اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مرد
موضوعات داغ

ماجرا قطع شدن پای بازیگر پایتخت چیست؟

عباس کاکاوندی

ماه در مي‌زند» در تازه‌ترين قسمت خود ميزبان بازيگري بود که در يک حادثه تلخ يک پايش را از دست داده است.

برنامه تلويزيوني «ماه در مي‌زند» که به طراحي و کارگرداني مريم نوابي‌نژاد روي آنتن مي‌رود، دوشنبه‌شب ميزبان عباس کاکاوندي بازيگر سريال‌هاي «پايتخت»، «سرباز»، «آرام مي‌گيريم» و… بود.

کاکاوندي که به همراه همسرش در اين برنامه حاضر شده بود از سختي‌هاي شغلش و عشقي که به بازيگري دارد گفت. اين بازيگر که در فيلم‌ها و سريال‌هاي بسياري نقش فرعي داشته در بخشي از اين برنامه به اتفاقي اشاره کرد که باعث قطع عضوش شده بود:

از لوکيشن فيلمبرداري برمي‌گشتم که يک صحنه تصادف ديدم. حدس زدم که در آن ماشين سانحه‌ديده حتما خانواده‌اي گرفتار هستند. خواستم براي کمک بروم که يک ماشين با سرعت به من زد. خانواده سانحه‌ديده با يک سِرُم راهي خانه‌شان شدند اما من 33روز در بيمارستان بودم و بارها تحت عمل جراحي قرار گرفتم که در نهايت پزشکان مجبور شدند يک پايم را قطع کنند.

عباس کاکاوندي در ادامه روايتش از زندگي‌‎اش گفت: خيلي‌ها فکر مي‌کنند بعد از اين اتفاق از من حمايتي شده اما هيچ‌کس حتي سري به من نزد. درست است که زندگي سختي دارم اما عشق به بازيگري هنوز در من وجود دارد. اين روزها بعضي جاها که دعوت به کار مي‌شوم، شماره حساب مي‌دهند و مي‌گويند در فيلم سرمايه‌گذاري کن تا به تو نقش بدهيم!

«ماه در مي‌زند» هر شب حدود ساعت۱۹و تکرار آن روز بعد ساعت۱۲ روي آنتن شبکه دو مي‌رود.

عباس کاکاوندی با پیراهن جین

  بیشتر بخوانید: کدام بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا شده اند؟

عباس کاکاوندی بازیگر پایتخت

عباس کاکاوندی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار عباس کاکاوندی می‌توان به بازیگری در سریال زعفرانی اشاره کرد.

معرفی فیلم نارگیل 2 پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم برای کودکان و نوجوانان

عباس کاکاوندی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم عباس کاکاوندی در این سال، بازیگری در سریال زعفرانی به کارگردانی حامد محمدی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی عباس کاکاوندی بازی در سریال زعفرانی بوده است. عباس کاکاوندی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1395 سریال زعفرانی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حامد محمدی همکاری داشته است. عباس کاکاوندی توانست با بازی در سریال زعفرانی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهدی هاشمی، مهران احمدی، حسین سلیمانی و حدیث میرامینی بر تجارب او افزود.

در بیوگرافی عباس کاکاوندی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی عباس کاکاوندی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار عباس کاکاوندی در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم عباس کاکاوندی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است.

امتیازی که هر یک از آثار عباس کاکاوندی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر عباس کاکاوندی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی عباس کاکاوندی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی عباس کاکاوندی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال زعفرانی محسوب می‌شود.

عباس کاکاوندی با کت سفید

عکس عباس کاکاوندی

سریال های تلویزیونی عباس کاکاوندی:

پایتخت 6 (سریال تلویزیونی)
پایتخت 5 (سریال تلویزیونی)
زعفرانی (سریال تلویزیونی)

تردید محسن تنابنده برای نگارش فیلم نامه

معرفی کامل سریال دیو و ماه پیشونی سریال ویژه کودکان

محسن تنابنده از فصل اول «پایتخت» تا فصل ششم این سریال، علاوه بر بازیگر به عنوان طراح فیلم نامه و سرپرست نویسندگان فیلم نامه این سریال را همراهی کرده است، اما طبق خبری که چند روز قبل فیلم نیوز منتشر کرده، محسن تنابنده درباره ساخت فصل هفتم سریال تردید دارد و به همین دلیل هنوز نگارش فصل هفتم سریال را آغاز نکرده است.

شروع نشدن مرحله نگارش فیلم نامه و تصمیم غیرقطعی محسن تنابنده در این باره یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که باعث می‌شود نزدیک بودن زمان آغاز ساخت «پایتخت ۷» کاملا بعید به نظر برسد.

عباس کاکاوندی با کت سفید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا