اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زن

پشت پرده رابطه بهاره افشاری و سردار آزمون چه بود؟

پستی که بهاره افشاری و سردار آزمون در اینستاگرامش منتشر نمود باعث جنجال های بسیاری شد، او در عکسی که از بهاره افشاری و سردار آزمون به اشتراک گذاشت خطاب به بهاره افشاری نوشت: داداشیت فدات بشه! و سپس واکنش سعید عزت اللهی به این پست دعوا را بین ملی پوشان لژیونر ایران بیشتر کرد.روابط بهاره افشاری و سردار آزمون باعث حواشی بسیاری شد.

بهاره افشاری و سردار آزمون با لباس مشکی

بهاره افشاری و سردار آزمون

پستی که سردار آزمون در اینستاگرامش منتشر نمود باعث جنجال های بسیاری شد، او در عکسی که دیروز به اشتراک گذاشت خطاب به بهاره افشاری نوشت: داداشیت فدات بشه! و سپس واکنش سعید عزت اللهی به این پست دعوا را بین ملی پوشان لژیونر ایران بیشتر کرد.

استوری سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی در استوری اینستاگرامش عکسی از مکالمه تصویری‌اش با بهاره افشاری بازیگر جوان سینما و تلویزیون منتشر کرد:

پست اینستاگرامی بهاره افشاری و سردار آزمون

بهاره افشاری و سردار آزمون چه نسبتی دارند

مثل این که بازیکنان تیم ملی فوتبال به حاشیه کشیده شده اند و این اتفاق در آستانه بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای فوتبال ایران فاجعه محسوب میشود!

فعالیت های اینستاگرامی بازیکنان فوتبال کشورمان باعث دعوا و کدورت بین آنها شده است و این اتفاق باعث میشود که جَو صمیمانه ای که در تیم ملی حاکم است را به هم بزند!

بهاره افشاری و سردار آزمون با لباس مشکی

عکس بهاره افشاری و سردار آزمون

سردار آزمون در ارتباط تصویری خود با بهاره افشاری بازیگر سینما مینویسد: «داداشیت فدات بشه» و بعد از دقایقی سعید عزت اللهی ملی پوش دیگر فوتبال ایران به سردار حمله میکند!

سعید عزت اللهی در پستی کنایه آمیز برای سردار آمون مینویسد:

عکس های دیدنی از شخصیت های واقعی و بازیگران سریال جیران

«درد جامعه ما دختر بازیگر ۱۹ ساله ای که کات میکنه نیست درد جامعه ما آدمهایی هستن که فاز روشنفکری برداشتن و به پا نداده های خود داداشی فدات شه میکنن! هر کس عیب های خودشونو اول ببینه بعد دنبال پز گل زده به بایرن مونیخ باشه»

پ.ن: خدایا واسه ماهایى که على دایى ها، کریم باقرى ها، مهدى مهدوى کیا ها و… رو دیدیم خیلى سخته دیدن این مهد کودکی ها توی تیم ملی

پست اینستاگرامی سعید عزت اللهی برای بهاره افشاری و سردار آزمون

ازدواج بهاره افشاری و سردار آزمون

سردار آزمون متولد 11 دی 1373 در گنبد کاووس، بازیکن فوتبال است

در تلاش برای گرفتن دیپلم است، عاشق اسب است و چندین اسب مسابقه ای دارد از ترکمن های گنبد استان گلستان می باشد و دوست دارد در رئال مادرید بازی کند

ماجرای اسم سردار

می گوید قرار بود اسمم را پژمان بگذارند اما پدر بزرگم مخالفت کرد و اسمم را سردار گذاشت که به معنای مشتاق به ارتفاع و رهبر و حاکم می باشد

پدر ورزشکار + مذهب

سردار تنها یک خواهر دارد که ازدواج کرده است

پدرش خلیل آزمون از ورزشکاران و مربیان بنام والیبال گلستان است که سال عضو تیم ملی والیبال بوده و به عنوان بهترین بازیکن آسیا نیز انتخاب شده است

مذهب خانواده و خود سردار سنی می باشد

بهاره افشاری و سردار آزمون با کت و شلوار

مستند بهاره افشاری و سردار آزمون

تیم ملی و آقای گل

در سال 84 وقتی 11 ساله بودم به تیم ملی زیر دوازده سال دعوت شدم، در سال 91 با تیم ملی جوانان در جام دوستی روسیه سال 1390 با زدن 7 گل آقای گل این تورنمت شدم

آیا میدانستید مهران غفوریان چپ دست است؟

با همین بازی ها بود که توجه باشگاه روسیه را جلب کردم

انتقال به روسیه

در سال 1391 از سپاهان به روسیه لژیونر شد

ابتدا سه سال در روبین کازان و دو سال در روستوف بازی کرد و دوباره از سال 96 به روبین کازان برگشت و در این تیم سابق خود بازی می کند

علاقه به اسب

سوارکاری یکی از مهمترین  علایق من در زندگی است، در حال حاضر سه تا اسب بنام های ژیوانا، سریک و راتیکا دارم که در مسابقات کورس گنبد شرکت می کنند

بهاره افشاری و سردار آزمون با خالک.بی

نسبت بهاره افشاری و سردار آزمون

بهاره افشاری (زاده ۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود) طراح لباس و بازیگر ایرانی است. بهاره افشاری دارای دیپلم بازیگری است و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی می‌باشد.

بهاره‌ افشاری‌ یک‌ برادر دارد. او دارای‌ دیپلم‌ بازیگری‌ است‌ و فارغ التحصیل‌ رشته‌ نقاشی‌ می‌باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.

بهاره افشاری پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌داد. بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال ۸۳ مجله چلچراغ در مصاحبه ای او را جوان ترین طراح لباس ایران معرفی می کند.

۴ ماه بعد بهاره افشاری به دنیای بازیگری پا میگذارد ولی سعی می کند محتاطانه عمل کند و از پذیرش هر نقشی خودداری می کند زیرا فعالیت هنری اش را سال‌ها پیش با یک سریال آغاز کرده که به دلیل تجربه ی بد در آن سریال دوست ندارد از آن در کارنامه هنری خود نام ببرد و حتی تصمیم گرفته بود تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود

بازیگران و هنرمندان مرداد ماهی را بیشتر بشناسید + تصاویر

ولی پس از چند سال با تلاش کیانوش عیاری به جمع بازیگران سریال روزگار قریب که سرگذشت دکتر محمد قریب است پیوست. بهاره افشاری در سریال روزگار غریب در دو نقش بازی می‌کند و پس از آن عیاری او را برای بازی در سریال او یک فرشته بود معرفی می کند.

بهاره افشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند که مدیر بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد.

بهاره افشاری و سردار آزمون با لباس مشکی

عکس های بهاره افشاری و سردار آزمون

حاشیه‌های خبری در خصوص بهاره افشاری:

در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده است. که چندی پیش توسط ایشان تکذیب شد. بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شده بود، در برنامه دید در شب در این مورد گفت: «چطور من می توانم روبروی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده اند.

ابتدا به عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته است.»بهاره افشاری گفت پلان هایی بوده که بیست بار اشتباه بازی کرده و در نهایت مجبور به تن دادن به بازی شده است.

بهاره افشاری همچنین اشاره کرد که موافق سیاستهای دولت حسن روحانی است و در دوره محمود احمدی نژاد چند مرتبه به مراسم افطاری دعوت شده، اما در آن شرکت نکرده است.

بهاره افشاری و سردار آزمون با تی شرت سفید

لایو بهاره افشاری و سردار آزمون

فیلم بهاره افشاری و سردار آزمون

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا