اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبازیگران مرد

عکس های دیدنی از بازیگران در دوران مدرسه

بسیاری از هنرمندان و بازیگران در دوران مدرسه ، در مرور خاطرات خود، عکسهایی از دوران مدرسه و کارت تحصیلی خود به اشتراک می گذارند که برای علاقه مندان و طرفداران آنها جالب است.

عکسهای قدیمی همیشه یادآوار خاطرات بسیاری برای تمام انسانها است. دوران مدرسه یکی از خاطرات پر رنگ برای تمام فارغ التحصیلان است که می تواند یادآور بسیاری از روزهای خوب مدرسه باشد.

بازیگران در دوران مدرسه

حسن جوهرچی در سال 1347 در تهران متولد شد. او لیسانس عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد.

همسر او مهناز بیات، چهره پرداز است و دو فرزند به نامهای علی و آوا دارد. مهناز بیات در سال 1349 در تهران متولد شد. وی همسر حسن جوهرچی می باشد. او فارغ التحصیل دوره دو ساله چهره پردازی را از حوزه هنری سال (1372) دریافت کرد. و کار چهره پردازی را در سینما از سال 1372 با همکاری جعفر سیمایی آغاز کرد.
بازی در سینما را در سال 1367 با فیل در تاریکی که بعد از پانزده سال کامل شد شروع کرد.

حسن جوهرچی در مدرسه - بازیگران در دوران مدرسه

مینا ساداتی در 10 آذر ماه سال 1360 در کاشان متولد شد. او فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران میباشد. او همچنین در آموزشگاه بازیگری کارنامه دوره دیده است.

در جشنواره فجر با لباس محلی مردان چهارمحال و بختیاری ، موسوم به چوقا حاضر شده و به نوعی احترام ویژه ای برای این قوم قائل شد. این هنرمند در جدیدترین اثر تلویزیونی محمد حسین لطیفی با نام تنهایی لیلا بازی کرده است. این سریال با مضمون مذهبی و اجتماعی از سوم مرداد ماه از شبکه سوم سیما در حال پخش می باشد.

بازیگرانی که بازیگری را ارث برده اند؛ از نفس بازغی تا دارا حیایی

مینا ساداتی درباره نقشش در سریال تنهایی می گوید:این کاراکتر هیچ شباهتی به مینا ساداتی ندارد. من هیچ وقت زندگی در خارج از کشور نداشتم و در زندگی شخصی هم با چنین مردی روبه رو نشدم اما در واکنش هایی که از مردم می بینم برایم خیلی جالب توجه است. اینکه خانمی برای نگرانی لیلا نگران می شود و نذر می کند به زمین موروثی اش برسد من را راضی می کند که کارم خیلی اشتباه نبوده و توانستم نقش را باورپذیر کنم.

مینا ساداتی در مدرسه - بازیگران در دوران مدرسه

عکس بازیگران در دوران مدرسه

ستاره پسیانی متولد 17 شهریور 1364 در تهران ، بازیگر جلوی دوربین و تئاتر است

دیپلمه گرافیک از هنرستان سوره و فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می باشد که از تئاتر شروع کرد با سینما مشهور شد و حالا شرایط خاصی برای ازدواج دارد

ستاره دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی هر دو از بازیگران شناخته شده سینما و تئاتر است و تنها یک برادر بنام خسرو دارد و مادربزرگش مرحوم خانم جمیله شیخی هم از بازیگران بنام ایران بود

ستاره پسیانی در مدرسه - بازیگران در دوران مدرسه

مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.  

شهاب حسینی با گناه فرشته مهمان خانه ها در شب های بلند زمستان

مدیری در سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 وارد عرصه بازیگری شد و توانست به شهرت برسد، این مجموعه طنز در سال 1372 توسط داریوش کاردان ساخته شد و در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفت و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. فریبا متخصص، ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داوود اسدی از دیگر بازیگران این سریال طنز بودند.  مهران مدیری در همان سال با بازی در فیلم سینمایی دیگه چه خبر بازی در سینما را با فیلمی از تهمینه میلانی تجربه کرد.

مهران مدیری در مدرسه - بازیگران در دوران مدرسه

  بیشتر بخوانید: همه چیز درباره بیوگرافی مهران مدیری اسطوره طنز و همسرش و ماجرای حضورش در جبهه

تصاویر بازیگران در دوران مدرسه

هانیه توسلی متولد 17 خرداد 1358 در همدان بازیگر ایرانی است. او دیپلم علوم تجربی دارد و فارغ التحصیل ادبیات فیلم نامه نویسی از دانشگاه آزاد تهران است. هانیه چهار خواهر دارد که خواهر بزرگترش هما مدتی در یک مجله منتقد بود در حال حاضر کار ترجمه انجام می دهد.

خواهر دیگرش مهسا جراح مغز است. یک خواهر دیگر دارد به نام هدیه در آمریکا خواننده است. خواهر کوچکش در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است. وقتی نمایش پدر دوست داشتنی با بازی او، در یکی از جشنواره های تئاتر، در تبریز روی صحنه رفت، نصرالله قادری که به عنوان داور آنجا حضور داشت، هانیه توسلی را برای بازی در نمایش پدر انتخاب کرد. یک سال پس از آن، در فیلم کوتاه روی جاده نمناک (مهدی کرم پور) و سریال غریبه (جواد اردکانی) بازی کرد و سرانجام با شام آخر وارد عرصه حرفه ای سینما شد.

معرفی تمام بازیگران ایرانی که خواننده هم هستند!

هاینه توسلی در مدرسه - بازیگران در دوران مدرسه

علی صادقی در فصل پائیز سال 59 در بیمارستان طرفه تهران به دنیا آمد. پدر وی تراشکار و مادرش نیز خانه دار است. صادقی یک برادر بزرگتر از خودش و یک خواهر کوچکتر دارد.

شروع کار علی صادقی در جلوی دوربین به گفته خودش از مجموعه آفتاب عالم تاب ساخته امیر سماواتی و مازیار حبیبی نیا بود.علی صادقی در ژانر طنز به ایفای نقش می پردازد و چهره ای دوست داشتنی برای دوستداران فیلمهای طنز به شمار می رود.

علی صادقی به گیتار برقی علاقه زیادی دارد و اصلا اهل فوتبال نیست. وی کار کوچه ی اقاقیا را بیشتر از بقیه کارهایش دوست دارد. و بزرگترین آرزویش عاقبت به خیری است. از کارتون های مورد علاقه علی صادقی در دوران کودکی اش کارتون عروسکی ارگ و جیرجیر، بن و سباستین، گامبا و یونیکو اسب شاخدار است.

علی صادقی در مدرسه - بازیگران در دوران مدرسه

عکس های بازیگران در دوران مدرسه

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

مهناز افشار در سال 1376 با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. او با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال 1379 شناخته شد و به شهرت رسید. شور عشق داستان دختر و پسری را روایت میکند که عاشق هم هستند و بخاطر مخالفت های خانواده ها به یکی از شهرهای شمالی فرار میکنند، مهناز افشار در این فیلم در کنار بهرام رادان به ایفای نقش پرداخت و توانست بخوبی از پس نقشش برآید.

نطر جالب گوهر خیراندیش در مورد نقش هایش

مهناز افشار در مدرسه - بازیگران در دوران مدرسه

 بهرام رادان در  8 اردیبهشت ماه سال 1358 (28 آوریل 1979)، در تهران متولد شد.

او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. او دوره بازیگری را در سال 1378 و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.
  در اولین حضور سینمایی تنها به واسطه چهره اش شناخته شد:شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد:آواز قو. رادان سپس موفق به کسب سیمرغ بلورین نقش اول مرد نیز شد که با انتقاداتی از سوی برخی محافل سینمایی روبرو شد.

بهرام رادان در مدرسه - بازیگران در دوران مدرسه

پارسا پیروز فر در تاریخ 22 شهریور سال 1351 در تهران متولد شد.

پارسا پیروزفر دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی استاد سمندریان در سال 1374 است. او در سال 1380 نمایش هنر اثر یاسمینا رضا را به روی صحنه برد.

علاقه پارسا پیروزفر به نقاشی باعث شد تا در سالهای دبیرستان و تحصیل در رشته ریاضی و فیزیک، داستان های مصوری را خلق کند. این آثار مصور که در آن خود قصه گوست و خود نیز تصویرگر آن است تاکنون چاپ نشده و فقط در وب سایت رسمی پارسا پیروزفر منتشر شده اند.

پارسا پیروزفر از جمله بازیگرانی است که تا به حال با هیچ روزنامه، مجله و یا رسانه ای مصاحبه نکرده است.

رازهای خودکشی مریلین مونرو به همراه یادداشت های او

پارسا پیروزفر در مدرسه - بازیگران در دوران مدرسه

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد.

خانوادهٔ او موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد. پدر ایشان یکی از مخالف های سر سخت رشتهٔ وی بود و مایل بود که او رشتهٔ وکالت بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود که او رشتهٔ بازیگری را ادامه دهد.

در سال 1385 برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله فیلم «ماه در سایه» (1388) به کارگردانی سعید ابراهیمی فر، قدم به عرصه ی تلویزیون گذاشت.  ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردان هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب پرور و علیرضا امینی کار کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد.

پریناز ایزدیار در مدرسه - بازیگران در دوران مدرسه

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا