اخبار بازیگران

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی + داستان بازیگری و حواشی

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران دوقلوی سریال پایتخت به همراه عکس پدر و مادرشان را در ادامه در بازیگرنیوز ببینید.

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد چه سالی هستند؟

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 هستند.

سارا و نیکا فرقانی ساکن کجا هستند؟

سارا و نیکا در حال حاضر ساکن سوئد هستند.

نیکا فرقانی بزرگتر است یا سارا فرقانی؟

نیکا فرقانی یک دقیقه از سارا فرقانی بزرگتر است.

اولین تجربه بازیگری سارا و نیکا فرقانی چیست؟

اولین تجربه بازیگری سارا و نیکا فرقانی “دوباره زندگی” در سن 8 ماهگی است.

گریزی بر بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل

نامسارا و نیکا
نام خانوادگیفرقانی اصل
تاریخ تولد1383/5/8
محل تولدتهران
محل سکونتسوئد

عکس جدیدی از سارا و نیکای پایتخت

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل

در بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل آمده است آنها متولد 8 مرداد 1383 در تهران هستند و در حال حاضر به همراه خانواده در شهر اوپسالا، کشور سوئد زندگی می کنند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

کودکی سارا و نیکا

عکس کودکی سارا ونیکت فرقانی اصل

خانواده سارا و نیکا فرقانی

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و در لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادامه تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه دهند.

سارا و نیکا هم در سوئد زندگی می کنند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند. آنها هنگام فیلمبرداری که چند ماه طول می کشد، درکنار پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کنند.

همه چیز در مورد فیلم حادثه الناز شاکردوست

پدر و مادر واقعی سارا و نیکا

عکس سارا و نیکا فرقانی و مادرشان

سارا فرقانی به همراه پدرش

اولین حضور و فعالیت هنری سارا و نیکا فرقانی اصل

از نکات خواندنی بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی ماجرای شروع بازیگری آنهاست. اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

سارا و نیکا در سریال دوباره زندگی

به شهرت رسیدن آنها

سری اول سریال پایتخت در نوروز 90 از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو – سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با پایتخت بود. در این سریال سارا و نیکی نقش فرزندان نقی معمولی را بازی می کنند.

سارا و نیکا در کنار بازیگران سریال پایتخت

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

مادر سارا و نیکا فرقانی اصل

علاقمندی های سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

سارا و نیکا در کنار سفره هفت سین

درخشش آنها در پایتخت

مادر سارا و نیکا :راستش باخانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال پایتخت ساخته بشه سارا ونیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند و بعد به سوئد بازگردند.

سارا و نیکا می گویند: پیشنهادات زیادی از سوی دیگر پروژه های تلویزیونی داشتیم، اما نه وقتش را داشتیم و نه دلمان می خواست در آنها شرکت کنیم. ما همه گروه پایتخت را می شناسیم و کار با یک مجموعه دیگر برای ما سخت است. ما در واقعیت هم آقای تنابنده و خانم رامین فر را (بابا و مامان) صدا می کنیم.

نگاهی به بهترین نقش آفرینی های محسن کیایی در سینما و تلویزیون

سارا و نیکا فرقانی اصل

میزان تحصیلات

از نکات جالب بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی وضعیت تحصیل آنهاست که مادرشان میگوید : فعلا نمی خواهیم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در پایتخت برایشان کافی است.

برادر سارا و نیکا

ازدواج سارا و نیکا فرقانی اصل در سریال پایتخت 5

سارا و نیکا در طول این سال ها و ساخت مجموعه های پایتخت روز به روز نقش شان پر رنگ تر شده است اگر چه در سریال پایتخت یک دیالوگ های آنها بسیار کوتاه و تک کلمه ای بود ولی با بزرگ شدن دوقلو ها نویسندگان با فراغ بال برای آنها متن می نویسند. به طوری که در پایتخت 3 اسم رستوران هما و عمه فهیمه رستوران سارا و نیکا بود که بخشی از داستان را به خود اختصاص داده بود.

اما با حضور سارا و نیکا در سریال پایتخت 5 بخش زیادتری از بار داستان به آنها اختصاص پیدا کرده است تا آنجایی که هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سکانسی از این سریال از ارسطو می خواهد که سارا و نیکا را برای برادرانش رحمان و رحیم از نقی خواستگاری کند. و این خود نویدی برای پر رنگ تر شدن حضور سارا و نیکا در پایتخت 5 است یا در قسمت اول سریال سارا و نیکا عمه خودشان را که در مجلس ختم بهبود حالش بعد شده است به درمانگاه می برند!

سلفی سارا و نیکا با رحمان و رحیم در پشت صحنه پایتخت

مصاحبه با سارا و نیکا در مورد سریال پایتخت

سارا و نیکا، کودکی شان را در پایتخت پشت سر گذاشتند. شاید به همین خاطر است که در پشت صحنه کار، زندگی می کنند. آنها از همان روز اول ریما رامین فر و محسن تنابنده را بابا و مامان خطاب کرده و با این کارشان فاصله ها را کم کردند. آنها نور چشمی اهالی پایتخت هستند و همه هر کاری را انجام می دهند که به دوقلوها خوش بگذرد.

بیوگرافی نسلیهان آتاگول بازیگر و مدل معروف ترک

اولین تجربه بازیگری در هشت ماهگی
سارا:اولین بار وقتی هشت ماهه بودیم در سریال «دوباره زندگی» بازی کردیم. از اون موقع چیزی به یاد نداریم اما مامان مون می گه آقای رسول حاتمی که اون زمان، ما رو از «دوباره زندگی» می شناخت و آشنایی نزدیکی هم با گروه پایتخت داشت، وقتی برای سریال «پایتخت» دنبال دوقلو بودن مارا به آقای مقدم معرفی کرد و بعد از اینکه به دفتر رفتیم برزو نیک نژاد از ما تست گرفت و برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدیم.

بعد از پایتخت 2 به سوئد رفتیم
نیکا:بعد از حضور در پایتخت 2، ما برای تحصیل و زندگی با مامان و بابامون به کشور سوئد رفتیم. اوایل حضور در مدرسه سوئد برای مان سخت بود اما به سرعت دوستان زیادی پیدا کردیم و الان کلی دوست سوئدی داریم.

دیالوگ ها دست ما نیست

خیلی ها میگفتند چرا آنقدر کم دیالوگ می گویید، آخر دیالوگ ها که دست ما نیست، نمی توانیم در این مورد کاری کنیم و تصمیم با نویسندگان است.

البته در بین این انتقاد ها یکی نوشته بود این دو بچه بخاطر اینکه در یک شهر کوچک بزرگ شدند و پدر و مادر ساده ای دارند، پس باید هم همین قدر کم حرف باشند

وقتی دوقلوهای شیرگاهی جای ما را گرفتن
سارا:این ماجرا گذشت تا اینکه ما برای حضور در پایتخت 4 کاملا آماده بودیم که یک دفعه شنیدیم قرار است یک دوقلوی شیرگاهی نقش سارا و نیکا رو بازی کنن. اون لحظه خیلی ناراحت شدیم اما مامان مون می گفت خیلی خوبه که دو تا بچه دیگه که اونا هم دوستای ما هستن، قراره بازی کنن و از این بابت خوشحال هستن ولی ما چون پایتخت رو خیلی دوست داشتیم دل مون می خواست نقش مون رو خودمون بازی کنیم.

تصاویر جالب از استایل بازیگران زن در حاشیه جشن حافظ

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل

چطور به پایتخت برگشتیم
نیکا:ما حضورمون رو دیگه منتفی می دونستیم اما بعد چند روز آقای تنابنده که هنوز هم برای ما بابای قصه است، با مامان مون تماس گرفت و ازش خواست که بیاییم ایران. بابا محسن می گفت قبل اینکه ما به دنبال دوقلو باشیم، خانم غفوری چند بار از طریق وایبر با شما تماس گرفته که جواب ندادین! این موضوع برای زمانی بود که خط های وایبری در سوئد دچار مشکل شده بود و ما اصلا متوجه نشدیم که ایشون تماس گرفتن.

داستان درس خوندن ما در سوئد
سارا:روال مدرسه های اونجا به این شکل بود که برای ملیت های مختلف، یک کلاس وجود داشت؛ مثلا یک کلاس برای ایرانی ها که ما در اون کلاس درس می خونیم و بعد از اینکه مدتی از حضورمون گذشت به صلاح دید معلم مون کلاس های زبان سوئدی رو هم شروع کردیم و به این ترتیب زبان مشترک ما با بچه های دیگر از ملیت های مختلف، سوئدی خواهد شد.

سارا و نیکا و فهیمه در سریال پایتخت

نیکا:قبل از سفر به ایران برای حضور در پایتخت 4، فصل امتحانات مون بود که برای اینکه امتحانات با سفرمون به ایران تداخلی پیدا نکنه، مامان مون با مدیر مدرسه صحبت کرد و از معلم مون خواست تا قبل از موعد اصلی امتحان ها، از من و سارا امتحان بگیرن. حدود یک ماه ما به صورت فشرده درس خوندیم و امتحان دادیم که برای حضور در پایتخت 4 آماده باشیم. با وجود اینکه تو اون یک ماه خیلی سختی کشیدیم اما به عشق پایتخت همه اون مشکلات رو تحمل کردیم.

با مادرمون از طریق اسکایپ در ارتباطیم
نیکا:دوری از مامان مون، خیلی برامون سخته و هیچ وقت فکر نمی کردیم که روزی اتفاقی بیفته که ما رو از هم جدا کنه اما اینجا هر روز صبح از طریق اسکایپ با مامان که سوئده چت تصویری داریم که کمی از سختی این دوری کم کنیم.

ایرانیان برنده و نامزد جایزه اسکار + فیلم های ایرانی نامزد اسکار

با دایی مون به ایران اومدیم
سارا:مامان مون باید از محل کارش مرخصی می گرفت و همراه ما می اومد ولی به خاطر اینکه یک بار با محل کارش صحبت کرده بود و بعدش به دلیل عدم تماس گروه پایتخت که بعدها فهمیدیم سوءتفاهم بوده، دیگه نمی تونست مرخصی بگیره؛ همین شد که ما رو با دایی مون که دقیقا همون زمان برای دیدن مادربزرگ مون می خواست به ایران بیاد، به ایران فرستاد.

استقبال پایتختی ها از ما در فرودگاه
سارا:زمانی که رسیدیم به فرودگاه امام خمینی، بعد از اینکه وارد سالن شدیم، دیدیم که گروه تصویربرداری پایتخت به استقبال ما اومدن و تصاویری از لحظه ورود ما به ایران گرفتن و گفتن که قراره در پشت صحنه سریال پخش بشه.

بعد از خدا، بچه هایم را به پایتختی ها سپردم
خانم جلیلی، مادر سارا و نیکا که حسابی دلتنگ دوقلوهایش است، گفت:دوری از بچه ها برایم بسیار سخت است اما خب به این دلیل که خودشان خیلی دوست داشتن در پایتخت حضور داشته باشن و همچنین مادر خودم که بیمار هستن و سارا و نیکا را خیلی دوست دارن، راضی شدم که بچه ها را همراه با دایی شان به ایران بفرستم. بچه ها را بعد از خدا به کل گروه سپردم و خدا را شکر که شنیدم حواس شان به سارا و نیکای من هست.

 سلفی سارا و نیکا کنار دریا

سختی های بازیگری برای سارا و نیکا

عکس سارا و نیکا در سریال پایتخت 5

سارا و نیکا می گویند: حرفه بازیگری کمی سخت است اما در پروژه (پایتخت) تمام عوامل به ما کمک می کنند تا بهتر بتوانیم نقش بازی کنیم. خصوصا خانم رامین فر و آقای تنابنده خیلی به ما کمک می کنند که دیالوگ های خودمان را درست حفظ و ادا کنیم.

فیلم می دسامبر داستان یک رسوایی با هنرنمایی ناتالی پورتمن و جولین مور!

مصاحبه تلویزیونی

حاشیه هایی که منجر به حذف سارا و نیکا فرقانی اصل از پایتخت شد

سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران سریال پایتخت هستند و در تمامی فصل های این سریال ایفای نقش کردند. تولیدکنندگان پایتخت 7 خبر از حذف سارا و نیکا فرقانی اصل از پایتخت دادند. اما ماجرای حذف سارا و نیکا فرقانی اصل از پایتخت چیست؟

انتشار خبر حذف ۲ بازیگر نوجوان در فصل جدید از سریال «پایتخت»، تاییدی می تواند باشد بر ساخته شدن این مجموعه برای نوروز ۱۴۰۰. ضمن اینکه اعلام حذف شخصیت های سارا و نیکا، در ساعت های اخیر با واکنش برخی از بازیگران اصلی این مجموعه همراه شده است.

به نظر می رسد مراحل پیش تولید ساخت فصل جدید از سریال «پایتخت» در سکوت خبری آغاز شده باشد اما تاکنون خبری رسمی در این زمینه منتشر نشده است. با این حال حذف نقش سارا و نیکا و بازگشت نقش بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه، مهمترین تغییراتی است که در همین گمانه زنی ها برای فصل هفتم از سریال «پایتخت» برشمرده می شود.

هرچند ویدئوی شامگاه گذشته دو بازیگر نوجوان این سریال که به نظر می رسد حواشی اخیرشان در فضای مجازی علت حذف آن‌ها از سریال تلویزیونی «پایتخت» است، برخی از این خبرها را از حد گمانه زنی فراتر برده و تایید می کند.

واکنش بازیگران سریال پایتخت به حذف سارا و نیکا

در پی انتشار ویدئویی از خواهران فرقانی که حذفشان از پایتخت ۷ را تایید می کرد، برخی بازیگران این سریال ـ مهران احمدی و بهرام افشاری ـ نسبت به این خبر واکنش نشان دادند و البته در این بین برخی بازیگران بی ربط به این مجموعه که عادت کرده اند، با هر اتفاق، اظهارنظری را مطرح و روانه فضای مجازی کنند، این بار هم ساکت ننشستند.

عکس هایی از لیلا حاتمی با چادر

مهران احمدی از بازیگران مرد ـ بازیگر نقش بهبود ـ که پس از غیبت در چند فصل، به «پایتخت ۶» برگشت، خواستار آن شده است که به این دو دختر بی احترامی نشود و بی جهت قضاوتشان نکنند؛ «شاید اگر شما در شرایط زندگی آن‌ها بودید اشتباهات بزرگتری را مرتکب می‌شدید.»

مهران احمدی در بخش دیگری از اظهار نظرش آورده است که «این دو نوجوان هیچوقت ادعای بازیگری نداشتند» و تاکید کرده است: «دین ما و مرام ما همیشه به رسم قلندری و محبت و گذشت بوده است و نه انتقام و تنبیه و بی معرفتی.»

این بازیگر در پایان صحبت‌هایش نوشته است: «سازندگان محترم «پایتخت» ان شاءالله که موفق باشید!!!!»؛ جمله ای که تلویحا از غیبت دوباره بهبود در فصل جدید حکایت دارد.

بهرام افشاری نیز با تاکید بر اینکه سارا و نیکا فرزند «پایتخت» هستند و هیچ وقت ادعایی نداشتند، نوشته است، «مثل خود من که طرفدار «پایتخت» بودم و با آن رشد کردم.»

واکنش بهرام افشاری به حذف سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی

بازیگر نقش بهتاش از «پایتخت» به عنوان یک خانواده یاد کرد و نوشت «از همه مسوولان محترم که دلیل موفقیت و محبوبیت «پایتخت» را نشان دادن تحکم خانواده و همدلی و بخشش می‌دانند، درخواست می‌کنم فرصت جمع شدن در کنار هم را به وجود بیارند. باشد در این روزها تلاش کنیم که دوباره لحظه‌ای هم وطنانمان را شاد کنیم.»

فصل ششم از سریال پایتخت نوروز ۱۳۹۹ روی آنتن رفت که انتقادهایی را به روند داستان و فیلمنامه به همراه داشت. این فصل از «پایتخت» که در نهایت به دلیل شیوع کرونا ناتمام مانده بود با این وعده از سوی سازندگان همراه شد که پس از اتمام یا کاهش شیوع ویروس کرونا ادامه سریال تولید و پخش خواهد شد.

دلجویی نسرین نصرتی از سارا و نیکا

نسرین نصرتی بازیگر سریال «پایتخت» در صفحه اینستاگرامش نوشت:عزیزان دل تو این سالها کنار هم پستی بلندیهای بسیار طی کردیم ،آرزوی قلبی من دیدن لبخند و شادی عمیق شماست.

در زندگی امین حیایی و نیلوفر خوش خلق چه میگذرد؟

واکنش علیرضا خمسه به حذف سارا و نیکا از پایتخت

علیرضا خمسه به حذف سارا و نیکا فرقانی اصل از سریال پایتخت واکنش نشان داد.
علیرضا خمسه که خود از فصل ششم سریال پایتخت کنار گذاشته شده است با نوشتن یک بیت شعر از سعدی، مخالفت خود را با حذف دوقلوهای پایتخت نشان داد.
او نوشت:
«به جان زنده دلان سعدیا که ملک وجود
نیرزد آن که دلی را ز خود بیازاری»

پایتخت 7

محسن تنابنده از فصل اول «پایتخت» تا فصل ششم این سریال، علاوه بر بازیگر به عنوان طراح فیلم نامه و سرپرست نویسندگان فیلم نامه این سریال را همراهی کرده است، اما طبق خبری که چند روز قبل فیلم نیوز منتشر کرده، محسن تنابنده درباره ساخت فصل هفتم سریال تردید دارد و به همین دلیل هنوز نگارش فصل هفتم سریال را آغاز نکرده است. شروع نشدن مرحله نگارش فیلم نامه و تصمیم غیرقطعی محسن تنابنده در این باره یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که باعث می‌شود نزدیک بودن زمان آغاز ساخت «پایتخت ۷» کاملا بعید به نظر برسد.

اگر مدیران تلویزیون و عوامل «پایتخت» خیلی زودتر از این‌ها برای ساخت ادامه سریال به توافق رسیده بودند و همه چیز طبق روال پیش رفته بود، اکنون مرحله پیش‌تولید این مجموعه به پایان رسیده و تصویربرداری آن هم آغاز شده بود که تولید سریال تا نوروز سال آینده تمام شود و فروردین‌ماه این مجموعه به آنتن برسد، اما اکنون که روز‌های پایانی آذرماه را سپری می‌کنیم، هیچ تصمیم قطعی مهمی درباره شروع تولید «پایتخت ۷» گرفته نشده و نه تنها کار نگارش فیلم نامه در حال انجام نیست، بلکه این مرحله مهم هنوز آغاز نشده است. این در حالی است که سال گذشته در ۱۱ آذرماه، «پایتخت ۶» کلید خورد. در این شرایط حتی اگر فصل هفتم سریال به تولید برسد، احتمالا باید ماه رمضان یا زمان دیگری غیر از نوروز منتظر آن بود.

بیوگرافی اویکو کارایل بازیگر معروف به مگان فاکس ترکیه

مهران احمدی

چند روز قبل، مهران احمدی در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی خود، در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت «پایتخت ۷» گفت که هیچ اطلاعی درباره این موضوع ندارد و به دلیل قرارداد‌هایی که بسته، نمی‌تواند در فصل هفتم ایفای نقش کند. بی‌شک غیبت این بازیگر در «پایتخت ۷»، آن هم پس از حضور کوتاهش در فصل ۶ و بازگشت به قصه، ساخت ادامه سریال را با مشکل روبه‌رو خواهد کرد.

احمد مهرانفر

هرچند تا به حال دیگر بازیگران سریال مانند بهرام افشاری و احمد مهرانفر درباره حضور خود در ادامه سریال، صحبتی نکرده‌اند، اما طبق خبری که به تازگی منتشر شده، مهرانفر برای بازی در اولین فیلم آرزو ارزانش به نام «آهنگ دونفره» قرارداد بسته است و از اواخر آذرماه جلوی دوربین خواهد رفت، بنابراین او نیز مانند مهران احمدی به پروژه دیگری تعهد دارد.

با توجه به این که بازی در سریال «پایتخت» زمان زیادی از مهرانفر می‌گیرد، بعید است که او همزمان در دو پروژه حاضر شود. علاوه بر این، قطعا گریم مهرانفر در «آهنگ دونفره» با گریم او در سریال «پایتخت ۷» متفاوت خواهد بود و نمی‌تواند همزمان در این فیلم و سریال حضور داشته باشد.

واکنش سارا و نیکا به انتشار تصاویر خصوصی شان

انتشار عکسهای سارا و نیکا در استخر

به تازگی تصاویری از سارا و نیکا فرقانی دو بازیگر نسل جدید کشورمان که در فیلم پایتخت به شهرت رسیدند در یک استخر مختلط خارج کشور منتشر شده است که جنجالی جدیدی برای این دو بازیگر نوجوان ایجاد کرده است.

برخی از صفحات مجازی و کانال های اینستاگرامی عکس هایی از دو بازیگر دوقلوی مشهور پایتخت در استخر منتشر کرده اند. این عکس ها مربوط به استخری در خارج از کشور است. این دو بازیگر سابقا و بعد از اتمام سریال پایتخت در جاهایی حضور پیدا کرده و عکس ها و فیلم های منشوری منتشر کردند که به احتمال قریب به یقین اگر سری جدید پایتخت ساخته شود در آن حضور نخواهند داشت!

معرفی محمد صادقی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بی همگان

عکسهای سارا و نیکا در استخر

سارا و نیکا 2 بازیگر سریال پایتخت که از دوران کودکی در این سریال ایفای نقش کرده اند مقیم کشور سوئد هستند و طبق قوانین آن کشور آزادانه و با پوششی برای شنا در استخر مختلط حاضر شده بودند، این در حالی است که آن ها باید باتوجه به سلبریتی بودن در ایران متوجه رفتارهای خود می بودند، چرا که مطمئنا به خاطر چهره شناخته شده سارا و نیکا، اگر یک ایرانی همزمان در محلی که آن ها حضور یافته اند، حاضر باشند و پوشش این دو خواهر 2 قلو و حتی رفتارشان نا متعارف در خاک ایران باشد، ممکن است پنهانی توسط دوربین هایشان شکار شوند.

دابسمش منتشرشده از سارا و نیکا فرقانی اصل

تصاویری از سارا و نیکا در ورزشگاه آزادی

سارا و نیکا فرقانی اصل در ورزشگاه آزادی

شایعات ازدواج سارا ونیکا فرقانی

از نکات پر جستجو بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی وضعیت ازدواج این دو است. عکس سارا و نیکا با دو پسر جوان شایعات زیادی در فضای مجازی پیرامون ازدواج سارا و نیکا مطرح کرد که جنجالی شد .

عکس حاشیه ساز سارا ونیکا فرقانی

اما سارا و نیکا واکنشی به عکس زیر نشان ندادند .

فعالیت سارا و نیکا فرقانی اصل در اینستاگرام

سارا و نیکا فرقانی نزدیک به هزار k  فالوور در اینستاگرام خود دارند. آنها تاکنون پست های زیادی در صفحات شخصی خود به اشتراک گذاشته اند. اگر می خواهید جزو دنبال کنندگان سارا و نیکا در اینستاگرام باشید به صفحات زیر مراجعه کنید.

saraforghaniofficial@

nikaforghaniofficial@

اینستاگرام نیکا فرقانی اینستاگرام سارا فرقانی اصل

عکس های اینستاگرامی سارا و نیکا فرقانی

عکس نیکا فرقانی اصل

 

عکس سارا و نیکا در کنار مسیح عدل پرور

عکس های داغ سارا و نیکا

عکس های داغ سارا و نیکا

نگاهی بر تصاویر سارا و نیکا فرقانی اصل

 

سارا و نیکای پایتخت در کنار احمد مهرانفر

سارا و نیکای پایتخت در کنار فهیمه و هما

عکس جدیدی از نیکا در پایتخت 6

سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا