اخبار داغ بازیگراناخبار بازیگران

چرا صدف طاهریان کشف حجاب کرد؟

در این مطلب عکس هایی از صدف طاهریان بی حجاب را مشاهده میکنید.

بیوگرافی صدف طاهریان بی حجاب

صدف طاهریان که چهره ای شناخته شده نیست و در گروه بازیگران درجه دو قرار دارد و مخاطبان عام سینما آنچنان که باید او را نمی شناسند، برای مطرح شدن در میان مردم کشف حجاب کرد شد.

وی اخیرا در صفحات اینستاگرام خود تصاویری غیرمتعارف از خود قرار داده و البته با قرار دادن ویدئویی تاکید کرده که صفحه اش هک نشده است!

صدف طاهریان بی حجاب با لباس مشکی

 

این بازيگر زن سينماى ايران كه بازى در فيلم هايى چون “سلام بر عشق” ،”پس كوچه هاى شمرون” و “عصر يخبندان” را در كارنامه دارد به ناگهان در صفحه اينستاگرام خود كشف حجاب كرد. وی همچنین در تله فیلمهایی چون “موارد مشکوک”، “تلفن همراه” و “قرار بعدی همانجا” بازی کرده و البته در نخستین سرمایه گذاری سینمایی بابک زنجانی یعنی درام به لحاظ ساختاری متقاطع “هیچ کجا هیج کس” هم به ایفای نقش پرداخته بود.

صدف طاهریان بی حجاب با تی شرت سفید و شلوار طوسی و کتونی

وی که پیش از این در پیامکی که با یکی از دوستانش رد و بدل کرده است، اعلام کرده قصد افشاگری از پشت پرده سینمای ایران را دارد، با خبرنگار اخراجی از ایران که اکنون در صدای آمریکا مشغول بکار است، مصاحبه کرده و از محدودیت های حجاب گفته است.

این به اصطلاح بازیگر با این سخنان خود،احتمالا  قدم در دام” م.ع” که کمپینی برای ترغیب دختران جوانان به بی حجابی راه اندازی کرده گزارده است و اهداف غرب را تبلیغ می کند.صدف طاهریان بی حجاب با لباس مشکی

 

در ادامه، این بازیگر زن که کشف حجاب را کافی ندانسته، جا پای گلشیفته فراهانی گذاشت و عکسی نیمه برهنه از خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. گویا باید منتظر باشیم تا این خانم بازیگر پا را فراتر گذاشته و به گلشیفته دیگری در سینمای ایران تبدیل شود و روز به روز عکس هایی مبتذل تر از خود را برای عموم به نمایش بگذارد.

کامبیز دیرباز پرسپولیسی یا استقلالی ؟

چرا صدف طاهریان بی حجاب شد

شامگاه روز چهارشنبه مورخ ۲۹ مهر ماه ۹۴ بود که هواداران صدف طاهریان عکس های دیده نشده رو در صفحه شخصی اینستاگرام این بازیگر نه چندان معروف دیدن اند که باورش برایشان سخت بود ابتدا تصور بر این بود که صفحه اینستاگرام صدف طاهریان هک شده است و عکس های شخصی او در حال لو رفتن هست که پس از گدشت چند ساعت صدف طاهریان با انتشار ویدیویی با این مضمون :

صدف طاهریان بی حجاب با لباس آبی

” سلام خواستم همینجا اعلام کنم، که پیج من به هیچ عنوان هک نشده، مرسی از این همه توجه و نگرانی دوستون دارم شب تون بخیر ” خط بطلانی بر شایعه هک شدن اینستاگرام اش کشید و به طور غیر مستقیم اشاره کرد که این عکس ها رو خودش منتشر کرده است !

صدف طاهریان بی حجاب با کلاه سفید و کت مشکی

  بیشتر بخوانید: عکس و بیوگرافی تمام بازیگران زن کشف حجاب کرده

صحبت های صدف طاهریان بی حجاب

ساعتی قبل سایت تی وی پلاس با انتشار  کلیپی با عنوان” پیامک جنجالی بازیگر زن جوان بعد از کشف حجاب: بیشتر از اینها درباره سینمای کثیف ایران خواهم گفت! خداحافظ بازیگری/ طاهریان در یک قدمی شبکه GEM قرار دارد؟”صدف طاهریان بی حجاب بدون آرایش

 

از زوایای جدید اقدام صدف طاهریان پرده برداشت. سایت تی وی پلاس مدعی شده است که یکی از دوستان صدف پیامکی را در اختیارشان گذاشته است با این مضمون که بازیگری را کنار گذاشته ام و به زودی درباره سینمای کثیف ایران خواهم گفت. همچنین تی وی پلاس از شنیده های خبر می دهد که طاهریان قصد پیوستن به شبکه ماهواره ای جم را دارد و قرار است در مالزی به عنوان مجری یا بازیگر با شبکه GEM همکاری کند.

پشت پرده طلاق آزاده صمدی از هومن سیدی

 

فعالیت های صدف طاهریان بی حجاب

مسئله کشف حجاب بازیگران چیزی نیست که برای اولین بار اتفاق افتاده باشد پیش از این افراد صاحب نامی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون چون گلشیفته فراهانی ، مینا لاکانی و … دست به همچنین اقداماتی زده اند و یا به عبارتی با سینمای ایران خداحافظی کرده اند حال باید ببینیم برنامه صدف طاهریان بعد از این اقدامات چیست؟

صدف طاهریان بی حجاب با کاپشن کرم و لباس زرد

آیا او به دنبال گرفتن پناهندگی سیاسی است ؟ یا به دنبال بازیگر شدن در عرصه بین المللی!! طاهریان که در در ایران فرصتی برای دیده شدن پیدا نکرد و تنها در چند فیلم و سریال در نقش های حاشیه ای و درجه ۲ ظاهر شد به راستی بر چه مبنا و هدفی دست به این اقدام هنجارشکنانه زده است ! شنیده ها حاکی از آن است که وی از ایران به دبی مهاجرت کرده است. نکته ای که در کامنت های های مردم در صفحه شخصی اینستاگرام صدف طاهریان به چشم می خورد چرا این اقدام هنجار شکنانه در ماه محرم باید اتفاق بیفتد!صدف طاهریان بی حجاب با لباس قرمز در رستوران

صدف طاهریان بی حجاب با لباس مشکی در ماشین

برای دیدن عکس های بیشتر از این بازیگر به صفحه اینستاگرام صدف طاهریان سر بزنید.

تصاویر بی حجاب صدف طاهریان

 

صدف طاهریان بی حجاب با لباس جین

صدف طاهریان بی حجاب با لباس مشکی در ماشین صدف طاهریان بی حجاب با لباس قهوه ای با سگ  صدف طاهریان بی حجاب با لباس سفید صدف طاهریان بی حجاب با لباس مشکی و شلوار آبی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا