اخبار بازیگرانبیوگرافی بازیگران

ناگفته های زندگی شخصی فاطمه گودرزی و عکس های خانوادگی اش

فاطمه گودرزی (زادهٔ ١٩ تیر ۱۳۴۲) از بازیگران زن سینما و تلویزیون اهل ایران است.  پدر و مادرش بروجردی هستند و او جزو قوم لر است.اطلاعات بیشتر در مورد بیوگرافی فاطمه گودرزی را در ادامه در بازیگرنیوز بخوانید.

فاطمه گودرزی متولد چه سالی است؟

فاطمه گودرزی متولد تیر ماه 1342 است.

فاطمه گودرزی چند فرزند دارد؟

فاطمه گودرزی یک پسر و یک دختر دارد.

فاطمه گودرزی از همسرش طلاق گرفته است؟

خیر همسر وی عبدالرضا گنجی است.

فاطمه گودرزی در ایران ساکن است؟

بله فاطمه گودرزی ساکن ایران است.

عکس اتلیه افاطمه گودرزی با روسری طوسی

نگاهی بر بیوگرافی فاطمه گودرزی

نامفاطمه
نام خانوادگیگودرزی
تاریخ تولد1342/4/19
محل تولدتهران
همسرعبدالرضا گنجی

ورود فاطمه گودرزی به عرصه ی بازیگری

در بیوگرافی فاطمه گودرزی آمده است که وی از سال 1361 دوره دو ساله تئاتر را در اداره بازیگری گذارند.

گودرزی از سال 1367 با مجموعه تلویزیونی گالش‌های مادر بزرگ کار هنری‌اش را آغاز کرد. در سال 69 با بازی در فیلم به خاطر همه چیز کاری از رجب محمدین سینما برای او آغاز شد.
وی با بازی در فیلم می‌خواهم زنده بمانم ثابت کرد که تا قبل از این توانایی‌هایش را نادیده گرفته بودند. در سیزدهمین جشنواره فیلم فجر جایزه‌ای به وی تعلق نگرفت، اما در دوره بعد، جایزه‌اش را برای بازی در فیلم غزال گرفت.

گودرزی تا مدت‌ها بعد از می‌خواهم زنده بمانم، فرصت نمایش توانایی‌هایش را پیدا نکرد تا اینکه در مجموعه تلویزیونی دردسر والدین بار دیگر ثابت کرد که همچنان هنرمند چیره دستی است.
یکی از پروژه‌های او فیلم سینمایی فوتبالیست‌ها با حضور علی پروین، حمید استیلی و افشین پیروانی بود، فیلمی که در سال 79 توسط علی‌اکبر ثقفی مقابل دوربین رفت.

از مجموعه‌های تلویزیونی او که در اذهان مانده است، ترانه مادری، دردسر والدین، آپارتمان و رعنا و در وادی سینما هم همسر دلخواه من، ازدواج صورتی، ازدواج به سبک ایرانی، غزال، جنگ نفتکش‌ها و تلفن می‌توان اشاره کرد.

فاطمه گودرزی از جمله بازیگرانی است که همیشه از حاشیه فاصله گرفته و کمتر گفت و گو می‌کند.

فاطمه گودرزی با لباس سنتی

خانواده فاطمه گودرزی

در بیوگرافی فاطمه گودرزی آمده است که وی متاهل است و چندین سال است که ازدواج کرده است . همسر وی عبدالرضا گنجی که از کارگردانان سینما است .

همچنین وی دو فرزند دارد ; یک دختر به نام آوا و یک پسر به نام پویان

گودرزی همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است. پسر وی، پویان گنجی، نیز بازیگر است. وی از سال ۱۳۶۱ دورهٔ دوسالهٔ تئاتر را در ادارهٔ بازیگری گذراند.

فاطمه گودرزی به همراه پسر و دخترش

میزان تحصیلات فاطمه گودرزی

در بیوگرافی فاطمه گودرزی آمده است که وی دارای مدرک دیپلم اقتصاد است.

بیوگرافی همسر فاطمه گودرزی

عبدالرضا گنجی متولد 1334 در شهر تهران می باشد و از همسرش 9 سال بزرگتر است. او برای اولین بار فعالیت هنری خودش را در سال 1352 با بازی در تناتر شروع کرد و پس از آن به عنوان دستیار کارگردان در ساخت چند فیلم حضور داشت و هم اکنون به عنوان کارگردان مشغول به کار است.

فاطمه گودرزی و همسرش

بیوگرافی آوا دختر فاطمه گودرزی

آوا گنجی دختر فاطمه گودرزی ۳۰ ساله شده و مادرش با انتشار عکس های از کودکی وی تولد تنها دخترش را به وی تبریک گفته است که در ادامه عکس های از این خانواده هنری را می بینید

فاطمه گودرزی به همراه دخترش آوا

فاطمه گودرزی در صفحه شخصی اش نوشت : امروز یکی از قشنگترین روزهای منه چون امشب شب تولد دخترم آوای مهربونه گاهی احساس میکنم من یدونه پسر ندارم بلکه دوتا پسر دارم چراکه ازپس همه کارهای شخصی وحتی کارهای دیگران برمیاد از بچگی همینطور بود اجازه نمیداد حتی بهش غذا بدم میگفت خودم !میخواستم لباسشو عوض کنم میگفت خودم!خلاصه کلا از صبح که بیدار میشد با خودم شروع میکرد !!عزیزم تولدت بارها وبارها مبارک باشه به خودم تبریک میگم با داشتنت خداوند حفظت کنه وبه همه خواسته هات که خیلی منطقیه برسی دوستت دارم اندازه دنیای لایتناهی !!!

نگاهی به زندگی شخصی کیوانچ تاتلیتوغ معروف به بردپیت خاورمیانه

تولد ۳۰ سالگی آوا گنجی در کنار خانواده اش

بیوگرافی پویان پسر فاطمه گودرزی

پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی از بهترین هنرمندان کشورمان به تازگی ازدواج کرده است خبر ازدواج او در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشته است.

پسر خانم بازیگر با یکی از هنرپیشه های مطرح و معروف کشورمان به نام دریا مرادی دشت ازدواج کرده است.

این پسر جوان در سال ۱۳۶۷ متولد شده و با توجه به شغل پدر و مادرش که در زمینه بازیگری است او هم به همین سمت گرایش پیدا کرده است و در حال حاضر در رشته بازیگری تحصیل می‌کند.

فاطمه گودرزی به همراه پسرش

بیوگرافی عروس فاطمه گودرزی

دریا مرادی بازیگر جوانی است که متولد سال 68 است و در تهران به دنیا آمده است. او از بازیگران کم کار بوده اما در چند سال اخیر مورد توجه کارگردانان قرار گرفته است.

دریا مردی دشت بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که بازیگری را با سریال تبریز در مه آغاز کرد و سریال ویلای من مهران مدیری تجربه موفقی برای او بود که راه را برای بازی های دیگر او در سریال شوخی کردم و در حاشیه باز کرد و اغلب مردم او را با این سریال ها می شناسند.

چند ماه پیش بود که انتشار عکس دونفره دریا مرادی دشت و پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی حسابی خبرساز شد اما واکنشی از سوی هیچ کدام از این هنرمندان منتشر نشد که تاییدی بر این ادعا باشد.

عروس فاطمه گودرزی

نوزدهمین جشن حافظ بیستم تیرماه برگزار شد و فاطمه گودرزی بازیگر کشورمان به همراه عروس و پسرش در این مراسم حضور داشت .

ازدواج پویان گنجی (پسر فاطمه گودرزی) با دریا دشتی

ازدواج پویان گنجی (پسر فاطمه گودرزی) با دریا دشتی

فاطمه گودرزی با انتشار عکس‌هایی در صفحه شخصی‌اش خبر از ازدواج پسرش پویان با دریا مرادی‌دشت بازیگر جوان داد و برای همه جوانان ایران زمین آرزوی سعادت و خوشبختی کرد.

گفتنی است که پویان گنجی نیز راه پدر و مادرش را ادامه داده و وارد عرصه هنر شده است و همسرش نیز به جز بازیگری در کار مدلینگ نیز حضور دارد.

عکس ازدواج پویان گنجی (پسر فاطمه گودرزی) با دریا دشتی

ازدواج پویان گنجی (پسر فاطمه گودرزی) با دریا دشتی

ازدواج پویان گنجی (پسر فاطمه گودرزی) با دریا دشتی

بالاخره دریا مرادی دشت با انتشار این عکس در کنار همسرش پویان گنجی نوشت: آرام و آسوده در کنارت قدم بر میدارم… با وقار و با صلابت کنارم ایستاده ای… پشتم به تمام وجودت گرمه… نقطه اول و آخر …

بازی فاطمه گودرزی و پسرش و دریا مرادی دشت در سریال امروز فردا

دریا مردادی دشت سال 90 در سریال امروز و فردا ساخته حسین قناعت به ایفای نقش پرداخت و در این سریال با پویان گنجی و فاطمه گودرزی همبازی شد.

دریا مرادی دشت در مجموعه سوغات جنگل

عاشقانه های عروس فاطمه گودرزی برای پسرش

دریا مرادی دشت بازیگر سریال ویلای من با انتشار عکس هایی از حضور در جشنواره فیلم فجر بالاخره به خبر ازدواجش واکنش نشان داد و عاشقانه هایی برای همسرش نوشت.

دریا مرادی دشت عروس فاطمه گودرزی

عروس فاطمه گودرزی با انتشار عکس بالا که تصویر همسرش کات شده بود نوشت: کنار تو همیشه سرم بالاست ….. نوزدهمین جشن حافظ…

دریا مرادی دشت عروس فاطمه گودرزی

عکس بعدی خانم بازیگر عکسی در کنار فاطمه گودرزی و پسرش بود که با انتشار آن نوشت:آرامش داشتن کنار شما برای من موهبتیست که تکراری نمیشود…

دریا مرادی دشت و همسرش پویان گنجی در جشن حافظ

فعالیت های فاطمه گودرزی و عروسش در اینستاگرام

عکس های قدیمی از فاطمه گودرزی در کنار خانواده ش

فاطمه گودرزی و پسرش پویان و دخترش آوا

عکس های قدیمی از خانواده فاطمه گودرزی

عکس های قدیمی از خانواده فاطمه گودرزی

عکس های قدیمی از خانواده فاطمه گودرزی

عکس های قدیمی از خانواده فاطمه گودرزی

شما در حال مطالعه بیوگرافی فاطمه گودرزی در بازیگرنیوز هستید. اطلاعات بیشتر در مورد این بازیگر را در ادامه بخوانید.

عکس های قدیمی از خانواده فاطمه گودرزی

عکس های قدیمی از خانواده فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی و پسرش پویان

عکس های قدیمی از خانواده فاطمه گودرزی

علاقمندی های فاطمه گودرزی

علاقه‌ گودرزی به بازار و شهر تهران

در بیوگرافی فاطمه گودرزی درباره علاقه‌مندی‌هایش چنین آمده است:

من شهرهای شمالی کشور را واقعا دوست دارم اما به مهاجرت هیچ‌وقت فکر نکرده‌ام. متاسفانه من جاهای شلوغ را بیشتر دوست دارم و نمی‌خواهم از تهران بروم. شاید باور نکنید اما من عاشق بازار رفتن هستم و این کار به من آرامش می‌‌دهد.

رستوران داری و آشپزی

در بیوگرافی فاطمه گودرزی آمده است که وی به آشپزی و رستوران داری بسیار علاقه دارد و در این مورد می گوید: 

من شیفته آشپزی و پخت‌ وپز هستم و امیدوارم روزی فرصتی پیش بیاید تا بتوانم این کار را به صورت حرفه‌ای انجام دهم. اگر پای تعریف از خود نگذراید باید بگویم آشپزی ام خوب است و معمولا از پس درست کردن غذاهای مختلف بر می آیم و همیشه خودم در خانه آشپزی می کنم. “من شیفته آشپزی و پخت وپز هستم و امیدوارم روزی فرصتی پیش بیاید تا بتوانم این کار را به صورت حرفه ای انجام دهم.

نقاشی و سنتور

زمانی دغدغه نقاشی و نواختن سنتور راداشتم. ولی الان هم وقت نمی کنم و هم آن قدر مشکلات خانواده زیاد است که سعی می کنم از این سرگرمی های شخصی ام به نفع دیگر اعضای خانواده بگذرم.

حیوان خانگی عجیب فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به تازگی عکسی از خود در حالی که یک مار عظیم الجثه به دور گردنش پیچیده است، منتشر کرد.

///همه چیز در مورد نقش فریبرز عرب نیا در مختارنامه

حیوان خانگی عجیب فاطمه گودرزی

مصاحبه هایی با فاطمه گودرزی

راه رسم شوهرداری به شیوه فاطمه گودرزی

هرکسی شیوه خاص خودش را در زندگی مشترک دارد و بی تردید با تکیه بر این شیوه، می تواند حس آرامش و امنیت را به خودش، همسرش و البته فرزندان شان منتقل کند. همسرم عبدالرضا گنجی به نوعی همکارم است ایشان در عرصه کارگردانی فعالیت می کنند و همین موضوع باعث می شود حرف های مشترک زیادی برای گفتن داشته باشیم و شغل یکدیگر را درک کنیم. منتهی شیوه ای که من و همسرم، در زندگی در پیش گرفتیم و تا به امروز، به دوام زندگی ما هم کمک زیادی کرده، این است که به یکدیگر اجازه نفس کشیدن بدون یکدیگر را می دهیم بله درست خواندید نفش کشیدن.

متاسفانه خیلی از زوج ها تصور می کنند دوست داشتن شان را صرفا باید با کنار هم بودن به یکدیگر نشان بدهند، در حالی که گاهی، زیادی در کنار هم بودن ها باعث تکراری شدن می شود و شرایطی را ایجاد می کند که زن و شوهر، هیچ حرف مشترکی را با هم نداشته باشند… بخشی از حرف غیرمشترک به واسطه خاطره هایی غیرمشترک ایجاد می شود، به همین خاطر، گاهی زن و شوهرها، باید این اجازه را به هم بدهند که بدون یکدیگر به سفر بروند و با دوستان شان معاشرت کنند. به نظر من، این دوری های کوتاه مدت، آنها را به یکدیگر نزدیک تر می کند و باعث می شود، برای هم کلی حرف و خاطره نگفته داشته باشند. حداقل این فرمول در مورد زندگی من جواب داده است.

خدارو شکر، من دوبار لذت شیرین مادرشدن را چشیدم و یک دختر و پسر به اسم «پویان» و «آوا» دارم.

اگر پای تعریف از خود نگذارید، باید بگویم آشپزی ام خوب است. معمولا از پس طبخ غذاهای مختلف بر می آیم زمانی که خانه باشم، همیشه خودم آشپزی می کنم، تا همسر و فرزندانم از نعمت خوردن غذاهای خانگی محروم نشوند.

تیپ کرمی فاطمه گودرزی

رابطه فاطمه گودرزی با فرزندانش

فاطمه گودرزی: ارتباط خوب و صمیمانه‌ای با فرزندانم دارم اما اینکه تا چه حد در این مسیر موفق بوده‌ام را باید پویان و آوا بگویند. حس شخصی‌ام این است که دوست دارم با بچه‌هایم رفاقت داشته باشم و آنها هر چه را می‌توانند با من در میان بگذارند. ضمن اینکه به حریم شخصی یکدیگر هم احترام می‌گذاریم.

ماجرای بادیگاردهای مهران مدیری چیست؟

فاطمه گودرزی با دخترش آوا و پسرش پویان رابطه‌ای صمیمی و متفاوت دارد

آوا: فکر می‌کنم ارتباط ما دیگر از حالت مادر و دختری و مادر و پسری خارج شده و واقعا بیشتر شبیه دوستانی صمیمی هستیم. گاهی آنقدر صحبت‌های من و مادرم صمیمانه می‌شود و گپ می‌زنیم و با هم می‌خندیم که واقعا حس می‌کنم با یک دوست بسیار نزدیک در حال گفت‌وگو هستم.

پویان: به‌نظرم نخستین اصل بازیگری برقراری ارتباط با دیگران است و مادر ما هم یک بازیگر است و خیلی راحت می‌تواند با دیگران و افرادی با سنین مختلف ارتباط برقرار کند و این ارتباط خوب قطعا در وهله اول شامل حال ما شده است. مادرم از زمان تولد من تابه حال بازیگر است و ما هم چه از نظر ژنتیکی و چه از نظر کاری این توانایی را از مامان به ارث برده و یاد گرفته‌ایم.

فاطمه گودرزی: البته من دو سال بعد از تولد تو بازیگر شدم (می‌خندد) سر آوا هشت ماهه باردار بودم که در سریال «گالش‌های مادربزرگ» بازی کردم.
پویان: پس تصحیح می‌کنم، از زمانی که خودم راشناختم مادرم بازیگر است می‌خندد

نظر فاطمه گودرزی درباره انتخاب نقش

بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون در خصوص اینکه چرا سریال‌ها آنقدر ضعیفند و بعضاً کیفیت مطلوبی ندارند گفت: این موضوع بخشی به انتخاب مدیران تلویزیون برمی‌گردد که چرا اصلاً همچنین قصه‌هایی را تصویب می‌کنند و باید ساخته شود.

“رعنا”، “می‌خواهم زنده بمانم” و حتی “دردسرهای والدین” یا “ماه منیر” و “فاصله‌ها” را کسی از یاد نمی‌برد، سریال‌ها و آثاری که در سینما و تلویزیون ایران به‌یادگار مانده‌اند و فاطمه گودرزی یکی از هنرمندان خاطره‌انگیز این عرصه به‌شمار می‌رود. او این روزها در سریال “ایل‌دا” راما قویدل و “شرم” احمد کاوری ایفای نقش می‌کند. قرار است همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، “ایل‌دا” با بازی او در نقش “داگل” کنار مجید مظفری و پوریا پورسرخ به آنتن برسد؛ در “شرم” هم نقش پوران قصه را دارد؛ یکی از شخصیت‌های اصلی داستان.

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص پذیرفتن نقش و کار با تلویزیون و سینما که همیشه در انتخاب نقش رفتار سختگیرانه‌ای داشته است،گفت: من به‌طور کلی در انتخاب نقش‌ها و کاراکترها رفتار سختگیرانه‌ای دارم. معمولاً دوست ندارم مادر نقش اصلی کارها باشم و این سبک‌های فعلی را بعضاً نمی‌پسندم. در سینما هم پیشنهاد شده چون دوست نداشتم کار نکردم، دیدم خیلی با آن سبک و شیوه‌ای که من کار می‌کردم، فاصله دارد. نگاه‌ها در سینما تغییر کرده و من خیلی از این سبک کارها را نمی‌پسندم و ترجیح می‌دهم اگر قرار است در کار تلویزیونی باشم هر نقشی را کار نکنم. البته من تلویزیون را به‌خاطر مخاطب‌های گسترده مردمی‌اش دوست دارم. تلویزیون را مردم می‌بینند و با طیف گسترده‌ای ارتباط برقرار می‌کند، اما با این اوصاف، به‌خاطر اینکه دوست ندارم تنها به‌صرف روی آنتن بودن، کار کنم کاری را می‌پذیرم که به‌شدت خود آن نقش را دوست داشته باشم. مصداق بارز آن در “شرم” یا “ایل‌دا” قصه‌های خوب بودند و مرا درگیر خودشان کردند؛ می‌دانم مخاطب زیادی هم خواهند داشت.

وی  در پاسخ به این سؤال که چرا مثل گذشته سریال فاخر و ماندگار برای تلویزیون ساخته نمی‌شود و سریال‌هایی هم که بعضاً روی آنتن‌اند نمی‌توانند آن ارتباط قابل قبول را با مردم برقرار کنند، افزود: من با افتخار می‌توانم به شما بگویم تقریباً سریالی را کار نکرده‌ام که سرم را بلند نکنم، یعنی از “رعنا” و “آپارتمان” گرفته تا “دردسر والدین” و “عمه ماه منیر” همه کارها مورد استقبال قرار گرفتند. هنوز هم “فاصله‌ها” و “ترانه مادری” در بازپخش هم رگه‌های تازه‌ای برای مخاطب دارند. من سعی کرده‌ام اگر کاری می‌کنم مردم نگویند چرا و یا در کوچه و خیابان مورد انتقاد قرار بگیرم. این‌که چرا سریال‌ها آنقدر ضعیفند بخشی به انتخاب مدیران تلویزیون برمی‌گردد که چرا اصلاً همچنین قصه‌هایی تصویب می‌شوند و باید ساخته شوند.

ماجرای کشف حجاب ستاره اسکندری در ترکیه چه بود؟

گودرزی خاطرنشان کرد:  اگر قرار است مناسبتی سریالی ساخته شود چرا نباید بهترینش انتخابش شوند، برای اینکه ما فیلمسازان بسیار خوبی داریم که در خانه نشسته‌اند و کار نمی‌کنند، شاید اجازه کار کردن ندارند و شاید  توقع آنها از کار کردن به‌گونه‌ای است است که این‌ها نمی‌توانند جوابگو باشند، بنابراین هرکسی از در وارد می‌شود می‌گویند “تو بیا بساز! ما از پس تو برمی‌آییم از پس آن پیشکسوته برنمی‌آییم و نمی‌توانیم جوابگویش باشیم”، حالا یا مالی و یا معنوی از نظر فکری نمی‌توانند با هم همخوانی داشته باشند، به هر حال کارها این طور ضعیف ساخته می‌شود. من مقصر همه این اتفاقات را مسئولین تلویزیون می‌دانم(!) نه کسانی که دارند کار می‌سازند، چون همه دوست دارند کار بکنند و فیلم بسازند همه دوست دارند تهیه‌کنندگی و کارگردانی کنند و به‌وفور ما تهیه‌کننده و کارگردانانی داریم که پول عوامل را نپرداختند و کارها را حتی نصفه و نیمه رها کرده‌اند.

بازیگر سریال‌های شناخته‌شده تلویزیون با ابراز “باید تهیه‌کنندگان کاربلد و کارآمد را بیاوریم”، تأکید کرد: چرا آدم بی‌تدبیری را می‌آورید تهیه‌کننده می‌کنید که نمی‌تواند از پس کار بربیاید و کنار آن تهیه‌کنندگانی کاربلد و کارآمد داریم که سازمان صداوسیما آن‌ها را می‌شناسد، و بیشتر از آن‌ها استفاده کند، این مشکلاتی است که همیشه داشته و داریم.

وی در پایان درباره کارهای جدید خودش توضیحاتی داد و این‌که دوست دارد در ادامه کارهایش چه شخصیت‌هایی را تجربه کند، خاطرنشان کرد: “ایل‌دا” کاری است که به‌مناسبت هفته‌ دفاع مقدس از تلویزیون پخش می‌شود. بخشی از کار من باقی مانده است، تا چند روز دیگر احتمالاً به خرم‌آباد می‌روم. گفته می‌شود تا آخر شهریورماه تصویربرداری تمام شود اما ممکن است به مهرماه هم کشیده شود. کار قومیتی و جنگی است که از فضای طبیعت خرم‌آباد و خلق‌وخو و گویش و لهجه‌شان استفاده شده است. من همیشه در غایت و چشم‌انداز بازیگری‌ام هنوز شخصیت‌هایی هستند که دوست دارم آن‌ها را بازی کنم اما هنوز به من پیشنهاد نشده‌اند.

سریال «دردسر والدین» از «آی فیلم انگلیسی» پخش شده است. خودتان هم دوباره به تماشای آن نشستید؟

اطلاع داشتم اما متاسفانه نتوانستم آن را ببینیم.

تاکنون سریالی را که خودتان در آن ایفای نقش کرده باشید، از «آی‌فیلم انگلیسی» دیده اید؟ چه نظری درباره دوبله ها دارید؟

از «آی‌فیلم انگلیسی» ندیده ام، اما بخش هایی از سریال ها را در فضای مجازی دیده ام. این بخش ها با دوبله انگلیسی یا عربی بوده اند و به نظرم دوبله های خوبی روی آن‌ها انجام شده است. البته به نظر من، هنوز هم می توانیم دوبله های بهتری داشته باشیم. دوبلور باید بتواند احساسات را بهتر منتقل کند و در صحنه های احساسی، عملکرد بهتری داشته باشد.

معمولاً وقتی سریالی از «آی‌فیلم» پخش می شود، بازخوردی از طرف مردم دریافت می کنید؟ 

بله، اتفاقاً وقتی که سریالی از «آی‌فیلم» پخش می شود، افراد زیادی تماس می گیرند، پیام می گذارند و از راه‌های مختلف می گویند کاری از ما در حال پخش است. مثلاً وقتی مردم در کوچه و بازار، ما را می بینند درباره سریال ها صحبت می‌کنند و اگر کاری در حال پخش باشد، درباره آن اظهار لطف می کنند. به طور کلی، مردم محبت و لطف دارند و همیشه کارها را دنبال می کنند. «آی‌فیلم» هم بینندگان خاص خودش را دارد.

با خواننده های استقلالی بیشتر آشنا بشید

به نظر شما بازپخش سریال های قدیمی چقدر می تواند برای مخاطبان جذاب باشد؟

بازپخش سریال ها به طور کلی کار خوبی است. برخی از افراد کارها را ندیده اند و از «آی فیلم» می بینند و برای بعضی دیگر نیز تجدید خاطره می شود و دوباره کارها را می بینند. از طرف دیگر، در گذشته کارهای قوی زیادی ساخته شده و نباید به دست فراموشی سپرده شود. خوب است هر از گاهی این سریال ها مجدداً پخش شود و مورد توجه قرار بگیرد.

از جذابیت های نقشی که در «دردسر والدین» برعهده داشتید، بگویید. چرا قبول کردید ایفاگر نقش «ایران» در این سریال باشید؟

قصه «دردسر والدین» خیلی جالب و جدید بود. برای اولین بار در تلویزیون ایران به موضوع تنهایی یک زوج پرداخته می شد. معمولاً در سریال ها می بینیم یک خانم و آقای مجرد با یکدیگر ازدواج می کنند اما در این سریال، اصل داستان درباره خانم و آقایی است که بنا به دلایلی همسران‌شان را از دست داده اند و فرزند هم دارند، اما خودشان تنها هستند و نیاز به همسر و همدم دارند. در ادامه وقتی کار پیش رفت، مهران مدیری به جمع ما اضافه شد که این موضوع بهتر شدن کار را به دنبال داشت. ارتباط داشتن با بچه ها هم فوق العاده بود و چون در این کار در کنار تعداد زیادی از بچه ها کار می کردیم، شرایط خاصی را تجربه کردیم. صحنه های مفرح زیادی در سریال به وجود آمد که برایم جالب و جذاب بود.

ایفای این نقش سختی خاصی هم داشت؟

نه چندان، در کنار دیگر بازیگران به ایفای نقش می پرداختیم و از تجربیات یکدیگر استفاده می کردیم. تنها موضوع این بود که تعداد زیادی از بچه ها در این پروژه حضور داشتند و زیاد بودن افراد موجب شلوغی شده بود و این مسئله گاهی اوقات کار را سخت می کرد. البته همانطور که در پیشتر گفتم همین شلوغی موجب ایجاد صحنه های جالب و مفرح در کار می شد.

احتمالاً هدف از ساخت سریالی مانند «دردسر والدین» این است که راهکاری برای حل مشکلات خانواده ها ارائه دهد، آیا «دردسر والدین» در این کار موفق بود؟

بله، صددرصد. هدف از ساخت چنین سریالی این بود که راهکاری برای مشکلات خانواده های پرجمعیت ارائه دهد. البته معمولاً افراد با توجه به فرهنگی که خودشان دارند، با مشکلات برخورد و برای حل آن ها اقدام می کنند. اما به طور کلی فکر می کنم ساخت سریال هایی مانند «دردسر والدین» می تواند به حل مشکلات چنین خانواده هایی کمک کند.

برای ایفای نقشی که در «دردسر والدین» برعهده داشتید، درباره مشکلات خانواده های این‌چنینی و نحوه برقراری ارتباط با فرزندان قبلی همسر، مطالعه کردید؟

به نظر من یکی از مهمترین راهکارها این است که افراد سطح صبر و حوصله خودشان را بالا ببرند. در همه خانواده ها مشکلات وجود دارد و در خانواده های این‌چنینی، مشکلات پیچیده تر است، بنابراین افراد در این خانواده ها باید صبر بیشتری داشته باشند. راهکار دیگر این است که افراد از مشاوره های تخصصی برای حل مشکلات‌شان استفاده کنند. راهکارهای علمی حتماً می تواند به کمک خانواده ها بیاید و آن‌ها را در حل مشکلات یاری دهد.

به نظر شما افراد بعد از اینکه به هر دلیلی همسرشان را از دست دادند، حق دارند دوباره ازدواج کنند یا بهتر است به نگهداری از فرزندان‌شان مشغول شوند؟

معمولاً خانم ها صبورتر هستند و وقتی همسرشان را از دست می‌دهند، می توانند صبوری کنند و به نگهداری از فرزندان‌شان بپردازند اما آقایان نمی توانند وقت زیادی برای بچه ها اختصاص دهند. به طور کلی با مدیریت مسائل می توان با فرد مناسبی ازدواج کرد. به نظر من ازدواج مجدد افرادی که به هر دلیلی از همسرشان جدا شده اند یا آن‌ها را از دست داده اند، اشکالی ندارد. اما مهم این است که مشکلات مدیریت شود.

دلیل عمل بینی سحر جعفری جوزانی چه بود؟

به نظرتان سریال «دردسر والدین» گزینه مناسبی برای پخش از «آی‌فیلم انگلیسی» بود؟

«دردسر والدین» یک سریال اجتماعی و خانوادگی است و تلاش دارد راهکاری برای حل مشکلات خانواده ها ارائه دهد، به همین دلیل گزینه خوبی برای نمایش از «آی‌فیلم» به شمار می رود. به طور کلی، داستان این سریال خیلی جالب است و می تواند برای مخاطبان خارجی هم جذاب باشد.

حواشی فاطمه گودرزی

او در جریان برگزاری بیست و هشتمین دوره جشنوراه فیلم فجر، همانند اصغر فرهادی و عزت‌الله انتظامی، از پذیرش داوری جشنواره خودداری کرد.

فاطمه گودرزی با شال زرد

شایعه خواهر بودن با فتانه

شایعه شده است که فتانه خواننده لوس آنجلسی خواهر فاطمه گودرزی است که این خبر تکذیب نشده است.

حضور فاطمه گودرزی در  افطاری حاشیه‌ساز

ماجرای افطاری رئیس جمهوری با هنرمندان که قراربود برگزار ‌شود، با حواشی متعددی همراه شد. تحریم این مهمانی رسمی از سوی چند تن از هنرمندان شناخته‌شده کشور که عمدتا سینماگر هستند، فضای شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها را تسخیر کرد و موج دامنه‌داری از انتقادات نسبت به عملکرد دولت و وعده‌های رئیس جمهوری را شکل داد.

کارت های دعوت افطاری ریاست جمهور

تعدادی از سینماگران با انتشار پست‌هایی جداگانه با هشتگ یکسان «#ما_به_افطاری_نخواهیم_رفت»، این مراسم را تحریم کرده‌اند. بسیاری از هنرمندان ضمن گلایه از وضعیت معیشتی مردم و خالی‌بودن سفره‌های افطار، کم‌توجهی به مشکلات اقشار هنری را هم از دیگر موارد دلخوری خود دانسته‌اند. سینماگرانی همچون پرستو گلستانی، برزو ارجمند، پرویز پرستویی، آناهیتا همتی، شیلا خداداد، مازیار میری، سارا بهرامی، احسان کرمی، امین تارخ، مریم بوبانی، مهناز افشار، فاطمه گودرزی و فلور نظری با انتشار تصاویری از کارت دعوت ضیافت افطاری رئیس‌جمهوری در صفحات شخصی خود به تحریم این مراسم پرداخته‌اند.

فاطمه گودرزی مهمان برنامه فرمول یک

سیدعلی ضیاء مجری به مناسبت تولد فاطمه گورزی، بازیگر سینما و تلویزیون، میزبان او در برنامه «فرمول یک» بود و با او به گفت‌وگو پرداخت.

گودرزی در ابتدای این گفت‌وگو اظهار کرد: به ورزش علاقه زیادی دارم. از جمله فوتبال، والیبال و کشتی… قدری شیطان هستم. مسی را دوست دارم. رونالدو را هم دوست دارم؛ هر دو در کنار هم به خاطر تلاش زیادشان، چون اعتقاد دارم آدم‌های درجه یک همیشه خیلی تلاش می‌کنند. وقتی مسی به ایران گل زد در استادیوم بودم و ناراحت شدم که چرا تیم دقایق پایانی استوار ادامه ندادند وگرنه مسی که کارش گل زدن است.

تیپ فاطمه گودرزی روی فرش قرمز

این بازیگر در پاسخ به این که از ۱۰ به خودش چه نمره ای می‌دهد، گفت: نمره عالی نخواهم داد. به خودم ۷ می‌دهم چون همیشه تلاشم را کرده‌ام. بعضی کارها هست که آدم بعد از اکرانشان تازه می‌فهمد چه اشتباهی کرده است.

گودرزی و شکیبایی به جای تهرانی و فروتن

گودرزی ادامه داد: قرار بود در قرمز به جای هدیه تهرانی بازی کنم و نقش آقای فروتن را هم آقای شکیبایی ایفا کند. اما سر آقای شکیبایی شلوغ بود و نتوانست بیاید و رنج سنی فیلم پایین آمد. البته خوشحالم که دوستان خیلی خوب کار کردند.

بازیگر اگر کار نکند فراموش می‌شود

وی با بیان اینکه خیلی سال است به او نقش مادر را می‌دهند، یادآور شد: می‌خواهم این نقش‌ها را قبول و کار نکنم اما می‌گویم حیف است. من بازیگرم و باید کار کنم. بازیگر بعد از مدتی که کار نکند فراموش می‌شود و وقتی فراموش شد، نابود می‌شود.

گودرزی تصریح کرد: بازیگران خوبی را می‌شناسم که بیکار مانده اند. ما بازیگران خوب چه خانم چه آقا چه در نسل قدیم و چه نسل جدید، کم نداریم اما گاهی دوستان گروه‌هایی تشکیل می‌دهند که فقط اعضای آن را سر کارهای مختلف می‌برند. این بد نیست اما کاش بدانند بازیگران دیگری هم هستند که عشق و زندگی‌شان بازیگری است.

بازیگران متولد آخرین ماه سال را بیشتر بشناسید

وی اذعان کرد: من آدم مغروری هستم، به واسطه غرورم می‌گویند چرا دو هفته مرا گذاشته اید که نقش انتخاب کنید، اگر مرا انتخاب می‌کنید باید انتخاب اول باشم.

دوست داشتم نقش‌های گلاب آدینه را به من می‌دادند

این بازیگر در پاسخ به این سوال ضیاء که چه نقش‌هایی را دوست داشته بازی کند اما به دیگران رسیده، توضیح داد: دوست داشتم در سینما در فیلم «نرگس» بازی می‌کردم. در فیلم اعتراض آقای کیمیایی دوست داشتم نقشی که خانم فرهی بازی کرد من بر عهده داشتم چون می‌دانستم از این نقش برمی‌آیم. نقشهایی که به خانم آدینه می‌دهند هم خیلی خوب است و نقش‌هایش را دوست دارم. او بازیگر توانا و قدرتمندی است و شاید این قدر که خوب بازی می‌کند، من چنین احساسی دارم و اگر به من پیشنهاد داده بودند اینقدر خوب از پسش برنمی آمدم.

گودرزی درباره بازیگران جوان گفت: از بین آقایان نوید محمدزاده، صابر ابر و از بین خانم‌ها هم نگار جواهریان و ترانه علیدوستی را دوست دارم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرد: اگر از بچه‌های من بپرسید می‌گویند که من در هیچ زمینه ای کم نمی گذارم و کم نمی آورم. در گذشته اینطور بود که کارهای مردانه می‌کردم، مثلا رادیو، جاروبرقی یا اتو اگر خراب می‌شد باز می‌کردم و درستش می‌کردم اما حالا کمتر وقت این کارها را دارم.

وقتی کیک تولد این هنرمند را به استودیو آوردند، گفت: دوستان مختلفی امسال برایم تولد گرفتند و من به پاس قدردانی از زحماتشان عکس‌های این تولدها را در صفحه‌ام گذاشتم. مردم فکر نکنند از خود راضی هستم.

وی قبل از بریدن کیک تولدش بیان کرد: امشب دعا می‌کنم همه مردممان آنقدر که لایقش هستند خوب زندگی کنند و شادی، حال خوب، جیب پر پول و احترام داشته باشند.

همکاران گودرزی تولدش را تبریک گفتند

ژاله صامتی، عمار تفتی، محسن افشانی، ارسلان قاسمی، کمند امیرسلیمانی و فریبا کوثری از جمله هنرمندانی بودند که با ارسال ویدئوهایی از خود به «فرمول یک» تولد فاطمه گودرزی را تبریک گفتند و تبریک آنها در بخشهای مختلف برنامه پخش شد و گودرزی نیز از مهربانی همکارانش تشکر کرد.

ضیاء همچنین در برنامه میزبان پویان و آوا گنجی دو فرزند گودرزی بود و با آنها نیز گپ زد.

پویان درباره مادرش گفت: مامان استعداد عجیب و غریبی درباره همه چیز دارد و در همه چیز سررشته دارد. همیشه می‌توان با او مشورت کرد. ما از کودکی ۷۵ درصد غذاهایی که خوردیم، از توی یخچال درآوردیم و گرم کردیم. این فرق ما با بچه‌های دیگری است که مادرشان در این حرفه نیستند.

رفتم که در ارمنستان کامپیوتر بخوانم اما نتوانستم و برگشتم

وی در زمینه حضور به عنوان بازیگر توضیح داد: چهار سال در ارمنستان درس خواندم و برگشتم که بازیگر شوم. مادر نگذاشت و چه معنی دارد کامپیوتر خوانده ای حالا بخواهی بازیگر شوی. مادر مرا به کلاس‌های بازیگری فرستاد و از خانم مهتاب نصیرپور و آقای رحمانیان ممنونم. درس این هنر را نیز خواندم.

پسر فاطمه گودرزی همچنین گفت: از کودکی در صحنه بزرگ شده ام و کاری به غیر از هنر بلد نیستم، نویسندگی و دستیاری کرده ام. به ارمنستان هم که رفتم طاقت نیاوردم و برگشتم.

پویان برای مادرش آرزو کرد: آرزو می‌کنم که تولد امسالش مبارک تر از سالهای دیگر باشد و محبوبیتش بین مردم ایران صدچندان شود.

پخش فصل پنجم «نون‌ خ» برای نوروز و رمضان 1403

هرچقدر هم تلاش کنیم می‌گویند مادرشان او را به این حرفه آورده است

آوا گنجی، دختر این هنرمند نیز از ورود خود به حرفه مادر خبر داد و گفت: من هم وارد بازیگری شده ام اما متاسفانه هرچقدر هم تلاش کنیم، می‌گویند مادرش او را آورده است. با کلاس‌های خانم نصیرپور شروع کردم و اصلا به کسی نگفتم دختر خانم گودرزی هستم.

وی در پایان برای مادرش آرزو کرد مثل همیشه پرانرژی، شاد و مهربان سایه اش بالای سر خانواده باشد.

سفر به برزیل فاطمه گودرزی در جام جهانی برزیل 2014

فاطمه گودرزی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود

فاطمه گودرزی و لیندا کیانی و محسن تنابنده در جام جهانی برزیل 2014

شما در حال مطالعه بیوگرافی فاطمه گودرزی در بازیگرنیوز هستید. برای مشاهده ی عکس های بیشتر از او با ما در ادامه همراه باشید.

ورزش مورد علاقه فاطمه گودرزی

در بیوگرافی فاطمه گودرزی آمده است که وی در زمان دبیرستان به ورزش والیبال علاقه زیادی داشت و همیشه این ورزش را بازی می کرد. اما بعد از مدتی والیبال را کنار می گذارد و به دنبال ورزش بدنسازی و شنا می رود و این ورزش ها را با دنبال می کند. اما با تشکیل تیم والیبال هنرمندان، دوباره سراغ ورزش قدیمی خود می رود و هم اکنون هر از گاهی در تیم والیبال هنرمندان بازی می کند.

جشن تولد فاطمه گودرزی 

شهره سلطانی تصاویری از جشن تولد 55 سالگی فاطمه گودرزی با حضور بازیگرانی چون فریبا کوثری ، مرجانه گلچین ، الهام پاوه نژاد ، زهره فکور صبور ، کمند امیرسلیمانی ، نفیسه روشن و سامیه لک را منتشر کرد.

کیک تولد 55 سالگی فاطمه گودرزی
در ادامه این مطلب تصاویر هنرمندانه جشن تولد فاطمه گودرزی را مشاهده میکنید.
خانم های بازیگر در جشن تولد 55 سالگی فاطمه گودرزی
شهره سلطانی و همسرش در جشن تولد 55 سالگی فاطمه گودرزی
مرجانه گلچین و شهره سلطانی در جشن تولد 55 سالگی فاطمه گودرزی
نفیسه روشن در جشن تولد 55 سالگی فاطمه گودرزی
شهره سلطانی و فریبا کوثری در جشن تولد 55 سالگی فاطمه گودرزی

تصاویری از جشن تولد لاکچری فاطمه گودرزی در 56سالگی

تولد فاطمه گودرزی در کنار خانواده اش

بازیگران در تولد فاطمه گودرزی

تولد فاطمه گودرزی در مجمع کودکان

جشن تولد لاکچری فاطمه گودرزی در ۵۷سالگی

جشن تولد فاطمه گودرزی در ۵۷سالگی

شما در حال مطالعه بیوگرافی فاطمه گودرزی در بازیگرنیوز هستید. برای مشاهده ی عکس های بیشتر از او با ما در ادامه همراه باشید.

حضور فاطمه گودرزی در برنامه ی شام ایرانی

فاطمه گودرزی، فریبا نادری و شهره سلطانی و نسیم ادبی  بازیگران فصل جدید «شام ایرانی» هستند.

فصل ششم از سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران زن کلید خورد.

حضور فاطمه گودرزی در شام ایرانی

حضور فاطمه گودرزی در شام ایرانی

حضور فاطمه گودرزی در شام ایرانی

کارنامه ی هنری فاطمه گودرزی

فیلم سینمایی

مهاجران                                ۱۳۶۹ کارگردان مهدی صباغ‌زاده
به خاطر همه چیز                    ۱۳۶۹ کارگردان رجب محمدین
خانه خلوت                           ۱۳۷۰ کارگردان مهدی صباغ‌زاده در نقش نرگس
افسانه مه پلنگ                    ۱۳۷۰ کارگردان محمدعلی سجادی
جنگ نفت‌کش‌ها                    ۱۳۷۲ کارگردان محمد بزرگ‌نیا
می‌خواهم زنده بمانم              ۱۳۷۳ کارگردان ایرج قادری در نقش فرنگیس مجتهدی
بهشت پنهان                        ۱۳۷۳ کارگردان کامران قدکچیان در نقش یاسمن
آرزوی بزرگ                          ۱۳۷۳ کارگردان خسرو شجاعی در نقش رویا و پروانه
غزال                                  ۱۳۷۴ کارگردان مجتبی راعی
حریف دل                            ۱۳۷۵ کارگردان رضا گنجی
تابلویی برای عشق              ۱۳۷۶ کارگردان حسینعلی لیالستانی
جنگجوی پیروز                     ۱۳۷۷ کارگردان مجتبی راعی
تلفن                                 ۱۳۷۸ کارگردان شفیع آقا محمدیان
همسر دلخواه من                ۱۳۷۹ کارگردان افشین شرکت در نقش لیلی مصداقی
فوتبالیست‌ها                      ۱۳۷۹ کارگردان علی‌اکبر ثقفی
آب                                  ۱۳۸۰ کارگردان رجب محمدین
ازدواج صورتی                     ۱۳۸۳ کارگردان منوچهر مصیری
ازدواج به سبک ایرانی          ۱۳۸۳ کارگردان حسن فتحی در نقش اکرم
نیما یوشیج                        ۱۳۸۵کارگردان نادر کجوری
دست‌های خالی                 ۱۳۸۵ کارگردان ابوالقاسم طالبی
پایان راه                            ۱۳۸۵ کارگردان افسانه منادی
شب حورا                         ۱۳۸۶ کارگردان شهاب ملت خواه
ماه منیر                           ۱۳۸۷ کارگردان شهره لرستانی
ما خونه نیستیم                 ۱۳۸۸ کارگردان شاهد احمدلو در نقش آفتاب
گنجشکک اشی‌مشی        ۱۳۹۲ کارگردان وحید نیکخواه آزاد
آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند ۱۳۹۲ کارگردان قربان محمدپور
سایه                               ۱۳۹۴ کارگردان مسعود نوابی در نقش دکتر ظهیری
دخترعمو و پسرعمو            ۱۳۹۵ کارگردان روح‌انگیز شمس در نقش مادر نازنین
داش اکل                          ۱۳۹۶ کارگردان محمد عرب

زندگی جانی دپ ستاره پول ساز هالیوود | از ماجراهای سخت دوران کودکی تا حواشی اخیر او

 

مجموعه تلویزیونی

آئینه                             ۱۳۶۶ کارگردان فریدون فرهودی
گالش‌های مادربزرگ         ۱۳۶۷ کارگردان بهمن زرین‌پور
رعنا                             ۱۳۶۹–۱۳۶۷ کارگردان داوود میرباقری
آپارتمان                        ۱۳۷۲ کارگردان اصغر هاشمی
فردا دیر است                ۱۳۷۷–۱۳۷۶ کارگردان حسین فتحی
دردسر والدین               ۱۳۸۰ کارگردان مسعود نوابی
راز ققنوس                    ۱۳۸۴ کارگردان نادر مقدس
شیخ بهایی                  ۱۳۸۷ کارگردان شهرام اسدی
ترانه مادری                  ۱۳۸۷ کارگردان حسین سهیلی‌زاده
پس از سال‌ها              ۱۳۸۸ کارگردان اکبر خواجویی
فاصله‌ها                      ۱۳۸۹ کارگردان حسین سهیلی‌زاده
به خاطر مونا                ۱۳۹۱ کارگردان مرتضی کوشایی
خانه‌ای روی تپه            ۱۳۹۲–۱۳۹۱ کارگردان داریوش یاری
جاده چالوس                ۱۳۹۳ کارگردان احمد معظمی
ما فرشته نیستیم         ۱۳۹۳ کارگردان فلورا سام
دوردست‌ها                  ۱۳۹۵–۱۳۹۴ کارگردان جواد ارشاد
پرستاران                     ۱۳۹۵ کارگردان علیرضا افخمی
نفس                          ۱۳۹۶ کارگردان جلیل سامان
لحظه گرگ و میش         ۱۳۹۷ کارگردان همایون اسعدیان
ایلدا                            ۱۳۹۹ کارگردان راما قویدل
شرم                          ١٣٩٩ کارگردان احمد کاوری

معرفی سریال ترکی پربیننده دختر پشت پنجره

مجموعه نمایش خانگی

ممنوعه                   ۱۳۹۷ کارگردان گیتی امیر پورکیان

افتخارات فاطمه گودرزی

در بیوگرافی فاطمه گودرزی آمده است که او تا کنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول (۱۳۷۷) و نقش مکمل زن سال (۱۳۷۰) در جشنواره فیلم فجر شده‌است.

فاطمه گودرزی در فیلم غزال

فاطمه گودرزی و نیکو خردمند در فیلم غزال

فاطمه گودرزی و اسماعیل سلطانیان در فیلم غزال

او تاکنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال (غزال) و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول (1377) و نقش مکمل زن (1370) در جشنواره فیلم فجر شده است.

فاطمه گودرزی در ازدواج صورتی

 فاطمه گودرزی و خسرو شکیبایی در فیلم ازدواج صورتی

فاطمه گودرزی در فیلم می خواهم زنده بمانم

خانم گودرزی و فرامرز قریبیان و شهلا ریاحی در فیلم می خواهم زنده بمانم

فاطمه گودرزی در همسر دلخواه من

ابولفضل پورعرب و فاطمه گودرزی در همسر دلخواه من

فاطمه گودرزی در جاده چالوس

فاطمه گودرزی و محسن افشانی و سیما خضر آبادی در جاده چالوس

شما در حال مطالعه بیوگرافی فاطمه گودرزی در بازیگرنیوز هستید. برای مشاهده ی عکس های بیشتر از او با ما در ادامه همراه باشید.

فاطمه گودرزی در دردسر والدین

فاطمه گودرزی و مهران مدیری و حمیده خیرآبادی در دردسر والدین

فاطمه گودرزی در دوردست ها

فاطمه گودرزی در دوردست ها

فاطمه گودرزی در فیلم جنگجوی پیروز 

فاطمه گودرزی و سعید امیرسلیمانی در فیلم جنگجوی پیروز

فاطمه گودرزی در فیلم سایه

رضا کیانیان و فاطمه گودرزی در فیلم سایه

فاطمه گودرزی در سریال فاصله ها

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی‌نامه فاطمه گودرزی بازی در سریال فاصله‌ها بوده است. فاطمه گودرزی سال ۱۳۸۹ در ۴۷ سالگی در سریال فاصله‌ها نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حسین سهیلی‌زاده همکاری داشته است. فاطمه گودرزی توانست با بازی در سریال فاصله‌ها تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمد حمزه‌‌ای، مریم کاویانی، سوگل طهماسبی و دانیال حکیمی بر تجارب او افزود.

پوستر سریال فاصله ها

فاطمه گودرزی در سریال ممنوعه

فاطمه گودرزی علاوه‌بر سریال فاصله‌ها، سال ۱۳۹۶ در ۵۴ سالگی در سریال ممنوعه نیز بازی کرده است. فاطمه گودرزی این‌بار با امیر پورکیان یعنی کارگردان سریال ممنوعه و هنرمندانی چون امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، نیکی کریمی و پژمان بازغی همکاری داشت.

بازی فاطمه گودرزی در سریال ممنوعه

فاطمه گودرزی در سریال شرم

سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری روزهای تصویربرداری خود را پشت سر می گذارد.

سریال شرم

فاطمه گودرزی تصویری از پشت صحنه این سریال را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

پشت صحنه سریال شرم با حضور فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی با انتشار عکس بالا نوشت:

عکسی با همکاران مهربون و باشخصیتم گاهی با گرفتن عکسی وسط یک صحنه های کارتلاش میکنیم خستگی درکنیم وبا حال بهترادامه بدیم هر روز با دیدن همکارانم انرژی دوباره میگیرم وبخش خوبی از زندگی ادامه پیدا میکنه به امید سلامتی همگیشون وحتی اونایی که تو عکس نیستن مثل منشی صحنه مون که دلخور بود چرا تو عکس نیست اما نمیدونه همیشه توقلبمونه

سریال شرم که سیروس گرجستانی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون را در ابتدای کار از دست داد یک ژانر درام-اجتماعی است و برای پخش در پاییز 99 ساخته می شود.

عکس های فاطمه گودرزی در پشت صحنه سریال شرم

عکس های فاطمه گودرزی در پشت صحنه سریال شرم عکس های فاطمه گودرزی در پشت صحنه سریال شرم عکس های فاطمه گودرزی در پشت صحنه سریال شرم عکس های فاطمه گودرزی در پشت صحنه سریال شرم عکس های فاطمه گودرزی در پشت صحنه سریال شرم

فعالیت های اینستاگرامی فاطمه گودرزی @fatemehgoudarzi

پیج اینستاگرام فاطمه گودرزی با 1.1میلیون followers فعال است.اطلاعات بیشتر در مورد بیوگرافی فاطمه گودرزی را در پیج اینستاگرامش دنبال کنید.

صفحه ی اینستاگرام فاطمه گودرزی

عکس پدر فاطمه گودرزی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشت

عکس پدر فاطمه گودرزی

عکسی که فاطمه گودرزی در شب یلدا به اشتراک گذاشت

فاطمه گودرزی در شب یلدا با کاپشن سبز

عکس خواهر فاطمه گودرزی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشت

فاطمه گودرزی و خواهرش عکس خواهر فاطمه گودرزی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا