اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

رازی که امیر غفارمنش از زندگی خود فاش کرد!

در این بخش بیوگرافی امیر غفارمنش بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی امیر غفارمنش از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال ساعت خوش به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری و طلاقش از پوپک گلدره و رازی که بعد از سالها از خودش فاش کرد را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی امیر غفارمنش آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

امیر غفارمنش چند سال سن دارد؟

امیر غفارمنش زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ است و ۵۳ سال سن دارد.

همسر امیر غفارمنش چه کسی است؟

امیر غفارمنش دوبار ازدواج کرده است که همسر اول او پوپک گلدره بود.

تحصیلات امیر غفارمنش چقدر است؟

امیر غفارمنش فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی است.

امیر غفارمنش فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

امیر غفارمنش از سال 1367 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی امیر غفارمنش

نام اصلیامیر غفارمنش
تاریخ تولد۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ ‏(۵۳ سال)
تحصیلاتکارشناسی ادبیات نمایشی
پیشهبازیگر و کارگردان
سالهای فعالیت۱۳۶۷-تاکنون
همسرپوپک گلدره (سابق) ، اطلاعاتی از همسر دومش منتشر نشده است
فرزندراستین غفارمنش

بیوگرافی امیر غفارمنش

بیوگرافی امیر غفارمنش

در بیوگرافی امیر غفارمنش آمده است: وی متولد 6 ادریبهشت 1347 در تهران، هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون و صداپیشه اهل ایران است.

عکس کودکی امیر غفارمنش
عکس کودکی امیر غفارمنش

در بیوگرافی امیر غفارمنش لازم به ذکر است وی دبیرستان را در رشته گرافیک گذراند ولی از سال دوم دبیرستان با فرار از مدرسه به دانشکده هنرهای زیبا رفت و با تهیه محلی برای خود، شروع به بازی در کارهای کلاسی و پایان‌نامه دانشجویان کرد.

وی فارغ‌التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری تهران می‌باشد.

مردی که تصور میکرد شوهر واقعی ژاله صامتی است

بیوگرافی خانواده امیر غفارمنش

در بیوگرافی امیر غفارمنش درباره ی خانواده اش آمده است: امیر غفارمنش در ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۴۷ در محله نواب تهران به دنیا آمد. پدرش احمد غفارمنش از فیلمسازان سینمای آزاد ایران و هم دوره ناصر غلامرضایی، کیانوش عیاری، عبدالله باکیده بود. وی در یک خانواده نسبتاً هنری بزرگ شد و علی‌رغم میل شدید پدرش گرایش شدیدی به بازیگری پیدا کرد.

احمد غفارمنش پدر امیر غفارمنش
احمد غفارمنش پدر امیر غفارمنش

«چشم چپ من به شکل مادرزادی بینایی ندارد و پدرم (که اتفاقا از فیلمسازان آزاد سینماست) من را از ورود به این عرصه منع کرده بود. اما من با وجود مخالفت پدرم، بازیگری را شروع کردم و تا هفت سال، پدرم به تماشای تئاتر‌های من نمی‌آمد، تا اینکه یکی از استادانم او را اتفاقی در خیابان می‌بیند و بابت رشد من در بازیگری به او تبریک می‌گوید. اینگونه شد که پدرم برای رفع کنجکاوی به تماشای نمایشم آمد و بعد فهمید که من هم می‌توانم با وجود مشکلی که در بینایی دارم، موفق باشم.»

ازدواج و وضعیت تاهل امیر غفارمنش

بیشترین جستجوها در بیوگرافی امیر غفارمنش درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ازدواج اول امیر غفارمنش + طلاق

امیر غفارمنش در سال 1380 بعد از 5 سال ارتباط دوستانه با پوپک گلدره ازدواج کرد اما این زندگی بعد از 4 سال زندگی مشترک در نهایت به طلاق و جدایی ختم شد

دو روز بعد از طلاق پوپک گلدره در شهریور 1384 در یک سانحه رانندگی به کما رفت و بعد از 8 ماه در 27 فروردین 1385 در بیمارستان مهر تهران درگذشت

امیر غفارمنش در کنار پوپک گلدره
امیر غفارمنش در کنار پوپک گلدره

درگیری امیر غفارمنش را با پدر همسر سابقش

امیر غفار منش در یک مصاحبه اعلام کرد که پس از صانحه تصادف اولین بار به من خبر داده شد و پس از اینکه من این خبر را به خانواده پوپک اعلام کردم و آنها به بیمارستان آمدند پدر پوپک احساس کرد که من هم در این تصادف دخیل بودم و با من درگیر شد.

آخرین تغییرات در چهره مازیار لرستانی وایرال شد

ازدواج دوم امیر غفارمنش

امیر غفارمنش بعد از چند سال دوباره ازدواج کرد و حالا یک پسر بنام راستین دارد که در عرصه ی موسیقی فعالیت میکند.

امیر غفارمنش در کنار همسرش
امیر غفارمنش در کنار همسرش
امیر غفارمنش و همسر و فرزندش
امیر غفارمنش و همسر و فرزندش
امیرغفارمنش و پسرش
امیرغفارمنش و پسرش

علایق و حقایقی درباره امیر غفارمنش

در ادامه بیوگرافی امیر غفارمنش مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

امیر غفارمنش از پیتزا فروشی تا رستوران

از نکات عجیب در بیوگرافی امیر غفارمنش علت ممنوع الکاری اوست. او در سال 1374 بخاطر شهرت بیش از اندازه! توسط تلویزیون ممنوع الکار شد که با سعید آقاخانی یک پیتزا فروشی باز کرد و مدتی بعد وارد بوتیک لباس شد

او حالا بتازگی رستوران اختصاصی خود بنام آگرین برگر را دارد

امیر غفارمنش و سعید آقاخانی
امیر غفارمنش و سعید آقاخانی

امیر غفارمنش شاگرد حجازی

من مدتی در باشگاه دیهیم سابق تمرین دروازه بانی می کردم اما ناصر خان من را در گوره درواه بان ها انتخاب نکرد ولی جدا از بحث فوتبالی مرا دوست داشت

گاهی مرا به گوشه ای می کشید و با هم درد و دل می کردیم، خدا رحمتشان کند دیدن او از فاصله یک متری برای من افتخار بود و کلی عشق می کردم وقتی در کنارش بودم

امیر غفارمنش و ناصر حجازی
امیر غفارمنش و ناصر حجازی

امیر غفارمنش طرفدار دو آتیشه استقلال

من در هر شرایطی و با حضور هر شخصی بعنوان سرمربی از تیم محبوبم حمایت می کنم، چون عاشق استقلال هستم و این تیم ایده آل من است

امیر غفارمنش طرفدار استقلال
امیر غفارمنش طرفدار استقلال

سینما ، تلویزیون یا تئاتر؟

اگر در شرایطی قرار بگیرم که بتوانم با دستمزدی برابر میان بازیگری در تلویزیون،‌ سینما و تئاتر یکی را انتخاب کنم، بودن بر صحنه تئاتر را ترجیح می‌دهم چون ارتباط زنده با مخاطب لذت بیشتری دارد. با این وجود، نمی‌شود انکار کرد که تلویزیون، مهم‌ترین و اثرگذارترین رسانه است و مخاطب بیشتری دارد. هر کس که می‌گوید در تلویزیون کار نمی‌کنم کلاس می‌گذارد. سینما هم اعجازی فراگیر دارد و قابل ارزش و احترام است.

مروری بر آثار هنری و زندگی شخصی علیرضا جلالی تبار

قهرمان زندگی امیر غفارمنش

پدر، قهرمان کودکی یک پسربچه است. کمی که بزرگ‌تر می‌شوی در جامعه به دنبال الگو می‌گردی. برای من کم کم بهروز وثوقی تبدیل به الگو شد. او به واسطه دوستی با پدرم به خانه ما رفت‌وآمد می‌کرد و من دوست داشتم مثل او بشوم. بعدها که وارد اداره تئاتر شدم از منش و رفتار خسرو شکیبایی خیلی خوشم آمد اما از نظر حرفه‌ای، سه بازیگر خاص را الگو می‌دانم؛ سعید پورصمیمی، مرحوم جهانگیر فروهر و مهدی هاشمی. نوع نگاه این سه نفر به بازیگری متفاوت است. علمی بازی می‌کنند، شخصیت را به درستی درمی‌آورند و در آثار مختلف یک نقش را چندین‌بار تکرار نمی‌کنند. فکر می‌کنم کسی هنوز نتوانسته است روی دست سعید پورصمیمی بیاید.

دلیل کار نکردن امیر غفارمنش با مهران مدیری

در مصاحبه ای از امیر غفارمنش سوال شد که از سریال ساعت خوش به بعد با آقای مدیری کار نکرده اید ؛ آیا علت خاصی دارد؟

او پاسخ داد : خیر بعد از سریال ساعت خوش با مهران مدیری کار نکرده ام و دلیلش رو نمی دونم از ایشان باید بپرسید. ترجیح می دادم با سبک و سیاق رضا عطاران و سعید آقاخانی کار کنم زیرا سبک این دو را بیشتر می پسندم.

کارهای مدیری کلاسوری است کارهایش قشنگ است و من دوست دارم اما سبک این دو نفر را بیشتر دوست دارم.

عکس قدیمی امیر غفارمنش

شروع فعالیت هنری امیر غفارمنش

در بیوگرافی امیر غفارمنش آمده است: اولین بار سال 1353 وقتی 6 ساله بود در فیلم تلویزیونی فردوس به کارگردانی پدرش که از کارگردان های سینمای آزاد بود برای تلویزیون بازی کرد

فکر می‌کنم از منظر روانشناسی، علاقه من به بازیگری به شخصیت پدرم برمی‌گردد. پدرم هنرمند بود و به همین دلیل از بچگی بهروز وثوقی،‌ کیانوش عیاری،‌ مصطفی طاری، نصرت کریمی،‌ رسول نجفیان و پرویز نارنجی‌ها به خانه ما رفت‌وآمد می‌کردند. من در این فضا بزرگ شدم و تحت‌تاثیر این افراد بودم. یادم می‌آید حدود سال ۱۳۵۷ پدرم فیلمی به‌نام «مسافر خاک‌آلود خزان» ساخت که از جشنواره یونسکو در ژاپن جایزه گرفت. صدای رسول نجفیان در آن فیلم هست و مادر و برادرم هم در آن بازی کرده‌اند. من به خاطر این‌که به برادرم نقش داده بودند حسودی‌ام می‌شد، اما او اصلا در این وادی‌ها نبود و به فوتبال علاقه داشت.

امیر غفارمنش حرفه ای از  19 سالگی

بصورت حرفه ای در سال 1366 وقتی 19 ساله بود بازیگری را از تئاتر و زیر نظر دکتر محمود عزیزی شروع کرد و چندین سال در تئاتر بازی های درخشای از خود نشان داد. با بازی در تئاتر «صبح طلوع می‌کند» به کارگردانی «داریوش موفق» به‌طور رسمی وارد تئاتر شد.

سیر تا پیاز زندگی فریبا ترکاشوند بازیگر دادستان

سال ۱۳۶۷ در تئاتر «داوری ایندرا» که پایان‌نامه دانشجویی فرهاد مهندس پور بود روی صحنه رفت.

سال ۱۳۶۸ تئاتر «مسلم» را با دوستان دبیرستان و تعدادی از هنرجویان رشته هنر روی صحنه برد.

در دانشکده هنر با صادق صفایی، کیومرث کمالی نیا و فرهاد مهندس پور آشنا شد و همکاری خود را با آنان آغاز نمود و به گفته خودش بیشترین چیزی که یادگرفت در همان دوره بود.

در سال ۱۳۷۰ در رشته کارشناسی ادبیات نمایشی وارد دانشگاه هنر و معماری گردید در حالی که در آن دوره به عنوان بازیگر حرفه‌ای شناخته می‌شد و بیشتر فعالیت تئاتری خود را در دانشکده هنرهای زیبا می‌گذراند و تنها فعالیت تئاتری وی در دانشگاه هنر و معماری مربوط می‌شود به «مضرات دخانیات» به کارگردانی افسانه ماهیان که زیر نظر استاد حمید سمندریان بود. این اجرا برای افتتاحیه سالن تئاتر تجربه هنر و معماری آماده شده بود. وی توسط آقایان محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت.

سال 71 با سریال دنیای جوان اولین تجربه رسمی خود را بدست آورد و با سریال همسایه ها بکارگردانی حسن فتحی سال 72 نقش جدی تری را بدست آورد

شهرت امیر غفارمنش

با سریال ساعت خوش در سال 1373 بسیار درخشید و در کنار تمام بازیگران این مجموعه چندین سال ممنوع الکار شد تا اینکه با مجموعه سیب خنده رضا عطاران در سال 76 بازگشت

مهران مدیری تماس گرفت و خواست برای ساعت خوش با آنها همکاری کنم. یادم هست به شوخی این‌گونه گفت که امیر بیا و از آن مزخرفاتی هم که می‌نویسی برایمان بیاور. کم کم این مجموعه گل کرد و محبوب شد. همه می‌گویند که چرا عاقبت بازیگران «ساعت خوش» با آن موفقیت و شهرت آنچنان که باید نشد!؟ نمی‌دانند که عواملی باعث شدند این اتفاق بیفتد. واقعیت این است که ما در حال گذار از پروسه رنسانس در هنر هستیم.15 سال پیش فضا باز نبود و شرایط دیگری در تلویزیون وجود داشت. بعد از «ساعت خوش» به دلایل واهی بازیگران این مجموعه را به مدت دو سال ممنوع‌الکار کردند و سپس به مرور اجازه کار دادند. در مدت بیکاری، هر کدام از بچه‌ها سراغ شغل دیگری رفتند. مثلا من مدتی در داروخانه کار می‌کردم یا فیلم اجاره می‌دادم!

امیر غفارمنش در پشت صحنه سریال ساعت خوش
امیر غفارمنش در پشت صحنه سریال ساعت خوش

امیر غفارمنش در سریال خوش‌نشین‌ها

خوش‌نشین‌ها، یک مجموعه طنز به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. این سریال به سفارش گروه فیلم و سریال شبکهٔ سوم تلویزیون ایران تولید و در آبان ماه سال ۱۳۸۹ به روی آنتن این شبکه رفت.

ماجرای کرونا گرفتن یکتا ناصر چه بود؟

در بیوگرافی امیر غفارمنش آمده است او در این سریال در نقش یونس، برادر آفاق هنرنمایی میکند.

خلاصه سریال

آفاق (مرجانه گلچین) همراه دانیال پسرش (علی صادقی) و سارا دخترش(حدیثه تهرانی) از سفر برمی‌گردند. دلهره از زمانی شروع می‌شود که اردشیر (سیروس گرجستانی) همسر آفاق که قرار بوده‌است به استقبال آن‌ها بیاید نیامده است. آن‌ها به ناچار با تاکسی به خانه می‌روند اما متوجه می‌شوند که اردشیر در آنجا هم نیست. صدری (حمید لولایی) دوستش هم از محل اردشیر اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. آرام آرام مفقود شدن اردشیر برای خانواده‌اش ماجراهایی می‌آفریند که اتفاقات سریال خوش نشین‌ها را رقم می‌زند …

امیر غفارمنش در سریال خوش‌نشین‌ها
امیر غفارمنش در سریال خوش‌نشین‌ها

امیر غفارمنش در سریال دردسرهای عظیم

دردسرهای عظیم یک مجموعه تلویزیونی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به کارگردانی برزو نیک نژاد است که در تابستان ۱۳۹۳ از شبکه ۳ سیما پخش شد.

در بیوگرافی امیر غفارمنش آمده است او در این سریال در نقش ارسلان هنرنمایی میکند.

امیر غفارمنش درباره ی نقشش در سریال دردسهای عظیم میگوید: خیلی درباره ویژگی‌های نقش نمی‌دانستم و اطلاعات اندکی داشتم. زمانی که اولین سکانس را بازی کردم، برزو من را کنار کشید و گفت می‌خواهم در سریال، نقش جوانی را بازی کنی که بدون صبر و زحمت می‌خواهد یکشبه راه را طی کند. در واقع او نمادی از برخی جوانان امروز است.

کارگردان تاکید داشت مستاصل بودن ارسلان را در بازی نشان بدهم و این که او مرتب به فکر میانبر زدن است و فکر می‌کند این کارش یعنی زرنگی. من هم تلاش کردم این کار را انجام بدهم. البته قضاوت نهایی به عهده مردم است و آنها باید بگویند تا چه حد توانسته‌ام نقشم را درست در بیاورم، ولی امیدوارم این اتفاق افتاده باشد.

معرفی فیلم تاریخی فانتزی نوروز با نقش‌آفرینی علی نصیریان
امیر غفارمنش در سریال دردسرهای عظیم
امیر غفارمنش در سریال دردسرهای عظیم

جدیدترین بازی امیر غفارمنش در سریال روزهای آبی به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه کنندگی پرویز امیری بود که ٢٣ اردیبهشت ١۴٠٠ از شبکه پنج پخش شد.

قصه سریال «روزهای آبی» پیرامون خانواده ای است که بنا به دلایلی از شهر به روستا می روند و تغییر سبک زندگی شان دست مایه اصلی داستان خواهد بود.

امیر غفارمنش در سریال روزهای آبی
امیر غفارمنش در سریال روزهای آبی

بازی امیر غفارمنش در سینما

سال 1380 در 33 سالگی با فیلم خانه ای روی آب به کارگردانی بهمن فرمان آرا اولین تجربه سینمایی اش را بدست آورد و حالا بیش از 14 تجربه سینمایی و نزدیک 50 سریال بازی کرده است

لیست آثار هنری امیر غفارمنش

در ادامه بیوگرافی امیر غفارمنش بازیگر خوش نشین ها  باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی امیر غفارمنش

سالنام فیلمکارگردان
۱۳۹۹شهر گربه‌هاسید جواد هاشمی
۱۳۹۷پیشونی سفید ۳سید جواد هاشمی
۱۳۹۶پیشونی سفید ۲سید جواد هاشمی
۱۳۹۲تتل و راز صندوقچهوحید گلستان
۱۳۹۲آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانندقربان محمدپور
۱۳۹۱آدم آهنیرحیم بهبودی‌فر
۱۳۹۱اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترندنرگس آبیار
۱۳۹۱اختاپوس یا آهوی پیشونی سفیدسید جواد هاشمی
۱۳۹۰خودزنیاحمد کاوری
۱۳۸۷پوست موزعلی عطشانی
۱۳۸۷پوستهمصطفی آل احمد
۱۳۸۷نفوذیاحمد کاوری و مهدی فیوضی
۱۳۸۳انتخابتورج منصوری
۱۳۸۰خانه‌ای روی آببهمن فرمان‌آرا
امیر غفارمنش و هومن حاجی عبداللهی در پیشونی سفید
امیر غفارمنش و هومن حاجی عبداللهی در پیشونی سفید

مجموعه های تلویزیونی امیر غفارمنش

سالنامکارگردانتوضیحات
۱۴۰۰روزهای آبیمحمدرضا حاجی غلامیپخش در بهار ۱۴۰۰
۱۳۹۹بوم و بانوسعید سلطانیمحرم ۹۹
۱۳۹۹آخر خطعلیرضا مسعودیتابستان ۹۹
۱۳۹۹بچه محلاحمد درویشعلی پوربازیگر مهمان
۱۳۹۸دنگ و فنگ روزگارجواد مزدآبادیپخش در بهار ۱۳۹۸
۱۳۹۷شش قهرمان و نصفیحسین قناعتپخش در بهار ۱۳۹۸
۱۳۹۶مرز خوشبختیحسین سهیلی‌زادهپخش در بهار ۱۳۹۶
۱۳۹۵بیمار استانداردسعید آقاخانی
۱۳۹۵بوی تاکسعید پورشعبانی
۱۳۹۴دردسرهای عظیم ۲برزو نیک‌نژادپخش در رمضان ۱۳۹۴
۱۳۹۴دست نزن جیزهامیرغفارمنش
۱۳۹۳دردسرهای عظیمبرزو نیک‌نژاد
۱۳۹۲تله‌فیلم «اکازیون»علی میری رامشه
۱۳۹۱تهران پلاک ۱مهدی مظلومی
۱۳۹۱همیشه سینمامحمد خراط زاده
۱۳۹۱چک برگشتیسیروس مقدم
۱۳۹۰راه در روسعید آقاخانی
۱۳۹۰آقای مدیرحسن آقاکریمی
۱۳۸۹خوش‌نشین‌هاسعید آقاخانیپخش در پاییز ۱۳۸۹
۱۳۸۹ارمغان تاریکیجلیل سامان
۱۳۸۹پرانتز بازکیومرث پوراحمد
۱۳۸۸عید امسالسعید آقاخانی
۱۳۸۸دفترخانه شماره ۱۳سید وحید حسینی
۱۳۸۷جاده در دست تعمیرحسین تبریزی
۱۳۸۶روزگار خوش حبیب آقامهدی مظلومی
۱۳۸۶آرزوهای شیرینسید وحید حسینی
۱۳۸۶پنجرهسید وحید حسینیاپیزود «آسانسور»
۱۳۸۶–۱۳۸۵شکر تلخاحمد کاوریشبکه ۲ محصول سیمای مرکز ایلام
۱۳۸۵خون‌بهاجواد مزدآبادی
۱۳۸۵گلریزانمسعود رشیدیشبکه یک
۱۳۸۲بانکی‌هامهدی مظلومی
۱۳۸۰رستوران خانوادگیحسین سهیلی‌زادهیک قسمت (میهمان)
۱۳۸۰هفت گنجمسعود رشیدی
۱۳۷۸آژانس دوستیاحمد رمضان‌زاده و …
۱۳۷۸جادوی مهتاببهمن زرین پور
۱۳۷۷چشم براهاصغر فرهادی
۱۳۷۶دنیای شیرینرضا عطاران
۱۳۷۶سیب خندهرضا عطاران
۱۳۷۳قصه‌های شبانهمحمد رحمانیان
۱۳۷۳ساعت خوشمهران مدیری
۱۳۷۲همسایه‌هاحسن فتحی
ناگفته های زندگی سام نوری خواهرزاده فردین از فرانسه تا بازیگری در ایران
امیر غفارمنش در پشت صحنه سریال هفت گنج
امیر غفارمنش در پشت صحنه سریال هفت گنج
امیر غفارمنش در سریال دنگ و فنگ روزگار
امیر غفارمنش در سریال دنگ و فنگ روزگار
امیر غفارمنش و اردشیر کاظمی در سریال تهران پلاک 1
امیر غفارمنش و اردشیر کاظمی در سریال تهران پلاک 1

امیر غفارمنش در شبکه نمایش خانگی

عنوانسالکارگردان
جوکر۱۴۰۰احسان علیخانی
مردها فرشته نیستند۱۳۹۳فرشاد ارج
تهران دربست۱۳۹۲حسین تبریزی
معتاد اجباری۱۳۸۵مهدی مظلومی

تئاترهای امیر غفارمنش

بازیگر تئاتر

عنوانسالسالن اجراکارگردان
داوری ایندرا۱۳۶۸سالن چهارسو تئاتر شهر تهرانفرهاد مهندس پور
هومولوس و هلن۱۳۶۸سالن مولوی دانشگاه تهرانفیاض موسوی
مسلم۱۳۶۸تالار وحدت تهراندکتر محمود عزیزی
کمدی مرگ (وودی آلن)۱۳۶۹سالن اصلی تئاتر شهر تهرانصادق صفایی
نی لبک وبهمن۱۳۶۹مجموعه فرهنگی آزادی تهرانکیومرث کمالی نیا
بازگشت از خانه۱۳۷۰تالار مولوی دانشگاه تهرانمحمدرضا مدبر
مضرات دخانیات۱۳۷۲تئاتر تجربه دانشگاه هنر معماری تهرانافسانه ماهیان
هوس نامه مرد پرهیزکار۱۳۸۲سالن سایه تئاتر شهر تهرانعبدالحسین مرتضوی
خشم شدید فیلیپوتس۱۳۸۲اداره تئاتر تهرانکیوان نخعی
فالگیر۱۳۸۳فرهنگسرای اندیشهفریبا آقاپور
چهارفصل۱۳۸۵تالار مولوی دانشگاه تهرانسعید ذهنی
رکاب۱۳۸۵سالن قشقایی تئاترشهر تهرانعزت‌الله مهر آوران
پایین گذر سقاخانه۱۳۸۵تالار وحدت تهرانهادی مرزبان
پدر خوانده ناپلی۱۳۹۲تماشاخانه ایرانشهر تهران سالن استاد ناظر زاده کرمانیبابک محمدی
روایت‌هایی ساده از زندگی روزمره۱۳۹۲تماشاخانه پارینروزبه حسینی

کارگردانی تئاتر

عنوانسالسالن اجراکارگردانتهیه‌کننده
پری۱۳۹۵تالار حافظامیر غفارمنشحمیدرضا علی‌نژاد

نمایش نامه خوانی امیر غفارمنش

عنوانسالسالن اجراکارگردان
نمایشنامه خوانی آنلاین مردی که گلی به دهان داشت۱۳۹۹نمایش خوانشامیر غفارمنش
خشت خام خانه۱۳۹۴سالن شماره دو تئاتر شهرامیر غفارمنش
گرد مضاعف۱۳۹۴تماشاخانه ابن سینا تهرانامیر غفارمنش

کارگردانی مجموعه تلویزیونی

عنوانسالکارگردانتعداد قسمت
دست نزن جیزه۱۳۹۴امیرغفارمنش۵۲
خوش قدم۱۳۸۹امیرغفارمنش۱۳
شومینه۱۳۹۹امیرغفارمنشنامعلوم
آرشیو کاملی از آهنگ امیرحسین مدرس

جوایز و افتخارات امیر غفارمنش

از جمله افتخارات آقای غفارمنش می توان به نامزد دریافت بهترین بازیگر مرد از بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی تازه از برای نمایش رکاب به کارگردانی عزت الله مهرآوران و چهارفصل به کارگردانی سعید ذهنی اشاره کرد.

صفحه اینستاگرام امیر غفارمنش

امیر غفارمنش ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر293 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی امیر غفارمنش و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی امیر غفارمنش و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی امیر غفارمنش ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام امیر غفارمنش @amir_ghafarmanesh  میباشد و 250 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام امیر غفارمنش

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا