اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگران

سحر قریشی چه عمل های زیبایی انجام داده است؟

سحرقریشی از بازیگران کم کار اما پرحاشیه سینمای ایران است . سحرقریشی فیلم های زیادی بازی کرده و از بازیگران معروف سینمای ایران محسوب می شود . ماجرای عمل زیبایی سحر قریشی را در ادامه می خوانید :

 

سحر قریشی با موی بلوند و شال زرد - عمل زیبایی سحر قریشی

عکس سحر قریشی قبل عمل بینی

اگرهر فردی حس کند که خودش را دوست دارد حتی اگر نقصی دارد، این کافی است ولی اگر نقصی وجود دارد که اعتمادبه‌نفس را کم می‌کند باید آن را رفع کرد. مادرهایی که این مصاحبه را می‌خوانند این نکته را بدانند که باید از کودکی به دختر و پسرتان اعتمادبه‌نفس بدهید و آنها را تایید کنید. مادر و مادربزرگم همیشه می‌گفتند «قربون دختر خوشگلم برم… !»

سحر قریشی با شال سفید - عمل زیبایی سحر قریشی سحر قریشی قبل از عمل بینی

شما میتوانید اخبار و عکس های به روز این بازیگر را در اینستاگرام سحر قریشی دنبال کنید.

صحبت های سحر قریشی در مورد عمل زیبایی اش

مجله سیب سبز : نمی‌دانم چرا خودم هم گمان می‌کردم که سحر قریشی، همان یلدای معروف دلنوازان بینی و گونه‌اش را عمل زیبایی کرده و با اینکه چند سال است او را از نزدیک می‌شناسم، حتی در گفت‌و‌گوهای قبلی که با او داشتم فراموش کرده بودم سؤال کنم «سحر! تو بینی‌ات را عمل کردی؟»

ولی این‌بار پرسیدم و همین نقطه شروع مصاحبه‌ای بود که موضوعش رواج «جراحی زیبایی» مخصوصا در میان چهره‌های سینما و تلویزیون است.عمل زیبایی سحر قریشی

 

عمل زیبایی سحر قریشی با تزریق ژل

سحر در جواب من گفت: «من بینی‌ام را که عمل نکردم، گونه هم تزریق نکردم، اما راستش را بگویم سال گذشته به لب‌هایم ژل تزریق کردم و آنقدر حالم بد شد که ۱۰ روز بعد آن را تخلیه کردم.» سحر معتقد است که فرد درجهت رفع نقص‌ها اگر جراحی زیبایی انجام دهد، خوب است اما نه درجهت تغییر شکل و قیافه.سحر قریشی با شال قهوه ای و عینک طبی - عمل زیبایی سحر قریشی

داستان طلاق امین حیایی از همسر اولش چه بود؟

 سحر قریشی با تیپ رسمی - عمل زیبایی سحر قریشی

  بیشتر بخوانید: ماجراهای عمل زیبایی بازیگران معروف

سحر قریشی با شال سفید و عینک آفتابی - عمل زیبایی سحر قریشی

سحر قریشی با شال قهوه ای و عینک طبی - عمل زیبایی سحر قریشی

تاثیرات عمل زیبایی سحر قریشی

برای بازیگری که با تغییرات چهره وارد کار و تصویر شود شاید جراحی زیبایی مشکل نداشته باشد، یعنی اگر من اول ژل تزریق می‌کردم و بعد برای نقشی انتخاب می‌شدم ایراد نداشت.

در مصاحبه از من پرسیدند، معروفیت بهتر است یا محبوبیت؟ و من گفتم محبوبیت، شهرت می‌آورد و مهم‌تر است. من بازهم می‌گویم من اگر بازیگر شدم حق ندارم دیگر آنقدر به سر و صورتم دست بزنم که ذهنیت مردم را به هم بریزم؛ آنها مرا با شکلی پذیرفتند که وارد این محیط شدم.

هنوز سن من کم است و افتادگی پلک، چروک صورت و… ندارم. پس نباید دیگر این اشتباه را انجام دهم. من در مدتی انگار بیمار شده بودم و در آن روزها اعتمادبه‌نفس نداشتم و باید حال بدم را با سفر و استراحت خوب می‌کردم نه با دستکاری صورتم.

بدون بی‌حسی ژل زدم و کلی درد کشیدم و دوباره بدون بی‌حسی آن را تخلیه کردم. چون داروهای بی‌حسی روی صورتم اثر نداشت. اگر کسی نیاز به جراحی داشته و پول هم داشته باشد و این کار را انجام ندهد واقعا آدم نادانی است. می‌گویند خداوند زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارد؛ پس باید هرکسی به زیباتر شدن فکر کند.

این روزها جوان‌ها مدام دلشان می‌خواهد تغییر کنند. به ۲ علت؛ خود کم‌بینی و نداشتن اعتمادبه‌نفس.

اگرهر فردی حس کند که خودش را دوست دارد حتی اگر نقصی دارد، این کافی است ولی اگر نقصی وجود دارد که اعتمادبه‌نفس را کم می‌کند باید آن را رفع کرد

سحر قریشی قبل و بعد از عمل زیبایی

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی سحر قریشی را در این مطلب بخوانید
علت ستاره نشدن لعیا زنگنه چه بود ؟

 

تغییرات سحر قریشی با عمل زیبایی

و این ملکه ذهن من شد که صورت زیبایی دارم… و آنقدر این جمله را شنیدم که دیگر باور کردم زیبا هستم و بیشتر باید به درون و سیرت زیبا فکر کنم.

وقتی سیرت زیبا باشد آن مهربانی و صداقت و پاکی در چشم‌ها تبلور پیدا می‌کند و منعکس می‌شود. بعضی‌ها زیبایی ظاهری ندارند اما ۲ جلسه که با آنها برخورد می‌کنیم، می‌بینیم چقدر این آدم زیباتر از قبل دیده می‌شود. پس داشتن زیبایی ظاهر، هیچ نیست…

بعضی‌ها هم زیبا بوده اما در اصطلاح عوام، نچسب هستند. آنها آدم‌هایی هستند که درونشان زیبا نیست و موج منفی دارند.

 سحر قریشی با شال آبی - عمل زیبایی سحر قریشی

عمل های زیبایی صورت سحر قریشی و تاثیرش در بازیگری او

یک زن کامل، زنی است که سالم باشد، به غذا خوردنش، به پوست و مو و لباس پوشیدن و… اهمیت بدهد. توصیه‌ام این است که تا ازدواج می‌کنید زیبایی خود را کنار نگذارید و حس کنید به هدفی که می‌خواستید رسیدید. من بازیگر هستم و بیشتر به این نکات اهمیت می‌دهم و حس می‌کنم من هستم و یک قاب صورت.

باید زیبا و سالم باشم تا حسم را به مخاطب برسانم اما همه خانم‌ها باید به این نکات اهمیت بدهند و این اول احترام به خودمان است و درنهایت احترام به بیننده و کسانی که در کنار ما زندگی می‌کنند آدمی که سلامت روح داشته باشد می‌تواند به همه کمک کند.

عمل های زیبایی که سحر قریشی را ترسانده است

دوستم بینی‌اش را ۳بار عمل کرد و در آخر هم درست نشد. پره بینی دوستم ایراد داشت، سه بار عمل کرد و تنها نقصی که دکتر نتوانست رفع کند، همان پره بینی بود.

معرفی فیلم ها و سریال های انقلابی ایرانی

خب این زیباتر شدن نیست. حتی یکی از دوستانم ژل تزریق کرد و بدنش حساسیت شدیدی به این تزریق نشان داد و لبش کج شد و دکتر گفت دیگر نمی‌توانم درستش کنم.سحر قریشی با شال طرحدار - عمل زیبایی سحر قریشی

حتی بعد از تخلیه لبش مثل قبل نشد. با توجه به این اتفاق‌ها آدم کمی ترسو می‌شود، البته من ریسک‌پذیر هستم اما روی صورتم دیگر کاری انجام نمی‌دهم.

 سحر قریشی با شال قهوه ای و عینک طبی - عمل زیبایی سحر قریشی

عمل زیبایی گونه سحر قریشی 

من به گونه‌ام ژل تزریق نکرده‌ام. دروغ گفتن توهین به شعور مخاطب است و عکس بچگی‌ام را به شما نشان می‌دهم تا ثابت کنم عمل نکرده‌ام. به نظر من در دوره ما صورت‌ها همه یک شکل شده و این اصلا خوب نیست لب‌ها، بینی‌ها و ابروها همه یک شکل است.

خدا آدم‌ها را متفاوت آفریده و این زیباست؛ نه اینکه در یک مهمانی لباس‌ها که بر اساس مد همه یک شکل است، بینی‌ها همه کوچک و سربالا، لب‌ها هم که همه ژل زده، ابروها هم تتو شده و… آیا این زیبایی مصنوعی ارزش دارد؟

سحر قریشی با شال قهوه ای و عینک طبی - عمل زیبایی سحر قریشی سحر قریشی با شال قهوه ای و عینک طبی - عمل زیبایی سحر قریشی

مشکلاتی که عمل سحر قریشی برای او ایجاد کرد

او راست می‌گوید: این روزها همه یک شکل و قیافه شده‌اند و این اصلا زیبایی ندارد. سحر از مشکلاتی که بعد از تزریق ژل لب برایش به وجود آمد گفت و کلی حرف‌های جالب و شنیدنی در این مورد داشت که خواندن آن برای شما هم خالی از لطف نیست.

تنیس برای تفریح بازی می‌کنم ولی مثل آن روزها دیگر بدنسازی حرفه‌ای کار نمی‌کنم؛ روزی ۶ ساعت باشگاه می‌رفتم ولی مشغله کاری دیگر این اجازه را به من نمی‌دهد. این روزها آماده باش هستم برای کار آقای سماواتی و کمتر وقت دارم که باشگاه بروم

همه چیز درباره سیما تیرانداز و مصاحبه ی خواندنی با او

سحر قریشی با شال قهوه ای و عینک طبی - عمل زیبایی سحر قریشی

راز عمل زیبایی سحر قریشی

دختری که در ۲۰سالگی این کارها را انجام می‌دهد دیگر لطافتی ندارد و وقتی ۴۰ساله شد دیگر می‌خواهد چه بکند؟ از لطافت جوانی باید لذت ببریم و این جراحی‌ها را بگذاریم برای زمانی که زیبایی ما کم می‌شود و شاید اعتماد به نفس ما را تحت شعاع قرار دهد.

من بازیگر بیلبورد نیستم اما مطمئنا زیبایی صورت و بازی، هر دو برای ماندن مهم است. ورود به سینما آسان است و ماندن در آن دشوار.سحر قریشی با روسری رنگی - عمل زیبایی سحر قریشیسحر قریشی با شال مشکی - عمل زیبایی سحر قریشی

سحر قریشی چند عمل زیبایی انجام داده است؟

یک زن ایده‌آل باید به ظاهرش توجه کند. اغلب زن‌ها می‌گویند من دیگر مادر شدم و از من گذشته. اگر این زن به خود و سلامت روحش اهمیت ندهد چطور می‌خواهد آرامش و سلامت را به خانواده و فرزندش منتقل کند؟

پس در هر کاراکتری که هستیم (مادر، همسر، دختر و… ) به زیبایی و سلامت روح و جسم باید اهمیت دهیم و نقص‌هایمان را رفع کنیم.

سحر قریشی با روسری رنگی - عمل زیبایی سحر قریشی

سحر قریشی با شال قهوه ای و عینک طبی - عمل زیبایی سحر قریشی سحر قریشی با شال قهوه ای و عینک طبی - عمل زیبایی سحر قریشی

سحر قریشی قبل از عمل زیبایی

سحر قریشی با شال مشکی - عمل زیبایی سحر قریشی

فیلم مصاحبه ی جنجالی سحر قریشی در مورد عمل زیبایی اش

 

تصاویر سحر قریشی بعد از عمل بینی

سحر قریشی با شال مشکی - عمل زیبایی سحر قریشی

 

سحر قریشی با شال مشکی - عمل زیبایی سحر قریشی سحر قریشی با شال سفید سحر قریشی با شال مشکی - عمل زیبایی سحر قریشی

سحر قریشی با شال سبز

سحر قریشی با شال مشکی و عینک آفتابی - عمل زیبایی سحر قریشی

 عمل زیبایی سحر قریشیسحر قریشی با شال نارنجی - عمل زیبایی سحر قریشیسحر قریشی با شال مشکی - عمل زیبایی سحر قریشیسحر قریشی با شال مشکی - عمل زیبایی سحر قریشی

فیلم نظر سحر قریشی در مورد عمل های زیبایی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا