اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

ماجرای دعوای اشکان اشتیاق و دنیا جهانبخت چه بود؟

در این بخش بیوگرافی اشکان اشتیاق بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی اشکان اشتیاق از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال زیر آسمان شهر به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و همسرش و ماجرای رابطه اش با دنیا جهانبخت را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی اشکان اشتیاق آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

اشکان اشتیاق چند سال سن دارد؟

اشکان اشتیاق زاده 6 تیر 1363 است و 37 سال سن دارد.

اشکان اشتیاق با کدام نقش به شهرت رسید؟

اوج شهرت اشکان اشتیاق با سریال زیر آسمان شهر بود.

تحصیلات اشکان اشتیاق چقدر است؟

اشکان اشتیاق لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه آزاد را دارد.

اشکان اشتیاق فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

اشکان اشتیاق از سال 1373 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی اشکان اشتیاق

نام اصلیاشکان اشتیاق
تاریخ تولد6 تیر 1363
تحصیلاتفارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه آزاد تهران شمال
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1373تاکنون
وضعیت تاهلمتاهل
قد167سانتی متر
بیوگرافی اشکان اشتیاق
بیوگرافی اشکان اشتیاق

بیوگرافی اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق متولد 6 تیر 1363 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه آزاد تهران شمال می باشد که 13 سالگی وارد عرصه بازیگری شد و در سریال زیر آسمان شهر و دنیای شیرین درخشید

قد اشکان اشتیاق

در بیوگرافی اشکان اشتیاق آمده است قد او 167 سانتی متر است.

ازدواج و وضعیت تاهل اشکان اشتیاق

بیشترین جستجوها در بیوگرافی اشکان اشتیاق درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ازدواج لاله صبوری با مردی 17 سال بزرگتر از خود و ماجرای طلاق و ازدواج مجدد او

تا به حال هیچ خبر رسمی مربوط به ازدواج اشکان اشتیاق در سایت ها منتشر نشده ولی در برخی از شبکه های مجازی عکسی در حال انتشار است که آن را به عنوان همسر این بازیگر جوان سینما و تلویزیون معرفی کرده اند. گفتنی است تا کنون هیچ واکنشی از جانب این بازیگر نشان داده نشده است.

عکس همسر اشکان اشتیاق

علایق و حقایقی درباره اشکان اشتیاق

در ادامه بیوگرافی اشکان اشتیاق مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

جزیره تنهایی اشکان اشتیاق

بیشتر مواقع تو اتاقم هستم، گاهی ممکنه که پدر و مادرم رو موقع شام و ناهار ببینم. بیشتر دوست دارم تو اتاقم باشم، تنهایی را دوست دارم در مورد کم کاریم دوست ندارم زیاد کار کنم. ترجیح می دهم کم کار کنم، اما در یک کار خوب بازی کنم

از شهرتم راضی ام

شهرت برای هرکسی بستگی به سرشت و ظرفیت اش دارد که چقدر بتواند آن را هضم کند ، من دوستش دارم و اگر محدودیتی دارد من راضی ام و کنار آمده ام

نا امیدی اشکان اشتیاق در مسیر هنری

در اوسط مسیر بازیگری ام مدتی نا امیدی دامنگیرم شد و همواره در تردید بودم که چرا کسی به سراغم نمی آید و آیا علت آن ضعف من در بازیگری است ؟

فقط یک چیز بود که باعث می شد ترس من بریزد و آن نگاه به پیشیانی بود که قبلا وضعیتی مشابه وضعیت آن زمان مرا داشتند

پیام عاشقانه اشکان اشتیاق از دنیا جهانبخت

اکانت اینستاگرامی منتسب به اشکان اشتیاق در آذر 1395 پیام های خصوصی دنیا جهانبخت از طریق دایرکت را رسانه ای کرد که به شدت جنجالی شد ↓

«عشق کوفی» سریال محرمی شبکه سه شد | پخش از ۲۹ تیرماه

دنیا جهانبخت نوشته بود : اشکان جان خیلی دوست دارم ، کاراتو دنبال میکنم ، موفق باشی عزیزم ، اگر این ورا اومدی خوشحال میشم ببینمت

دنیا جهانبخت در پی این افشاگری در پیامی دوباره وی را تهدید به ممنوع الکاری کرد او که از انتشار عکس پیام هایش به شدت شاکی بود برای اشکان اشتیاق نوشت :

واقعا چی فکر کردی تو ؟ اسکرین شات میگیری میذاری ! همه آرزوشونه من بهشون پیغام بدم ، بابا شماها هیچکدوم لیاقت عاشقی نداریند

پست رو دیلیت کن به نفعته چون کافیه توی پیجم بر ضدت چیزی بذارم آبروت بره ممنوع التصویر و کار بشی ، حالا خود دانی جناب اکتور !

مدتی بعد مشخص شد این اکانت فیک بوده و اشتیاق مدیریت آنرا برعهده نداشته است

ماجرای اشکان اشتیاق و دنیا جهانبخت

به بازی در اثری جدید فکر نمی کنم

مدتی است که خودخواسته استراحت می کنم و با وجود اینکه پیشنهاداتی برای بازی در سریال های مختلف به من داده شد به بازی در اثری جدید فکر نمی کنم.

در سری اول مجموعه «زیر آسمان شهر» بازی کرده ام که یکی از خاطره انگیزترین سریال هایی است که در آن حضور داشته ام و این روزها شنیده هایی حاکی از این است که قسمت جدید این مجموعه قرار است ساخته شود اما برای بازی در این مجموعه هنوز کسی با من صحبتی نکرده است.

وضعیت بازیگری در تلویزیون

وضعیت بازیگری در تلویزیون از نظر من روز به روز بهتر می شود و شاهد حضور بازیگران خوبی هستیم که معمولاْ از تئاتر وارد این عرصه شده اند و این اتفاق بسیار خوبی است چرا که تلویزیون به حضور بازیگران توانا نیازمند است و امیدوارم در آینده بیشتر شاهد این مسئله باشیم.

اختلاف سنی جواد عزتی و مه لقا باقری چقدر است؟

تلویزیون را چندان دنبال نمی کنم و نمی توانم درباره وضعیت سریال سازی نظری دهم. حتی سریال هایی را که در آنها بازی کردم و در ماه رمضان و ایام نوروز پخش شدند را ندیده ام و به دلایل مختلف مدتی است که پیگیر آثار تلویزیون نیستم.

با وجود اینکه تلویزیون را دنبال نمی کنم در جریان هستم که تولیدات تلویزیون ضعیف شده و از نظر من باید مسئولان که زحمت بسیاری می کشند به فکر این باشند که تولیدات از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا رسانه ملی بتواند نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. دلیل این مسئله را که آثار خوب نسبت به گذشته کمتر شده اند را نمی دانم اما باید به این نکته توجه کرد و اگر تولیدات خوب نداشته باشیم مطمئناْ تلویزیون مخاطب خود را به مرور از دست خواهد داد.

متأسفانه اخبار بدی شنیده می شود و در جریان این مسئله هستم که به دلیل تولیدات کم بازیگران پیشکسوت زیادی که سالها در سریال های مختلف تلویزیون حاضر می شدند این روزها بیکار هستند. از نظر من باید مسئولان تمهیدی اندیشیده تا این وضعیت حاکم بر تلویزیون از بین برود.

تلویزیون نمی بینم !

تلویزیون را چندان دنبال نمی کنم و نمی توانم زیاد درباره وضعیت سریال سازی نظری بدهم حتی سریال هایی که خودم بازی کردم را ندیده ام !

به دلایل مختلف مدتی است که دیگر پیگیر آثار تلویزیون نیستم …

عمل بینی اشکان اشتیاق

این بازیگر در چند سال گذشته انحرافی بینی خود را عمل زیبایی کرده است که در تصاویر زیر قبل و بعد از عمل وی مشخص می باشد

معرفی سریال مهار عیار ؛ سریالی تاریخی با 260 بازیگر برای رمضان 1403

اشکان اشتیاق قبل از عمل بینی

شروع فعالیت هنری اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق بازیگری را در سنین نوجوانی با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی آغاز کرد. او با ایفای نقش کوتاهی بعنوان بازیگر مهمان، در مجموعهٔ همسران جلوی دوربین رفت

اشکان اشتیاق در سال 1376 زمانی که تنها 13 سال داشت در سریال دنیای شیرین به کارگردانی بهروز بقایی به ایفای نقش پرداخت. این سریال توسط بهروز بقایی برای شبکه یک سیما ساخته و در برنامه کودک و نوجوان پخش شد، این سریال داستان دو خانواده را روایت میکند که هر بار با یک مشکل تازه مواجه میشوند. شیرین نام دختر بزرگ خانواده است که هر روز این اتفاقات را در دفتر خاطراتش مینویسد.

کودکی اشکان اشتیاق در سریال دنیای شیرین
کودکی اشکان اشتیاق در سریال دنیای شیرین
اشکان اشتیاق 13 ساله در کنار رضا عطاران و سایر بازیگران سریال دنیای شیرین
اشکان اشتیاق 13 ساله در کنار رضا عطاران و سایر بازیگران سریال دنیای شیرین

او سپس وارد مجموعه سیب خنده شد

عکسی از اشکان اشتیاق در مجموعه سیب خنده
عکسی از اشکان اشتیاق در مجموعه سیب خنده

شهرت اشکان اشتیاق با زیر آسمان شهر

در سال 1378 بازی در سریال کیف انگلیسی را تجربه کرد تا اینکه سال 1380 با سریال زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان به شهرت رسید

زیر آسمان شهر بازی کرده ام که یکی از خاطره انگیزترین سریال هایی است که در آن حضور داشته ام و این روزها شنیده هایی حاکی از این است که قسمت جدید این مجموعه قرار است ساخته شود اما برای بازی در این مجموعه هنوز کسی با من صحبتی نکرده است.

اشکان اشتیاق در زیر آسمان شهر
اشکان اشتیاق در زیر آسمان شهر

اشکان اشتیاق در سه در چهار

اشکان اشتیاق بعد از بازی در سریال های دنیای شیرین و زیر آسمان شهر در سال 1387 در سریال سه در چهار در کنار بازیگران به نامی همچون محمد کاسبی، مهران رجبی ، شهره لرستانی و علی صادقی به ایفای نقش پرداخت. این سریال داستان زندگی دو باجناق و خانواده هایشان را روایت میکند که برای گذران زندگی و امرار معاش تصمیم به تاسیس یک شرکت خدماتی می گیرند و همین موضوع مسائل و مشکلاتی را برای آن ها بوجود می آورد.

حضور مهناز افشار در کنسرت گوگوش
عکسی جالب از سکانسی به یاد ماندنی از سریال سه در چهار
عکسی جالب از سکانسی به یاد ماندنی از سریال سه در چهار

اشکان اشتیاق در سه دونگ سه دونگ

مجموعه سه دونگ، سه دونگ در سال 1389 توسط شاهد احمدلو ساخته و در ماه رمضان سال 1390 از شبکه 5 سیما پخش شد. در این مجموعه اشکان اشتیاق نقش (منصور) پسر یک نانوا را بازی میکند که در یکی از محلات قدیمی تهران، نانوایی سنگک دارد و به همراه پدر و دو برادر دیگرش آن جا را اداره میکند . از آنجایی که تنها سه دونگ از مغازه به نام پدر وی میباشد و سه دونگ دیگر به نام دوست پدرش است که در خارج از کشور زندگی میکند. حالا سر و کله شریک نانوایی پیدا میشود و میخواهد سهمش را بگیرد و کار به جایی میکشد که آنها تصمیم به مهاجرت میگیرند…

اشکان اشتیاق و جواد عزتی در نمایی از سریال سه دونگ سه دونگ
اشکان اشتیاق و جواد عزتی در نمایی از سریال سه دونگ سه دونگ

اشکان اشتیاق در نقطه سر خط

اشکان اشتیاق در سال 1390بار دیگر با سریال نقطه سر خط به کارگردانی سعید آقاخانی دیده شد،او در این سریال با بازیگرانی همچون حمید لولایی، علی صادقی و مریم سعادت همبازی است.

این مجموعه تلویزیونی روایتگر زندگی یک کارمند بازنشسته است که بعد از سال ها با وام وی موافقت شده و این اتفاق با حکم بازنشستگی او همراه است و مشکلات زیادی را برایش بوجود می آورد. اشکان اشتیاق در این سریال با بازیگرانی همچون حمید لولایی، علی صادقی و مریم سعادت همبازی است.

بازی اشکان اشتیاق در سریال نقطه سرخط
بازی اشکان اشتیاق در سریال نقطه سرخط

اشکان اشتیاق در دردسرهای عظیم

اشکان اشتیاق در سال 1394 در سریال دردسرهای عظیم با نقش کامران پسر آقای فرحان ظاهر شد. در خلاصه داستان این سریال آمده:وقتی که خانواده لطیف برای خواستگاری از بهار به تهران می آیند ناگهان بچه ای در ماشین لطیف پیدا می شود و روند ازدواج آن را دچار دردسرهایی بزرگی می کند.

معرفی فیلم یادگار جنوب پر بازیگرترین فیلم سینمایی فجر

بازیگران اصلی این سریال:جواد عزتی در نقش لطیف ، الناز حبیبی در نقش بهار دختر فیروزه ، مهدی هاشمی در نقش فرحان ، مریم سعادت در نقش فیروزه ، پرستو گلستانی نقش فرحان ، شهین تسلیمی نقش منیر صاحبخانه ، اشکان اشتیاق در نقش کامران.

بازی اشکان اشتیاق در سریال دردسرهای عظیم
بازی اشکان اشتیاق در سریال دردسرهای عظیم

اشکان اشتیاق در زوج یا فرد

یکی دیگر از کارهای تلویزیونی اشکان اشتیاق مربوط به سریال زوج یا فرد میباشد که در آن نقش پسر یک معاون وزیر را ایفا کرده است. این سریال توسط علیرضا نجف زاده ساخته و در نوروز 1398 از شبکه سوم سیما پخش شد. اشکان اشتیاق در این سریال با بازیگرانی چون مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، هدایت هاشمی، ناهید مسلمی، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و … همبازی است.

زوج یا فرد داستان زندگی کمال شهری یک معاون وزیر با بازی هدایت هاشمی را روایت میکند که هر بار اتفاقی برایش رخ می دهد که قصه را جلو می برد. نام این سریال در ابتدا مر قانون بود و بعدا به زوج یا فرد تغییر کرد.

اشکان اشتیاق در سریال زوج یا فرد
اشکان اشتیاق در سریال زوج یا فرد

اشکان اشتیاق در پسرها سرباز به دنیا نمی آیند

اشکان اشتیاق در این فیلم نقش یک سرباز را بازی میکند که در تلاش است به هر نحوی شده خودش را از رفتن به خدمت معاف کند. کار او به جایی میکشد که با تماس های تلفنی مشکوک سعی در ایجاد اختلاف بین والدینش میکند. در نهایت او تصمیم به جعل کارت میگیرد و با یک جاعل حرفه ای آشنا میشود ولی نهایت لو رفته و به دست پلیس می افتد. در آخر داستان زمانی که همه تیرهای او به سنگ میخورد؛ تصمیم میگیرد به سربازی برود.

آرشیو آهنگ های رسول نجفیان

بازیگران :اکرم محمدی ، اشکان اشتیاق ، محمد کاسبی، سیاوش خیرآبی و سعید پیردوست .

همکاری اشکان اشتیاق با شاهد احمدلو

اشتیاق در آثار تلویزیونی بسیاری به کارگردانی شاهد احمدلو حضور داشته‌است. همچنین در تله فیلم‌هایی نظیر گنج خانه سفید، بلور باران، پسرها سرباز به دنیا نمی‌آیند و ما خونه نیستیم با احمدلو همکاری کرده‌است.

اشکان اشتیاق در سینما

اشکان اشتیاق با بازی در فیلم چپ دست آرش معیریان پا به عرصه سینما گذاشت. چپ دست روایتگر داستان زندگی دختری به نام سارا (لیلا اوتادی) است که بعد از یک تصادف شدید حافظه کوتاه مدت خود را از دست می دهد. و سامی (حمید گودرزی) با دیدن او در یک رستوران عاشق میشود و تلاش زیادی می کند تا حافظه او را برگرداند …

او تاکنون تنها در سه کار سینمایی حضور داشته است

لیست آثار هنری اشکان اشتیاق

در ادامه بیوگرافی اشکان اشتیاق بازیگر سه دونگ سه دونگ باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار تلویزیونی اشکان اشتیاق

سالنام مجموعهسمتکارگردانشبکه
۱۴۰۰پلاک ۱۳بازیگرآرش معیریانشبکه ۳
۱۴۰۰بوتیماربازیگرعلیرضا نجف زادهشبکه ۳
۱۳۹۹میانبر۲بازیگریزدان فتوحیشبکه البرز
۱۳۹۹چای نتبازیگرآرش تیمور نژادشبکه ۵
۱۳۹۹آخر خطبازیگرعلیرضا مسعودیشبکه ۳
۱۳۹۸میانبر ۱بازیگریزادان فتوحیشبکه البرز
۱۳۹۸زوج یا فردبازیگرعلیرضا نجف زادهشبکه ۳
۱۳۹۶پنچریبازیگربرزو نیک‌نژادشبکه ۳
۱۳۹۵پرستارانبازیگرعلیرضا افخمی و محمود رضا تخشیدشبکه ۱
۱۳۹۵همسایه‌هابازیگرمهران غفوریانشبکه ۲
۱۳۹۴–۱۳۹۵قرعهبازیگربرزو نیک‌نژادشبکه ۳
۱۳۹۴دردسرهای عظیم ۲بازیگربرزو نیک‌نژادشبکه ۳
۱۳۹۳دردسرهای عظیمبازیگربرزو نیک‌نژادشبکه ۳
۱۳۹۳رخنه (مجموعه تلویزیونی)بازیگرحسین تبریزیشبکه ۲
۱۳۹۱یاوربازیگرعلی شاه‌حاتمیشبکه ۱
۱۳۹۱بزن بریم آبادانبازیگرسیدعلی نیاکانتله فیلم
۱۳۹۰آقای مدیربازیگرحسن آقاکریمیتله فیلم
۱۳۹۰نقطه سر خطبازیگرسعید آقاخانیشبکه ۳
۱۳۹۰خانه اجاره‌ای (سری دوم)بازیگرشاهد احمدلوشبکه ۳
۱۳۸۹–۱۳۹۰سه دونگ، سه دونگبازیگرشاهد احمدلوشبکه ۵
۱۳۸۷سه در چهاربازیگرمجید صالحیشبکه ۱
۱۳۸۱خاتونبازیگرفیاض موسویشبکه ۱
۱۳۸۰زیر آسمان شهر – سری اولبازیگرمهران غفوریانشبکه ۳
۱۳۸۰دوستانهبازیگرمحمد رحمانیانشبکه ۲
۱۳۷۸کیف انگلیسیبازیگرامیر سجادیشبکه ۱
۱۳۷۶دنیای شیرینبازیگربهروز بقاییشبکه ۱
۱۳۷۶سیب خندهبازیگررضا عطاران

شیرین جاهد

شبکه ۱
پسرها سرباز به دنیا نمی‌آیندبازیگرشاهد احمدلوتله فیلم
بلور بارانبازیگرشاهد احمدلوتله فیلم
توهمبازیگراکبر منصورفلاحتله فیلم
تا حضوربازیگربهرام درخشانتله فیلم
هم‌نفسبازیگراحسان صادقی حمزهتله فیلم
گنج خانه سفیدبازیگرشاهد احمدلوتله فیلم
چشم خدابازیگراحسان صادقی حمزهتله فیلم
میشبازیگرمجید صالحیتله فیلم
ما خونه نیستیمبازیگرشاهد احمدلوتله فیلم
۱۳۷۳–۴همسرانبازیگر مهمانمسعود رسام، بیژن بیرنگشبکه ۲
هنرنمایی سیاوش خیرابی و اشکان اشتیاق در سریال پرستاران
سیاوش خیرابی و اشکان اشتیاق در سریال پرستاران
عکس عروسی اشکان اشتیاق در فیلم یاور
عکس عروسی اشکان اشتیاق در فیلم یاور

اشکان اشتیاق در شبکه نمایش خانگی

  • سال‌های دور از خانه (مجموعه نمایش خانگی)
  • و با تشکر از خانواده رجبی

آثار سینمایی اشکان اشتیاق

  • یکی برای همه (۱۳۹۰ محمد آهنگرانی)
  • دلداده (۱۳۸۷ قدرت‌الله صلح میرزایی)
  • چپ دست (۱۳۸۴ آرش معیریان)
همبازی شدن اشکان اشتیاق با اکبر عبدی و دخترش المیرا در فیلم یکی برای همه
اشکان اشتیاق , اکبر عبدی و دخترش المیرا در فیلم یکی برای همه

صفحه اینستاگرام اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 33 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی اشکان اشتیاق و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی اشکان اشتیاق و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی اشکان اشتیاق ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام اشکان اشتیاق @ashkan__eshtiyagh میباشد و نزدیک به 47 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام اشکان اشتیاق

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا