اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مرد

چرا محمدرضا گلزار کرونا گرفت ؟

کرونا محمدرضا گلزار یک هفته پس از ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.کرونا محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران  از هفته گذشته و با تشخیص ابتلایش به کرونا محمدرضا گلزار در منزل قرنطینه شد.

محمدرضا گلزار با لباس مشکی - کرونا محمدرضا گلزار

کرونا محمدرضا گلزار

 از روز گذشته اما رضا گلزار با توجه به درگیر شدن ریه‌اش در بیمارستان بستری شد.

گلزار در گفت و گویی تلفنی که با برنامه تی وی پلاس  از داخل بیمارستان انجام داد درباره بیماری‌اش گفت: از دیروز و بعد از چند روز قرنطینه در منزل درد شدیدی در ریه‌ام احساس کردم و بعد از اسکن ریه پزشکان متوجه شدند فضای بیشتری از ریه‌ام درگیر شده و باید در بیمارستان معالجاتم را انجام بدهم هرچند حالم بهتره اما به این معنی نیست که کاملا خوبم اما خیلی وضعیتم نگران کننده نیست.

محمدرضا گلزار با لباس طوسی - کرونا محمدرضا گلزار

  بیشتر بخوانید: کدام بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا شده اند؟

کرونای محمدرضا گلزار

این یادداشت اما مقایسه ای است بین کرونای سه چهره مشهور که سرنوشتشان با هم متفاوت بود. چهره های معروفی که کرونا گرفتند و هر کدام به راهی رفتند؛یکی راه دنیا و دونفر دیگری متاسفانه به آخرت و سفر ابدی.

اواخر مهرماه امسال که کرونا نه مثل این روزها، می تازاند محمدرضا گلزار یکی از چهره ها و سلبریتی های مشهور کشورمان به کرونا مبتلا شد.

او اما بلافاصله به پزشک مراجعه کرد. پزشکان ابتدا با معاینه کامل او را در خانه قرنطینه کردند با این تبصره که اگر بعد از دو روز بهتر نشد دوباره به بیمارستان مراجعه کند.

گلزار که متوجه بود کرونا با هیچ کس شوخی ندارد کاملا بیماری اش را جدی گرفت. او پس از دو روز که حالش بهتر نشد که بدتر هم شد به بیمارستان مراجعه کرد و آن جا با تشخیص پزشکان بستری شد.

معرفی ویژه برنامه محرمی ملاقات با حسین (ع)

نتیجه اش مشخص بود؛ چون به موقع پیشگیری کرده بود پس از چند روز بستری از بیمارستان مرخص شد و در نهایت سلامتی اش را بازیافت.

حال برسیم به دو چهره عزیز تازه درگذشته؛ مهرداد میناوند و علی انصاریان؛ درباره این دونفر دیگر تکرار ماوقع نمی کنم. اغلب می دانید که به گفته صریح پزشکان و خصوصا دکتر هاشمیان هر دو عزیز دیر به بیماری خود رسیدند و به نوعی جدی اش نگرفتند.

مهرداد میناوند به توصیه دکتر هاشیمان عمل نکرد و نه داروی توصیه شده را مصرف کرد نه به سی تی اسکن اهمیت داد تا پس از گذشت چندین روز با حالی خراب بستری شود. زمانی که دیگر کار از کار گذشته بود و دیگر کاری از دست کسی بر نمی آمد.

علی انصاریان هم سرنوشی مشابه میناوند داشت. او نیز به گفته دامادشان ترجیح داد بدون مراجعه به پزشک به درمان خانگی بپردازد تا پس از خراب شدن حال و احوالش با ریه هایی با بیش از 80 درصد درگیری به کرونا به بیمارستان مراجعه کند و در نهایت جانش را از دست بدهد و ننه علی را تا ابد داغدار کند؛متاسفانه.

 محمدرضا گلزار 1 فروردین 1356 در تهران متولد شد. گلزار در رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد دارای مدرک لیسانس است. پدر گلزار اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است، یک برادر بنام علیرضا مهندس عمران، یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان کشور آلمان و برادر کوچک بردیا مترجم زبان انگلیسی است.

محمدرضا گلزار فروردین ماه 1379 بود که در شهر خزر شهر در کافی شاپ ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.اما در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم نرگس و سام دعوت کرد، به این صورت بعد از چند تست و پیش تولید گلزار درسال 79 اولین تجربه بازیگری خودرا بدست آورد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا