اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

ماجرای متهم شدن امیرمحمد زند به قتل چه بود ؟

در این بخش بیوگرافی امیرمحمد زند بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی امیرمحمد زند از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با فیلم اتوبوس شب به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او و ماجرای اتهام قتل او .امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی امیرمحمد زند آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

امیرمحمد زند چند سال سن دارد؟

امیرمحمد زند زاده 1 مهر 1357 در تهران است و 43 سال سن دارد.

تحصیلات امیرمحمد زند چقدر است؟

امیرمحمد زند فارغ التحصیل کارگردانی از دانشگاه ساپینزای رم ایتالیا است.

قد امیرمحمد زند چند سانتی متر است؟

قد امیرمحمد زند 185 سانتی متر است.

امیرمحمد زند فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

امیرمحمد زند از سال 1380 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی امیرمحمد زند

نام اصلیامیرمحمد زند
تاریخ تولد1 مهر 1357
مدرک تحصیلیفارغ التحصیل کارگردانی از دانشگاه ساپینزای رم ایتالیا
پیشهبازیگر-کارگردان
سال‌های فعالیت۱۳۸۰ تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
قد185 سانتی متر

بیوگرافی امیرمحمد زند

بیوگرافی امیرمحمد زند

در بیوگرافی امیرمحمد زند میخوانیم : او متولد 1 مهر 1357 در تهران، بازیگر است

کودکی امیرمحمد زند

کودکی امیرمحمد زند در آغوش پدرش
کودکی امیرمحمد زند در آغوش پدرش

وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی در دانشگاه ساپینزای رم در کشور ایتالیا است و همچنین در رشته مهندسی شبکه رایانه ای تحصیل کرده است و «یک آن اشتباه» اولین ساخته بلند او محسوب می‌شود.

قد امیرمحمد زند

در بیوگرافی امیرمحمد زند آمده است قد او 185 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده امیرمحمد زند

در بیوگرافی امیرمحمد زند درباره ی خانواده اش آمده است : وی یک خواهر کوچکتر از خود و یک برادر بزرگتر از خود دارد اما متاسفانه پدر خود را از دست داده است.

قبر پدر مرحوم امیرمحمد زند در کربلا
قبر پدر مرحوم امیرمحمد زند در کربلا

امیرمحمد زند بازیگر مشهور تلویزیون در برنامه جاذبه در رابطه با پدرش و ماجرای دفن او در کربلا میگوید

معرفی سریال آمریکایی پسا آخر زمانی فلز درهم تنیده (Twisted Metal 2023)

امیمحمد زند و خواهر و مادرش

امیر محمد زند و مادرش و برادرش
امیر محمد زند و مادرش و برادرش
امیر محمد زند و پدرش
امیر محمد زند و پدرش

امیرمحمد زند می گوید :

از پیامبر خدا (ص) پرسیدند برای رضای پروردگار چه باید کرد؟ فرمودند: جلب رضایت مادر و تا سه مرتبه پرسیدند و پیامبر همان را فرمودند. در مرتبه چهارم فرمودند: پس از مادر، به پدرتان نیکی کنید

امیرمحمد زند و مادرش

وضعیت تاهل و ازدواج امیرمحمد زند

بیشترین جستجوها در بیوگرافی امیرمحمد زند درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

امیر محمد زند هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

علایق و حقایقی درباره امیرمحمد زند

در ادامه بیوگرافی امیرمحمد زند مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

زندگی با نقش !

من اصولا بازیگری نیستم که مرتبا با نقشم زندگی کنم و خودم را درگیر آن کنم

به نظر من، می شود دقیق تر به نقش رسید، منتهی به این شرط که بازیگر فایل عظیمی از شخصیت های مختلف را در پس ذهنش داشته باشد تا در مواقع لزوم به آن مراجعه کند

علاقه امیرمحمد زند به فخیم زاده

خارج از هر گونه تملقی آقای فخیم زاده در کار خود استاد است و همکاری با کارگردانی که می داند از کارش چه می خواهد بسیار شیرین و لذت بخش است

امیرمحمد زند و مهدی فخیم زاده در سریال «فوق سری»
امیرمحمد زند و مهدی فخیم زاده در سریال «فوق سری»

نقش منفی را دوست دارم

نقش های منفی بیشتر در سریال ها دیده می شوند و برای بازیگر نیز جای کار بیشتری دارند

همچنین گره های زیادی را در ذهن مخاطب بوجود می آورد. افرادی که تا به حال بازی های مرا دنبال کرده اند همگی بر این باورند که بازیگر تک بعدی نیستم چرا که تا به حال نقش های متفاوت زیادی بازی کردم

سبک غذایی امیر محمد زند

امیر محمد زند به دلیل سپری کردن سالهای نه چندان کوتاهی در کشور ایتالیا ، به غذاهای ایتالیایی علاقه مند شده است و در برنامه ی غذایی خود از این نوع غذاها بسیار استفاده می کند.

درخشش بهرام افشاری در نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟

او عقیده دارد که تغذیه در روح انسان تاثیر گذار است. این بازیگر جوان کشورمان علاقه زیادی به غذاهای دریایی دارد و به گفته خودش طبخ انواع غذاهای دریایی و ایتالیایی را در این کشور یاد گرفته و حالا در پخت این غذاها تبحر دارد و اگر وقت داشته باشد حتما سری به آشپزخانه زده و آشپزی می کند.

زند سبک تغذیه اغلب ایرانی ها و ازجمله خودش را چندان سالم نمی داند و بهترین راه برای قرار گرفتن در مسیر سبک تغذیه درست و مناسب را مشورت با پزشک متخصص می داند.

امیرمحمد زند متهم به قتل در دوران سربازی

من سال 76 تا 77 به سربازی رفتم

در سربازی‌ ام هم اتفاق‌ های عجیب و غریبی افتاد که مثل فیلم بود البته بگویم که بعدا از آن هم فیلم ساختند.

همان‌ طور که گفتم دوران سربازی‌ ام در اردکان یزد در سپاه پاسداران سپری شد.در آن دوران اتفاقی افتاد و یکی از هم‌خدمتی‌ های من خودش را کشت و من شدم متهم به قتل آن و این داستان برگرفته شد برای سریال به دنیا بگویید بایستد. این سریال زندگی واقعی من بود.

هم‌ خدمتی من با اسلحه بنده خودکشی کرد و من متهم به قتل ایشان شدم، ولی بعد از چند وقت فهمیدند که او خودکشی کرده و من تبرئه شدم

امیرمحمد زند تهدید به قتل شد

امیرمحمد زند بازیگر تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش در خصوص تهدید شدنش به مرگ مطلبی را منتشر کرد. شخصی حوالی مسجد سلیمان در حال تهدید من به مرگ بود جالب اینکه گروه تهیه و تولید کار صرفاً و تنها تماشا چی بودند و جالبتر اینکه بجای اینکه من شاکی باشم از نداشتن امنیت جانی وسط بیابان گروه عزیز ادعای شکایت میکنند.اگر لازم باشد در آینده همه چیز را به مطبوعات و مردم عرض خواهم کرد.لازمه بگم دلیل تهدید به مرگ شدنم تنها چند ثانیه تاخیر در عکس گرفتن با آن مثلا آدم بود درست زمانی که وسط تمرین سکانسم بودم.افسوس و حیف از حرفه ای که هر روز بیشتر به قهقرا و ابتذال و بی نظمی و …کشیده میشود و افسوس به عمر نزدیک به بیست ساله ای که برای این حرفه گذاشتم.

خوش پوشی امیرمحمد زند

فكر كنم از حدود 20 سالگي لباس خوب پوشيدن برايم خيلی جدی و مهم شد

زندگینامه افسانه پاکرو و ماجرای حضورش در یک فیلم ترکیه ای

ولی تا قبل از آن در انتخاب لباس دقت خوبی نداشتم. در واقع از آن زمان بود كه سعی كردم بحث پوشش را جدی تر دنبال كنم و در انتخاب لباس دقت بيشتری داشته باشم

خوش پوشی امیرمحمد زند

تفریحات و سرگرمی های امیرمحمد زند

در بیوگرافی امیرمحمد زند آمده است : از جمله علاقه مندی های او ورزش و فوتبال بازی کردن مخصوصا دروازه بانی از کودکی بوده است.امیرمحمد زند غواصی کردن و سورتمه سواری را برای بازی بعضی سکانس های فیلم یاد گرفته است.
عاشق دوچرخه سواری بوده و او را یاد کودکی هایش می اندازد و همچنین لباس های مارک دار را دوست دارد و همیشه برند می پوشد.

دانش آموز تنبل و قبولی با تجدیدی

در بیوگرافی امیرمحمد زند وی درباره درس خوان بودن یا نبودنش گفت: من همیشه در تمامی مقاطع تحصیلی تجدیدی داشتم و تابستان‌هایم با تجدیدی می‌گذشت؛  مثلا جغرافیای سال دوم راهنمایی و جبر دوم دبیرستان اما درس‌هایی که دوست داشتم مثل ادبیات را با نمره 18 قبول می‌شدم ولی از درس جبر همیشه تجدید می‌گرفتم. درس‌های دوست‌داشتنی من تاریخ، ورزش، ادبیات و علوم بود. یادم می‌آید در آن زمان اگر تجدیدی می‌گرفتیم برای گرفتن نمره قبولی در دروس تجدیدی کل تابستان را باید سر کلاس می‌رفتیم تا بتوانیم شهریور دوباره امتحان دهیم.

امیرمحمد زند و الناز شاکردوست

شباهت امیرمحمد زند به علی شاکردوست برادر الناز شاکردوست سوژه شبکه های اجتماعی شده بود و همه به دنبال نسبت الناز شاکردوست با امیرمحمد زند بودند در صورتی که این دو هیچ نسبتی با هم ندارند.

شباهت عجیب امیرمحمد زند به برادر الناز شاکردوست

امیر محمد زند مخالفت با باند بازی و مافیای بازیگری

مـن نمی‌دانم چـه بلایی بر سر سینما آمده اسـت. چرا بازیگری کـه در جوانی برای «اتوبوس شب» دیپلم افتخار جشنواره فجر را گرفته بازیگر تلویزیونی خطاب می‌شود. سینما کلاً توسط بیست بازیگر می‌چرخد کـه از این فیلم بـه آن فیلم می‌روند و اجازه ورود هیچ کس رابه جزیره خود نمی‌دهند.

ماجرای کشف حجاب ناهید لیان مجری سابق شبکه سه سیما
امیرمحمد زند در فیلم «اتوبوس شب»
امیرمحمد زند در فیلم «اتوبوس شب»

مـن نمی فهمم این تقسیمات بازیگر سینمایی از کجا آمده اسـت. سینمای کشور ایران درگیر باندبازی هاي شدید شده و افراد از خودشان ادای روشنفکر بودن در می آورند تا خودشان را دراین باندها جای دهند. وضعیت اسفبار سینمای کشور ایران در سال هـای اخیر بـه اوج خود رسیده اسـت زیرا حرف اول سینمای کشور ایران را اسپانسرها میزنند نه کارگردانان.

مافیا در سینمای ایران

امیر محمد زند و انتقاد از بازیگران کم سواد

متاسفانه تا زمانی کـه هنرمندان مـا سواد کافی نداشته باشند وضعیت تغییری نمی‌کند، بازیگران در همه ی جای جهان بـه مطالعه و تحقیق مشغول هستند اما بازیگران مـا وقتی جلوی دوربین حاضر می‌شوند تازه درباره نقش و دیالوگ هایي کـه دارند می پرسند و صرفا تبدیل بـه دستگاه دیالوگ گو در بازی شده اند. کسیکه دیالوگ می‌گوید با کسیکه بازیگری می‌کند فرق دارد.

وقتی یک شخص در نقطه صفر بازیگری قرار دارد و می درخشد می‌گویند چقدر بازیگر خوبی اسـت در حالی‌کـه کار خاصی نکرده اسـت. او در خصوص نیاز امروز سینمای کشور ایران ادامه داد: در سینمای امروز مـا نیاز بـه بازیگری داریم کـه معلومات و تحلیل درست داشته باشد، بازیگرانی کـه نقش خودرا تحلیل کنند ودر مرحله بعد بخواهند در دیالوگ ها دخل و تصرف داشته باشند بسیار کم هستند.

از وقتی بیکاری ها شروع شد بازیگران چهره بـه سمت تئاتر کشیده شدند. و علاوه بر این بازی در عرصه تئاتر هم یک اعتبار فرهنگی بـه انها میدهد و هم وارد این عرصه میشوند کـه از بیکاری نجات پیدا کنند. مـن بازیگری رابه چهره و غیر چهره تقسیم نمیکنم. آل پاچینو هم می‌تواند سینما، تلویزیون و تئاتر کار کند و همینطور همه ی بازیگران میتوانند در عرصه هاي مختلف کار کنند. این‌کـه مخاطب برای دیدن بازیگر چهره بـه تئاتر کشیده و باعث چرخش اقتصادی تئاتر شود خوب اسـت اما بـه شرط این‌کـه دچار شعارزدگی و شو آف نشویم و بخاطر خود هنر کار کنیم، اما متاسفانه مـا راه نادرست را پیش گرفته ایم.

تابستانی داغ با سریال جدید شبکه atv؛ سریال ترکی «تو رو به غریبه ها نمیدم»

شما در حال مطالعه بیوگرافی امیرمحمد زند در بازیگرآنلاین هستید.با ما در ادامه همراه باشید.

شروع فعالیت هنری امیرمحمد زند

من در استودیو بدیع (مرکز خدمات صنایع فیلم ایران) کار می کردم.

در آن مکان با آدم های سینمایی زیادی ارتباط داشتم، در سال 76 به مدرسه آزاد بازیگری رفتم و برای اولین بار به آقای کیانوش عیاری معرفی شدم و نقش کوتاهی را در سریال هزاران چشم ایفا کردم.

کم کاری امیرمحمد زند در سینما

امیرمحمد زند را می توان یکی از بازیگران توانا برشمرد اما متاسفانه وی بیشتر در فیلم های تلویزیونی ایفای نقش کرده و در سینما حضور بسیار کمرنگی داشته است. در بیوگرافی امیرمحمد زند از فعالیتهای هنری اش میخوانیم: هزاران چشم ، ماه محبوب خدا ، نسیم رویا ، خانه مهر ، عملیات 125، فیلم سرشاخ ، قبل از غروب ، ستایش و… به ایفای نقش پرداخت.

امیر محمد زند و حسن جوهرچی در سریال «نسیم رویا»
امیر محمد زند و حسن جوهرچی در سریال «نسیم رویا»

امیرمحمد زند در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 4 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم امیرمحمد زند در این سال، بازیگری در فیلم رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی، سریال آسمان من به کارگردانی محمدرضا آهنج، سریال زمستان گرم به کارگردانی رسول صانعی و سریال فوق سری به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده محسوب می‌شود.

امیرمحمد زند در رخ دیوانه
امیرمحمد زند در رخ دیوانه
امیرمحمد زند در زمستان گرم
امیرمحمد زند در زمستان گرم

امیرمحمد زند در ستایش2و 3

ستایش ، ازجمله فیلم‌ هایی است که امیر محمد زند در آن به ایفای نقش پرداخته‌ است. او در فیلم ستایش نقش محسن داماد ستایش را بازی می‌کرد و ۱ حقوق‌ دان و وکیل و همچنین استاد دانشگاه بود.

ناگفته های زندگی هنری حسن زارعی بازیگر سریال آفتاب پرست

خود او درباره‌ ستایش می‌ گوید قصه‌ آن دارای درام و پیچیدگی‌ های زیادی بود و هر قسمت آن نیز این درام‌ ها و پیچیدگی‌ ها بیشتر می‌ شد. زند درباره نقش خود در این فیلم می‌گوید نقشی که من بازی کردم درست است که به دلیل زمانی کوتاه‌ تر شده و البته بازی‌ ها هنوز تمام نشده و پایان کار مانده‌ است اما به‌ لحاظ عمقی و تاثیر گذاری نقشی که من ابتدا نمی‌ خواستم قبول کنم اما نویسنده با کارگردان پیشنهاد کردند که ادامه این نقش را بازی کنم.

او نیز در این سریال تصریح کرد که علم گریم ما در ایران به‌ حدی نرسیده‌ است که گریم‌ های سنگین را طوری در صورت بازیگر انجام دهیم که پوست بازیگر نابود نشود این‌ که بازیگر ۶ یا ۷ ماه و یا یک‌سال باید گریم شود غیر قابل‌ تحمل است و در گریم از چسب و لاتکس استفاده می‌ کنند و اگر قرار باشد بازیگر یک‌ سال هر روز صورتش چسب بخورد امکان‌ پذیر نیست، امکان تغییر بازیگر هم نبود چرا که انتقاد های زیادی جا به‌ جا می‌ شد.

حدیث میرامینی و امیر محمد زند در «ستایش 2»

امیرمحمد زند در سریال فوق سری

فوق سری ۱ مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مهدی فخیم‌ زاده است که در سال ۱۳۹۳ به نمایش گذاشته شده‌ است. این سریال که در ۱۴ قسمت چهل‌ دقیقه‌ای طراحی و تدوین شده‌ است داستان پلیسی و طنز را در سال ۱۳۹۴ از شبکه ۱ به نمایش گذاشته‌ است.

امیر محمد زند که در این فیلم نقش دانیال را بازی می‌ کند. او پس‌ از بازی در این سریال عنوان کرد که مهدی فخیم‌ زاده یکی از کارگردانانی است که وی به او علاقه دارد و مهدی فخیم‌ زاده می‌ داند که از فیلم چه می‌ خواهد و خیلی‌ خوب است که بازیگر با کارگردانی بازی کند که بداند چه از فیلم می‌ خواهد.

چرا سارا باهنر کشف حجاب کرد؟

امیرمحمد زند در او یک فرشته بود

او یک فرشته بود یکی از مجموعه‌ های تلویزیونی به کارگردانی علی رضا افخمی است. این سریال که در رمضان ۱۳۸۴ از شبکه ۲ به نمایش گذاشته شد در ژانری جدید در تلویزیون ایران به نام ژانر ماورایی ساخته‌ شده بود. داستان او یک فرشته بود مربوط به زنی است که در نقش شیطان به ایفای نقش می‌ پردازد.
امیر محمد زند در سریال او یک فرشته بود در نقش دایی حامد و همچنین برادر رعنا به ایفای نقش می‌ پرداخته است او در خصوص این فیلم می‌ گوید که یکی از بهترین فیلم‌ هایی است که بازی کرده و نقش خود را در این فیلم دوست داشته‌ است هرچند که نقش او در این سریال نقشی پررنگ نبوده ولی او ژانر داستان را به‌ خوبی درک کرده و دوست داشته‌ است.

امیرمحمد زند در او یک فرشته بود
امیرمحمد زند در او یک فرشته بود

امیرمحمد زند در به دنیا بگویید بایستد

این سریال ایرانی هم به کارگردانی محمد رضا آهنج در سال ۱۳۸۵ در ۱۳ قسمت طراحی تدوین و اجرا شده‌ است. این سریال که از شبکه تهران پخش شد سریالی است که بر اساس داستان زندگی امیر محمد زند در سربازی‌ اش می‌ باشد. وی در دوران سربازی به قتل هم‌ خدمتی اش محکوم شده‌ است ولی بعد از آن‌ که متوجه شدند که وی این کار را نکرده و هم‌ خدمتی اش خود کشی کرده‌ است. این داستان برگرفته از زندگی امیر محمد زند می‌ باشد که در سریال به دنیا بگویید بایستد نمود پیدا کرده‌ است.

امیرمحمد زند در به دنیا بگویید بایستد
امیرمحمد زند در به دنیا بگویید بایستد

امیرمحمد زند در عملیات ۱۲۵

عملیات ۱۲۵ از مجموعه فیلم‌ های تلویزیونی سال ۱۳۸۷ می‌ باشد این فیلم که به کارگردانی بهروز افخمی، مسعود آب پرور، محمدرضا آهنج و راما قوی‌ دل ساخته شده‌ است و تا پایان آبان ۹۴ پخش آن ادامه داشته‌ است. داستان آن روایتی سرشار از هیجان چند آتش‌ نشان می‌ باشد که هر کدام داستان و سریال خود را دارند که پس‌ از بدست آوردن مهارت‌ های زیاد به کار آتش‌ نشانی می‌ پردازند و اتفاقاتی گریبان آن‌ ها را می‌ گیرد امیر محمد زند که در فصل دوم این سریال به ایفای نقش پرداخته‌ است یکی از نقش‌ های اصلی این فیلم را اجرا کرده‌ است.

ناگفته های زندگی شخصی ایرج نوذری تا تسلط او به 7 زبان زنده دنیا!
امیرمحمد زند در عملیات ۱۲۵
امیرمحمد زند در عملیات ۱۲۵

امیرمحمد زند اخیرا در سریال های روزهای ابدی، سریال ترور خاموش و سریال ماه و پلنگ هم ایفای نقش کرده است.

امیرمحمد زند در سریال های روزهای ابدی در نقش روحانی
امیرمحمد زند در سریال های روزهای ابدی در نقش روحانی
امیرمحمد زند در سریال ترور خاموش
امیرمحمد زند در سریال ترور خاموش
بیتا سحرخیز و امیر محمد زند در سریال ماه و پلنگ
امیر محمد زند در سریال ماه و پلنگ

لیست آثار هنری امیرمحمد زند

در ادامه بیوگرافی امیرمحمد زند بازیگر ستایش باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی امیرمحمد زند

نام فیلمسالکارگردان
تقاطع۱۳۸۴ابوالحسن داوودی
روشنک۱۳۸۴حسین قناعت
اتوبوس شب۱۳۸۵کیومرث پوراحمد
شب حورا۱۳۸۶شهاب ملت‌خواه
کیمیا و خاک۱۳۸۷عباس رافعی
ترانه پاییزی۱۳۸۷بهمن زرین‌پور
حیرانی۱۳۹۳علی عظیم‌زاده
رخ دیوانه۱۳۹۴ابوالحسن داودی
اشک تمساح۱۳۹۶رضا حسین‌آبادی
آکاردئون۱۳۹۶آرمان زرین کوب
تو می‌مانی۱۳۹۶حمید بهمنی
امیرمحمد زند و نیوشا ضیغمی در فیلم «حیرانی»
امیرمحمد زند و نیوشا ضیغمی در فیلم «حیرانی»

تله فیلم های امیرمحمد زند

  • دو ماه شمسی (سعید زارعیان) (۱۳۹۶)
  • مرد ایرانی (محمد رضا آهنگرانی) (۱۳۹۲)
  • کودک مادر (متین بابایی) (۱۳۹۲)
  • نگین (محمود معظمی) (۱۳۹۲)
  • خانه کاغذی (محمود معظمی) (۱۳۹۲)
  • شاهد (نادر طریقت) (۱۳۹۰)
  • موش و گربه (حسن لفافیان) (۱۳۹۰)
  • آرش و پدر زن (حسین باباییان) (۱۳۸۹)
  • پروانه‌های آفاق (نادر طریقت) (۱۳۸۹)
  • عملیات پایتخت (محمدرضا آهنج) (۱۳۸۸)
  • سرشاخ (محمود معظمی) (۱۳۸۸)
  • قبل از غروب (جواد کاسه ساز) (۱۳۸۸)
  • ریوار (مسعود فرخنده) (۱۳۸۷)
  • غریبه ای در مه (مجید حسین شیرودی) (۱۳۸۷)
  • سرقت (محمد رضا آهنج) (۱۳۸۶)
  • دلشوره (مهرداد پور احمد) (۱۳۸۶)
  • به رنگ زرد (شاید رسیده باشی) (محمدرضا آهنج) (۱۳۸۶)

آثار تلویزیونی امیرمحمد زند

سالمجموعه تلویزیونیکارگردانشبکه و زمان پخش
۱۳۸۰هزاران چشمکیانوش عیاریشبکه ۳

پخش در سال ۱۳۸۲

۱۳۸۱نسیم رؤیاکاظم بلوچیشبکه ۱

پخش در ماه رمضان

۱۳۸۴او یک فرشته بودعلیرضا افخمیشبکه ۲
۱۳۸۵ما چند نفرفیاض موسویشبکه ۱
۱۳۸۵به دنیا بگویید بایستدمحمدرضا آهنجشبکه تهران
۱۳۸۶پنجرهسید وحید حسینی
۱۳۸۷سایه تنهاییبیژن شکرریزشبکه ۱

۲۶ قسمت

۱۳۸۹عملیات ۱۲۵

(سری دوم)

محمدرضا آهنجشبکه تهران
۱۳۹۰مثل شیشهجواد مزدآبادیشبکه ۱
۱۳۹۱زمین انسانهاابوالحسن داوودیشبکه تهران
۱۳۹۲ستایش ۲سعید سلطانیشبکه ۳
۱۳۹۳زمستان گرمرسول صانعیشبکه تهران
۱۳۹۴فوق سریمهدی فخیم زادهشبکه ۱

پخش در نوروز ۱۳۹۴

۱۳۹۴آسمان منمحمدرضا آهنجشبکه ۳
۱۳۹۵لبه تیغسیامک خواجوندشبکه تهران
۱۳۹۵پرستاران (سریال ایرانی)علیرضا افخمی، محمودرضا تخشید،شهرام شاه‌حسینیشبکه یک
۱۳۹۵در قصه‌ها زندگی می‌کنندداوود بیدلشبکه ۲
۱۳۹۵چرخ فلکعزیزالله حمیدنژاد

بهرام عظیم پور

احسان عبدی پور

شبکه ۱

اپیزود هستی

۱۳۹۵ماه و پلنگاحمد امینیشبکه ۳
۱۳۹۶سفر در خانهبهمن گودرزیشبکه نسیم
۱۳۹۶محکومینحسین قناعت

سید جمال سید حاتمی

شبکه ۱
۱۳۹۷راه و بیراهداوود بیدلشبکه ۱
۱۳۹۸ستایش ۳سعید سلطانیشبکه ۳
۱۳۹۸ترور خاموشاحمد معظمیشبکه ۱
۱۳۹۹روزهای ابدیجواد شمقدریشبکه ۱

اجرای امیرمحمد زند

  • استندآپ (کیهان شادور) (۱۳۹۶)
  • صدبرگ (منصور ضابطیان) (۱۳۹۵)

کارگردانی امیرمحمد زند

  • یک آن اشتباه(۱۳۹۴)

امیرمحمد زند در شبکه نمایش خانگی

نام سریالسالکارگردان
حرفه‌ای۱۴۰۰مصطفی تقی‌زاده

افتخارات امیرمحمد زند

دریافت دیپلم افتخار از هیئت‌داوران فیلم مقاومت بازیگر نقش مکمل برای فیلم اتوبوس شب

صفحه اینستاگرام امیرمحمد زند

امیرمحمد زند ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به 150 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی امیرمحمد زند و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی امیرمحمد زند و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی امیرمحمد زند، به اینستاگرامش مراجعه  کنید.آدرس اینستاگرام امیرمحمد زند @amirmohammadzand می باشد و 468 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام امیرمحمد زند

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا