اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ناگفته‌های نگار فروزنده از یک شایعه در فضای مجازی!

در این بخش بیوگرافی نگار فروزنده بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی نگار فروزنده از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال من یک مستاجرم به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی نگار فروزنده آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

نگار فروزنده چند سال سن دارد؟

نگار فروزنده زاده 3 تیر 1357 است و 43 سال سن دارد.

نگار فروزنده مجرد است یا متاهل؟

نگار فروزنده در حال حاضر متاهل است.

تحصیلات نگار فروزنده چقدر است؟

نگار فروزنده تحصیل کرده مقطع دیپلم انسانی است.

نگار فروزنده فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

نگار فروزنده از سال 1373 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی نگار فروزنده

نام اصلینگار فروزنده
تاریخ تولد3 تیر 1357
محل تولدشمیران تهران
تحصیلاتدیپلم انسانی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۷۳ تا کنون
وضعیت تاهلمجرد

بیوگرافی نگار فروزنده

بیوگرافی نگار فروزنده

در بیوگرافی نگار فروزنده آمده است: وی متولد 3 تیر 1357 در شمیران تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

کودکی نگار فروزنده

در بیوگرافی نگار فروزنده لازم به ذکر است: او تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته انسانی می باشد که اولین بار در 14 سالگی جلوی دوربین رفت حالا در آشپزی تبحر دارد و برای دل خود عکاسی می کند

از دبستان تا دبیرستان

من دبستان را در مدرسه شفاعت خیابان دولت ، مقطع راهنمایی را در مدرسه نرگس خیابان فرمانیه و دبیرستان را در مدرسه نهضت اسلامی خیابان جعفری گذراندم

دوران دبستان را خیلی دوست داشتم اما در راهنمایی و دبیرستان سختگیری های شدیدی می شد و مجبور بودیم مانتو های خاکسری ، مشکی و سرمه ای به تن کنیم

دلواپسی های سمیرا حسن پور برای ورزش زنان
عکس کودکی نگار فروزنده
عکس کودکی نگار فروزنده
عکس کودکی نگار فروزنده
عکس کودکی نگار فروزنده

بیوگرافی خانواده نگار فروزنده

در بیوگرافی نگار فروزنده (Negar Forozandeh)درباره ی خانواده اش آمده است: او در شهر شمیرانات تهران به دنیا آمد و دو برادر بنام های کیوان و احسان دارد ، پدرش شغل آزاد و مادرش خانه دار است

نگار فروزنده و برادرش
نگار فروزنده و برادرش

برادر مشاورم

یکی از بهترین دوستان و مشاوران من برادرم احسان است که ده سال از من بزرگتر است و همیشه بیشتر از یک برادر نقش مشاور و دوست دلسوز را ایفا می کند

از هر دو برادرم ممنونم که همیشه هوای خواهر کوچکشان را داشته اند و هیچ گاه تنهایم نگذاشته اند

نگار فروزنده و برادرش به همراه زهرا داوودنژاد
نگار فروزنده و برادرش به همراه زهرا داوودنژاد

ازدواج و وضعیت تاهل نگار فروزنده

بیشترین جستجوها در بیوگرافی نگار فروزنده درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

در خیلی خبرگزاری ها عنوان شده است همسر من فربد زمهریری است که حقیقت ندارد من تا به امروز ازدواج نکرده ام و مجرد هستم

من عشق را اولین عامل موفقیت هر ازدواجی می دانم ، زن و شوهری که عاشقانه یکدیگر را دوست دارند در تمام شرایط زندگی کنار هم می مانند

خيلي دوست دارم بچه‌ بيارم يعنی بچه‌ ای را به فرزندی قبول و بزرگ كنم ، دوست دارم اين اتفاق قبل از ازدواجم بيافتد

علایق و حقایقی درباره نگار فروزنده

علاقه به سفر

سفر کردن را خیلی دوست دارم و دوست دارم از هر فرصتی برای سفر داخلی یا خارجی استفاده کنم ، سفر کمک می کند با فرهنگ و طبیعت متفاوت آشنا شوم

آشپزی

خیلی آشپزی را دوست دارم اما کاری نیست که روزمره انجام دهم ، خیلی دلی آشپزی می کنم و اگر بخواهم این کار را بکنم با عشق انجام می دهم

عادت دارم هر جا که می روم و غذایی را می خورم که از آن خیلی خوشم می آید ، از دستورات آشپز آن نت برداری می کنم تا بتوانم خودم هم خوشمزه در بیاورم

معرفی فیلم 52هرتز ؛ صدایی که در جشنواره فیلم فجر شنیده نشد!

غذای مورد علاقه

با کدو بادمجان میانه چندانی ندارم اما تمامی غذاهای دیگر را دوست دارم ، غذای ایده آلم ماهی است چون مادر اهل جنوب است و بیشتر ماهی جنوب می خوریم

مادرم اها خوزستان ، پدرم طالقان و خودم شمیرانی هستم که هر سه پسوند را حفظ کرده ایم

عمل بینی

در بیوگرافی نگار فروزنده شایعات زیادی توسط سایت های زرد برای این بازیگر در مورد جراحی پلاستیک و تزریق ژل درست شد. او در مصاحبه ای اعلام کرد به جز عمل جراحی بینی که آن هم دلیلش سانحه ای بود که در یک فیلم برایش اتفاق افتاده بود هیچ عمل زیبایی دیگری نداشته است.

نگار فروزنده در سریال راه سوم سر صحنه فیلمبرداری دچار سانحه شد و بینی اش شکست که مجبور شد ان را عمل کند. جالب است بدانید پس از اینکه بینی اش را عمل کرد از طریق یکی مجلات دلیل این عمل را به همراه عکس جدیدش منتشر کرد.

میگوید اگر جراحی زیبایی موجب کم کاری می‌ شد نیمی از بازیگران بیکار بودند، دغدغه من همیشه رشد شخصیتم بوده است چه به لحاظ فردی و چه به لحاظ اجتماعی، من بیشتر از ظاهر به روحم فکر می کنم و آن را پرورش می دهم.زمانی که شایعات زیادی برای او درست شد اطرافیانش توصیه کرده بودند که اگر به این شایعات عکس العمل نشان دهی وضع بدتر خواهد شد ولی خودش در جایی گفته است بهتر بود همان زمان جلوی این شایعات را می گرفتم .

جراحی زیبایی نگار فروزنده

ورزش پیلاتس

ورزش خاصی را دنبال نمی کنم ولی معتقدم ورش یکی از کارهای ضروری زندگی است و الان هم بیشتر مشغول پیلاتس هستم

سحر قریشی چه عمل های زیبایی انجام داده است؟

از رنگ تا موسیقی

تمام رنگ ها را دوست دارم و معتقدم هر رنگی در جایگاه خود مناسب است ، موسیقی هم مانند رنگ است گاهی سنتی ، گاهی پاپ ، گاهی کلاسیک و …

دلزدگی از فوتبال

مثل سابق علاقه ای به فوتبال ندارم و بازی های استقلال را پیگیری نمی کنم الان طرفدار تیمی هستم که بهتر بازی کند ، نمی دانم دلیل اصلی دلزدگی ام چیست

علت کم کاری

نگار فروزنده با اینکه به خوبی در حال پیشرفت در عرصه سینما و تلوزیون بود اما به خاطر وسواس انتخاب نقش کمی از این عرصه جا ماند.

در بیوگرافی نگار فروزنده به گفته وی : با اینکه علاقه زیادی به حرفه بازیگری دارم و هیچ حرفه ای را با این شور و اشتیاق دنبال نمی کنم اما احساس می کنم نتوانستم در این چند سال اخیر به خوبی به نظر برسم و این اصلا برایم خوشایند نیست.

فروزنده دلایل دوری اش از سینما را به این شکل عنوان کرد : “فیلم نامه هایی که خوانده ام انسجام مناسب را ندارند و همچنین شخصیت پردازی ها به خوبی انجام نمی شود و من نتوانسته ام نقشی که برایم راضی کننده باشد پیدا کنم”

از طرفی وی عنوان کرد که وضع مالی بد سینما نیز یکی دیگر از دلایلی است که نسبت به گذشته کمتر در عرصه بازیگری حضور داشته است.

علاوه بر این موارد وی افزود پس از فوت پدرم کم کار شدم.

وی معتقد است اگر چهار اثر مورد قبول در کارنامه خود داشته باشد ، از میان کارگردان ها و مردم فراموش نخواهد شد و در صورتی که فراموش شده باشد به این معنی است که مسیر خود را به خوبی طی نکرده است.

ناگفته های زندگی شخصی مهتاب کرامتی از بازیگری تا یونیسف

نگار فروزنده

شروع فعالیت هنری نگار فروزنده

در بیوگرافی نگار فروزنده آمده است :وی در سال 1371 وقتی 14 ساله بود در تست سریال «چه باید کرد» که در مدرسشان گرفته می شد قبول شد و برای اولین بار جلوی دوربین رفت.

سپس از 16 سالگی به کلاس های استاد سمندریان رفت و در کنار کار تئاتر مطالعات زیادی هم در این رشته داشت

شهرت نگار فروزنده

نگار فروزنده از کجا شروع کرد؟ او جزو بازیگرانی است که به محض ورود آزمون و خطا داشته؛ بازیگر چند فیلم و سریال شده که ماموریت شان فراهم آوردن زمینه رشد نگار فروزنده بوده است.

سال ۷۷ و ۷۸ داریوش مهرجویی از نگار فروزنده برای بازی در فیلم های «میکس» و «دختردایی گمشده» دعوت می کند. او هم توانایی اش را به رخ می کشد و در میان مردم شناخته میشود.

گریم نگار فروزنده در فیلم دختردایی گمشده
گریم نگار فروزنده در فیلم دختردایی گمشده

بعد از یک فیلم ضعیف («دعوت به شام» ساخته داود موثقی) از سوی سامان مقدم برای «کافه ستاره» دعوت می شود. نقش فروزنده در این فیلم کوتاه اما تحسین شده است.

در بیوگرافی نگار فروزنده میخوانیم : او علاوه بر شهرتی که در فیلم کافه ستاره اثر سامان مقدم به دست آورد ، توانست مسعود کیمیایی ، ابراهیم حاتمی کیا و دیگر اسامی را در کارنامه هنری خود ثبت کند.

نگار فروزنده در فیلم کافه ستاره
نگار فروزنده در فیلم کافه ستاره

پس از این فیلم و در حالی که پیش بینی می شد فروزنده موقعیت خود را آرام آرام تثبیت کند، پسرفت می کند و به رغم داشتن چند فیلم خوب به جایگاه قبل باز نمی گردد. مشهورترین کارگردانی که در دهه اخیر با او همکاری داشته، مسعود کیمیایی است. فروزنده در فیلم «محاکمه در خیابان» نقش کوتاهی داشت.

همان سال بود که سریال “من یک مستاجرم” نیز از تلویزیون پخش شد و بر شهرتش افزوده شد.

معرفی فیلم آهو با هنرنمایی حامد کمیلی

نگار فروزنده در سال 1385 با بازی در فیلم پاپیتال مورد ستایش منتقدان قرار گرفت، بازی در این فیلم سینمایی و ایفای نقش اول از برجسته ترین اتفاقات هنری زندگی هنری فروزنده بود.

بازی در این فیلم سینمایی و ایفای نقش اول ، مهم ترین اتفاق هنری فروزنده بود.

نگار فروزنده در سریال دو پنجره

نگار فروزنده دو سال بعد از ورود به تلویزیون در سریال دو پنجره به کارگردانی پاشا شاهنده،مقابل دوربین رفت. این سریال 7 قسمتی در سال 1374 از شبکه سه پخش شد نگا فروزنده به همراه امین حیایی دختر و پسری استبودند که عاظق یکدیگر بوده و بعد از ازدواج درگیر مشکلات زندگی می شدند.

نگار فروزنده در سریال دو پنجره
نگار فروزنده در سریال دو پنجره

نگار فروزنده در فیلم اخراجیها

فیلم سینمایی اخراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال 1385 ساخته شد. نگار جواهریان در این فیلم نقش خواهر مجید سوزوکی و نامزد بایرام را ایفا می کرد.

او اخراجیهای2 و 3 نیز حضور داشت و  به همراه کامبیز دیرباز، اکبر عبدی، مینا جعفرزاده، نیوشا ضیغمی، امین حیایی، علی اوسیوند، شهره لرستانی ، سیدجواد هاشمی، منوچهر آذر و … نقش آفرینی می کرد.

نگار فروزنده در اخراجیها
نگار فروزنده در اخراجیها

نگار فروزنده در دایره زنگی

نگار فروزنده در فیلم دایره زنگی به کارگردانی پریسا بخت آور و نویسندگی اصغر فرهادی نقش منیر، یکی از ساکنین آپارتمان و همسر  مهران مدیری را ایفا می کرد. در  این آپارتمان که با ورود باران کوثری و صابر ابر برای نصب ماهواره اتفاقات مختلفی رخ می دهد و و زندگی شخصی آنها به تصویر کشیده می شود.

امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، بهاره رهنما، نیلوفر خوش خلق، امیر نوریامید روحانی، نیما شاهرخ شاهی، حمد بهداد، ملیکا شریفی نیا، اردشیر کاظمی و اکرم محمدی از بازیگران دایره زنگی در سال 1387 بودند.

شباهت باورنکردنی یکتا ناصر و سوفیا لورن
نگار فروزنده در دایره زنگی
نگار فروزنده در دایره زنگی

نگار فروزنده که در سه‌ کار اخراجی‌ ها و همچنین سریال «دارا و ندار» با مسعود ده‌ نمکی همکاری داشته است، در سریال «دادستان» جلوی دوربین رفته و وی در این مجموعه در نقش مریم هنرنمایی کرده است.

سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌ کنندگی محمد خزاعی محصول جدید مرکز سیما فیلم از امروز روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

برزو ارجمند و نگار فروزنده در سریال دادستان
برزو ارجمند و نگار فروزنده در سریال دادستان

فروزنده گفت: بعد از بازی در سریال «رقص روی شیشه» بسیار امیدوار و خوشحال بود که حضور و بازگشتی پررنگ خواهم داشت اما به دلیل مشکلات و حواشی فراوانی که برای این سریال پیش آمد ، کاملاً توی ذوقم خورد و دلسرد شدم.

نگار فروزنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر هیچ پیشنهادی را قبول نکردم زیرا این پیشنهادات آن چه من دوست دارم در آن ایفای نقش کنم نبودند. بعد از بازی در سریال رقص روی شیشه بسیار امیدوار و خوشحال بود که حضور و بازگشتی پررنگ خواهم داشت اما به دلیل مشکلات و حواشی فراوانی که برای این سریال پیش آمد ، کاملاً توی ذوقم خورد و دلسرد شدم.

وقتی رقص روی شیشه به من پیشنهاد شد احساس می‌ کردم که فرصت خوبی ایجاد شده تا در کنار بازیگرانی خوب و تیمی حرفه‌ ای کار کنم اما متاسفانه همه چیز بر عکس شد و از آن به بعد تصمیم گرفتم از قبل هم وسواس بیشتری به خرج دهم.

نگار فروزنده در نقش مینای سریال رقص روی شیشه
نگار فروزنده در نقش مینای سریال رقص روی شیشه

گفتگوی خواندنی با نگار فروزنده

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی نگار فروزنده مصاحبه ای که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

از چه سنی وارد حرفه بازیگری شدید؟
زمانی که 14 ساله بودم وارد دنیای بازیگری شدم و همیشه عاشقانه کارم را دوست داشتم و دارم. من زمان کمی را صرف این علاقه ام نکرده ام و همیشه همین حس دوست داشتن بوده که در کارها کمکم کرده است. وقتی تصمیمم برای ادامه این حرفه جدی شد در کلاس های مرحوم سمندریان شرکت کردم و مطالعه زیادی هم داشتم؛ در کنار اینکه با دوستانم دور هم جمع می شدیم و کار تئاتر انجام می دادیم.

همه چیز درباره سیما تیرانداز و مصاحبه ی خواندنی با او

پس چطور با وجود این همه اشتیاق، در این چند سال اخیر حضورتان در سینما و تلویزیون این قدر کم رنگ شده است؟
در این 20 سالی که کارم را شروع کرده ام اتفاق افتاده که در دوره هایی کم کار شده ام ولی این وضعیت موقتی بوده و پس از مدتی دوباره شرایط برای انجام کارهای خوب، برایم فراهم شده اما احساس می کنم رویه ای که دو، سه سال اخیر طی کرده ام با همیشه فرق دارد و اصلا خوشایند به نظر نمی رسد.

باتوجه به این وضعیت در این سال ها به داشتن حرفه دومی فکر نکرده اید؟
نه واقعا، چون همیشه این تصور را داشته ام که بازیگری حرفه اصلی من است و با وجود برد اندک مالی که دارد، تنها انتخابم است. مشکل اینجاست که همه فکر می کنند بازیگران درآمد های بالایی دارند ولی این اتفاق فقط برای عده معدودی از بازیگران می افتد و بقیه آنها از نظر مالی در شرایط مناسبی نیستند مگر اینکه حرفه دیگری داشته باشند زیرا همین حداقل دستمزد هم در این روزها به ما پرداخت نمی شود مثلا من دو سال پیش در فیلمی بازی کردم و آن فیلم اکران هم شده اما تا به امروز هنوز دستمزدم را نگرفته ام.

با همه اینها برای شما که 20 سال است حرفه بازیگری را دنبال می کنید، فاصله گرفتن از کار سخت نیست؟
چرا اتفاقا سخت است. بخش زیادی از نوجوانی و جوانی من در این عرصه گذشته و تاثیری که این حرفه در زندگی شخصی هر بازیگر دارد، آنقدر پر کننده است که نمی توان برایش حتی قیاسی داشت اما واقعیت این است که وقتی می بینم کاری را از بین چندین پیشنهاد انتخاب کرده ام- چون فکر می کنم با توجه به عواملش خروجی خوبی داشته باشد- ولی در نهایت همان یک کار هم وقتی روی پرده سینما می رود آنقدر بد است که خودم هم حاضر نیستم آن را ببینم، ترجیح می دهم باز هم کمتر از آنچه در این دو، سه سال انتخاب کرده ام، انتخاب کنم.

برای نگار فروزنده زیبایی دغدغه نیست؟
– دغدغه من همیشه رشد شخصیتم بوده است چه به لحاظ فردی و چه به لحاظ اجتماعی. من بیشتر از ظاهر به روحم فکر می کنم و آن را پرورش می دهم.
در تمام این سال هایی که زندگی کرده ام همیشه چهره طبیعی خودم را دوست داشته ام و خدا را به خاطر آن شکر می کنم؛ حال هر شکلی می خواهم باشم، همینی که هستم را دوست دارم و حاضر نیستم تغییری در آن ایجاد کنم. در واقع دغدغه ام هیچ گاه این مسئله نبوده، آنچه برایم مهم است و برای رسیدن به آن تلاش می کنم رشد فکری، شخصی، روح و روانم است و به تمام دوستانی که این قدر به دنبال نشر اخبار دروغ و سرک کشیدن در زندگی بقیه هستند هم پیشنهاد می کنم به دنبال برطرف کردن نقایص خود و به دست آوردن سلامت روح و روان شان باشند. از مردم عزیزم هم می خواهم ذهن شان را درگیر این مسائل کذب که ریشه در کمبود شخصیتی بعضی افراد دارد، نکنند.

بهترین بازی نگار فروزنده در فیلم کافه ستاره اثر سامان مقدم بوده است. در این فیلم او ر کنار هانیه توسلی و افسانه بایگان به ایفای نقش پرداخت.

رازهایی جالب و خواندنی از محمدرضا غفاری از خودزنی در خواب تا سفیدی موهایش

لیست آثار هنری نگار فروزنده

در ادامه بیوگرافی نگار فرونده بازیگر اخراجی ها باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

سینمایی

سالنام فیلمکارگردان
۱۳۹۹جوجه تیغیمستانه مهاجر
۱۳۹۲افسونگرحسین تبریزی
۱۳۸۹کمی شیرین بسی فرهادسیدجواد رضویان
۱۳۸۹اخراجی ها ۳مسعود ده‌نمکی
۱۳۸۸شرط اولمسعود اطیابی
۱۳۸۷اخراجی‌ها ۲مسعود ده‌نمکی
دعوتابراهیم حاتمی‌کیا
محاکمه در خیابانمسعود کیمیایی
۱۳۸۶دایره زنگیپریسا بخت‌آور
۱۳۸۵بلند گریه کناسماعیل فلاح پور
اخراجی‌هامسعود ده‌نمکی
پاپیتالاردشیر شلیله
۱۳۸٣کافه ستارهسامان مقدم
۱۳۷۹دعوت به شامداوود موثقی
۱۳۷۸داستان‌های جزیره (دختردایی گمشده)داریوش مهرجویی
۱۳۷۷میکسداریوش مهرجویی
معصومداود توحیدپرست
۱۳۷۶پشت دیوار شبمهران تأییدی
۱۳۷۴بازی‌های پنهانکریم هاتفی‌نیا
نگار فروزنده در نمایی از فیلم بازی های پنهان
نگار فروزنده در نمایی از فیلم بازی های پنهان
نگار فروزنده و رامبد جوان در فیلم پشت دیوار شب
نگار فروزنده و رامبد جوان در فیلم پشت دیوار شب

نمایش خانگی

  • رقص روی شیشه (مهدی گلستانه) (۱۳۹۷)
  • شب‌های مافیا (سعید ابوطالب) (۱۳۹۹)
نگار فروزنده و آشا محرابی در شبهای مافیا
نگار فروزنده و آشا محرابی در شبهای مافیا

تله‌فیلم

  • انتقال (علی‌رضا بذرافشان، ۱۳۸۷)
  • نیلوفر کبود (سیروس مقدم، (۱۳۸۶)
  • ثانیه شمار (حسین تبریزی ، ۱۳۸۷)
  • برادرزادهٔ عزیز (علیرضا امینی ، ۱۳۸۸)
  • دغدغه (۱۳۸۴)
  • گرهٔ آخر (حسن لفافیان ، ۱۳۸۵)
  • دایرهٔ تلخ (شاهین باباپور ، ۱۳۸۵)

مجموعه‌های تلویزیونی

سالنام مجموعهکارگردانشبکه پخش کننده – تعداد قسمت ها
١٣٩٩دادستانمسعود ده نمکیشبکه ٣ – ١٧ قسمت
۱۳۹۰شهر دقیانوسمهرداد خوشبختشبکه ۱ – ۱۶ قسمت
۱۳۸۸دارا و ندارمسعود ده‌نمکیشبکه تهران – ۱۴ قسمت – پخش در نوروز ۸۹
۱۳۸۴ریحانهسیروس مقدمشبکه ۳ – ۲۶ قسمت
۱۳۸۳من یک مستاجرمپریسا بخت‌آورشبکه ۳ – ۲۶ قسمت
۱۳۸۲بانویی دیگرسیروس مقدمشبکه تهران – ۱۷ قسمت – پخش در نوروز ۸۳
۱۳۸۱پاورچینمهران مدیریشبکه تهران – بازیگر مهمان
۱۳۸۱جستجو در شهرحسن هدایتشبکه تهران – ۳۰ قسمت
۱۳۸۱آشتی‌کنانمجید صالحیشبکه ۳ – ۳۶ قسمت
۱۳۸۰راز شیواپرویز حسن پورشبکه ۳ – ۱۹ قسمت
۱۳۸۰شب آفتابیقاسم جعفریشبکه ۳ – ۱۵ قسمت
۱۳۷۹همسفرقاسم جعفریشبکه ۳ – ۲۶ قسمت – بازیگر مهمان
۱۳۷۹جوان امروزیوسف سیدمهدویشبکه ۳ – ۲۶ قسمت
۱۳۷۷راه سومقاسم جعفریشبکه ۳ – ۲۶ قسمت
۱۳۷۶گل‌های آفتابگردانمسعود شاه‌محمدیشبکه ۱ – ۱۳ قسمت – بازیگر مهمان
۱۳۷۵ریشه در دشت خونحسین فرخی – قاسم شاکریشبکه ۱ – موضوع عاشورا
۱۳۷۴کارآگاهحسن هدایتشبکه ۱ – ۱۶ قسمت
۱۳۷۴دو پنجرهپاشا شاهندهشبکه ۳ – ۷ قسمت
۱۳۷۴حکایت میرزا یحییحمید لبخندهشبکه ۲ – پخش در نوروز ۷۵
۱۳۷۲چه باید کردحسن فردروشبکه ۲
معرفی فیلم عاشقانه ملاقات خصوصی با بازی هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار
نگار فروزنده در سریال میرزا یحیی، نورز 1375
نگار فروزنده در سریال میرزا یحیی، نورز 1375

صفحه اینستاگرام نگار فروزنده

نگار فروزنده ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 126 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی نگار فروزنده و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی نگار فروزنده و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی نگار فروزنده ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام نگار فروزنده @negarforouzandeh.original میباشد و قریب به 42 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام نگار فروزنده

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا