اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

نکات خواندنی بیوگرافی شیوا ابراهیمی و همسرش و ماجرای تولد دخترش در هند + تصاویر دیدنی

در این بخش بیوگرافی شیوا ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی شیوا ابراهیمی که بیشتر او را با سریال زیرهشت به یاد می آوریم . امروز مروری داریم بر 0 تا 100 بیوگرافی شیوا ابراهیمی از بازیگران زن معروف و کم حاشیه و همچنین صفحه اینستاگرامی وی و ماجرای ازدواج و تولد دخترش در هند. برای مطالعه بیوگرافی شیوا ابراهیمی با ما همراه باشید.

شیوا ابراهیمی متولد چه سالی است؟

شیوا ابراهیمی متولد ۲۹ بهمن ۱۳۵۵ در تهران است.

وضعیت تاهل شیوا ابراهیمی چگونه است؟

شیوا ابراهیمی متاهل است و همسر او بهنام خدایاری است.

شیوا ابراهیمی صاحب فرزند است؟

بله شیوا ابراهیمی صاحب یک دختر به نام نفس است.

شیوا ابراهیمی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

شیوا ابراهیمی از سال 1373 فعالیت خود را آغاز کرد.

خلاصه بیوگرافی شیوا ابراهیمی

نام اصلیشیوا ابراهیمی
زمینه فعالیتسینما و تلویزیون
تولد۲۹ بهمن ۱۳۵۵ تهران
پیشهبازیگر
سال‌های فعالیتاز ۱۳۷۳ تا کنون
فرزنداننفس خدایاری
همسربهنام خدایاری

بیوگرافی شیوا ابراهیمی

بیوگرافی شیوا ابراهیمی

در بیوگرافی شیوا ابراهیمی آمده است : او متولد 29 بهمن 1355 در تهران، بازیگر است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر، گرایش عروسکی می‌باشد.

کودکی شیوا ابراهیمی و پدرش

در ادامه بیوگرافی شیوا ابراهیمی میخوانیم : فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری تئاتر می باشد، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد سپس از سال 75 جلوی دوربین رفت و حالا بازیگر صاحب نام سینما و تلویزیون است

عروسک گردانی شیوا ابراهیمی

از مهم‌ترین آثار شیوا ابراهیمی می‌توان به بازیگری در سریال زیر هشت، سریال پرده‌نشین و سریال مسافر اشاره کرد.

ازدواج و وضعیت تاهل شیوا ابراهیمی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی شیوا ابراهیمی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.شیوا ابراهیمی چند سالیست با همسرش آقای بهنام خدایاری ازدوج کرده است که ثمره این زندگی تنها یک دختر زیبا بنام نفس متولد 1381 در پونا هند می باشد.

نگاهی به فیلم کوتاه شیهه با هنرنمایی نگار جواهریان

شیوا ابراهیمی و همسرش

آقای خدایاری در سال ۱۳۹۲ در سریال خانه نشین بازی کرده است.

تولد دختر شیوا ابراهیمی در هندوستان

از نکات جالب بیوگرافی شیوا ابراهیمی تولد دختر او نفس در هندوستان است.

تا قبل از تولد نفس نمی دانستم فرزندم دختر یا پسر است

من و همسرم طرفدار این بودیم که همه چیز طبیعی باشد، وقتی دخترم بدنیا آمد واقعا سورپرایز شدیم، نفس در هند و شهری بنام پونا به دنیا آمده است

خانم ابراهیمی و خانواده اش 4 سال در هند بودند

شیوا ابراهیمی و خانواده اش

رابطه مادر و دختری شیوا ابراهیمی

من و نفس بیشتر با هم دوست هستیم و گاهی وقت ها هم مثل دو خواهریم، حرف هایمان را راحت به هم می گوییم و با هم تصمیم می گیریم

شیوا ابراهیمی و دخترش

شیوا ابراهیمی از دخترش می گوید
در رابطه بین فرزندان و مادران معمولا بیش تر بچه ها برای انجام کارهای شان از مادر اجازه می گیرند اما شیوا ابراهیمی به رفاقت با دخترش نفس بیشتر معتقد است ومی گوید برای انجام کارهای شان با هم مشورت می کنند و بعد تصمیم می گیرند. این مادر و دختر تفریحات ، دغدغه ها و علائق مشترک دارند ؛ با هم فوتبال تماشا می کنند و هر دو هم پرسپولیسی هستند. آنها درباره ی رابطه موفق مادر و دختری صحبت های جالبی دارند و به شما می گویند چطور از زندگی در کنار هم لذت می برند.

مانند دو خواهر هستیم
شیوا ابراهیمی: من و نفس بیشتر با هم دوست هستیم و گاهی وقت ها هم مثل دو خواهریم. حرف های مان را راحت به هم می گوییم و با هم تصمیم می گیریم. نفس در خیلی از کارها با من مشورت می کند ولی در نهایت تصمیم با خودش است. فکر می کنم در روزگار فعلی باید با نسل امروز بیش تر رابطه رفاقت آمیز داشت و با فرزندان دوست بود. به این صورت بیش تر می توانیم به دختر یا پسرمان نزدیک شویم. خدا را شکر رابطه من و نفس هم خیلی خوب است و با هم کلی کیف می کنیم.

چرا محمدرضا گلزار کرونا گرفت ؟

تولد نفس مبدا تاریخی است
شیوا ابراهیمی : تولد نفس تغییرات بنیادین در زندگی ام به وجود آورد. تولد فرزند دید آدم را نسبت به خیلی چیزها عوض می کند. مثلا دید من نسبت به آینده و خیلی چیزهای دیگر تغییر کرد و باعث بلوغم شد. کلا فکر می کنم مادر شدن در هر سنی اتفاق بیفتد بلوغ فکری را به همراه خواهد داشت. این تغییر آن قدر بزرگ است که من هر وقت می خواهم چیزی تعریف کنم می گویم «قبل از تولد نفس ، بعد از تولد نفس»و تمامی اتفاقات و خاطرات مهم زندگی ام به قبل و بعد از تولد نفس تقسیم می شوند.

در واقع کل زندگی ام کاملا به دو بخش مجزای قبل از تولد دخترم وبعد از آن تقسیم می شود. فکر می کنم تولد دخترم برایم به شکلی یک مبدا تاریخی است. غیر از این هر زنی با مادر شدن روی خیلی از خواسته هایش پا می گذارد و حتی گاهی محافظه کارتر می شود. مثلا از نظر اقتصادی؛ چون دیگر تنها نیستیم و فردی را به این دنیا آورده ایم که مسئول زندگی او هستیم و باید برای آینده اش برنامه ریزی کنیم.

نفس در هند به دنیا آمد
تا قبل از تولد نفس نمی دانستم فرزندم دختر است یا پسر. من و همسرم طرفدار این بودیم که همه چیز خیلی طبیعی طی شود. وقتی نفس به دنیا آمد واقعا سورپرایز شدم چون فکر می کردم فرزند پسر است. البته من هم پسر و هم دختر دوست داشتم ولی احساس می کردم بچه پسر است و وقتی فهمیدم بچه دختر است شاید یه کمی خوشحال تر شدم. نفس در هند و شهری به نام پونا به دنیا آمد و من تا قبل از تولد او حتی سونوگرافی نرفتم و کلا همه چیز روند خیلی طبیعی داشت.

عکس لو رفته از فرشته حسینی و خواهرش در یک کافه

سفر قندهار و دختری به نام نفس
دو سال قبل از تولد نفس من و پدرش فیلم « سفر قندهار » را هر کدام جداگانه دیده بودیم. در آن فیلم یکی از شخصیت های اصلی قصه که دختری افغان است نفس نام داشت. هر دو آن فیلم را دوست داشتیم و از این اسم هم خوش مان آمده بود و همیشه می گفتیم اگر روزی دختر داشته باشیم نام او را نفس می گذاریم.

آرزویم شادی نفس است
شیوا ابراهیمی: مطمئنا هر پدر و مادری برای آینده فرزندان شان آرزوهای بزرگی دارند که من هم از این قاعده جدا نیستم، اما اگر مجموع خواسته هایم برای زندگی نفس را جمع بندی کنم در نهایت به دو خواسته اصلی شادی و رضایت می رسم و دوست دارم همیشه شاد باشد و از زندگی اش راضی.

نفس: من دوست دارم هنر و به خصوص نقاشی را ادامه و در یکی از دانشگاه های خوب فرانسه ادامه تحصیل دهم. البته به خاطر علاقه ام به حیوانات رشته دامپزشکی را هم خیلی دوست دارم و یکی از این دو رشته را انتخاب می کنم.

شیوا ابراهیمی و دخترش

تصمیم گیرنده نفس است
شیوا ابراهیمی: نفس تا به حال در چند تله فیلم بازی داشته؛ یک بار وقتی تنها چهار سال داشت نقش کودکی من را بازی کرد و چند بار هم در فیلم های مختلف نقش دخترم را بازی کرده است. در تئاتر «عرق خورشید ، اشک ماه » به کارگردانی آتیلاپسیانی بازی کرده است که این نمایش یک ماه و نیم در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه بود. اما اینکه در آینده بازیگری را ادامه بدهد یا نه بسته به نظر خودش است.

ماجرای کشف حجاب سحر قریشی در ترکیه چه بود؟

نفس: بازیگری را به خصوص بازی در تئاتر را خیلی دوست دارم. بازی در تئاتر برایم حس بهتری از بازی در فیلم ها داشت.

بعضی وقت ها شغل مامان را دوست ندارم
نفس: گاهی شغل مامانم را دوست ندارم چون وقتی در سریال ها بازی می کند مجبور است من را برای مدتی تنها بگذارد و من خانه مادربزرگ هایم بمانم و دلم برایش خیلی تنگ می شود. البته گاهی هم خیلی شغلش را دوست دارم ، نمی دانم چرا.

شیوا ابراهیمی: دوری از مادر برای بچه ها سخت است و من متاسفانه به خاطر شغلم گاهی از نفس دور هستم. البته وقتی به هم می رسیم سعی می کنم تلافی کنم و حسابی با هم وقت می گذرانیم.

نفس: بخش خوبش این است که کلی هم سوغاتی برایم می آورد (می خندد). من دوست دارم مامان بیش تر تئاتر بازی کند چون خودم تئاتر را خیلی دوست دارم. در نقش های تئاتری اش هم نقش فیروزه را در تئاتر آقای بهزاد فراهانی دوست دارم. البته وقتی تئاتر اجرا شد من خیلی کوچولو بودم و هیچی از تئاتر نفهمیدم ( می خندد ).نقش ملیحه در سریال « زیر هشت » را هم دوست دارم.

به دوستانم نمی گویم مامانم بازیگر است
نفس: وقتی مامانم را در سریال ها و تلویزیون می بینم حس خوب و خاصی دارد که نمی توانم تعریف کنم. البته من هیچ وقت به دیگران نمی گویم مامانم بازیگر است چون همه با هیجان می پرسند « اوه راست میگی ؟ » و بعدش کلی سوال می پرسند.

معرفی سریال فروشگاه آیدل؛ با بازی شیومین خواننده اکسو

تفریحات مشترک
شیوا ابراهیمی : کلا تفریحات مشترک زیاد داریم. با هم زیاد سینما می رویم یا در کنار هم کارتون می بینیم و نقاشی می کنیم. نفس کافی شاپ را دوست دارد و کافی شاپ رفتن هم جزء برنامه های اصلی و مشترک مان است. این اواخر والیبال هم بازی می کنیم.

شیوا ابراهیمی و دخترش

نخستین روز مدرسه نفس
شیوا ابراهیمی : روز اول مدرسه نفس با ذوق و شوق او را به مدرسه بردم و در موقع بازگشت با هیجان از او پرسیدم « خب دخترم مدرسه چطور بود ، دوست داشتی؟ » و نفس با خونسردی جواب داد « آره مامان جون دوست داشتم ولی فکر می کنم کاش همان مهد کودک را ادامه می دادم. »

طرفداری شیوا ابراهیمی از روحانی

در بیوگرافی شیوا ابراهیمی جالب است بدانید شیوا ابراهیمی در انتخابات دوازدهم دوره ریاست جمهوری از جمله هنرمندان حامی حسن روحانی بود و حضور فعالی در تبلیغات انتخاباتی و حمایت از وی داشت

طرفداری شیوا ابراهیمی از روحانی

شروع فعالیت هنری شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی از دانشگاه تا تئاتر

در سال 1373 وقتی 18 ساله بود پس از ورود به دانشکده تئاتر فعالیت خود را با کارهای دانشجویی آغاز کرد و کمتر از دو سال بعد در سال 75 وارد تلویزیون شد

شیوا ابراهیمی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1377 در سریال کهنه‌سوار به کارگردانی اکبر خواجویی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال زیر هشت، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شیوا ابراهیمی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محمدعلی کشاورز، حمیده خیرآبادی، محمود‌ پاک‌نیت و حسین ابراهیمی را تجربه کرد.

ماجرای پیوستن سامیه لک به شبکه ی ماهواره ای چه بود؟
شیوا ابراهیمی در سریال کهنه سوار
شیوا ابراهیمی در سریال کهنه سوار

شیوا ابراهیمی در سال 1389 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم شیوا ابراهیمی در این سال، بازیگری در سریال زمانی برای شخم‌ زدن به کارگردانی سیروس مقدم و سریال زیر هشت به کارگردانی سیروس مقدم محسوب می‌شود.

شیوا ابراهیمی در سریال زیرهشت
شیوا ابراهیمی در سریال زیرهشت

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی شیوا ابراهیمی بازی در سریال زیر هشت بوده است. شیوا ابراهیمی سال 1389 سریال زیر هشت نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سیروس مقدم همکاری داشته است. شیوا ابراهیمی توانست با بازی در سریال زیر هشت تجربه همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، کامران تفتی و آرش مجیدی بر تجارب او افزود.

شهرت شیوا ابراهیمی

یکی از معروف ترین کارهای تلویزیونی که تاکنون در پرونده خود به ثبت رسانده است مجموعه مدینه می باشد سریالی که آقای سیروس مقدم در سال ۱۳۹۲ کار تولید و کارگردانی آن را انجام داد

شیوا ابراهیمی در سریال مدینه نقش فرعی یک پرستار را برعهده داشت

او موفق شد در این مجموعه با مجید صالحی ،پریوش نظریه، شبنم مقدمی ،رضا رویگری و لیندا کیانی همبازی شود

مجموعه ای که آقای سیروس مقدم کارگردان و خانم زینب تقوایی تهیه کنندگی آن را در ماه مبارک رمضان در سال ۱۳۹۳ بر عهده داشتند این کار از شبکه اول سیما پخش شد

شیوا ابراهیمی در سال 1393 در سریال پرده‌نشین نیز بازی کرده است. شیوا ابراهیمی این‌بار با بهروز شعیبی یعنی کارگردان سریال پرده‌نشین و هنرمندانی چون ویشکا آسایش، فرهاد آئیش، حامد کمیلی و سارا بهرامی همکاری داشت.

هنگامه قاضیانی چگونه اولین زن خواننده سینمای ایران شد؟
شیوا ابراهیمی در سریال پرده نشین
شیوا ابراهیمی در سریال پرده نشین

حضور شیوا ابراهیمی در سینما

اولین تجربه ایشان در عرصه سینما در سال 78 با فیلم مسافر کسب کرد و در سال 80 در سن ۲۵ سالگی در فیلم سینمایی شام آخر به محبوبیت زیادی دست یافت.

فیلمی که به کارگردانی فریدون جیرانی درسال80 به روی پرده سینما رفت. بازیگران این فیلم محمد رضا گلزار و هانیه توسلی و آتیلا پسیانی و ثریا قاسمی ایفا نقش کرده اند .

سپس در سال ۸۶ در فیلم سینمایی ” خواب لیلا ” ساخت مهرداد میر فلاح در کنار لیلا زارع، فاطمه معتمد آریا و ماهایا پطروسیان حضور داشت.

آثار ماندگار شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی در سریال مینو

سریال مینو یکی از سریال های بسیار جذاب شبکه اول سیما که با داستان عاشقانه و ترکیبی از ماجراهای آزادی خرمشهر بود شهرت وی را بیش از پیش افزایش داد و در نقش رعنا حضور یافت و در کنار بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون هنر نمایی کرد

این مجموعه تلویزیونی یکی از بهترین کارهایی که درباره ماجراهای آزادی خرمشهر ساخته شد و صحنه ها و اتفاقات واقعی آزادسازی خرمشهر را به تصویر می‌کشد که مورد استقبال مردم قرار گرفت

شیوا ابراهیمی در سریال مینو
شیوا ابراهیمی در سریال مینو

شیوا ابراهیمی در سریال برادر جان

شیوا ابراهیمی در جدیدترین کار تلویزیونی خود در سال ۱۳۹۸ و در ایام ماه مبارک رمضان در مجموعه برادر جان ایفای نقش پرداخت و کاراکتر منیژه را برعهده داشت

سریال برادر جان یکی از مجموعه‌های پر بیننده در سال ۱۳۹۸ بود که به دلیل ساعت پخش مناسب آن استقبال گسترده از آن صورت گرفت کاری از آقای محمدرضا آهنج که درباره اختلافات خانوادگی بین دو برادر بوده که بسیار جذاب و جالب بود خانم شیوا ابراهیمی در این مجموعه نقش منیژه را بر عهده داشت کاراکتری که به صورت پنهانی با حنیف ازدواج کرده بود

همه چیز درباره ی سریال نام من فرح با بازی دمت اوزدمیر در نقش یک ایرانی
شیوا ابراهیمی در سریال برادر جان
شیوا ابراهیمی در سریال برادر جان

شیوا ابراهیمی در سریال کلبه ای در مه

شیوا ابراهیمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در سریال «کلبه ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان که از شبکه سه سیما روی آنتن می رود، در نقش ماه گل ایفای نقش کرده است.

«کلبه ای در مه» عنوان سریال جدید شبکه سه سیماست که به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی به زودی از این شبکه روی آنتن می رود.

شیوا ابراهیمی در کلبه ای در مه
شیوا ابراهیمی در کلبه ای در مه

ماجراهای این سریال در اوایل دوران انقلاب اسلامی می گذرد  و در خلاصه داستان آن آمده است: «نقطه‌ای تیره در دل دریایی از روشنایی هنوز برای نگرانی زود است اما دل‌مان را به هیچ مسیر بی‌انتهایی خوش نکنیم که نتیجه‌اش تباهی است …»

شیوا ابراهیمی در کنار بازیگرانی چون فرخ نعمتی، سام قریبیان، خشایار راد، حمید ابراهیمی، محبوبه اسدی و سیدمهرداد ضیایی، سودابه بیضایی، حسام محمودی، مریم بوبانی، سیاوش چراغی پور، سیده رویا حسینی، شهروز آقایی پور، مهرنوش مقیمی، مهدی مخبری و رضا جوشنی و … ایفای نقش کرده است

شیوا ابراهیمی در سریال کلبه ای در مه
شیوا ابراهیمی در سریال کلبه ای در مه

شیوا ابراهیمی در سریال خانه امن

شیوا ابراهیمی همچنین در سریال «خانه امن» که سال 99 از شبکه یک سیما پخش شد،  در نقش مهسا و همسر داوود عضو باند پولشویی و قاچاق نقش آفرینی کرده بود .

شیوا ابراهیمی در سریال خانه امن
شیوا ابراهیمی در سریال خانه امن

شیوا ابراهیمی در سریال بیگانه ای با من است

از آخرین فعالیت تلویزیونی شیوا ابراهیمی که در آن حضور داشته می توان به سریال “بیگانه ای با من است” به کارگردانی احمد امینی در سال ۱۳۹۹ اشاره نمود. در این مجموعه بازیگران محبوبی چون نگار عابدی، شبنم قلی خانی، مهشید جوادی، سامرند معروفی، پور انداخت مهیمن، نسرین بابایی، سوگل طهماسبی، مینا جعفرزاده و … حضور داشتند

سوسن پرور بهترین بازیگر جشنواره فیلم ایتالیا

شیوا ابراهیمی در فیلم بیگانه ای با من است

شیوا ابراهیمی در سریال بیگانه ای با من است

در این سال‌ها شیوا ابراهیمی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران آتیلا پسیانی با 4 مرتبه، محمود‌ پاک‌نیت با 3 مرتبه، بهرام شاه‌محمدلو با 3 مرتبه، مالک سراج با 2 مرتبه و بهروز قادری با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با شیوا ابراهیمی داشته‌اند.

فیلم‌شناسی شیوا ابراهیمی

در ادامه بیوگرافی شیوا ابراهیمی مروری میکنیم بر آثار سینمایی و تلویزیونی خانم بازیگر.با ما همراه باشید.

  • خون خدا (۱۳۹۷)
  • در پروازهای خروجی بود که گم شد، ریحانه‏ (۱۳۹۴) (نمایش تئاتر)
  • تله‌فیلم روشنای حقیقی (روشنایی حقیقی یا روشنایی‌های حقیقی) (۱۳۹۳)
  • گنجشکک اشی‌مشی (۱۳۹۳)
  • تله‌فیلم سه ماهی (۱۳۹۲)
  • تله‌فیلم فرجام (۱۳۸۹)
  • جایی برای بودن (۱۳۹۰)
  • گل‌های خیابانی (۱۳۸۹)
  • زمانی برای شخم زدن (۱۳۸۹)
  • پیش خواهد آمد (۱۳۸۹)
  • زیر هشت (۱۳۸۹)
  • خواب لیلا (۱۳۸۶)
  • شام آخر (۱۳۸۰)
  • مسافر (۱۳۷۸)

مجموعه های تلویزیونی شیوا ابراهیمی

سالمجموعه تلویزیونیکارگردانتوضیحات
۱۳۷۶کهنه سواراکبر خواجوییشبکه ۳–۲۳ قسمت
۱۳۷۹مسافرسیروس مقدمشبکه تهران-۲۳ قسمت
۱۳۸۱باران عشقاحمد امینی-فریدون حسن پورشبکه تهران-۱۳ قسمت
۱۳۸۴و خداوند عشق را آفریدمسعود شاه‌محمدیشبکه ۳–۲۶ قسمت
۱۳۸۹زیر هشتسیروس مقدمشبکه ۱–۲۷ قسمت
۱۳۹۰فراتمازیار میریشبکه ۲–۱۰ قسمت
۱۳۹۲همه بچه‌های ماتاجبخش فنائیانشبکه ۲–۲۷ قسمت
۱۳۹۲داوراناحمد امینی و بیژن میرباقریشبکه ۲–۱۴ قسمت
۱۳۹۳پرده نشینبهروز شعیبیشبکه ۱–۳۱ قسمت
۱۳۹۶دیگریمرجان اشرفی‌زادهشبکه ۳–۶ قسمت
۱۳۹۷مینوامیرمهدی پوروزیریشبکه ۱–۲۷ قسمت
۱۳۹۸برادر جانمحمدرضا آهنجشبکه ۳–۳۰ قسمت
۱۳۹۸خانواده دکتر ماهانراما قویدل و علی‌محمد قاسمیشبکه ۲–۲۶ قسمت
۱۳۹۹زمین گرمسعید نعمت‌اللهشبکه ۳–۲۷ قسمت
۱۳۹۹خانه امناحمد معظمیشبکه ۱–۵۰ قسمت
۱۳۹۹بیگانه ای با من است (فصل اول)احمد امینیشبکه ۲
۱۴۰۰کلبه ای در مهحسن لفافیانشبکه ۳
بیوگرافی تام هالند | بازیگر نقش مرد عنکبوتی را بیشتر بشناسید

صفحه اینستاگرام شیوا ابراهیمی

در آخر نیز مروری داریم بر فعالیت هاي اینستاگرامی شیوا ابراهیمی. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی شیوا ابراهیمی او را در صفحه ی اینستاگرامش دنبال کنید. او بیش از 134 هزار فالوور و بیش از 2,132 پست در اینستاگرام دارد که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی شیوا ابراهیمی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی شیوا ابراهیمی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی شیوا ابراهیمی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام شیوا ابراهیمی

آلبوم تصاویر شیوا ابراهیمی

در این مطلب از بازیگرآنلاین مروری کردیم بر بیوگرافی شیوا ابراهیمی .در ادامه تصاویری جذاب از او را میبینیم.

شیوا ابراهیمی و مادرش
شیوا ابراهیمی و مادرش
شیوا ابراهیمی و پدرش
شیوا ابراهیمی و پدرش
شیوا ابراهیمی و برادرزاده هایش
شیوا ابراهیمی و برادرزاده هایش

شیوا ابراهیمی در اکران متری شیش و نیم شیوا ابراهیمی و دوستان بازیگرش میکاپ شیوا ابراهیمی شیوا ابراهیمی و دخترش کودکی شیوا ابراهیمی و پدر مادرش

شیوا ابراهیمی در فیلم آگوست
شیوا ابراهیمی در فیلم آگوست
شیوا ابراهیمی در فیلم امیدها و نجواها
شیوا ابراهیمی در فیلم امیدها و نجواها
دختر شیوا ابراهیمی با موهای آبی
دختر شیوا ابراهیمی
شیوا ابراهیمی در سریال دیگری
شیوا ابراهیمی در سریال دیگری
شیوا ابراهیمی در زمین گرم
شیوا ابراهیمی در زمین گرم
شیوا ابراهیمی در پشت صحنه سریال آشوب
شیوا ابراهیمی در پشت صحنه سریال آشوب
شیوا ابراهیمی در فیلم در خون خدا
شیوا ابراهیمی در فیلم در خون خدا
شیوا ابراهیمی در فیلم محکومین
شیوا ابراهیمی در فیلم محکومین
شیوا ابراهیمی در فیلم کوتاه مادر
شیوا ابراهیمی در فیلم کوتاه مادر
شیوا ابراهیمی در کلبه ای در مه
شیوا ابراهیمی در کلبه ای در مه
شیوا ابراهیمی در کهنه سوار
شیوا ابراهیمی در کهنه سوار

گریم تاریخی شیوا ابراهیمی عکس جوانی شیوا ابراهیمی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا