اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگران

همه چیز در مورد مانیا علیجانی

بیوگرافی مانیا علیجانی چهره هنری با عکس های مانیا علیجانی بازیگر خرسان و ماجرای شروع بازیگری اش را می خوانید.

مانیا علیجانی با تیپ اسپرت

نگاهی بر بیوگرافی مانیا علیجانی

دانش آموز می باشد و با سینما وارد تلویزیون شد، در دنیای بازیگری کودکان از پر کارترین هاست، بازی در کنار الناز شاکردوست تا مهران مدیری را نیز در کارنامه دارد.

مانیا علیجانی با شال گردن بنفش

فعالیت خود را اولین بار در سال 94 وقتی 7 ساله بود با فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم شروع کرد و سپس توسط عوامل آن به فیلم خرگیوش سال 95 معرفی شد.

مانیا علیجانی با لباس چهارخونه

مانیا در هر فیلمی که بازی کرده است نبوغ خود را نشان داده و همکارانش هم این استعداد او را تایید کرده اند. از جمله هومن بهمنش فیلمبردار فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم در مورد استعداد بازی مانیا علیجانی می گوید : « استعداد مانیا به حدی است که برخی اوقات تصور می کردم ترانه علیدوستی در جلوی دوربین مشغول بازی است!» او گفته است که مانیا زمانی که تصور کرد ما اصطلاحی را به کار برده ایم و او را فریب داده ایم، ناراحت شد و از ما خواست تا هر چه که نیاز است به او بگوییم تا او هم بازی کند. او می گفت با من مثل بازیگران حرفه ای رفتار کنید!

مانیا علیجانی

بازی در فیلم تابستان داغ سال 95 را سخت ترین کار خود معرفی می کند، می گوید چون نقش حسی داشت برای بازی در آن کمی مشکل بود.

مانیا علیجانی بازی در فیلم سینمایی تابستان داغ را یکی از سخت ترین تجربه های بازی خود دانسته است. او در این مورد گفته است که چون باید حسی این نقش را بازی می کردم، کمی برایم سخت بود. گفتنی است که مانیا در سال ۱۳۹۵ که در این فیلم بازی کرده است، در سه فیلم دیگر هم نقش داشته و خلاصه سال پر کاری داشته است.

واکنش بازیگران به درگذشت ارشا اقدسی

او در این سال در 4 فیلم سینمایی حضور داشت.

مانیا علیجانی

هومن بهمنش فیلمبردار خانه ای در خیابان چهل و یکم می گوید : نبوغ او به حدی است که گاهی فکر می کردم ترانه علیدوستی در جلوی دوربین بازی می کند

و حتی در جایی از این که تصور کرده بود اصطلاحی را به کار برده ایم و او را فریب داده ایم ناراحت شد و خواست مثل یک بازیگری حرفه ای با او برخورد کنیم و هر چه می خواهیم بگوییم و او بازی کند.

در نبوع این بازیگر کودک همین بس که تجربه دو بازی در تئاتر را هم دارد

مانیا علیجانی با کت قرمز

او در تئاتر ترانه های قدیمی پیکان جوانان سال 96 به کارگردانی محمد رحمانیان و نمایش شیرهای خان بابا سلطنه در سال 97 به کارگردانی افشین هاشمی بازی کرده است.

مانیا علیجانی و افشین هاشمی

علاقه اش به فیلم و نقش اصلی بیشتر است که  بصورت تیم باشد، علاقه اش به کارگردانی تئاتر زیاد است و به ورزش های اسکی و شنا هم علاقمند است

دوست دارید یک روز هم به فضا سفر کند

مانیا علیجانی

مانیا علیجانی از بازیگران خردسال سینما و تلویزیون

مانیا علیجانی متولد 23 تیر 1387 در تهران، بازیگر است.

مانیا علیجانی و گل

مانیا علیجانی در هیولا

مانیا در سال 97 اولین تجربه خود را در سریال شبکه خانگی بنام هیولا به کارگردانی مهران مدیری در نقش دختر هوشنگ را بدست آورد

مانیا تجربه همکاری با مهران مدیری را هم در کارنامه هنری خود دارد.این همکاری باعث شد تا او در سال ۱۳۹۷ نخستین تجربه خود را در سریال شبکه خانگی هم در کارنامه خود ثبت کند. او در سریال مهران مدیری به نام هیولا به کارگردانی مهران مدیری در نقش دختر هوشنگ ایفای نقش کرده است. او نقش هاله را در این سریال بر عهده دارد.

واکنش پژمان بازغی به اکران آنلاین فیلم کاپیتان

مانیا علیجانی در هیولا

مانیا در هیولا ایفاگر نقش دختر هوشنگ شرافت است که هاله نام دارد و یک دختر سر و زبان دار و به قول امروزی ها یک دختر دهه هشتادی است که دغدغه های خاص خودش را دارد و از وضعیت زندگی کنونی اش رضایت ندارد و مدام به پدر و مادرش غر می زند و خواسته هایش را مطرح می کند!

مانیا در این سریال پر مخاطب شبکه نمایش خانگی همبازی گوهر خیراندیش، فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی و سایر بازیگران نامی کشورمان است.

مانیا علیجانی در سال ۱۳۹۵ در فیلم سینمایی خرگیوش ایفاگر نقش مهمی بوده است که موفق شد با استعداد و مهارت خاص خود هم از عهده این نقش برآید و هم برای خودش در میان مخاطبان سینما جایی پیدا کند. او در این فیلم با مانی باغبانی همکاری کرده است و همچنین موفق شد تا در این فیلم در کنار بازیگرانی چون مینا ساداتی، جواد عزتی، بابک حمیدیان و همایون ارشادی تجربه های بیشتری کسب کند.

می گوید دوست دارم سوپر استار شوم و می خواهد در 20 سالگی به جایزه اسکار برسم، او بازی ترانه علیدوستی، سارا بهرامی و مهناز افشار را دوست دارد

و آرزو دارد با شهاب حسینی یک روز همبازی شود

مانیا علیجانی در هیولا

خانواده ی مانیا علیجانی

مانیا علیجانی در خانواده ای کم جمعیت متولد شد. پدرش سعید علیجانی و مادرش فرزانه روحی است. وی یک برادر به نام بردیا دارد.

مانیا علیجانی و پدر و مادر و برادرش

مانیا علیجانی و مادرش

مانیا علیجانی و مادرش

مانیا علیجانی در کنار مهران مدیری

مانیا علیجانی و مهران مدیری مانیا علیجانی و مهران مدیری در کنار آتش

حضور مانیا علیجانی در صندلی قرمز

مانیا علیجانی در صندلی قرمز

مانیا علیجانی و امیر آقایی

مانیا علیجانی و امیر آقایی و زانیار خسروی مانیا علیجانی و امیر آقایی

تصاویری از مانیا علیجانی و الناز شاکردوست

مانیا علیجانی و الناز شاکردوست

تصاویر مانیا علیجانی و نیکی کریمی

مانیا علیجانی و نیکی کریمی مانیا علیجانی و نیکی کریمی

مانیا علیجانی و شبنم مقدمی

مانیا علیجانی و شبنم مقدمی

مانیا علیجانی و جواد عزتی

مانیا علیجانی و جواد عزتی

مانیا علیجانی و پریناز ایزدیار

مانیا علیجانی و پریناز ایزدیار

آلبوم تصاویر مانیا علیجانی 

مانیا علیجانی با موی بلند مانیا علیجانی مانیا علیجانی مانیا علیجانی

مانیا علیجانی و مونا فرجاد

مانیا علیجانی و رامبد جوان و نگار جواهریان و مهناز افشار

مانیا علیجانی و مونا فرجاد و صبا کمالی

فیلم مصاحبه مانیا علیجانی بازیگر فیلم سینمایی نارگیل

حرف های کوچکترین بانوی جشنواره فیلم فجر

 

موزیک ویدیو مانیا علیجانی در کنار امیر آقایی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا