اخبار بازیگران

رنگ چشمان بهرام رادان چیست؟

چشم رنگی های سینمای ایران اگرچه تعداد کمی دارند اما برای بسیاری از مردم به دلیل زیبایی ظاهری، ستاره شدن در سینما و بازی های جذابی که انجام داده اند به خوبی شناخته شده اند.رنگ چشمان بهرام رادان هم در شهرت او نقش بسیاری داشته است.

رنگ چشمان بهرام رادان

 

بازیگران مرد چشم رنگی

رنگ چشمان بهرام رادان

قسمتی از مصاحبه با بهرام رادان

بهرام رادان که در محله ای خوب در تهران زندگی کرده هیچ وقت دلش نمی خواسته در کودکی اش مثل خیلی از بچه های دیگر مثلا در محل با بچه ها فوتبال بازی می کرد؟ اینقدر حساسیت و وسواس پدر و مادر روی فرزندانشان باعث نشده بهرام رادان احساس کند آنطور که باید بچگی نکرده است؟
رنگ چشمان بهرام رادان
یاد گرفتم هیچوقت آرزو نكنم كاش طور دیگرى بود؛ چون همین كه هست حتما بهترین است. از طرفى اتفاقا بعضى وقت ها دلم براى بچه هاى این دوره و زمونه می سوزد؛ زمین بازی شان پاركینگ هاى تاریك است و منتهاى هیجان شان بازى هاى كامپیوترى!
رنگ چشمان بهرام رادان
  بیشتر بخوانید: بازیگران مرد چشم رنگی سینمای ایران را بیشتر بشناسید

تاثیر چشم های بهرام رادان در زیبایی او

گویا همه چیز بهرام رادان به مادرش رفته است؛ از گرایش به هنر، خوب حرف زدن، نظم و… یعنی تاثیر مادر بر روی تربیت بچه ها بیشتر بوده است؟خب مادر وقت بیشترى براى تربیت من گذاشت و طبیعی است كه خیلى تاثیرگذار بوده باشد؛ به خصوص علاقه ام به كتاب و موسیقى را مرهون مادرم هستم.
بهرام رادان با لباس مشکی و هدفون آبی - رنگ چشمان بهرام رادان

چشم های رنگی بهرام رادان

از شرایط خانه تان وقت کودکی، نوجوانی و جوانی برایمان بگویید. آنطور که مادر گفتند همه اتفاقات خانه براساس نظم و مقررات ویژه ای پیش می رفته و به شدت روی نظم و انضباط بچه ها تاکید داشته اند.
بهرام رادان در ماشین - رنگ چشمان بهرام رادان
یعنی این نظم و انضباط مرهون حضور یک پدر نظامی در خانواده بوده یا مادر وظیفه بیشتری برای برقراری آن به عهده داشته اند؟پدر یك نظامى و وكیل دادگسترى و مادر ناظم مدرسه؛
بهرام رادان در استخر - رنگ چشمان بهرام رادان
این اتفاق مطمئنا فضاى خانه را خشك می كند، ولى خونه ما اینطور نبود، به خصوص در تربیت من یك حس اعتماد وجود داشت و قدرت مانورى كه به من اجازه انتخاب نوع زندگی ام را می داد.
بهرام رادان با عینک آفتابی و کلاه در ماشین - رنگ چشمان بهرام رادان

تاثیر چشمان رنگی بهرام رادان در بازیگری او

چه شکلی می شود آدمی که پدرش یک نظامی بوده است به سمت هنر گرایش پیدا کند؟ آیا پدرتان دوست نداشت حداقل یکی از پسرهایش مانند خودش نظامی شوند؟ اصلا خودتان چطور این اتفاق را دوست نداشتید؟ ضمن اینکه اگر بر فرض مثال بهرام رادان نظامی می شد دوست داشت درجه نظامی اش چه باشد؟
رنگ چشمان بهرام رادان
واقعیت این است که پدر دوست داشت من وكیل بشوم، چون اعتقاد داشت خوب حرف می زنم و این می تواند در دادگاه برگ برنده یك وكیل باشد. فكر نمی كنم هیچ علاقه اى به نظامى گرى من داشته باشد. ضمنا این فرض تو، فرض محالیست، روحیات من با نظامى بودن هیچ میانه اى ندارد.
بهرام رادان با لباس مشکی - رنگ چشمان بهرام رادان

چشمان بهرام رادان چه رنگی است؟

از پارک رفتن هایتان با پدر برایمان بگویید. اول اینکه یادتان هست کدام پارک می رفتید؟ در زمان حضور در پارک بیشترین زمان را برای چه بازی ای صرف می کردید؟
رنگ چشمان بهرام رادان
زیاد دوران پارک رفتن‌ها یادم نیست چه بازی می‌کردم، ولی‌ یادم می آید با هم می‌رفتیم پارک ملت و تنها خاطرات مبهمی از آن روزها در‌ ذهنم باقی مانده. البته خاطرم است یک بار اواسط جنگ یک فانتوم آورده بودند تو‌ ورودی پارک گذاشته بودند! (اینکه پارک به فانتوم چه ربطی‌ دارد را نمی دانم!) ولی‌ همیشه این برایم سوال بود که چه جوری آن هواپیما را آنجا آوردن!شاید هم ماکت بوده!
رنگ چشمان بهرام رادان
مگر می شود آدم از بچگی هدف داشته باشد که گفته اید از بچگی هدف هایی در سر داشته ام که به یکسری هایشان رسیده ام و به یکسری دیگر نه؟ مهم ترین و بزرگ ترین هدف کودکی های بهرام رادان چه بود؟خب من آرزو داشتم فرد تاثیرگذارى در جامعه باشم، این آرزو و هدف گذارى هم خیلى كلى بود و نمی توانم به جرات بگویم بهش رسیده ام یا نه
رنگ چشمان بهرام رادان

تصاویری از رنگ چشمان بهرام رادان

بهرام رادان با با کاپشن چرم - رنگ چشمان بهرام رادان

بهرام رادان با موهای فرفری - رنگ چشمان بهرام رادان رنگ چشمان بهرام رادان

بهرام رادان با لباس سفید - رنگ چشمان بهرام رادان

بهرام رادان با شال سفید - رنگ چشمان بهرام رادان رنگ چشمان بهرام رادان رنگ چشمان بهرام رادان بهرام رادان با پیراهن چهارخونه - رنگ چشمان بهرام رادان بهرام رادان با پیراهن سفید رنگ چشمان بهرام رادان بهرام رادان با پیراهن سفید - رنگ چشمان بهرام رادان رنگ چشمان بهرام رادان رنگ چشمان بهرام رادان رنگ چشمان بهرام رادان رنگ چشمان بهرام رادان

 

معرفی و زمان پخش سریال ترکی در انتهای شب (Gecenin Ucunda)
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا