اخبار بازیگران

عکس هایی از فریبا نادری با چادر در کربلا

فریبا نادری با چادر بازیگر سینما و تلویزیون ازهنرمندانی است که چند سال قبل فرصت یافت شرکت در حماسه اربعین را هم در کوله‌بار تجربیات خود داشته است.
 هر سال بخش زیادی از هموطنان ما از اواسط محرم مهیای حضور در حماسه عظیم راهپیمایی اربعین می‌شوند.
فریبا نادری با چادر در بازار
  بیشتر بخوانید: عکس بازیگران چادری ایران را ببینید.

عکس های فریبا نادری با چادر

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

فریبا نادری

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری با چادر مشکی

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت.

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

فریبا نادری با چادر گلدار

فریبا نادری انسان زودرنج، حساس،مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند و حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برای او اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است.

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و یکی از مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

پرده برداری فریبا نادری از راز بزرگش

فریبا نادری با چادر مشکی

پوشش فریبا نادری با چادر

خانم بازیگری که او را با سریال “فاکتور هشت”، “فاخته” و “ستایش” می‌شناسند و البته در سینما هم “من و شارمین” و “مشکل گیتی” را را در کارنامه‌اش دارد؛ گفت که سال ۹۴ به راهپیمایی اربعین رفتم و اگر دوباره توفیق زیارت حضرت اباعبدالله (ع) را پیدا کنم؛ حتماً در اولین فرصت دوباره به کربلا خواهم رفت.

فریبا نادری با چادر مشگی

فریبا نادری گفت: من از دوران بچگی آرزویم سفر به کربلا بود که بالاخره رفتم؛ هر شیعه‌ای که اعتقاد و ارادتی به ائمه‌اطهار داشته باشد رفتن به کربلا برایش یک آرزوست. هرکس به کربلا نرفته نمی‌تواند آن لحظات و حس و حال را درک کند؛ واقعاً دنیایی بود که فقط با چشمان خود می‌توان دید؛ دنیایی که برای دیدنش باید به خویشتن خویش بازگشت.

فریبا نادری با چادر و پرچم یا حسین

سفر فریبا نادری با چادر به کربلا

وی تأکید کرد: من افتخار پیدا کردم به پیاده‌روی اربعین بروم و همیشه از این موضوع خوشحالم؛ امیدوارم هرچه زودتر توفیق پیدا کنم به این سفر بروم.
فریبا نادری با چادر مشکی
نادری تصریح کرد: من در کربلا خدمت امامی می‌رفتم که از بچگی آرزوی این زیارت را داشتم، باز هم اگر سعادت داشته باشم با چادر می‌روم؛ این ریا نیست بلکه احترام است؛ پابوس ائمه می‌رویم باید احترام بگذاریم.

فریبا نادری با چادر گلدار

وی تصریح کرد: وقتی به روز‌های اربعین و پیاده‌روی نزدیک می‌شویم دلم می‌خواهد آنجا باشم؛ وقتی آن لحظات و اتفاقات را در ذهنم مرور می‌کنم یک حسی تمام وجودم را فرا می‌گیرد که ای‌کاش آنجا بودم.

فریبا نادری با چادر مشکی

تصاویر فریبا نادری با چادر

فریبا نادری گفت که راهپیمایی اربعین و به محضر امام حسین (ع) رسیدن، درس‌هایی است که بیش از گفتن، درونی است. من همیشه خاطره‌هایم درونی و گفتنی نیست، اما این سفر بیش از هرچیزی درس و آموختن است؛ خیلی توکل و صبوری را از نزدیک دیدم و همه تعریف‌ها و روایت‌های مختلفی را که از حادثه عاشورا و اتفاقات کربلا شنیده بودم در آنجا برایم مرور می‌شد. از خودگذشتگی و تلاش برای اهداف بالاتر و مقدس‌تر همه جزو نکاتی است که همیشه از آن سفر به یاد دارم.
فریبا نادری با چادر مشکی
وی در پاسخ به این سوال که اگر فیلمی درباره امام حسین (ع) ساخته شود دوست دارد کدام نقش را ایفا کند، گفت: اصولاً به این سوال جوابی نمی‌دهم، اما فکر می‌کنم انتخاب شوم؛ ترجیحم این است که در این نوع کار‌ها نقش مثبت بازی کنم.
فریبا نادری با چادر مشکی

 

پشت پرده ازدواج دوم امین حیایی چه بود؟
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا