اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگران

ماجرای تصادف باران کوثری در فیلم هفت ماهگی چه بود؟

بعد از تصادف باران کوثری ، باران کوثری به بیمارستان دی منتقل شد و عمل جراحی روی دست و صورت او با موفقیت انجام شد. در ادامه فیلم تصادف باران کوثری و عکس ها را مشاهده خواهید کرد.

 

باران کوثری در چه سالی تصادف کرد؟

تصادف باران کوثری سال 94 اتفاق افتاد

تصادف باران کوثری سر چه فیلمی بود؟

تصادف باران کوثری سر فیلم هفت ماهگی بود

باران کوثری در بیمارستان - تصادف باران کوثری

تصادف باران کوثری

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اشاره به کشته شدن همراه باران کوثری در این حادثه گفت: در این سانحه که ساعت ۴:۳۳ بامداد جمعه رخ داد، خودروی باران کوثری به هنگام حرکت و به دلایل نامعلوم با یک دستگاه جرثقیل پارک شده در خیابان برخورد کرد که باعث محبوس شدن او در داخل اتاقک خودرو شد.

تصادف باران کوثری

 

  بیشتر بخوانید: اخبار حوادث بازیگران مشهور سینمای ایران

باران کوثری چگونه تصادف کرد

عباسی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل و نجات باران کوثری گفت : آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و او را که دچار مصدومیت از چند ناحیه بدن شده بود نجات دادند اما دیگر سرنشین خودرو که یک مرد بود به دلیل شدت جراحات در دم جان خود را از دست داد. به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، باران کوثری برای درمان به بیمارستان دی منتقل شده است.

تصادف باران کوثری

ماجرای باران کوثری و تصادف خطرناکش

همزمان پایگاه خبری سازمان آتش نشانی تهران نیز با انتشار تصاویر این تصادف، بدون ذکر نام باران کوثری از مصدومیت شدید راننده خودروی سواری در این تصادف خبر داد و نوشت: «ساعت ۴:۳۲ بامداد جمعه آتش نشانی از تصادف یک دستگاه خودروی سواری سانتافه با یک جرثقیل پارک شده در کنار خیابان باخبر شده و آتش نشانان ایستگاه ۸۸ و گروه امداد و نجات ۳ را به محل تصادف اعزام کردند.

داستان آشنایی و ازدواج آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی

تصادف باران کوثری

باران کوثری و تصادفش سر صحنه ی فیلمبرداری

با رسیدن آتش نشانان، راننده که به شدت از چند ناحیه از بدن دچار آسیب دیدگی شده بود، با برش اتاق خودرو توسط ماموران نجات یافت و به ماموران اورژانس تحویل داده شد.» علت حادثه در دست بررسی اعلام شده است.

تصادف باران کوثری

 

تصادف باران کوثری با جرثقیل

باران کوثری 17 مهرماه 94 سرصحنه فیلم هفت ماهگی در یک تصادف اتومبیل بشدت آسیب دید و فردای آن روز هم تحت عمل جراحی قرار گرفت، با این حال گروه تولید منتظر بهبود او ماند و فیلم را با حضور دوباره کوثری از سر گرفت.

باران کوثری با انتشار عکسی از صحنه تصادفش نوشت: «امروز یک سال از اون اتفاق وحشتناک می‌گذره. خدا رو شکر که با کمترین آسیب به خیر گذشته. خدایا برای این همه لطفت ممنون.»

پست اینستاگرام باران کوثری - تصادف باران کوثری

او که عکسی از رد زخم به جا مانده از این تصادف بر روی صورتش را هم در کنار صحنه تصادف منتشر کرده است، مهر سال گذشته هنگام فیلمبرداری فیلم سینمایی «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی تصادف کرد و دچار سانحه شد.

«هفت ماهگی» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی منصور لشکری قوچانی و محصول سال 1394 است.

هانیه توسلی و باران کوثری - تصادف باران کوثری صورت زخمی باران کوثری - تصادف باران کوثری

شروع کار باران کوثری بعد از تصادف

لشگری قوچانی، تهیه کننده فیلم سینمایی «هفت ماهگی» هم روایتی از حادثه ارائه داد. به گفته او تصادف در صحنه فیلم برداری فیلم هفت ماهگی رخ داده وحال باران کوثری خوب است. قوچانی این حادثه را یک تصادف معمولی دانست و گفت: «در این حادثه باران کوثری که طبق قصه فیلم در حال رانندگی بود با تریلی که در پیچ پارک شده بود تصادف کرد و دچار جراحت شد. درحال حاضر کوثری در بیمارستان بستری است. خوشبختانه در این تصادف چهره این بازیگردچار جراحت نشده است .

نکات خواندنی بیوگرافی لیلا اوتادی از علت ازدواج نکردن او تا حواشی

علی افشین راد، دستیار کارگردان این پروژه نیز درباره این حادثه به «اعتماد» گفت: «سر صحنه فیلمبرداری فیلم هفت ماهگی این اتفاق افتاد و خودرویی که خانم کوثری در آن حضور داشت با تریلی که در پیچ پارک شده بود تصادف کرد.

بر اساس گفته همکاران باران، زمان حادثه ایربگ ماشین باز نشده است و این موضوع باعث جراحت این بازیگر شده است.

تصادف باران کوثری

فیلم تصادف باران کوثری

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا