اخبار داغ بازیگراناخبار بازیگران

مهریه جنجالی نیوشا ضیغمی چیست؟

نیوشا ضیغمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، درباره میزان مهریه نیوشا ضیغمی گفت: همیشه در زندگی‌ام از اینکه در مراسم خواستگاری صحبت از سکه و مهریه شود، متنفر بوده‌ام. فکر می‌کنم شأن یک خانم خیلی بیشتر از این است که با پول سنجیده شود. برای همین برای من هیچ وقت مسائل مالی مهم نبود.

نیوشا ضیغمی با مانتو رنگی و همسرش - مهریه نیوشا ضیغمی

مهریه نیوشا ضیغمی چند سکه است

نیوشا ضیغمی گفت: مهریه‌ام یک سکه است. نمی‌توانم درک کنم که ۲خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می‌زنند.

نیوشا ضیغمی با کلاه و همسرش در اروپا - مهریه نیوشا ضیغمی

مهریه نیوشا ضیغمی و ازدواج او

 نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: راستش را بخواهید مهم‌ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی‌توانم بی ادب باشم و نمی‌توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.

نیوشا ضیغمی با شال کرم - مهریه نیوشا ضیغمی

  بیشتر بخوانید: در مورد مهریه ی بازیگران ایرانی چه میدانید؟

مهریه نیوشا ضیغمی و همسر او

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می‌کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه‌ام یک سکه است. نمی‌توانم درک کنم که ۲ خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می‌زنند. آیا این مهریه‌های نجومی باعث تداوم زندگی است؟ به دادگاه خانواده نگاه کنیم، صف دادگاه مثل صف نانوایی است. آیا این ۲ هزارها و چندهزارها ضامن ادامه یک زندگی می‌شود؟ به چیزهای بهتر و بالاتر بیندیشیم. اگر کسی بخواهد زندگی را حفظ کند فراتر از این عدد و رقم‌ها پیش می‌رود؛ من با آرش معامله نکردم.

عکس های جنجالی آرام جعفری در کنیا

نیوشا ضیغمی با شال گل گلی و همسرش در هواپیما - مهریه نیوشا ضیغمی

مهریه نیوشا ضیغمی چقدر است؟

نظر یکی از کاربران اینستاگرام در مورد مهریه نیوشا ضیغمی

من یک زن هستم و دیروز در رسانه های مختلف و از جمله عصرایران ویدئویی از خانم نیوشا ضیغمی دیدم که در آن می گفت مهریه اش فقط یک سکه است، به نشانه یگانگی خدا.

خود من یک ازدواج شکست خورده داشتم و در آن ازدواج 1361 سکه مهریه ام بود که عدد سال تولدم بود. اما ازدواج من تنها 3 سال و 5 ماه دوام داشت. همسر سابقم از همان سال اول زندگی، بنای ناسازگاری گذاشت و مرا خیلی آزرد، هم روحی و هم جسمی. خلاصه زندگیمان از پاشید و من برای این که بتوانم از جهنمی که برایم درست شده بود خلاص شوم، حتی یک سکه هم نگرفتم.
حدود 2 سال بعد با مردی ازدواج کردم و برخلاف اصرار خانواده ام، مهریه ام را تنها یک سکه بهار آزادی قرار دادم. الان حدود 10 سال است که با عشق و خوشبختی و آرامش در کنار هم زندگی می کنیم.

وقتی حرف های نیوشا خانم را شنیدم، یاد زندگی خودم افتادم که قبلاً فکر می کردم سکه های زیاد باعث خوشبختی است ولی راستش همان مهریه سنگین، روی مخ همسر اولم بود و از همان روزی که عقد کردیم، حس می کرد من او را به 1361 سکه زنجیر کرده ام.

خواستم به عنوان یک زن بگویم که هر چند مهریه می تواند مهم باشد ولی بدون شعار می گویم هیچ نقشی در خوشبختی ندارد. اگر فرد درست را انتخاب کنید و باهم درست رفتار کنید، نه با یک سکه که با یک شاخه نبات هم می توانید شیرین و خوشبخت زندگی کنید.
من با 1361 سکه زندگی خوبی نداشتم چون طرفم را درست انتخاب نکرده بودم و رفتارمان هم با یکدیگر درست نبود ولی با یک سکه زندگی پر از خوشبختی دارم چون هم درست انتخاب کردم و هم رفتارهایمان با هم درست است.

پوشش های متفاوت فلور نظری در خارج از کشور

برای خانم نیوشا ضیغمی عزیز و سایر هم میهنان عزیزم وشبختی را آرزو می کنم.

نیوشا ضیغمی با شال رنگی - مهریه نیوشا ضیغمی

بیوگرافی و ماجرای مهریه نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد.

این بانوی هنرمند کشورمان فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند و این بانوی بازیگر در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود.

پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود که 4 اسفند سال 95 بعد از دوره کوتاهی بیماری درگذشت.

نیوشا ضیغمی با شال رنگی - مهریه نیوشا ضیغمی

مهریه متفاوت نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 89 ازدواج کرد و آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان همسر نیوشا ضیغمی است.

آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بهمن ماه سال 96 هم مراسم افتتاحیه گالری نقره آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی با حضور هنرمندان و چهره های سرشناس کشورمان برگزار شد.

نیوشا ضیغمی با لباس مشکی و همسرش - مهریه نیوشا ضیغمی

ماجرای ازدواج و مهریه نیوشا ضیغمی

همسر نیوشا ضیغمی از مدت ها قبل از ازدواج از او شناخت نسبی داشت و به او علاقه مند بود تا اینکه با یک برنامه از پیش طراحی شده سرمایه گذاری فیلم را برعهده گرفت و این ماجرا منجر به آشنایی و در نهایت ازدواج این زوج شد.

نیوشا ضیغمی با شال کرم - مهریه نیوشا ضیغمی

فیلمی از مهریه جالب نیوشا ضیغمی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا