری برای من راهی است برای ورود به سینمای حرفه‌ای و اینکه بتوانم درنهایت به‌عنوان فیلم‌ساز فعالیت داشته باشم.

نگین معتضدی برای بار دوم ازدواج کرد

از نگاه من بازیگر هر کاری که انجام دهد بازهم خالق کامل یک اثر نیست و تنها اجرا کننده ذهن کسی است که می‌خواهد تصویر شود. من می‌خواهم خودم خالق اثر باشم. صادقانه این است که علاقه زیادی به بازیگری ندارم و صرفاً بازی می‌کنم تا فضا باز شود برای ساخت فیلم و ذهنیتی نسبت به بازیگری نداشتم و ندارم.

مشغول کار روی فیلم خودم هستم و از آنجایی‌که قصد دارم فیلم کوتاهی بسازم، فعلاً مشغول فراهم کردن شرایط ساخت فیلم هستم. فیلم‌نامه این کار را خودم نوشتم و هنوز اسم نهایی برای آن انتخاب نکردم.

فیلم کاملاً سورئال است و چون کار بسیار سختی است و فضای عجیب‌وغریبی دارد، شهری نیست. در این فیلم کاراکتری دارم که خاصیت فیزیکی دارد و چهره ندارد، علاوه بر او سه بازیگر دیگر هم هستند که دوستان به من لطف دارند و به ایفای نقش می‌پردازند.

اهل برنامه ریزی نیستم

من به هیچ عنوان اهل برنامه ریزی نیستم ، من نمی دونم شاید بقیه یک نکته هدفی داشتند و تلاش کردند به آن نقطه برسند

اما بنده حقیر هیچوقت هیچ اراده ای برای زندگی خودم نداشتم یعنی همیشه خدا یک مسیری برای من معین کرده و گوش من را کشیده و برده آن سمت …

رابطه من و خدا

رابطه من با خدا و زندگی مثل چتربازی است که از هواپیما می پره و لذت می برد چرا که می داند چتری او را نگه خواهد داشت و آن چتر برای من خداست

بازی هر چند سال یکبار

اگر شرایط فراهم شود شاید هر چند سال یکبار بازی کنم ، نگاهم اینست که بتوانم فیلم بسازم و در کنار آن اگر نقشی باشد که دوست داشته باشم می پذیرم

ماجرای جنجالی طلاق محسن افشانی و همسرش

صادقانه بگویم که علاقه زیادی به بازیگری ندارم و صرفاً بازی می‌ کنم تا فضا باز شود

بازیگری را تمرین نمیکنم،میفهمم

دوستانی که من را می شناسند می دانند که من هیچ وقت فیلمنامه را تمرین نمی کنم

بارها و بارها فیلمنامه را می خوانم برای اینکه فهم درستی پیدا کنم اما هیچوت تمرین نمی کنم که بعدا بخواهم آنرا اجرا کنم زیرا بکارت بازی از بین می رود

بازیگران اثرگذار روی من

تو سینمای ایران بازی چند نفر روی من بیشترین تاثیر داشت یکی خدا بیامرز خسرو شکیبایی ، دوم بازی شهاب حسینی بسیار روی من اثر گذار بود

از خانم ها هم بازی فریماه فرجامی در فیلم سرب و خانم بیتا فرهی در فیلم هامون و بانو را خیلی دوست داشتم

نسبت او با احمدرضا درویش

از نسبت فامیلی او و احمدرضا درویش کارگردان مطرح خبری منتشر نشده و گویا صرفا تشابه نام خانوادگی می باشد

شروع فعالیت هنری آرمان درویش

در ۱۹ سالگی ورق زندگی این بازیگر یکباره برمی گردد.

در آن زمان آرمان درویش هنوز در مرغداری کار می کرد. یک روز مادرش به همراه یکی از اقوام شان که در سینما طراح صحنه بود به مرغداری می آید. این شخص با دیدن درویش به او می گوید که توانایی بازیگر شدن را در او می بیند اما درویش از این حرف جا می خورد چون با شرایط دشواری که او و امثالش داشتند سینما جایی در زندگی شان نداشت. با این حال او از هر پیشنهادی برای خلاصی از آن مرغداری استقبال می کرد به همین دلیل با فروختن آخرین داشته ی مادرش که دو النگوی قدیمی بود به تهران، نزد همان شخص می رود.

معرفی فیلم ترسناک جدید «با من حرف بزن»

او به درویش می گوید که باید در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کند، در حالی که درویش حتی اسم امین تارخ را هم تا به آن زمان نشنیده بود. با موافقت تارخ با پرداخت قسطی هزینه های کلاس، آموزش را شروع می کند اما پس از چند جلسه در کنار دیگر شرکت کنندگان کلاس احساس غریبی می کند و حس می کند به آن فضا تعلق ندارد. با این حال به بی سوادی خود پی می برد و همزمان با کار در تهران تحصیل را پی می گیرد تا بالاخره در رشته ی کارگردانی وارد دانشگاه می شود و نوشتن را نیز شروع می کند. او همچنان به کار در مشاغل مختلف از آکواریوم فروشی گرفته تا کابینت سازی ادامه می دهد تا موفق می شود برادر کوچک تر خود و مادرش را به تهران آورد (برادر بزرگ تر درویش سال ها قبل از دنیا رفته بود). پس از آن به واسطه ی آشنایی با محمد هادی کریمی، فیلمساز، پایش به دنیای سینما باز می شود.

آرمان که یکی از دوستان صمیمی شهاب حسینی بود اولین بار در سال 1394 بعد از عدم حضور بازیگر نقش اول فیلم چهارشنبه با معرفی شهاب جلوی دوربین رفت

دوستی آرمان درویش و شهاب حسینی
دوستی آرمان درویش و شهاب حسینی

او در حالی نقش اول را برعهده داشت که شهاب حسینی بعنوان نقش مکمل کنارش حضور داشت و نسیم ادبی و هستی مهدوی فر هم بازیگر این فیلم بودند

آرمان درویش و شهاب حسینی در فیلم چهارشنبه
آرمان درویش و شهاب حسینی در فیلم چهارشنبه

شهرت آرمان درویش

با فیلم «خورشید نیمه شب» فعالیت اش را ادامه داد تا اینکه سال 1395 با فیلم «کمدی انسانی» کنار هومن سیدی و نیکی کریمی بسیار درخشید

نگاهی به کارنامه ی هنری جعفر دهقان از مردان آنجلس و یوسف پیامبر تا گناه فرشته
آرمان درویش در فیلم خورشید نیمه شب
آرمان درویش در فیلم خورشید نیمه شب

او برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره تامیل نروژ را بدست آورد. این فیلم بر پایه‌ی قصه و بازی بازیگران است و کمتر دیالوگ دارد.

آرمان درویش می‌گوید: “«کمدی انسانی» بازگشت سینمای ایران به قصه‌گویی است، نه شرح یک رخ داد و یا یک سوژه نیست که برای طولانی‌تر شدن کشش بدهند و خسته کننده باشد. این فیلم چندین قصه را مطرح می‌کند که همه در نهایت به یک مضمون مشترک می‌رسند.” وی برای دو سکانس در این فیلم، 6 ماه تمرین بوکس کرد تا زمانی که توی رینگ می‌رود، مخاطب حس کند که او واقعا یک بوکسور است.

آرمان درویش در فیلم کمدی انسانی
آرمان درویش در فیلم کمدی انسانی

آرمان درویش در مصاحبه ای در مورد فیلم کمدی انسانی گفته است: “کمدی انسانی ” فیلم‌نامه خوب و منسجمی داشت. از آنجایی‌که نقش بسیار متفاوتی بود که باید هم نقاش می‌ بود، هم بوکسور، هم یک نظامی و باید نسبت به همه این فنون آشنایی می‌ داشتم برایم جذاب بود.

از سوی دیگر اتفاقی که در فیلم برای این کاراکتر می‌افتد این است که یک خاصیت فیزیکی به او اضافه می‌شود و وجهی دیگر از این فرد را طی یک بازه زمانی از ۲۰ سالگی تا ۴۰ سالگی می‌بینیم که جالب است.

آرمان درویش در فیلم کمدی انسانی
آرمان درویش در فیلم کمدی انسانی

از دیگر نقش آفرینی های آرمان درویش میتوان به فیلم “پشت دیوار سکوت” به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی اشاره کرد. به گفته خودش وقتی برای اولین بار با مسعود جعفری جوزانی کارگردان خوب کشورمان صحبت کرد بدون آنکه فیلم نامه را بخواند بازی در این فیلم را پذیرفته است و برایش فقط در کنار جعفری جوزانی بودن مهم بووده است. از نظر آرمان درویش در کنار جوزانی کار کردن لذت بسیاری دارد، چرا که او بی‌ نهایت بادانش است و کنار او بودن هرلحظه آموزش است.

بازیگران سریال سیاوش از ترلان پروانه تا میلاد کی مرام | عکس،بیوگرافی و خلاصه داستان
آرمان درویش در فیلم پشت دیوار سکوت
آرمان درویش در فیلم پشت دیوار سکوت

در سال ۱۳۹۶ در دیگر همکاریش با شهاب حسینی پس از «چهارشنبه» و «خورشید نیمه‌شب» در فیلم «مقیمان ناکجا» به کارگردانی و نویسندگی شهاب حسینی حضور پیدا کرد و نقش اصلی این فیلم را ایفا کرد.

آرمان درویش در فیلم مقیمان ناکجا
آرمان درویش در فیلم مقیمان ناکجا

آرمان درویش در سال 1398 در فیلم (پسر کشی) ساخته محمدهادی کریمی به ایفای نقش پرداخت. بازی در این فیلم باعث دیده شدن و شهرت وی شد. گفتنی است وی در فیلم (پسر کشی) درر مقابل مادرخانمش خانم ژاله صامتی و مادرش شهناز نصرتی ایفای نقش کرده است.

آرمان درویش در فیلم پسرکشی
آرمان درویش و بازیگران فیلم پسرکشی

فیلم پسرکشی دوازدهمین تجربه بازیگری در سینما برای آرمان درویش بود و همچنین اولین تجربه بازیگری مادرش شهناز نصزتی بود. در این فیلم بازیگران مطرحی مانند ژاله صامتی، بهاره کیان‌افشار، نسیم ادبی، گلوریا هاردی و لیلا اوتادی به ایفای نقش پرداختند.

آرمان درویش در فیلم پسرکشی
آرمان درویش در فیلم پسرکشی
آرمان درویش با انتشار تصویر مادرش نوشت :دوازدهمین تجربه سینمای ام فیلم “پسر کشی” لذتی دو چندانی نسبت به مابقی تجارب دیگر برایم همراه داشت . هیچ وقت تصور اینکه در یک فیلم با مادرم همکار شوم را نداشتم تا اینکه این مهم در فیلم پسر کشی رقم خورد . نام فیلم پسر کشی است اما هر روز قبل از آنکه آماده رفتن شویم نه تنها برای پسرش که برای تمام عوامل فیلم که حکم پسرانش را داشتند غذا آماده می کرد . حتی اگر شده به اندازه لقمه ای برای هر پسر . اولین بار که صدا ، دوربین ، حرکت را شنید به چشمانم نگاه کرد ، نگاهی کوتاه اما به بلندای تمامی سالیانی که برایم مادری کرده . نگاهش پرسشی داشت همچون کودکی ام ، زمانی که دنیا برایم پرسش بزرگی بود همراه با ناگفته ها و دست نیافته های دور دست . حرکت کرد ، اضطربش را در لرزش دست خود دیدم در ضربان قلبم که با هر گامی که بر می داشت تند و تندتر میزد . دنیا برایم همان گُنگی شد که در کودکی به خواب دیدم . عاجز ز هر گفته ای تنها برایش دعا کردم . لرزش دستانم انقدر شدت گرفت که صحنه را ترک کردم ، چند دقیقه بعد صدای دست زدن پسرهایش به گوشم رسید . نگاهش کردم ، چهره اش شاد بود مثل کودکی که اولین بار لذت راندن دوچرخه را تجربه کرده . فردا اولین تجربه مادرم و دوازدهمین تجربه من به نمایش در می آید ، امیدوارم لذتی که ما هنگام ساخت بردیم شما هنگام تماشا ببرید.
هنرنمایی مادر آررمان درویش در فیلم پسرکشی
هنرنمایی مادر آررمان درویش در فیلم پسرکشی

پس از آن در فیلم هایی چون «یلدا»، «سودابه» به کارگردانی محمدعلی سجادی، «موافقت اصولی» به ایفای نقش پرداخت.

مهریه جنجالی نیوشا ضیغمی چیست؟
آرمان درویش در فیلم سودابه
آرمان درویش در فیلم سودابه

ناگفته نماند که آرمان درویش به تازگی در سریال “ملکه گدایان ” به کارگردانی حسین سهیلی زاده در شبکه نمایش خانگی در نقش اصلی (البرز شمس) بازی کرده است.

در ملکه گدایان

آرمان درویش در زمستان 99 با سریال شبکه خانگی ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش البرز (فرهاد) نگاه ها را به سمت خود جلب کرد

در این مجموعه باران کوثری ، پانته آ بهرام ، محمدرضا غفاری و الهام کردا حضور دارند

آرمان درویش و باران کوثری در ملکه گدایان
آرمان درویش و باران کوثری در ملکه گدایان

لیست آثار هنری آرمان درویش

در ادامه بیوگرافی آرمان درویش بازیگر کمدی انسانی باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

سینما

سالنام فیلمکارگردانتوضیحات
۱۳۹۸موافقت اصولیامیر پورکیاناکران نشده
۱۳۹۸پسرکشیمحمدهادی کریمیاکران آنلاین در تیر ۹۹
۱۳۹۷سودابهمحمدعلی سجادیاکران نشده
۱۳۹۷یلدامسعود بخشیاکران در سینماهای هنر و تجربه، مرداد ۹۹
۱۳۹۶بازی های مردانهامین تباراکران نشده
۱۳۹۶مقیمان ناکجاشهاب حسینیاکران نشده
۱۳۹۶لایه‌های دروغرامین سهرابمحصول مشترک ایران و فنلاند – اکران در چهلمین جشنواره فیلم فجر
۱۳۹۵کمدی انسانیمحمدهادی کریمیبرنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ تامیل نروژ
۱۳۹۵پشت دیوار سکوتمسعود جعفری جوزانیاکران در مرداد ۹۷
۱۳۹۵لابیمحمد پرویزیاکران نشده
۱۳۹۴خورشید نیمه شبشبیر شیرازیاکران آنلابن در فروردین ۱۴۰۱
۱۳۹۴چهارشنبهسروش محمدزادهاکران نوروز ۹۵ در گروه هنر و تجربه
آرمان درویش در فیلم سینمایی لابی
آرمان درویش در فیلم سینمایی لابی

نمایش خانگی

سال پخشنام سریالکارگردان
۱۳۹۹–۱۴۰۰ملکه گدایانحسین سهیلی‌زاده

صفحه اینستاگرام آرمان درویش

آرمان درویش ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 39 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی آرمان درویش و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی آرمان درویش و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی آرمان درویش ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام آرمان درویش@armandarvish.official میباشد و 299 هزار دنبال کننده دارد.

معرفی فیلم خائن کشی و زمان اکران عمومی آن با سکانس های جدید

صفحه اینستاگرام آرمان درویش

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا