اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

شرح زندگی نیما شاهرخ شاهی از کودکی تا امروز + ماجرای بازیگری اتفاقی او

در این بخش بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی از بازیگران مرد خوب و محبوب کشورمان به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او را با عکس و ناگفته ها از شروع تا شهرت او را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

نیما شاهرخ شاهی چند سال سن دارد؟

نیما شاهرخ شاهی زاده۱۷ مرداد ۱۳۶۰ است و 40 سال سن دارد.

تحصیلات نیما شاهرخ شاهی چقدراست؟

نیما شاهرخ شاهی فارغ التحصیل لیسانس مهندسی عمران است.

قد نیما شاهرخ شاهی چقدر است؟

قد نیما شاهرخ شاهی 184 سانتی متر است.

نیما شاهرخ شاهی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

نیما شاهرخ شاهی از سال 1382 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی

نامنیما شاهرخ شاهی
متولد۱۷ مرداد ۱۳۶۰ تهران
محل تولدتهران
تحصیلاتمهندسی عمران
ملیتایرانی
پیشهبازیگر و کارگردان
سال های فعالیتاز ۱۳۸۲- اکنون

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی

در بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی آمده است او متولد 17 مرداد 1360 در تهران ، بازیگر و کارگردان است.

کودکی نیما شاهرخ شاهی

در ادامه بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی میخوانیم فارغ التحصیل لیسانس مهندسی عمران می باشد که در 22 سالگی جلوی دوربین رفت که تجربه خوانندگی هم دارد و تنها خواهرش نیلوفر در کشور سوئد زندگی می کند.نیما مجرد بوده و به دلیل فوت پدرش با مادر خود زندگی میکند.

قد نیما شاهرخ شاهی

در بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی آمده است قد او 184 سانتی متر است.

کودکی نیما شاهرخ شاهی

از اون بچه‌ های آب زيركاه بودم ، ظاهری آروم داشتم ولی حسابی شيطون بودم

آتيش به پا می كردم و خودم كنار می رفتم و همه اين شرارت‌ ها به اسم بنده خداهای ديگه تمام می شد برعكس بچه‌ های امروز ، از صبح تا غروب تو كوچه بودم.

وضعیت تاهل و ازدواج نیما شاهرخ شاهی 

در بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی میخوانیم آمده است هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

علایق و حقایقی درباره نیما شاهرخ شاهی

در ادامه بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

ماجرای خروج گلشیفته از ایران و انتشار تصاویر جنجالی او چه بود؟

کار ساختمانی نیما شاهرخ شاهی

من مهندس عمران هستم و هفت سال در رشته خودم كار كردم اما چندین سال است به صورت حرفه ای بازی می كنم و به نوعی الان شغل اصلی من بازیگری است، اگر كار نبود دوباره خدا را شكر رشته ای دارم كه به آن رجوع كنم. .بازیگر جوان کشور مان در آمد اصلی خود را از راه ساخت وساز در میاورد و بازیگری را تنها برای عشقش است که ادامه می دهد. نیما شاهرخ شاهی یک کافی شاپ در مجتمع تجاری خلیج فارس محله ولنجک یه نام (الی) دارد.

خوانندگی رپ نیما شاهرخ شاهی

موسیقی را خیلی دوست دارم با سبک های مختلف آن آشنایی دارم، اما در زمینه موسیقی شخصا اقدامی نکرده ام

فقط سال 82 با فیلم مکس سامان مقدم خوانندگی را تجربه کردم که جزو اولین موسیقی های رپ فارسی بود و دیگر تکرار هم نشد

بهترین سفرها از نگاه نیما شاهرخ شاهی

در بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی درباره ی علاقه ی او به سفر میخوانیم : من عاشق مسافرتم و دلم می ‌خواهد جاهای جدید را ببینم ، خواهرم سوئد زندگی می ‌كند و ناخودآگاه وقتی به آنجا می ‌روم به جاهای دیگر هم سر می‌ زنم

به هر حال ویزا كه داشته باشی می‌ توانی راحت به كشورهای همجوار سفر كنی و چند جا را از نزدیک ببینی ، بنظرم آدم باید از خانه‌ اش بیرون بزند و دنیا را تماشا كند

نیما شاهرخ شاهی در دیزنی لند

نیما شاهرخ شاهی از اسپانیا تا فرانسه

جزیره ایبیزا در اسپانیا واقعا زیبا است ، البته پاریس هم دوست داشتنی است

پاریس و خانه هایش اصالت بی نظیری دارند ، پاریسی ها بافت خانه های قدیمی خودشان را حفظ کرده اند که این خیلی دلپذیر است

نیما شاهرخ شاهی در فرانسه

زیر آبی های نیما شاهرخ شاهی

در کیش و کشور اندونزی غواصی کردم ، آدم برای دیدن ماهی های مختلف و نوع دریا و ساحل و شن و اینطور چیزها زیر آب می رود

غواصی نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی ورزشکار حرفه ای

در بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی درباره‌ی میزان علاقه اش به ورزش این چنین میخوانیم :من ورزش می کنم و به شدت سلامتی ام برایم حائز اهمیت است. من شخصی تنوع طلبم و به دنبال هیجانی هستم که امروز با فردایش فرق داشته باشد. به نظرم زمانی که سلامتی نباشد روز مرگ یک بازیگر، آن روز است.

ناگفته هایی از زندگی لیلا حاتمی و ماجرای عاشقی او تا دردسرهای سیاسی اش

صخره نوردی ام بد نیست و از کودکی تا به امروزهم ورزشهایی مانند بدن سازی، اسکواش، شطرنج و پینگ پنگ را ادامه داده ام، کمربند سبز در تکواندو دارم.

ورزش نیما شاهرخ شاهی

تمامی این ورزشها را دوست دارم و عاشق فوتبال و طرفدار تیم استقلال هستم.

نیما شاهرخ شاهی استقلالی

علاقه نیما شاهرخ شاهی به روزنامه

واقعا برای مطالعه وقت ندارم اما یک روزنامه‌ خوان حرفه‌ ای هستم به خصوص روزنامه‌ های ورزشی و در این زمینه اطلاعات بسیار فوق‌ العاده‌ای دارم

زندگی بدون حاشیه نیما شاهرخ شاهی

راستش من در همین موقعیتی را كه خدا به من لطف داشته می‌ دانم و در این سال‌ ها سعی كرده‌‌ ام جزو بی‌ حاشیه‌ ترین‌ ها باشم

تنها جایی كه ممكن است دیده شوم در محل فیلمبرداری كارم است و تمام تمركزم را روی شغلم گذاشته‌ ام

به كارم عشق می‌ ورزم و خدا را شكر می‌ كنم در كاری هستم كه واقعا دوستش دارم؛ برای همین دلم نمی‌ خواهد آن را با حاشیه خرابش كنم

خوشبختی از نگاه نیما شاهرخ شاهی

همیشه بدترین اتفاقات زندگی را بهترین اتفاقات می ‌دانم وقتی ماجرایی پیش می‌ آید به سختی می‌ توانم آن را بپذیرم اما بعد به داشته‌ هایم فكر می‌كنم

گاهی چشم كه باز می‌ كنم شاكرم كه زنده‌ ام و می‌ توانم ببینم، راه بروم، بنویسم، بخوانم، همیشه می‌ گویم می‌ توانست از این بدتر هم شود

خوشبختی را در لمس چیزهای كوچک می‌ بینم و در چیزهای خاص و عجیب نیست

از نظر من خوشبختی یعنی حال خوب ، حتی سعی می‌ كنم با كسانی باشم كه به من انرژی مثبت می‌ دهند و حال مرا بهتر می‌ كنند ، من زندگی را دوست دارم

عملیات انتحاری با هر سفر نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی در ۲ سال گذشته ۳ بار سفر رفته است: ۲بار پاریس و یکبار ترکیه که در تمام این ۳ سفر در همان جاییکه رفته بود داعش عملیات بمب گذاری انتحاری انجام داده و نیما جان سالم به در برده است!

واکنش های بازیگران به درگذشت علی سلیمانی

کلاس های کارگردانی نیما شاهرخ شاهی

در بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی میخوانیم او در کلاسهای استاد کارگردانی اصغر فرهادی شرکت کرده و اخیراً دو فیلم کوتاه ساخته است.

کارگردانی نیما شاهرخ شاهی

شروع فعالیت هنری بدون کلاس

دوره بازیگری نگذرانده بودم ، همه چیز خیلی اتفاقی شد ، دستیار كارگردان آقای سامان مقدم در جست وجوی 2 بازیگر بود كه چهره نباشد.

او دوست من را در دانشگاه دید از وی خواست كه برای تست بازیگری به دفترشان مراجعه كند که من نیز با او رفتم و در نهایت برای فیلم مکس سال 1382 انتخاب شدم.

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال فاصله‌ها، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نیما شاهرخ‌شاهی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی‌نیا و پگاه آهنگرانی را تجربه کرد.

نیما شاهرخ شاهی در فیلم مکس
نیما شاهرخ شاهی در فیلم مکس

شهرت نیما شاهرخ شاهی

با فیلم «پارک وی» فریدون جیرانی در سال 1385 کنار رعنا آزادی ور و بیتا فرهی دیده شد .

نیما شاهرخ شاهی در فیلم پارک وی
نیما شاهرخ شاهی در فیلم پارک وی

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نیما شاهرخ‌شاهی بازی در سریال فاصله‌ها بوده است. نیما شاهرخ‌شاهی سال 1389 در 29 سالگی در سریال فاصله‌ها نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حسین سهیلی‌زاده همکاری داشته است. نیما شاهرخ‌شاهی توانست با بازی در سریال فاصله‌ها تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمد حمزه‌‌ای، فاطمه گودرزی، مریم کاویانی و سوگل طهماسبی بر تجارب او افزود.

نیما شاهرخ شاهی در سریال فاصله ها
نیما شاهرخ شاهی در سریال فاصله ها

نیما شاهرخ‌شاهی علاوه‌بر سریال فاصله‌ها، سال 1386 در 26 سالگی در فیلم دایره زنگی نیز بازی کرده است. نیما شاهرخ‌شاهی این‌بار با پریسا بخت‌آور یعنی کارگردان فیلم دایره زنگی و هنرمندانی چون مهران مدیری، باران کوثری، صابر ابر و امین حیایی همکاری داشت.

نیما شاهرخ شاهی در فیلم دایره زنگی
نیما شاهرخ شاهی در فیلم دایره زنگی

پرکاری نیما شاهرخ شاهی در سال 1389

نیما شاهرخ‌شاهی در سال 1389 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 8 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم نیما شاهرخ‌شاهی در این سال، بازیگری در فیلم اخراجی‌ها3 به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، فیلم آخرین سرقت به کارگردانی پدرام علیزاده، فیلم بی انتها به کارگردانی امیرحسین جهددوست، فیلم پایان نامه به کارگردانی حامد کلاهداری، فیلم نفرین به کارگردانی علی توکل‌نیا و ناصر تقوایی، سریال فاصله‌ها به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، سریال ملکوت به کارگردانی محمدرضا آهنج و فیلم شرط ازدواج به کارگردانی محسن منشی‌زاده محسوب می‌شود.

ماجرای حادثه ای که سر صحنه فیلم برداری ساناز سعیدی را به بیمارستان کشاند
نیما شاهرخ شاهی در سریال ملکوت
نیما شاهرخ شاهی در سریال ملکوت

در این سال‌ها نیما شاهرخ‌شاهی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران محمدرضا شریفی‌نیا با 12 مرتبه، رضا رویگری با 9 مرتبه، پوریا پورسرخ با 8 مرتبه، لیلا اوتادی با 8 مرتبه و امیر نوری با 7 مرتبه بیشترین همکاری را با نیما شاهرخ‌شاهی داشته‌اند.

ضعیف ترین کار نیما شاهرخ شاهی در سینما

به نظرم «کیش و مات» یکی از ضعیف‌ترین کارهای من در سینما بوده است که جریاناتی دارد. این فیلم فیلمنامه بسیار خوبی داشت. من نقشم را هم خیلی دوست داشتم. فیلم پر بازیگری هم بود قرار بود یک ماه در شیراز کار شود اما به یک‌باره به خودم آمدم دیدم این فیلم آن چیزی نشد که فکر می‌کردم و این موضوع دلایل متعددی داشت مثل اینکه خیلی زود بسته شد و خیلی از پلان‌ها هم کار نشد. قاعده فیلمی که در شهرستان ساخته می‌شود این است که یک روز هم نباید به عوامل اجازه بازگشت بدهند، مثل فیلم درباره الی که به شمال رفتند و هیچ‌کدامشان اجازه بازگشت نداشتند ولی برای کار ما این اتفاق نیفتاد؛ یک روز بازیگر نمی‌آمد، یک روز فیلمبردار نبود و همین‌طور پشت‌سر هم اتفاقات عجیب و غریب می‌افتاد. وقتی این مشکلات پیش می‌آید بازیگر فقط باید تلاش کند که بازی‌اش را بکند و من فقط تمرکزم را روی بازی خودم گذاشتم و کاری نداشتم که اطرافم چه اتفاقاتی می‌افتد. این درست که منتقدان از فیلم «کیش و مات» اصلا راضی نبودند اما به بازی من هم اشکال چندانی نگرفتند این یعنی من کار خودم را بد انجام ندادم.

نیما شاهرخ شاهی در فیلم کیش و مات
نیما شاهرخ شاهی در فیلم کیش و مات

شما در حال مطالعه بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی در بازیگرآنلاین هستید. برای مشاهده تصاویر او با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

مروری بر زندگی شخصی و آثار هنری ژیلا شاهی

مصاحبه خواندنی با نیما شاهرخ شاهی

آیا تاکنون پیش‌ آمده در یک اثر ضعیف بازی کنید؟
نیما شاهرخ شاهی: واقعا بازیگر نمی‌تواند مانع این مساله شود. اگر همه بازیگران نگاهی به کارنامه هنری‌شان بیندازند، متوجه می‌شوند که چند کار ضعیف یا متوسط هم دارند. من هم ادعایی ندارم که همه آثاری که بازی کردم، خوب بوده و هیچ وقت در انتخابم اشتباه نکرده‌ام.

البته در این سال‌ها سعی کردم فیلمنامه خوب قبول کنم و کار خوب انجام بدهم، اما گاهی پیش‌ آمده در اثر ضعیفی هم بازی کرده‌ام، این ضعیف بودن ممکن است به سبب بازیگرانی باشد که روبه‌رویم قرار گرفته‌اند یا این‌که خیلی با عجله کار را جمع کرده‌اند. من در این سال‌ها در فیلم‌های سینمایی، نمایش خانگی و تله‌فیلم هم بازی کردم، اما معتقدم بازیگر در انتخاب سریال باید دقت بیشتری داشته باشد، چون فیلم‌های سینمایی بیننده محدودی دارد، اما میلیون‌ها نفر بیینده یک سریال هستند. بنابراین در سریال جای اشتباه وجود ندارد و تا جایی که می‌شود باید مانع این مساله شد، چون سریال خیلی دیده می‌شود.

یعنی حساسیت شما برای بازی در سریال‌ها بیشتر از فیلم‌های سینمایی است؟
نیما شاهرخ شاهی: نمی‌شود گفت من برای انتخاب فیلم‌های سینمایی دقت نمی‌کنم. همیشه سعی می‌کنم کار خوب انتخاب کنم. مخاطب برایم اهمیت دارد و به نظرش توجه می‌کنم، ولی برخی مواقع هم پیش می‌آید شرایطی ایجاد می‌شود و در اثری بازی می‌کنم که خیلی خوشایند مردم نیست و آن اثر را دوست ندارند.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده مخاطب نسبت به اثری که بازی کردید و آن را دوست نداشته واکنش نشان دهد؟نیما شاهرخ شاهی: خدا را شاکرم من جزو بازیگرانی هستم که عموم کارهایم مورد پسند مردم واقع شده است، ولی گاهی هم پیش آمده که مردم فیلم‌هایم را دوست نداشتند. در این مواقع سعی می‌کنم در نهایت آرامش با فردی که نسبت به کارم نقد منفی دارد، صحبت کنم و دلایلش را بشنوم.

ولی برخی بازیگران در این مواقع واکنش خوبی نشان نمی‌دهند.
نیما شاهرخ شاهی: به نظرم وقتی با منطق صحبت کنیم، حتما به نتایج بهتر و رضایتبخش می‌رسیم، اما برخی مواقع شاهد هستیم نقدهایی که برخی مطبوعات چاپ می‌کنند، منصفانه نیست و حتی گاهی به اشتباه قضاوت می‌کنند. معتقدم وقتی یک نفر یک‌بار در زندگی‌اش مقابل دوربین نرفته و سختی کارهای نمایشی را درک نمی‌کند، حق ندارد نظرات شخصی‌اش را به‌عنوان نقد بنویسد، بلکه باید این شرایط را لمس کرده باشد یا از نزدیک دیده باشد تا نقد کارشناسانه بنویسد.

ماجرای ازدواج و جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

متاسفانه گاهی شاهد حسادت و بخل برخی آدم‌ها در سینما و تلویزیون هستیم. در حالی که اگر یک کار خوب است باید دوستانمان را تشویق کنیم و اگر کاری هم متوسط یا ضعیف است در نهایت آرامش آن را نقد کنیم. برایتان مثالی می‌زنم.

به نظرم اگر سریالی خوب است باید به آن بها بدهیم و حرف‌های بیهوده را کنار بگذاریم.

پس با خواندن نقد غیرمنصفانه عصبانی می‌شوید؟
نیما شاهرخ شاهی: بستگی دارد نقد را چه کسی نوشته باشد. من پنج تا شش نفر را با عنوان منتقدان کاربلد در ایران می‌شناسم که کارشان درست است و بقیه را خیلی قبول ندارم. به نظرم آنها کسانی هستند که عشق بازیگری و کارگردانی داشته‌اند، اما به هیچ جا نرسیدند و حالا منتقد شدند و نقدهای سطحی می‌نویسند. در مجموع نقد منصفانه را دوست داشته و قبول دارم، اما وقتی غرض‌ورزی باشد، توجهی نمی‌کنم و عصبانی هم نمی‌شوم.

اهل تماشای سریالهای تلویزیون هستید؟
نیما شاهرخ شاهی: من سریال‌‌بین و تلویزیون‌بین حرفه‌ای هستم و آثاری را که دوست داشته باشم، حتما دنبال می‌کنم. به هر حال شغل بازیگری به گونه‌ای است که شب و روز ندارد، اما تا جایی که بتوانم سریال‌های خوب را دنبال می‌کنم.

به همین دلیل معتقدم سریال‌های خوب دیده می‌شود. البته ما در یک رقابت نابرابر با تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای هستیم، اما اطمینان دارم اگر سریال خوب بسازیم، می‌توانیم این شبکه‌ها را کنار بگذاریم. همه ما دنبال این هستیم که نتیجه کار دیده شود. گرچه برخی بر این باور هستند که ما به دلیل محدودیت‌هایی که داریم، نمی‌توانیم با سریال‌های ماهواره‌ای رقابت کنیم، اما به نظرم با ساخت سریال‌های خوب می‌توان مردم را به سمت تلویزیون خودمان کشاند.

شاید به این دلیل سریال‌های تلویزیونی را پیگیری می‌کنید که اگر در آثار همان کارگردان بازی کردید نسبت به کارهای قبلی‌اش شناخت داشته باشید؟
نیما شاهرخ شاهی: بله، در طول این سال‌ها با کارگردانان، تصویربرداران و بازیگران زیادی کار کرده‌ام و علاقه‌مندم کارهایشان را دنبال کنم که در تازه‌ترین کارشان چه کرده‌اند. ضمن این‌که با ساختار و فضای کار کارگردانان مختلف آشنا می‌شوم تا اگر روزی قرار بود با او کار کنم نسبت به جنس کارش شناخت داشته باشم.

یک فرار بزرگ به روایت فیلم سینمایی «شماره 10»

در مجموع دوست دارم نسبت به هر کاری اطلاعات داشته باشم. این احترام دو طرفه است و مطمئن هستم وقتی کارگردانی برای کارش از من دعوت می‌کند، دوست دارد با فضای کارهای قبلی‌اش آشنا باشم، چون زودتر می‌توانیم به نتیجه مشترک برسیم.

اما معمولا بازیگران این کار را انجام نمی‌دهند و علاقه‌ای ندارند به این شناخت برسند.

متاسفانه برخی اهالی سینما غرض‌ورز هستند و چشم دیدن همدیگر را ندارند. خانم و آقا هم فرقی ندارد. نمی‌دانم چرا برخی چشم ندارند موفقیت همکارشان را ببینند. من وقتی با چنین صحنه‌هایی روبه‌رو می‌شوم، خیلی ناراحت می‌شوم. درواقع این مساله یکی از عواملی است که نمی‌توانیم کار یکدیگر را ببینیم.

من تا جایی که می‌توانم، سعی می‌کنم از این آدم‌‌ها دوری کنم، چون این افراد حالم را بد می‌کنند. دلم می‌خواهد همیشه حالم خوب باشد. به نظرم این آدم‌ها جز این‌که حالت را خراب کنند، کار دیگری انجام نمی‌دهند.

چطور به این نگاه رسیدید و آن را در خودتان رشد دادید؟
نیما شاهرخ شاهی: نمی‌دانم! اما یک چیز را خیلی خوب می‌دانم. خدا من را از نقطه صفر به این مقطع رساند و بشدت مدیون او هستم. معتقدم در سپاسگزاری از خدا باید سعی کنم نگاهم را عمیق کنم و بتوانم پیشرفت و موفقیت دیگر دوستانم را ببینم.

وقتی می‌بینم آدمی که زحمت می‌کشد، کارش دیده می‌شود و حقش را می‌گیرد، خیلی خوشحال می‌شوم، چون همه ما برای کارمان سال‌ها تلاش می‌کنیم. من سال ۱۳۸۰ وارد سینما شدم، سال ۱۳۸۲ مقابل دوربین رفتم و سال ۱۳۸۴ اکران شد. یعنی عملا چهار سال زحمت کشیدم و سال ۱۳۸۵ هم در فیلم پارک‌وی بازی کردم. در طول این سال‌ها خیلی زحمت کشیدم.

به نظرم اگر کسی کمبود نداشته باشد، برای همه خوبی می‌خواهد. به همین دلیل می‌دانم خدا هر چه برای من می‌خواهد خیر و حق است. از این رو به جای این‌که حسدورزی کنم خدا را برای همه موفقیت‌هایم شکر می‌کنم و از دیدن موفقیت‌های دیگران هم خوشحال می‌شوم. خوشبختانه چون این نگاه را دارم، همیشه پیشنهادهای خوب کاری هم به من می‌شود.

زندگی خصوصی هومن برق نورد بازیگر چپ دست ایران

شما در طول این سال‌ها با کارگردانان مختلف کار کردید که هر کدام از آنها سلیقه خودشان را دارند. ممکن است برخی از آنها خیلی خوب به پیشنهادهای بازیگران توجه کنند و برخی دیگر فقط خودشان را مولف کارشان بدانند. شما در این موارد چقدر انعطاف‌پذیر هستید؟
نیما شاهرخ شاهی: کار هنر تعامل دو طرفه است. متاسفانه برخی کارگردانان پیشنهادپذیر نیستند و این اشتباه است. کارگردانی موفق است که به نظرات همه گوش بدهد و این به نفع خود او هم هست که همه نظراتشان را بگویند و او بهترین نظر را انتخاب کند، ولی اگر کارگردان بگوید که هر چه او می‌گوید درست است و نظر بقیه را قبول نداشته باشد به ضرر خودش رفتار کرده است.

البته باید بگویم برخی مواقع کارگردان به حدی کارش درست است که بازیگر باید خودش را به او بسپارد، مثل فریدون جیرانی که من در فیلم پارک‌وی خودم را به او سپردم و هیچ نظری نمی‌دادم و تمام ایده‌ها برای او بود.

شخصا علاقه دارید در کاری بازی کنید که بتوانید ایده بدهید یا این‌که دوست دارید کاملا خودتان را به کارگردان بسپارید؟
نیما شاهرخ شاهی: سعی می‌کنم کاری را انتخاب کنم که کارگردانش را می‌شناسم. دوست دارم در کاری حضور پیدا کنم که حالم را خوب کند و دستمزدم را بموقع پرداخت کنند. وقتی ما در یک فیلم یا یک سریال بازی می‌کنیم مثل یک خانواده دور هم جمع می‌شویم بهتر است حالمان خوب باشد و با این حال هر روز سر کار برویم، نه این‌که وقتی کار تعطیل می‌شود، خوشحال شویم.

اگر در اثری بازی کنید که به دلیل شرایط موجود حالتان خوب نباشد، آن وقت چه کار می‌کنید؟
خدا خدا می‌کنم که زودتر تمام شود!

پس خیلی سخت می‌گذرد.
بله، ولی تحمل می‌کنم.

بالاخره محسن افشانی رفع ممنوع التصویری شد

شما در اکثر کارهایتان ته‌ریش دارید. آیا این مساله اتفاقی پیش آمده یا خودتان اصرار دارید که گریم شما این‌گونه باشد.
نیما شاهرخ شاهی: هر کاری طراح گریم دارد. برای من فرقی ندارد که گریمم چطور باشد. من جزو آن دسته بازیگران هستم که می‌گذارم هر اتفاقی برای گریمم بیفتد. از موی قرمز گرفته تا مدل‌های مختلف ریش. هر چقدر گریم من را به نقش نزدیک کند برایم بهتر است و به نفعم هست. شاید دلیل این‌که بیشتر ته‌ریش دارم، به این دلیل است که گریمورها این‌طور می‌پسندند و می‌دانند چهره من این‌گونه بهتر می‌شود.

تیپ نارنجی نیما شاهرخ شاهی

فیلم‌شناسی نیما شاهرخ شاهی

در ادامه بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی بازیگر فاصله ها باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

سریال های تلویزیونی نیما شاهرخ شاهی

سریالنقشکارگردانسال
دادستانامینمسعود ده‌نمکی۱۳۹۹
دنگ و فنگ روزگارانوشجواد مزدآبادی۱۳۹٨
مینی سریال شبمسعودمحمود مقامی۱۳۹۷
بیمار استانداردمهردادسعید آقاخانی۱۳۹۵
معراجی‌هااشکانمسعود ده‌نمکی۱۳۹۳
میلیاردر ٢تیردادعلیرضا امینی۱۳۹۱
میلیاردر ١تیردادعلیرضا امینی۱۳۹۱
مرد نقره‌ایدانیالکاظم معصومی۱۳۹۰
دختران حواکامرانحسین سهیلی زاده۱۳۹۰
موج و صخرهپیاممجید صالحی۱۳٩٠
زیر آسمان شهرپیاممهران غفوریان۱۳۸۹
ملکوتسامانمحمدرضا آهنج۱۳۸۹
فاصله‌هاساسانحسین سهیلی زاده۱۳۸۹
شمس العمارهمهرانسامان مقدم۱۳۸۸

فیلم ویدئویی و تلویزیونی نیما شاهرخ شاهی

فیلم ویدئویی، تلویزیونینقشکارگردانسال
باجبهمن گودرزی۱۳۹۴
سیاهچاله۱۳۹۱
سه خط موازیمحسن افشانی۱۳۹۱
عطسه‌های نحسمحمد خراط زاده۱۳۹۱
شمال شهر جنوب شهرسعید عباسی۱۳۹۱
سفر به سینمارجبکیوان صادقی۱۳۹۱
الاکلنگمحسن منشی‌زاده۱۳۹۰
برزخعلی توکل نیا۱۳۸۹
… و اینک زندگیمحسن ربیعی۱۳۸۹
یکی از مانیمانگار آذربایجانی۱۳۸۹
رفیق فابریکعلیرضا نجف زاده۱۳۸۹
بند آخرعلیرضا امینی۱۳۸۷
نقطه سر خطشروینمیثم کزازی۱۳۸۷
شرط ازدواج

فیلم های سینمایی نیما شاهرخ شاهی

فیلم سینمایینقشکارگردانسال
سلفی با دموکراسیعلی عطشانی۱۳۹۸
هزار سال با توحسین طبیب زاده تهیه کننده احمد مقامی۱۳۹۸
تخته گازکیوانمحمد آهنگرانی۱۳۹۷
کاتیوشااحسانعلی عطشانی۱۳۹۶
داش‌آکلمحمد عرب۱۳۹۶
نیوکاسلباربدمحسن قصابیان۱۳۹۵
عشقولانسسهرابمحسن ماهینی۱۳۹۵
شام عاشقانه سه نفرهجواد مزدآبادی۱۳۹۵
مسلخاصغر نصیری۱۳۹۵
جوکرکیانوش عیاری۱۳۹۴
کبریت سوختهکاظم معصومی۱۳۹۴
من و شارمینشارمین قلابیبیژن شیرمرز۱۳۹۴
کی داده؟ کی گرفته؟علیرضا شاه‌حسینی١٣٩٣
باورم کنمحمد حسین‌پور۱۳۹۳
دربستعلی خامه‌پرست فرد۱۳۹۳
قرار بعدی همان‌جامحسن توکلی۱۳۹۲
سگ‌های پوشالیرضا توکلی۱۳۹۲
آقای الفعلی عطشانی۱۳۹۱
کبریت سوختهکاظم معصومی۱۳۹۱
تلفن همراه رئیس‌جمهورعلی عطشانی۱۳۹۰
خودزنیاحمد کاوری۱۳۹۰
گیرندهمهرداد غفارزاده۱۳۹۰
شبکهایرج قادری۱۳۹۰
اخراجی‌ها ۳نورالدین محبیمسعود ده نمکی۱۳۸۹
آخرین سرقتداوودپدرام علیزاده۱۳۸۹
پایان‌نامهحامد کلاهداری۱۳۸۹
آینه‌های روبرونگار آذربایجانی۱۳۸۹
بی‌انتهاامیرحسین جهددوست۱۳۸۹
نفرینعلی توکل‌نیا۱۳۸۹
دموکراسی تو روز روشنآندرهعلی عطشانی۱۳۸۸
ناسپاسآشلحسن هدایت۱۳۸۸
لج و لج‌بازینریمانمهدی برقعی۱۳۸۸
کیش و ماتکامرانجمشید حیدری۱۳۸۷
مجنون لیلیمحمودقاسم جعفری۱۳۸۶
دایره زنگیخسرو عبدالله‌زادهپریسا بخت‌آور۱۳۸۶
پارک ویکوهیار هدایتفریدون جیرانی۱۳۸۵
مکسامیرعلیسامان مقدم۱۳۸۲
ماجرای فلج شدن فک سحر جعفری جوزانی چه بود؟

کارگردانی های نیما شاهرخ شاهی

فیلمنوعسال
پارادوکسیکال / تناقضکوتاه۱۳۹۸
مرکور کرومکوتاه۱۳۹۸

صفحه اینستاگرام نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به231 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی نیما شاهرخ شاهی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.آدرس اینستاگرام نیما شاهرخ شاهی @nimashahrokhshahi می باشد 388 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام نیما شاهرخ شاهی

آلبوم تصاویر نیما شاهرخ شاهی

در این مطلب از بازیگرآنلاین به معرفی بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی پرداختیم. در ادامه تصاویری از این بازیگر محبوب را میبینیم.

نقش فرشته در فيلم سينمايى (سلفى با دموكراسى)

نیما شاهرخ شاهی در کنار ویشکا آسایش نیما شاهرخ شاهی در مافیا نیما شاهرخ شاهی کنار دریا نیما شاهرخ شاهی در شام ایرانی

نیما شاهرخ شاهی با کلاه نیما شاهرخ شاهی در دورهمی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا