اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

فلامک جنیدی را بهتر بشناسید ؛ از ازدواج و تولد دوقلوهایش تا مهاجرت به انگلیس

در این بخش بیوگرافی فلامک جنیدی بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی فلامک جنیدی که بیشتر او را با سریال های مهران مدیری از جمله برره به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی فلامک جنیدی از بازیگران زن معروف و کم حاشیه و همچنین صفحه اینستاگرامی وی و ماجرای ازدواج و تولد دو قلو هایش و مهاجرت او. برای مطالعه بیوگرافی فلامک جنیدی با ما همراه باشید.

فلامک جنیدی متولد چه سالی است؟

فلامک جنیدی متولد 14 بهمن 1351 در مشهد است.

وضعیت تاهل فلامک جنیدی چگونه است؟

فلامک جنیدی متاهل است و همسر او آیدین پوری است.

فلامک جنیدی صاحب فرزند است؟

بله فلامک جنیدی صاحب یک دختر به نام حنا و یک پسر به نام میلان است.

فلامک جنیدی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

فلامک جنیدی از سال 1377 فعالیت خود را آغاز کرد.

خلاصه بیوگرافی فلامک جنیدی

نام اصلیفلامک جنیدی
زمینه فعالیتسینما و تلویزیون
تولد14 بهمن 1351 مشهد
پیشهبازیگر
سال‌های فعالیتاز 1377
فرزندانحنا و میلان(1397)
همسرآیدین پوری(ا.1394)

بیوگرافی فلامک جنیدی

بیوگرافی فلامک جنیدی

در بیوگرافی فلامک جنیدی آمده است : او متولد 14 بهمن 1351 در مشهد، بازیگر است.فلامک به معنای نوعی الماس است.

کودکی فلامک جنیدی

فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری تهران است، قبلا از بازیگری روزنامه نگار بود و حالا در خارج از کشور زندگی می کند

کودکی فلامک جنیدی

قد فلامک جنیدی

در ادامه بیوگرافی فلامک جنیدی آمده است قد او 172 سانتی متر است.

روزنامه نگاری و داستان نویسی فلامک جنیدی

فلامک جنیدی قبل از اینکه بازیگر شود نویسنده بود

او روزنامه نگار بود و در صفحه هنری روزنامه آفرینش درباره تئاتر یادداشت و نقد می نوشت.

بیوگرافی خانواده فلامک جنیدی و تحصیلات او

در بیوگرافی فلامک جنیدی درباره ی خانواده اش آمده است : پدرش مشهدی است، دوخوهر و یک برادر دارد در زمان دانشگاه سر کلاس های بازیگر می رفت و کم کم به بازی علاقمند شد.مدتی به آموختن نقاشی نزد آیدین آغداشلو پرداخت و مدتی هم در کانون سینماگران جوان به آموزش هنر عکاسی مشغول شد.سپس در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرد، نمایشنامه رادیویی نوشت و مدتی هم به عنوان منتقد تئاتر در روزنامه آفرینش فعالیت کرد .

معرفی سریال سرقت پول (Money Heist)
شباهت فلامک جنیدی و خواهرش
شباهت عجیب فلامک جنیدی و خواهرش

وضعیت تاهل و ازدواج فلامک جنیدی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی فلامک جنیدی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

وی در سال ۹۴ با آیدین پوری که از نویسندگان سرشناس و فرزند احمد پوری از نویسندگان بزرگ ایرانی ازدواج کرده است، که در حال حاضر در خارج از کشور زندگی می کنند.

فلامک جنیدی و فرزندانش

فرزندان فلامک جنیدی

این زوج در سال 97 صاحب دو فرزند دوقلو بنام های حنا و میلان شدند

فرزندان فلامک جنیدی

مهاجرت فلامک جنیدی

علت مهاجرت فلامک جنیدی به دلیل مقیم بودن همسرش و کار و حرفه وی در خارج از کشور است که به کشور انگلستان مهاجرت کرد و در شهر اسکاتلند زندگی می کند. و در این مدت گهگاهی برای دیدار با عزیزانش به ایران رفت و آمد می کردند.

علایق و حقایقی درباره فلامک جنیدی

از آنچه فکرش را می کنیم جدی تر است؛ حداقل در نوشتن.

انتشار کتاب فلامک جنیدی

  • جایی به نام تاماساکو؛اولین تجربه ی نویسندگی

«جایی به نام تاماساکو» اولین مجموعه داستان اوست که در جایزه بنیاد هوشنگ گلشیری مورد تقدیر قرار گرفت. مجموعه‌ی‌ “جایی به نام تاماساکو”، مجموعه‌ ای ۸۵ صفحه‌ای ا‌ست، مشتمل بر هفت داستان؛ ” گوشواره‌هایی با نگین فیروزه “، ” جای خوش قاب عکس‌ها روی دیوار” ، ” همه‌شان هستند، جومپا لاهیری، سام شپارد، رضا قاسمی و بقیه” ، ” مراقبت از خود در برابر چیزهای آسیب‌رسان”، ” چیزی از قلم نیفتاده؟” ، ” گربه‌های شهر من هر روز زیادتر می‌شوند ” و ” جایی به نام تاماساکو “.

  • گوشواره‌هایی با نگین فیروزه

داستان اول این مجموعه «گوشواره‌هایی با نگین فیروزه» که از زاویه دید سوم شخص محدود به ذهن نوشته شده در مورد زنی است که پس از به پایان رسیدن رابطه‌اش با مردی به نام رامین، زندگی‌اش به هم ریخته و زمام امور از دستش خارج شده است. شبی برای رفتن به میهمانی گوشواره‌های فیروزه یادگاری او را به گوش می‌کند، گوشواره‌ها سنگین هستند و اذیت می‌کنند و پس از پایان مهمانی گوشش زخم می‌شود،ولی گوشواره در گوشش گیر کرده و نه خودش و نه کس دیگری توانایی خارج کردن آن را ندارد. او پس از چند روز سعی می‌کند به آنها عادت کند و هیچ‌وقت از گوشش درشان نیاورد. گوشواره‌ی لاجوردی با همه‌ی زخم و آزار و سنگینی‌اش نماد خاطرات دردناکی هستند که زن به هیچ صورت نمی‌تواند آنها را از خود دور کند و سر آخر هم ترجیح می‌دهد که با همان خاطرات آزاردهنده و دردناک به زندگی‌اش ادامه دهد.

  • داستان «جایی به نام تاماساکو»
عکس افسانه بایگان قبل از انقلاب

داستان «جایی به نام تاماساکو» از درگیری‌های ذهنی و خرافی زنی کارمند به نام بیتا در دفتر اداره‌اش شروع می‌شود. گلدانی از اتاق آن‌ها سر درآورده است که کسی علت آن را نمی‌داند و در روزی که او و همکارش تصمیم می‌گیرند این گلدان بی‌نام و نشان و بدترکیب را با همکاری آقا شیر مستخدم به راهرو منتقل کنند؛ خبر می‌رسد که دختر آقا شیر به علت مرموزی مرده است و آقاشیر آن روز در اداره نیست. خانم ایزدی مسئول کتابخانه‌ی دانشگاهی که دختر آقا شیر در آنجا درس می‌خواند، دختر را دیده است که به جای رفتن به سرکلاس بر روی کتابی در مورد شرق دور مطالعه می‌کرده و در جستجوی مکانی به نام تاماساکو در آن کتاب بوده است. دختر پس از تحویل کتاب، خودش را از طبقه چهارم ساختمان دانشگاه به پائین پرتاب می‌کند و می‌میرد. راوی بعدی پلیس پرونده است که همان شب قضیه را در حین صرف شام برای همسرش فهیمه بازگو می‌کند و فهیمه با شنیدن نام تاماساکو در بهتی غریب فرو می‌رود. او به یاد دوست سابقش فرید می‌افتد که یک روز قبل از این‌که ترکش کند به او کارت پستالی می‌دهد با نقشی از فانوس دریایی که در زیر آن نام تاماساکو نوشته شده است. فرید گم و گور می‌شود و فهیمه دور از چشم شوهرش به کارت پستال خیره می‌شود و سیگار می‌کشد. در این داستان تاماساکو تبدیل به اسم رمزی می‌شود که تمام انسان‌های خسته از دنیا به آنجا پناه می‌برند و بعد از رفتن به سمت آن نیز دیگر زنده نیستند. تاماساکو شاید تکه‌ای از حقیقت باشد، لامکانی که انسان‌های سرگشته به آنجا پناه می‌ برند و در کنار آن فانوس دریایی پر نور آرام می‌گیرند. فهیمه هم دلش می‌خواهد که در چنین جایی باشد و خیال پردازی او در فضای مه ‌گرفته‌ی نزدیک فانوس دریایی گواه این مسئله است.

تیپ متفاوت عمار تفتی و همسرش در مراسم عروسیشان

کتاب فلامک جنیدی

الگوهای رفتاری فلامک جنیدی

آقایان خسرو شکیبایی و جمشید مشایخی و بزرگوارانی که اخلاقیاتشان حرف اول را می ‌زند، الگوهای رفتاری من بوده‌ اند

دلیل ستاره نشدن فلامک جنیدی

جنیدی درباره دلیل ستاره نشدنش اینگونه می گوید ستاره یعنی چی؟ آدم چه طوری ستاره می‌ شود؟ اینکه پرکار باشد؟ من می‌ توانم به جرأت بگویم که هنوز روی همان موجی هستم که زیر پایم آمده. البته نه با پرکاری، یا اینکه روی جلد مجله ‌ها باشم. من این کار را نمی‌کنم. من نمی‌خواهم مانکن باشم یا شو بدهم. اینها انتخاب من نیست. می‌تواند انتخاب فرد دیگر باشد، که قابل احترام هم هست. اما من آن کار را نمی‌کنم. اگر می‌خواهند بگویند استار نماندم، بگویند. من نمی‌خواستم به آن معنی استار باشم.

عکس از نگاه فلامک جنیدی

از میان هنرها عکس در نمایش ضعف ها و قوت های هر سوژه ای بسیار تاثیر گذار است، زیرا عکس به بیننده درست دیدن را یاد می دهد. وقتی دانشجو بودم به یاد دارم که عکسی به ما نشان می دادند و از ما می خواستند که داستانی در مورد آن بنویسیم.در حقیقت هر عکس دنیایی است که می شود برای آن داستان نوشت. عکاس در یک لحظه بیننده را با یک دنیا مواجه می کند، دنیای تازه ای که مواردی را آموزش می دهد و بیننده می تواند از دل عکس، داستان قشنگی بیرون بکشد. هر هنری ظرفیت لازم برای نشان دادن توانایی ها و کاستی های یک سازمان را داراست . فیلم هم این ظرفیت را دارد، اما موجز است،پس می توان گفت در میان هنرها، عکس از قابلیت و ظرفیت بیشتری در این زمینه برخوردار است. عکاسان باید روی جنبه آگاهی رسانی تأمل بیشتر کنند، زیرا هنری که روی آگاهی بخشی تاکید دارد والاتر از کار سفارشی است.
جنیدی معتقد است که جشنواره های هنری همچون عکس ” تامین اجتماعی در یک نگاه” از برگزاری 100 همایش و جلسه تاثیر گذارتر و مفید تر است، زیرا خاصیت عکاسی در لحظه و تکان دهنده است.

حضور مهناز افشار در کنسرت گوگوش

شروع فعالیت هنری فلامک جنیدی

او سوم دبیرستان بود که تصمیم گرفت روزی بازیگر شود. سال 1377 وارد بازیگری شد و از نوشتن کم کم دور شد.

از مهم‌ترین آثار فلامک جنیدی می‌توان به بازیگری در سریال شب‌های برره، سریال مرد هزارچهره و سریال قهوه تلخ اشاره کرد.

او در دانشگاه نمایشنامه نویسی درس خوانده است اولین باری که مردم با چهره او آشنا شدند ایفای نقش در «جنگ 77» بود

نمایش فلامک جنیدی

شروع حرفه ای فلامک جنیدی

رامین ناصر نصیر هم دانشگاهی اش او را به مهران مدیری در سال 77 برای بازی در جنگ 77 معرفی کرد، به این ترتیب جنیدی در 26 سالگی بدون تجربه حرفه ای وارد قاب تلویزیون شد

شروع حرفه ای فلامک جنیدی
شروع حرفه ای فلامک جنیدی

فلامک جنیدی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1378 در 27 سالگی در سریال این چند نفر به کارگردانی مهران غفوریان بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال شب‌های برره، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای فلامک جنیدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهران غفوریان، بیژن بنفشه‌خواه، رضا شفیعی‌جم و ارژنگ امیرفضلی را تجربه کرد.

فلامک جنیدی در این چند نفر
فلامک جنیدی در این چند نفر

شهرت فلامک جنیدی

فلامک جنیدی در سال 1384 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم فلامک جنیدی در این سال، بازیگری در سریال شب‌های برره به کارگردانی مهران مدیری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی فلامک جنیدی بازی در سریال شب‌های برره بوده است. فلامک جنیدی سال 1384 در 33 سالگی در سریال شب‌های برره نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهران مدیری همکاری داشته است. فلامک جنیدی توانست با بازی در سریال شب‌های برره تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران مدیری، سیامک انصاری، سعید پیردوست و محمد شیری بر تجارب او افزود.

خوانندگی مریم امیرجلالی بازیگر زن مشهور
فلامک جنیدی در شبهای برره
فلامک جنیدی در شبهای برره

می توان گفت شهرت وی هم از شب های برره در سال 84 شروع شد و با مرد هزار چهره و قهوه تلخ به اوج خود رسید

فلامک جنیدی در مرد هزار چهره
فلامک جنیدی در مرد هزار چهره
فلامک جنیدی در قهوه تلخ
فلامک جنیدی در قهوه تلخ

یکی از سریال های خاطر انگیز و جذاب فلامک جنیدی بازی در سریال جایزه بزرگ در ایام نوروز سال 1384 بود.وی در نقش ملیحه جمالی در سریال جایزه بزرگ به کارگردانی مهران مدیری به ایفای نقش پرداخت.

فلامک جنیدی در جایزه بزرگ
فلامک جنیدی در جایزه بزرگ

او در سال 1386 با بازی در سریال طنز چارخونه در کنار بهنوش بختیاری و حمید لولایی به ایفای نقش پرداخت.

فلامک جنیدی در جایزه بزرگ
فلامک جنیدی در جایزه بزرگ

فلامک جنیدی در سال 1387 در 36 سالگی در سریال مرد هزارچهره بازی کرده است. فلامک جنیدی این‌بار با مهران مدیری یعنی کارگردان سریال مرد هزارچهره و هنرمندانی چون مهران مدیری، پرویز فلاحی‌پور، علیرضا خمسه و پژمان بازغی همکاری داشت.

فلامک جنیدی در سینما

فعالیت او اکثراً در تلویزیون بوده و تنها 6 فیلم سینمایی در کارنامه بازیگری خود دارد، که معروف ترین آنها ورود آقایان ممنوع و داماد خوش قدم می باشد.

فلامک جنیدی در ورود آقایان ممنوع
فلامک جنیدی در ورود آقایان ممنوع
فلامک جنیدی در داماد خوش قدم
فلامک جنیدی در داماد خوش قدم

همچنین فلاک جنیدی با فیلم اینجا چراغی روشن است به کارگردانی رضا میرکریمی بازی در سینما را تجربه کرد.

فلامک جنیدی در اینجا چراغی روشن است
فلامک جنیدی در اینجا چراغی روشن است
شبانه روز و پسر تهرونی هم از جمله کارهای سینمایی فلامک جنیدی بود که در انها به خوبی درخشید.
او در طنز قهوه تلخ مهران مدیری نقش کبوتر را بازی کرد. و پس از آن در جدیدترین طنز مهران مدیری با عنوان شوخی کردم حضور یافت.
فلامک جنیدی در شوخی کردم
فلامک جنیدی در شوخی کردم

گفتگوی خواندنی با فلامک جنیدی

تا به حال حس کرده اید بازیگری همان کاری است که باید انجام دهید؟

بعد از هر تمرین تئاتر، وقتی می آمدم می نشستم، احساس می کردم پوست انداخته ام و از محدوده خودم به عنوان یک آدم، یک قدم آن طرف تر گذاشته ام.

عکس هایی از لیلا حاتمی با چادر

مناسبات کاری سخت و پیچیده برای بازیگر خانم چه چیزهایی هستند؟

من به عنوان یک زن بازیگر از اینکه این ‌قدر مراقب باشم که اتفاقات عجیب و غریبی نیفتد، اذیت می‌شوم. از من انرژی می‌گیرد. دوست ندارم این‌ قدر انرژی هدر دهم. نهایتش چه اتفاقی می‌افتد؟ آن پروانه شدن یا دگردیسی یا شاه ‌نقش برایم رخ نمی‌دهد. من این را با خودم حلاجی کرده‌ ام.

به نظر شما بزرگترین سرمایه یک هنرمند چه چیزی است؟

فکر می کنم شخصیت و ذات خود آن شخص. به نظر من چه هنرمند و چه غیر هنرمند، خیلی فرقس ندارد . فقط هنرمند باید یک مقدار خلاق تر باشد وگرنه شخصیت و ذات برای همه،‌ بزرگترین سرمایه است

در مقابل چه چیزهایی سرسختی نشان می دهید؟

در دفاع از باورها و عقایدم.

کلاً آدم سرسختی هستید یا انعطاف پذیر؟

زیاد انعطاف پذیر نیستم. در بعضی مسائل چرا. مثلاً در محیط جمعی کار سعی می کنم خودم را با شرایط سازگار کنم اما در کل آدمی نیستم که انعطاف پذیر باشم.

تا حالا احساس ناتوانی کرده اید؟

آدم وقتی کاری نمی تواند بکند تنها احساس ناتوانی می کند.

کارگردانی که به کارش اعتقاد داشته باشید و بی چون و چرا در فیلم ایشان حاضر به بازی باشید؟

دوستانی هستند که حتی جوان هستند و من حاضر هستم در فیلمشان بازی کنم البته به کارهای آقای بیضایی، آقای مهرجویی، خانم بنی اعتماد و… هم علاقه مندم اما فیلمنامه اولین معیار من برای پذیرش یک نقش است. چرا که یک فیلمنامه خوب به دست هر کارگردانی قابل اجراست و بهترین کارگردان هم نمی تواند از یک فیلمنامه ضعیف، شاهکار بسازد.

همه چیز در مورد مانیا علیجانی

آیا از دستمزد خود راضی هستید؟

نه خیلی کم است.

برخی‌ ها در باره دستمزد بازیگران جدید اعتراض دارند. این اعتراض‌ ها چقدر بجاست؟

به هر حال در همه جا اعتراض وجود دارد. اما در خصوص بازیگران، دستمزدی کهباید به آنان داده شود کافی نیست و همهگله مندند.

تجربه نخست شما داستان کوتاه بوده است و اخیرا رمانی را منتشر کرده‌اید، کدام یک از اینهابرای خودتان جذاب‌ترند و دوست دارید در ادامه بیشتر به آن بپردازید؟

من داستان کوتاه را خیلی زیاد دوست دارم… خیلی. ولی نمی‌دانم چرا الان بیشتر در حال‌وهوای رمانم…یک مقدار این‌که به شخصیت‌هایم بپردازم و سپس به آسانی و خیلیزود تمام‌شان کنم برای خودم سخت است.

به‌نظر می‌آید مشغله ذهنی شما بیش از زن بودن، زن در جامعه امروز باشد. خودتان تاچه اندازه به این مسأله واقف هستید و در رابطه با در نظر گرفتن نسبت جامعهبا ادبیات و داستان یا شخصیت سعی می‌کنیدبه مسائل روز زنان بپردازید؟

بله، جامعه و واکنش آدم‌ها نسبت به پیرامون و محیط اطراف‌شان، همین‌طور تأثیر جامعهیا محیط بر تخریب یا بازسازی خاطرات، بیماری‌ها، نیازها، دردها و…بسیار برای من جذاب و قابل‌تامل است.‌

بیشتر کاراکتر‌های شما در چرخه‌ای از روزمرگی و تکرار و مشاغلی همچون معلمی،کارمندی و امثال اینها گرفتارند و به نوعی این روحی است که در تمام داستان‌هایتان جریان دارد. فکر می‌کنید در ادامه هم بخواهید به این مقوله بپردازید؟

در ادامه را نمی‌دانم ولی دقیقا درست گفتید، یکی از چیزهایی که ذهن من را به شدت مشغول می‌کند،روزمرگی و شغل‌هایی از این دست است. مثل کارمند جایی بودن. شغل‌هاییکه می‌تواند هر کسی را دچار روزمرگی کند. بیوگرافی فلامک جنیدی

معرفی سریال آمریکایی پسا آخر زمانی فلز درهم تنیده (Twisted Metal 2023)

کمی از کتاب‌ها فاصله می‌گیریم و به خود فلامک جنیدی می‌رسیم. شما در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده اید، فعالیت تئاتری مداوم و مکرر نداشتید، وارد حیطه تصویر می‌شوید و حالا بعد از گذشت زمان زیادی این‌بار با داستانبه حوزه ادبیات بازمی‌گردید… از ابتدا دغدغه و تمایل اصلی خودتان چه چیزی بود؟

راستش من آن دوره که دانشگاه درس می‌خواندم فکر می‌کردم در رشته ادبیات نمایشی برایم بازده بیشتری وجود خواهد داشت، هم بازیگری را دوست داشتم و هم نوشتن را. اما انتخاب ادبیات نمایشی صرفا به خاطر خود نمایشنامه‌نویسی نبودو فکر می‌کردم در خواندن ادبیات نمایشی حیطه گسترده‌تری را می‌توانمیاد بگیرم و به‌نظرم برایم کارآمد‌تر جهت یادگیری بود.

آثار تصویری فلامک جنیدی

در ادامه بیوگرافی فلامک جنیدی بازیگر چارخونه باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

مجموعه‌های تلویزیونی فلامک جنیدی

سالنام مجموعهنقشکارگردانتوضیحات
۱۳۷۷جنگ ۷۷مهران مدیریشبکه ۳
۱۳۷۸ببخشید شمامهران مدیریشبکه ۳
۱۳۷۸این چند نفرشیرینمهران غفوریانشبکه ۳
۱۳۷۹داستان‌های نوروزمرضیه برومندشبکه ۱
۱۳۷۹به‌همین سادگیحامد عنقاشبکه ۲
۱۳۷۹چراغ جادوهمایون اسعدیانشبکه ۱
۱۳۷۹نیستانحسین مختاریشبکه ۳
۱۳۸۰پلیس آسمانیفرشته صدرعرفاییشبکه ۲
۱۳۸۱بدون شرحنسرینمهدی مظلومیشبکه ۳
۱۳۸۱دیروز، امروز، فردامسعود شاه محمدیشبکه تهران

بازیگر مهمان

۱۳۸۲بانکی‌هامهدی مظلومیشبکه ۲
۱۳۸۲عروسپویان طایفهشبکه ۲
۱۳۸۲او مثبتعلی شاه‌حاتمینوروز ۱۳۸۳ شبکه ۱
۱۳۸۳باجناغ‌هافرهاد آئیششبکه ۵
۱۳۸۳جایزه بزرگملیحهمهران مدیرینوروز ۱۳۸۴ شبکه ۳
۱۳۸۴شبهای بررهشادونهمهران مدیریشبکه ۳
۱۳۸۵بایراممسعود نوابیشبکه ۱
۱۳۸۶چارخونهرعنا جمالیسروش صحتتابستان و پائیز ۱۳۸۶ شبکه ۳
۱۳۸۷خرده ستمگرانمسعود شاه محمدیشبکه ۳
۱۳۸۷مرد هزارچهرهسحر جندقیمهران مدیرینوروز ۱۳۸۷ شبکه ۳
۱۳۸۸مرد دوهزارچهرهسحر جندقیمهران مدیرینوروز ۱۳۸۸ شبکه ۳
۱۳۸۹قهوه تلخکبوترمهران مدیریشبکه نمایش خانگی
۱۳۹۰چهار چرخ“مریم”جواد مزدآبادی۱۳۹۰ شبکه ۳
۱۳۹۰فراموشیسعید سلطانینوروز ۱۳۹۱ شبکه ۵
۱۳۹۰چمدانخسرو ملکانرمضان ۱۳۹۱ شبکه ۲
۱۳۹۲شوخی کردممهران مدیریآذر ۱۳۹۲ شبکه خانگی
۱۳۹۳در حاشیهپرستو ناشتامهران مدیرینوروز ۱۳۹۴ شبکه ۳
۱۳۹۴دست به نقدشهاب عباسی۱۳۹۴ شبکه نسیم
۱۳۹۴عطسهمهران مدیری۱۳۹۴ شبکه خانگی
۱۳۹۴شهر من شیرازمحمد بناییشبکه ۲
۱۳۹۵یادداشت‌های یک زن خانه‌دارمسعود کرامتیتابستان ۹۵ شبکه ۵

فیلم های سینمایی فلامک جنیدی

  • ورود آقایان ممنوع (۱۳۹۰)
  • داماد خوش قدم (۱۳۸۸)
  • پسر تهرانی (۱۳۸۷)
  • شبانه روز (۱۳۸۷)
  • شیرین (۱۳۸۷)
  • بی‌وفا (۱۳۸۵)
  • اینجا چراغی روشن است (۱۳۸۱)

فیلم ویدیویی، تلویزیونی فلامک جنیدی

  • دامادی به نام صفر

نمایش‌های فلامک جنیدی

  • “شام اول شام آخر” به کارگردانی فرهاد آییش
  • گنجواهای نانوشته” به کارگردانی نرگس هاشم پور
  • “مسخ” به کارگردانی نصیر ملکی جو
  • “آوازه خوان طاس” به کارگردانی بهمن معتمدیان

صفحه اینستاگرام فلامک جنیدی

در آخر نیز مروری داریم بر فعالیت هاي اینستاگرامی فلامک جنیدی. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی فلامک جنیدی او را در صفحه ی اینستاگرامش دنبال کنید. او بیش از 133 هزار فالوور و بیش از 400 پست در اینستاگرام دارد که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی فلامک جنیدی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی فلامک جنیدی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی فلامک جنیدی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام فلامک جنیدی
صفحه اینستاگرام فلامک جنیدی
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا