اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

نگاهی به بهترین نقش آفرینی های پریوش نظریه در سینما و تلویزیون

در این بخش بیوگرافی پریوش نظریه بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی پریوش نظریه که بیشتر او را با فیلم مدینه به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی پریوش نظریه از بازیگران زن معروف و خانواده اش و مروری بر فیلم هایش. برای مطالعه بیوگرافی پریوش نظریه با ما همراه باشید.

پریوش نظریه متولد چه سالی است و چند سال دارد؟

پریوش نظریه متولد ٣ بهمن ۱۳۴۸ و 52 سال سن دارد.

پریوش نظریه متاهل است یا مجرد؟

پریوش نظریه متاهل است ولی اطلاعاتی از همسرش منتشر نشده است.

پریوش نظریه فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

پریوش نظریه فعالیت خود را از سال 1369 آغاز کرد.

پریوش نظریه صاحب فرزند شده است؟

بله پریوش نظریه یک دختر به نام آناهیتا دارد.

خلاصه بیوگرافی پریوش نظریه

نام اصلیپریوش نظریه
تاریخ تولد٣ بهمن ۱۳۴۸
محل تولدگچساران
محل زندگیتهران
تحصیلاتفارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر
پیشهبازیگر، مستندساز، عکاس
زمینه فعالیتسینما تلویزیون تئاتر
سالهای فعالیت۱۳۶۹–اکنون
وضعیت تاهلمتاهل
فرزندیک دختر به نام آناهیتا

بیوگرافی پریوش نظریه

بیوگرافی پریوش نظریه

بازی قابل تحسین پریوش نظریه در مجموعه تلویزیونی «مدینه» را به یاد داریم. مدینه نمونه خوبی برای یک زن روشنفکر و موفق ایرانی است. تعریفی که برای خود پریوش نظریه هم صدق می‌کند. البته از نوعی دیگر. نظریه یکی از مستعدترین هنرمندان زن ایرانی در چند سال اخیر بوده است. او علاوه بر بازیگری تجربه فیلم‌سازی، عکاسی و کارگردانی تئاتر، عضویت در هیئت داوری جشنواره‌های مختلف را هم دارد. او به‌عنوان بازیگر با کارگردانان بزرگی همچون بهمن فرمان آرا، احمدرضا درویش، مجید مجیدی و… همکاری داشته و کارنامه پرباری را برای خود رقم زده است.

فیلم شهر هرت کمدی جدید با هنرنمایی پژمان جمشیدی

در بیوگرافی پریوش نظریه آمده است:وی متولد 3 بهمن 1348 در گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد، بازیگر، مستندساز و عکاس ایرانی است.

تحصیلات پریوش نظریه

در ادامه بیوگرافی پریوش نظریه میخوانیم: دوران دبستان و دبیرستان را در شهرستان گچساران گذرانده و به دلیل علاقه زیادی که به بازیگری داشت در رشته تئاتر و نمایش درس خوانده است و در سال 72 مدرک لیسانس بازیگری خود را از دانشکده هنر تهران اخذ کرده است.

جوانی پریوش نظریه

بیوگرافی خانواده پریوش نظریه

در بیوگرافی پریوش نظریه درباره ی خانواده اش میخوانیم: خانواده نظریه یک خانواده 8 نفره بود که شامل 5 دختر و یک پسر می‌شد. از این میان پریوش بود که از جوانی به تئاتر گروید و دوره کارشناسی‌اش را در این رشته در دانشگاه هنر تهران گذراند.

ازدواج و وضعیت تاهل پریوش نظریه

بیشترین جستجوها در بیوگرافی پریوش نظریه درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

پریوش نظریه ازدواج کرده و اکنون متاهل می باشد. و حاصل این ازدواج یک دختر به نام آناهیتا است.اطلاعاتی در مورد همسر پریوش نظریه ثبت نشده است.

پریوش نظریه و دخترش آناهیتا
پریوش نظریه و دخترش آناهیتا
پریوش نظریه و دخترش آناهیتا
پریوش نظریه و دخترش آناهیتا

علایق و حقایقی درباره پریوش نظریه

در ادامه بیوگرافی پریوش نظریه مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

آشپزی پریوش نظریه

آشپزیم بد نیست . عاشق غذاهای بورانی، میگو و آش رشته هستم و این غذاها را چون دوست دارم بهتر از همه غذاها درست می کنم.

کودکی پریوش نظریه

در کودکی به‌شدت آرام و خجالتی بود. او می‌گوید: «معلم کلاس اولم فکر می‌کرد لالم. اصلاً حرف نمی‌زدم و کلاً اصلاً شیطنت در وجودم نبود.» این آرامش و متانت همچنان هم در زندگی شخصی و هم در نقش‌های او دیده می‌شود.

شیدا خلیق ازجایزه هیات داوران تئاتر در 14سالگی تا سختی تک دخترِ بازیگر معروف بودن

موضع سیاسی پریوش نظریه

پریوش نظریه ازجمله 140 هنرمند ایرانی بود که با امضا طوماری در مورخ 22 خرداد 1392، همراه با سایر اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان، ضمن قدردانی از انصراف دکتر عارف به نفع دکتر روحانی، از نامزدی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 1392 حمایت علنی کردند.

او چندی بعد در مراسم افطاری رئیس‌جمهور با عده‌ای از فعالین زن، درخواست جالب‌توجهی از آقای رئیس‌جمهور داشت. پریوش نظریه گفت: «عاجزانه از آقای رئیس‌جمهور تقاضا دارم تا این تفکر غلط که می‌گوید موجودات خدا نجس هستند را با تصویب قانون حمایت از حیوانات اصلاح کند!»

شروع فعالیت هنری پریوش نظریه

فعالیت خود را از دوران دانشجویی در تئاتر شروع کرد

او از میان تمام دانشجویانی که برای فیلم «عروس حلبچه» تست بازیگری دادند، انتخاب شد و در سال 1369 وقتی 21 ساله بود با آن فیلم پا به عرصه سینما گذاشت. پریوش نظریه در سال 69 اولین تجربه سینمایی‌اش را به دست آورد اما نگاه سخت‌گیرانه او به مقوله هنر و سینما باعث شد برای بازی در فیلم بعدی‌اش 5 سال صبر کند.

پریوش نظریه در فیلم عروس حلبچه
پریوش نظریه در فیلم عروس حلبچه

درخشش پریوش نظریه در فیلم پدر

او در سال 1374 با فیلم «پدر» مجید مجیدی به‌عنوان یک پدیده شاخص بازیگری خوش درخشید. پریوش نظریه برای آن فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر شد. نظریه پس‌ازاین همواره در انتخاب نقش‌هایش با حساسیت برخورد کرده و همین گزیده‌کاری از او یک بازیگر و هنرمند شاخص ساخته است.

پریوش نظریه در فیلم پدر
پریوش نظریه در فیلم پدر

پریوش نظریه در سینما و تلویزیون

ازآن‌پس پرویش نظریه بازیگری در سینما را به‌صورت جدی دنبال کرد و هرسال با یکی دو فیلم به روی پرده‌های سینما آمد. او در فیلم‌های مثل «بوی کافور، عطر یاس»، «دوئل»، «زندگی با چمان بسته»، «یه حبه قند»، «بادیگارد»، «لانتوری» خوش درخشید و روزبه‌روز به محبوبیت خود افزود. همچنین بارها در جشنواره‌های مختلف موفق به کسب جوایز بازیگری شد.

مدل لباس های ترانه علیدوستی در جشنواره کن
پریوش نظریه در فیلم سینمایی بوی کافور، عطر یاس
پریوش نظریه در فیلم سینمایی بوی کافور، عطر یاس
پریوش نظریه در فیلم سینمایی دوئل
پریوش نظریه در فیلم سینمایی دوئل
پریوش نظریه در فیلم سینمایی زندگی با چشمان بسته
پریوش نظریه در فیلم سینمایی زندگی با چشمان بسته
پریوش نظریه در فیلم سینمایی یک حبه قند
پریوش نظریه در فیلم سینمایی یک حبه قند
پریوش نظریه در فیلم سینمایی بادیگارد
پریوش نظریه در فیلم سینمایی بادیگارد
پریوش نظریه در فیلم سینمایی لانتوری
پریوش نظریه در فیلم سینمایی لانتوری

نقش آفرینی پریوش نظریه در سینمایی غلامرضا تختی در سال 1398 از جدیدترین آثار سینمایی او است .

پریوش نظریه در فیلم غلامرضا تختی
پریوش نظریه در فیلم غلامرضا تختی

پریوش نظریه بعد از مدت‌ها حضور در سینما و تئاتر، در سال 1392 با مجموعه «یادآوری» به تلویزیون آمد. او پس‌ازآن در سریال‌های مثل «مدینه»، «زیر پای مادر» و «سایه‌بان» و مینی‌سریال «عالیجناب» حضور پیدا کرد که با «مدینه» تبدیل به یک چهره محبوب و مشهور تلویزیونی داشت.

پریوش نظریه در مجموعه یادآوری
پریوش نظریه در مجموعه یادآوری

پریوش نظریه در سریال زیر پای مادر (لبخند رخساره)

در خلاصه داستان سریال زیر پای مادر آمده است که قصه مردی میانسال است که با پسرش در شهر مشهد زندگی می‌کند. همسر این مرد بنا به دلایلی در سال‌های اول زندگی مشترک، او و پسرش خلیل را ترک کرده است. مرد میانسال که به شغل رستوران داری مشغول است و بخاطر کباب کوبیده های خوبش به نام خلیل کبابی معروف است ، آخر هفته‌ها از رستورانش به زائران امام رضا (ع) نذری می‌دهد ….

او که همبازی بهناز جعفری در سریال “زیرپای مادر” بود به حواشى درگیرى لفظى بهناز جعفرى با خبرنگاران واکنش نشان داد. پریوش نظریه در اینستاگرامش نوشت: بیایید یک تنه به قاضی نرویم ،باید حرفهای هر دو سو کامل شنیده بشه تا بتونیم درست برداشت کنیم. برداشت و نه قضاوت ضمن اینکه بازیگری که کارش را از صحنه ی تئاتر شروع کرده و نه از پارتی و حاشیه، مدیون هیچکسی جز خودش نیست.

پریوش نظریه و بهناز جعفری

هم چنین او در صفحه اینستاگرام خود نسبت به سانسور قسمت آخر سریال زیر پای مادر واکنش نشان داد و گفت:اسم سریال که تغییر کرد…سکانسی اصلی که سانسور شد… فینالی که حذف شد… طفلک رخساره… طفلک نویسنده…طفلک کارگردان #لبخند- رخساره

مهریه جنجالی نیوشا ضیغمی چیست؟
پریوش نظریه در سریال زیر پای مادر
پریوش نظریه در سریال زیر پای مادر
پریوش نظریه در سریال سایه‌بان
پریوش نظریه در سریال سایه‌بان
پریوش نظریه در مینی سریال عالیجناب
پریوش نظریه در مینی سریال عالیجناب

همچنین آخرین کار او در تلویزیون در سریال زمین گرم می باشد.او اخیرا در سریال تلویزیونی نهنگ آبی ایفای نقش کرده است.

شهرت پریوش نظریه با سریال مدینه

نظریه در نقش زنی میان‌سال به‌عنوان شخصیت محوری مجموعه تلویزیونی «مدینه» در رمضان 93 بازی قابل‌تحسینی از خود ارائه داد و بیش‌ازپیش به شهرت خود افزود. این نقش آن‌قدر تأثیرگذار بود که بعدازآن همچنان خیلی‌ها او را با نام مدینه می‌شناسند. نظریه با مدینه به شهرتی دست‌یافت که سال‌ها از آن گریزان بود.

او در مورد شهرت این‌گونه می‌گوید: «شهرت آرامش هر انسانی را از او می‌گیرد. به این خاطر دوستش ندارم. معتقدم کار می‌کنم تا بتوانم زندگی کنم. زندگی نمی‌کنم تا بتوانم کار کنم و بر همین اساس ترجیح می‌دهم تا راحت زندگی کنم. خوشبختانه شانس بزرگی که من در این سال‌ها داشتم این بوده که مدت‌ها کار کردم و هنوز هم کسی در خیابان، کوچه و بازار مرا نمی‌شناسد. امیدوارم از این به بعد هم به همین منوال پیش روم. برای مثال دیروز برای خرید به یکی از فروشگاه‌های بزرگ شهر رفتم و خوشبختانه کسی من را نشناخت.»

نظریه می‌گوید: «من سال‌هاست که دیگر تلویزیون تماشا نمی‌کنم. آن‌هم به خاطر اینکه مدتی است کارهای خوبی را دیگر در این رسانه شاهد نیستیم.»

پریوش نظریه در سریال مدینه
پریوش نظریه در سریال مدینه

تئاترهای پریوش نظریه

در 5 سالی که بین اولین حضور سینمایی‌اش و فیلم «پدر» گذشت، پریوش نظریه بیکار نماند و فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد. او در سال 1370 با بازی در نمایش «کولی‌ها» برای اولین بار به صحنه‌های تئاتر آمد. در سال 73 به‌عنوان بازیگر و طراح در یک نمایش عروسکی با مرضیه برومند همکاری کرد. پس‌ازآن هم تئاتر عروسکی «میوه ممنوع» را با کارگردانی خودش به صحنه برد. نظریه برای آن نمایش دیپلم افتخار بهترین کارگردانی جشنواره تئاتر دانشجویی را دریافت کرد.

ماجرای اختلاف خاطره اسدی با حامد بهداد چیست؟

فعالیت های دیگر پریوش نظریه به جز بازیگری

ازجمله ویژگی‌های پرویش نظریه به‌عنوان یک هنرمند موفق زن، دغدغه‌اش در عرصه فیلم‌سازی است. او فیلم‌سازی در عرصه مستند را در سال 1370 با ساخت مستند «کولی‌ها» آغاز کرد. «من و عروسکم»، «هورامان»، «سوتماگ»، «نزدیک‌تر از قفس» و «ویدیو آرت نگاه» از دیگر فیلم‌های مستند پریوش نظریه در سال‌های اخیر هستند که جوایزی زیادی را برایش به همراه داشته‌اند. نظریه برای مستند «نزدیک‌تر از نفس» برنده دیپلم افتخار بهترین مستند از اولین دوره جشنواره سینما حقیقت شد.

عکاسی هم که همواره از علایق هنرمندان است. پرویش نظریه در میان سال‌های 1385 تا 1389 در 6 نمایشگاه عکس گروهی حضور داشته و دو نمایشگاه عکس نیز به‌صورت اختصاصی برگزار کرده است.

پریوش نظریه تاکنون در جشنواره‌های مختلف ازجمله «جشن سینمای جوان»، «جشن خانه سینما»، «جشنواره پروین اعتصامی»، «جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه کیش» و … به‌عنوان یکی از اعضای هیئت داوری حضور داشته است.

او در مورد حضورش در شاخه‌های مختلف می‌گوید: «شغل اصلی من بازیگری است و دیگر کارها مکمل آن و علاقه شخصی‌ام هستند. تمامی این شاخه‌ها لازمه یکدیگرند. زمانی که هنرمند هستید اگر یک شاخه را به‌طورجدی دنبال کنید همین باعث می‌شود که به شاخه اصلی که در آن حضور دارید کمک دوچندانی کند و این از این شاخه به این شاخه پریدن نیست. همه هنرها به طریقی به یکدیگر متصل‌اند و باعث تکامل یکدیگر خواهند شد.»

لیست آثار هنری پریوش نظریه

در ادامه بیوگرافی پریوش نظریه بازیگر فیلم زیر پای مادر باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

ببینید چهره گلزار بدون گریم چقدر پیر شده

پریوش نظریه در سینما

سال تولیدنام فیلمکارگردان
۱۳۹۷غلامرضا تختیبهرام توکلی
پالتو شتریمهدی علی میرزایی
۱۳۹۶پیلوتابراهیم ابراهیمیان
جشن دلتنگیپوریا آذربایجانی
۱۳۹۵ترومای سرخاسماعیل میهن دوست
۱۳۹۴غیرمجازحسن یکتا پناه
لانتوریرضا درمیشیان
بادیگاردابراهیم حاتمی‌کیا
یاسینحامد امرایی
۱۳۹۳طعم شیرین خیالکمال تبریزی
تگرگ و آفتابرضا کریمی
۱۳۹۲ارسال یک آگاهی تسلیت برای روزنامهابراهیم ابراهیمیان
۱۳۹۱مرواریدسیروس حسن پور
تاج محلدانش اقباشاوی
۱۳۹۰اینجا شهر دیگری استاحمدرضا گرشاسبی
پیدا و پنهانحجت قاسم‌زاده اصل
یک خانواده محترممسعود بخشی
سپیدهروح‌الله حجازی
یک حبه قندرضا میرکریمی
۱۳۸۸در انتظار معجزهرسول صدرعاملی
ساعت گیج زمانفرزاد مؤتمن
زندگی با چشمان بستهرسول صدرعاملی
۱۳۸۷کیمیا و خاکعباس رافعی
در آغاز یک روزبهرام توکلی
دوزخ، برزخ، بهشتبیژن میرباقری
۱۳۸۶چراغی در مهپناه بر خدا رضایی
تک درختهاسعید ابراهیمی فر
حقیقت گمشدهمحمد احمدی
فراموشیمسعود مددی
۱۳۸۵ساعت ۲۵مسعود آب پرور
پاداش سکوتمازیار میری
۱۳۸۲دوئلاحمدرضا درویش
۱۳۸۱گاهی به آسمان نگاه کنکمال تبریزی
۱۳۸۰صنوبرمجتبی راعی
۱۳۷۹تو آزادیمحمدعلی طالبی
۱۳۷۸بوی کافور، عطر یاسبهمن فرمان آرا
چریکه هورامفرهاد مهرانفر
۱۳۷۵سجده بر آبحمید خیرالدین
۱۳۷۴پدرمجید مجیدی
۱۳۶۹عروس حلبچهحسن کاربخش
پريوش نظريه در فيلم تك درختها
پريوش نظريه در فيلم تك درختها

پریوش نظریه در تلویزیون

سال تولیدنام مجموعهکارگردان
١٣٩٩زمین گرمسعید نعمت اله
۱۳۹۸خواب زدهسیروس مقدم
۱۳۹۸ترور خاموشاحمد معظمی
۱۳۹۷نهنگ آبیفریدون جیرانی
دل‌دارجمشید محمودی و نوید محمودی
۱۳۹۶سایه‌بانجمشید محمودی و نوید محمودی
۱۳۹۶عالیجنابسام قریبیان
۱۳۹۶زیر پای مادربهرنگ توفیقی
۱۳۹۳مدینهسیروس مقدم
۱۳۹۲یادآوریحجت قاسم‌زاده اصل
۱۳۷۹صنوبرمجتبی راعی
۱۳۷۶کتیبهایرج کریمی
۱۳۶۹کالیحسن کاربخش
اکران عمومی «ضد» بالاخره بعد از دو سال
پریوش نظریه در سریال نهنگ آبی
پریوش نظریه در سریال نهنگ آبی

فیلم‌های کوتاه پریوش نظریه

ردیفنام فیلمکارگردان
۸شکوفه‌های کیهانیمحمدرضا شریفی
۷ماسکمسعود مددی
۶دیروز و فرداایرج کریمی
۵گیلاس‌هایی که کمپوت شدمحمد شیروانی
۴پرستورضا سرکانیان
۳هزارتوهای سکوتامین اصلانی
۲سمت راست منکیارش اسدی زاده
۱ماه بانولیلا میرهادی

تئاترهای پریوش نظریه

ردیفسال اجراعنوان تئاتر
۳۱۳۷۴کارگردانی تئاتر عروسکی میوه ممنوع
۲۱۳۷۳بازی و طراحی صحنه نمایش عروسکی آرامش در پارک (کار گروهی زیر نظر مرضیه برومند)
۱۱۳۷۰بازی در تئاتر کولی

کارگردانی های پریوش نظریه

ردیفسال تولیدعنوان فیلم
۶۱۳۸۷ویدیوآرت نگاه
۵۱۳۸۵مستند نزدیک تر از نفس
۴۱۳۷۹مستند سوتماگ
۳۱۳۷۹مستند هورامان
۲۱۳۷۷داستانی من و عروسکم
۱۱۳۷۰مستند کولی‌ها

عکاسی های پریوش نظریه(شرکت در نمایشگاه‌ها)

ردیفسال برگزاریعنوان
۶۱۳۸۹نمایشگاه گروهی جشن تصویر سال
۵۱۳۸۸نمایشگاه گروهی عکس “تصویر سال”
۴۱۳۸۷نمایشگاه گروهی عکس “تصویر سال”
۳۱۳۸۶–۸۷نمایشگاه عکس ” چشم درون ” موزهٔ هنرهای معاصر تهران
۲۱۳۸۶نمایشگاه عکس Persia photo expo تهران ۲۶–۲۳ بهمن
۱۱۳۸۵نمایشگاه گروهی عکس ” تصویر سال “

سایر فعالیت‌های هنری پریوش نظریه

ردیفسال تولیدعنوان
۳۱۳۷۷طراحی صحنه و لباس فیلم کوتاه “من و عروسکم”
۲طراحی صحنه مجموعه هتل (مرضیه برومند) و چند قسمت از مجموعه تهران ۱۱ (مرضیه برومند)
۱۱۳۷۱–۱۳۷۳نویسندگی نمایش‌های رادیویی برای گروه کودک

داوری پریوش نظریه در جشنواره‌ها

سالجشنواره
۱۳۹۴هیئت انتخاب و داوری بخش بین‌الملل جشنواره فیلم شهر
۱۳۹۴داوری فیلم‌های مستند جشنواره سینمای جوان
۱۳۹۴داوری جشنواره نماز و میراث فرهنگی
۱۳۸۹داوری جشنواره فیلم آینه و آفتاب
۱۳۸۹داوری فیلم‌های کوتاه جشنواره بین‌المللی کیش
۱۳۸۸عضو هیئت داوران جشنوارهٔ کتاب شهر
۱۳۸۸عضو هیئت داوران جشنوارهٔ پروین اعتصامی
۱۳۸۷عضو هیئت داوران جشنوارهٔ پروین اعتصامی
۱۳۸۷عضو هیئت انتخاب فیلم‌های بلند جشن خانهٔ سینما
۱۳۸۷عضو هیئت انتخاب فیلم‌های کوتاه جشن خانهٔ سینما
۱۳۸۶عضو هیئت داوران بخش “بهترین پروژهٔ مستند” جشنوارهٔ سینما حقیقت
عضو هیئت داوران فیلم‌های بلند در چهارمین دورهٔ جشن خانهٔ سینما
ماجرای آشنایی پژمان بازغی و همسرش چیست؟

جوایز و افتخارات پریوش نظریه

ردیفسالعنوان جایزه و جشنواره
۱۹۱۳۸۷تندیس بهترین بازیگر زن از جشنوارهٔ “منبر طلایی” تاتارستان روسیه برای فیلم چراغی در مه (پناه برخدا رضایی)
۱۸۱۳۸۷جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول زن دراولین جشنوارهٔ فیلم‌های تلویزیونی برای فیلم فراموشی (مسعود مددی)
۱۷۱۳۸۷جایزهٔ مقام دوم در بخش مستند نخستین جشنوارهٔ بین‌المللی نور برای فیلم نزدیک تر از نفس
۱۶۱۳۸۶جایزهٔ بهترین فیلم مستند تجربی در سومین جشنوارهٔ پروین اعتصامی برای مستند نزدیک تر از نفس
۱۵۱۳۸۶جایزهٔ بهترین بازیگر زن در بخش جنبی نگاه ملی در بیست و ششمین جشنوارهٔ فیلم فجر برای بازی در فیلم حقیقت گمشده (محمد احمدی)
۱۴۱۳۸۶جایزهٔ “در جستجوی حقیقت” بخش بین‌الملل بیست و چهارمین جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برای مستند نزدیک تر از نفس
۱۳۱۳۸۶دیپلم افتخار بهترین مستند از اولین جشنوارهٔ سینما حقیقت برای مستند نزدیک تر از نفس
۱۲۱۳۸۶نشان برنز و دیپلم افتخار از اولین جشنوارهٔ جایزهٔ بزرگ شهید آوینی ویژهٔ مستندهای برتر سال برای مستند نزدیک تر از نفس
۱۱۱۳۸۵نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در بیست و پنجمین جشنوارهٔ فیلم فجر برای بازی در فیلم پاداش سکوت (مازیار میری)
۱۰۱۳۸۵نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و پنجمین جشنوارهٔ فیلم فجر برای بازی در فیلم تک درخت‌ها (سعید ابراهیمی فر)
۹۱۳۷۹تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم خانواده ارومیه برای بازی در فیلم تو آزادی (محمدعلی طالبی)
۸۱۳۷۸نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در اولین جشنواره فیلم شرق آسیا در مالزی برای بازی در فیلم پدر (مجید مجید
۷۱۳۷۷جایزه فیلم برتر بخش بین‌الملل برای فیلم من و عروسکم در جشنواره بین‌المللی سینمای جوان
۶۱۳۷۶تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم دفاع مقدس برای بازی در فیلم سجده بر آب (حمید خیرالدین)
۵۱۳۷۵نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سجده بر آب (حمید خیرالدین)
۴۱۳۷۴دیپلم افتخار بهترین کارگردانی در اولین جشنواره نمایش عروسکی دانشجویی برای نمایش میوه ممنوع
۳۱۳۷۴سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم پدر (مجید مجیدی)
۲۱۳۷۱دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند در جشنواره فیلم و عکس وحدت برای فیلم کولی‌ها
۱۱۳۷۰نامزد بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر دانشجویی برای بازی در تئاتر کولی
همه چیز درباره سریال ترکی زیبا تر از تو (Senden Daha Güzel)

صفحه اینستاگرام پریوش نظریه

پریوش نظریه ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به 160 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی پریوش نظریه و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون . لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی پریوش نظریه و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی پریوش نظریه، به اینستاگرامش مراجعه  کنید. آدرس اینستاگرام پریوش نظریه @parivashnazarieh می باشد و 43.5 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام پریوش نظریه

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا