اخبار داغ بازیگراناخبار بازیگران

علی انصاریان درگذشت + واکنش بازیگران

مراسم خاکسپاری علی انصاریان مدافع سابق فوتبال ایران صبح امروز در بهشت زهرا برگزار شد.

مراسم خاکسپاری علی انصاریان

علی انصاریان درگذشت

 علی انصاریان مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدت کوتاهی را هم برای استقلال بازی کرد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا روز گذشته در سن ۴۳ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مراسم خاکسپاری علی انصاریان

علت فوت علی انصاریان

پیکر انصاریان سپس روی دوش مردم حاضر در بهشت زهرا قرار گرفت و در خانه ابدی خود در جوار آرامگاه پدرش به خاک سپرده شد.

مادر علی انصاریان در مراسم خاکسپاری علی انصاریان مادر علی انصاریان در مراسم خاکسپاری علی انصاریان مادر علی انصاریان در مراسم خاکسپاری علی انصاریان مراسم خاکسپاری علی انصاریان

مراسم خاکسپاری علی انصاریان

مراسم خاکسپاری انصاریان از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز پنجشنبه در بهشت زهرا آغاز شد و پیکر این بازیکن سابق فوتبال ایران در قطعه ۲۲۲ در کنار آرامگاه پدرش قرار گرفت.

در این مراسم باوجود درخواست خانواده انصاریان، جمع زیادی از دوستان وی و همچنین اهالی فوتبال حضور داشتند.

علی کریمی در مراسم خاکسپاری علی انصاریان

 

از چهره‌های حاضر در این مراسم می‌توان به علی دایی، علی پروین، علی کریمی، وریا غفوری کاپیتان استقلال و… اشاره کرد. جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم در این مراسم شرکت کرده بود.

شیخ حسین انصاریان عموی علی انصاریان بعد از ورود به بهشت زهرا، بر پیکر برادرزاده خود نماز خواند.

علی دایی با لباس مشکی در مراسم خاکسپاری علی انصاریان

حمید درخشان در مراسم خاکسپاری علی انصاریان

علی پروین در مراسم خاکسپاری علی انصاریان

  بیشتر بخوانید: اخبار حوادث بازیگران مشهور سینمای ایران

انصاریان که سابقه بازی در تیم‌های فوتبال فجر سپاسی ٬ پرسپولیس ٬ سایپا ٬ استقلال تهران ٬ استیل‌آذین ٬ استقلال اهواز ٬ گسترش فولاد ٬ شهرداری تبریز و شاهین بوشهر را در کارنامه داشت، از چند روز پیش به کرونا مبتلا و به دلیل درگیر شدن بخش زیادی از ریه‌هایش در بیمارستان بستری شد. هر چند پزشکان امیدوار بودند وضعیت جسمانی او بهبود پیدا کند اما تلاش‌ها برای بازگرداندن او به زندگی ثمری نداشت.

امیرمهدی ژوله پرسپولیسی یا استقلالی ؟

انصاریان که حدود دو هفته پیش به بیمارستان منتقل شده بود، به دلیل وخیم شدن شرایطش با دستگاه «ونتیلاتور» تحت نظر بود و حتی گزارش‌هایی از بهتر شدن شرایطش در روزهای گذشته منتشر شد اما پس از وخیم شدن شرایطش در دو روز گذشته، دیروز چهارشنبه ۱۵ بهمن دار فانی را وداع گفت.

به دلیل شیوع کرونا و با تاکید خانواده آن مرحوم، مراسم بصورت محدود و با حضور حدود 300 نفر از نزدیکان برگزار شد.

(زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۵۶ – درگذشتهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن بازنشستهٔ فوتبال و بازیگر ایرانی بود. او فعالیت خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در تیم فجر شهید سپاسی شیراز آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ از حرفه فوتبال خداحافظی کرد. پس از فوتبال، او در حرفه سرگرمی و تلویزیون فعال شد. او در بیش از ده فیلم و مجموعه بازی کرد و چند برنامه تلویزیونی اینترنتی را اجرا کرد. او همچنین در خرداد ۱۳۹۰ ترانه ای به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد که بعد از آن خوانندگی را ادامه نداد. و دوست عزیزم محمدرضاتیما  او برادرزادهٔ حسین انصاریان، روحانی مطرح شیعه بود

انصاریان در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان، بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ درگذشت.

علی انصاریان فوتبال خود را به‌صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷ به تیم پرسپولیس رفت. در سال ۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان، از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم بازی نکرد. وی سابقهٔ بازی در تیم‌های دیگر چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین و گسترش فولاد را نیز داراست. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ای فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

معجزه زندگی بهاره افشاری چه بود؟

علی انصاریان ۴۳ ساله سابقه ۷ فصل بازی برای پرسپولیس و یک سال حضور در استقلال را دارد. او همچنین شش بازی ملی انجام داد و فوتبال خود را در شاهین بوشهر کفش هایش را آویخت.

حجله علی انصاریان

برای دیدن عکس های بیشتر از این بازیگر مرحوم به صفحه اینستاگرام علی انصاریان سر بزنید.

او سابقه گلزنی به بایرن مونیخ و دروازه بان اسطوره ای این تیم اولیور کان را با پیراهن پرسپولیس دارد.

انصاریان پس از پایان دوره بازی، یک قطعه موسیقی منتشر و در چیزی حدود ۲۰ فیلم سینمایی و سریال نیز بازی کرد و توانایی اش در این عرصه را نیز به نمایش گذاشت.

مراسم خاکسپاری علی انصاریان

نگاهی بر واکنش بازیگران به درگذشت علی انصاریان 

واکنش رضا صادقی به درگذشت علی انصاریان واکنش جواد رضویان به درگذشت علی انصاریان

 

واکنش سام درخشانی به درگذشت علی انصاریانواکنش علی ضیا به درگذشت علی انصاریان واکنش احسان علیخانی به درگذشت علی انصاریان واکنش علی دایی به درگذشت علی انصاریان واکنش علی کریمی به درگذشت علی انصاریان واکنش نرگس محمدی به درگذشت علی انصاریان

فیلمی از خنده های علی انصاریان با صدای عادل فردوسی پور

واکنش حسن روحانی به درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان

اشک های علی کریمی در مراسم خاکسپاری انصاریان

مراسم خاکسپاری علی انصاریان در کنار پدرش

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا