اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

سیر تا پیاز زندگی مهران رجبی از معلمی تا شروع بازیگری

در این بخش بیوگرافی مهران رجبی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی مهران رجبی از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال روزگار قریب به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی مهران رجبی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

مهران رجبی متولد چه سالی است؟

مهران رجبی زاده 12 دی 1340 ‏است و 50 سال سن دارد.

مهران رجبی مجرد است یا متاهل؟

مهران رجبی متاهل است و همسر او افسانه کیا نام دارد.

مهران رجبی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

مهران رجبی از سال 1375تاکنون فعالیت میکند.

تحصیلات مهران رجبی چقدر است؟

مهران رجبی فوق لیسانس رشته گرافیک دارد.

خلاصه بیوگرافی مهران رجبی

نام اصلیمهران رجبی
تاریخ تولد12 دی 1340
محل تولدخیابان امیری شهر کرج
محل زندگیتهران
تحصیلاتفوق لیسانس رشته گرافیک
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1375تاکنون
همسرافسانه کیا
فرزندانزهرا، سارا و علیرضا
قد168 سانتی متر

بیوگرافی مهران رجبی

بیوگرافی مهران رجبی

مهران رجبی یکی از بهترین بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان است که بدون شک همه مردم ایران او را میشناسند و بار فیلم و سریالهای او خاطره دارند مهران رجبی از اساتید بازیگری کمدی و طنز است و به دلیل اینکه شخصیت طنزی دارد خیلی خوب از عهده کاراکترهای طنز بر می آید. آقای رجبی با سریال سه در چهار به شهرت رسید و نشان داد چقد در قالب طنز میتواند موفق عمل کند.در ادامه بازیگرآنلاین را دنبال کنید تا نگاهی به بیوگرافی مهران رجبی داشته باشیم.

در بیوگرافی مهران رجبی آمده است:وی متولد 12 دی 1340 در خیابان امیری شهر کرج ، بازیگر سینما و تلویزیون است

دوران دانشجویی مهران رجبی

در بیوگرافی مهران رجبی لازم به ذکر است:او فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس می باشد که ابتدا معلم بود تا اینکه وارد تلویزیون شد و حالا یک بازیگر طنز محبوب است

او که دبیر بود ، مدت هاست خود را از آموزش و پرورش باز خرید کرده است

دوران دانشجویی مهران رجبی
دوران دانشجویی مهران رجبی

قد مهران رجبی

در بیوگرافی مهران رجبی بهتر است بدانید قد او 168 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده مهران رجبی

در بیوگرافی مهران رجبی درباره ی خانواده اش آمده است: اصالتا اهل روستای واریان کرج می باشد که پدرش کشاورز و مادرش خانه دار بود. مهران فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد. خواهر کوچکتر وی به نام جمیله در دو سالگی از دنیا می‌رود.

نگاهی به سریال بیست‌ کووید که قرار است از شبکه سه پخش شود

ازدواج و وضعیت تاهل مهران رجبی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی مهران رجبی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

سال 1369 زمانی که معلم بودم با همسرم که کارمند آموزش و پرورش بود و رفت و آمد کاری داشتم آشنا شدم و در فرصتی مناسب برای پیشنهاد ازدواج اقدام کردم

مهران رجبی و همسرش
مهران رجبی و همسرش

حالا ثمره این زندگی دو دختر بنام «زهرا» و «سارا» و یک پسر بنام «علیرضا» است.

عکس خانواده مهران رجبی
عکس خانواده مهران رجبی

اولین قرار ملاقات مهران رجبی با همسرش

رئیس آموزش و پرورش شهر کرج از دوستان نزدیکم بود ، موضوع ازدواج را با او در میان گذاشتم، ضمن استقبال از این پیشنهاد قول داد تا مقدمات را فراهم کند

یکی دوباری صحبت های مقدماتی را انجام دادیم تا قرار شد یک جلسه آشنایی در منزل آقای رئیس داشته باشیم که در این ملاقات متوجه شدم این خانم می تواند شریک زندگی ام باشد

مهران رجبی و همسرش
مهران رجبی و همسرش

خاطرات مهران رجبی از خرید عروسی

مهر همسرم ۱۴ سکه است.

بعد از گرفتن جواب مثبت از همسرم، موضوع را با مادرم در میان گذاشتم و بعد از هماهنگی های لازم با او و برادر بزرگترم به خواستگاری رفتیم.

واسه ازدواج چکم پاس نشد! یک روز ساعت ۹ صبح برای خرید عروسی با همسرم و خانواده اش قرار گذاشته بودم که به دنبال آنهابروم و به اتفاق هم راهی خرید شویم.آن روز ساعت هشت صبح برای نقد کردن چکی که بابت کاری دریافت کرده بودم، به بانک رفتم اما متاسفانه آن چک نقد نشد و من هم مانده بودم که با جیب خالی چطور باید به خرید عروسی بروم! درخیابان راه می رفتم که یکی از دوستان، که هنوز هم با هم رابطه دوستانه ای داریم، من را دید و بعد از اینکه در جریان مشکلم قرار گرفت، ۶۰ هزار تومان به من قرض داد (اون روزها خیلی پول بودها) و از آن رو توانستم با خیال راحت به اتفاق همسرم به خرید وسایل مورد نیاز مراسم عروسی برویم.

خوب به یاد دارم کت و شلوار دامادی ام را از خیابان جمهوری خریدیم. از همین کت و شلوارهای حاضری که خیلی هم به من می آمد. برای روز دامادی هم به آرایشگاه نرفتم. شاید برایتان جالب باشد بدانید که کروات هم نزدم و حتی ریش هایم را اصلاح نکردم. خیلی ها گفتند حداقل ریش هایت را آنکارد کن که این کار را هم نکردم و با سادگی بیش از حدی داماد شدم.

تولد فرزند اول مهران رجبی

زمانی که فرزندم در بیمارستان هدایت تهران به تهران آمد، وضعیت مالی خوبی نداشتم و برای تسویه حساب و ترخیص با مشکل مواجه بودم که با لطف خدا در همان روزها در یک قرعه کشی برنده دوربین عکاسی شدم و با فروش آن دوربین در ناصر خسرو، موفق شدم فرزند و همسرم را از بیمارستان ترخیص کنم.

عکس هایی از شب عروسی فاطمه معتمد آریا که تا به حال کسی ندیده

علاقه پسر مهران رجبی به بازیگری

من سه فرزند دارم. دختر بزرگم استعدادی در زمینه بازیگری ندارد و تا به حال هم چیزی نگفته است، اما دختر دومم ابراز تمایل کرده، اما پسرم که آخرین نسل بازمانده خانواده‌ام است علاقه زیادی به بازیگری دارد و گاهی او را سر کارهایم می‌ برم.

از فریدون حسن‌پور هم خواستم برای سریال مرد که من نقش مدیر مدرسه را بازی می‌کنم، علیرضا هم یکی از شاگردان مدرسه باشد که دلتنگش نشوم و فیلَم هم یاد هندوستان نکند.

علایق و حقایقی درباره مهران رجبی

در ادامه بیوگرافی مهران رجبی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

بینی ام برند است

بینی من، برایم تبدیل به یک برند شده است و من را با این بینی می شناسند به همین خاطر هیچ وقت نیازی ندیدم آنرا عمل کنم

البته از شما چه پنهان یکبار تصمیم گرفته بودم دماغم را عمل کنم اما متوجه شدم بینی ام حجیم است و هزینه آن خیلی بالا می رود که در نتیجه صرف نظر کردم

بینی بزرگ مهران رجبی
بینی بزرگ مهران رجبی

اهل ورزش نیستم

اصلا اهل ورزش نیستم که بیشتر بخاطر نداشتن فرصت این کار می باشد اما یک دوره ای اسکی روی آب و قایقرانی انجام می دادم

مهران رجبی و علی دایی
مهران رجبی و علی دایی

آشپزی مهران رجبی

در آشپزی زیاد استعداد ندارم فقط لوبیا پلو بلدم با املت، اهل رستوران گردی هم نیستم اما خوردن غذاهای آلو اسفناج، کلم پلو و فسنجان را خیلی دوست دارم

مسافرت تا کتاب

بسیاز زیاد اهل مسافرت هستم و خواندن کتاب اشعار فارسی و شعر نو با گرایش مذهبی را دوست دارم، فرصت چندانی هم نمی کنم به تئاتر یا سینما بروم

مهران رجبی اهل موسیقی

با موسیقی ایرانی لذت می برم و هنوز هم CD های برنامه گلهای رادیو ایران و گل های رنگارنگ را دارم و صداهای خوانساری و مرحوم بنان را گوش می کنم

این نوع موسیقی با روحیه و سن و سالم همخوان تر است

دلم برای معلمی تنگ شده

راستش دلم برای دنیای معلمی تنگ شده است. فکر می‌کنم در آن دنیا مواخذه می‌ شوم که چرا معلمی را رها کردم. به یاد دارم وقتی سریال «سه در چهار» پخش می‌ شد در مقطع پیش‌دانشگاهی تدریس می‌کردم و به محض این‌که وارد حیاط مدرسه می‌ شدم، ۳۰۰ و ۴۰۰ دانش‌ آموز مرتب فریاد می‌ زدند آقا سیروس آقا سیروس!

داستان آشنایی سروش جمشیدی با مهران مدیری و محبوبیتش چه بود؟

به همین دلیل برایم سخت شده بود. البته آموزش و پرورش کرج به من التفات داشت و بازخریدم کردند، اما من همیشه از آموزش و پرورش گلایه دارم. باید معلم‌های این چنینی مثل من حفظ می‌شدند، چون حقوق آموزش و پرورش جذابیت مالی ندارد، اما حضورم می‌توانست در مقاطع مختلف کمک حال باشد.

بازیگر نباید خودش را بگیرد

اگر خودم را بگیرم، چون بازیگر هستم؛ به نظرم نشانه بی‌سوادی‌ام است. به قول مولوی، روستایی گاو در آخر ببست/ شیر گاوش خورد و بر جایش نشست/ روستایی شد در آخر سوی گاو/ گاو را می‌جست شب آن کنجکاو/ دست می‌مالید بر اعضای شیر/ پشت و پهلو گاه بالا گاه زیر/ گفت شیر از روشنی افزون شدی/ زهره‌اش بدریدی و دل خون شدی/ این چنین گستاخ زان می‌خاردم/ کو درین شب گاو می‌پنداردم بنابراین باید همیشه مراقب رفتار و کردارمان باشیم.

خودم را خیلی بازیگر می‌ دانم

من به غیر از بازیگری، کار دیگری بلد نیستم و خودم را خیلی بازیگر می‌دانم. به هر حال ۲۱ سال است که به صورت حرفه‌ای و مدام درگیر این حرفه هستم، حتی اگر بی‌ سواد هم بودم، با این سابقه کاری، دکترای این کار را گرفتم.

با توجه به تلفن‌هایی که برای کار به من می‌ شود، متوجه این مساله شدم. همین الان هم همزمان در دو سریال بازی می‌ کنم. اگر بازیگر خوبی نبودم با این همه پیشنهاد روبه‌رو نمی‌ شدم.

ممکن است از میان این افراد چند نفر رفیق من باشند، اما با بقیه که رفیق نیستم. درمجموع یکی از کارهای سخت کارگردان، انتخاب بازیگر است و باید باوسواس انتخاب کند. بنابراین این کار شوخی‌بردار نیست و دوستان هم به خاطر سابقه کاری خوبم پیشنهاد بازی می‌دهند، البته عذرخواهی می‌ کنم که خیلی رک حرف می‌ زنم.

ابتلا مهران رجبی به ویروس کرونا

او در شهریورماه سال ۱۳۹۹ به کرونا مبتلا شده بود و به همین دلیل چند روزی در بیمارستان امام حسین زنجان بستری گردیده و شایعاتی مبنی بر وخیم بودن حال عمومی وی به گوش می‌رسید. که نهایتاً پس از ۱۵ روز از بیمارستان در روز هفتم دی مرخص شد و در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع اشاره کرد که سلامتی را بازیافته و از بیمارستان ترخیص شد او تجربه آن پانزده روز را این سخن عنوان کرد که کرونا بی‌رحم و در حد مرگ است و باید آن را جدی گرفت.

ابتلا مهران رجبی به ویروس کرونا
ابتلا مهران رجبی به ویروس کرونا

آرزوی مهران رجبی

من همیشه آرزوی پرواز کردن داشتم، الان هم یک پاراگلایدر خریده ام و تحت آموزش هستم، امیدوارم به زودی بتوانم پرواز کنم و از این طریق به یکی از آرزوهای کودکی ام برسم.
قصد دارم خانه ای در یکی از روستاهای جاده چالوس شهرستان کرج بسازم و در اوقاتی که از کار فارغ می شوم از شلوغی های شهر فرار کنم و برای کسب آرامش به آنجا بروم. طبیعت را خیلی دوست دارم و دلم می خواهد از زیبایی های آن لذت ببرم. برای همین تصمیم به ساخت خانه در شمال گرفته ام.

هومن برق نورد ؛ از قهر و آشتی با تلویزیون تا علاقه شدید به همسرش

حضور مهران رجبی در جبهه

مهران رجبی میگوید من ۷ ماه در جبهه‌های جنگ حق برابر باطل حضور داشتم. در ابتدای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، در ستاد جنگ‌های نامنظم بودم و بعد از سازماندهی سپاه به عضویت بسیج درآمدم و در آن قالب به جبهه اعزام شدم.

در بخشی از عملیات‌ها حاضر بودم و اغلب زمان‌هایی که به منطقه می‌رفتم موقع عملیات بود.

جوانی مهران رجبی در جزیره مجنون در روزهای جنگ
جوانی مهران رجبی در جزیره مجنون در روزهای جنگ

شما در حال مطالعه بیوگرافی مهران رجبی در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مهران رجبی: با اینستاگرامی‌ها فیلم خوب نمی‌ شود

امروزه با وجود اینکه خیل عظیمی از بازیگران مستعد، متعهد و باتجربه جامعه هنری کشور بیکار هستند و از آن‌ها دیگر در هیچ نقشی استفاده نمی‌ شود، خبر‌هایی شنیده می‌ شود از انتخاب و دعوت از به اصطلاح شاخ‌ های اینستاگرام برای ایفای نقش به عنوان بازیگر! اما سوال اساسی این است که آیا این امر که به تازگی در سینما مد شده است، حال سینمای مبتذل امروز را از اینکه هست بدتر نمی‌کند؟

آیا فردی که در اینستاگرام دابسمش می‌سازد و ابتذال را رواج می‌دهد، می‌تواند بازیگر پر مغزی برای سینما و هنر متعالی این کشور باشد؟ تعداد زیاد فالوور می‌تواند ملاک خوبی برای بازیگر شدن باشد؟ این موضوع را بهانه‌ای قرار دادیم تا به سراغ مهران رجبی، بازیگر سینما و تلوزیون رفته و دیدگاه او را در خصوص انتخاب بازیگر از اینستاگرام جویا شویم. با هم می‌خوانیم.

سبک کاری مهران رجبی

بعضی تاکید می‌کنند سبک کاری دارم، درحالی که من نام این کار را سبک نمی‌ گذارم. عده‌ای هم می‌ گویند خودم را تکرار می‌ کنم. تکرار خوب اشکالی ندارد. به عنوان مثال، علی کریمی همیشه خوب بازی می‌ کند، به همین دلیل ایرادی به تکرار خوب بودن نیست. تکرار بدی، مشکل است و نه تکرار خوبی. این‌که بگوییم این بازیگر مثل همیشه خوب بازی می‌ کند. جمله بدی نیست.

داشتن شانس در بازیگری

در طول روز تعداد علاقه‌مندان به کار بازیگری خیلی زیاد است و از طریق اینستاگرام پیام می‌ دهند. من هم معرفی می‌ کنم، اما به هر حال تعداد خیلی است. اتفاقا یک روز سر ضبط مجموعه روزگار قریب به آقای عیاری گفتم اگر امکان دارد از میان ۶۰ نفری که معرفی کردم، حداقل یکی از آنها برای یکی از صحنه‌ های عبوری استفاده شود.

مینی سریال جذاب شوگان را از دست ندهید

همان موقع ایشان به دستیارش آقای سجادی گفت، پوشه افرادی را که فرم معرفی کرده‌ اند، بیاور. وقتی پوشه را دیدم با تعداد زیادی فرم روبه‌رو شدم که حتی درباره رنگ پوست و رنگ چشم متقاضیان در آنها ذکر شده بود.

به هر حال تعداد این افراد کم نیست، اما واقعاً چند نفر بازیگر یا فوتبالیست حرفه‌ ای می‌ شوند. من همیشه به جوانان می‌ گویم واقعاً باید خدا بخواهد و شانس هم بیاورید تا بازیگر شوید. برایتان مثال دیگری می‌ زنم، خیلی‌ ها بودند که ۳۰ برابر مهدوی‌کیا دویدند، اما چون شانس نیاوردند، هرگز نتوانستند به رده‌ های بالا راه پیدا کنند.

شغل دوم مهران رجبی

اگر بخواهم بازیگری را در کشورمان در یک خط تعریف کنم، باید بگویم اگر کسی از ما خوشش بیاید برای کار دعوت می‌ کند، در غیر این صورت دستمان به جایی بند نیست. بنابراین حرفه بازیگری به لحاظ درآمد لب مرز است. لذا شغل خوبی نیست.

به همین دلیل بازیگران همیشه در کنار این کار سعی می‌کنند درآمد دیگری هم داشته باشند. به عنوان مثال، بازیگر اگر بقالی هم بزند به خاطر دیدنش هم که شده به سراغش می‌ آیند.

همچنین بازیگران خیلی علاقه‌ مند به راه انداختن فست‌فود هستند، چون هم کلاس دارد و هم این‌ که اگر زلزله هم بیاید، مردم دوست دارند برای غذا خوردن به رستوران بروند. البته من فست‌ فود ندارم، اما ملکی در کرج دارم که شراکتی کار می‌ کنیم و تولیدی لحاف، روتختی و… داریم.

البته دوستم رستورانی در کرج دارد که من خیلی به او سر می‌ زنم. به همین دلیل بیشتر مردم به اشتباه فکر می‌ کنند آنجا برای من است، اما به خاطر دوستم، حسن می‌ روم. (با خنده) اتفاقا حسن ده میلیون هم از من پول قرض گرفته که امیدوارم با خواندن این مصاحبه، پول ما را پس بدهد.

خنده مردم

آدمی که بانمک است، حتی اگر مردم در مجلس ختم او را ببینند، ناخودآگاه با دیدنش شاد می‌ شوند. به هر حال وقتی کارگردان از بازیگرانی مثل مهران غفوریان، مهران رجبی، علی مشهدی و… دعوت می‌ کند، توقع دارد فیلمنامه را مال خودمان کنیم. دخترم گفت وقتی برای دیدن فیلم «ثبت با سند برابر است» به سینما رفته بود، همه مردم با دیدن من روی پرده می‌ خندیدند.

خاطره کودکی مهران رجبی

یک‌بار در روستا زندگی می‌کردیم با پسر همسایه برای درس خواندن به کرج می‌رفتیم. یک روز آقای همسایه ۵۰ تومان با یک قفل به من داد و گفت این قفل را درست کن. در واقع پول را به من سپرد نه به پسرش. نمی‌دانم چرا من را عاقل‌تر از پسر خودش می‌دید. آن روز ۵۰ تومانی من گم شد. بعدها متوجه شدم پسر همسایه پول را از جیب من زد به این خاطر که از پدرش به خاطر اعتماد کردن به من دلخور شده بود و با خودش فکر کرده بود اگر پول را کش برود به پدرش ثابت می‌شود که نباید به غریبه‌ها اعتماد کند.

معرفی فیلم بی‌مصرف‌ها ۴ (Expend4bles)

شما در حال مطالعه بیوگرافی مهران رجبی در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

شروع فعالیت هنری مهران رجبی

در بیوگرافی مهران رجبی میخوانیم: بعد از دانشگاه جذب آموزش و پرورش شد و بعنوان معلم در مدارس کرج تدریس می کرد تا اینکه سال 1375 توسط دوست خود رضا میرکریمی برای بازیگری کشف شد

مهران رجبی و رضا میرکریمی
مهران رجبی و رضا میرکریمی
جوانی مهران رجبی و رضا میرکریمی
جوانی مهران رجبی و رضا میرکریمی

به این ترتیب در سال 1376 وقتی 36 ساله بود اولین بار با سریال «بچه های مدرسه همت» جلوی دوربین رفت که بسیار هم دیده شد

بچه های مدرسهٔ همت نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی رضا میرکریمی است که در سال 1376-1375 تولید و از شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید. این مجموعه تلویزیونی درباره تعدادی دانش آموز است که در مدرسه راهنمایی همت به طور شبانه روزی تحصیل و زندگی می کنند هر بار با ماجرایی تازه روبرو می شوند.

مهران رجبی در سریال بچه های مدرسه همت
مهران رجبی در سریال بچه های مدرسه همت
مهران رجبی در سریال بچه های مدرسه همت
مهران رجبی در سریال بچه های مدرسه همت

در بیوگرافی مهران رجبی آمده است:اولین کار سینمایی او در سال 1378 با فیلم سینمایی « کودک و سرباز» بود که برای بازی در آن کاندیدای دریافت دیپلم افتخار از جشنواره فیلم فجر شد

مهران رجبی در فیلم کودک و سرباز
مهران رجبی در فیلم کودک و سرباز

با فیلم بعدی میر کریمی (زیر نور ماه) که رجبی در آن ایفاگر نقش یک روحانی رئیس حوزه بود مورد توجه همگان و به‌خصوص منتقدان قرار گرفت و پیشنهاد بازی در خانه‌ای روی آب و از کنار هم می‌گذریم به وی شد.

مهران رجبی در فیلم زیر نور ماه
مهران رجبی در فیلم زیر نور ماه

مهم‌ترین ویژگی بازی مهران رجبی این است که وی نسبت به دیگر بازیگران سینما و تلویزیون ایران بسیار راحت و اصطلاحاً رئال و واقعی نقشش را بازی می‌کند.در بیوگرافی مهران رجبی یکی از مهم‌ترین نقش‌های رئال او در فیلم بیدار شو آرزو (۱۳۸۳) به کارگردانی کیانوش عیاری است.

مهران رجبی در فیلم بیدار شو آرزو
مهران رجبی در فیلم بیدار شو آرزو

شهرت مهران رجبی

در بیوگرافی مهران رجبی یکی از بهترین کارهای او حضور در سریال «روزگار قریب» در سال 1386 بود که نقش میرزا علی اصغر پدر دکتر قریب را ایفا می کرد

روزگار قریب نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی کیانوش عیاری است که از پاییز 1386 به مدت یک سال از شبکه سه سیما به نماش در آمد. این سریال الهام گرفته از زندگی دکتر محمد قریب، بنیان گذار تخصص پزشکی اطفال در ایران است.

معرفی ویدا جوان و ماجرای جالب خاستگاری او از همسرش
مهران رجبی در سریال روزگار قریب
مهران رجبی در سریال روزگار قریب

در بیوگرافی مهران رجبی از طنز آور ترین نقش های ایشان به فیلم سینمایی اند خلاف که نقش یک خانوم را بر عهده داشت میتوان اشاره کرد.

داستان اند خلاف درباره پنج خلافکار است که باندی را تشکیل می دهند تا یک شجره نامه مومیایی را جعل کرده و به فروش برسانند.

مهران رجبی در فیلم اند خلاف در نقش یک زن
مهران رجبی در فیلم اند خلاف در نقش یک زن

سریال راه‌بی پایان به‌کارگردانی همایون اسعدیان یکی دیگر از سریال های مهران رجبی است که‌در آن ایفاگر نقش میکائیل مستخدم خانه‌بهزاد توتونچی با بازی آتیلا پسیانی بود.

در بیوگرافی مهران رجبی آمده است:وی به‌خوبی توانست از عهده‌ایفای این نقش هم برآید و در کنار بازیگرانی چون آتیلا پسیانی ، فرهاد اصلانی ، هومن سیدی ، آزاده‌صمدی ، مهرداد ضیایی و … به‌ایفای نقش بپردازد.

مهران رجبی بازیگر سریال راه‌بی پایان
مهران رجبی بازیگر سریال راه‌بی پایان

مهران رجبی در سریال هایی چون قرارگاه‌مسکونی ، دریا در غربت و یک مشت پر عقاب ایفای نقش کرده است و بعد از آن بازیگر سریال سه‌در چهار به‌کارگردانی مجید صالحی شد و با این سریال از خردادماه‌87 روی آنتن شبکه‌یک سیما رفت.

بازی مهران رجبی در نقش سیروس املشی در سریال سه‌در چهار مورد توجه‌بسیاری از مخاطبان این سریال قرار گرفت و حسابی به‌دل مخاطب نشست.

سه‌در چهار داستانی از دو باجناق به‌نام های سیروس و رحمان است که‌تصمیم میگیرند برای به‌دست آوردن درآمد خوب یک شرکت خدماتی راه‌اندازی کنند و همین کار و زندگی در کنار هم در یک خانه‌ماجراهای این سریال را رقم میزند.

مهران رجبی بازیگر سریال سه‌در چهار
مهران رجبی بازیگر سریال سه‌در چهار

مهران رجبی در سریال گذر از رنج ها به‌کارگردانی فریدون حسن پور ایفاگر نقش عمو غفور است که‌به‌اعتقاد خودش یکی از نقش های دوست داشتنی در طول سالهای فعالیت در تلویزیون است.

مهران رجبی در سریال گذر از رنج ها
مهران رجبی در سریال گذر از رنج ها

یکی دیگر از بازی های مهران رجبی در تلویزیون مربوط به‌بازی او در سریال معراجی ها ساخته‌مسعود ده‌نمکی و نقش قربانعلی است که‌شهریورماه‌سال 93 از شبکه‌یک سیما پخش شد.

برزو ارجمند و مهران رجبی در سریال معراجی ها
برزو ارجمند و مهران رجبی در سریال معراجی ها

دردسرهای عظیم به‌کارگردانی برزو نیک نژاد یکی دیگر از سریال های مهران رجبی است که‌فصل اول آن سال 93 و فصل دوم آن سال 94 روی آنتن شبکه‌سه‌سیما رفت.

بازی در نقش آقای میرزاده‌در سریال دردسرهای عظیم از مهران رجبی چهره‌محبوب تری نزد مردم ساخت و در کنار بازیگرانی چون مهدی هاشمی ، جواد عزتی ، الناز حبیبی ، مریم سعادت، صفا آقاجانی ، شهین تسلیمی و …. دو فصل موفق از این سریال را روی آنتن برد.

جواد عزتی و مهران رجبی در سریال دردسرهای عظیم
جواد عزتی و مهران رجبی در سریال دردسرهای عظیم

سریال لیسانسه‌ها به‌کارگردانی سروش صحت یکی دیگر از سریال های مهران رجبی است که‌به‌زودی سومین فصل این سریال هم روی آنتن خواهد رفت.

مهران رجبی در سریال لیسانسه‌ها پاکبان بوستانی است که‌شخصیت های اصلی این سریال هراز چندگاهی به‌آنجا سر میزنند و از مشکلاتشان به‌استخری که‌در این بوستان است پناه‌میبرند.

علت مهاجرت شبنم قلی خانی به استرالیا و کم کاری اش چه بود؟
امیرحسین رستمی و مهران رجبی در سریال لیسانسه‌ها
امیرحسین رستمی و مهران رجبی در سریال لیسانسه‌ها

گفتگوی خواندنی با مهران رجبی

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی مهران رجبی می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه با ایشان را بخوانید.

اهل رستوران گردی و کافه گردی هستید؟

زیاد حوصله رستوران را ندارم، چون همه داخل آن جمع اند و باید با تک تک مردم سلام علیک کنم، به خاطر همین زیاد اهل رستوران نیستم.

چقدر اهل سفرکردن هستید؟

بسیار زیاد اهل مسافرت کردن هستم. مدتی است طوری شده که سفر کردنم جنبه کاری دارد تا تفریحی. اما فرصتی که ایجاد شود برای تفریح هم سفر می کنم.

میانه تان با غذاهای فست فود چگونه است؟

می بینم حالم بد می شود، حتی بوی غذاهای فست فودی اذیتم می کند.

اهل بازی و سرگرمی هستید؟

خیلی دوست دارم سر به سر بچه های کوچک بگذارم و سرگرم شان کنم. یک هلیکوپتر کنترلی هم برای پسرم خریدم که بیشتر خودم با آن بازی می کنم.

بعد از چندسال زندگی مشترک هنوز هم عاشق همسرتان هستید؟

خیلی زیاد؛ به نظرم عشق و علاقه در زندگی از آدم بودن نشات می گیرد؛ اینکه آدم فهمیده باشد، از هر چیزی که فراهم است لذت ببرد و به تفاوت ها هم احترم بگذارد، وقتی اینها باشد عشق هم همیشه هست.

شما در خانه و جمع خانواده خودتان جدی هستید یا شوخ طبع؟

خیلی جدی هستم. اتفاق بسیار آدم حساب شده ای هستم. دلیلی ندارد الکی هرهر بخندیم.

بچه هایتان چقدر شما را جدی می گیرند و از شما حساب می برند؟

در حد کفایت این اتفاق می افتد و به اندازه پدر و فرزند از من حرف شنوی دارند. البته بچه ها به طور کلی قرار نیست حساب ویژه ای ببرند ولی در حد کفایت هم خوب است.

تاحالا با کسی دعوایتان شده؟

نه، واقعا دعوا به آن مفهوم را یادم نمی آید. دعوا خودش هم حوصله می خواهد هم زور که من ندارم. بعد هم اصلا برای چه باید دعوا کرد. درگیری های لفظی و بگو و مگوها هم که دعوا به حساب نمی آیند و اگر نباشند که اصلا فایده ندارد. (باخنده)

از چه چیز لجتان می گیرد؟

از مگس! وقتی یک جا خوابیدم مگس دور و برم می آید خیلی حرصم می گیرد و لجم در می آید.

لیست آثار هنری مهران رجبی

در ادامه بیوگرافی مهران رجبی بازیگر خوش نشین ها باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی مهران رجبی

  • بازیگوش‌ها (۱۴۰۰)
  • هزار سال با تو (۱۳۹۸)
  • بوی عطر مردانه (۱۳۹۸)
  • مأموریت غیرممکن (فیلم ۱۳۹۷)
  • تیغ و ترمه (۱۳۹۷)
  • زنده باد خودم (۱۳۹۷)
  • تهران لندن (۱۳۹۷)
  • مهریه (۱۳۹۷)
  • جانان (۱۳۹۷)
  • ما خیلی باحالیم (۱۳۹۶)
  • کاتیوشا (فیلم) (۱۳۹۶)
  • نازلی (۱۳۹۵)
  • انزوا (۱۳۹۵)
  • ناردون (۱۳۹۵)
  • هفت معکوس (۱۳۹۴)
  • رسوایی ۲ (۱۳۹۴)
  • ثبت با سند برابر است (۱۳۹۴)
  • شیپورچی (۱۳۹۳)
  • پارادایس (۱۳۹۳)
  • شرم گفتن (۱۳۹۳)
  • بلوف ۲۰۱۴ (۱۳۹۳)
  • گاو زخمی (۱۳۹۳)
  • تابو(۱۳۹۳)
  • پاشنه بلند (۱۳۹۲)
  • مبارزان کوچک (۱۳۹۲)
  • پاشنه بلند (۱۳۹۲)
  • کلاه تو کلاه (۱۳۹۲)
  • عروس و ملوس (۱۳۹۲)
  • انارهای نارس (۱۳۹۲)
  • شهر در امن و امان است (۱۳۹۲)
  • کالسکه(۱۳۹۲)
  • شاه دزد (۱۳۹۱)
  • جابه‌جا (۱۳۹۱)
  • گهواره ای برای مادر (۱۳۹۱)
  • آقای الف (۱۳۹۱)
  • اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند (۱۳۹۱)
  • ساده دل (۱۳۹۰)
  • دوازده صندلی (۱۳۹۰)
  • مردها دروغ نمی‌گویند (۱۳۹۰)
  • هفت خط(۱۳۹۰)
  • ساعت شلوغی (۱۳۹۰)
  • خنده در باران(۱۳۹۰)
  • زندگی رؤیایی (۱۳۹۰)
  • در امتداد شهر (۱۳۸۹)
  • اخراجی‌ها ۳ (۱۳۸۹)
  • دموکراسی تو روز روشن (۱۳۸۹)
  • شرط ازدواج (۱۳۸۹)
  • ما همه گناهکاریم (۱۳۸۹)
  • دامادی به نام صفر (۱۳۸۹)
  • ورود زنده‌ها ممنوع (۱۳۸۹)
  • دختر شاه پریون (۱۳۸۹)
  • دیگری (۱۳۸۹)
  • خانه پدری (۱۳۸۹)
  • ازدواج در وقت اضافه (۱۳۸۸)
  • آخرین مجرد (۱۳۸۸)
  • شیر عسل (۱۳۸۸)
  • حلقه‌های ازدواج (۱۳۸۸)
  • بعد از ظهر سگی سگی (۱۳۸۸)
  • تابستان عزیز (۱۳۸۸)
  • سراسیمه (۱۳۸۸)
  • فراری (۱۳۸۸)
  • پرواز مرغابی‌ها (۱۳۸۸)
  • طلاق به سبک ایرانی (۱۳۸۸)
  • شیر و عسل (۱۳۸۸)
  • چارچنگولی (۱۳۸۷)
  • کلانتری غیرانتفاعی (۱۳۸۷)
  • اخراجی‌ها ۲ (۱۳۸۷)
  • همیشه پای یک زن در میان است (۱۳۸۶)
  • کلاهی برای باران (۱۳۸۵)
  • به آهستگی (۱۳۸۴)
  • پیشنهاد پنجاه میلیون تومانی (۱۳۸۴)
  • شاخه گلی برای عروس (۱۳۸۳)
  • بیدار شو آرزو (۱۳۸۳)
  • مارمولک (۱۳۸۲)
  • صورتی (۱۳۸۱)
  • روز کارنامه (۱۳۸۱)
  • خانه‌ای روی آب (۱۳۸۰)
  • ایستگاه متروک (۱۳۸۰)
  • از کنار هم می‌گذریم (۱۳۷۹)
  • زیر نور ماه (۱۳۷۹)
  • کودک و سرباز (۱۳۷۸)
معرفی سریال انقلاب دوم ؛ جدیدترین سریال شبکه یک
مهران رجبی در فیلم از کنار هم میگذریم
مهران رجبی در فیلم از کنار هم میگذریم
مهران رجبی در فیلم آقای الف
مهران رجبی در فیلم آقای الف
مهران رجبی در فیلم ایستگاه متروک
مهران رجبی در فیلم ایستگاه متروک
مهران رجبی در فیلم به آهستگی
مهران رجبی در فیلم به آهستگی
مهران رجبی در فیلم پیشنهاد 51 میلیونی
مهران رجبی در فیلم پیشنهاد 51 میلیونی
مهران رجبی در فیلم تهران ساعت 7 صبح
مهران رجبی در فیلم تهران ساعت 7 صبح
مهران رجبی در فیلم جا به جا
مهران رجبی در فیلم جا به جا
مهران رجبی در فیلم مارمولک
مهران رجبی در فیلم مارمولک

 

آثار تلویزیونی مهران رجبی

  • ۱۳۷۵ بچه‌های مدرسه همت (سیدرضا میرکریمی)
  • ۱۳۸۰ دوران سرکشی (کمال تبریزی)
  • ۱۳۸۱ روزهای بیاد ماندنی (همایون شهنواز)، (تورج منصوری)
  • ۱۳۸۲ مزرعه آفتابگردان (فریدون حسن پور)
  • ۱۳۸۳ ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها (حجت قاسم‌زاده اصل)
  • ۱۳۸۵ زیرزمین (علیرضا افخمی)
  • ۱۳۸۵ صاحبدلان (محمدحسین لطیفی)
  • ۱۳۸۵ قرارگاه مسکونی (سید جواد رضویان)
  • ۱۳۸۵ راه بی‌پایان (همایون اسعدیان)
  • ۱۳۸۶ یک وجب خاک(علی عبدالعلی زاده)
  • ۱۳۸۶ روزگار قریب (کیانوش عیاری)
  • ۱۳۸۶ دریا در غربت (سید رحیم حسینی)
  • ۱۳۸۶ یک مشت پر عقاب (اصغر هاشمی)
  • ۱۳۸۶ سه در چهار (مجید صالحی)
  • ۱۳۸۷ مثل هیچ‌کس (عبدالحسن برزیده)
  • ۱۳۸۷ عملیات ۱۲۵ (بهروز افخمی)
  • ۱۳۸۷ غیرمحرمانه (مسعود رسام)
  • ۱۳۸۷ دیدار (سیدجواد هاشمی)
  • ۱۳۸۸ عبور از پاییز (مسعود شاه محمدی)
  • ۱۳۸۸ محله تهرونی‌ها (سهیل موفق)
  • ۱۳۸۸ لطفاً دور نزنیم (مهدی مظلومی)
  • ۱۳۸۸ چاردیواری (سیروس مقدم)
  • ۱۳۸۹ آسمان همیشه ابری نیست (سعید عالم‌زاده)
  • ۱۳۸۹ خوش‌نشین‌ها (سعید آقاخانی)
  • ۱۳۸۹ خنده بازار سری اول (شهاب عباسی)
  • ۱۳۸۹ قهوه‌خانه بهشت (محمد تقی انصاری)
  • ۱۳۸۹ از یاد رفته (فریدون حسن‌پور)
  • ۱۳۹۰ سایه روشن (آرش معیریان)
  • ۱۳۹۰ سی امین روز (جواد افشار)
  • ۱۳۹۰ فراموشی (سعید سلطانی)
  • ۱۳۹۱ شوق پرواز (یدالله صمدی)
  • ۱۳۹۱ دزد و پلیس (سعید آقاخانی)
  • ۱۳۹۱ خانه‌ای روی تپه (داریوش یاری)
  • ۱۳۹۱ هفت سین (یدالله صمدی)
  • ۱۳۹۲ بالهای خیس (عباس رنجبر)
  • ۱۳۹۲ خانه ای روی تپه (داریوش یاری)
  • ۱۳۹۲ روزهای بد، به‌در (سعید آقاخانی)
  • ۱۳۹۳ گذر از رنج‌ها (فریدون حسن پور)
  • ۱۳۹۳ معراجی‌ها (مسعود ده نمکی)
  • ۱۳۹۳ بین خودمون بمونه (علی عطشانی)
  • ۱۳۹۳ دردسرهای عظیم (برزو نیک‌نژاد)
  • ۱۳۹۳ پرده‌نشین (بهروز شعیبی)
  • ۱۳۹۴ دردسرهای عظیم ۲ (برزو نیک نژاد)
  • ۱۳۹۴ غیرعلنی (مهرداد خوشبخت)
  • ۱۳۹۵–۱۳۹۶ لیسانسه‌ها (سروش صحت)
  • ۱۳۹۵ سرزمین کهن (کمال تبریزی)
  • ۱۳۹۶ افسانه هزارپایان (شهاب عباسی)
  • ۱۳۹۷ کوبار (فریدون حسن پور)
  • ۱۳۹۷ ۸۷ متر (کیانوش عیاری)
  • ۱۳۹۸ زوج یا فرد (علیرضا نجف زاده)
  • ۱۳۹۸ گیله وا (اردلان عاشوری)
  • ۱۳۹۸ سرگذشت (سید جمال سید حاتمی)
  • ۱۳۹۸ جلال (حسن نجفی)
  • ۱۳۹۸ زندگی شگفت‌انگیز است (مجتبی چراغعلی)
  • ۱۳۹۹ پدر پسری (محمدرضا حاجی غلامی)
  • ۱۳۹۹ آخر خط (علیرضا مسعودی)
  • ۱۳۹۹ بیگانه ای با من است (فصل اول) (احمد امینی)
  • ۱۴۰۰ روزهای آبی (محمدرضا حاجی غلامی) (شبکه ۵)
  • ۱۴۰۰ بوتیمار (علیرضا نجف زاده)
  • ۱۴۰۰ صبح آخرین روز (حسین تبریزی)
  • ۱۴۰۰ دست انداز (شهاب عباسی)
  • ۱۴۰۰ وضعیت زرد (مجید رستگار)
  • ۱۴۰۰ در کنار پروانه‌ها (داریوش یاری)
  • ۱۴۰۰ هم‌سایه (محمدحسین غضنفری)
  • ۱۴۰۰ رعد و برق (بهروز افخمی)
  • ۱۴۰۰ پلاک ۱۳ (آرش معیریان و شهاب عباسی)
فیلم شوماه با هنرنمایی فاطمه معتمدآریا آماده نمایش شد

تله فیلم های مهران رجبی

  • آخرین مجرد (۱۳۸۹)
  • بهشت موازی (۱۳۹۱)
  • کلاه تو کلاه (۱۳۹۲)
  • پاییز (۱۳۹۷)
  • آپارتمان آقای هنرپیشه (۱۳۹۴)

مهران رجبی در شبکه نمایش خانگی

  • ۱۴۰۱ شب‌های مافیا (سعید ابوطالب)
  • ۱۴۰۰ جوکر (احسان علیخانی)
  • ۱۴۰۰ سریال اسپینجر (علیرضا کریم‌زاده)
  • ۱۴۰۰ سریال ساخت ایران ۳ (بهمن گودرزی)
  • ۱۳۹۹ سریال موچین (حسین تبریزی)
  • ۱۳۹۶ سریال گلشیفته (بهروز شعیبی)
  • ۱۳۹۴ شام ایرانی (سروش صحت)

صفحه اینستاگرام مهران رجبی

مهران رجبی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 183 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی مهران رجبی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی مهران رجبی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی مهران رجبی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام مهران رجبی @mehranrajabi.official میباشد و 243 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام مهران رجبی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا