اخبار بازیگراناخبار دیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ناگفته های زندگی مریلا زارعی از بازیگری تا سیمرغ ها + ماجرای نجات او از مرگ حتمی

در این بخش بیوگرافی مریلا زارعی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی مریلا زارعی که بیشتر او را با فیلم شیار 143 بـه یاد می آوریم،مریلا زارعی یکی از برترین بازیگران زن سینمای کشور ایران می‌باشد و کارنامه کامل و قابل توجهی در سینما و تلویزیون دارد. امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی مریلا زارعی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

مریلا زارعی متولد چه سالی است؟

مریلا زارعی در ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ در تهران متولد شده است.

تحصیلات مریلا زارعی چقدر است؟

مریلا زارعی فارغ التحصیل رشته صنایع غذایی است.

وضعیت تاهل مریلا زارعی چگونه است؟

مریلا زارعی در حال حاضر مجرد است.

قد مریلا زارعی چقدر است؟

قد مریلا زارعی 163 سانتی متر است.

خلاصه بیوگرافی مریلا زارعی

نام اصلی مریلا زارعی برزی
 تاریخ تولد۲۵ فروردین ۱۳۵۳ تهران
پیشهبازیگر
مدرک تحصیلیفارغ التحصیل صنایع غذایی
وضعیت تاهلمجرد
سال های فعالیت 1374 تاکنون

بیوگرافی مریلا زارعی

بیوگرافی مریلا زارعی

در بیوگرافی مریلا زارعی برزی میخوانیم او متولد 25 فروردین 1353 بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی خواهر بزرگتر ملیکا زارعی است.

در ادامه بیوگرافی مریلا زارعی امده است وی متولد شهر تهران و فارغ التحصیل لیسانس مهندسی علوم صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است.

قد مریلا زارعی

در بیوگرافی مریلا زارعی میخوانیم قد او 163 سانتی متر است.

خانواده و اصالت

در بیوگرافی مریلا زارعی در مورد خانواده او امده است: در شهر تهران متولد شده اما اصالت اصفهانی (نطنز) دارد ، برادرش ساکن خارج از کشور می باشد و خواهر کوچکترش ملیکا معروف به خاله شادونه ، مجری کودک است

به گفته خود مریلا خانواده او یک خانواده مذهبی بوده، اما هرگز برای بازیگر شدن با مخالفت آن ها مواجه نشده و همین اعتماد باعث شده او نیز در فعالیت های بازیگری؛ پایبندی هایش را حفظ کند. مریلا درباره خانواده اش می گوید: خانواده ام بزرگترین منتقدان من هستند و البته مهمترین. واکنش خانواده ام به من جهت می دهد. هنوز هم مثل قبل برای شنیدن انتقادهای تندشان به گوش هستم و دغدغه رضایت آنها را دارم. البته دعا و تاییدشان برایم بسیار مهم است.

سیر تا پیاز سریال یاغی با حضور درخشان پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی

مریلا زارعی و خواهرش ملیکا زارعی

ویدئویی جالب از حضور مریلا زارعی در برنامه کودک سال 1361

کودکی مریلا زارعی

ازدواج مریلا زارعی

دلیل ازدواج نکردن مریلا زارعی ؟

مریلا زارعی بعنوان خواهر بزرگ تر هنوز ازدواج نکرده و مجرد است میگوید دلیل ازدواج نکردنش تمرکز بر روی بازیگری است.ولی خواهر کوچک ترش ملیکا زارعی متاهل بوده و یک فرزند هم دارد

یکی از پرجستجوترین موارد بیوگرافی مریلا زارعی وضعیت تاهل اوست. برخی منابع خبری مدعی شده‌اند مریلا زارعی ازدواج کرده است و مهدی رجبی همسر مریلا زارعی است و مریلا زارعی یک دختر به نام پارمیدا نیز دارد ولی این موضوع در هیچ منبع رسمی تأیید نشده است.

علایق و حقایق مریلا زارعی

در ادامه بیوگرافی مریلا زارعی علایق و حقایق او را میخوانیم.با ما همراه باشید.

خصوصیات فردی

در بیوگرافی مریلا زارعی آمده است او گرایشی به تجملات خاصی ندارد، ساده پوشی و ساده زیستی جزء بخشی از شخصیت اوست. در لباسهای مشکی ساده بلند و لباسهای پوشیده و خیلی بلند احساس امنیت می کند.
همیشه دوست دارد که زندگی شخصی اش در آرامش باشد و دوست ندارد مورد توجه رسانه ها باشد. در منزلش آرامش اولین حرف را می زند .

دوست دارد که نقش هایی که قرار است در فیلم ها بازی کند، قبل از تصویربرداری آن را تمرین کند، اکثریت مواقع در منزل این کار را انجام می دهد و بیشتر دوست دارد اول صبح که نشاط خاصی دارد به تمرین بپردازد.

مریلا زارعی در جشنواره فیلم فجر

ماجرای علاقه به بازیگری

در بیوگرافی مریلا زارعی در مورد ماجرای علاقه ی او به بازیگری آمده است: تحصیلات پایه من در مدرسه علوی اسلامی بود ، به دلیل فضای فوق العاده مثبت این مدرسه در تحلیل مسائل دینی و اجتماعی و تشکیل جلسات نقد فیلم و سریال، پایه های علاقه من به بازیگری در این مدرسه شکل گرفت.

علاقه به ورزش

در بیوگرافی مریلا زارعی میخوانیم او به ورزش علاقه زیادی دارد و آن را جزو برنامه های روزانه زندگی اش قرار داده است. دویدن و پیاده روی از فعالیت های هر روز او محسوب می شود و تنیس نیز از ورزش های مورد علاقه اوست که در اوقات فراغت به آن می پردازد.

سیر تا پیاز زندگی یوسف صیادی و تصاویر خانواده اش

کتاب خوانی از کودکی

یادم است پدرم در 5 یا 6 سالگی کتاب های خودش را که بسیار سنگین بودند مثل فلسفه غرب و فیلسوفان غربی در اختیارم می گذاشتند. ایشان از من می خواستند با مداد زیر کلماتی که حروفش را بلدم، خط بکشم،  من با کتاب هایی از این دست، کتاب خواندن را شروع کردم. البته که همیشه عکس های روی جلد این سری کتاب ها برایم جذاب بود

یادگیری از سینما

سینما همچون زندگی به من آموخت چطور برای رسیدن به موفقیت باید از شکست‌ ها و رنج‌ ها درس عبرت گرفت و آنها را چراغ راه کرد.سینما به من صبر را آموخت و اینکه برای رسیدن باید صبور بود. سینما به من آموخت ما هم مثل همان یخ فروشی هستیم که حاصل و دسترنج زندگی‌ اش هر لحظه آب می‌ شود؛ پس باید لحظات را قدر بدانیم و از آن به بهترین شکل بهره ببریم

از راهی که آمدم راضی ام

خداوند تا اینجا به من لطف داشته و از راهی که آمدم راضی هستم

امیدوارم توفیق ماندن داشته باشم. ماندن در ذهن مخاطبم و در قلب مردمم که به عشقشان لباس نقش‌های متفاوت را بر تن کردم

سفیر نیکوکاری

از نکات جالب بیوگرافی مریلا زارعی حضور او در موسسه نیکوکاری مهرآفرین است. خانوم زارعی که از سفیران موسسه نیکوکاری مهر آفرین می باشد می گوید: من فكر می‌ كنم سفیر نیكوكار بودن از بازیگری خیلی سخت‌ تر است

خیلی از مواقع به جاهایی می رویم که هیچ بازیگر و هنرمندی را نمی شناسند

پس باید بعنوان یک سفیر نیکوکاری به خوبی کارم را انجام بدهد و به حرف های کودکان و اموری که به آنها شدیدا نیاز دارند توجه کنم

دنیای بازیگری مریلا زارعی

مریلا زارعی فعالیت در تلویزیون را با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضرا به کارگردانی اکبر خواجویی در سال 1375 شروع کرد.با مجموعه تلویزیونی “کاراگاه علوی” در سال 1374 (حسن هدایت) به دنیای بازیگری روی آورد و با مجموعه تلویزیونی “هوای تازه” (محمد رحمانیان) بیشتر شناخته شد.

نگاهی به فیلم پایان بازی جدیدترین فیلم احمد عبداللهیان بلوچی

عکس قدیمی مریلا زارعی در کنار دیگر بازیگران

شایعه شده بود که نخستین بار در فیلم سلام سینما به کارگردانی محسن مخملباف ایفای نقش کرده است که او این خبر را تکذیب کرد و گفت یک بازیگر زن دیگر بوده است. فیلم “پاتک” نخستین تجربه بازیگری اش در سینما بوده است.

شهرت

بازی در فیلم “دو زن” (تهمینه میلانی، 1377) یکی از شانسهای بزرگ او بود. پس از آن توانایی هایش را در “واکنش پنجم” (تهمینه میلانی، 1381) به رخ همگان کشید.

مریلا زارعی و نیکی کریمی در واکنش پنجم
مریلا زارعی و نیکی کریمی در واکنش پنجم

سرانجام با بازی کوتاه اما بسیار تاثیرگذارش در “سربازهای جمعه” (مسعود کیمیایی، 1382) و شیار ۱۴۳ ساخته نرگس آبیار موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر شده است.

مریلا زارعی در شیار 143

از آخرین آثار مریلا زارعی در سال 97_98 می‌توان به نقش کتایون صوفیان در مانکن اشاره کرد.

  • درباره الی…

«همه چیزش مثل زندگی بود؛ این‌که تو نمی‌دانی حالا که حالت خوب است، الان که کیف‌ ات کوک است، ممکن است یک خبر، یک اتفاق، یک برخورد یا حتی یک اس‌ام‌اس زندگی‌ات را از این‌رو به آن رو کند».

مریلا زارعی در فیلم درباره الی...

این توصیفی است که مریلا زارعی برای نقشش در «درباره‌الی…» می‌آورد. گرچه او در این فیلم هم موفق ظاهر شد، اما معتقد است که این نقش و تلاش برای نمایش یک زندگی واقعی سخت‌تر از کارهای دیگرش است و می‌گوید: «اولا خوشحال بودم که این فرصت به من داده شده؛ ثانیا انگار بوی کار سخت به مشامم می‌رسید؛ کاری که مدت‌ها بود انتظارش را داشتم. نه این‌که کارهای دیگر آسان بودند، نه. برای من سطحی‌ترین فیلم‌ها هم کار سخت محسوب می‌شوند، اما این فیلم خاص از یک جنس دیگر بود؛ از جنس یک سینمای دیگر. بعد از کار احساس کردم یک زندگی را تجربه کرده‌ام؛ با تمام سختی‌‌ها و آسانی‌ها. به لحاظ حرفه‌ای ریسک بزرگی بود. شما در کنار یک عده بازیگر، هر کدام با سوابق درخشان، قرار است بازی کنید. قرار است طوری کنار هم بایستید که هیچ‌کس قد بلندتر به‌ نظر نرسد یا حتی قد کوتاه‌تر. قرار است طوری کار شود که انگار این فیلم 8 بازیگر ندارد. یک بازیگر دارد که در 8 جسم حلول کرده، در 8 نقش. جالب‌تر این‌که حاصل زحمات هر کدام‌مان بسته به این بود که دیگری چطور کارش را انجام می‌دهد».

  • شیار۱۴۳
معرفی رئالیتی شو ضد جدیدترین ساخته سعید ابوطالب با اجرای مجید واشقانی

به اندازه سهم خودم در قبال مقام مادران شهید ادای دین کردم. افتخار می‌کنم که چنین نقشی را بازی کردم و خوشحالم که در ایفای این نقش سربلند بیرون آمدم. به اندازه سهم خودم در سینما ادای دین کردم و البته در این راه “نرگس آبیار” و دیگر همکارانم بسیار به من کمک کردند. ‌ آرای مردمی نشان از رضایت و استقبال آن‌ها از این فیلم و پذیرش آن از سوی مردم است.

همکاری با کارگردان های مختلف

در بیوگرافی مریلا زارعی تجربه حضور در آثار موفق کارگردان هایی همچون اصغر فرهادی، ابراهیم حاتمی کیا و مسعود کیمایی دیده میشود.

مجری گری مریلا زارعی

یک بار شایعه شد که مریلا زارعی به عنوان مجری در یک برنامه تلویزیونی حضور خواهد داشت که خواهرش ملیکا این خبر را شایعه خواند و تکذیب کرد.

حواشی مریلا زارعی

راهپیمایی مریلا زارعی در روز قدس

زارعی از جمله افراد شرکت‌کننده در راهپیمایی روز قدس ۱۳۹۳ بود. اصغر فرهادی و نسرین ستوده کمپینی فیس‌بوکی در رابطه با بحران غزه ایجاد کردند. فرهادی و ستوده از همه خواسته‌اند با نوشته «کشتن هم‌نوعان خود را متوقف کنید» عکس گرفته و برای این صفحه فیس‌بوک ارسال کنند. بیش از ۴۰ هزار از جمله افراد مشهوری مانند هانی ابواسعد کارگردان مشهور فلسطینی و خاویر باردم بازیگر مطرح و برنده اسکار به این کمپین پیوستند. اما زارعی با اشاره به این نکته که این کمپین حالتی دوپهلو و فاقد صراحت دارد، به تنهایی از نحوه مواجهه اصغر فرهادی با وقایع غزه انتقاد کرد.

زارعی تا کنون ۲ بار برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و ۱ بار برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل از جشنواره فیلم فجر شده‌است. وی در این باره در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: «من از این حرکت خیلی خوشحالم … مطمئنم که واکنش همکارانم از سر خیرخواهی بوده و خیلی هم زیباست. من از همکارانم در این کمپین درخواست می‌کنم که به حرکت مثبتشان ادامه بدهند و به‌طور مشخص از جنایاتی که در حق مردم بی‌دفاع غزه شده هم نامی ببرند … نگران واکنش‌های جهانی از عملکردمان و از اینکه ممکن است در جشنواره‌های جهانی مورد هجمه قرار گیریم، نباشیم.»

بیوگرافی اویکو کارایل بازیگر معروف به مگان فاکس ترکیه

روزنامه کیهان هم در تحلیل این کار نوشت: «نام اصغر فرهادی در بین امضا کنندگان نامه اعتراضی سینماگران به رئیس سازمان ملل دیده نمی‌شود. اصغر فرهادی به این دلیل حاضر نشده در کمپین خودش هیچ نامی از رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی غزه بیاورد که فکر می‌کند در صورت اعتراض، جوایز و پول‌های جشنواره‌های غربی را کسب نخواهد کرد.

راهپیمایی مریلا زارعی

تلاش مریلا زارعی برای نجات شهلا جاهد

حضور مریلا زارعی در ماجرای دادگاه شهلا جاهد همسر سابق ناصر محمدخانی به جرم قتل از موضوعاتی بود که آن سال ها وی را سر زبان ها انداخت

او تمام تلاش خود را برای جلب رضایت خانواده مقتول به کار گرفت اما نشد، خودش می گوید : وقتی شهلا را ملاقات كردم سكوت اختیار كرده بود

ازش خواستم اگر ماجرایی ناگفته دارد بیان كند اما شهلا هیچ‌ چیز برای گفتن نداشت و تنها به رفتن به دنیای باقی امیدوار بود و از همگی حلالیت طلبید

تلاش مریلا زارعی برای نجات شهلا جاهد

دست ندادن مریلا زارعی با مرد سینماگر چینی

در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ مریلا زارعی که در کاخ جشنواره به عنوان داور حضور داشت، با اعضای مرد هیات فیلم سازی چین دست نداد و این موضوع سوژه خبرنگاران شد.

دست ندادن مریلا زارعی با مرد چینی

ماجرای نجات مریلا زارعی از مرگ حتمی

بروز یک حادثه در زمان ضبط فیلم «خوابم میاد» جان مریلا زارعی را به خطر انداخت اما او از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. هومن بهمنش فیلمبردار فیلم خوابم میاد زمانی که در برنامه خندوانه مهمان رامبد جوان بود این ماجرا را روایت کرد:

«خاطرم هست که پیش از این اتفاق وحشتناک من و خانم زارعی در ماشینی بودیم که لب پرتگاه قرار داشت. من از مریلا زارعی پرسیدم : اگر ماشین حرکت کند چه می کنی ؟ او جواب داد یک بار ترمز بریده بود پریدم بیرون … ما اصلا فکر نمی کردیم چیزهایی که گفته ایم به واقعیت تبدیل شود. فیلمبرداری این قسمت از فیلم را شروع کردیم.

ماجرای سرطان و کچل کردن خاطره حاتمی و تجربه ترسناک خوابیدن در سردخانه بیمارستان

مریلا زارعی پشت فرمان یک پیکان آبی بود ، قرار بود فقط استارت بزند و پدال را ول کند تا بدون این که ماشین پشت سری با او برخورد کند، ماشینش تکانی بخورد و این تصویر برای بیننده ایجاد شود که ماشینی از پشت به او برخورد کرده است.

اما بر خلاف برنامه گروه ، ماشین پشتی به ماشین مریلا زارعی خورد و پیکان به سمت دره شروع به حرکت کرد. بدتر از همه اینکه دو درب جلوی پیکان قفل شده بودند و او نمی توانست درب را باز کند و خودش را نجات دهد.

مریلا زارعی مجبور شد از شیشه سمت شاگرد خودش را بیرون بیندازد و چند ثانیه بعد از اینکه از شیشه بیرون پرید ماشین رفت ته دره ! تا یکی دو ساعت بعد از این ماجرا حال تمام گروه بد بود و اشک خود من بند نمی آمد.»

گفتگو با مریلا زارعی

انگار دنیای بازیگری به عنوان یک فعالیت شما را راضی می کند و مثل بعضی بازیگران دیگر سراغ حوزه های دیگر مثل عکاسی و موسیقی و … نرفته اید. چرا بازیگری اینقدر برای شما جدی است؟ ظاهرا بازیگری برای شما فقط یک شغل نیست و دغدغه جدی زندگی تان است.
– قبل از ورود به این عرصه فکر می کردم هنرمندانی که در مقابل دوربین نقش آفرینی می کنند، تاثیر بزرگی روی جامعه می گذارند. به همین دلیل بازیگری همیشه برایم جذاب بوده. طبعا یک بازیگر در حوزه های دیگر هم باید فعال باشد و مطالعه کند اما من این کارها را بیشتر برای خودمانجام می دهم تال بینش خودم به عنوان یک بازیگر را تکمیل کنم. به خاطر همین با هنرها و فضاهای دیگر هم بیگانه نیستم. فرصت بازیگری برای من مغتنم است و این فرصت را به راحتی به دست نیاورده ام و علاقمند هستم که با مسئولیت، آن را پیگیری کنم.

ماجرای توهین مریم امیرجلالی به گیاهخواران چه بود؟

همیشه هم جزو بی حاشیه ترین بازیگرها بوده اید. چرا این مشی را انتخاب کرده اید؟
– حاشیه موردی است که برای تمام کسانی که بین مردم مشهور هستند پیش می آید و راه فراری از آن نیست. خیلی از حاشیه خوشم نمی آید و سعی کرده ام از فضاهایی که ایجاد مسئله و حاشیه می کنند، فاصله بگیرم. تصور می کنم دیگران هم به این احوال من احترام گذاشته اند و حتی اگر اتفاقی بوده، به احترام این روحیه من، آزارم نداده اند. معتقدم هر واکنشی که آزادگی را از بازیگر سلب کند، محکوم است حتی اگر برای او شهرت بیشتری بیاورد.

نگران نیستید که مثل بقیه به خاطر حاشیه نداشتن شهرت پیدا نکنید؟
– بیش از اینکه شهرت بازیگری برایم مهم باشد، محبوبیت آن مهم است. به همین دلیل ترجیح می دهم با حضور مسئولانه در عرصه بازیگری محبوب و مشهور شوم. اعتماد مردم برایم بیشتر از شهرت ارزش دارد.

در کارنامه تان کارهای طنز زیادی هم دارید. به فیلم های طنز و کمدی دلبستگی خاصی دارید؟ فیلم هایی مثل «خوابم می آد».
– من کمدی را خیلی دوست دارم. در «خوابم می آد» بازی کردم چون اولین تجربه سینمایی رضا عطاران بود. من با رضا عطاران دو تجربه همکاری موفق در کسوت بازیگری دارم وعلاقمند بودم وقتی ایشان به من پیشنهاد می دهد، هر کاری که از دستم برمی آید، برایشان انجام بدهم. «خوابم می آد» با اینکه یک فیلم طنز است اما نگاه انتقادی دارد و خیلی از مسائل را در قالب خودش مطرح می کند و بین فیلم های طنز نگاه تازه و نویی دارد. وقتی این فرصت برای من پیدا می شود که آدمی را که در زمینه طنز قبول دارم، به عنوان بازیگر جلوی دوربینش قرار بگیرم، حتما قبول می کنم. شاید او به عنوان کارگردان بتواند قابلیت های جدیدی را در من کشف کند. در واقع خودم را در چنین فیلم هایی محک می زنم.

شما الان در دوره اوج کارتان هستید. هنوز از بازیگری لذت می برید؟
– بله، بازیگری برای من لذتبخش است. هر چند دارم کمی به کارگردانی هم فکر می کنم. نه اینکه کارگردانی برایم پله بعدی بازیگری باشد. کارگردانی یک عرصه دیگری است که به تمرین ها، بینش، تجربه ها و مهارت های دیگری نیاز دارد ولی واقعا دارم به آن فکر می کنم. ان شاءالله که این فکر زمانی به عمل برسد. اگر به عمل برسد، کارم را از نقطه صفر شروع می کنم.

پندار اکبری ؛ از رابطه نافرجام با یک دختر تا گاندو!

یک بار گفته بودید از واکنش های پدر و مادرتان درباره فیلم ها و بازی هایتان می ترسید و مثل یک مرغ کوچولو کنار اتاق می نشینید. هنوز هم واکنش های آنها برایتان مهم است؟
– مهمتر از قبل.هنوز خانواده ام بزرگترین منتقدان من هستند و البته مهمترین. واکنش خانواده ام به من جهت می دهد. هنوز هم مثل قبل برای شنمیدن انتقادهای تندشان به گوشم و دغدغه رضایت آنها را دارم و همچنان دعا و تاییدشان را شرط لازم برای موفقیت می دانم.

جوایز و نامزدی‌ها

  1. دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی از بیستمین جشن حافظ برای مجموعه مانکن (۱۳۹۹)
  2. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر برای فیلم (زیر سقف دودی) (۱۳۹۵)
  3. کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم (دختر) (۱۳۹۴)
  4. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر قم (شیار۱۴۳) (۱۳۹۲)
  5. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر مشهد (شیار۱۴۳) (۱۳۹۲)
  6. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و دومین جشنواره فیلم فجر (شیار۱۴۳) (۱۳۹۲)
  7. کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن از انجمن منتقدان و نویسندگان برای فیلم (هیس دخترها فریاد نمی‌زنند) (۱۳۹۲)
  8. کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم (هیس دخترها فریاد نمی‌زنند) (۱۳۹۱)
  9. کاندید بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان و نویسندگان برای فیلم (خرس) (۱۳۹۱)
  10. تندیس بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه سینما برای فیلم (دربارهٔ الی) (۱۳۸۹)
  11. کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و هشتمین جشنواره فیلم برای (کیفر) (۱۳۸۸)
  12. دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای (کیفر) (۱۳۸۸)
  13. کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم (دربارهٔ الی) (۱۳۸۷)
  14. کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن (دعوت) (۱۳۸۷)
  15. کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن (دستهای خالی) (۱۳۸۶)
  16. کاندید لوح زرین بهترین بازیگر زن (زن زیادی) (۱۳۸۴)
  17. کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن (زن زیادی) (۱۳۸۴)
  18. کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن (زن زیادی) (۱۳۸۳)
  19. برنده لوح زرین بهترین بازیگر زن (سربازهای جمعه) (۱۳۸۳)
  20. برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (سربازهای جمعه) (۱۳۸۳)
  21. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (سربازهای جمعه) (۱۳۸۲)
  22. تندیس بهترین بازیگر زن تلویزیون (۱۳۸۱)
  23. تقدیر برای حضور در سریال «ولایت عشق» (۱۳۸۰)
  24. برنده تندیس بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه سینما برای دو زن (۱۳۷۸)
فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند به کارگردانی پوران درخشنده کلید خورد!

آثار مریلا زارعی

در ادامه بیوگرافی مریلا زارعی مروری میکنیم بر فیلم ها و آثار خانم بازیگر.با ما همراه باشید.

سینمایی

 
سالعنوان فیلمنقشکارگردان
۱۳۹۸کارو (فیلم ۱۳۹۸)شیلاناحمد مرادپور
۱۳۹۷ایده اصلیرویاآزیتا موگویی
۱۳۹۶سوءتفاهم(کارگردان)احمدرضا معتمدی
۱۳۹۵اسرافیلتاجیآیدا پناهنده
زیر سقف دودیشیرینپوران درخشنده
۱۳۹۴بادیگاردراضیهابراهیم حاتمی کیا
دخترفرزانهرضا میرکریمی
گیتاگیتامسعود مددی
۱۳۹۳ماهی سیاه کوچولوشهرزادمجید اسماعیلی
۱۳۹۲شیار ۱۴۳اُلفَتنرگس آبیار
چهاناابراهیم حاتمی کیا
۱۳۹۱رژیم طلاییپروینرضا سبحانی
همه چیز برای فروشامیر حسین ثقفی
هیس! دخترها فریاد نمی‌زنندفریماه تولاییپوران درخشنده
۱۳۹۰خرسگلیخسرو معصومی
خوابم می‌آدشیرینرضا عطاران
۱۳۸۹جدایی نادر از سیمینقهراییاصغر فرهادی
گزارش یک جشنابراهیم حاتمی‌کیا
۱۳۸۸دیگریمعصومهمهدی رحمانی
کیفرسپیدهحسن فتحی
نیش زنبورحمیدرضا صلاحمند
۱۳۸۷یک اشتباه کوچولورعنا رواندوست استوارمحسن دامادی
درباره الیشهرهاصغر فرهادی
شیرینزن تماشاچیعباس کیارستمی
مدیومعلی توکل نیا
پریشانیعلی توکل نیا
۱۳۸۶دعوتبهارابراهیم حاتمی کیا
خروس جنگیمریم شایانمسعود اطیابی
۱۳۸۵آفتاب بر همه یکسان می‌تابدجانتعباس رافعی
اخراجی‌هاگزارشگرمسعود ده نمکی
دستهای خالیحوریهابوالقاسم طالبی
نصف مال من، نصف مال تومهریوحید نیکخواه آزاد
۱۳۸۴زاگرسهنگامهمحمدعلی نجفی
۱۳۸۳حکمدریامسعود کیمیایی
مجردهالادن عربشاهیاصغر هاشمی
زن زیادیسیماتهمینه میلانی
۱۳۸۲سربازهای جمعهنیرهمسعود کیمیایی
معادلهزهرهابراهیم وحیدزاده
هم نفسدکتر معتمدیمهدی فخیم‌زاده
۱۳۸۱سیزده گربه روی شیروانیگوهرعلی عبدالعلی‌زاده
واکنش پنجمترانهتهمینه میلانی
۱۳۷۹تکیه بر بادمرجانداریوش فرهنگ
۱۳۷۷دو زنرؤیاتهمینه میلانی
۱۳۷۶زن شرقیعاطفهرامبد لطفی
۱۳۷۵روی خط مرگرعناشفیع آقامحمدیان
فیلم هیس، پسرها گریه نمی‌کنند به کارگردانی پوران درخشنده کلید خورد!

مجموعه‌های تلویزیونی

سالعنوان مجموعهکارگردانتوضیحات
۱۳۹۱کلاه پهلویسید ضیاءالدین دریشبکه ۱

۵۴ قسمت

۱۳۸۲هم نفسمهدی فخیم‌زادهشبکه ۱

۵ قسمت

۱۳۸۱دریایی‌هاسیروس مقدمشبکه ۵

۲۶ قسمت

۱۳۸۰پلیس جوانسیروس مقدمشبکه ۳

۲۶ قسمت

۱۳۷۹بازگشت به زندگیسید احمد سید پایداریشبکه تهران
۱۳۷۸زمان شوریدگیمحمدعلی نجفیشبکه ۱
۱۳۷۶ولایت عشقمهدی فخیم زادهشبکه ۱

۳۰ قسمت

۱۳۷۶فردا دیر استحسن فتحیشبکه ۳

۲۶ قسمت

بازیگر مهمان

۱۳۷۶شن‌های کف رودخانهیوسف سید مهدویشبکه ۳

۲۶ قسمت

۱۳۷۶کهنه‌سواراکبر خواجوییشبکه ۳

۲۳ قسمت

۱۳۷۵هوای تازهحسن فتحیشبکه ۲

۳۲ قسمت

۱۳۷۵دبیرستان خضراءاکبر خواجوییشبکه ۲

۲۶ قسمت

۱۳۷۴جهان وارونهبهمن زرین‌پورشبکه ۳

پخش در نوروز ۷۵

۱۳۷۴مهر خوبانیوسف سید مهدویشبکه ۳

۹ قسمت

۱۳۷۴کارآگاهحسن هدایتشبکه ۱

۱۶ قسمت

نمایش خانگی

۱۴۰۰نوبت لیلیروح الله حجازیروح انگیز
۱۴۰۰جیرانحسن فتحیمهدعلیا
۱۳۹٨مانکنحسین سهیلی‌زادهکتایون صوفیان

صفحه اینستاگرام مریلا زارعی

در حال حاضر مریلا زارعی هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد.

آلبوم تصاویر مریلا زارعی

در این مطلب از بازیگرآنلاین به معرفی بیوگرافی مریلا زارعی پرداختیم. در ادامه تصاویری از این بازیگر محبوب را میبینیم.

مریلا زارعی در نوبت لیلی

مریلا زارعی در کنار رفسنجانی

مریلا زارعی در لباس عروس در کنار همسرش در فیلم مانکن

مریلا زارعی در اکران خصوصی مانکن

مریلا زارعی به همراه خواهرش در جشنواره فیلم فجر مریلا زارعی با ماسک در جشن حافظ گریم و لباس مریلا زارعی در فیلم جیران مریلا زارعی در کنار فاطمه گودرزی با چادر مریلا زارعی و گلوریا هاردی در پایتخت آفریقا مریلا زارعی در جشنواره خارجی تیپ مریلا زارعی خارج از کشور

مریلا زارعی با سیگار مریلا زارعی در فیلم ایده اصلی تیپ مریلا زارعی با چادر تیپ مشکی مریلا زارعی در جشنواره فج عکس مریلا زارعی بی حجاب تیپ مریلا زارعی با شال آبی تیپ چادری مریلا زارعی در دیدار با رهبر

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا