اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

افشاگری فقیهه سلطانی از فساد در سینمای ایران

در این بخش بیوگرافی فقیهه سلطانی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی فقیهه سلطانی از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال آهوی ماه نهم به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش و افشاگری هایش از مافیای سینما را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی فقیهه سلطانی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

فقیهه سلطانی چند سال سن دارد؟

فقیهه سلطانی زاده 29 مرداد سال 1353 است و 47 سال سن دارد.

فقیهه سلطانی مجرد است یا متاهل؟

فقیهه سلطانی در حال حاضر متاهل است و همسر او جلال امیدیان فوتبالیست است.

تحصیلات فقیهه سلطانی چقدر است؟

فقیهه سلطانی فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی است.

فقیهه سلطانی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

فقیهه سلطانی از سال 1370 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی فقیهه سلطانی

نام اصلیفقیهه سلطانی
تاریخ تولد29 مرداد سال 1353
محل تولدهمدان
محل زندگیتهران
تحصیلاتفارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1370 تاکنون
همسرجلال امیدیان
فرزندگندم امیدیان
قد163سانتی متر
بیوگرافی فقیهه سلطانی
بیوگرافی فقیهه سلطانی

بیوگرافی فقیهه سلطانی

در بیوگرافی فقیهه سلطانی آمده است:وی متولد 29 مرداد 1353 در همدان ، بازیگر سینما و تلویزیون است

عکس قدیمی فقیهه سلطانی
عکس قدیمی فقیهه سلطانی

قد فقیهه سلطانی

در بیوگرافی فقیهه سلطانی آمده است قد او 163 سانتی متر است.

تحصیلات فقیهه سلطانی

در بیوگرافی فقیهه سلطانی لازم به ذکر است این بانوی بازیگر در دوران دبیرستان در هنرستان گرافیک خواند و پیش از آغاز بازیگری یک دوره ی آموزش بازیگری را در سال 1371 و زیر نظر گلاب آدینه گذراند و بعد از گذراندن این دوره به تحصیل در رشته ادبیات نمایشی پرداخت.

معرفی کامل فیلم آناتومی یک سقوط برنده جایزه نخل طلای جشنواره کن

بیوگرافی خانواده فقیهه سلطانی

در بیوگرافی فقیهه سلطانی درباره ی خانواده اش آمده است: در یک خانواده پرجمعیت از پدری روحانی به نام آیت الله سلطانی و مادری خانه دار به دنیا آمد ، هفت خواهر و برادر بجز خود دارد که سعید سلطانی برادر بزرگش کارگردان و نویسنده است.

بعد از سعید ، فخری سلطانی خواهرش بازیگری تئاتر است و بقیه برادر و خواهرانش در رشته گرافیک ، فیزیک و پزشکی تحصیل کرده اند

فقیهه سلطانی و مادرش
فقیهه سلطانی و مادرش
فقیهه سلطانی و خواهرانش
فقیهه سلطانی و خواهرانش

ازدواج و وضعیت تاهل فقیهه سلطانی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی فقیهه سلطانی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

فقیهه سلطانی در اردیبهشت 94 وقتی 41 ساله بود با جلال امیدیان فوتبالیست 37 ساله اصفهانی که یک تجربه ناموفق زناشویی داشت ازدواج کرد.

آقای امیدیان از همسر سابق خود یک دختر بنام نسیم دارد و حاصل زندگی مشترک اش با خانم سلطانی نیز یک دختر بنام گندم متولد سال 95 می باشد.

فقیهه سلطانی و دخترش گندم
فقیهه سلطانی و دخترش گندم
فقیهه سلطانی در کنار همسرش جلال امیدیان و دختر همسرش نسیم تولد ۲ سالگی گندم
فقیهه سلطانی در کنار همسرش جلال امیدیان و دختر همسرش نسیم تولد ۲ سالگی گندم

نحوه آشنایی فقیهه سلطانی با همسرش

دوست من مهسا مهجور ، بازیگر خوب تئاتر که هم من و هم آقای امیدیان را می شناخت ، برای آشنایی ما یک طرح ریخته بود. ما در جریان برنامه ریزی ایشان در یک خیریه با هم دیدار کردیم و همان جا این کششی که باید ایجاد می شد ، ایجاد شد یعنی محبت در نگاه اول اتفاق افتاد.

خیلی به این قضیه اعتقاد دارم؛ البته عشق که نمی شود گفت، منظورم یک جذابیتی است که یک آدمی در نگاه اول به دلت بنشیند یا نه، وگرنه عشق خیلی عمیق تر از این حرف هاست که با یک نگاه اتفاق بیفتد، ولی این اتفاق که یک نفر در نگاه اول به دلت بنشیند، برای من افتاد.

مروری بر زندگی و بهترین فیلم های کریس همسورث | از ثور تا انتقام جویان

ایشان در همان اولین دیدار گفتند قصد ازدواج دارند. البته اگر منظورتان خواستگاری های سورپرایزی و … باشد، ماجرای ازدواج ما آشنایی طولانی مدت نبود که بخواهد خواستگاری حالت سورپرایزی داشته باشد و این مساله در آشنایی های طولانی مدت اتفاق می افتد. به نظرم اصلا در فرهنگ ایرانی چنین چیزی وجود ندارد و بیشتر مختص اروپایی هاست. در ایران متفاوت است، چون دو طرف از اول قصد ازدواج دارند، بنابراین فکر نمی کنم هیچ دختری در ایران سورپرایز شود، چون هیچ دختر ایرانی حاضر نیست وارد رابطه ای شود که آینده ای نداشته باشد و این حرف های ازدواج سپید و… همه الکی و موقتی است و اصلا با فرهنگ ما نمی خواند.

من فکر می کنم همه آدم ها به طور غریزی به سمت ازدواج گرایش دارند و ربطی به فرهنگ ایران هم ندارد. من نمی توانم در مورد پسرها حکم بدهم، ولی این را می دانم که حداقل هیچ دختر ایرانی حاضر نیست وارد یک رابطه بدون آینده شود.

نمی گویم به ازدواج فکر نمی کردم، ولی ازدواج با یک فوتبالیست، واقعا برایم غیرمنتظره بود؛ چون اصلا فوتبال نمی بینم؛ البته دوست دارم فوتبال بازی کنم، ولی همیشه به کسانی که فوتبال می بینند، می خندم. اما الان نمی توانم به جلال چیزی بگویم، چون حرفه اش این است.

فقیهه سلطانی سر سفره عقد
فقیهه سلطانی سر سفره عقد

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون متنی در مورد عاشق شدنش منتشر کرد که بشرح زیر می باشد :

درست وقتی که فکر میکنی انقدر آدم سختی هستی که هیچ کس نمیتونه خالی قلبت رو پر کنه .. زمانیکه سعی میکنی به تنهاییهات فکر نکنی … وقتی اصلا انتظارش رو نداری.. یکی از راه میرسه ، یکی که هر چی سعی میکنی ازش ایراد بگیری، نمیتونی ..

درگذشت مهرداد میناوند به علت کرونا + واکنش بازیگران

یکی که با مهربونیهاش خجالتت میده و با صبرش بهت درس بزرگی و عشق و احترام میده … وقتی به خودت میایی که می بینی ، شده همه زندگیت.. اونوقته که روی گل تنهایی رو میبوسی و برای همیشه میذاری کنار ..

آرزو میکنم همتون فرشته ی زندگیتون رو پیدا کنین و اگه دارین قدرش رو بدونین .. یک دنیا عشق براتون آرزو میکنم ..شبتون پر ستاره . جلال امیدیان همسر فقیهه سلطانی یکی از بازیکنان فوتبال اصفهان است که هم اکنون در تیم ذوب آهن بازی می‌کند.

فقیهه سلطانی و همسرش
فقیهه سلطانی و همسرش

علایق و حقایقی درباره فقیهه سلطانی

در ادامه بیوگرافی فقیهه سلطانی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

فقیهه سلطانی عشق سفر و کتاب

بسیار زیاد عاشق سفر هستم کلا به طوری که اگر بازیگر نمی شدم قطعا یک جهانگرد بودم ، جایی که بتوانم وقت خالی گیر بیارم هم کتاب می خوانم

برای علاقمندان به کتابخوانی تمامی آثار میلان کوندرا را پیشهاد می دهم که روی من تاثیر بسیاز عجیبی می گذارد بطوری که انگار از این جهان مرا با خودش می برد و به شدت خواندن آثار مارگارت دوراس را هم پیشنهاد می کند

کینه ای نیستم

خیلی زود آدم‌ ها را می‌ بخشم ، به‌ خاطر همین حس می‌ کنم هیچ‌ وقت از این بابت آزاری نمی‌ بینم چون وقتی تو کینه‌ ای در دلت باشد انگار هاله‌ ای جلوی چشم هایت هست که نمی‌ توانی دنیا و آدم‌ ها را ببینی شاید بزرگ‌ ترین نقطه قوتم این باشد که کینه‌ ای نیستم

آشپزی فقیهه سلطانی

همه غذاها را بجز کله پاچه دوست دارم ، غذاهای سخت را خوب درست می کنم مثل قورمه سبزی ، خورشت فسنجان ، زرشک پلو با مرغ و …

هنرمندانی که به خارج مهاجرت کردند، از گلشیفته فراهانی تا مهناز افشار

ورزش فقیهه سلطانی

اکثر روزها را در باشگاه انقلاب مداوم ورزش می کنم نه ماهی یکبار ؛ از جمله تنیس، اسکیت ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، کوهنوردی ، رالی و … را کار می کنم

فقیهه سلطانی از عکاسی تا نقاشی

کنار بازیگر عکاسی می کنم ، کار موسیقی و آواز انجام می دهم ، نقاشی می کنم و در پروژه های مختلف مدیر برنامه و عکاس هم بودم

تایید فساد در سینما توسط فقیهه سلطانی

خانم سلطانی اولین هنرمندی بود که حرف های صدف طاهریان در مورد فساد اخلاقی در پشت صحنه سینما و تلویزیون را تایید کرد

متاسفانه چه آقا و چه خانم وقتی که ازدواج می کنند از دور خارج می شوند ، شاید عده ای از بازیگرا که دیر ازدواج می کنند دلیلشان این موضع باشد

حافظه ام مثل ماهی است

اصولا آدمی هستم که حافظه ام مثل ماهی است به همین خاطر خیلی کم پیش می آید که خاطره ای یادم بماند اما ورودم به سینما را هیچ وقت فراموش نمی کنم

برای فیلم معجزه خنده خانم گلاب آدینه خیلی تلاش کردند که آن نقش برای من باشد و اتفاقا نقش ماندگار و تاثیرگذاری شد

عجول هستم

در تصمیم گیری عجول هستم ، باید همیشه یک نفر باشد که به من ایست بدهد

بنظرم ما آدم ها باید همیشه صبر کنیم تا یک ماجرایی ته نشین بشود بعد درباره اش قضاوت کنیم اما متاسفانه من آن صبر را ندارم

عمل زیبایی فقیهه سلطانی

در حدود سال 76 – 77 فقط بینی ام را جراحی کردم و آن هم یک روتوش خیلی خفیف انجام دادم و بجز آن دستی در صورت و ظاهرم نبردم

بیوگرافی لیندا کیانی

ترسی ندارم

خیلی پررو هستم اصلا از چیزی نمی ترسم ، نمی دانم هم چرا ، اما از مرگ هم ترسی ندارم ، نمی دانم چه چیزی در این جهان هست که از آن بترسم

آواز خواندن فقیهه سلطانی

شروع فعالیت هنری فقیهه سلطانی

در بیوگرافی فقیهه سلطانی میخوانیم: در سال 1370 وقتی 17 ساله بود همزمان با تحصیل در هنرستان وارد کلاس های بازیگری مدرسه صدا و سیما شد و  زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید

بعد از طی دوره های کامل بازیگری وارد گروه هنری خانم آدینه شد و در نمایش شیفته آشفته اولین بار بروی صحنه رفت.

17 سالگی فقیهه سلطانی
17 سالگی فقیهه سلطانی
فقیهه سلطانی و عوامل نمایش شبی در طهران در سال 1376
فقیهه سلطانی و عوامل نمایش شبی در طهران در سال 1376

تجربه فقیهه سلطانی در سیاه بازی

در بیوگرافی فقیهه سلطانی جالب است بدانید او اولین زنی است که در ایران پس از انقلاب و در سن نوجوانی در صحنه نمایش ، سیاه بازی کرد و بعدها در جشنواره سنتی آیینی از بین سیاه بازان حرفه ای ، جایزه بهترین بازیگر را از آن خود کرد

ریدون جیرانی بخاطر همین تجربه موفق او را برای فیلمش انتخاب می‌کند. بخشی از دیالوگ‌ های صورتی از خود سلطانی می‌آید مثل دیالوگ «من بلدم با لهجه‌ی سیاه آواز بخوانم» که در اولین ملاقاتش با جیرانی می‌ گوید که عینا همین دیالوگ در فیلم هست.

لیلا مشرقی از همان صحنه‌ ای که وارد فیلم می‌ شود و بشکن بشکن را اجرا می‌ کند تا صحنه خداحافظی‌اش از شهرام (رامبد جوان) به فیلم حال و هوای متفاوتی می‌بخشد.

در جشنواره بیست و یکم فیلم فجر جوایز محدود می‌شود و جایزه نقش مکمل زن و مرد حذف می‌شود و از این رو این بازی در جشنواره دیده نمی‌شود، هر چند که سلطانی برای بازی در صورتی کاندید نقش مکمل در هفتمین جشن خانه سینمای ایران می‌ شود.

نظر بهنوش بختیاری درباره پرسپولیس چیست؟
هنرنمایی فقیهه سلطانی در صورتی
هنرنمایی فقیهه سلطانی در صورتی

فقیهه سلطانی در جلوی دوربین

بعد از تئاتر سال 1373 وقتی که 20 ساله بود با سریال بی بی یون به کارگردانی مرحوم حسین پناهی بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد که این فیلم با سه سال تاخیر سال 77 از شبکه یک سیما پخش شد.

او سپس در فیلم سینمایی روسری آبی سال 73 ایفای نقش کرد و با فیلم معجزه خنده استعداد دیگری به عرصه سینما قدم نهاد. اما به دلیل کم کاری تنها در یک فیلم دیگر به نام  عینک دودی  ظاهر شد که بسیار موفق تر از فیلم قبلی بود. او در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر با 3 فیلم پرکارترین بازیگر بود و بازی اش در صورتی  اوج هنرنمایی او بود.

فیلم معجزه خنده با بازی فقیهه سلطانی
فیلم معجزه خنده با بازی فقیهه سلطانی

شهرت فقیهه سلطانی

بیشتر شهرت ایشان از سال 1383 با سریال آهوی ماه نهم به کارگردانی مسعود نوابی شروع شد که با آناهیتا نعمتی و شهرام پوراسد همبازی بود

فقیهه سلطانی بازیگر نقش پریوش در سریال یاور

یاور سریالی ۳۰ قسمتی است که توسط سعید سلطانی کارگردانی شده است و هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه قرار می‌ گیرد

. در کنار داریوش ارجمند که نقش اصلی یعنی یاور را بر عهده دارد، از بازیگران سریال یاور ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، امید علیمردانی، فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده، اسماعیل محرابی از جمله بازیگرانی‌ اند که در این سریال حضور دارند. امکان دارد فیلمبرداری سریال تا ایام ماه مبارک رمضان هم ادامه پیدا کند.

فقیهه سلطانی در این سریال در نقش پریوش زن دوم جمال چلویی با بازی محمد حاتمی هنرنمایی کرده است.

نگاهی به سریال سنجر خان قصه قهرمان کُرد
پریوش در سریال یاور
پریوش در سریال یاور

تجربه فقیهه سلطانی در اجرای «یه گاز کوچولو» در روزهای کرونایی

فقیهه سلطانی از نخستین کارگردانانی بود که تصمیم گرفت با وجود سختی‌ ها و رعایت پروتکل بهداشتی از سوی تئاترشهر این نمایش را با گروهش روی صحنه ببرد. یه گاز کوچولوی فقیهه سلطانی نخستین نمایشی بود که در تئاترشهر اجرای خود را آغاز کرد و این در حالی است که دیگر سالن‌ های این مجموعه خالی است.

فقیهه سلطانی درباره تجربه اجرای نمایشش در این روزها می‌ گوید و معتقد است که به نسبت سالن‌های سینما، سالن‌های تئاتر کم‌خطر هستند؛ چراکه شیوه تماشای نمایش با تماشای فیلم متفاوت است. وی با اشاره به اجرای مجدد نمایش یه گاز کوچولو، به همشهری می‌گوید: «گروه ما برای تمرین و اجرای نمایش بیش از یک سال زحمت کشید و نمی‌توانستیم بی‌حاصل رهایش کنیم.

همه گروه به پای این نمایش ایستادند و درست است در این شرایط نمایش را اجرا می‌ کنیم اما در میان هزار تهدیدی که ممکن است وجود داشته باشد. ویروس کرونا تهدید پررنگی است که البته راه‌های مقابله با آن را کماکان می‌دانیم.»

وی در ادامه با اشاره به شیوع مجدد ویروس کرونا توضیح می‌ دهد: «متأسفانه کرونا شیوع بیشتری پیدا کرده اما مردم کمتر رعایت می‌کنند؛ در جمع‌های شلوغ حاضر می‌شوند و ماسک هم نمی‌زنند که به‌طور طبیعی این بی‌توجهی مشکل را بیشتر می‌کند. هنوز بیماری ریشه‌کن نشده مردم بی‌خیال شدند و اگر همه رعایت کنند به‌طور حتم این ویروس زودتر شکست می‌ خورد.»

فقیهه سلطانی در کنار گلاب آدینه و دخترش نورا
فقیهه سلطانی در کنار گلاب آدینه و دخترش نورا

گفتگوی خواندنی با فقیهه سلطانی

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی فقیهه سلطانی مصاحبه ای که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

در زندگی امین حیایی و نیلوفر خوش خلق چه میگذرد؟

کدام شخصیتی که در حال حاضر در قید حیات است، بیشترین تاثیر را روی شما گذاشته؟

” پدرم تاثیر زیادی داشت، به عنوان آدمی که خیلی دوستش دارم، بعد از آن استادم خانم گلاب آدینه که مسیر زندگی من را عوض کرد. چیزهایی را درباره خودم و تواناییهایم به من نشان داد که خودم ندیده بودم”

اگر قرار بود محل زندگیتان را انتخاب کنید، کجا را انتخاب کردید؟

” فکر کنم اصلا ایران را انتخاب نکنم. کاری به فرهنگ و فرم آدمها ندارم اما خیلی دوست داشتم شرایط زندگی در کشورهای مختلف را تجربه کنم. دوست داشتم یک دورگه باشم، مثلا ترکیبی از یک آدم سفیدپوست و سیاهپوست. چون همیشه دوست دارم همه فرهنگها را بشناسم ”

بزرگترین نقطه قوتتان؟

“خیلی زود آدمها را میبخشم، خیلی. بهخاطر همین حس میکنم هیچوقت از این بابت آزاری نمیبینم. چون وقتی تو کینهای در دلت باشد انگار هالهای جلوی چشمهایت هست که نمیتوانی دنیا و آدمها را ببینی. شاید بزرگترین نقطه قوتم این باشد که کینهای نیستم، خیلی جاها هم به خاطر این موضوع لطمه خوردم اما نمیتوانم نبخشم”

رایحه ای که بیشتر از همه دوست دارید؟

” عاشق بوی خاکم. خاک نم خورده و عاشق بوی نم کاهگل و عطر کوچههای قدیم… ”

بزرگترین سرخوردگیتان؟

” من هیچوقت سرخوردگی نداشتم. شاید اتفاق وحشتناکی که در زندگیام افتاد، تصادف چندسال پیش مادرم بود که باعث شد یکی از چشمهای زیبای مادرم آسیب ببیند. در آن مقطع واقعا روحیهام را از دست داده بودم که خدا را شکر همه چیز به خیر گذشت و خدا دوباره مادرم را به ما داد”

علت خداحافظی فرامرز قریبیان از بازیگری چه بود ؟

کدام خصیصه اخلاقیتان خودتان را بیشتر از بقیه ناراحت میکند؟

” عجول بودن. من واقعا در تصمیمگیری عجول هستم. باید همیشه یک نفر باشد که به من ایست بدهد. به نظرم ما آدمها باید همیشه صبر کنیم تا یک ماجرایی تهنشین بشود بعد دربارهاش قضاوت کنیم اما متاسفانه من آن صبر را ندارم”

اگر قرار باشد کارگردان فیلم زندگیتان باشید، فکر میکنید چه کسی بتواند بهتر از همه نقش خود شما را بازی کند؟

” واقعا نمیدانم. احتمالا باید از چند نابازیگر تست بگیرم، چون هیچکس شبیه من نیست ”

بزرگترین ترس زندگیتان چه بوده؟

” اینکه اثر بدی روی آدمها بگذارم. مردم و آدمها برای ما به عنوان بازیگر خیلی مهم هستند و تاثیر بد گذاشتن روی تماشاگر واقعا بزرگترین ترس زندگی من است ”

اگر برای سفر داخلی یک نقطه را بخواهید انتخاب کنید، ترجیح می دهید کجا باشد؟

من فکر می کردم بهترین نقطه برای سفر شمال ایران است، اما وقتی برای کاری مستند به بیشتر نقاط ایران سفر کردم متوجه شدم که کل ایران دیدنی است و نه فقط شمال ایران. حتی جاهای دیگر ممکن است بعضی وقت ها دیدنی تر هم باشد. به خاطر شکل رویش گیاهان و سبزی آن که با شمال متفاوت است و نوع و جنس سبزی آن فرق دارد.

لیست آثار هنری فقیهه سلطانی

در ادامه بیوگرافی فقیهه سلطانی بازیگر تبریز در مه باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی فقیهه سلطانی

نام فیلمسال تولیدنقش
مرگ نامهء سهراب۱۳۹۶تهمینه
جاودانگی۱۳۹۴
شب شیشه‌ای۱۳۸۹
جداافتاده۱۳۸۳هما
دوشیزه۱۳۸۱لیدا
صورتی۱۳۸۱لیلا
نغمه۱۳۸۰
عینک دودی۱۳۷۸مینا
معجزه خنده۱۳۷۵نرگس
روسری آبی۱۳۷۳
فیلم شوماه با هنرنمایی فاطمه معتمدآریا آماده نمایش شد
فقیهه سلطانی و حسین یاری در نغمه
فقیهه سلطانی و حسین یاری در نغمه

آثار تلویزیونی فقیهه سلطانی

  1. فرشتگان بی بال (١۴٠٠)
  2. یاور (١۴٠٠)
  3. زخم (۱۳۹۳)
  4. مهمانان ویژه (۱۳۹۱)
  5. مثل شیشه ۱۳۹۰
  6. تبریز در مه (۱۳۸۹)
  7. عمارت فرنگی (۱۳۸۷)
  8. نشانی (۱۳۸۷)
  9. قطار آن شب (۱۳۸۶)
  10. خواستگاران (۱۳۸۶)
  11. پاتوق (۱۳۸۶)
  12. روز رفتن (۱۳۸۵)
  13. بوی گل‌های وحشی (۱۳۸۴)
  14. آهوی ماه نهم (۱۳۸۳)
  15. پدر خاک (۱۳۸۰)
  16. آغوش‌های خالی (۱۳۷۸)
  17. میهمانی از بهشت (۱۳۷۹)
  18. طریق عشق (۱۳۷۶)
  19. سایه‌ها (۱۳۷۵)
  20. بی‌بی‌یون (۱۳۷۴)
  21. امام علی (۱۳۷۰)
هنرنمایی فقیهه سلطانی در تبریز در مه
هنرنمایی فقیهه سلطانی در تبریز در مه
آناهیتا همتی و فقیهه سلطانی در آهوی ماه نهم
آناهیتا همتی و فقیهه سلطانی در آهوی ماه نهم

اثر ویدئویی فقیهه سلطانی

  1. اینجا آسمان همیشه بارانی است (ویدئویی ۱۳۹۲)

جوایز و افتخارات فقیهه سلطانی

نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن از اولین جشن خانه سینما برای بازی در فیلم «معجزه خنده» – ۱۳۷۶

صفحه اینستاگرام فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 882 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی فقیهه سلطانی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی فقیهه سلطانی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی فقیهه سلطانی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام فقیهه سلطانی @faghihehsoltani میباشد و141 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام فقیهه سلطانی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا