اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مرد

ورزش تخصصی امین حیایی چیست؟

ورزش امین حیایی که در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده های خورشید» شد، این روزها ورزش امین حیایی در زمین تنیس در حال بازی دیده شده است ؛البته همبازی ورزش امین حیایی نیز امیرعلی دانایی بازیگر کلاه پهلوی بوده است.

امین حیایی با راکت تنیس - ورزش امین حیایی

ورزش امین حیایی

به سراغ امین حیایی بازیگر محبوب سینمای کشور ایران و همسرش نیلوفر خوش خلق یکی از بازیگران خوب سینما می رویم تا از زندگی این دو زوج هنرمند بیشتر بدانیم.
بهترین دوست صمیمی ات در سینما چه کسی است؟
امین حیایی:محمدرضا شریفی نیا دوست خوبی است,هر چقدر درباره او بگویم کم گفتم.او خیلی ها را به دنیای بازیگری معرفی کرد و گردن خیلی ها حق دارد.من همیشه از راهنمایی ها و مشاوره هایش استفاده کرده ام.در این چند سال اخیر ما همدیگر را زیاد دیدیم چرا که پروژه کلاه پهلوی را با هم کار کردیم و من از بودن در کنار او خاطرات خوبی دارم.
امین حیایی با دوست بدنسازش - ورزش امین حیایی
  بیشتر بخوانید: بیوگرافی امین حیایی هنرپیشه پولساز سینمای ایران

ورزش امین حیایی رزمی

نظر شما در مورد اینکه با یک هنرمند ازدواج کرده ام توجه نمی کنم و فقط به این فکر می کنم من و امین زندگی آرامی داریم و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
آیا این دو زوج هنرمند به ورزش هم علاقه دارند؟
امین حیایی:من به ورزش کردن خیلی علاقه دارم برخی مواقع به خاطر مسائل کاری نمی توانم به صورت روزانه ورزش کنم و لی خوب ورزش را در برنامه های خودم قرار می دهم و از بین ورزش ها سوار کاری و اسکی را خیلی دوست دارم.
نیلوفر خوش خلق:من و امین کم و بیش به باشگاه های سوارکاری می رویم,امین خیلی به سوارکاری علاقه داره و حتی زمانی که فهمید من هم به سوارکاری علاقه مند شدم خیلی خوشحال شد و سعی می کنه که در اوقات فراغت من را به سوارکاری ببرد.
آیا به ورزش فوتبال علاقه دارید؟
امین حیایی:کم و بیش فوتبال را از تلویزیون نگاه می کنم.
طرفدار چه تیمی هستید؟
امین حیایی:طرفدار تیم خاصی نیستم اما زمانی که وقت داشته باشم حتما بازی های ملی را دنبال می کنم.

امین حیایی با کاپشن - ورزش امین حیایی

نوع ورزش امین حیایی

اهل سفر و تفریح هستیم البته اگر وقت داشته باشیم.در ایران اگر فرصتی پیش بیاید به شمال کشور می رویم و یک منطقه خوش آب و هوا به نام مازی چال هستش که بیشتر به آنجا می رویم.به بیشتر کشورهای اروپایی هم سفر کرده ایم و بیشتر فرانسه را می پسندیم.
چطور شد که وارد عرصه بازیگری شدید؟
امین حیایی:من از دوران نوجوانی عاشق تئاتر بودم و در دوران تحصیل در تئاترهای مدرسه ایی حضور پررنگی داشتم.تا اینکه به خدمت سربازی رفتم و سرباز نیروی هوایی شدم  و آن روزها لباس آبی سرمه ای نیروی هوایی را می پوشیدم.در آنجا بود که یک تیم تئاتر تشکیل دادیم و در همین دوران بود که خانم ثریا قاسمی بازی من را دیدند و من را به اصغر هاشمی معرفی کردند.
امین حیایی با عینک آفتابی - ورزش امین حیایی

ورزش امین حیایی چیست

 امین حیایی (زادۀ ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران) بازیگر و خواننده سینما و تلویزیون ایرانی است.

چرا مهناز افشار ممنوع التصویر شد ؟

امین حیایی در حال ورزش - ورزش امین حیایی

ورزش های امین حیایی

در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی – سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد.

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم‌های سینمایی بازی کند و در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» (۱۳۷۸) چندان موفق نبود.

او در سال ۱۳۸۱ با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پرده سینماهای تهران رفت و از این حیث رکورددار بود. حیایی همچنین تا به حال در چهار فیلم هتل کارتن، دست‌های آلوده، مزاحم و تله از ساخته‌های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در سال ۱۳۸۶ برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم شب شد.

همسر وی نیلوفر خوش خلق از بازیگران سینمای ایران است وهمچنین تنها فرزند وی «دارا حیایی» است. دارا حیایی متولد سال ۱۳۷۵ است.

امین حیایی با کلاه - ورزش امین حیایی

ورزش مورد علاقه امین حیایی

امین حیایی فرزند بزرگ خانواده است، برادر کوچکتر او امید نام دارد که در کار های مربوط به موسیقی فعالیت می‌کند .همسرش نیلوفر خوش خلق بازیگر سینما و تلویزیون است و آنها دارای یک پسر به نام دارا حیایی می‌باشند، که فارغ التحصیل کامپیوتر است.

امین حیایی در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی – سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود.

معرفی فیلم نگهبان شب آخرین اثر رضا میرکریمی

امین حیایی از میان بازیگران زن سینما‌ی ایران با هدیه تهرانی و مهناز افشار راحت است،محمد‌رضا گلزار نیز یکی از دوستان صمیمی او در عرصه ی سینما است.

اولین تجربه سینمایی او دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی است که ثریا قاسمی او را کشف و به این کارگردان معرفی نمود. امین حیایی زندگی هنری خود را مدیون اوست.

امین حیایی با عینک آفتابی - ورزش امین حیایی

ورزش امین حیایی در خانه

از سال ۱۳۷۰ وارد عرصه‌ی هنر شده است، شروع کار طنز او با فیلم عروس خوش قدم بود.برای بازی در فیلم «زن زیادی» به کارگردانی تهمینه میلانی برنده‌ی سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، نقش مکمل عروس خوش قدم کاندیداتوری جشن خانه‌ی سینما را برایش به ارمغان آورد و هم‌چنین نقش اصلی «دختر ایرونی» که با بازی روانش جایزه‌ی حافظ جشن دنیای تصویر را از آن خود کرد.

در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم مرد برای فیلم «براده‌های خورشید» شد.

در سال 1381، 6 فیلم با بازی او در سینماهای تهران به روی پرده رفت که برای خود رکوردی محسوب می‌شود.بازی‌های متفاوت او در سال 1382: عروس خوش قدم و دختر ایرونی و در سال 1383 با فیلم‌های «کما» و «مهمان مامان» نام او را به‌عنوان یک بازیگر توانا سر زبان‌ها انداخت تا جایی که او به عنوان یکی از دو بازیگر برگزیده سال برای بازی در فیلم  «دختر ایرونی» از جشن سالیانه ماهنامه دنیای تصویر تندیس حافظ دریافت کرد.

بازی کم نقص و تحسین برانگیز امین حیایی  در فیلم « زن زیادی » در جشنواره بیست و سوم فیلم فجر همچنان نشان از سیر صعودی او در زمینه بازیگری دارد.حیایی همچنان خوش درخشید: شام عروسی، مهمان، اخراجی‌ها و بخصوص بازی منحصر بفردش در اپیزود دوم « ستاره‌ها » با عنوان « ستاره است » بی‌شک او را به عنوان ستاره برتر دهه هشتاد سینمای ایران معرفی می‌کند.

بیماری سخت گلاره عباسی چه بود ؟

فروش میلیاردی اخراجی‌ها امین حیایی  را به یکی از پول‌ساز‌ترین بازیگران مرد سینمای ایران تبدیل کرد، می‌گوید اگر سی‌دی غیر مجاز اخراجی‌ها وارد بازار نمی‌شد این فیلم به راحتی در تهران سه میلیارد تومان می‌فروخت.

محمد رضا شریفی نیا از حضور امین حیایی  در بیشترفیلم‌های سینمایی استفاده می‌کند و جدیدترین همکاری مشترک آنها در فیلم دایره‌ی زنگی به کارگردانی پریسا بخت آور است.

خیلی ها می گفتند امین حیایی به درد بازیگری نمی خورد اما در حال حاضر، حیایی یکی از گران‌ترین بازیگران است، که به خاطر پرکاری‌اش عملا به پر در‌آمد‌ترین بازیگر سینمای ایران تبدیل شده است.

امین حیایی با کت و شلوار - ورزش امین حیایی

ورزش حرفه ای امین حیایی

امین حیایی و همسرش در اطراف تهران، لواسان زندگی می‌كنند؛ منطقه‌ای خوش آب ‌و هوا در شمال شرق تهران و زندگی آرام و بدون دغدغه.

امین حیایی با کاپشن - ورزش امین حیایی

ورزش تخصصی امین حیایی

گفته‌های نیلوفر خوش‌خلق هم در مورد امین:
خیلی‌ها تصور می‌كنند كه پیوند من و امین به خاطر سینما بود، اما معرفت و منش و اخلاق امین مرا جذب كرد. امین انسان بسیار باگذشتی است و طی این سال‌ها، بارها این ویژگی‌اش را به من ثابت كرد.

ما سال‌ها روزگار خوشی را كنار هم می‌گذرانیم و امیدواریم كه این روند ادامه داشته باشد، چرا كه اصولا من و امین چه در زندگی شخصی و چه در زندگی كاری به آینده خوشبین هستیم و دلمان می‌خواهد زندگی با آرامش را تجربه كنیم.زندگی كه یاد خدا محور اصلی آن باشد، من و امین همیشه به یاد خدا هستیم و می‌دانیم اگر موفقیتی تاكنون نصیب ما شده به‌خاطر لطف خداوند و پس از آن مردم بوده است.

سیر تا پیاز زندگی نوید محمدزاده و جنجال ها و افتخاراتش در سالهای اخیر

امین حیایی با ریش و سبیل - ورزش امین حیایی

امین حیایی ورزشکار

گفته‌های امین حیایی هم در مورد همسرش نیلوفر:
نیلوفر ستاره عشق من است تمام زندگی من است، به بودن در كنار او افتخار می‌كنم، بارها گفتم كه اگر او نبود، این موفقیت‌ها هم نبود، برای نیلوفر هم آرزو می‌كنم كه در سینما به موفقیت برسد. گرچه او طی سال‌های اخیر در تئاتر رشد خوبی داشت و من از این بابت خرسندم، اگر من در زمینه سینمای گیشه فعالیت می‌كنم. نیلوفر هم سعی می‌كند در زمینه هنر كلاسیك و تخصصی رشد بیشتری داشته باشد.

امین حیایی: من به ورزش کردن خیلی علاقه دارم برخی مواقع به خاطر مسائل کاری نمی توانم به صورت روزانه ورزش کنم، و لی خب ورزش را در برنامه های خودم قرار می دهم و از بین ورزش ها سوار کاری و اسکی را خیلی دوست دارم.

نیلوفر خوش خلق: من و امین عاشق سفر و تفریح هستیم البته اگر وقت داشته باشیم.در ایران اگر فرصتی پیش بیاید به شمال کشور می رویم و یک منطقه خوش آب و هوا به نام مازی چال هستش که بیشتر به آنجا می رویم.به بیشتر کشورهای اروپایی هم سفر کرده ایم و بیشتر فرانسه را می پسندیم.

هر دوی ما خردادی هستیم. اصلا یکنواختی را دوست نداریم، مثل الاکلنگیم. وقت‌هایی که من بالایم، نیلوفر پایین است. وقتی نیلوفر بالاست، من پایینم. گاهی هم هر دو وسط ایستاده‌ایم. به همین راحتی زندگی‌مان الاکلنگی است (می‌خندد). انرژی که بینمان هست، هیچ وقت قفل نمی‌شود.

امین حیایی با عینک - ورزش امین حیایی

کلیپ ورزش امین حیایی

رشته ورزشی امین حیایی

حرکات ورزشی امین حیایی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا