اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

نکات خواندنی بیوگرافی پوریا پورسرخ و همسرش و ماجرای ازدواج او

در این بخش بیوگرافی پوریا پورسرخ بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی پوریا پورسرخ از بازیگران مرد خوب و محبوب و مردمی کشورمان به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او را با عکس های شخصی و ماجرای ازدواج او در 42 سالگی را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی پوریا پور سرخ آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

پوریا پورسرخ متولد چه سالی است؟

پوریا پورسرخ متولد ۴ تیر ۱۳۵۶ ‏و ۴۴ سال سن دارد.

پوریا پورسرخ مجرد است یا متاهل؟

پوریا پورسرخ در سن 42 سالگی ازدواج کرد.

پوریا پورسرخ فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

پوریا پورسرخ از سال 1380 تا کنون در سینما و تلویزیون فعالیت کرده است.

قد پوریا پورسرخ چند سانتی متر است؟

قد پوریا پورسرخ 182 سانتی متر است.

خلاصه بیوگرافی پوریا پورسرخ

نام اصلیپوریا پورسرخ
زمینه فعالیتبازیگر ، ورزشکار و بدنساز
تولد1356/4/4
محل تولدتهران
تحصیلاتدکترای فیزیولوژی گیاهی
وضعیت تاهلمتاهل
سالهای فعالیتاز سال 1380 تا کنون

بیوگرافی پوریا پورسرخ

بیوگرافی پوریا پورسرخ

در بیوگرافی پوریا پورسرخ بازیگر ، ورزشکار و بدنساز آمده است او متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 در محله جردن تهران میباشد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر بنام های پگاه و پانته آ و یک برادر کوچکتر از خود به نام رضا دارد که هر سه نفر انها لیسانس دارند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

پوریا پورسرخ و مادرش
پوریا پورسرخ و مادرش

قد پوریا پورسرخ

در بیوگرافی پوریا پورسرخ آمده است قد او 182 سانتی متر است.

تحصیلات پوریا پورسرخ

در ادامه بیوگرافی پوریا پورسرخ میخوانیم او مقطع لیسانس را در رشته اصلاح نباتات دانشگاه آزاد شیراز خواند و فوق لیسانس و دکترا را در تهران فیزیولوژی گیاهی خواند. پورسرخ بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد.

بیوگرافی فحریه اوجن از زیباترین زنان جهان و ماجرای تلخ آتش زدن خانه اش در کودکی

پوریا پورسرخ در گذر زمان

ازدواج پوریا پورسرخ

از نکات پرجستجو بیوگرافی پوریا پورسرخ وضعیت تاهل اوست. وی در سال 1398 وقتی 42 ساله بود ازدواج کرده و زیر یک سقف زندگی می کند ایشان در نهایت این خبر را بصورت رسمی در برنامه سال تحویل 99 تایید کرد

نام و عکسی از عروس خانم منتشر نشده است.

مطمئنا من هم مثل هر آدم نرمال دیگری این اتفاق را در زندگی ام تجربه خواهم کرد

قطعا به آن فکر مز کنم و ایده‌ آل‌ های خودم را دارم ولی تا زمانی که پیش نیاید، لزومی نمی بینم که راجع‌ به آن صحبت کنم و حواشی رسانه‌ ای برای خودم ایجاد کنم چون زمانی که این اتفاق بیفتد، همه متوجه خواهند شد . وی در یکی از گفتگو های خود در خصوص شایعات و عکسهایی که از وی در مراسمات و برنامه مختلف منتسب به همسر وی منتشر شده  گفته اگر ازدواج کنم ختما آن را اعلام میکنم و ترسی ندارم مگر از دیوار مردم بالا رفتم .

پوریا پورسرخ در لباس دامادی در صحنه ای از یک فیلم

پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی نیا

بعد از بازی در سریال 110 قسمتی کیمیا در سال 94 و انتشار عکس های دو نفره اش با مهراوه شریفی نیا شایعه ازدواج این دو هنرمند منتشر شد که صحت ندارد

آنها 13 سال است بعنوان دوست و همکار کنارهم بازی می کنند.

پوریا پورسرخ در کنار مهراوه شریفی نیا

علایق و حقایقی درباره پوریا پورسرخ

در ادامه بیوگرافی پوریا پورسرخ مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

از فوتبال تا کیوکوشین

از بچگی ورزش رو دوست داشتم و بیشتر فوتبال را دنبال می کردم بعدها در رشته رزمی کیوکوشین وارد شدم و تا کمربند مشکی پیش رفتم.

واکنش های بازیگران به درگذشت علی سلیمانی

در سال های اخیر هم بدنسازی مد شد و این رشته را هم دنبال کردم.

پوریا پورسرخ در حال ورزش

فعالیت روزنامه نگاری

وی که دکتری فیزیولوژی گیاهی است همزمان با تحصیلات دانشگاهی بعنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول بکار بود و در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت میکرد.

طرفدار استقلال و رئال

در بیوگرافی پوریا پورسرخ آمده است: آقای بازیگر با اینکه دوست صمیمی علی کریمی هست اما یکی از طرفداران تیم استقلال می باشد و همچنین از طرفداران پروپا قرص تیم رئال مادرید است

او حتی پیراهن تیم رئال مادرید با امضای بازیکنانش را نیز دارد.

پوریا پورسرخ با لباس استقلالی

بازیگران مورد علاقه

در بیوگرافی پوریا پورسرخ در مورد بازیگران مورد علاقه ی او میخوانیم : مهدی پاکدل را خیلی دوست دارم و تئاترهایش را می پسندم ، محسن تنابنده و امیر آقایی را هم دوست دارم البته بیشتر همبازی هایم خوب بودند

شغل دوم

آقای پورسرخ در کنار بازیگری به کار طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجله های علمی هم مشغول است

به دور از حسادت و کینه

به شرافتم قسم می خورم كه هرگز از موفقيت كسی ناراحت نشدم

هميشه مانند دونده‌ های ماراتن به هدفم نگاه كرده‌ ام و هرگز به فكر اين نبودم برای پيشرفت خودم به كسی ضربه بزنم حتی اگر کسی به من ضربه بزند

نه به نقش سیگاری

تابحال در هیچ فیلمی سیگار نکشیده ام

حتی برای یکبار هم این موضوع را ضعف می دانم من آنقدر شهامت دارم که بگویم نه ، نمی توانم در نقش یک سیگاری بازی کنم

معرفی فیلم عاشقانه ملاقات خصوصی با بازی هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار

علاقه به ژانر فرهادی

لزومی ندارد که فقط در فیلم هایی بازی کنم که ژانر مورد علاقه من باشد ، سلیقه من فیلم های اصغر فرهادی و بهمن قبادی است

اما ممکن است مخاطب من را در فیلم های پسر و دختری دوست داشته باشند.

سریال فقط بازی تاج و تخت

سریال مورد علاقه ام بازی تاج و تخت بود ، یادم هست شبا ساعت 2 چون از شبکه HBO پخش می شد زنگ می زدم خانه دوستم که آن قسمت را ضبط کند

فیلم بجای کتاب

زمانی ندارم برای مطالعه و مجبورم مرتبط با رشته درسی ام کتاب بخوانم ، کتاب های روانشناسی را هم چون علاقه دارم می خوانم اما فیلم بازم و فیلم دوست دارم

بهترین های دنیای فوتبال از نظر پوریا

اسطوره پوریا پورسرخ در میان فوتبالیست های تاریخ ایران «ناصر حجازی» است که از نظر پوریا پورسرخ «زمین تا اسمان» با بقیه فرق دارد و بی رقیب در صدر لیست محبوب ترین و بهترین های تاریخ فوتبال ایران ایستاده است.

«علی پروین»هم به خاطر خدماتی که به عنوان بازیکن، کاپیتان و مربی به فوتبال ایران کرده مورد احترام شدید پوریا پورسرخ است و بین بازیکنانی که در حال حاضر شاغل هستند و هنوز بازنشسته نشده اند نیز «علی دایی»را یک سروگردن بالاتر از بقیه می داند.

به عقیده پوریا پورسرخ دایی سمبل و شناسنامه فوتبال ایران در دنیاست و شایستگی و لیاقت جایگاهی که در ان ایستاده را به خوبی داراست. به جز دایی,رضا عنایتی,محمد نوازی و حامد کاویانپور را هم دوست دارد و از سبک بازی و افتخاراتی که برای ایران و باشگاهشان افریده اند خوشش می اید.

پژمان جمشیدی ازدواج کرد | نگار فرهمند همسر او کیست؟

پوریا پورسرخ و علی پروین

از جایگاهم راضی ام

از جایگاهی که الان دارم به اندازه بهایی که برایش دادم راضی ام ، امیدوارم همه به آن چیزی که دوست دارند برسند و دست از سر همدیگر بردارند

دوستان صمیمی پوریا

از دوستان صمیمی پوریا پورسرخ که نقش به سزایی در زندگی اش ایفا کرده غلامحسین لطیفی است که در سریال فرار بزرگ و به پیشنهاد او ایفاگر نقش فرهاد بود که این اشنایی در سریالهای وفا و صاحبدلان انجامید. این دوستی انقدر پیش رفته که حتی پوریا پورسرخ در رابطه با مسائل خصوصی زندگی اش پیش از خانواده اش با اقای لطیفی مشورت می کند.

قطار شایعه در مورد پوریا پور سرخ

پس از مطرح شدن پوریا پورسرخ در جامعه هنری شایعات فراوانی از سوی افراد و نشریات مختلف به دنبال او راه افتاده است. پوریا پورسرخ همواره با خونسردی و متانت خاصی با این شایعات برخورد کرد و توانست دهان همه منتقدان و شایعه سازان را ببندد. پوریا پورسرخ معتقد است که به دنبال هر کسی که کمی به چشم می اید و مطرح می شود شایعه هست و خواهد بود خواه و ناخواه مردم به این شایعات دامن می زنند. این موضوع هم به نحوه برخورد کسی که شایعه در مورد او ساخته شده بر می گردد، البته من کاری با حواشی ندارم اما هر وقت به مطلب یا تیتری برمیخورم که خیلی غلو کرده حتما با ان نشریه تماس می گیرم و با سردبیرش صحبت می کنم. اما باور کنید اصلا اهل شکایت نیستم مطمئنا اکثر نشریات این شایعات را برای فروش بیشتر تیتر یک می کنند.

ناگفته ها

  • از هواپیما می ترسم و اکثر با قطار سفر می کنم
  • عاشق غذای اسپانیایی هندی و شمالی هستم
  • از كليشه شدن بدم می ‌آيد
دلیل حذف سارا و نیکا از پایتخت 7 چیست؟

و اما پاسخ های کوتاه…

حسین لطیفی: باعث حضور من در سینما شد. هر قراردادی که می بندم به یاد او هستم.

امین تارخ: خیلی دوستش دارم و تا آخر عمر قدردانش هستم. هرجا بود، به نظر من تندیس ایشان را ساخته بودند.

علی دایی: برای اظهارنظر حساب و کتاب ریاضی ندارد. ما بسیار خوشبختیم در زمانه ای زندگی می کنیم که می توانیم با او هم صحبت شویم.

مهدی پاکدل: خوش قلب ترین و بدون عقده ترین دوست و بازیگر. بازی های تئاتری خیلی درخشان دارد.

علی کریمی: پسر بسیار خوب، کله شق و دوست داشتنی.

ناصر حجازی: یک روز استقلال با دالیان بازی داشت و من بچه بودم. برای دیدن مرحوم حجازی رفتم در هتلی که تیم اردو زده بود. در لابی هتل از خانمی پرسیدم ببخشید آقای حجازی کجاست؟ گفت برو هر جا بوی ادکل خوب آمد، همان جا نشسته است. سال ها بعد یک روز به ملاقات آقای حجازی رفتم و او را در شرایطی دیدم که نه خودش می توانست عطر بزند، نه کسی که به دیدنش می رفت.

الهام حمیدی: شریف و نجیب.

ترامپ: من اصلا سیاست نمی فهمم اما هر کجای دنیا می روی، در هر فرودگاهی که آمریکایی ها و انگلیسی می آیند، همه از آنها بدشان می آید. از این نظر، انتخاب ترامپ چندان هم بد نبود. خودشیفتگی ویژه ای دارند بیشتر انگلیسی ها و آمریکایی ها و این عرب های حاشیه خلیج فارس هم چون چند سالی دارند به اینها سرویس می دهند، گرفتار این توهم خودشیفتگی خودباحال بینی شده اند.

شروع بازیگری پوریا پورسرخ

اوایل دهه 80 در کلاس های بازیگری محمد حسین لطیفی شرکت کرد تا اینکه در سال 1384 به دعوت لطیفی قرار بود بعنوان دستیار او را همراهی کند.

زهره فکورصبور از بازیگری تا مدلینگ و عمل های زیبایی متعدد

اما بعلت عدم حضور یکی از بازیگران بجای وی بازی کرد به این ترتیب اولین تجربه اش با سریال فرار بزرگ در 28 سالگی بود.

ورود به سینما

در همان سال 1384 نیز در فیلم جنایت و جنحه بازی کرد که این فیلم هیچ وقت پخش نشد به این ترتیب اولین تجربه رسمی او از فیلم مهمان سال 85 شروع شد

شهرت با وفا

بعد از تجربه اولین بازیگری سال 1385 در سریال وفا به کارگردانی محمد حسین لطیفی بعنوان بازیگر نقش اصلی حاضر درخشید و مسیر هنری اش تغییر کرد .او پس از آن این مسیر را با ایفای نقش های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.

پوریا پورسرخ در سریال وفا

وی در همین سال با حضور در فیلم روز سوم نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.

پورسرخ مسیر بازیگری را با بازی در فیلم هایی نظیر آناهیتا ساخته عزیزالله حمیدنژاد، عیار 14 ساخته پرویز شهبازی، روز رستاخیز ساخته احمدرضا درویش ادامه داد.

بازی در فیلم سه بعدی

وی در اولین فیلم سه بُعدی تاریخ سینمای ایران آقای الف علی عطشانی در نقش آقای الف ایفای نقش کرد.

پوریا پورسرخ در فیلم سه بعدی آقای الف

پوریا پورسرخ در سریال روز حسرت

سریال روز حسرت به کارگردانی سیروس مقدم یکی دیگر از سریال های ماندگار پوریا پورسرخ در تلویزیون است که ماه رمضان سال 87 روی آنتن رفت.

پوریا پورسرخ در این سریال بازیگر نقش مسعود بود که بعد از تصادف همسرش معصومه و زمین گیر شدن او به صورت پنهانی ازدواج میکند و در آستانه جدایی از همسر دومش فریده متوجه میشود که او باردار است و معصومه بعد از فهمیدن ماجرای ازدواج مسعود از دنیا میرود و زندگی جدید مسعود آغاز میشود.

سیر تا پیاز زندگی عباس غزالی و تصاویر بامزه ی کودکی او

پوریا پورسرخ در سریال روز حسرت با بازیگرانی چون مهراوه شریفی نیا، لیندا کیانی، افسانه بایگان، فرامرز قریبیان و … همبازی بود.

پوریا پورسرخ در سریال روز حسرت

بازی پوریا پورسرخ در سریال کیمیا

پورسرخ بازی در طولانی ترین سریال ایرانی با نام کیمیا را به پایان رسانده است.

کیمیا به کارگردانی جواد افشار در 110 قسمت 50 دقیقه ای تهیه شده است و از این نظر بعد از سریال نقطه چین، طولانی ترین سریال ایرانی است. این مجموعه تلویزیونی از 4 مهر 1394 از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت و تا 20 بهمن 1394 پخش آن ادامه داشت.

بازی پوریا پورسرخ در سریال کیمیا

بازی پوریا پورسرخ در سریال برادر

پورسرخ پس از بازی در سریال کیمیا و بیمار استاندارد در سریال مناسبتی برادر به ایفای نقش پرداخت. برادر به کارگردانی جواد افشار در ایام ماه مبارک رمضان 95 از شبکه دو پخش شد.

حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می شود که…

بازی پوریا پورسرخ در سریال برادر

بازی پوریا پورسرخ در سریال ایلدا

سریال ایلدا به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی، سریالی در حوزه دفاع مقدس است که پوریا پورسرخ در جدیدترین تجربه بازیگری اش در آن به ایفای نقش پرداخت و از 4 مهرماه 99 روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

معرفی فیلم سینمایی روشن با هنرنمایی رضا عطاران

پوریا پورسرخ در سریال ایلدا بازیگر نقش ایرج است و او که تجربه بازی در سریال های دفاع مقدسی را دارد این بار هم در این سریال ایفاگر نقش مردی از عشایر کشورمان با گریم و لباس عشایر در سالهای 1358 و 1359 است.

بازی پوریا پورسرخ در سریال ایلدا

آثار هنری پوریا پورسرخ

سینمایی

سالنام فیلمکارگرداناکرانتوضیحاتنقش
۱۳۹۹تک‌خالمجید مافی۲۶ اسفند ۱۳۹۹
١٣٩٩عروس خیابان فرشتهمهدی خسروی
۱۳۹۸چشم و گوش بستهفرزاد مؤتمنآبان ۱۳۹۸سروش
۱۳۹۷مدیترانههادی حاجتمند
۱۳۹۷سلام علیکم حاج آقاحسین تبریزیدر حال فیلمبرداری
۱۳۹۶به وقت خماریمحمدحسین لطیفی۱۳۹۶هدایت
دخمهوحید ضرابی نسب۱۳۹۶
پاسیومریم بحرالعلومیامیر
خالتورآرش معیریانپیمان
۱۳۹۴عشق و جنونحسن نجفیآبان ۱۳۹۴آراز
عاشق‌ها ایستاده می‌میرندشهرام مسلخی۱۳۹۴ اکران خصوصیفیلم دربارهٔ جنگ ایران و عراق و خانواده‌های عراقی
۱۳۹۳دوربینمحسن توکلیاکران خصوصی
لامپ ۱۰۰سعید آقاخانی۱۳۹۳حضور افتخاری در نقش پوریا پورسرخ
۱۳۹۲قرار بعدی همان‌جامحسن توکلی
روز رستاخیزاحمدرضا درویشمجوز اکران نگرفتهرکورد دار کاندید در جشنواره فجرحَفص ابن عمر
۱۳۹۱آقای الفعلی عطشانی۱۳۹۲امیر ادیب
۱۳۸۹آخرین سرقتپدرام علی‌زاده۱۳۹۰-برنده بهترین آنانوس از خانه سینما با صدای پوریا پورسرخ
گلوگاه شیطانحمید بهمنی
هر چی خدا بخوادنوید میهن‌دوستایمان طاهری
۱۳۸۸ناسپاسحسن هدایتآمیل
چراغ قرمزعلی غفاریبهروز
شیر و عسلآرش معیریاناردیبهشت ۱۳۸۹
به دنبال خوشبختیبهمن گودرزیاکران نشدپخش در شبکهٔ نمایش خانگیعطا
۱۳۸۷آناهیتاعزیزالله حمیدنژادفواد
خاطرهنادر طریقتمسعود
دلخونمحمدرضا رحمانی
حرکت اولفرهاد نجفیاکران نشدپخش در شبکهٔ نمایش خانگیسام
عیار ۱۴پرویز شهبازی۱۳۸۸
۱۳۸۵روز سوممحمدحسین لطیفی-کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول برای پوریا پورسرخرضا
پسران آجریمجید قاری‌زادهامید
مصائب دوشیزهمسعود اطیابی
مهمانسعید اسدیحامد
۱۳۸۴جنایات و جنحهحمیدرضا محسنیپخش نشد
عکس ژاله علو در جوانی

سریال‌ها

سالعنوان مجموعهکارگردان
۱۴۰۰شب‌های مافیاسعید ابوطالبشبکه نمایش خانگی
۱۳۹۹از سر نوشت (فصل ۳)محمدرضا خردمندانشبکه ۲
ایلداراما قویدلشبکه ۱
موچینحسین تبریزیشبکه نمایش خانگی
۱۳۹۸از سرنوشت (فصل ۱ و ۲)سید محمدرضا خردمندان (فصل ۱)علیرضا بذرافشان (فصل ۲)شبکه ۲
به رنگ خاکحسن لفافیان و سید محسن یوسفیشبکه ۱
از یادها رفتهبهرام بهرامیانشبکه ۱
ریکاوریبهادر اسدیشبکه نمایش خانگی
۱۳۹۶پیکسلمحمدحسین لطیفی
۱۳۹۵مرز خوشبختیحسین سهیلی‌زادهویژه عید نوروز شبکه۲
برادرجواد افشارویژه ماه رمضان شبکه ۲
۱۳۹۴بیمار استانداردسعید آقاخانیویژه عید نوروز شبکه ۱
کیمیاجواد افشارشبکه۲
۱۳۹۳شام ایرانیسروش صحتشبکه خانگی، ۱۳۹۴
۱۳۹۱دختران حواحسین سهیلی‌زادهشبکه پنج سیما
ماتادورفرهاد نجفیشبکه یک
مرد نقره‌ای[۹]کاظم معصومیشبکه شما
۱۳۹۰مسیر انحرافیبهرنگ توفیقیویژه نوروز ۱۳۹۱ شبکه ۳
سقوط آزادعلیرضا امینی
۱۳۸۹پایتختسیروس مقدمویژه نوروز ۱۳۹۰ شبکه۱
۱۳۸۸رستگارانویژه تابستان شبکه۳
۱۳۸۷روز حسرتویژه ماه رمضان
۱۳۸۶شکرانهسعید سلطانی
ساعت شنیبهرام بهرامیان
۱۳۸۵صاحبدلانمحمدحسین لطیفیویژه ماه رمضان
وفاایام نوروز
۱۳۸۴مسافرمحمد دستگردیویژه ولادت امام رضا
۱۳۸۳فرار بزرگمحمدحسین لطیفیویژه دهه فجر
۱۳۸۱روزهای بیاد ماندنیهمایون شهنوازتورج منصوریتولید سیما فیلم پخش شبکه ۱

تئاتر

آلفرد (۱۳۹۸)، (تماشاخانه ایرانشهر)، به کارگردانی هادی عامل

افتخارات پوریا پورسرخ

در ادامه بیوگرافی پوریا پورسرخ مروری میکنیم بر جوایز و نامزدی های او.

  • نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی روز سوم دربیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر.
  • نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد درام برای بازی در سریال کیمیا
  • نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد درام برای بازی در سریال وفا
  • نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال برادر
نگین معتضدی برای بار دوم ازدواج کرد

صفحه اینستاگرام پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به840 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی پوریا پورسرخ و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی پوریا پورسرخ و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی پوریا پورسرخ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.آدرس اینستاگرام پوریا پورسرخ @pouriapoursorkh می باشد و 3 میلیون دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام پوریا پورسرخ

آلبوم تصاویر پوریا پورسرخ

در این مطلب از بازیگرآنلاین به معرفی بیوگرافی پوریا پورسرخ پرداختیم. در ادامه تصاویری از این بازیگر محبوب را میبینیم.

پوریا پورسرخ سر صحنه فیلمبرداری تیپ اتو کشیده پوریا پورسرخ در ایرانیش سلفی پوریا پورسرخ در کنار دختر کوچولو تولد پوریا پورسرخ پوریا پورسرخ در دورهمی کیک لاکچری تولد پوریا پورسرخ پوریا پورسرخ در نقش پلیس

پوریا پورسرخ مدلینگ تبلیغاتی ساعت پوریا پورسرخ در خندوانه پوریا پورسرخ در ایرانیش پوریا پورسرخ و خواهرش پوریا پورسرخ در سریال پایتخت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا