اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زن

ماجرای ازدواج بهاره افشاری از شایعه تا حقیقت

بهاره افشاری تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.ازدواج بهاره افشاری شایعه است.ماجرای ازدواج بهاره افشاری با بنیامین بهادری شایعه است.ماجرای ازدواج بهاره افشاری با سردار آزمون هم شایعه است.

بهاره افشاری با مانتو زرد - ازدواج بهاره افشاری

ازدواج بهاره افشاری

بهاره افشاری تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.چندی پیش بود که ناگهان خبری مبنی بر ازدواج او با بنیامین بهادری منتشر گردید که همانجا توسط هر دو طرف تکذیب گردید.

بهاره افشاری می‌گوید در 35 سالگی ازدواج خواهد کرد. برای زندگی‌اش برنامه دارد. در 20 سالگی می‌دانست که پروسه‌ای را باید طی کند که در ۳۰-۳۲ سالگی باید خانه‌دار باشم. که الان شده‌ام. این ربطی به بازیگری ندارد و هر شغلی که داشت باید این کار را می‌کرد. او می‌گوید در میانه ۳۰ تا ۳۵ سالگی سیمرغ می‌گیرد. ( دید در شب)

عکس سیاه و سفید بهاره افشاری - ازدواج بهاره افشاری

ازدواج بهاره افشاری با بنیامن

خسته ام بیشتر از اینکه عصبانى باشم …شاید نباید همیشه سکوت کرد شاید باید ویران کرد تا هرگز جرات نزدیک شدن به تو رو نداشته باشند تا شاید انقدر محدود زندگى نکنم تا شاید اجازه بدهند خانواده ام ساعات. تلخى رو تجربه نکنند شاید دوستانم باورشان را از دست ندهند

شاید روزهاى زیادى با استرس و حال و اخبار پرتغالى از خواب بیدار نشوم شاید و یا ای کاش جور دیگرى بودم براى اولین و آخرین بار حرف میزنم تمام اتفاقات این یک ماه عجیب و تمامى این ده سال را تکذیب میکنم تا شاید خودم آرام شوم از ازدواج هاى شش ماه یک بارم تا ممنوع الکارى در شرایطى که فقط روزى 6 ساعت بیدارم و مابقى درگیر فیلمبرداریم تا ورودم به سینما از طرف  و حواشى دیگرم فقط آقایون خبرگزارى ها که اکثرا هم معتبر ترینید….

علت دوری آهو خردمند از بازیگری چیست؟

بهاره افشاری و بنیامین بهادری - ازدواج بهاره افشاری

ازدواج بنیامین بهادری و بهاره افشاری

با کدام دین و ایمان و باورتان به زندگى من حمله ور شده اید؟؟؟؟یک لحظه چشم بر هم بگذارید و فکر کنید به مادرتان ،خواهرتان ،همسرتان و ناموستان چون من هم دختر کسى ،خواهر برادرم و ناموس کسى هستم بعد از قانون که تک به تک شما رو زیارت خواهم کرد واگذارتان میکنم به حق و خدایم .”

وی در گفتگو خود در برنامه دورهمی  از خصوصیات اخلاقی خود گفت: من بسیار رک هستم و تا کنون پشت سر کسی صحبت نکردم. تا جایی که بتوانم دروغ نمی گویم، همچنین برای مردم خوش اخلاقم اما در خانواده معتقدند که من بداخلاق هستم. مادرم می‌گوید کسی که با تو ازدواج کند، به او چک سفید امضا می‌دهم.

بهاره افشاری و بنیامین بهادری - ازدواج بهاره افشاری

عکس ازدواج بهاره افشاری

شایعه ازدواج سردار آزمون ملی پوش تیم ملی فوتبال و بهاره افشاری بازیگر زن خوش چهره و محبوب بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است.

بهاره افشاری و سردار آزمون - ازدواج بهاره افشاری
ازدواج بهاره افشاری و سردار آزمون

رویکرد امروز سردار آزمون ملی پوش تیم ملی فوتبال ایران است که این روز ها در باشگاه روبین کازان روسیه توپ می زند ، بهاره افشاری نیز بازیگر زن خوش چهره و محبوب ایرانی می باشد ؛ به تازگی حواشی جنجالی برای خانوم بازیگر و آقای فوتبالیست ایجاد شده است که ماجرا در وجود رابطه ای عاشقانه میان سردار و بهاره خلاصه می شود .

حاشیه همیشه قسمت جدا ناپذیر زندگی سلبریتی ها بوده است ، حالا اگر بازیگری همچون بهاره افشاری یکی در میان ،  در صفحه اینستاگرامش عکس و فیلم های فوتبالست را منتشر نماید قطعا حاشیه سازی برای زندگی خصوصی خودش و آقای فوتبالسیت را قوت می بخشد .

رنگ خاص چشم امین زندگانی

بهاره افشاری و سردار آزمون - ازدواج بهاره افشاری

ازدواج سردار آزمون با بهاره افشاری 

در یک سال گذشته این دو چهره حواشی زیادی داشته اند ، عکس ها و فیلم های دونفره زیادی از سردار آزمون و بهاره افشاری منتشر شد که ماجرای وجود رابطه بین آن هارا قوت بخشید ؛ در ادامه خلاصه ای از اتفاقات افتاده میان سردار آزمون و بهاره افشاری را بخوانید :

دفاع جانانه بهاره افشاری از سردار آزمون

همه می دانند که سردار در باشگاه روبین کازان روسیه بازی می کند ، قطعا حضور او در این باشگاه دلیل قانع کننده ای است که بعد از این همه سال او بر زبان روسی تسلط داشته باشد .

چند ماه پیش مصاحبه ای از سردار منتشر شد که نشان می داد او زبان روسی را نمی داند و موجب تمسخر کاربران شد .

بهاره افشاری در اینستاگرامش ویدئویی از روسی حرف زدن سردار آزمون منتشر کرد و گفت :‌ندانستن زبان روسی آزمون به ما آسیب میزنه؟!

بهاره افشاری و سردار آزمون - ازدواج بهاره افشاری

آیا بهاره افشاری ازدواج کرده است؟

بهاره افشاری به طرفداران سردار حسادت می کند ؟

حرف های جالب بهاره افشاری در مراسم اکران سریک در سنت پترزبورگ درباره سردار آزمون: اینجاهم همه دخترها فقط به خاطر دیدن سردار اومدن!!

جندی پیش سردار و بهاره در اکران مردمی فیلم سریک تیپ جذاب و ستی زدند و مقابل دوربین عکاسان قرار گرفتند .

بهاره افشاری و سردار آزمون - ازدواج بهاره افشاری

دلیل ازدواج نکردن بهاره افشاری

خبری درباره حضور بنیامین بهادری همراه با همسر جدیدش بهاره افشاری در برنامه خندوانه روی خروجی یک سایت قرار گرفت و توجه کاربران را به خود جلب کرد.

پس از انتشار این خبر، بهاره افشاری بازیگر جوان سینما و تلویزیون با انتشار عکس صفحه دوم شناسنامه خود، این شایعات را تکذیب کرد.

معرفی فیلم پری دریایی کوچولو 2023 جدیدترین محصول دیزنی

بهاره افشاری در اینستاگرامش نوشت: ” خسته ام بیشتر از اینکه عصبانى باشم …شاید نباید همیشه سکوت کرد شاید باید ویران کرد تا هرگز جرات نزدیک شدن به تو رو نداشته باشند تا شاید انقدر محدود زندگى نکنم تا شاید اجازه بدهند خانواده ام ساعات.

تلخى رو تجربه نکنند شاید دوستانم باورشان را از دست ندهند شاید روزهاى زیادى با استرس و حال و اخبار پرتغالى از خواب بیدار نشوم شاید و یا ای کاش جور دیگرى بودم براى اولین و آخرین بار حرف میزنم تمام اتفاقات این یک ماه عجیب و تمامى این ده سال را تکذیب میکنم تا شاید خودم آرام شوم از ازدواج هاى شش ماه یک بارم تا ممنوع الکارى در شرایطى که فقط روزى ۶ ساعت بیدارم و مابقى درگیر فیلمبرداریم تا ورودم به سینما از طرف x و حواشى دیگرم فقط آقایون خبرگزارى ها که اکثرا هم معتبر ترینید….

با کدام دین و ایمان و باورتان به زندگى من حمله ور شده اید؟؟؟؟یک لحظه چشم بر هم بگذارید و فکر کنید به مادرتان ،خواهرتان ،همسرتان و ناموستان چون من هم دختر کسى ،خواهر برادرم و ناموس کسى هستم بعد از قانون که تک به تک شما رو زیارت خواهم کرد واگذارتان میکنم به حق و خدایم .”

عکس شناسنامه بهاره افشاری - ازدواج بهاره افشاری

فیلم ازدواج بهاره افشاری

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا