اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

علت لاغری 52 کیلویی رضا داوودنژاد چه بود ؟

در این بخش بیوگرافی رضا داوودنژاد بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی رضا داوودنژاد از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با فیلم پشت کنکوری‌ها، سریال نون وریحون و فیلم فراری به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او را به همراه ماجرای لاغری و پیوند کبد و همسرش را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی رضا داوودنژاد آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

رضا داوودنژاد متولد چه سالی است؟

رضا داوودنژاد زادهٔ 29 اردیبهشت 1399 در تهران است.

رضا داوودنژاد مجرد است یا متاهل ؟

رضا داوودنژاد متاهل است و همسر او غزل بدیعی است.

رضا داوودنژاد فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد ؟

رضا داوودنژاد فعالیت خود را از سال 1365 آغاز کرد.

نسبت رضا داوودنژاد و محمدرضا داوودنژاد چیست؟

محمدرضا داوودنژاد عموی رضا داوودنژاد است.

خلاصه بیوگرافی رضا داوودنژاد

 نام و نام خانوادگیرضا داوودنژاد
تاریخ تولد29 اردیبهشت 1399 تهران (چهار راه لشکر)
والدینعلی رضا داوودنژاد
ملیتایران
پیشهبازیگر
سال‌های فعالیت۱۳۶۵-اکنون
همسر(ها)غزل بدیعی
مدرک تحصیلیدیپلم علوم انسانی

بیوگرافی رضا داوودنژاد

بیوگرافی رضا داوود نژاد

در بیوگرافی رضا داوودنژاد آمده است : او متولد 29 اردیبهشت 1359 در تهران، بازیگر است

کودکی رضا داوودنژاد

فارغ التحصیل دیپلم رشته علوم انسانی می باشد، در خانواده هنری بزرگ شد و حالا ازدواج کرده و بازیگر سینما و تلویزیون است، مدتی نیز درگیر بیماری سختی بود.

زندگی مستقل رضا داوودنژاد از 15 سالگی

در 15 سالگی تصمیم گرفتم تنها زندگی کنم، به همین خاطر پدر گفت دیگر دستت هم تو جیب خودت باشد و نمی تواند پول آب و برق و تلفن من را بدهد

همان نوجوانی زدم به کار شیرینی و آشپزی، کیک می پختم و برای دوستان می فرستادم، بعد با سامان گلریز صحبت کردم و به کلاس های آشپزی تخصصی رفتم

لوازم تخصصی شیرینی پزی هم خریدم و شروع کردم به پخت شیرینی

عکس 40 بازیگر زن ایرانی بدون آرایش

بیوگرافی خانواده رضا داوود نژاد

در بیوگرافی رضا داوودنژاد درباره ی خانواده اش میخوانیم : در یک خانواده 5 نفره در تهران بدنیا آمد،خواهر بزرگترش زهرا و یک برادر کوچکتر از خود بنام علی دارد.

خانواده رضا داوود نژاد

پدر رضا داوودنژاد

علیرضا داوودنژاد (زاده ۱۷ اردیبهشت ۱۳۳۲، تهران) کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده اهل ایران است.

رضا داوودنژاد و پدرش

نسبت محمدرضا داوودنژاد با رضا داوودنژاد

در بیوگرافی رضا داوودنژاد جالب است بدانید محمدرضا داوودنژاد (زاده۱۳۳۶) بازیگر ایرانی برادر کوچک‌تر علی‌رضا داوودنژاد (کارگردان) و عموی رضا داوودنژاد است.

رضا داوودنژاد و محمدرضا داوودنژاد

ازدواج و وضعیت تاهل رضا داوودنژاد

بیشترین جستجوها در بیوگرافی رضا داوودنژاد درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید در حال حاضر همسر ایشان کیست.

رضا داوود نژاد با غزل بدیعی در سال 1387 نامزد و سال 89 ازدواج کردند

رضا داوودنژاد و همسرش

گفتگو با رضا داوودنژاد و همسرش

در ادامه بیوگرافی رضا داوودنژاد به گفتگویی خواندنی با او و همسرش نشسته ایم. با ما در ادامه همراه باشید.

داستان ازدواج و آشنایی شما چطور بود؟
رضا داوود نژاد: داستان آشنایی ما برمی‌گردد به خواهرهای ما. چند سال پیش خواهر من زهرا، خانه عسل بدیعی خواهرخانم من دعوت بود. برای اولین‌بار غزل را كه می‌بیند به غزل می‌گوید بیا عروس ما شو (می‌خندد) درواقع آشنایی ما به واسطه خواهرهای ما بود.

غزل بدیعی: البته از وقتی این جمله‌ها رد و بدل شد تا آشنایی من و رضا حدود 4سال گذشت.

رضا داوود نژاد: بله 4سال پیش كه غزل را برای اولین‌بار دیدم، پسندیدم (هردو می‌خندند)… یادم می‌آید وقتی غزل را دیدم تمام دوروبری‌هایم به من می‌گفتند غزل؟ عمرا! مرتب به گوشم می‌رساندند كه غزل دوست ندارد ازدواج سینمایی داشته باشد. اما خب چاره‌ای نبود (می‌خندد).

 به خاطر ازدواجت تصمیم به لاغر شدن گرفتی؟
نه اتفاقا زمانی كه من و غزل آشنا شدیم درست بیشترین وزن زندگی‌ام را داشتم، آن موقع 187 كیلو بودم. از همه هم اعتمادبه‌نفسم بیشتر بود. من كلا با چاقی‌ام مشكل نداشتم، شاید دلیل بالا رفتن وزنم هم همین مسئله بود.

معرفی بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری

گفتیم شاید جزء شرط‌های ازدواجت پایین آوردن وزن بود.
نه، بعد از دوران آشنایی و نامزدی‌مان تصمیم گرفتم وزنم را پایین بیاورم. اتفاقا غزل شاكی بود كه وزنم را پایین آوردم به بابام می‌گفت رضا را به من قالب کرده… این چینی است. من كه دیدمش چاق بود.

فاصله آشنایی تا ازدواجتان چقدر طول كشید؟
2سال.

رضا داوودنژاد و همسرش

به نظرم هیچ خانواد‌ه‌ای مثل خانواده داوودنژاد خانواده بودنشان رو نیست. شما همیشه كنار هم هستید در حالی كه خیلی‌ها اهل به نمایش گذاشتن خانواده نیستند.
واقعا دلیل بودن خود من در سینما تاثیر مستقیم كار پدرم در خانواده بود و همه ما به واسطه پدر و تجربه‌های او وارد سینما شدیم. نمی‌توان این موضوع را نفی كرد.

همیشه كنار مادربزرگ و عمه و عمو بوده‌اید. آیا هنوز هم همان خانواده احساسی و به هم متصل هستید كه ما از بیرون می‌بینیم؟
رضا داوود نژاد: جواب این سؤال را باید از غزل بپرسید.

غزل: صددرصد همان صمیمیتی كه دیگران تصور می‌كنند در خانواده رضا وجود دارد. رابطه همه اعضای خانواده با‌هم خیلی نزدیك‌تر از بقیه خانواده‌هاست. ما هم عمه و خاله داریم اما به این شكل در زندگی هم سهم نداریم. ولی خانواده رضا خیلی عاطفی‌اند و به هم وابستگی دارند.

 این جدا شدن از خانواده بعد از ازدواجت چقدر برایت سخت بود.
رضا داوود نژاد: من از 15 سالگی‌ام زندگی مجردی را تجربه كردم یعنی از خانواده‌‌ام جدا شدم. در فاصله این 5 سالی كه تنها زندگی می‌كردم و بیشتر دوستانم در كنار من ازدواج كردند متاسفانه بعضی‌ها طلاق هم گرفتند. حتی دوباره ازدواج كردند و بچه‌دار هم شدند ولی من هیچ‌وقت ازدواج نكردم و با اینكه از خانواده‌ام جدا شده بودم همچنان در كنار همدیگر بودیم. مثلا من با مادربزرگم 2روز یك‌بار صحبت می‌كنم، یا با عمه‌ام رابطه نزدیكی دارم، با پدر، مادر و خواهرم هم كه خیلی بیشتر. ما هرموقع كه وقت كنیم دور هم هستیم. این دورهمی‌ها جزء برنامه‌های اصلی زندگی‌مان است.

ماجرای ازدواج فریبا نادری با مردی 27 سال بزرگتر از خود

و شب عروسی گریه نكردی؟
رضا داوود نژاد: نه اصلا گریه نكردم. غزل دورشدن از پدرومادرش برایش آسان نبود و خیلی جای خالی پدرومادرش را احساس می‌كرد اما به حد گریه وزاری نرسید.

من اولین‌بار كه خانه گرفتم و از خانه پدرم وسایلم را جمع كردم كه به خانه خودم ببرم، این اتفاق برایم افتاد. مادرم و خواهرم گریه كردند اما فقط همان یك‌بار گریه كردند چون زمانی كه در خانه بودم خیلی شر بودم و همه را اذیت می‌كردم! بعد از رفتنم خانواده‌ام به آرامش رسیدند!

تو از 15سالگی فعالیت كاری داشتی و دستت در جیب خودت بود.
رضا داوود نژاد: بله، وقتی تصمیم گرفتم تنها زندگی كنم پدرم به من گفت باید دیگر دستت هم در جیب خودت باشد. ندارم و پول آب و برق و تلفن من را بدهید، وجود ندارد. من اصولا آدمی نیستم كه یكجا بنشینم

غزل: رضا كلا نمی‌تواند در خانه بماند، آدمی است كه دركل آرام و قرار ندارد.

 زندگی با رضا با آن تصوراتی كه در ذهنت بود تطبیق داشت یا با آدم جدیدی روبه‌رو شدی؟
غزل: یكسری از خصوصیات رضا را می‌شناختم اما خب یكسری چیزها هم هست كه در زندگی با آن روبه‌رو شدم. اما آنقدر مسئله‌دار نبود كه جا بخورم. اگر كسی خوب زندگی كند فرقی نمی‌كند كه سینمایی باشد یا غیرسینمایی.

بدترین قسمت زندگی با یك بازیگر چیست؟
رضا داوود نژاد: غزل نسبت به من خیلی آدم آرامی است. بعضی وقت‌ها به صحنه كه می‌آید همه از من شكایت می‌كنند. همه به او می‌گویند «غزل تو چطور با او زندگی می‌كنی؟! رضا آرام و قرار ندارد.» من در صحنه آدم پرانرژی‌ای هستم وحتی شده كه ترقه برتكانم! بچه‌ها همیشه از شلوغ‌كاری‌های من شكایت دارند. غزل هم گاهی صدایش در می‌آید كه بابا رضا كمی مراعات كن.

علایق و حقایقی درباره رضا داوود نژاد

در ادامه بیوگرافی رضا داوودنژاد مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

ماجرای جالب ورود افسانه ناصری به عرصه بازیگری

لاغری رضا داوودنژاد

وقتی رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون و فرزند کارگردان سینما با تیپ جدید و کاهش وزن محرز در تلویزیون دیده شد، حرف و حدیث ها و البته حیرت همگان برانگیخته شد. رضا داوودنژاد به یکباره به کاهش وزن سریع و ملموسی دست یافته بود.
عده ای در این میان بجای اینکه در پی علت واقعی این کاهش وزن باشند او را به مصرف مواد مخدر متهم کردند و گفتند غیر ممکن است بدون مصرف مخدر به این سرعت لاغر شده باشد. عده ای رژیم سخت و گروهی ورزش سنگین را حدس می زدند.
رضا داوودنژاد هنوز لذت لاغر شدن و تناسب اندام را کاملا نچشیده بود که خبر بستری شدنش در فروردین ماه سال 91 در بیمارستان لاله منتشر شد.
لاغری رضا داوودنژاد

ماجرای پیوند کبد رضا داوودنژاد

خبر بستری شدن رضا را برخی شایعه می دانستند، اما رضا واقعا در بیمارستان تحت مراقبت بود. در این حین شایعه ضعف ناشی از رژیم غذایی مطرح و به سرعت پخش شد.
اما خبر واقعی ناگوار بود؛ رضا داوودنژاد 32 ساله به علت نارسایی کبد ، نیازمند پیوند کبد است.
بیماری رضا داوودنژاد
پزشکان از ارائه اطلاعات در خصوص بیماری رضا امتناع می کردند و خانواده وی، رژیم غذایی سخت و داروهای لاغری را علت اصلی عنوان کردند.
اردیبهشت همان سال رضا داوودنژاد در بخش آی سی یو بیمارستان لاله بستری شد و منتظر کبد پیوندی از بیمارستان شیراز بود.
مدارک پزشکی رضا داوودنژاد به بیمارستان شیراز ارسال و دلیل بستری شدنش در بخش آی سی یو نوسانات، بیلی روبین در خون رضا اعلام شد.
در آن زمان شایعه به کما رفتن رضا مطرح شده بود که پزشک وی به دلیل اینکه رضا در بخش مراقبت های ویژه بستری بود اعلام کرد:این احتمال وجود ندارد، اما عمل پیوند سریع باید صورت بگیرد.
پزشک وی از میزان هوشیاری رضا، رضایت داشت. کمیسیون پزشکی برای عمل پیوند کبد رضا در بیمارستان شیراز تشکیل شد. علیرضا داوودنژاد این بیماری را نتیجه سرپیچی رضا از دستورات دکتر متخصص عنوان کرد.
در همین حین پزشک متخصص لاغری که رضا تحت نظر او بود اعلام کرد بیماری رضا هیچ ارتباطی به تصمیم او برای لاغری و رژیم ندارد. وی از ابراز اطلاعات بیشتر خودداری کرده بود، اما وی هشت سال پیش عملی روی دستگاه گوارش خود داشت که خوردن وی را محدود می کرد.
این اتفاق موجب شد وی بتدریج کاهش وزن پیدا کند.
نارسایی کبد دو حالت دارد، یکی خوب شدن و برگشتن به حالت طبیعی بیمار است و دیگری اینکه به مرحله پیوند کبد برسد.
پزشک رضا با مشاهده جواب آزمایشات، امکان برگشت رضا داوودنژاد به شرایط عادی را 10 درصد اعلام کرد و ابراز داشت اگر روند درمانی او خوب پیش برود نیازی به پیوند کبد نیست.

رضا حدودا 16 سال پیش معده اش را کوچک کرد که به سبب این جراحی باید یک سری آمپول و سرم هایی می زد اما وقتی روی دور لاغری افتاد هیچ کدام از مسائل پزشکی را رعایت نکرد

رضا در اردیبهشت سال 91 رو به بهبودی بود و پزشکان نیاز به عمل پیوند را منتفی اعلام کردند.
ناراحتی رضا در حال بیماری از شایعات دیگر بود. وی اعلام کرده بود شایعات باعث تردید خانواده اش نیز شده و آنها می خواهند از او آزمایش اعتیاد بگیرند.
شایعات جراحی بای پس معده رضا از سوی وی و خانواده اش در هاله ای از ابهام ماند و کسی راجع به آن حرفی نزد.
جراحی بای پس معده راه میانبر افراد چاق به لاغری است اما این عمل سال های قبل جان یک مرد سنگین وزن ایرانی را گرفته بود.
بیماری رضا داوودنژاد نارسایی حاد کبد بود که با نام اختصاری FHF شناخته می شود و تعریف آن ایجاد علایم آسیب مغزی ناشی از نارسایی کبد ظرف هشت هفته پس از شروع نارسایی است.
ایجاد زردی (یرقان) مهمترین علامت بالینی است که با آزمایش خون و افزایش بیلی روبین خون و آنزیم های کبدی ثابت می شود.
اگر هفت هفته پس از نارسایی بیمار دچار علایم مغزی شود مثل کاهش سطح هوشیاری که در صورت پیشرفت بیمار را به کما می برد FHF اتفاق افتاده که فرد را تا پای مرگ می برد.
اما پزشکان تحقیق کرده اند که اکثریت بیماران مبتلا به FHF بهبود می یابند. شایع ترین علت های این بیماری مسمومیت ناشی از استامینوفن و بیماری هپاتیت A  و B  است.
رضا داوودنژاد از جهاتی شانس خوبی برای برگشت به زندگی عادی را داشته است. نارسایی کبد وقتی اتفاق بیفتد، در این عضو گوارشی حالتی پیش می آید که دیگر قادر به سوخت و ساز مواد زاید نخواهد بود.
شروع بیماری کبدی تدریجی است و هیچ علامت خاصی ندارد که بیمار را وادار به پیگیری و مراجعه به پزشک کند، خستگی و ضعف و کاهش وزن شاید بیمار را به مراجعه تحریک کند.
رضا داوودنژاد در اریبهشت سال 91 در نهایت به کبد پیوند نیاز پیدا کرد و کبد یک بیمار مرگ مغزی به وی اهدا و پیوند شد.
رضا داوودنژاد و فردی که کبدش به او اهدا شده است
رضا داوودنژاد و فردی که کبدش به او اهدا شده است
پس از انجام عمل سرانجام علیرضا داوودنژاد از راز عمل بای پس معده رضا پرده گشود و از این که این عمل انجام شد، خوشحال بود.
این عمل پیوند که در بیمارستان نمازی شیراز انجام شد رضا را به زندگی باز گرداند. پس از عمل پیوند رضا همچنان تحت نظر پزشکان متخصص کبد بود.

رضا داوودنژاد عاشق برف و اسکی

یکی از عشق های من برف بازی است

عکس هایی از شباهت الناز حبیبی و امیلیا کلارک در کنار هم

عاشق شمشک و اسکی هستم، گاها آدم برفی هم درست می کنم کلا کودک درون فعالی دارم اطرافیان من همه می دانند که اهل کنترل کردن حس و حالم نیستم

رضا داوودنژاد ماشین باز حرفه ای

متاسفانه ماشین باز حرفه ای هستم. ماشین های مورد علاقه ام بیشتر آمریکایی هستند، شورلت های بزرگ GMC و همچنین وانت های بزرگ تویوتا را خیلی می پسندم

از ویراژ و سرعت بالا بگیر تا چپ کردن ماشین را تجربه کردم

رضا داوودنژاد عشق مسافرت

مسافرت زیاد می روم و دلم که می گیرد می زنم به جاده، فضای سفرهای من همیشه شاد است و هرکس که با من به سفر می آید حسابی به او خوش می گذرد

شغل دوم رضا داوودنژاد

در کنار بعضی از دوستانم گاهی یک سرمایه گذاری کوچک در کار ساختمان و بیزینس های متفرقه انجام می دادم اما رسما تمام دلخوشی و درآمدم از بازیگری است

رضا داوودنژاد طرفدار استقلال و بارسلنا

فوتبال را دوست دارم. طرفدار پر و پا قرص استقلال و فرهاد مجیدی و علی کریمی هستم؛ تیم محبوب خارج از کشورم هم بارسلونا و بازیکن مورد علاقه ام مسی است

نسبت رضا داوودنژاد و عسل بدیعی

در بیوگرافی رضا داوودنژاد جالب است بدانید عسل بدیعی خواهر خانم رضا داوودنژاد است.

عسل بدیعی در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ به حالت کما رفت و پس از انتقال به بیمارستان لقمان در روز ۱۲ فروردین (۱ آوریل ۲۰۱۳) دچار مرگ مغزی شد، در گزارش‌های اولیه خبرگزاری‌ها در مورد علت مرگ به مواردی همچون مسمومیت شدید دارویی، ایست قلبی و مشکلات تنفسی اشاره شده بود.در واکنش به این اخبار رضا داوودنژاد همسر خواهر عسل بدیعی، مسمومیت دارویی را شایعه دانست و مشکل قلبی ناشی از دشواری تنفسی و در نهایت مرگ مغزی را سبب مرگ وی اعلام کرد اما هشت سال بعد از این ماجرا وی در برنامه تلویزیونی دلیل مرگ او را قصور پزشکی عنوان کرد که تمام مدارکش اثبات شده‌است.در نهایت در روز ۱۳ فروردین پزشک وی علت مرگ مغزی را پارگی عروق مغزی و به دنبال آن خونریزی مغزی و ایست تنفسی عنوان کرد. دکتر سهرابی اعلام کرد که پس از بررسی‌های پزشکی، مشخص شده ضایعه نخاعی در پشت گردن باعث مرگ مغزی وی گردیده‌است.همچنین اعلام شد طبق موافقت خانواده وی و هم چنین میل باطنی وی و در خواستش برای اهدای اعضایش همهٔ اعضای داخلی از جمله کلیه، کبد، قلب و ریهٔ وی اهدا خواهد شد.

تیپ متفاوت عمار تفتی و همسرش در مراسم عروسیشان

بنابر گفته رضا داودنژاد ریه، قلب، دو کلیه و کبد وی در طی روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین به بیماران نیازمند پیوند زده شد.پیکر عسل بدیعی هجده فروردین از روبه‌روی تالار وحدت به سمت بهشت زهرا تشییع شد و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

رضا داوودنژاد در مراسم ختم عسل بدیعی

شروع فعالیت هنری رضا داوود نژاد

در بیوگرافی رضا داوودنژاد آمده است : اولین بار در سال 1365 وقتی 6 ساله بود در فیلم بی پناه بکارگردانی پدرش بازیگری را تجربه کرد اما دیگر بخاطر تحصیل تا 18 سالگی دور بر بازیگری پیدا نشد.گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پشت کنکوری‌ها، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای رضا داوودنژاد محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فریماه فرجامی، عبدالرضا اکبری، مصطفی طاری و پری امیرحمزه را تجربه کرد.

بازگشت رضا داوودنژاد به بازیگری

در بیوگرافی رضا داوودنژاد میخوانیم : در سال 1377 وقتی 18 ساله بود در فیلم مصائب شیرین پدرش بازی کرد.این فیلم نام رضا داوودنژاد را بر سر زبان ها انداخت و نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد و دعوت برای حضور در جشنوارة سینمایی فوکوئوکای ژاپن را برای رضا داوودنژاد به ارمغان آورد.

رضا داوودنژاد در مصائب شیرین
رضا داوودنژاد در مصائب شیرین

رضا داوودنژاد از تلویزیون تا شهرت

«بچه های بد»، حضور مؤثر رضا داوودنژاد را در فیلم های پدرش به دنبال داشت. رضا داوودنژاد در این فیلم، فیلمنامه نویس، بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه ریز بود. در «بانوی کوچک» (مهدی صباغ زاده) رضا داوودنژاد به عنوان بازیگری پول ساز به بدنه ی حرفه ای سینمای کشور معرفی شد و در مستند «روزگار ما» ساخته ی رخشان بنی اعتماد، رضا داوودنژاد حضور در عرصه های روشنفکرانه ی سینمای ایران را تجربه کرد. بازی در مجموعه های تلویزیونی گوشه ای دیگر از دغدغه های هنری رضا داوودنژادست.

زندگینامه رویا میرعلمی و ماجرای جالب ازدواج او
رضا داوودنژاد در بانوی کوچک
رضا داوودنژاد در بانوی کوچک
رضا داوودنژاد در مستند روزگار ما
رضا داوودنژاد در مستند روزگار ما

«چراغ جادو» نخستین آن و بازی در مجموعه ی سی قسمتی «پشت کنکوری ها» به کارگردانی پریسا بخت آور همسر اصغر فرهادی دومین تجربه رضا داوودنژاد در این زمینه است که نقش زیادی در شهرت وی داشت.رضا داوودنژاد توانست با بازی در سریال پشت کنکوری‌ها تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علی صادقی، سعید آقاخانی، رامین ناصرنصیر و برزو ارجمند بر تجارب او افزود.

رضا داوودنژاد در پشت کنکوری ها
رضا داوودنژاد در پشت کنکوری ها

در بیوگرافی رضا داوودنژاد آمده است : او علاوه‌بر سریال پشت کنکوری‌ها، سال 1389 در 30 سالگی در سریال نون وریحون نیز بازی کرده است. رضا داوودنژاد این‌بار با فرزاد مؤتمن و بهرنگ توفیقی یعنی کارگردان سریال نون وریحون و هنرمندانی چون برزو ارجمند، علی قربان‌زاده، امیرحسین رستمی و مهران رنجبر همکاری داشت.

رضا داوودنژاد در نون و ریحون
رضا داوودنژاد در نون و ریحون

در بیوگرافی رضا داوودنژاد بهتر است بدانید آخرین اثر هنری رضا داوودنژاد سریال از سرنوشت است.

تصویربرداری سریال «از سرنوشت 4» در حوالی اتوبان آزادگان تهران ادامه دارد و تا کنون بیش از 60 درصد کار مقابل دوربین رفته است.عمده کار در تهران تصویربرداری می‌شود؛ اما گروه برای گرفتن برخی سکانس‌ها به ارومیه و قزوین هم سفر می‌کند.

رضا داوودنژاد با «از سرنوشت» در فصل چهارم این سریال ایفای نقش می‌کند.طبق اعلام گروه سازنده این سریال در زمستان روی آنتن می‌رود؛ ولی تصویربرداری آن تا بهمن‌ماه نیز ادامه دارد و همزمان با فیلمبرداری مراحل فنی و تدوین سریال در حال انجام است.

 رضا داوودنژاد بازیگر جدید «از سرنوشت»
رضا داوودنژاد در از سرنوشت

با اینکه رضا داوودنژاد را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. در بیوگرافی رضا داوودنژاد آمده است او علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان مجری طرح و نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار رضا داوودنژاد در حرفه‌ی مجری طرح، فیلم چارسو، فیلم تیغ زن، فیلم وقتی همه خوابیم و فیلم هوو است. مهم‌ترین اثر رضا داوودنژاد در حرفه‌ی نویسنده، فیلم بچه‌های بد است.

معرفی سریال آمریکایی مسکن Painkiller (2023)

رضا داوودنژاد در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان در اصفهان یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه سینمای ایران بوده است.

در این سال‌ها رضا داوودنژاد با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما در بیوگرافی رضا داوودنژاد جالب است بدانید که در میان بازیگران محمدرضا داوودنژاد با 7 مرتبه، علی صادقی با 7 مرتبه، احترام‌السادات حبیبیان با 4 مرتبه، حمید لولایی با 3 مرتبه و زهرا داوودنژاد با 3 مرتبه بیشترین همکاری را با رضا داوودنژاد داشته‌اند.

لیست آثار هنری رضا داوودنژاد

در ادامه بیوگرافی رضا داوودنژاد بازیگر فیلم نون و ریحون باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی رضا داوودنژاد

  • لب خط (۱۳۹۹)
  • رضا (۱۳۹۶)
  • مصائب شیرین ۲ (۱۳۹۶)
  • فراری (۱۳۹۴)
  • کلاس هنرپیشگی (۱۳۹۰)
  • روبیت (۱۳۹۰)
  • خیابان‌های آرام (۱۳۸۹)
  • دردسر بزرگ (۱۳۸۹)
  • زن‌ها شگفت انگیزند (۱۳۸۹)
  • کنسرت روی آب (۱۳۸۹)
  • مرهم (۱۳۸۹)
  • همه چی آرومه (۱۳۸۹)
  • نیش زنبور (۱۳۸۸)
  • تیغ زن (۱۳۸۷)
  • چپ دست (۱۳۸۴)
  • هوو (۱۳۸۴)
  • هشت پا (۱۳۸۳)
  • روایت سه‌گانه (اپیزود دوم، شوخی‌های خدا) (۱۳۸۲)
  • بانوی کوچک (۱۳۸۰)
  • بچه‌های بد (۱۳۷۹)
  • مصائب شیرین (۱۳۷۷)
  • بی‌پناه (۱۳۶۵)

آثار تلویزیونی رضا داوودنژاد

  • پشت کنکوری‌ها (۱۳۸۱)
  • باغچه مینو (١٣٨٢)
  • زندگی به شرط خنده (۱۳۸۴)
  • متهم گریخت (بازیگر مهمان) (۱۳۸۴)
  • من نه منم (۱۳۸۵)
  • نون و ریحون (۱۳۸۹)
  • فراموشی (۱۳۹۲)
  • پنچری (۱۳۹۶)
  • زندگی شگفت انگیز است (۱۳۹٨)

صفحه اینستاگرام رضا داوودنژاد

رضا داوودنژاد ،از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 136 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش در واقع مروری است بر بیوگرافی رضا داوودنژاد و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی رضا داوودنژاد و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی رضا داوودنژاد به اینستاگرامش مراجعه کنید.آدرس اینستاگرام رضا داوودنژاد @rezadavoodnejad می باشد که 233 هزار دنبال کننده دارد.

معرفی بازیگران سریال جاسوسی امنیتی خانه امن و تمام ناگفته های این سریال دیدنی

صفحه اینستاگرام رضا داوودنژاد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا