اخبار داغ بازیگراناخبار بازیگران

شباهت باور نکردنی نیکول کیدمن و لیلا حاتمی

شباهت نیکول کیدمن و لیلا حاتمی،در این عکس نیکول کیدمن در یکی از معروف ترین هتل های دنیا به نام هتل کب ادن روک در فرانسه در سالهای پیش است که تا کنون دیده نشده بود و در این عکس نیکول کیدمن انگار بیشتر از هر جای دیگر به لیلا حاتمی شباهت دارد. جالب است که بدانید سایت های خارجی هم برخی به این شباهت بسیار زیاد این دو هنر پیشه در این عکس اشاره کرده اند.نیکول کیدمن با لباس سفید - شباهت نیکول کیدمن و لیلا حاتمی

 

شباهت نیکول کیدمن و لیلا حاتمی

شباهت نیکول کیدمن و لیلا حاتمی

نیکول کیدمن با لباس مشکی - شباهت نیکول کیدمن و لیلا حاتمی

بیوگرافی لیلا حاتمی و زیبایی او در عین سادگی

لیلا حاتمی در نهم مهر 1351 به دنیا آمد. پدرش علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما، بود.لیلا حاتمی با شال سفید - شباهت نیکول کیدمن و لیلا حاتمی

 

او در رشتهٔ ریاضی فیزیک در تهران دیپلم گرفت. برای ادامهٔ تحصیل به لوزان سوئیس رفت. در دانشگاه پلی تکنیک در رشتهٔ مهندسی برق شروع به تحصیل کرد. تحصیل در این رشته را پس از دو سال نیمه کاره رها کرد و به دانشگاه لوزان، سوئیس رفت و آن جا ادبیات فرانسه خواند. به علت بیماری پدرش در 1375 تحصیل را نیمه کاره رها کرد و به ایران بازگشت.

لیلا حاتمی با شال مشکی - شباهت نیکول کیدمن و لیلا حاتمی

در سال 1377 با علی مصفا ازدواج کرد. از آن پس در تهران زندگی می کند. وی دارای دو فرزند به نام های مانی و عسل است. لیلا حاتمی همچنین به پنج زبان انگلیسی و فرانسه و فارسی و آلمانی و ایتالیایی صحبت می کند.لیلا حاتمی با شال خال خالی - شباهت نیکول کیدمن و لیلا حاتمی

 

شباهت لیلا حاتمی به بازیگر خارجی

زیبا، بی نقص و بامزه و البته بسیار با استعداد! هنگام صحبت کردن در مورد نیکول کیدمن هیچگاه واژه یا عبارت منفی به زبان نخواهد آمد. این بازیگر زیبا سال هاست که به هنرنمایی در برابر دوربین مشغول بوده و هر سال نیز به سطح جدیدی از موفقیت دست پیدا می کند، نقش های جدی و چالش برانگیزی انتخاب کرده که به ما یادآوری می کنند هنوز باید او را دوست داشته باشیم.نیکول کیدمن با لباس سفید - شباهت نیکول کیدمن و لیلا حاتمی

سیر تا پیاز زندگی فریبا ترکاشوند بازیگر دادستان

علاوه بر حرفه ی بازیگری، نیکول کیدمن بیش از یک دهه است که با کیث اربن ازدواج کرده و به نظر می رسد که هر سال عشق این زوج دوست داشتنی به یکدیگر بیشتر می شود. او نقش یک مادر فوق العاده را برای چهار فرزندش بازی می کند و زمانی که او را روی فرش قرمز می بینیم او همچنان شاد و مسحور کننده است.

نیکول کیدمن با موی طلایی - شباهت نیکول کیدمن و لیلا حاتمی

در طول سال های فعالیت هنری اش او با مشکلاتی روبرو شده و به موفقیت های زیادی نیز دست پیدا کرده است. او با مشکلات و موانع پیش روی خود مانند یک بانوی باکلاس برخورد کرده و نمی توان نقطه تاریکی در رفتار و زندگی این بازیگر نامدار استرالیایی پیدا کرد. در ادامه شما را با خلاصه ای از زندگی جالب این بازیگر سرشناس آشنا خواهیم کرد.

نیکول کیدمن با مو بلوند - شباهت نیکول کیدمن و لیلا حاتمی

  بیشتر بخوانید: کدام بازیگران ایرانی شبیه بازیگران خارجی هستند؟

نیکول کیدمن در سال 1967 در هونولولو هاوایی بدنیا آمده و در سیدنی استرالیا بزرگ شد. از آنجایی که پدرش یک زیست شیمیدان شناخته شده بود او نیز در سال های نوجوانی و جوانی تمرکز خود را روی تحصیلات آکادمیک قرار داد. پدرش چیزهای زیادی به نیکول و خواهر کوچکترش آموخته و قوانینی سودمند را برای آن ها تعیین کرد.

برای مثال از همان ابتدای دوران نوجوانی او باید هر روز صبح حرکت شنا انجام می داد و هنوز نیز این کار را ادامه می دهد. نیکول کیدمن در مصاحبه ای چنین گفته است:” وقتی که 6 سال داشتم، در مدرسه بودم و همه باید می گفتیم که پدرانمان چه چیزی به ما یاد داده اند… من گفتم او به من یاد داده که هر روز ورزش کنم و هیچ وقت به جمهوری خواهان رأی ندهم.

تمام نکات خواندنی زندگینامه الهام حمیدی و همسرش و عکس های جذاب او

نیکول کیدمن با لباس قرمز - شباهت نیکول کیدمن و لیلا حاتمی

معلممان از خنده نزدیک بود از روی صندلی خود بیفتد”. اما رابطه نیکول با مادرش از آن رابطه های بسیار صمیمی و مهربانانه نبود. به گزارش روزنامه گاردین، مادر نیکول یک بار به او گفت:” من از آن مادران نیستم که تو را بغل کنم. من اینکاره نیستم پس از من این انتظار را نداشته باش”. اما حتی بدون این قانون سخت نیز زمانی که اوضاع برای مادرش سخت شد، نیکول به خوبی از مادر خود مراقبت کرد.

 

نیکول کیدمن با مو طلایی - شباهت نیکول کیدمن و لیلا حاتمی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا