اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

ماجرای همکاری هومن سیدی با بابک زنجانی چه بود؟

در این بخش بیوگرافی هومن سیدی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی هومن سیدی از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال راه بی پایان به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی و ماجرای ازدواج اولش با آزاده صمدی و منتشر شدن خبر ازدواج دومش توسط حامد بهداد را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی هومن سیدی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

هومن سیدی چند سال سن دارد؟

هومن سیدی زاده ۸ آذر ۱۳۵۹ ‏و ۴1 سال سن دارد.

هومن سیدی چند فرزند دارد؟

هومن سیدی فقط یک دختر به نام نیل دارد.

تحصیلات هومن سیدی چقدر است؟

هومن سیدی فارغ التحصیل دیپلم گرافیک است.

هومن سیدی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

هومن سیدی از سال 1373 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی هومن سیدی

نام اصلیهومن سیدی
تاریخ تولد۸ آذر ۱۳۵۹ ‏(۴۱ سال)
محل تولدرشت
محل زندگیتهران
تحصیلاتفارغ التحصیل دیپلم گرافیک
پیشهبازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تدوین‌گر
سالهای فعالیت۱۳۷۳–اکنون
همسرآزاده صمدی (ا. ۱۳۸۵–ط. ۱۳۹۲)، بیتا اصلانی (ا. ۱۳۹۳)
فرزندیک دختر به نام نیل
قد168 سانتی متر

بیوگرافی هومن سیدی

بیوگرافی هومن سیدی

هومن سیدی یکی از کارگردان‌های جوان و صاحب سبک سینمای ایران است. درست یا غلط، خیلی‌ها او را ادامه‌دهنده‌ی سینمایِ اصغر فرهادی می‌دانند. سیدی در بازیگری، نویسندگی و تدوین نیز دستی دارد. دروغ نیست اگر بگوییم بازی رندانه و طنازش در سریال عاشقانه، ناخواسته او را تبدیل به محبوب‌ترین کاراکتر آن سریال کرد. هومن سیدی در آن سریال با نقش «پیمان» کم دلبری نکرد و عده‌ای زیادی از جوانان را به طرفدارانش اضافه کرد.

ماجرای آشنایی بهاره رهنما و همسرش امیرخسرو عباسی

در بیوگرافی هومن سیدی آمده است: وی متولد 8 آذر 1359 در رشت ؛ بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر سینما، تئاتر و تلویزیون است

فارغ التحصیل دیپلم گرافیک می باشد که با ساخت فیلم شروع کرد سپس وارد بازیگری شد در ادامه زندگی زناشویی اش با آزاده صمدی به طلاق ختم شد

او حالا دوباره ازدواج کرد و یک فرزند هم دارد و تابحال پنج سیمرغ برنده شده است

قد هومن سیدی

در بیوگرافی هومن سیدی آمده است قد او 168 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده هومن سیدی

در بیوگرافی هومن سیدی درباره ی خانواده اش میخوانیم: هومن فرزند دوم یک خانواده با 4 فرزند است که دو برادرش حامد و هامون و خواهرش هیلدا نام دارد .پدر و مادرش هردو کارمند بوده‌اند که البته الآن بازنشسته شده‌اند. پدر، کارمند بانک و مادرش بازنشسته‌ی نیروی دریایی ارتش است. او درباره‌ی وضع مالی خانواده‌اش همین‌قدر می‌گوید که، هیچ‌وقت حسرت چیزی را نداشته است. اما این به آن معنانیست که طعم فقر را نچشیده باشد. هومن سیدی در جوانی مسیر برای ادامه زندگی‌اش انتخاب می‌کند که سختی‌های زیادی را برایش از نظر مالی به همراه دارد.

کودکی هومن سیدی در آغوش پدرش
کودکی هومن سیدی در آغوش پدرش

ازدواج و وضعیت تاهل هومن سیدی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی هومن سیدی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ازدواج اول هومن سیدی

هومن سیدی در سال 1386 با «آزاده صمدی» بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

آشنایی این دو در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه شروع شد و در نهایت زمانی که هنوز به شهرت نرسیده بودند ازدواج کردند. آن‌ها در مدت 7 سال زندگی مشترکشان، همکاری هنری سینمایی زیادی هم با یکدیگر داشته‌اند. صمدی در دو فیلم اول هومن سیدی «آفریقا» و «سیزده» ایفای نقش کرده است. آن دو در سریال «راه بی‌پایان» نیز هم‌بازی بودند.

خاطره جالب محمود پاک نیت با خسرو شکیبایی و درسی که از او گرفت!
آزاده صمدی و هومن سیدی در سریال راه بی پایان
آزاده صمدی و هومن سیدی در سریال راه بی پایان

سرانجام این ازدواج دوام نمی‌آورد و در سال 1393 این دو بازیگر جوان جدا می‌شوند.

هومن سیدی و همسر اولش آزاده صمدی
هومن سیدی و همسر اولش آزاده صمدی

هومن سیدی و آزاده صمدی در مراسم افتتاحیه فیلم سیزده در سینما بودند و این دو هنرمند در آنجا حضور داشتند ولی خبری از کنار هم بودن انها نبود هر کدام به صورت جدا با بازیگران عکس یادگاری می گرفتند که این اعلام هومن سیدی دال بر موضوع جدایی انها بوده است.

هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران، در یادداشتی نسبت به سوال‌های پیرامون زندگی خصوصی‌اش واکنش نشان داد. سیدی در اینستاگرامش نوشت:

دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده.

بی شک زندگی من هم مثل هر کدوم از شماها تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می‌دم در حجاب عرف‌های رایج فرهنگی باقی بمونه اما از اونجایی که احترام زیادی براتون قائلم و پیگیری های شما رو توجه دوستانه تحلیل و تعریف می‌کنم، باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک‌ام با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک که یک سال است که به اتمام رسیده.

امیدوارم با این توضیح که با بهترین نیت های قلبی برای شما عزیزان همراه بوده و هدف از اون پاسخ به شبهات ذهنی بعضی از دوستان است، باب گفتگو، اظهار نظر، اعلام تاسف، گمانه زنی و باقی واکنش‌ها بکلی بسته و موضوع به کلی مختومه گردد. برای همه شما آرزوی حرکت در مسیر خوشبختی رو دارم.

ارادتمند هومن سیدی

انتشار خبر جدایی هومن سیدی
انتشار خبر جدایی هومن سیدی

آزاده صمدی در مصاحبه‌ای، زندگی را مشترکش با هومن سیدی را علی‌رغم طلاقشان، یک زندگی موفق قلمداد می‌کند که در نوبه‌ی خودش جالب است.

ازدواج دوم هومن سیدی

هومن سیدی سال 1393 برای بار دوم با خانم بیتا اصلانی در سکوت ازدواج کرد.

همه آنچه درباره مسابقه ارتش سری می‌دانیم به همراه نحوه بازی ،قوانین آن

خبر آن پاییز 1396 با تبریک حامد بهداد برای به دنیا آمدن دخترش نیل رسانه ای شد

حامد بهداد و هومن سیدی و دخترش نیل
حامد بهداد و هومن سیدی و دخترش نیل
دختر و همسر هومن سیدی
دختر و همسر هومن سیدی
هومن سیدی و همسرش در کنار شجریان
هومن سیدی و همسرش در کنار شجریان
هومن سیدی و دخترش نیل
هومن سیدی و دخترش نیل

علایق و حقایقی درباره هومن سیدی

در ادامه بیوگرافی هومن سیدی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

نویسندگی هومن سیدی و شاگردانش

در بیوگرافی هومن سیدی لازم به ذکر است: او حالا از مدرسان صاحب نام بازیگری است او در دو فیلم اول خود بازیگرانی چون نوید محمدزاده ، امیر جدیدی و یسنا میرطهماسب را معرفی کرد

همکاری هومن سیدی با بابک زنجانی

فیلم سیزده به کارگردان هومن سیدی در سال 92 با سرمایه گذاری مستقیم بابک زنجانیکه حالا یکی از ابر بدهکاران بانکی است تولید شده

این فیلم دومین سرمایه‌ گذاری مستقیم بابک زنجانی پس از فیلم هیچ کجا هیچ‌ کس، می باشد. فیلم «سیزده» که با سرمایه‌گذاری بابک زنجانی تولید شده بود از جشنواره برلین حذف شد. هومن سیدی در اظهارنظری در مورد این اتفاق بیان کرد: چرا باید برای اینکه این آقا تحریم است، فیلم من از جشنواره برلین کنار گذاشته شود؟ من چرا باید به خاطرش آسیب ببینم؟

انتقاد هومن سیدی از سریال سی‌امین روز

هومن سیدی در سال 1390 به‌شدت از سریال «سی‌امین روز» ساخته‌ی جواد افشار (که در آن ایفای نقش کرده بود) انتقاد کرد. او عنوان کرد که تهیه‌کننده سریال رسماً او را فریب داده است. سیدی از حضورش در این اثر به‌شدت پشمیان و از مردم عذرخواهی کرد.

تیپ شناسی هومن سیدی

در بیوگرافی هومن سیدی او را میتوان بعنوان یکی از خوش تیپ ترین های سینمای ایران نام برد

تیپ او به گونه ایست که نشان می دهد از اصول پوشش صحیح می داند و سعی میکند تیپ خودش را با این اصول وفق بدهد و بدرخشد

ناگفته های زندگی شخصی سارا باقری از رادیو تا شهرت با سریال افرا
بازی هومن سیدی در فیلم مهرآباد
بازی هومن سیدی در فیلم مهرآباد

گلزار سوپر استار است

هومن می گوید در حال حاضر محمدرضا گلزار سوپر استار ایران است به دلیل اینکه او مختصات یک سوپراستار را دارد و طرفداران زیادی هم قبولش دارند

نوید محمدزاده هم بازیگری است که تعداد زیادی تماشاگر به سینما می‌ کشاند

ترک سیگار

آقای سیدی در مرداد 1397 گفت: یک سال از ترک سیگارم گذشت ، به دنبال ترک چیزهای بزرگتر هستم ، عادت های زشت ، دروغ ، نفرت ، حسد ، سیاهی و …

گله از اخبار 20:30

بازهم یک بی‌مهری دیگر و گله از اخبار 20:30. چند پیشی در گزارشی که اخبار 20:30 در مورد سریال «عاشقانه» پخش کرده بود، تصویر هومن سیدی شطرنجی نشان داده شد. با این عنوان که این شخصیت (و شاید هم مدل بازی این بازیگر) خانواده‌ها را از هم می‌پاشد. هومن سیدی از این برخورد خیلی دلخور شد و گله‌اش نسبت به 20:30 را علناً اعلام کرد.

هومن سیدی فیلم ساز دولتی

حالا با وجود همه‌ی این مسائل می‌توان لقب فیلم‌ساز دولتی را برای کارگردانی مثل هومن سیدی پذیرفت؟ لقبی که بعد از اهدای جایزه‌اش برای فیلم «سیزده» به آقای دکتر حسن روحانی، به او داده‌شده. خود سیدی اظهارنظر جالبی درباره این حرکت غیرمنتظره‌اش دارد: نه علاقه‌ای به سیاست دارم و نه سواد آن را. درباره جایزه دادن به آقای روحانی هم می‌توان بگویم که من از ابتدا از ایشان شناختی نداشتم اما احساس کردم انتخاب درست‌تری است. حتی در آن دوره رأی من ایشان نبود؛ اما بعد از اینکه ایشان رأی آوردن احساس کردم که جمله ایشان را خیلی دوست دارم و دلم می‌خواهد که تو رودربایستی بمانند و یادشان نرود که می‌خواهند خنده را به لب مردم بیاورند. دلیل تأکید بنده روی این جمله و دادن جایزه‌ای که برای خودم معتبر، محترم و ارزشمند بود. همین بود.

علت پشیمانی مریم خدارحمی از عمل زیبایی بینی

قهر هومن سیدی با شهاب حسینی

یک ماجرای قهری هم بین او و شهاب حسینی است که البته خودش دلیلش را نمی‌داند. هیچ‌کس دیگر هم نمی‌داند، شاید به‌غیراز خود شهاب حسینی. هومن سیدی می‌گوید: فقط می‌دانم با من قهر است. علتش را نمی‌دانم. با این حال احترام زیادی برایش قائلم و این را بداند که هنرش برای من بسیار هنر بالایی است.

قهر هومن سیدی با شهاب حسینی
قهر هومن سیدی با شهاب حسینی

شروع فعالیت هنری هومن سیدی

در بیوگرافی هومن سیدی جالب است بدانید او کارش را با اجرا در برنامه کودک شروع می‌کند. هومن سیدی از همان 12-13 سالگی علاقه‌مند به بازیگری شده و یک دوره در تلویزیون مرکزی گیلان مجری کودک بوده است. 15 سال بیشتر نداشته که خودش برنامه‌سازی هم می‌کند. البته بعد پس مدتی از تلویزیون اخراجش می‌کنند. او در مورد اخراجش این‌گونه عنوان می‌کند که: «دلیل آن اخراج خیلی شخصی بود. یک آدم گل‌درشت بود از قیافه من خوشش نمی‌آمد و بعد هم که پسرش را آورد؛ اما من برای جایگاه فعلی‌ام باید از او تشکر کنم»

خب این‌هم نوعی شروع بود که زود پایان یافت. شروع اصلی اینجاست. انجمن سینمای جوان رشت. هومن سیدی پس از پایان دوره متوسطه در رشته‌ی گرافیک، به کلاس‌های «انجمن سینمای جوان رشت» رفت. فیلم‌سازی را همان‌جا با چند فیلم کوتاه شروع کرد. بعد از آن نوبت به یک تصمیم مهم می‌رسد. هومن سیدی تهران را برای ادامه زندگی انتخاب می‌کند و این همان مسیری است که مشکلات متعدد مالی و فقر را برای او به همراه دارد. زندگی در یک شهر بزرگ آن هم تهران به این راحتی‌ها نیست که او با دیوانگی آن را انجام می‌دهد. این را خود آقای سیدی می‌گوید و اینکه اوایل اجاره خانه‌اش را که 150 هزار تومان بوده نداشته. لازم نیست بگوییم او از پس تمام این مشکلات برآمده. جایگاه فعلی‌اش همه‌چیز را مشخص می‌کند. بالاخره که چه؟ هومن سیدی به‌هرحال به تهران می‌آید و در کلاس‌های بازیگری «کارنامه» که مدیریت آن به عهده «پرویز پرستویی» است، ثبت‌نام می‌کند.

تیپ و لباس نوید محمدزاده در جشنواره کن

سپس به تهران نقل مکان کرد و در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه زیر نظر پرویز پرستویی دوره های بازیگری را گذراند

شروع بازیگری هومن سیدی

کارگردان جوان اولین کار حرفه‌ای‌اش را با بازیگری شروع می‌کند. اولین بار سال1383 در فیلم سینمایی «یک‌تکه نان» در کنار رضا کیانیان حضور پیدا کرد و بعد نقش کوتاهی را در فیلم «چهارشنبه‌سوری» به کارگردانی اصغر فرهادی ایفا کرد.

اسماعیل خلج و هومن سیدی در فیلم یک تکه نان
اسماعیل خلج و هومن سیدی در فیلم یک تکه نان
هومن سیدی در فیلم چهارشنبه‌سوری
هومن سیدی در فیلم چهارشنبه‌سوری

اولین نقش اولی‌اش در «پابرهنه در بهشت» اتفاق افتاد. آن فیلم هم بهرام توکلی را به‌عنوان یک کارگردان متفکر به سینمای ایران معرفی کرد و هم اولین نامزدی را برای هومن سیدی به ارمغان آورد.

هومن سیدی در فیلم پابرهنه در بهشت
هومن سیدی در فیلم پابرهنه در بهشت

شهرت هومن سیدی

سال 86 با سریال راه بی پایان وارد قاب تلویزیون شد. البته قبل از آن «یک‌تکه نان» هم به‌عنوان سریال از تلویزیون پخش شده بود.حضور هومن سیدی در تلویزیون با سریال‌های «در چشم باد»، «سی‌امین روز» ،«گلشیفته»و … ادامه پیداکرده است.

هومن سیدی در فیلم سی‌امین روز
هومن سیدی در فیلم سی‌امین روز
هومن سیدی در فیلم گلشیفته
هومن سیدی در فیلم گلشیفته

او در چهارمین تجربه تلویزیونی اش با سریال تا ثریا خوش درخشید و آخرین بار سال 92 در سریال مهرآباد بازی کرد

بازی هومن سیدی در فیلم مهرآباد
بازی هومن سیدی در فیلم مهرآباد

درخشش هومن سیدی در عاشقانه

هومن سیدی از سال 83 تا الآن در آثار زیادی به‌عنوان بازیگر حضور پیداکرده، اما هیچ‌کدام آن‌ها به‌اندازه «سریال عاشقانه» موردتوجه همگان قرار نگرفته. او خود در مورد این شخصیت خاکستری محبوب می‌گوید: «محبوبیت بیشتر به خاطر کاراکتر بود نه بازی. هر کس دیگری با کمی تمرکز می‌توانست این نقش را به همین کیفیت یا شاید هم بهتر بازی کند.» به‌هرحال طنازی و مدل خاص و دوست‌داشتنی بازی هومن سیدی در دیگر آثار او هم دیده می‌شود.

رضا گلزار در کنار هومن سیدی بازیگران عاشقانه
رضا گلزار در کنار هومن سیدی بازیگران عاشقانه

هومن سیدی در تئاتر

هومن سیدی اولین حضورش بر روی صحنه را در سال 85 با بازی در نمایش «همسایه آقا» به کارگردانی حسین کیانی تجربه می‌کند. سال 90 در نمایش «مشروطه بانو» بازهم‌بازیگر کیانی می‌شود. یک سال بعدازآن هم نمایش «روایت ناتمام یک فصل معلق» به کارگردانی و بازیگری هومن سیدی به اجرا درمی‌آید.

نگاهی به فیلم هندی حیوان سومین فیلم هندی پرفروش سال ۲۰۲۳

آغاز جدی کارگردانی هومن سیدی

شاید خیلی‌ها هومن سیدی را با بازیگری‌اش بشناسند، اما برای اهل سینما او بیشتر به‌عنوان یک کارگردان حرفه‌ای شناخته می‌شود. آن‌هم یک کارگردان بااستعداد و صاحب سبک. هومن پس از ساخت چند فیلم کوتاه ازجمله «35 متری»، «سطح آب» و «دندان آبی» که جوایز متعددی هم دریافت کردند، در سال 89 اولین فیلم بلند خود با نام «آفریقا» را کارگردانی کرد. این فیلم در بخش آثار ویدیویی بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر جایزه‌ی بهترین فیلم و بهترین نقش اول زن (آزاده صمدی) را دریافت کرد. نکته جالب‌توجه در این فیلم حضور شهاب حسینی به‌عنوان بازیگر نقش اول، تنها با «ده کلمه» دیالوگ است.

سیدی در این فیلم به‌عنوان نویسنده و تدوینگر هم حضور پیدا کرد. اتفاقی که تقریباً در تمامی فیلم‌های بعدی او هم شاهد آن هستیم. همین‌هاست که او را در عین جوانی به یک کارگردان مؤلف و صاحب سبک تبدیل می‌کند. فضای معمایی، جنایی ، قاب‌بندی‌‌ها و نورپردازی‌های غیر کلاسیک را در تمام آثارش تاکنون حفظ کرده و اکثر فیلم‌های او در زمره سینمای نوآر یا نیونوآر ایرانی قرار می‌گیرد. توجه به ابعاد روان‌شناختی شخصیت‌ها، یکی دیگر از ویژگی‌های آثار اوست.

منتقدان سینمای ایران، آفریقا را در زمرهٔ آثار فیلم نوآر ایران برشمرده‌اند. همچنین برخی هومن سیدی را ادامه‌دهنده سینمای اجتماعی اصغر فرهادی می‌دانند (البته با دکوپاژ و قاب‌بندی‌های متفاوت و غیرکلاسیک). او نویسنده و کارگردان تئاتر روایت ناتمام یک فصل معلق بوده‌است.

از دیگر فعالیت‌های هومن سیدی آموزش هنرجویان بازیگری در آموزشگاهش است. او در فیلم‌هایش بازیگران تازه‌ای مانند امیر جدیدی، یسنا میرطهماسب، نوید پورفرج، لادن زاوه‌وند و هامون سیدی را به سینمای ایران معرفی کرد. فیلم‌های هومن سیدی در مقام کارگردان آفریقا، سیزده، اعترافات ذهن خطرناک من، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده هستند. فیلم مغزهای کوچک زنگ زده یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران سال نود و هفت در ایران شد.

معرفی بابک کریمی خان نایب سرخی ها؛ از همبازی شدن با سوفیا لورن تا شهرت در ایران
اعترافات ذهن خطرناک من با بازی نگار جواهریان و هومن سیدی
اعترافات ذهن خطرناک من با بازی نگار جواهریان و هومن سیدی

لیست آثار هنری هومن سیدی

در ادامه بیوگرافی هومن سیدی بازیگر گلشیفته باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی هومن سیدی

سالفیلمسِمَت
کارگرداننویسندهتدوین‌گربازیگرنقش
۱۳۸۳یک تکه نانآریقیس
۱۳۸۴پابرهنه در بهشتآرییحیی
چهارشنبه سوریآریعبدالرضا
۱۳۸۵آنکه دریا می‌رودآریسرباز
۱۳۸۶زخم شانه حواآریمحمود
۱۳۸۷یک وجب از آسمانآری
۱۳۸۹آفریقاآریآریآری
آزادراهآریمرتضی
۱۳۹۱سیزدهآریآریآریآریهمسر همسایه بمانی
۱۳۹۲خط ویژهآریکاوه
شب بیرونآری
۱۳۹۳بوفالوآریپیمان
در مدت معلومآریسعید
من دیه‌گو مارادونا هستمآریبابک
اعترافات ذهن خطرناک منآریآریآریآریگروگان
نیم‌رخ‌هاآریکاوه
پل خوابآریمحسن
۱۳۹۴مادریآریسعید
اینجا کسی نمی‌میردآریاشکان
خشم و هیاهوآریآریآری
۱۳۹۵کمدی انسانیآریآریناظم_مجاهد
آذرآریصابر
۱۳۹۶مصادرهآریزکریا
مغزهای کوچک زنگ‌زدهآریآریآری
۱۳۹۷طلاآریمنصور
نامعلومجنگ جهانی سومآریآریآری
رضا عطاران و هومن سیدی در فیلم مصادره
رضا عطاران و هومن سیدی در فیلم مصادره
هومن سیدی در فیلم مادری
هومن سیدی در فیلم مادری

آثار تلویزیونی هومن سیدی

مجموعه‌های تلویزیونی هومن سیدی

سالعنوانکارگردانشبکه
۱۳۸۶راه بی‌پایانهمایون اسعدیانشبکه ۳
۱۳۸۷در چشم بادمسعود جعفری جوزانیشبکه ۱
۱۳۹۰تا ثریاسیروس مقدمشبکه ۱
سی‌امین روزجواد افشارشبکه ۲
۱۳۹۲مهرآبادفرید سجادی حسینیشبکه ۵

فیلم‌های تلویزیونی هومن سیدی

سالعنوانکارگردان
سایابمحمدعلی سجادی
جادهٔ متروکعلی شاه‌حاتمی
۱۳۹۲در آغاز یک روزبهرام توکلی
اگر باران بباردروح‌الله حجازی
سرقت ادبیرضا بهشتی
سایهروح‌الله حجازی
یک لحظه دیرتر (قسمت «بیلیارد»)رضا بهشتی
۱۳۸۸قصه داوود و قمریآیدا پناهنده
۱۳۹۱داستان ما، قصه تورضا بهشتی
ترم زمستانیرضا بهشتی
دوندهاصغر هاشمی
چرا فائزه علوی کشف حجاب کرد؟

شبکهٔ نمایش خانگی هومن سیدی

سالعنوانسِمَتکارگرداننقش
۱۳۹۵عاشقانهبازیگرمنوچهر هادیپیمان رستاگ
۱۳۹۶گلشیفتهبازیگربهروز شعیبیهومن
۱۳۹۹قورباغهبازیگر، کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوینگرهومن سیدیامیرعلی شمس‌آبادی
۱۳۹۹گیسو (عاشقانه ۲)بازیگرمنوچهر هادیپیمان رستاگ
هومن سیدی در فیلم قورباغه
هومن سیدی در فیلم قورباغه

نمایش‌های هومن سیدی

۹۲–۱۳۹۱: روایت ناتمام یک فصل معلق (کارگردان، نمایشنامه‌نویس و بازیگر)، کافه تریای تئاتر شهر و تالار حافظ

۱۳۹۶: و خداوند، هایم را فراموش کرده است (نمایشنامه‌نویس)، سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان

جوایز و نامزدی‌های هومن سیدی

  • سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی برای فیلم آفریقا از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر
  • جایزه ویژه هیئت داوران برای از سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم سیزده
  • سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم از سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر
  • جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم سیزده از جشنواره فیلم پوسان
  • جایزه بهترین فیلم برای فیلم سیزده از جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای
  • جایزه بهترین فیلم برای فیلم سیزده از جشنواره بین‌المللی فیلم ورشو
  • جایزه ویژه هیئت داوران برای فیلم اعترافات ذهن خطرناک من در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر
  • جایزه ویژه هیئت داوران از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم خشم و هیاهو
  • نامزد جایزه بهترین فیلم برای فیلم خشم و هیاهو از جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای
  • سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه هنر و تجربه برای فیلم مغزهای کوچک زنگ زده از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر
  • سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای فیلم مغزهای کوچک زنگ زده از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر
  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی برای فیلم مغزهای کوچک زنگ زده از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر
  • سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای فیلم مغزهای کوچک زنگ زده از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر
  • تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام برای سریال عاشقانه از هفدهمین جشن حافظ
  • نامزد تندیس حافظ بهترین کارگردانی برای فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده در نوزدهمین جشن حافظ
زهره فکورصبور از بازیگری تا مدلینگ و عمل های زیبایی متعدد

صفحه اینستاگرام هومن سیدی

هومن سیدی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 915 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی هومن سیدی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی هومن سیدی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی امیرحسین رستمی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام امیرحسین رستمی @amir_hrostami میباشد و 1میلیون و100 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام هومن سیدی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا