اخبار داغ بازیگراناخبار بازیگران

درگذشت مهرداد میناوند به علت کرونا + واکنش بازیگران

واکنش بازیگران به درگذشت مهرداد میناوند کرونا جانش را گرفت میبینید.مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران شامگاه چهارشنبه ۸ بهمن ماه به دلیل ابتلاء به کرونا در سن ۴۵ سالگی درگذشت

مهرداد میناوند با کت آبی - مهرداد میناوند کرونا

بیوگرافی مهرداد میناوند

میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۶۷ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد و ۴ گل به ثمر رساند.

مهرداد میناوند کرونا

این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد و در ۳ سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش ترانسفر شد و طی ۳ سال ۶۷ بازی هم برای این تیم انجام داد.

مهرداد میناوند جوانی - مهرداد میناوند کرونا

میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

مهرداد میناوند و علی کریمی - مهرداد میناوند کرونا

 

  بیشتر بخوانید: بازیگران ایرانی طرفدار پرسپولیس را بیشتر بشناسید

او با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ ایران شد و با اشتورم گراتس ۱ قهرمانی در لیگ اتریش، ۱ قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۲ سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد. تعداد بازی‌های او در لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ بازی است و اولین بازیکن ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بود.

مهرداد میناوند در جوانی - مهرداد میناوند کرونا

مهرداد میناوند در عرصه مربیگری خیلی فعالیت نکرد و فقط دو سال در خونه‌به‌خونه و یک سال هم در سپیدرود رشت حضور داشت.

طرفداری عجیب پانته آ بهرام از استقلالی ها

در سال‌های اخیر مهرداد میناوند با ورود به عرصه اجرا، با کارگزار باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کرد و برنامه‌های پرسپولیس را اجرا می‌کرد.

مهرداد میناوند کرونا

خبر درگذشت مهرداد میناوند

امیرحسین لطفی در مورد دلیل مرگ وی با وجود امیدواری‌هایی که برای بازگشت به زندگی داده شده بود گفت: وضعیت میناوند تا ساعت ۶ بعد از ظهر امروز خوب بود و سطح اکسیژن او ۹٠ درصد بود اما به طور ناگهانی شرایط بدن او تغییر کرد و ضربان قلب او افزایش یافت و سطح خون او پایین آمد و میناوند به دلیل آمبلی ریه فوت کرد.

مهرداد میناوند با تیپ مشکی - مهرداد میناوند کرونا

مراسم تشییع پیکر مهرداد میناوند

مراسم تشییع پیکر این بازیکن فقید فوتبال ایران امروز پنجشنبه ۹ بهمن در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) تهران برگزار خواهد شد.

مهرداد میناوند کرونا

خانواده مرحوم مهرداد میناوند از دوستان این بازیکن فقید و هواداران فوتبال درخواست کردند به دلیل شیوع کرونا از حضور در بهشت زهرا خودداری کنند. این مراسم تنها با حضور اعضای خانواده وی برگزار خواهد شد.

مهرداد میناوند با تی شرت مشکی - مهرداد میناوند کرونا

تصاویری از مهرداد میناوند و همسرش

مهرداد میناوند و همسرش - مهرداد میناوند کرونا

بستری شدن مهرداد میناوند در بیمارستان

مهرداد میناوند در بیمارستان - مهرداد میناوند کرونا مهردااد میناوند در بیمارستان - مهرداد میناوند کرونا

واکنش بازیگران به درگذشت مهرداد میناوند 

واکنش جواد عزتی به درگذشت مهرداد میناوند - مهرداد میناوند کرونا واکنش الیکا عبدالرزاقی به درگذشت مهرداد میناوند - مهرداد میناوند کروناواکنش تینا آخوندتبار به درگذشت مهرداد میناوند - مهرداد میناوند کرونا

واکنش امیر جعفری به درگذشت مهرداد میناوند - مهرداد میناوند کرونا واکنش مریم امیرجلالی به درگذشت مهرداد میناوند - مهرداد میناوند کرونا واکنش ماندانا سوری به درگذشت مهرداد میناوند - مهرداد میناوند کرونا

فیلمی از صحبت های مهرداد میناوند به پسرش آریا

علت فوت مهرداد میناوند از زبان دکتر هاشمیان

حضور مهرداد میناوند در خندوانه

آخرین شادی مهرداد میناوند از گل پرسپولیس

حضور مهرداد میناوند در برنامه ی دورهمی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا