اخبار داغ بازیگران

دلیل کشف حجاب سمیرا سیاح چه بود؟

تصاویری از بازیگر قدیمی و جوان سمیرا سیاح بی حجاب که پس از مهاجرت به امریکا کشف حجاب کرد.

شاید نام سمیرا سیاح را از یاد برده باشید اما اگه به چهره این بازیگر نگاه کنید او را مطمئنا بخاطر می آورید.

سمیرا سیاح که مدتی در بسیاری از سریال های تلویزیونی به نقش آفرینی می پرداخت, این روزها در آمریکا زندگی می کند.

سمیرا سیاح بی حجاب با عینک آفتابی

بیوگرافی سمیرا سیاح بی حجاب

سمیرا سیاح متولد 24 آذر 1352 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی سمیرا سیاح بازیگر و همسرش + کشف حجاب

بیوگرافی سمیرا سیاح بازیگر و همسرش + کشف حجاب

فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری سینما است و حالا در لس آنجلس آمریکا ساکن است.

هر چند وی به شهرت چندانی نرسید اما چهره او برای مخاطبان ایرانی بسیار آشناست .او معمولا در فیلم های ایرانی نقش دختران آرام و محجبه را بازی میکرد.

سمیرا سیاح بی حجاب با عینک آفتابی

  بیشتر بخوانید: عکس و بیوگرافی تمام بازیگران زن کشف حجاب کرده

کشف حجاب سمیرا سیاح

سمیرا سیاح نیز جزء بازیگرانی بود که پس از به شهرت رسیدن اقدام به جراحی زیبایی بینی کرد.

سمیرا سیاح بی حجاب

سمیرا سیاح بدون حجاب در خارج کشور

او و همسرش سالهاست که به آمریکا مهاجرت کرده اند.کشف حجاب سمیرا سیاح با انتشار عکس سمیرا سیاح و همسرش و همچنین عکس های بی حجاب سمیرا سیاح در صفحه اینستاگرام سمیرا سیاح رونمایی شد.

مدتی پیش عکسی از سمیرا سیاح و شهاب عباسی در یک فیلم قدیمی منتشر شده بود که برخی بر این اعتقاد بودند که سمیرا سیاح و شهاب عباسی با هم ازدواج کرده اند اما این خبر تکذیب شد .

او ازدواج کرده و همراه همسرش در لس آنجلس زندگی می کند ، سمیرا یک پسر متولد اردیبهشت 1383 دارد.

علت مرگ آزاده نامداری چه بود؟

سمیرا سیاح بی حجاب

مهاجرت و کشف حجاب سمیرا سیاح

سمیرا سیاح نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۵ در فیلم بالاتر از خطر به کارگردانی سعید عالم‌زاده بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال چه کسی به سرهنگ شلیک کرد، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سمیرا سیاح محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فریبرز عرب‌نیا، حسن جوهرچی، سید احمد نجفی و حسین معلومی را تجربه کرد.
سمیرا سیاح در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سمیرا سیاح در این سال، بازیگری در سریال چه کسی به سرهنگ شلیک کرد به کارگردانی جواد اردکانی محسوب می‌شود.
شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سمیرا سیاح بازی در سریال چه کسی به سرهنگ شلیک کرد بوده است. سمیرا سیاح سال ۱۳۸۴ سریال چه کسی به سرهنگ شلیک کرد نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.
او در این سریال با جواد اردکانی همکاری داشته است. سمیرا سیاح توانست با بازی در سریال چه کسی به سرهنگ شلیک کرد تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر یوسف مرادیان، محمدرضا داوودنژاد، حمید مظفری و داوود رشیدی بر تجارب او افزود.
سمیرا سیاح علاوه‌بر سریال چه کسی به سرهنگ شلیک کرد، سال ۱۳۷۸ در سریال کژدم ۳۳ نیز بازی کرده است. سمیرا سیاح این‌بار با مهدی شمسایی یعنی کارگردان سریال کژدم ۳۳ و هنرمندانی چون عبدالرضا فیاضی، علی طالب‌لو، معصومه آقاجانیان و رضا فیض‌نوروزی همکاری داشت.
یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی سمیرا سیاح آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.
سمیرا سیاح را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که ۸۰% آثار وی تلویزیونی و ۲۰% آثارش سینمایی است. در واقع سمیرا سیاح از مجموع ۵ اثری که در کارنامه دارد، در ۴ اثر در تلویزیون با نام سریال قاب‌های خالی، سریال چه کسی به سرهنگ شلیک کرد، سریال در‌ اعماق و سریال کژدم ۳۳ نام‌های و در ۱ اثر در سینما با نام فیلم بالاتر از خطر بازی کرده است.
در بیوگرافی سمیرا سیاح آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی سمیرا سیاح و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار سمیرا سیاح در منظوم سر بزنید. همه ۵ اثر مهم سمیرا سیاح در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است.
امتیازی که هر یک از آثار سمیرا سیاح در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر سمیرا سیاح در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی سمیرا سیاح درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی سمیرا سیاح بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال چه کسی به سرهنگ شلیک کرد محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی سمیرا سیاح کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم بالاتر از خطر محسوب می‌شود.
سمیرا سیاح بی حجاب

تصاویر بدون حجاب سمیرا سیاح بعد از مهاجرتش

 

ماجرای کشف حجاب سحر قریشی در ترکیه چه بود؟

سمیرا سیاح بی حجاب

سمیرا سیاح بی حجاب سمیرا سیاح بی حجاب با پسرش در رستوران سمیرا سیاح بی حجاب با همسرش

عکس سمیرا سیاح قبل از کشف حجاب

سمیرا سیاح با روسری آبی - سمیرا سیاح بی حجاب سمیرا سیاح با روسری آبی - سمیرا سیاح بی حجاب سمیرا سیاح با شال بنفش - سمیرا سیاح بی حجاب سمیرا سیاح با چادر و مهدی صبایی - سمیرا سیاح بی حجاب سمیرا سیاح با کلاه و شال - سمیرا سیاح بی حجاب

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا