اخبار بازیگران

جزئیات سریال دادستان ؛ بیوگرافی بازیگران، داستان و …

تصویربرداری جدیدترین سریال «مسعود ده‌نمکی» که به تهیه‌کنندگی «محمد خزاعی» و به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود، پس از سه ماه به پایان رسید. در این مطلب از بازیگر نیوز به معرفی این سریال و بازیگران سریال دادستان میپردازیم.

کارگردان سریال دادستان چه کسی است؟

کارگردان سریال دادستان مسعود ده‌نمکی است.

سریال دادستان چند قسمت است؟

سریال دادستان در 17 قسمت ساخته شده است.

سریال دادستان در چه ژانری ساخته شده است؟

ژانر سریال دادستان اکشن و پلیسی است.

تیتراژ پایانی سریال دادستان را چه کسی خوانده است؟

تیتراژ پایانی سریال دادستان را مجید اخشابی خوانده است.

سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی به سفارش مرکز سیما فیلم ساخته شده است.

محمد خزاعی تهیه‌کننده سریال دادستان با اعلام پایان یافتن تصویربرداری این مجموعه بیان کرد: تصویربرداری سریال دادستان که از اول مردادماه آغاز شده بود، پس از سه ماه کار برنامه‌ریزی شده با ضبط سکانس‌های خارج از کشور در استانبول ترکیه به پایان رسید.
وی افزود: در حال حاضر تدوین، صداگذاری و کارهای پس‌تولید سریال در حال انجام است تا دادستان در ۱۷ قسمت آماده پخش شود.

پوستر سریال دادستان

معرفی و بررسی سریال دادِستان

عدالت‌خواهی، نفوذ و مفاسد اقتصادی محور اصلی موضوعات این سریال که در ۱۷ قسمت آماده پخش می‌شود، است و قرار است در قصه‌های فرعی این مجموعه نیز به موضوعات مهم تاریخ معاصر مانند حمله داعش به مجلس پرداخته شود.

در این سریال که پر بازیگرترین سریال مسعود ده‌نمکی به شمار می‌رود، ۲۰ بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون و ۱۰۰ بازیگر تئاتر ایفای نقش می‌کنند.

فیلمنامه این سریال که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی به سرپرستی مسعود ده‌نمکی و تیم نویسندگان کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است.

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و… ازجمله بازیگران سریال «دادستان» هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دادستان» یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!

این سریال 17 قسمتی اکشن و پلیسی بیش از ۱۰۰ لوکیشن دارد که برخی از لوکیشن‌های این سریال توسط گروه ساخته شده است. همچنین بخشی از سریال در یکی از کشور‌های همسایه تصویربرداری می‌شود.

پشت صحنه سریال دادستان با حضور محمدرضا شریفی نیا و ده نمکی

عوامل سریال دادستان

عوامل سریال «دادِستان» عبارتند از: تهیه‌کننده: محمد خزاعی، کارگردان و سرپرست گروه نویسندگان: مسعود ده‌نمکی، سرپرست گروه کارگردانی: آرش سجادی‌حسینی، مدیر تولید: مصطفی سلطانی، آهنگساز: کارن همایون‌فر، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، طراح چهره‌پردازی: شهرام خلج، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، نویسندگان: پدرام کریمی و کریم خودسیانی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، صداگذار: سید محمود موسوی‌نژاد، تدوین: بهزاد مصلح، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، جانشین تولید: مهدی عبادتی، طراحی و ساخت تصاویر رایانه‌ای: امیر عضدی، طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: کامیار شفیعی، عکاس: کوروش پیرو، مدیر روابط عمومی: حمید یادروج، مدیر صحنه: فرهاد ترابی، دستیار اول کارگردان: فرید کلهر، طراح بدلکاری: کیوان رضایی، دستیار برنامه‌ریز: عارفه رشیدی، دستیار دوم کارگردان: کمال‌الدین پیرهادی، منشی صحنه: آتوسا شاه‌سیاه، گروه فیلمبرداری پشت صحنه: علی غفاری، حسین محمدی، آرمان آقازاده، دستیار اول صحنه: علی خزایی، دستیار صحنه: سینا خزایی، دستیار ساخت تصاویر رایانه‌ای: سعید شلیله، دستیار اول لباس: نسیم غضنفرزاده، دستیار لباس: حدیث شعبانی، دستیار اول تصویر: امیدالله وردی، دستیاران تصویر: کیوان محمدی‌نژاد، مهدی منادی و علی نانکلی، دستیاران صدا: علی رحمانی و میعاد کوه‌انداز، مجری گریم: رضا نادی و شیده کردستانی، دستیار جلوه‌های ویژه میدانی، کاووس روزبهانی، دستیاران تولید: خلیلی برکاتی، علی حسین قاسمی، دستیار تدارکات: مصطفی بیوک، همیار تدارکات: علیرضا صادقی، اصغر بالش‌آبادی، حمل و نقل: مجید سمساری، عیسی ابوترابی، حمیدرضا رحمتی، محمد نقوی، حمید دریایی، مجید معارف‌وند، حبیب دریایی، داود باقریان، علی کنعانی، محمد نقوی، سینه موبیل: صادق کرمی، علیرضا ذی‌مدخ، بهنام بصیرت

حدود ۹۰ درصد سریال در تهران تصویربرداری می‌شود و مابقی آن در یکی از کشورهای منطقه تصویربرداری خواهد شد.

ستاره های مرد سینما که سنشان از 40 سال عبور کرده است

پخش سریال از کی آغاز شد؟

سریال دادستان جدید ترین سریال شبکه ۳ سیما است که از نیمه دوم بهمن ۹۹ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن می رود. سریال دادستان، سریالی پلیسی است و کارگردانش،آن را فرا جناحی لقب داده است.

موضوع سریال پلیسی و اکشن دادستان به کارگردانی مسعود ده نمکی، عدالتخواهی، مبارزه با فساد و مبارزه با جریان های نفوذ است. این سریال پس از اتمام سریال تاریخی روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری، روی آنتن شبکه اول خواهد رفت.

تصویر برداری سریال دادستان در ترکیه

تصویربرداری جدیدترین سریال مسعود ده‌نمکی که به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی و به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود، در استانبول ترکیه ادامه دارد. در حال حاضر گروه تولید مشغول ضبط سکانس‌های مربوط به خارج از کشور این سریال با حضور بازیگران ایرانی و خارجی هستند و به‌ زودی پس از ضبط این سکانس‌ها به کشور باز می‌گردند.

صحنه ای سریال دادستان در ترکیه

تیزر سریال دادستان

تیتراژ پایانی سریال دادستان

کارن همایون فر، آهنگساز سریال دادستان شده است و تیتراژ پایانی آن را نیز مجید اخشابی خوانده است.

مجید اخشابی تیتراژ پایانی سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی را که در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید می‌شود، می‌خواند.

اخشابی پیش از این نیز در سریال «دارا و ندار» با مسعود ده‌نمکی همکاری داشته است.

خواننده تیزر سریال دادستان

پایان تصویر برداری سریال دادستان

محمد خزاعی تهیه‌کننده سریال «دادستان» با اعلام خبری گفت: تصویربرداری سریال «دادستان» که از اول مردادماه آغاز شده بود، پس از سه ماه کار برنامه‌ریزی شده با ضبط سکانس‌های خارج از کشور در استانبول ترکیه به پایان رسید.

معرفی فیلم سینمایی بعد از رفتن با هنرنمایی صابر ابر

وی افزود: در حال حاضر تدوین، صداگذاری و کارهای پس‌تولید سریال در حال انجام است تا «دادستان» در ۱۷ قسمت آماده پخش شود.

صحنه ای از سریال دادستان

دادستان مربوط به هیچ دولتی نیست

تهیه‌کننده سریال «دادستان» با اشاره به شائبه‌هایی نسبت به فضای این سریال مطرح کرد که داستان «دادستان» تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود.

تهیه‌کننده سریال دادستان

در سریال دادستان، حمله نیروهای تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی نیز به تصویر کشیده شده است.

البته موضوع حمله داعش به مجلس شورای اسلامی در میدان بهارستان تهران در سریال دادستان، از قصه های فرعی سریال است که به صورت غیر مستقیم به آن پرداخته شده است. توجه کنید که دادستان، سریال تخیلی است و به هیچ دولتی در پس از انقلاب اسلامی ارتباطی ندارد.

معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال دادستان

هومن برق نورد و هلیا امامی از هنرپیشه های این سریال هستند. گفته شده که بیش از ۱۲۰ بازیگر شناخته شده در این سریال حضور دارند. صحنه های اکشن و تعقیب و گریز با بدلکاران حرفه ای سینمای ایران، احتمالا سریالی جذاب را برای شب های زمستان سرد ایرانیان از شبکه ۳ روایت خواهد کرد.

این برای نخستین بار است که سحر قریشی و بهنوش بختیاری با حدود ۹ میلیون فالوئر و اتفاقات جنجالی و پر حاشیه در سال های اخیر، در قاب تلویزیون در یک سریال پلیسی ظاهر می شوند.

سیدجواد هاشمی

سید جواد هاشمی پوراصل یکی از بازیگران سریال دادستان (زادهٔ ۲۷ دی ۱۳۴۴)  و کارگردان، نویسنده و مجری ایرانی است. او در تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند.

] او دارای دو فرزند به نام‌های سید محسن و فاطمه السادات است ابتدا بعنوان مسئول حراست یکی از شبکه‌های تلویزیونی وارد عرصه شد و در یکی از سکانسهای یک تله فیلم با چند ثانیه جلوی دوربین قرار گرفتن مورد توجه کارگردان تله فیلم واقع شد و بخاطر نوع پوشش و شکل ظاهری بیشتر در نقشهای مثبت و انقلابی به کار دعوت می‌شود

همه چیز درباره سریال میخواهم زنده بمانم | معجونی از ظواهر دهه 60

اولین کار جدی وی، تئاتر حج ابراهیم حج عاشورا در سال ۱۳۵۸ به کارگردانی کمال‌الدین قراب در تئاتر شهر و تالار آزادی بود. او پس از تئاتر حج ابراهیم حج عاشورا، تئاتر را در بخش هنری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد و کارهای گوناگونی در زمینهٔ سرود و آهنگ‌های انقلابی ارائه کرد، تا آنکه در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم سینمایی پرواز در شب ساختهٔ رسول ملاقلی‌پور رسماً وارد عرصهٔ سینما شد. اولین کار تلویزیونی وی سیمرغ در سال ۱۳۷۰ بود. وی ۲۹ بار در فیلمهایش شهید شده‌است

سیدجواد هاشمی از بازیگران سریال دادستان

هومن برق‌نورد

هومن برق‌نورد یکی از بازیگران مرد سریال دادستان (زادهٔ ۵ دی ۱۳۴۸) است.

.هومن برق نورد از جمله افرادی است که رؤیای بازیگری اش خیلی زود به حقیقت تبدیل شد. برق نورد در ابتدای سالهای جوانی اش با تئاتر و بازیگری آشنا شد و خیلی زود به جمع بازیگران تئاتر پیوست.

اولین کار تئاتری اش را در سال 1367 انجام داد و آقای جعفری او را به این عرصه وارد کرد. او با تلاش مداومش حدود بیست سال صحنه های تئاتر کشور را در نوردید تا آنکه با مجموعه بیداری به کارگردانی بهرام عظیمپور راهی تلویزیون شد. او با بازی در سریال ساختمان پزشکان به شهرت رسید و محبوبیتش با بازی در سریال دودکش بیشتر شد.

هومن برق نورد در سال 1392 در سریال مناسبتی ماه رمضان دودکش به همراه بهنام تشکر ایفای نقش کرد که مخاطبان زیادی را به خود جلب نمود.

از آخرین کار او در تلویزیونی میتوان به سریال های روزهای بد به در و پرده نشین ها اشاره کرد.

هومن برق‌نورد از بازیگران سریال دادستان

برزو ارجمند

برزو ارجمند یکی از بازیگران سریال دادستان (زاده ۱۳۵۴ خورشیدی در مشهد) و خواننده است. او مدرک کارشناسی خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در زمینه بازیگری و کارگردانی دریافت کرد. او پدرش انوشیروان ارجمند را استاد خود می‌داند. خواهرش بهار ارجمند از بازیگران تئاتر است و همسرش پارمیس زند طراح چهره‌پردازی سینماست.

او برای بازی در سریال‌های مشق عشق و یک وجب خاک جایزه بهترین بازیگری را از شبکه‌های جام جم و سه دریافت کرد. همچنین برای بازی در سریال قهوه تلخ کاندید بهترین بازیگری از جشن دنیای تصویر شد.وی برای بازی در فیلم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ساخته وحید جلیلوند نیز کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره شهر و جشن منتقدان سینمای ایران شد.

ماجرای آشنایی محسن کیایی و همسرش

او از دار دنیا فقط یک خواهر دارد و با او نیز رابطه بسیار خوبی دارد بهار بازیگر توانایی است البته در عرصه تئاتر او لیسانس فلسفه دارد و با معلومات بالا و آموخته هایش از پدر روی صحنه همیشه عالی بوده و در سن سیزده سالگی بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر شد.

قهوه تلخ مجموعه ویدئویی طنزی به کارگردانی مهران مدیری است که برزو ارجمند در آن با گریمی متفاوت ایفای نقش کرده، این مجموعه با فیلمنامه نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که بصورت هفتگی از 23 شهریور 1389 در بسته بندی های سه قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شد.

برزو ارجمند بازیگر سریال دادستان

نگار فروزنده

نگار فروزنده یکی از بازیگران سریال دادستان در 3 تیر ماه سال 1357 در شمیران، تهران متولد شد.

او بعد از دریافت مدرک دیپلم با گذراندن دوره های آموزش بازیگری و کارگردانی زیر نظر استاد سمندریان کار سینمایی خود را شروع کرد. نگار فروزنده با فربد زمهریری ازدواج کرده است.

بعد از بازی در فیلم پاپیتال بسیاری از منتقدین بازی وی را ستودند. فیلم پاپیتال با اینکه فیلم ضعیفی بود اما برای نگار فروزنده اتفاق بزرگی محسوب میشد. چون برای اولین بار در فیلمی سینمایی نقش اول را بازی می کرد.

خلاصه داستان:مریم زادمهر وکیل موفقی است. یکی از موکل های او به نام عطیه توسط همسرش جلیل که مشکوک به بیماری پارانویاست کتک می خورد. زادمهر حکم طلاق عطیه را از دادگاه می گیرد و جلیل در صدد انتقام از او برمی آید.

نگار فروزنده از بازیگران سریال دادستان

محمد کاسبی

محمد کاسبی یکی از بازیگران سریال دادستان (زادهٔ ۴ خرداد ۱۳۳۰) است.

محمد کاسبی، شنبه ۴ خرداد ۱۳۳۰ در کوچه آبشار خیابان ری تهران متولد شد، دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خود را در محله نازی‌آباد تهران گذراند و تحصیلات خود را در دبستان رازی، دبیرستان الهی، فاتح، و رستاخیز به اتمام رساند و مدرک دیپلم را در سال ۱۳۵۰ اخذ کرد.

محمد کاسبی از سیزده سالگی در کاخ جنوبی جوانان در میدان راه‌آهن با گروه تئاتر فعالیت تئاتر تقریباً نیمه حرفه‌ای خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۵۰ همکاری و بازیگری در اداره تئاتر تهران را شروع نمود.

او در کنکور سال ۱۳۵۰ شرکت کرد و در رشته پزشکی قبول شد اما به جهت علاقه به تحصیل تئاتر در دانشکده هنرهای زیبا، از پزشکی صرف نظر کرده و در سال ۱۳۵۱ به سربازی رفت.

ستون 14 فیلمی اجتماعی با محدودیت سنی به سینماها می آید

در سال ۱۳۵۳ پس از برگشتن از سربازی دوباره در کنکور شرکت کرد و در رشته بازیگری و کارگردانی سینما و تئاتر قبول شد و به دانشکده هنرهای دراماتیک راه یافت.

محمد کاسبی پیش از تحصیل و در حین آن در دانشکده دراماتیک به دوبلوری پرداخت. او در دوران دانشکده نمایشنامه‌های زیادی از جمله «یک نمایش طولانی» به کارگردانی جعفر والی، نمایش «مدا» به کارگردانی منیژه معامدی، نمایش «مهتابی برای محرومین» به کارگردانی شهناز جابری زاده، نمایشنامه «مترسک‌ها در شب»، «کارول»، «مسافران»، «در مه بخوان»، «بهترین بابای دنیا»، «عنکبوت» و… را بازی کرد. محمد کاسبی سال آخر دانشکده هنرهای دراماتیک بود که انقلاب به پیروزی رسید، با پیروزی انقلاب وی به مدت ۲ سال مسئول واحد نمایش رادیو بود و هم‌زمان گویندگی در رادیو را نیز انجام می‌داد.

محمد کاسبی از بازیگران سریال دادستان

علی سلیمانی

علی سلیمانی یکی از بازیگران سریال دادستان (زادهٔ ۱۰ آبان ۱۳۴۹، تهران) و مجری و طراح دکور ایرانی است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است.

اولین کار سینمایی وی «سفر بخیر» به کارگردانی داریوش مودبیان بود.

سلیمانی عضو ثابت تیم فوتبال هنرمندان است و همچنین از سال ۱۳۷۰ به تدریس کاراته و بازیگری می‌پردازد.

وی همچنین به عنوان دستیار کارگردان با پرویز شیخ‌طادی و بهروز بقایی (در دنیای شیرین دریا و ماه مهربان) همکاری داشته‌است.

ازجمله آثار وی می‌توان به «دروازه ساعات» اثر سید جواد هاشمی، «داستان یک شهر» اثر اصغر فرهادی، «روشن‌تر از خاموشی» اثر حسن فتحی و «وضعیت سفید» اثر حمید نعمت‌الله اشاره کرد.

علی سلیمانی از بازیگران سریال دادستان

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری یکی از بازیگران سریال دادستان(زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر و منشی صحنه ایران است.

وی دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.

بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمیگردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 ، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

معرفی فیلم پرونده باز است آخرین اثر کیومرث پوراحمد

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

بهنوش بختیاری بارها و بارها در برنامه های مختلف و با انتشار پست های متعدد در اینستاگرام درباره عدم علاقه همسرش به انتشار عکس صحبت کرد اما تصاویر مختلفی به همسر خانم بازیگر نسبت داده شده است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

بهنوش بختیاری از بازیگران سریال دادستان

علیرضا استادی

علیرضا استادی یکی از بازیگران سریال دادستان (زاده ۱۳۵۲ – شهر ری) است.

تحصیلات خود را در مقطع لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری کسب کرده کرده است.

علیرضا استادی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرده است و با فیلم بعدی همین کارگردان «نسل سوخته» ادامه داد.

استادی که تجربه بازیگری در تئاتر را نیز در کارنامه دارد، با ایفای نقش راننده کامیون در فیلم سینمایی «بی خود و بی جهت» به شهرت رسید و به چهره‌ای شناخته شده مبدل شد.

علیرضا استادی پس از درخشش در این فیلم با کارگردانانی چون بهرام توکلی،‌ محسن تنابنده،‌ وحید جلیلوند و سهیل بیرقی همکاری موفقیت‌آمیزی داشته است.

علیرضا استادی از بازیگران سریال دادستان

کاوه سماک‌باشی

کاوه سماک باشی یکی از بازیگران سریال دادستان است و در 27 فروردین ماه سال 1359 متولد شد. او فارغ التحصیل مهندسی مکانیک است.

یک خواهر کوچکتر از خودش به اسم تارا دارد. پدرش محمود سماک باشی از صدابردارهای قدیمی و مادرم هم فرهنگی است.

در دوران بچی خیلی شیطون و بازیگوش بوده و در مدرسه هم همیشه جزو شیطون ترین بچه ها به شمار میرفته چند باری هم به خاطر همین شیطنت از کلاس اخراج شده اما چون بچه درسخوانی بود هر بار بخشیده می شد.

کاوه سماک باشی یکی از بازیگران نسل جوان ایران است او در سال های اخیر بیشتر در مجموعه های تلویزیونی بازی کرده است و توانسته خود را به مخاطبین جعبه جادویی بشناساند. او با بازی در سریال عملیات 125 در میان مردم به شهرت رسید.

میکائیل عنوان جدیدترین سریال تلویزیونی است که سماک باشی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

داستان سریال میکائیل با کشته شدن رسول، دوست و رفیق میکائیل آغاز می شود که به اشتباه قربانی توطئه اشرار شده است. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می کند و …

بیوگرافی بهرام رادان و جنجال ازدواجش با یک بلاگر

کاوه سماک‌باشی از بازیگران سریال دادستان

اصغر نقی‌زاده

اصغر نقی‌زاده یکی از بازیگران سریال دادستان (زاده ۱۳۴۱ در تهران) است.

اصغر نقی‌زاده دارای مدرک دیپلم اقتصاد با فعالیت در فیلم «توبه نصوح» به طور حرفه‌ای وارد سینما شد و بعدها توانست در فیلم‌های دیگری چون «مهاجر» و سپس «آژانس شیشه‌ای»، «خاکستر سبز»، «از کرخه تا راین»، «گاهی به آسمان نگاه کن» و… بازی کند. وی در دوازدهمین دوره جشنواره فجر نامزد بهترین نقش دوم مرد برای بازی در فیلم «خاکستر سبز» شد غالب نقش‌های وی به صورت رزمنده بوده است و اغلب در چنین ژانری از وی در فیلم‌ها استفاده می‌گردد.

اصغر نقی‌زاده از بازیگران سریال دادستان

هلیا امامی

هلیا امامی هنر پیشه کشورمان متولد مرداد ماه سال 1366 در تهران می باشد و هم اکنون 31 ساله است . این بازیگر توانمند کشورمان دوره بازیگری خود را زیر نظر استاد سمندریان گذرانده است و اینگونه پا به عرصه دنیای هنر گذاشته است.

هلیا امامی بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون فعالیت خودش را با حضور در کلاس های بازیگری مرحوم استاد سمندریان آغاز نمود وتوسط او به چیستا یثربی معرفی شد و سپس مدت ها در تئاتر به ایفای نقش پرداخت و در آخر با بازی در ٢ تله فیلم به نام های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی توانست به دنیای تصویر وارد شود.

هلیا امامی با فیلم تقدیر نهایی به کارگردانی محسن توکلی اولین حضور حرفه ای خود را در سینما به ثبت رساند و در این فیلم درکنار بازیگرانی مانند پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری به ایفای نقش پرداخت.

هلیاامامی تابحال تجربه بازی در دو سریال تلویزیونی را دارد. اودر مجموعه لژیونر سال 96 یکی از نقش های اصلی مجموعه را به عهده داشت و همچنین در سریال تاریخی از یادها رفته در نقش مهربانو هم نقش یک رو بازی کرده که هنوز پخش نشده است.

برادر که داری غصه بی معنی ترین کلمه میشه به افتخاره همه داداشیا همه ی اونایی که مثل من یه برادر دارن که بهش افتخار میکنن یه قلب تو کامنت بزارن که بدونن چقدر برامون عزیزن

هلیا امامی از بازیگران سریال دادستان

سحر قریشی

سحر قریشی یکی از بازیگران سریال دادستان (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶) و مدل ایرانی است. قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج کردند

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

سحر قریشی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی ، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت.

سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت.

ابتدا گشت ارشاد و زندگی خصوصی پس از 6 روز اکران به دلیل مخالفت انصار حزب الله توقیف شد. اما پس از مدتی علیرضا سجادپور مدیر نظارت وارزشیابی وزارت ارشاد از اکران محدود این فیلم خبر داد و پس از این اظهار نظر نمایش فیلم در شهرستان ها متوقف شد ونمایش آن در تهران هم پس از چند هفته متوقف شد.

سحر قریشی از بازیگران سریال دادستان

رضا توکلی

رضا توکلی یکی از بازیگران سریال دادستان (زاده ۱۸ تیر ۱۳۳۹)  است.

وی در سال ۱۳۷۷ سریال گام آخر به تهیه‌کنندگی محمدرضا خالقی را کارگردانی کرد که از شبکهٔ اول سیما پخش شد. فیلم کوتاه ۱۶ م. م روز مریم محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز از ساخته‌های وی می‌باشد.

رضا توکلی در سال ۱۳۳۹ در تهران متولد شد. در دوران تحصیل به گروه‌های نمایشی و موسیقی در منطقه ده آموزش و پرورش تهران وارد شد. او در مرکز فیلمبرداری و تئاتر نیروی هوایی فعالیت هنری خود را ادامه داد و به ساخت فیلم‌های ۱۶ میلیمتری مستند داستانی، آموزشی و خبری پرداخت و پس از آن بازیگری را تجربه نمود. او در سال ۱۳۷۷ سریال گام آخر به تهیه‌کنندگی محمدرضا خالقی را کارگردانی کرد که از شبکه اول سیما پخش شد.

رضا توکلی از بازیگران سریال دادستان

محمود مقامی

محمود مقامی کارگردان و بازیگر باسابقه و قدیمی ایرانی در ۲۱ خرداد ۱۳۳۹ در قزوین به دنیا آمده است.

آقای مقامی از سال ۱۳۶۴ با فیلم تاراج به کارگردانی ایرج قادری به عرصه سینمایی وارد شد.
او سپس با ایفای نقش در آتش پنهان و ارابه مرگ و میخواهم زنده بمانم و دادستان به یکی از چهره های مطرح هنرپیشگی تبدیل شد.
او در سریال های امام علی ع و اخراجی ها و ستایش و معمای شاه و …نیز ایفای نقش کرده است.
آقای مقامی در عرصه بازیگری سالهاست که حضور دارد و کارنامه پربار و قوی در این عرصه دارد .
وی تاکنون فیلم و سریال های بیشماری را بازی کرده است که همه در نوع خود از پر مخاطب ترین آثار چند دهه اخیر بوده اند

ناگفته هایی درمورد فرزندان امین حیایی

ایشان ازدواج کرده و دارای فرزند می باشد، اما از زندگی شخصی ایشان اطلاع چندانی در دست نیست

وی علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی نیز تجربه هنری دارد و کارگردانی تله فیلم نفرت را در سال ۱۳۸۲ و مزد عشق (نویسنده، کارگردان، طراح صحنه ۱۳۸۶ و شب گمشده (مشاور کارگردان، بازیگر ۱۳۸۹ ،رد پای فرشته (مشاور کارگردان، بازیگر ۱۳۹۵، شراره (کارگردان) ۱۳۹۷ را کارگردانی کرده است.

من کار دیگری بجز بازیگری ندارم در واقع ۳۲ سال است که در این حرفه هستم به همین دلیل به لحاظ مالی شرایط برای من مشکل شده است، مثلا ماشین ۱۰۰ میلیونی من حالا تبدیل به ماشین ۳۰ میلیونی شده است اما خدا را شکر زندگی ام تا این لحظه اداره شده است

محمود مقامی از بازیگران سریال دادستان

نیما شاهرخ‌شاهی

نیما شاهرخ شاهی یکی از بازیگران سریال دادستان(زادهٔ ۱۷ مرداد ۱۳۶۰) و کارگردان ایرانی است. نیما شاهرخ شاهی در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی مکس به کارگردانی سامان مقدم وارد سینما شد. او در رشته مهندسی عمران درس خوانده‌است و یک خواهر دارد که در سوئد زندگی می‌کند.

نیما شاهرخ شاهی تا کنون در بیش از ۱۳۰ فیلم و سریال تلویزیونی و نمایش خانگی ایفای نقش کرده‌است. وی در سال‌های اخیر در کلاس‌های کارگردانی پیشرفته اصغر فرهادی شرکت‌کرد و به‌تازگی دو فیلم کوتاه نیز ساخته‌است، که پخش جهانی آن‌ها به‌وسیله کمپانی بین‌المللی American Bright Light Movies شروع شده است. او همچنین در حال ساخت فیلم بلند خود با موضوعات مربوط به بیماری‌های اسکیزوفرنی و سایر بیماری‌های روان‌پریشی مشابه است.

نیما شاهرخ‌شاهی از بازیگران سریال دادستان

مجید شهریاری

مجید شهریاری یکی از بازیگران سریال دادستان (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۳۹) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

مجید شهریاری ۳۰ شهریور سال ۱۳۳۹ در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته ادبیات فارسی است و فعالیت خود را هم‌زمان با اکبر عبدی و با نمایش‌های طنز و خوانندگی قبل از انقلاب ۱۳۵۷ ایران آغاز نمودو از سال ۱۳۶۸ در تئاترهای آزاد و پس از آن در آثار سینمایی و تلویزیونی مانند: اخراجی‌ها، رسوایی، پله آخر، معراجی‌ها، باغ سرهنگ، متهم گریخت، خانه به دوش، سه درچهار، سه دونگ سه دونگ، ترش و شیرین، شش و بش، پنجاه کیلو آلبالو و ساختمان پزشکان و … به ایفای نقش پرداخت. وی بیشتر به سبب بازی در آثار طنز و نقش‌های کمدی به شهرت رسیده‌است.

عکس هایی از حضور نیکی کریمی در جشنواره کن

مجید شهریاری از بازیگران سریال دادستان

شیوا خسرومهر

شیوا خسرومهر یکی از بازیگران سریال دادستان متولد ۲۴ آبان ۱۳۵۰،سبزوار است. شیوا خسرومهر در خانواده ای هنرمند متولد شده است. شیوا خسرومهر یک دختر به نام رکسانا دارد.

شیوا خسرومهر متولد آذر ماه سال 1350 است. او یک خواهر و دو برادر کوچکتر از خودش دارد. شیوا خسرومهر بازیگری را از 5 سالگی با حضور در تئاترهای پدرش شروع کرد، ( پدر شیوا خسرومهر نیز با نام هوشنگ یکی از پیشکسوت تاتر در سبزوار می باشد که شغل اصلی وی خدمت معلمی در آموزش و پرورش بوده است.) اما با جدا شدن پدرش از بازیگری، او نیز 20 سالی از عرصه هنر فاصله گرفت تا اینکه در سال 1378 در کلاس های بازیگری حمید سمندریان دوره های بازیگری را گذراند.

شیوا خسرومهر فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است، شیوا خسرو مهر علاوه بر بازیگری در زمینه داستان نویسی هم فعالیت دارد.

اولین حضور شیوا خسرومهر در سینما در سال 81-82 در فیلم سینمایی عروس مهتاب به کارگردانی خسرو ملکان رم خورد.

شیوا خسرومهر به دوران کودکی اش بسیار علاقه داشته و بسیار دلتنگ آن دوران میشود. کارتون های مورد علاقه اش در دوران کودکی اش گوریل انگوری، سند باد، تنسی تاکسیدو، یوگی و دوستان بوده است. در دوران کودکی اش دوسته داشته مهماندار هواپیما باشد.

شیوا خسرومهر از بازیگران سریال دادستان

فرج‌الله گل‌سفیدی

فرج الله گل سفیدی یکی از بازیگران سریال دادستان (زاده ۱۳۳۷ در لنگرود) و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

فرج الله گل سفیدی اصالت گیلانی دارد اما بزرگ شده تهران است، وی در طول سالهای فعالیتش فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از جمله در حاشیه، تاوان و دنیا بازی کرده‌است.

فرج‌الله گل‌سفیدی از بازیگران سریال دادستان

مختار ثائقی

مختار سائقي در سال ۱۳۳۵ در تهران متولد شد. در سال ۱۳۶۱ وارد سينما شد و به عنوان بازيگر در فيلم «ريشه در خون» (سيروس الوند) حضور يافت. از همان سال ها در كنار بازيگري به عنوان دستيار صحنه و دستيار كارگردان نيز به فعاليت پرداخت و از سال هفتاد با فيلم «بلوف» به كارگرداني مرحوم خاچيكيان بطور مستقل به كار طراحي صحنه و لباس مشغول شد. سائقي در زمينه ساخت فيلم هاي مستند و كليپ نيز فعال بوده است.

مختار ثائقی از بازیگران سریال دادستان

فیلمی از پشت صحنه سریال دادستان

اولین فیلم از پشت صحنه سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی منتشر شد.

تصاویر سریال دادستان

پشت صحنه سریال دادستان

پشت صحنه سریال دادستان

پشت صحنه سریال دادستان

پشت صحنه سریال دادستان

پشت صحنه سریال دادستان

پشت صحنه سریال دادستان

پشت صحنه سریال دادستان

پشت صحنه سریال دادستان پشت صحنه سریال دادستان پشت صحنه سریال دادستان پشت صحنه سریال دادستان

پشت صحنه سریال دادستان

پشت صحنه سریال دادستان

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا