اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

ماجرای عشق شهرام قائدی به دختر دایی اش و قهر پدرش از او

در این بخش بیوگرافی شهرام قائدی بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی شهرام قائدی که بیشتر او را با فیلم پنجمین خوررشید به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی شهرام قائدی از بازیگران مرد معروف و شباهت دخترش به او و ماجرای مهاجرتش. برای مطالعه بیوگرافی شهرام قائدی با ما همراه باشید.

شهرام قائدی متولد چه سالی است و چند سال دارد؟

شهرام قائدی متولد  31 مرداد 1354 و 46 سال سن دارد.

شهرام قائدی متاهل است یا مجرد؟

شهرام قائدی متاهل است و همسر او دختر دایی اش است.

قد شهرام قائدی چقدر است؟

قد شهرام قائدی 180 سانتی متر است.

شهرام قائدی صاحب فرزند شده است؟

بله شهرام قائدی یک دختر به نام سارینا دارد.

خلاصه بیوگرافی شهرام قائدی

نام اصلیابراهیم قائدی
نام هنریشهرام قائدی
تولد 31 مرداد 1354
محل تولدشهرستان قیر و کارزین، استان فارس
تحصیلاتدیپلم
سال‌های فعالیت۱۳۷۵-اکنون
وضعیت تاهلمتاهل
فرزندانیک دختر به نام سارینا
قد180 سانتیمتر

بیوگرافی شهرام قائدی

بیوگرافی شهرام قائدی

در بیوگرافی شهرام قائدی با نام اصلی ابراهیم قائدی میخوانیم : او زاده ۱۳۵۴ در شهر قیر و کارزین استان فارس بازیگر سینما و تلویزیون است.

نام اصلی اش ابراهیم و فرزند آخر خانواده است , فارغ التحصیل مقطع دیپلم است.

کودکی شهرام قائدی

اصالت شهرام قائدی و مهاجرت به تهران

شهرام قائدی در شهرستان فیر و کارزین استان فارس به دنیا آمد تا اینکه سال 1370 در 16 سالگی به تهران مهاجرت کرد

در 19 سالگی وارد کلاس های بازیگر امین تارخ شد و بواسطه او در سال 1374 وقتی 20 ساله بود به گلاب آدینه و قطب الدین صادقی کارگردان های تئاتر معرفی شد

جوانی شهرام قائدی

قد شهرام قائدی

در بیوگرافی شهرام قائدی آمده است قد او 180 سانتی متر است.

خانواده شهرام قائدی

ورودش به حرفه ای بازیگری با مخالفت پدرش شروع شد تا جایی که او حمایت های مالی خود را از وی برداشت

زندگی نامه الیزابت امینی و ماجرای توهین او به شهید فخری زاده
پدر شهرام قائدی
پدر شهرام قائدی

پدر همسرم از بازاری‌های مطرح شیراز است و پدر خودم نیز از ملاکان و زمین‌داران به نام شیراز بود. هر دو در شرایط کاملا مرفه زندگی می‌کردیم. شرایطی پیش آمد و من و همسرم به خاطر کار من مجبور به کوچ شدیم و متعاقب آن یکسری حمایت‌های همیشگی زندگی‌مان قطع شد. پدر من که مخالف شدید کار من بود، دست حمایتش را به کل از پشت من برداشت و بعد از آن من که همیشه دستور می‌دادم و شخص دیگری کارهایم را انجام می‌داد، باید از صفر و روی پای خودم شروع می‌کردم. به نوعی زیر پایم خالی شد. در کنار این مسایل، مساله غربت، مشکل لهجه، مشکل دانش کم بازیگری و. . . نیز بود.

من فرزند آخر خانواده بودم و فاصله سنی من با پدرم خیلی زیاد بود ، پدرم بهار 1377 وقتی 23 ساله بودم از دنیا رفت.این فاصله سنی با پدرم باعث شده بود که طرز تفکر کاملا متفاوتی هم داشته باشم که کوچکترین نکته نوع موسیقی بود که پدرم گوش می داد. او از شنیدن آن موسیقی لذت می برد ولی من واقعا سردرد می گرفتم اما او حال مرا درک نمی کرد و اجازه نمی داد که موسیقی که دوست دارم ، پخش شود.

او درباره مادرش می گوید: مادر من یک مادر پیر فوق العاده مهربان است که گاهی صحبت هایی می کند که من به خنده می افتم و می گویم الهی دورت بگردم چرا آنقدر از جهان بی خبری؟! ولی همین مادر زمانی که در یک مخمصه گرفتار هستم، تنها با گفتن اینکه درست میشه چنان اطمینان قلبی به من می دهد که به راحتی آن گرفتاری را رد می کنم.

شهرام قائدی و مادرش
شهرام قائدی و مادرش

 

ازدواج و وضعیت تاهل شهرام قائدی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی شهرام قائدی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

عکس الناز شاکردوست در خارج

شهرام قائدی با دختر دایی خود ازدواج کرده است که ثمره این ازدواج خانوادگی ، دختری بنام سارینا دارد

خانواده شهرام قائدی

شهرام قائدی در مورد دخترش سارینا می گویند:دخترها بابایی هستند و مصداق این عبارت در مورد سارینا قائدی به شدت صدق می کند. این پدر و دختر نه تنها از نظر ظاهری شبیه هم هستند، بلکه وقتی پای صحبت های سارینا می نشینید، متوجه می شوید خون پدر با دوز بالای بداهه در شوخی و نگاه مشترک به برخی مسائل به شدت در رگ های این دختر هم جاری است.

شهرام قائدی و دخترش

ماجراهای یک پدر متفاوت

فرق پدر بودن یک بازیگر با پدرهای دیگر این است که ناخواسته گاهی برای فرزند خود چیزهایی را کم می‌گذارد که همسرش باید آنها را جبران کند. مثلا گاهی آن زمان که باید حضور داشته باشی، نیستی. درست زمانی که به تو احتیاج است و باید انجام وظیفه کنی، به خاطر مشغله کاری نمی‌توانی حضور داشته باشی و مادر جور تمام این نبودن‌ها را می‌کشد.

شهرام قائدی و دخترش

سارینا دختری منتقد

سارینا به‌ شدت منتقد خوبی است ، بهتر است بگویم كه یک منتقد بی‌ رحم؛ زمانی كه بحث نقد فیلم‌ های من در میان باشد، اصلا تعارف نمی‌ كند كه من پدرش هستم و به راحتی نقد می‌ کند

گاهی آنچنان بی‌ رحمانه بازی ام را نقد می‌ كند كه من در جواب می‌ گویم اگر این كار را بازی نمی‌ كردم پس چه كسی پول شهریه یا خورد و خوراک تو را می‌ داد و البته سارینا هم در جواب می‌ گوید بازی نمی‌ كردی ما هم كمتر می‌ خوردیم

سارینا: از پدرم خیلی راضی هستم. حتی جدای از اینکه به خاطر کارش سرش شلوغ است باز هم بابای خوبی است. اینکه بابای من فرصت این را ندارد که برای من وقت بیشتری بگذارد، مساله‌ای نیست که مرا ناراحت کند چون می‌دانم پدر من به خاطر من زحمت می‌کشد. البته بابا تا آنجایی که بتواند مرا بیرون می‌برد و تمام خواسته‌های مرا برآورده می‌کند.

معرفی فیلم کوتاه زمین گیر با هنرنمایی محسن کیایی

علایق و حقایقی درباره شهرام قائدی

در ادامه بیوگرافی شهرام قائدی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

ورزش شهرام قائدی و ماجرای نه گفتن

در زندگی شخصی‌ ام برنامه دارم ، ورزش می‌ كنم و بدنم را می‌ سازم ، خودم را آپ‌ گرید می‌ كنم و فیلم‌ های روز رو می‌ بینم

كتاب هم می‌ خوانم كه بخشی از آن از سر بیكاری است ، راستش سعی كردم انقلابی در خودم ایجاد كنم و با جرات و جسارت به خیلی از كارها «نه» گفتم تا در كارهای بد نباشم و آنقدر نه گفتم تا اینكه به گوش بقیه رسید و دیگر كسی زنگ نزد !

شهرام قائدی در حال بدنسازی

دغدغه حرفه ای شهرام قائدی

من با نقش‌ هایم بسیار صادقانه برخورد می‌ کنم ، هیچ وقت به نقش‌ هایی که به من سپرده شده است نارو نزدم

سعی می‌ کنم با صداقت کامل بازی کنم ، این مسئله مهم‌ ترین دغدغه من در خصوص حرفه‌ ام است

پول برای استحکام زندگی

بازیگری آن گمشده‌ای بوده که پیدایش کرده‌ام و به استثنای خانواده‌ام واقعا تنها چیزی بود که به خاطرش از زندگی کردن لذت می‌برم. یعنی اگر روزی پیش بیاید که به من بگویند دیگر نمی‌توانی بازی کنی، لذت زندگی من هم از بین می‌رود. بارها در تنهایی خودم فکر کردم که اگر بازیگر نبودم چه کار دیگری بود که دوستش داشتم و آن را انجام می‌دادم؟ کارهای زیادی هستند که زحمت کمتری دارند و پول بیشتر ولی هیچ علاقه‌ای به آنها ندارم. هیچ کس از پول بدش نمی‌آید. من اگر عاشق پول هستم، تنها به این خاطر است که بتوانم به کمک آن پایه‌های بازیگری خودم را مستحکم کنم. اگر پول بیشتری داشته باشم متعاقب آن کمتر کار بد بازی می‌کنم.

در اینستاگرام متین ستوده چه میگذرد؟

کار و زندگی شهرام قائدی

من ابزاری دارم به نام بدن و بیان که با آنها با دخترم حرف می‌زنم، با همسرم بیرون می‌روم، با همسایه‌ها کل‌کل می‌کنم، چک می‌کشم، خرید می‌کنم و … با همان ابزار هم بازی می‌کنم. اگر این ابزار در کار خراب باشد قطعا به زندگی‌ام نیز سرایت می‌کند. با صراحت باید اعلام کنم که هر بزرگی، هر نوآمده‌ای و هر دوستی که در این حرفه می‌گوید من بین کار و زندگی‌ام خط‌کشی کرده‌ام از دو حالت خارج نیست یا دروغگوی بزرگی است یا مایه‌داری بی‌درد!

احتمالا مقدار معینی پول از جایی به آنها تزریق می‌شود که آن را به خانواده می‌دهند و می‌گویند شما اینها را خرج کنید، سفر و ‌مهمانی بروید، خرید کنید و عیدتان را جشن بگیرید؛ من هم یا فیلم بازی می‌کنم یا نمی‌کنم! وقتی نان شما در سینماست، روحت در کار سینماست و … مگر می‌شود کار در زندگی‌ات وارد نشود؟

فروش ساعت و موتور شهرام قائدی در اینستاگرام

در بیوگرافی شهرام قائدی جالب است بدانید : او موتور و ساعت خود را در اینستاگرام برای فروش گذاشت. بازیگر دوست داشتنی سینما و تلوزیون اخیرا دست به اقدامی زیبا و تحسین برانگیز زد , او برای کمک به کودکان اوتیسم برخی لوازمش را در صفحه اینستاگرام خود برای فروش گذاشت که این کار او همراه بود با تقدیر و تشکر کاربران . شهرام قائدی در این پست نوشت:” موتور و ساعت و عینکم را میفروشم ،برای اوتیسم به بامرام ترین قیمت ،هدیه ناقابلی به والدین فرزند اوتیسم.
فروش ساعت و موتور شهرام قائدی در اینستاگرام

شروع فعالیت هنری شهرام قائدی

“شهرام قائدی” از جمله بازیگرانی است که توانست در سال های اخیر نام خود را به عنوان یک هنرمند، در جامعه هنری مطرح کند.

بازیگر شدن من چیزی شبیه معجزه بود؛ نه اینکه بازیگری فتح قله‌های دست نیافتنی باشد اما رسیدن من به این نقطه از جایی که آمدم که بعد از 25 سال، سالن سینما ندارد، سالن تئاتر ندارد، هیچ‌گونه امکانات فرهنگی ندارد، واقعا یک معجزه بود. گاهی که به این مسائل فکر می‌کنم، هم حال می‌کنم هم تنم به لرزه می‌افتد.

او سال 1370 از شهرستان به تهران مهاجرت کرد او از سال 73 در 19 سالگی در کاراگاه آموزشی «امین تارخ»، فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 74 برای خودش یک پا «بازیگردان» شد و در همان سال با کارگردان های مطرحی چون؛ قطب الدین صادقی، گلاب آدینه و… کار کرد.

«در همان زمان می توانستم بازی کنم، اما آنقدر پختگی در خودم نمی دیدم که مقابل دوربین قرار بگیرم، دلم نمی خواست به هر قیمتی بازیگر شوم، پس صبر کردم تا بازیگر شدن من در زمان خودش اتفاق بیفتد.»

در سال 1375 با سریال «خودروی پلاک 11» به کارگردانی مرضیه برومند جلوی دوربین رفت و و پس از آن در سریال «بازگشت پرستوها» بازی کرد.

ماجرای انتشار عکس های عروسی مونا فرجاد چه بود؟
شهرام قائدی در سریال بازگشت پرستوها
شهرام قائدی در سریال بازگشت پرستوها

قائدی اعتقاد دارد، بازیگری اش از زیرصفر شروع شده، نه از صفر…او می گوید:بازیگری، مهم ترین دغدغه زندگی من است، شاید بدون بازیگری هیچ چیزی برایم قشنگ نباشد.

او پس از مدتی بازیگری ناگهان به سراغ ژانر طنز رفت، چون می‌خواستم سینمای کمدی را هم تجربه کنم، البته ابتدا کسی در این زمینه به من پیشنهادی نمی‌کرد، چون تا پیش از آن در کارهای جدی بازی کرده بودم و به همین دلیل چندی خانه‌نشین شدم و تیزر تبلیغاتی می‌ساختم تا اینکه توانستم این نوع ژانر را هم تجربه کنم و دیگر آنقدر در نقش‌هایم جا افتاده بودم که حتی کسانی که قبلا با آنها کار جدی انجام داده بودم، دیگر به سراغ نیامدند…

او می‌گوید: به شخصه آدم شوخ‌طبعی هستم، همین مسئله خیلی برای رسیدن به نقش‌های کمدی‌ام به من کمک می‌کرد و البته درباره تک‌تک کارهایم تحقیق می‌کردم، سعی می‌کردم نقش‌هایم را به شکل درستش طراحی و بازی کنم. گرچه در خصوص انتخاب نقش‌هایم وسواس زیادی به خرج می‌دهم و سعی می‌کنم آگاهانه آنها را انتخاب کنم.

او در سال 80 در فیلم سینمایی «ارتفاع پست» ابراهیم حاتمی کیا بازی کرد.

شهرام قائدی در فیلم ارتفاع پست
شهرام قائدی در فیلم ارتفاع پست

پس از آن حضور او در سینما ادامه یافت؛ روز کارنامه، من و نگین دات کام، ماجراهای اینترنتی (چای نت)، سرود تولد، قاعده بازی، امضاءشدگان و .. که البته طی این سال‌ها، بازی در سریال‌های تلویزیونی هم دیدیم، همچنین مسابقه «مسیر سبز» که چند سال پیش روی آنتن شبکه تهران می‌رفت.

شهرام قائدی در فیلم من و نگین دات کام
شهرام قائدی در فیلم من و نگین دات کام
شهرام قائدی فیلم ماجراهای اینترنتی (چای نت)
شهرام قائدی فیلم ماجراهای اینترنتی (چای نت)
شهرام قائدی در سرود تولد
شهرام قائدی در سرود تولد
شهرام قائدی در فیلم قاعده بازی
شهرام قائدی در فیلم قاعده بازی

در بیوگرافی شهرام قائدی میخوانیم : وی در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 5 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد.

چهره روناک یونسی قبل از عمل زیبایی چگونه بود؟

آثار مهم شهرام قائدی در این سال، بازیگری در سریال “ردپایی” در بزرگراه به کارگردانی حسین تبریزی، سریال “سه در چهار” به کارگردانی مجید صالحی، فیلم “چارچنگولی” به کارگردانی سعید سهیلی، فیلم کلانتری غیرانتفاعی به کارگردانی یدالله صمدی و سریال “عید امسال” به کارگردانی سعید آقاخانی محسوب می‌شود.

شهرام قائدی در چارچنگولی
شهرام قائدی در چارچنگولی
شهرام قائدی در عید امسال
شهرام قائدی در عید امسال

شهرت شهرام قائدی

در سال 1385 با سریال «قرارگاه مسکونی» به کارگردانی جواد رضویان شناخته شده تا اینکه سال 88 با سریال رمضانی «پنجمین خورشید» به شهرت رسید

شهرام قائدی در قرارگاه مسکونی
شهرام قائدی در قرارگاه مسکونی
شهرام قائدی در پنجمین خورشید
شهرام قائدی در پنجمین خورشید

یکی دیگر از مجموعه های دیده شده او «سریال ۵ کیلومتر تا بهشت» و «زمانه» می باشد

شهرام قائدی در سریال ۵ کیلومتر تا بهشت
شهرام قائدی در سریال ۵ کیلومتر تا بهشت

نقش متقاوت شهرام قائدی در زمانه

«منوچهر» به يک دليل بزرگ نخستين نقش دشوار زندگي ام است. خدا را شکر آثاري که تا به حال بازي کرده ام، يک در ميان از لحاظ شخصيت، پيچيدگي و مهندسي نقش فرق مي کردند، ولي اين شخصيت از لحاظ ديگري برايم نقش سختي بود.

من بازيگر احساساتي هستم و از حس خودم بالاي 50 درصد استفاده مي کنم تا از تکنيک. البته اين موضوع توأمان براي بازيگر اتفاق مي افتد و ناخودآگاه بايد از احساسش استفاده کند ولي من از درصد بالايي از احساساتم استفاده مي کنم. شخصيت «منوچهر» خيلي با شخصيت خود من فرق دارد، از من دور است، بنابراين بايد کنکاش و اين شخصيت را پيدا مي کردم. «منوچهر» يک سري صفت هايي دارد مانند تملق گفتن، التماس کردن، بي دعوت جايي رفتن و هزار و يک عيب که هر کدامش عاري از يک مرد ايراني است. خودم هيچ کدام از صفاتش را دوست نداشتم و هميشه پرهيز مي کردم که اين صفات دايره اي در اطرافم تشکيل بدهند.

معرفی فیلم پرونده باز است آخرین اثر کیومرث پوراحمد

حقيقتش اين است که براي نقش «منوچهر»، تحقيقات زيادي کردم و سعي کردم هر بخشش را از جايي کمک بگيرم. بخش اول شخصيت، خوش مشرب بودن، پرخوري و پر حرفي اش بود که از روي شخصيت يکي از دوستان صميمي و پسردايي ام برداشتم و آن ها اين خصوصيات را در زندگي شان دارند و مدام جلوي چشمانم اين گونه شخصيت را مي ديدم.

بخش ديگر ويژگي «منوچهر»، يک نياز بود، يعني نيازي در وجود شخصيت او بود که به خاطر آن دست درازي مي کند و به خاطر نياز چشم مي گويد. همه درها به روي منوچهر بسته شده است؛ پولي که به او ارث رسيده و خانواده، مادر و خواهرش را از دست داده و همه درها به جز در خانواده فروزان فر روي او بسته شده است. اين بخش نيازش را از روي شخصيت يکي از دوستان قديمي که در يک برهه زماني در چاله و دست اندازي افتاده بود و بايد خيلي جاها چشم مي گفت، گرفتم.

بخش آخر ويژگي او را که تملق و پاچه خواري بود، ساختم. البته ناگفته نماند که همه اين ها در کلاس و پشت نيمکت «حسن فتحي» اتفاق افتاد؛ يعني اگر آموزگاري هم چون «فتحي» نبود محال بود منوچهر اکنون قابل تحمل باشد چون صد درصد منوچهر تبديل به يک نقش چندش آور و حال به‌هم‌زن مي شد که نمي توانستيم لحظه اي دوستش داشته باشيم و در توانم نمي ديدم که آن را به سرانجام برسانم.

به هر حال، «حسن فتحي» با رزومه کاري، علاقه، تجربه و شناختي که ريز به ريز نسبت به پازل يک نقش و کليت قصه دارد، اين واگن، قطار، ماشين و شخصيت را در مسير و جاده خود برد تا به هدفش رسيد.

ماجرای جالب و خواندنی بازیگر شدن حسین مهری
شهرام قائدی در سریال زمانه
شهرام قائدی در سریال زمانه

بازی شهرام قائدی در گاندو

شهرام قائدی بازیگر نقش محمد علی موسی پور ، جاسوس MI6 انگلستان در وزارت امور خارجه ایران در سریال گاندو ۲ به کارگردانی جواد افشار است که از سریال های نوروز ۱۴۰۰ شبکه ۳ سیما محسوب می شود و دومین بازی وی با داریوش فرهنگ است.

او در این فیلم به عنوان مشاور یکی از مدیران در وزارت امور خارجه نشان داده می شود که ماموریت راه اندازی سایتی در حوزه اخبار برجام دارد.

موسی پور سریال گاندو ۲، همان محمد علی شعبانی از مشاوران سابق دکتر محمد جواد ظریف است که از افراد دو تابیعتی در تیم مذاکرات هسته ای نشان داده می شود. او کارآموز شابق نایاک در سال ۱۳۸۶ بود. گویا در حال حاضر فراری و ساکن انگلستان است.

شهرام قائدی در سریال گاندو
شهرام قائدی در سریال گاندو

او در سریال نوروز رنگی به کارگردانی علیرضا مسعودی و سریال رعد و برق به کارگردانی بهروز افخمی نیز بازی کرده است.

شهرام قائدی در کنار شاهو رستمی در سریال نوروز رنگی
شهرام قائدی در کنار شاهو رستمی در سریال نوروز رنگی
شهرام قائدی در سریال رعد و برق
شهرام قائدی در سریال رعد و برق

شهرام قائدی در شبکه نمایش خانگی

در ادامه بیوگرافی شهرام قائدی آمده است : او در شبکه نمایش خانگی در ۲ سریال نقش آفرینی کرده  است. سریال ممنوعه به کارگردانی امیرپورکیان که در نقش شهرام، عاشق پروانه اسد زاده ( با بازی نیکی کریمی) حضور یافت.

دیگری در سریال آسپرین به کارگردانی فرهاد نجفی در سال ۱۳۹۵، در نقش یاسر حمزه، مامور اداره اطلاعات دیده شد.

شهرام قائدی در سریال ممنوعه
شهرام قائدی در سریال ممنوعه
شهرام قائدی در سریال آسپرین
شهرام قائدی در سریال آسپرین

لیست آثار هنری شهرام قائدی

در ادامه بیوگرافی شهرام قائدی بازیگر زمانه باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی شهرام قائدی

  1. قاتل و وحشی (۱۳۹۸)
  2. وای آمپول (۱۳۹۷)
  3. قهرمانان کوچک (۱۳۹۵)
  4. ناردون (۱۳۹۴)
  5. سکه (۱۳۹۳)
  6. مردها فرشته نیستند (۱۳۹۳ در عنوان بندی نیامده)
  7. سکه (فیلم) (۱۳۹۳ در عنوان بندی نیامده)
  8. آدم‌آهنی (۱۳۹۱)
  9. رینگ اسپرت (۱۳۹۰)
  10. مرگ سپید (۱۳۸۹)
  11. دلقک‌ها (۱۳۸۸)
  12. چار چنگولی (۱۳۸۷)
  13. کلانتری غیرانتفاعی (۱۳۸۷)
  14. احضار شدگان (۱۳۸۶)
  15. قاعده بازی (۱۳۸۵)
  16. روز سوم (۱۳۸۵)
  17. سرود تولد (۱۳۸۳)
  18. ماجراهای اینترنتی (چای نت) (۱۳۸۳)
  19. من و نگین دات کام (۱۳۸۲)
  20. روز کارنامه (۱۳۸۱)
  21. ارتفاع پست (۱۳۸۰)
  22. سرقت بی نقص
  23. گلناز
سفر به دهه پنجاه همراه با امین حیایی، احمد مهرانفر و پژمان جمشیدی

آثار تلویزیونی شهرام قائدی

سالعنوان مجموعهکارگردانتوضیحات
۱۴۰۰رعد و برقبهروز افخمیشبکه ۵
۱۴۰۰نوروز رنگیعلیرضا مسعودیشبکه ۵
۱۴۰۰گاندو ۲جواد افشارشبکه ۳
۱۳۹۹آخر خطعلیرضا مسعودیشبکه ۳
۱۳۹۸وارشاحمد کاوریشبکه ۳
۱۳۹۸شش قهرمان و نصفیحسین قناعتشبکه ۵
۱۳۹۶هاتفداریوش یاریشبکه ۲
۱۳۹۴آقا و خانم سنگیشاهد احمدلوشبکه ۳
۱۳۹۴خاتونمرتضی آتش زمزمشبکه ۵
۱۳۹۲سرزمین کهنکمال تبریزیشبکه ۳
۱۳۹۱زمانهحسن فتحیشبکه ۳
۱۳۹۰چهار چرخجواد مزدآبادیشبکه ۳
۱۳۸۹پنج کیلومتر تا بهشتعلیرضا افخمیشبکه ۳
۱۳۸۸باغ شیشه‌ایمهدی مظلومیشبکه ۲
۱۳۸۸پنجمین خورشیدعلیرضا افخمیشبکه ۳
۱۳۸۸عید امسالسعید آقاخانیشبکه ۵
۱۳۸۷معتاد اجباریمهدی مظلومیشبکه ۱
۱۳۸۷راز پدرفرید نیکجوشبکه ۵
۱۳۸۷سه در چهارمجید صالحیشبکه ۱
۱۳۸۶قرارگاه مسکونیجواد رضویانشبکه ۵
۱۳۸۴ارث بابامجواد رضویانشبکه ۳
۱۳۸۳فرار بزرگمحمدحسین لطیفیشبکه ۳
۱۳۸۲–۱۳۸۷در چشم بادمسعود جعفری جوزانیشبکه ۱
۱۳۸۲بچه‌های خیابانهمایون اسعدیانشبکه ۵
۱۳۸۲این راهش نیستنوید میهن‌دوستشبکه ۳
۱۳۸۱نوعروسبیژن میرباقریشبکه ۲
۱۳۸۰دردسر والدینمسعود نوابیشبکه ۳
۱۳۸۰خانه آرزوهاحسین سهیلی زادهشبکه ۲
۱۳۸۰چراغ جادوهمایون اسعدیانشبکه ۱
۱۳۷۹خاک سرخابراهیم حاتمی‌کیاشبکه ۱
۱۳۷۹داستان‌های نوروزمرضیه برومندشبکه ۱
۱۳۷۹کمینمسعود کرامتیشبکه ۳
۱۳۷۹خانه نیکومسعود کرامتیشبکه ۲
۱۳۷۶بازگشت پرستوهاابوالقاسم طالبیشبکه ۲
۱۳۷۵تهران ۱۱- ۵۹۵ ج ۴۸مرضیه برومندشبکه ۵
سیر تا پیاز زندگی ایرج طهماسب و تمام عروسک هایی که او خلقشان کرد!
شهرام قائدی و هدایت هاشمی در سریال وارش
شهرام قائدی و هدایت هاشمی در سریال وارش

شهرام قائدی در نمایش خانگی

سالعنوان مجموعهسمتکارگرداننقش
۱۴۰۰شب‌های مافیابازیگرسعید ابوطالبخودش
۱۳۹۷ممنوعهبازیگرامیر پورکیانشهرام
۹۵–۱۳۹۴آسپرینبازیگرفرهاد نجفییاسر حمزه

صفحه اینستاگرام شهرام قائدی

شهرام قائدی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به 40 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی شهرام قائدی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی شهرام قائدی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی شهرام قائدی، به اینستاگرامش مراجعه  کنید.آدرس اینستاگرام شهرام قائدی @shahramghaedi می باشد و 294 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام شهرام قائدی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا